Ανατολική Αττική
Ερώτηση στη Βουλή για την εγκατάσταση συστήματος βιντεο-επιτήρησης σε σχολείο της Παλλήνης
Κάμερες εγκαταστάθηκαν στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης, χωρίς να έχει προηγηθεί διάλογος με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς και παρά την εκπεφρασμένη και απολύτως αιτιολογημένη αντίθεση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου και της Ένωσης Γονέων Παλλήνης. Η εγκατάστασή τους όχι μόνο δημιουργεί σημαντικά προβλήματα σε σχέση με τους περιορισμούς που θέτει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αλλά ούτε είναι δυνατόν να αξιολογηθούν οι συνέπειες που η επεξεργασία των δεδομένων μπορεί να έχει για την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας των ανηλίκων.
Με αυτό το σκεπτικό καταθέσαμε ερώτηση προς τους Υπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών για να διαπιστώσουμε το σύννομο της εγκατάστασής τους και να διερευνήσουμε το κατά πόσο σκοπεύουν να δώσουν τη δυνατότητα στους Δήμους να εγκαταστήσουν κάμερες στα σχολεία της χώρας;
Αναλυτικά η ερώτηση
Συνεντεύξεις
Πάνος Σκουρολιάκος: Η αργοπορία της κυβέρνησης κατά δύο εβδομάδες πιθανόν έδωσε την ευκαιρία στον Λιγνάδη να σβήσει ίχνη
Ο ηθοποιός και αναπληρωτής Τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρολιάκος, μέσω της Κυριακάτικης Kontranews, ασκεί σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για τη στάση που κράτησε απέναντι στην υπόθεση Λιγνάδη και την καλεί να «πάρει την πολιτική ευθύνη της επιλογής της», «να ζητήσει συγγνώμη» και «να συμπαρασταθεί στα θύματα». Υποστηρίζει πως η Λίνα Μενδώνη θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί εδώ και καιρό, σημειώνοντας πως από την πρώτη στιγμή «εργάσθηκε για την αποκαθήλωση και όχι την εξύψωση του Πολιτισμού στη χώρα μας». Επίσης, σχολιάζει τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις, κατηγορεί την κυβέρνηση για την πολιτική που εφαρμόζει σε Οικονομία, Υγεία και Ασφάλεια και παραθέτει τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στην Ανατολική Αττική.
Συνέντευξη στον Χρήστο Κυμπιτζή για την Κυριακάτικη kontranews
Κοινοβουλευτικό Έργο
Ομιλία στην Ολομέλεια της Βουλής για την κατάργηση της ΓΓ Απόδημου Ελληνισμού
Η υποβάθμιση της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού, με τη μετατροπή της σε Διεύθυνση και την υπαγωγή της σε μία Γενική Γραμματεία μαζί με τη δημόσια διπλωματία, τη θρησκευτική και πολιτική διπλωματία και τις προξενικές υποθέσεις καθιστά αναποτελεσματική και προβληματική την άσκηση πολιτικής στο πεδίο του απόδημου ελληνισμού.
Με την Ραλλία Χριστίδου στη Βουλή, σε άδεια γραφεία και με το νομοθετικό έργο να διεξάγεται σε άδειες αίθουσες λόγω της πανδημίας. Ας ελπίσουμε πως η ομαλότητα θα έρθει σύντομα. 'Όμως γι αυτό χρειάζεται σοβαρός σχεδιασμός, κάτι που η κυβέρνηση δεν διαθέτει.
Ερωτήσεις (συνυπογραφή)
Μέτρα προστασίας των τεχνικών που εργάζονται στο ζωντανό θέαμα-ακρόαμα (τεχνικοί ήχου, φωτισμού, εικόνας, σκηνής κ.α) (προς τους Υπουργούς Πολιτισμού και Αθλητισμού, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων)
Παράτυπος και σκανδαλώδης εμβολιασμός κομματικών στελεχών της ΝΔ και συγγενών τους σε κοινωνικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης εις βάρος ατόμων με αναπηρία. Διακοπή της διανομής σχολικών γευμάτων σε όλη την Ελλάδα ως αποτέλεσμα ιδεολογικής εμμονής και ανικανότητας (προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων)
Κίνδυνος διασποράς της πανδημίας από την δια ζώσης λειτουργία των Εσπερινών Λυκείων (προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Μετατίθεται χρονικά το μεγάλο πρόβλημα των χιλιάδων συνταξιούχων, πλήττοντας καίρια το εισόδημά τους, αφού η χορήγηση προκαταβολής έναντι της συντάξεως που δικαιούνται, δεν λύνει οριστικά το πρόβλημα (προς τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων)
Απαραίτητη η συνέχιση του προγράμματος χρηματοδότησης των Δήμων της χώρας για κατασκευή και συντήρηση καταφυγίων αδέσποτων ζώων συντροφιάς (προς τον Υπουργό Εσωτερικών)
Προβλήματα και κρίσιμοι κίνδυνοι στις μετακινήσεις μαθητών ΑΜΕΑ λόγω ασαφούς νομοθεσίας στο όριο επιβαινόντων σε μέσα μεταφοράς και οχήματα (προς την Υπουργό Παιδείας)
Αντιμετώπιση περιπτώσεων μαθητών/τριων με σοβαρή αλλεργία (προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων))
Πλήρης κατάλογος ερωτήσεων
Αρθρογραφία
Σενάριο format;
Στήλη ΠΟΛΥ- Πολιτισμικά του Πάνου Σκουρολιάκου στην «Αυγή» του Σαββάτου
Ένα οπτικοακουστικό έργο, είτε είναι τηλεοπτική ταινία, σειρά ή κινηματογραφική ταινία, δεν είναι άλλο από μια αφήγηση. Όπως οι παλιοί παραμυθάδες, χρησιμοποιεί τρόπους και εργαλεία τέτοια ώστε η αφήγηση να προσελκύσει το ενδιαφέρον του θεατή για να την παρακολουθήσει. Εκείνο το βασικό εργαλείο στο οποίο βασίζεται το έργο για το οποίο μιλάμε λοιπόν είναι το σενάριο που περιγράφει μια ιστορία την οποία ο σκηνοθέτης καλείται να μετατρέψει σε εικόνα και ήχο.
Το σενάριο δεν διεκδικεί λογοτεχνικές δάφνες. Αρκεί να γράφεται με τήρηση των κανόνων της κινηματογραφικής ή της τηλεοπτικής αφήγησης. Πολλοί σκηνοθέτες γράφουν οι ίδιοι τα σενάρια των ταινιών τους. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε περιπτώσεις όπου λογοτέχνες και θεατρικοί συγγραφείς έγραψαν σπουδαία σενάρια. Ιδιαίτερα εκείνα που μεταφέρουν θεατρικά ή λογοτεχνικά έργα στην οθόνη. Οι Σκοτ Φιτζέραλντ, Γουίλαμ Φόκνερ, Τζον Στάινμπεκ και Άρθουρ Μίλερ είναι λαμπρά παραδείγματα από το Χόλιγουντ, τη Μέκκα της οπτικοακουστικής βιομηχανίας. Στα καθ’ ημάς μπορούμε να θυμηθούμε τον Αλέκο Σακελλάριο, τη Μαργαρίτα Λυμπεράκη με τη «Φαίδρα» της κι ακόμα τον Ιάκωβο Καμπανέλλη, τον Στρατή Καρά και άλλους πολλούς. Η κύρια δύναμη βέβαια είναι πάντα οι Έλληνες σεναριογράφοι, το επίπεδο των οποίων τις τελευταίες δεκαετίες έχει ανέβει και διευρυνθεί.
Διαβάστε τη συνέχεια στην Αυγή
https://panos.skouroliakos.gr
Vasilissis Sofias 2, 10021, Athens, Greece