ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ, ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ Διεθνείς, Πανελλαδικές ειδήσεις...αλλά ..και ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ!

Ο μικρούλης ΜΑΡΙΟΣ στην Αγκαλιά της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

Ο μικρούλης ΜΑΡΙΟΣ στην Αγκαλιά της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Ο μικρούλης ΜΑΡΙΟΣ στην Αγκαλιά της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

LAURA CODRUTA KOVESI

LAURA CODRUTA KOVESI
Laura Codruța Kövesi:Η πρώτη Γενική Ευρωπαία Εισαγγελέας,ήδη ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ για την καταπολέμηση της Διαφθοράς και αξιοσέβαστο πρόσωπο των Ελλήνων

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ, ήρθε 26 χρόνια ΜΕΤΑ !!

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ, ήρθε 26 χρόνια ΜΕΤΑ !!
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ, ήρθε 26 χρόνια ΜΕΤΑ και απέδειξε την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ όλων των καταγγελιών της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026" με ΜΙΑ μόνο ανάρτηση: deiktesota.gov.gr!

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 25 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι πέντε (25) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι πέντε ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2025) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.
Μικρή ενδεικτική αναφορά αναγνωσιμότητος είναι:

ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2026
397890 
ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2026
365645 
Αυτόν τον μήνα 1-21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2026
530.496
Digital Υπηρεσίες Επικοινωνίας

✍️ Content & άρθρα (news, social, πολιτική)
🎧 Transcription & μετατροπές κειμένων
📢 Copywriting για brands & υπηρεσίες
🌐 Blog setup & content management
📄 CV writing (Europass & σύγχρονα formats)
⌨️ Data entry & document formatting
📝 Πρακτικά & απομαγνητοφώνηση
📊 Market research & online insights
📞 6998069746 📧 webekdossis@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

World Footwear,update..-LAWSPOT,ενημέρωση..- WTO update..-ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΔΗΜΟΤΩΝ .....-ΕΝΥΠΕΚΚ ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Dassana's Veg Recipes..-ESC European Society of Cardiology,update..-Μ.Χ.Β.:ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΕΤΣΑΣ:Τώρα γιατί αυτός ο τύπος ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΘΗΣ;..-Δικαστικό ένσημο στη διεκδικητική αγωγή: Πότε η μη καταβολή οδηγεί σε οριστική απόρριψη και δεδικασμένο..-ΓΣΕΕ:Έρευνα για την «Ποιότητα Εργασίας (Job Quality)» στις τράπεζες...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-HUFFPOST Ειδήσεις..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-«Έγκριση της μελέτης «Δράσεις έξυπνης πόλης Δήμου Αχαρνών»..-ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ:δήλωση για την μεθοδευμένη πτώση 100ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΥΛΟ.....-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-EUROPEAN PARLIAMENT-COUNCIL OF THE EU..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Ο,τι συνέβει, ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, θα συμβεί ...ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!!..-European Public Prosecutor's Office,EPPO, update..-The Obama Presidential Center,update..-EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ,ενημέρωση..-European Economic and Social Committee,update..-American Apparel & Footwear Association,update..-EFSA EUROPEAN FOOD SAFETY AUTHORITY,EFSA,update..-Ο Τουριστικός Οργανισμός της Πιερίας (Π.Ο.Τ.Α.Π.) συνδιοργανωτής του Olympus Marathon 2026 ..-HUFFPOST Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..- "ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..- Τι αλλάζει στις συντάξεις ..-Δήλωση του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Κυρανάκη..-ASEP NEWSLETTER ..-The FootwearEdge just published new content!..-The Doughboy Foundation,update..-Το πρόβλημα των ανεπαρκώς καταρτισμένων ψυχοθεραπευτών..-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ ΔΑΣΟΛΟΓΩΝ: ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ..-EEΦΑΜ newsletter..- --

SELECT LANGUAGE

ENHMEΡΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026”

ENHMEΡΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026”

Η Εφημερίδα,αντιμετωπίζει ασύλληπτο φόρτο εργασίας και προκειμένου να μην απογοητεύει κανέναν, παρακαλείσθε να λάβετε υπ όψιν τα εξής:
1)Δεν είναι βέβαιο οτι η αποστολή δελτίων, προϋποθέτει απαραιτήτως και ανάρτησή τους.
2)τα δελτία τύπου πρέπει να είναι maximum μεγέθους, δύο σελίδων Α4 - .docx - 500 το πολύ λέξεων
3)δεν γίνονται δεκτά κείμενα .pdf παρά μόνο .docx
4)η συχνότητα ανάρτησης δελτίων τύπου σε κάθε αναγνώστη, είναι ΕΝΑ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. Πλέον τούτου, εξαρτάται απο την υπάρχουσα δυνατότητα δημοσίευσης και απο την προηγούμενη συνεννόηση με την Μαρία (v.ch.maria@gmail.com - politikimx@gmail.com)
5)φωτογραφίες δημοσιεύονται μόνο μικρού “μεγέθους”, maximum δύο /ανα δελτίο και αρχείων ΜΟΝΟΝ .jpg ή .png
6)δελτία τύπου -μακέττες που περιλαμβάνουν διακοσμητικά, τεράστιες φωτο και καλλιτεχνικές διαφημιστικές δημιουργίες ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ αφού απαιτούν εργασίες μετατροπής-προσαρμογής.
7)οσοι επιθυμούν δημιουργία και δημοσίευση ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ ή οποιουδήποτε τύπου ανάρτηση πρέπει να συνεννοούνται με την Μαρία στα ως άνω email
ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ, NEWSLETTER ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
Σας παρακαλούμε θερμά να εφαρμόσετε τις ως άνω ενδείξεις, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση για τις δημοσιεύσεις σας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026

ΟΜΙΛΙΑ ΝΙΚΟΥ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟΝ ΣΕΒ

ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ ΖΑΧΑΡΑΚΗ συνέντευξις

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΡΙΑΣ ΑΡΘΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΡΙΑΣ ΑΡΘΡΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ:δήλωση για την μεθοδευμένη πτώση 100ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΥΛΟ...

 ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ


Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια

ΑΧΑΡΝΕΣ-ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ:Η "φυσική" ΠΤΩΣΗ ΑΙΩΝΟΒΙΟΥ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥ" ΠΕΥΚΟΥ ..με ολόφρεσκη κορυφή ..

Εχω να κάνω γι αυτό ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΗ που το αφορά:

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ (το 1/4 της ζωής μου) αφιέρωσα για να καταγράψω σε γραπτά και ηλεκτρονικά άρθρα μου ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ και το κατάφερα.

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ μου πήρε ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ για τον τρόπο που "διοικείται" η πόλη και για το who is who αυτών που την "διοικούν" ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑΝ.

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ πλήρωσα ΒΑΡΥΤΑΤΟ ΚΟΣΤΟΣ για το διάστημα απο το ΠΕΤΡΙΝΟ,ΑΙΜΑΤΗΡΟ, ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΕΛΕΕΙΝΟ 2007 και μέχρι σήμερα καταμετρώντας ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ στην άϋλη περιουσία της πόλης αλλά και σε αυτήν της γης και των θησαυρών της και ξέρω τα πάντα για το πως, το γιατί, το πότε, το ΠΟΙΟΙ και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν και σε όλες μου της καταγγελίες ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΜΕ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.

ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ και ΟΥΤΕ ΜΙΑ ..ΕΣΤΩ ΜΙΑ(!!) διάψευσις-ή έστω απλή αμφισβήτησις- άρθρου και καταγγελίας μου δεν έλαβε χώρα. Αυτό και μόνο,διατρανώνει τις Αλήθειες μας και τις καταγγελίες μας.

Ξέρω την νοοτροπία, το νταηλίκι, την κουραδομαγκιά, την ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ και την ΑΠΑΙΔΕΥΤΗ παντελώς συμπεριφορά πλείστων όσων ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως δεν τους αγγίζει τίποτα μόλις κάτσουν στην καρέκλα.
ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ "κύριοι" και "κυρίες".
Ξέρω πως πλουτίσατε, πως αποκτήσατε βίλλες και γκόμενες ακριβοπληρωμένες, πως οδηγείτε πανάκριβα αυτοκίνητα, πως χαρίζετε οικόπεδα του Αχαρναϊκού Λαού σε σιχαμένους "δέκτες" όπως και εσείς είστε, πως έχετε φάει και τα πεζοδρόμια , πως μασάτε με κουτάλες και το βγάζετε στα Μέσα για να σας δούν οι δύστυχοι δημότες ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , όλα όσα οι σαπιοκοιλιές σας μασουλάνε χρόνια και ζαμάνια...ΟΛΑ τα ξέρω..

ΣΕ Ο,ΤΙ ΜΕ ΑΦΟΡΑ:
Είστε ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ, και μετέρχεστε τα πάντα για να επιτύχετε αυτό που θέλετε.
Κόψατε ήδη δύο πεύκα-είναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ μου "είπε" η ΔΙΑΥΓΕΙΑ- και βρήκατε τρόπο να πέφτουν τα δένδρα μόνα τους αφού ούτε το ..πάκτωμα δεν σας στάθηκε βολικό.

Σας "υπόσχομαι" ένα ΤΕΛΟΣ σε αυτό το ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΑΣ που δεν το έχετε φανταστεί.

Σας υπόσχομαι οτι το κόστος των ανυπεράσπιστων "παιδιών της ΦΥΣΗΣ" που μας συντροφεύουν απο παιδιά, θα το πληρώσετε ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ που δεν θα σας σώσουν ούτε οι βρωμερές ομπρέλλες σας ούτε καμία ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΕΥΚΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΣ.

Μαρία



Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΕΥΘΥΝΗ ΑΙΡΕΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (με αίτημα αναγνωστών)

 


     Η συνήθης προσφυγή κατά Δήμου, έχει ως αποτέλεσμα -αν γίνει αποδεκτή απο το δικαστήριο- ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ….ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ!!


Υπάρχει όμως και η κάτωθι παράμετρος για την οποία σας έχω ΉΔΗ ενημερώσει οτι μπορεί ο δημότης ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ..


Αναγνώσατε και ..ΜΑΘΕΤΕ ΣΩΣΤΑ!!


      Είναι νομικά εφικτό πολίτης να στραφεί κατά της προσωπικής περιουσίας αυτοδιοικητικών-δημάρχων, περιφερειαρχών, δημοτικών συμβούλων - αν στοιχειοθετεί όσα λέει ο Νόμος δηλαδή


1)δόλο ή βαρύτατη ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.

    Ο πολίτης ασκεί αγωγή κατά του αιρετού ζητώντας να καταβάλει ο ίδιος την αποζημίωση από την προσωπική του περιουσία

2)Αν η πράξη του αυτοδιοικητικού στοιχειοθετεί ποινικό αδίκημα όπως είναι η απιστία, η παράβαση καθήκοντος και η δωροδοκία! Ο πολίτης καταθέτει εν προκειμένω μηνυτήρια αναφορά και στο ποινικό δικαστήριο, ο πολίτης δηλώνει παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας αιτούμενος ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!

3)Αν ο δημότης-πολίτης διαπιστώσει κακοδιαχείριση δημόσιου χρήματος, παράνομες δαπάνες, ή απώλεια εσόδων για τον Δήμο εξαιτίας υπαιτιότητας του αιρετού το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ στοιχειοθετούν ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ. Ο αιρετός τότε υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα αυτά στον προϋπολογισμό του Δήμου ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ!


Μ.Χ.Β


https://www.facebook.com/v.ch.maria/posts/pfbid02CpeLJXXZURy5qxcBReGD6nu5XgjmRPEpMo2oTFcVwCQSqnLum9XH9tQib79LKcP7l

Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

“ΜΝΗΜΗ ..και ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ “ Πολιτικό άρθρο της Μ.Χ.Β

 

“ΜΝΗΜΗ ..και ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ “

Πολιτικό άρθρο της Μ.Χ.Β



Καλημέρα σας Φίλτατοι Αναγνώστες..

     Πληγωμένοι, Πεινασμένοι, Απογοητευμένοι, Σαστισμένοι, Μπερδεμένοι, Φοβισμένοι σε λίγο θα κληθούμε να ψηφίσουμε.

“Τόνοι μελάνης”,σιχαμένα ακριβοπληρωμένα γκαλάπια που κάνουν το “μαύρο” άσπρο, σιχαμένα “παράθυρα” με ακόμα πιο σιχαμένους λατροθώκους να ουρλιάζουν (τα θηλυκά πτηνά τσιρίζουν ηχηρότερα) πανικόβλητοι και πανικόβλητες για την επερχόμενη απώλεια της δερμάτινης καρέκλας που φιλοξένησε τον πισινό τους έξι χρόνια τώρα..δεν αποτελούν και τον καλύτερο τρόπο να ξεκαθαρίσουμε το μυαλό και την ψυχή μας προκειμένου να ρίξουμε στην καλποδόχη την αντικειμενική ψήφο μας.


     Σε αυτό το άρθρο μου θα καταθέσω ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ άποψη,για όσους μου κάνουν την τιμή να την διαβάζουν και την ακόμα μεγαλύτερη να την σχολιάζουν βοηθώντας με να γίνομαι ακόμα καλύτερη πολιτική “αναλυτής”(!!).


Επί της ουσίας:

...από πότε γνωρίζουμε άπαντες οτι στην χώρα μας ισχύει το...”λαϊκόν κομματικόν ρητόν” που τονίζει ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ το “τα δικά μας παιδιά”;

Το άκουσα για πρώτη φορά το 2000 όταν πήγα στο γραφείο του τότε δημάρχου να ζητήσω την στήριξη της Εφημερίδας και αναμένοντας στον διάδρομο αναμονής τον άκουσα να απαντά στον γραμματέα του που τον ρώτησε τι να κάνει με το αίτημα δημότη, ως εξής περικαλώ:


-Βεβαίως!!! Δώστου ό,τι ζητάει...ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ!!


Γνωρίζοντας τον χαρακτήρα μου και τις Αρχές που πήρα απο το σπίτι μου..έφυγα απο το δημαρχείο μετά απο πολύ σύντομη συνομιλία με τον τότε δήμαρχο αποφασισμένη ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΩ ΔΙΚΟ ΤΟΥ “ΠΑΙΔΙ” διαγράφοντας έτσι οριστικώς και τελεσιδίκως την πορεία της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ”. Το ποιός έχασε και ποιός κέρδισε απο αυτή μου την απόφαση, το κατέδειξε με τον δικό της αδιάψευστο τρόπο η ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!


Αυτό λοιπόν το..μότο(!) των “ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ” καθόρισε και καθορίζει εσαεί όχι μόνο την τοπική Ιστορία, αλλά δυστυχώς και αυτή του Εθνους μας, αρχής γενομένης απο την δολοφονία του Καποδίστρια και μετά.

Διαφωνεί κανείς;


     Ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης λοιπόν, δεν ..πρωτοτύπησε!! Εκανε ΑΚΡΙΒΩΣ οτι έχουν κάνει ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΈΧΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ. Με μια διαφορά: οι λεχρίτες του δικού του κόμματος, κομματαρχιδιστές ή κομματόσκυλα, ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ σε ...ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ κατά του Κράτους, του Εθνους και κάθε ενός απο εμάς ξεχωριστά με την πρόστυχη στήριξη ΠΡΟΣΤΥΧΩΝ υπουργαίων. 

Γνωστά...και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ και μάλιστα απο την άκρως αξιόπιστη Ευρωπαϊκή Εισαγγελία.

Το βρήκαν ΕΤΟΙΜΟ (το έγκλημα) το χρησιμοποίησαν και ΤΟ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ…(!!)


Γνωστόν τοις πάσει, πως ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε δημαρχαίους, πως ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε βολευτές (τους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ τους σέβομαι και είναι αρκετοί) και πως ΕΜΕΙΣ ψηφίζουμε κόμματα...δεν μου αρέσει η επανάληψη γνωστότατων πρακτικών..είναι πολύ κουραστική.


Ας θυμηθούμε τώρα την πρώτη 4ετία της ώδε κυβερνήσεως:

Εκανε ΘΑΥΜΑΤΑ:


Απέδωσε το ΚΥΡΟΣ της χώρας στο εξωτερικό.


Απέτρεψε τα όνειρα του Γενίτσαρου, γραφικού πλην κουτοπόνηρου της γείτονος να μπουν όλοι οι εγκληματίες στην χώρα μας.


Χειρίστηκε ΑΡΙΣΤΑ με τρόπο μοναδικό την κρίση της covid-19 και έκανε την χώρα ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ όταν ενεοί παρακολουθούσαμε τις χώρες που θαυμάζαμε ως απείρως καλύτερές μας και θεωρητικά παντοδύναμες, να μην μπορούν να διαχειριστούν την κρίση, να ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ικανές νοσοκομειακές μονάδες (όταν οι δικές μας, οι Γιατροί μας και οι Νοσηλευτές μας, μας έσωζαν την ζωή θυσιάζοντας τις δικές τους!!)


Επιτυγχάνει (ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΞΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ -τ.ΠΑΣΟΚ-) τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας καταφέρνοντας ΝΑ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό..


Προσελκύει επενδύσεις.


Εχει την διορατικότητα να κάνει υπουργό Εξωτερικών τον ικανότατο κ. Ν. Δένδια που αναδεικνύεται στον ικανότερο στην θέση αυτή μετά τον Μολυβιάτη**.


Επαναφέρει τον ικανό κ. Χρυσοχοϊδη στην θέση που είναι σήμερα (μετά το “έμπα-έβγα” ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ στην ίδια θέση, πράγμα που τον αποδυνάμωσε αρκετά)


Δίνει μεγάλη προσοχή στην θωράκιση της χώρας και αυτό το κάνει έως σήμερα.


..δεν θα γράψω άλλα.

Θα γράψω όμως τούτο:

ΑΡΑ...Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ!!!(.-)

Ναι..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ.

Πως όμως φτάσαμε στο σήμερα;


Αφού κερδίζει αυτοδυναμία βάσει της πρώτης επιτυχημένης 4ετίας, βάζει δίπλα του κάθε απαράδεκτη -για τους Ελληνες -προσωπικότητα, “ιδιόρρυθμους” τεχνοκράτες που δύο απο αυτούς (ο ένας είναι και σήμερα στην θέση του!) κυβερνούν την χώρα! (Δεν το λέω εγώ, το γράφει η σοβαρότερη Εφημερίδα της χώρας..)


Με την δική τους υπόδειξη την οποία αρνείται να ..αρνηθεί..ΨΗΦΊΖΕΙ (κυριολεκτικά με συνοπτικές διαδικασίες και έχοντας στο πλάϊ του ως...συμβουλαίο..τον πλέον "ενοχλητικό" και "ιδιόρρυθμο" ..ηθοποιό(!), ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ ΝΕΟΓΝΩΝ απο “ιδιόρρυθμα” ζεύγη του ίδιου φύλου. 

Το πρώτο “γκόλ” το οποίο ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και θα ψηφιστεί αναφανδόν ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ!!


Απο εκεί και μετά, γίνεται το “σώσε”.


Διευκρινίζω:

     Πιστός στην Ε.Ε. και προσωπικός φίλος της κ. Ντερ Λάϊεν (αν διαβάσει κανείς το who is who της δεν θα την αποδεχθεί πλήρως ποτέ) νοιάζεται μόνο για την εξόφληση των υποχρεώσεων που ανέλαβε ο μέγας κλόουν της πολιτικής τσίπρας (έτσι μου λύθηκε η απορία γιατί ΠΟΤΕ δεν τον κυνήγησε, ούτε προσπάθησε να ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΦΩΝΗΜΕΝΑ με την Ε.Ε. ).

Να σας θυμίσω οτι ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΕΚΕΙ -απο τον Σόϊμπλε, την Κυρία Μέρκελ, ακόμα και την εκπληκτική κ. ΛΑΓΚΑΡΝΤ) ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΤΥΠΟ και ΔΗΛΩΣΑΝ κατ’ επανάληψιν ΟΤΙ:

-ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΙ…

-ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ...ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟΣ!!

Αυτό το "χαρτί" “ούρλιαζα” τότε στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ να το χρησιμοποιήσουμε ΓΙΑ ΕΥΝΟΪΚΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΑΣ και μην μου πείτε οτι “δεν με διάβαζε κανείς”!!

Ήταν άσσος στο μανίκι για μας...αλλά..

     Ετσι...ο κ. Μητσοτάκης (η στήριξή μας σ΄αυτόν κρατούσε απο το έτος...2013) στρέφει όλη του την δυναμική στις καλές δημόσιες σχέσεις με την Ε.Ε.

Υπακούοντας σε ό,τι αυτή λέει, ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ εν μια νυκτί, χωρίς πρόβλεψη για το τι θα ακολουθήσει και χωρίς καμία προετοιμασία αντικατάστασής της και βάζει την χώρα στην τρομερή περιπέτεια της πανάκριβης ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.

Χρειάζεται χρήματα για να εξοφλεί λογαριασμούς και να είμαστε τα καλά παιδιά της Ε.Ε. Δεν θυμάται όμως -ούτε ίσως και τον ενδιαφέρει τελικά- οτι τα χρήματα, ένας κυβερνήτης δεν τα παίρνει απο το στόμα του πεινασμένου Λαού, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ την οποία ΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΠΡΟΩΘΕΙ, ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ…

Αυτή, χορταίνει τον Λαό και τον κάνει ΧΟΡΤΑΤΟ και πρόθυμο να συνεισφέρει.

Η ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ φέρνει πλούτο και ευτυχία. Οχι η με κάθε τρόπο εξυπηρέτηση των πάμπλουτων (που καλά κάνουν, επιχειρηματίες είναι...ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΡΟ, όχι μετατρέποντας μια Χώρα ΣΕ ΔΟΥΛΟ τους!).

Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ φέρνει χρήματα.

Η στέρηση της μπουκιάς του φτωχού ΦΕΡΝΕΙ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ.


Αλλά για να μην μακρυγορώ:


Ο ικανός κ. Μητσοτάκης, είναι ένα τυχερό άτομο που γεννήθηκε μέσα σε μια άξια, ΣΟΒΑΡΗ οικογένεια και πάμπλουτη με σημαντικότατους και απολύτως ξεχωριστούς Γονείς.

Φιλομαθής, γνώρισε Διεθνή Πανεπιστήμια, φοίτησε σε αυτά χωρίς οικονομικό πρόβλημα, ο,τι επιθύμησε το είχε, δεν κουράστηκε για τίποτα, οι παρέες του όμως...είναι ήδη γνωστές και είναι ακριβώς αυτές που τον κατέστρεψαν.

Μορφώθηκε και είχε μέντορα ίσως τον ικανότερο Πολιτικό της Χώρας.

ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ..

ΟΜΩΣ..

Δεν γνωρίζει τι θα πει “ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ”.

Δεν ξέρει τι θα πεί “ΑΝΕΧΕΙΑ”.

Δεν ξέρει πως “ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑ”.

Δεν ξέρει πως ο κόσμος δεν αποτελείται μόνο απο πλούσιους και δυνατούς. Οι δεύτεροι, όταν αποφασίζουν να ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, τον πρώτο που χρειάζονται είναι Ο ΛΑΟΣ και τον πρώτο που πρέπει να φροντίσουν ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, είναι ακριβώς αυτός:

Ο ΛΑΟΣ.

Κλείνω λίγο απότομα -γιατί δεν μου είναι εύκολο να γράφω τέτοια κείμενα- με μια Αρχαία, Πάνσοφη Ρήση:

ΑΡΧΗ..ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ!!

Εις το επανιδείν.

Μ.Χ.Β


**Ο Πέτρος Μολυβιάτης (Χίος, 12 Ιουνίου 1928 - Αθήνα, 4 Μαΐου 2025) ήταν Έλληνας διπλωμάτης και πολιτικός. Υπήρξε πολύ στενός συνεργάτης («εξ απορρήτων»)[2] του πρωθυπουργού και Προέδρου της Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Καραμανλή ενώ είχε διατελέσει τρεις φορές υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας (2004-20062012 και 2015), διευθυντής του Πολιτικού Γραφείου του πρωθυπουργού (1974-1980), γενικός γραμματέας της Προεδρίας της Δημοκρατίας (1980-1985 και 1990-1995) και βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας (1996-2004).wikipedia



https://x.com/mgvavour/status/2066779043165290857?s=20

https://www.linkedin.com/pulse/%25CE%25BC%25CE%25BD%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25B7-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9-%25CF%2583%25CF%2585%25CE%25BC%25CF%2580%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B1-%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25B9%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CF%258C-%25CE%25AC%25CF%2581%25CE%25B8%25CF%2581%25CE%25BF-%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2582-%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25AF%25CE%25B1%25CF%2582-maria-5wn5f


Τετάρτη 20 Μαΐου 2026

Fashion victims! Η Γυναικεία Φυσική Ομορφιά, θύμα της Βιομηχανίας Ασχήμιας.

Γράφει η Μ.Χ.Β.


 

Fashion victims!

Η Γυναικεία Φυσική Ομορφιά, θύμα της Βιομηχανίας Ασχήμιας. Η τελευταία θησαυρίζει κάνοντας άσχημη και εξαφανίζοντας την Γυναικεία Καλλονή με “όπλα”:


  • νύχια που αγγίζουν δυο φορές το μέγεθος της παλάμης!! Απαίσια, ΜΗ χρηστικά, αποκρουστικά, πραγματικά ενθυμήματα της Μάγισσας Φούρκα!!

  • ψεύτικα φρύδια που πείθουν αρκετές Κυρίες να ..ξυρίζουν τα δικά τους...για να “ομορφαίνουν” με τα ψεύτικα. Ενίοτε, τα ψεύτικα φρύδια τα βλέπουμε καλοξυρισμένα(!!) να τα...”φορούν” και άρρενες!!

  • Πρησμένα χείλη με τελείως κατεστραμμένα τα φυσικά, άρα και ισορροπημένα ΣΩΣΤΑ απο την Φύση και “κινεζικό” σχιστό αποτέλεσμα “τραβήγματος” των ιστών του προσώπου. Στο τέλος προκύπτει άλλη, παντελώς άγνωστη Γυναικεία Προσωπικότητα, 99% ΠΑΝΑΣΧΗΜΗ!!

  • Παπούτσια με σόλες κοθόρνου ή και σόλες...”τρακτέρ”!! Απαίσια, επικίνδυνα στην βάδιση αλλάάάάάάάάά΄..”μοντέρνα”!!

  • Μαλλιά πανέμορφης Γυναίκας Καστανής, τώρα ..ΞΑΝΘΑ με μία ρίζα καστανή….10cm, ξερά σαν στάχυα του αγρού χωρίς καμία ελαστικότητα και φυσική κίνηση που κάνει την Γυναίκα ΦΥΣΙΚΑ ΟΜΟΡΦΗ. Οι καστανές αυτή την στιγμή έχουν τα πιο όμορφα κεφάλια, αλλά ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΕΙ!!

  • Δόντια που λάμπουν σαν φρεσκοβαμμένος τοίχος ΑΣΒΕΣΤΗ,τελείως αφύσικα που στο σκοτάδι ..φωσφορίζουν!!Γριές με δόντια αλαβάστρινα (και πλείστες όσες φορές ΤΕΡΑΣΤΙΑ), που τα βλέπεις και μόλις κοιτάξεις χέρια και λαιμό..καταλαβαίνεις την μακρά..μακρά..μακρά ..ηλικία της φέρουσας!!

  • Χειρουργεία ..καλαισθησίας σε μια επώδυνη και αιματηρή προσπάθεια να κρυφτεί η μεγάλη ηλικία, που στην πραγματικότητα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ οταν είναι φυσική,γλυκά αποδεκτή απο τους γύρω μας, και όχι αποκρουστική (στο μεγαλύτερο μέρος της) απο τον Άνθρωπο ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΙ...

  • Πανέμορφα νεανικά ανθρώπινα δέρματα, καλυμμένα με κάθε είδους δερματοστιξία και μουτράκια χαριτωμένα με...χαλκάδες, καρφώματα, αλυσίδες και κάθε λογής ΠΑΝΑΣΧΗΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ. Τρομακτική προσπάθεια να ασχημίσουν τα όμορφα νεανικά προσωπάκια!!

Δεν ξέρω πολλές φορές ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ για να "πείσει" με την παρουσία του.
Εχω δει εκατοντάδες Ανθρώπους να ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ οχι αυτό που ΕΙΝΑΙ...αλλά αυτό που ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ!! Τραγική κατάσταση..αλλά να πείθεσαι και να ακολουθείς  την σύγχρονη "επιστήμη καλαισθησίας" που σε μετατρέπει να ζόμπι...ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΩ.
Πολλά δεν καταλαβαίνω πιά...
Ισως επειδή γερνάω...
(και ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!)
Μ.Χ.Β



Τρίτη 12 Μαΐου 2026

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ:Σκληρά και Ουσιώδη μαθήματα Ζωής και Αξιοπρέπειας, από ΔΗΜΟΤΕΣ με “ΑΝΑΣΤΗΜΑ”

ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ, ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΟΠΛΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΏΝ για μια καλύτερη ζωή:
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ..




     Πολύ πρόσφατα, έγινε στην πόλη μας ένα “κοσμοϊστορικό” γεγονός που μπορεί να προβλήθηκε απο την "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026" σωστά και παντού, αλλά αξίζει να αναλυθεί έτι περισσότερο:

     Απο το έτος 2007 και ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, την πόλη κυβερνά Η ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΕΑ η οποία προχωρά απλώς σε αλλαγή βάρδιας ανα 4ετία όπως ακριβώς προετοιμάζεται και σήμερα, πάντα ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. 

Θα ακολουθήσει άλλο μου άρθρο.

Με τρόπο και πρακτικές που έχω πολλάκις αναλύσει διεξοδικά και διαχρονικά, κατάφερε κάτι ανήκουστο:να ταϊζει,να ελέγχει,να διαχειρίζεται και να απολαμβάνει ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΙΩΠΗ στην άνομη πορεία της,χωρις καμία αντίρρηση.

                           Και μόλις “χθές”...ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΜΥΛΙΩΤΕΣ!!

     Αρνήθηκαν ΒΡΟΝΤΕΡΑ  την δολοφονία της ομορφιάς της γειτονιά τους: η προγραμματισμένη δολοφονία (μία ΑΚΟΜΑ μετά το θάψιμο του ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ, ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ,την καταστροφή της Φύσης δια της εξαφανίσεως κάθε Πρασίνου και Νερών της Πόλης, κ.λ.π.,κ.λ.π.) και η σιωπηλή και μασουλώσα τα κέρδη της πόλης “κοινωνία” του Μενιδιού, συνταράχθηκε ολόκληρη αφού οι Κοκκινομυλιώτες..ΑΣΤΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΣΑΝ!!

Ξεπετάχθηκε και γιγαντώθηκε εν μια νυκτί, μια Κοινωνία Υγιής, Πεπαιδευμένη,Ορμητική, Αποφασισμένη, Μαχητική, Πανέξυπνη ..και άρχισε να ρίχνει δεξιά-αριστερά τέτοιες σφαλιάρες που ταρακουνήθηκε το Σύμπαν!!

Σήμερα οι Κοκκινομυλιώτες ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ-ίσως να μην το έχουν αντιληφθεί ακόμα-αφού οι έρευνες και οι ενημερώσεις ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ στην τσεπούλα και στον Νόμο των “αυτοδιοικητικών” ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ ΩΣ ΖΗΜΙΑ της κίνησής τους που θα τους εξασφάλιζε κάτι εκατομμυριάκια-βοήθεια προ των εκλογών (έχουν τρομερά ..έξοδα προεκλογικά τα παιδιά!!)

     ΟΜΩΣ..υπάρχουν και σημαντικότατες,βροντερές και εξαιρετικά επώδυνες “παράπλευρες απώλειες” για τους κυβερνώντες νταήδες

 -“είτε σας αρέσει είτε όχι”..ποιός μπορεί να το ξεχάσει,ε;;;

1)Για πρώτη φορά στα τελευταία ΔΕΚΑΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ..μια όμορφη Γειτονιά..έσπασε σε χίλια κομμάτια την “στρατηγική του διαίρει και βασίλευε” με την οποία η παρεούλα ψευδοκυβερνά εδώ και τόσα χρόνια!!

2)Απεδείχθει περίτρανα,ολοφάνερα, καταφανώς, αδιαμφισβήτητα, ξεκάθαρα, ολοκάθαρα οτι η διαχρονική σιωπή των μενιδιατών μπροστά στα εγκλήματα της δημαρχίας, περιορίζεται σε στενώς περικλειομένη πασίγνωστη “ζώνη” ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ! Εξαιρετικά υπολογίσιμο συμπέρασμα για εξαιρετικά ΣΟΒΑΡΟΥΣ λόγους!!

3)Το σθένος και η δύναμη της γροθιάς της γειτονιάς στην πόλη μας ΕΊΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟ και δεν περιορίζεται μόνο στον Κόκκινο Μύλο, αφού ΗΔΗ σε άλλες γειτονιές ακούγεται ένα σύνθημα:

-”Κάν’το όπως οι Κοκκινομυλιώτες”!!

Την σημασία αυτού του απο πόρτα σε πόρτα ακουόμενου μηνύματος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΚΑΘ’ΕΙΣ!!

4)Η διοικούσα την πόλη παρέα,δεν θα ξεχάσει ποτέ τις ουρανομήκεις αρνητικές ιαχές των Κοκκινομυλιωτών της ιστορικής για την πόλη συνάντησης στο ΠΟΚΕΝ! Η απόλυτη ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ για όσους μπορούν να την εκτιμήσουν! Ιαχές πρωτόγνωρες για τα “χρονικά” της παρέας που κατήργησε και τον Τοπικό Τύπο (αν σας θυμίζει και “άλλα”τέτοια..αλλού...εγώ δεν φταίω!!)

5)Η πρώτη σημαντική ρωγμή στον παγίως καθιερωμένο εξευτελιστικό τρόπο συμπεριφοράς των "διοικούντων" κατά των αθώων δημοτών της πόλης των Αχαρνών επετεύχθει και είναι ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι 170.000 κάτοικοι-μείον οι συναινούντες βεβαίως-βεβαίως και ΠΛΕΟΝ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΙ ΣΙΩΠΗΛΟΙ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ-χρωστούν στην ΓΕΙΝΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΥΛΟΥ ένα πολύ καλύτερο μέλλον που θα φανεί οσονούπω...


Μ.Χ.Β

Υ.Γ.

Ανέγνωσα (γιατί δελτίο τύπου ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,παρά τη σθεναρότατη στήριξη του θέματος απο την Εφημερίδα στο πρόσφατο παρελθόν)οτι ΕΓΕΝΕΤΟ όλως περιέργως νέα  ΣΥΝΑΝΤΗΣΙΣ ΑΛΛΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ που σε πρόσφατο παρελθόν ΤΗΣ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΘΕΙ (της γειτονιάς) ΣΚΑΙΟΤΑΤΑ  με προεξάρχοντα τον "πρώτο της πόλης πολίτη"(#$%$#%) που είχε εφαρμόσει την ..πρακτική της Γκλίτσας!!

Χαίρομαι τα μάλα για την καταφανή ΛΗΨΗ ΤΟΥ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ...

Και όποιος κατάλαβε...ΚΑΤΑΛΑΒΕ!!


https://www.facebook.com/v.ch.maria/posts/pfbid0RPAQy3ipj1DaX2vvm6cJVK3jErmSZ99r7nAvRva7JXzXyE18PEZovpMuAURwPBXnl

https://x.com/mgvavour/status/2054111022496075834?s=20

https://www.linkedin.com/posts/maria-chadzidakis-vavouranakis-aa4912a7_%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%83-%CE%BC%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%83-%CE%B1%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%BD%CF%89%CE%BD%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%8E%CE%B4%CE%B7-share-7459876360484876288-2Ae5?utm_source=share&utm_medium=member_desktop&rcm=ACoAABa9AJwB443k1-whwDIs5w44cE27f8G6WnU




Πέμπτη 30 Απριλίου 2026

ΑΧΑΡΝΕΣ:ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ γράφει ΓΙΑ ΤΑ 145 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΔΕΝΔΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ...

 Καλημέρα και πρωϊ-πρωϊ, για να απαντήσω στα κουτοπόνηρα όψιμα "δελτία ενημερωτικά" και στα ενθουσιώδη τσιτάτα όσων "μασάνε".Το γράφω λοιπόν ΡεθεμνοΑρβανίτικα ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΚΑΛΑ και οι μέν..και οι..ΚΑΤΑΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ "δε":

Αυτό που εμένα θα με πείσει είναι ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΜΟΝΟΝ και όχι απο τον διαχρονικό μαλακοκαρδούλα(!) ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, τον μόνο για τον οποίο διατηρώ σεβασμό:
-ΟΧΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ!!
ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ!!
Ολα τα άλλα τα ακούω βερεσέ...
Σας "σπούδασα" 26 ολόκληρα χρόνια και έχετε ΠΑΚΤΩΣΕΙ όλη την πόλη και τους Θησαυρούς της..
ΕΩΣ ΕΔΩ.
ΚΟΨΑΤΕ ΔΕΝΤΡΟ;;;;;;;;;;"ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ"!!!!!!!!!
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΜΕ....να δειτε ΑΝ ΜΠΟΡΩ!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬







Τρίτη 28 Απριλίου 2026

ΜΑΡΙΑ γράφει, επισημαίνει ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:ΕΤΟΙΜΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ στην πόλη των Αχαρνών!!

 ΑΧΑΡΝΕΣ:ΠΡΟΣ ΑΔΑΕΙΣ,ΟΛΙΓΙΣΤΟΥΣ,ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ,ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ ΑΝΟΗΤΟΥΣ αυτοδιοικητικούς της πόλεως (που ο Θεός να τους κάνει!!)

ΠΡΟΤΑΣΗ(που την είχαμε κάνει και παλαιόθεν σε άλλους "μικρούς" και την κάνω και τωρα ΔΗΜΟΣΙΩΣ,γιατί οι μόνοι που ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΙ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ..) :
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΝΙΔΙ;;;
1)αεροδρόμιο, 2)σιδηροδρομικό σταθμό,3)εθνική οδό,...
ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ;;
ΕΤΟΙΜΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ...ανόητοι, αδιάφοροι, ανίκανοι και για τα αυτονόητα.!!
Μπορεί να συλλάβει ο Νούς σας ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;;
Μπορεί να συλλάβει ο Νούς σας τι σημαίνει για τα logistics άρα για τις θέσεις εργασίας των κατοίκων, για την ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥκ.λ.π.-κ.λ.π!!
Κι εσείς "εργάζεστε" και μας εργάζεστε κόβοντας 145 πευκα ΠΟΥ ΤΡΟΜΑΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΑΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!Αλλά τι περιμένεις ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΘΑΨΑΝ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ!!
(ό,τι γράφω ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ!!)
Το γράφω όχι για να σας ανοίξω τα γκαβά σας ΑΛΛΆ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ: ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ!!
Δηλώνω πρόθυμη να οργανώσω ΦΟΡΕΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ...αν βεβαίως ενδιαφέρεται κανείς...





ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΑ ΜΠΟΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΏΝ

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Απάντηση:τα μηνύματα με δικαιώνουν,ευχαριστώ.ΝΑΙ έχεις δίκιο.ΕΙΝΑΙ "ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ",δημιουργημένες ΑΝΟΜΑ για άλλους λόγους.ΝΑΙ ισχύουν αυτά που ρωτάς,Φυσικά δεν μιλάμε γι αυτές, δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι.ΓΙΑ ΕΝΩΣΕΙΣ μιλάμε που ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ όχι..ρέπλικες "συλλόγων".Από αυτές,έχουμε μπόλικες...Η ΠΟΛΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ με...guts,όχι "αλεξιπτωτιστές της φωτογραφίας"και ΩΦΕΛΗΜΕΝΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ". Αυτό δεν είναι "επιχειρηματικότητα"."ΚΛΕΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ" ΕΊΝΑΙ.Από τέτοιους..."πήξαμε"..Σ' ευχαριστώ που μου έγραψες (και που με διαβάζεις"..🌺
  • 17 ώρ.
  • Απάντηση
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Απάντηση σε όλα σας τα ερωτήματα:ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ.Το ΤΙ μπορούν και θέλουν το ξέρετε, δεν θα γράφουμε πάντα τα ίδια.Γι αυτό ΚΑΙ παλαιότερα ΚΑΙ τώρα το έγραψα ΜΟΝΟΝ για τους επιχειρηματίες που ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ να καταλάβουν, ΚΑΙ να το καταφέρουν αν το επιθυμούν.Βλέπω τα κλειστά καταστήματα και τις επιχειρήσεις των Αχαρνών και καίγεται η καρδιά μου.ΟΧΙ,δεν πάω γυρεύοντας να ψοφάω στην δουλειά, ένας Φορέας (αλλιώτικος όχι με "προεδράρες και γραμματισάρες και ταμειάρες") μπορει να κάνει θαύματα.ΑΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ θα βοηθήσω όσο μπορώ.Αν δεν μου ζητηθεί, θα απολαύσω την ησυχία μου.
  • 6 λ.
  • Απάντηση
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ-ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...ΌΧΙ, δεν είναι εύκολο αλλά για όσους ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΩΣ, είναι απολύτως επιτεύξιμος στόχος. που ΑΝ ολοκληρωθεί, θα βλέπουμε την πόλη ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.ΟΧΙ..το κίνητρό τους είναι ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΟΣ/Η ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ.Δεν είναι μόνον ΑΝΙΚΑΝΟΙ,είναι και δηλητηριώδεις που εξαφανίζουν κάθε ΑΞΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.Δεν αντέχουν καμία σύγκριση και εξαφανίζουν απο το παρασκήνιο (ξέρετε ΠΟΙΟΙ είναι πίσω απο τις "κουρτίνες")κάθε ΑΞΙΟ που μπορεί να παράξει έργο.Να ξέρετε οτι η Πόλη μας έχει ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΕΞΑΙΡΕΤΑ ΜΥΑΛΑ, ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ που δυστυχώς κοιτάνε την δουλειά τους και δεν θέλουν να εμπλακούν με την κόπρο του Αυγεία τους.Μη ρωτάτε και χαζά πράγματα για να απαντώ..δεν έχω τον απαιτούμενο χρόνο.



Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών

Βρείτε όλα εδώ: https://acharnongordiumbond.blogspot.com/

..και ΕΔΩ:http://politikinews.blogspot.gr

1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html

2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html

3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html

π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:


https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html

ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html

Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html

"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html


ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html

ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html

Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html

ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html

Ετικέτες

Statement by Prime Minister Carney on Easter

Statement by Prime Minister Carney on Easter
Statement by Prime Minister Carney on Easter April 5, 2026 Ottawa, Ontario “Today, I join millions of Christians in Canada and around the world in celebrating Easter. Easter is a time to commemorate the resurrection of Jesus Christ and the enduring promise of renewal and redemption. We are reminded that compassion is stronger than hate, that light follows darkness, and that hope endures – even in the face of despair. On this holy day, we carry forward the example and the blessings of Jesus with optimism for the future. Happy Easter, Canada, from my family to yours.”

ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ,Υπ.Εθνικής Οικονομίας-Προέδρου EUROGROUP,Θερμές Ευχές

ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ,Υπ.Εθνικής Οικονομίας-Προέδρου EUROGROUP,Θερμές Ευχές
ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ,Υπ.Εθνικής Οικονομίας-Προέδρου EUROGROUP,Θερμές Ευχές

AHEPA Wishes for a Joyous Pascha!

AHEPA Wishes for a Joyous Pascha!
"Dear AHEPA Family and Friends, Christ Has Risen! Truly He Has Risen! Christos Anesti! Alithos Anesti!"

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Θερμές Ευχές!

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Θερμές Ευχές!
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές και το προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ,Ολόθερμες Ευχές για "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ" ΚΑΙ "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"!!

Kαλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση από την Ε.Ε.Φα.Μ.!

Kαλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση από την Ε.Ε.Φα.Μ.!
Kαλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση από την Ε.Ε.Φα.Μ.!

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ:Ευχές

ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ:Ευχές
ΕΥΧΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Σ. ΖΑΧΑΡΑΚΗ

NTOΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ:Ευχές για "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ"!

NTOΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ:Ευχές για "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ"!
NTOΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ:Ευχές για "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ"!

Ευχές Βασίλη Οικονόμου-Βουλευτή ΝΔ Ανατολικής Αττικής πρ. Υφυπουργού Μεταφορών

Ευχές Βασίλη Οικονόμου-Βουλευτή ΝΔ Ανατολικής Αττικής πρ. Υφυπουργού Μεταφορών
Ευχές Βασίλη Οικονόμου-Βουλευτή ΝΔ Ανατολικής Αττικής πρ. Υφυπουργού Μεταφορών

ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΡΝΑΤΟΥΤΑΚΗ,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ,Θερμές Ευχές

ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΡΝΑΤΟΥΤΑΚΗ,ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ,Θερμές Ευχές
Ευχές Περιφερειάρχη Κρήτης για το Πάσχα Το Πάσχα φέρνει στις καρδιές μας το μήνυμα της ζωής που νικά τον θάνατο. Φέτος, η σκέψη μας στρέφεται αναπόφευκτα στους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται από τη δίνη του πολέμου. Οι ευχές μας ενώνονται με όλο τον κόσμο που ζητά να σωπάσουν τα όπλα και να επικρατήσει η ειρήνη. Εύχομαι το Αναστάσιμο Φως να λάμπει στις καρδιές όλων των Κρητικών, όπου γης, χαρίζοντας υγεία, προκοπή και την ελπίδα για ένα αύριο δίχως συγκρούσεις. Χρόνια Πολλά! Καλή Ανάσταση! Καλό Πάσχα!

Το μήνυμα της Ζωής για την Ανάσταση και το Πάσχα!

Το μήνυμα της Ζωής για την Ανάσταση και το Πάσχα!
«Ανάσταση σημαίνει νίκη της Αγάπης, της Αλληλεγγύης, της Ανθρωπιάς. Ανάσταση σημαίνει νίκη της Ζωής, νίκη του Καλού απέναντι στο κακό, νίκη του Δικαίου απέναντι στο άδικο, νίκη του Φωτός απέναντι στο σκοτάδι. Σε αυτήν την πολύ δύσκολη περίοδο που ζούμε και στη χώρα μας και σε όλο τον κόσμο, είναι σημαντικό να κρατήσουμε ζωντανή την Αγάπη μας για τον Άνθρωπο, την Αλληλεγγύη μας στους συνανθρώπους μας, το πείσμα μας να επικρατήσει το Δίκαιο, την αγωνιστικότητά μας, τη διαύγεια πνεύματός μας και τη διαρκή προσπάθεια να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο, τέτοιο που τον αξίζουμε. Αυτές τις μέρες, ας είμαστε κοντά στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και ας σκεφτόμαστε τα θύματα πολέμου, γενοκτονίας, τον άμαχο πληθυσμό που βρίσκεται απροστάτευτος, τους ανθρώπους που παλεύουν απέναντι στην αδικία, γιατί και η Ανάσταση ήταν και είναι μία Νίκη απέναντι στην αδικία. Εύχομαι καλή δύναμη, καλή Ανάσταση σε όλες και όλους, καλή μας πορεία, για μια ζωή χωρίς αδικία, χωρίς κακότητα, χωρίς πόλεμο για μια ζωή τέτοια που την αξίζουμε. Χρόνια πολλά! Καλό Πάσχα!»

NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Γραφείον Τύπου,Θερμές Ευχές

NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Γραφείον Τύπου,Θερμές Ευχές
Ο Διευθυντής και οι εργαζόμενοι στο Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σας εύχονται καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Χάρης Χατζηχαραλάμπους Διευθυντής Γραφείου Τύπου

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ:Ευχές

ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ:Ευχές
ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΑΘΗΝΩΝ-ΑΤΤΙΚΗΣ & ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ:Ευχές

ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ θερμές Ευχές για "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"

ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ θερμές Ευχές για "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"
ΑΡΧΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ θερμές Ευχές για "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"

ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών

ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών
ΣΕΒ Ευχές για "ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ"!!

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ.Αν.Ατ.,Θερμές Ευχές

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ.Αν.Ατ.,Θερμές Ευχές
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ,τ.Υφ.Αν.,Βουλευτού Ν.Δ.Αν.Ατ.,Θερμές Ευχές

Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας

Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας
Ευχές από την Εθνική Αρχή Διαφάνειας

Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:Ευχές

Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:Ευχές
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:Ευχές

Ευχές για Καλό Πάσχα από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων

Ευχές για Καλό Πάσχα από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Ευχές για Καλό Πάσχα από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων

Πασχαλιάτικες ευχές Γιώργου Σμέρου

Πασχαλιάτικες ευχές Γιώργου Σμέρου
Πασχαλιάτικες ευχές Γιώργου Σμέρου

Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης

Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης
Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης,Eυχές

"Καλό Πάσχα" – Ευχές από το ΕΒΕΑ

"Καλό Πάσχα" – Ευχές από το ΕΒΕΑ
"Καλό Πάσχα" – Ευχές από το ΕΒΕΑ

Ευχές Δημάρχου Μαραθώνος

Ευχές Δημάρχου Μαραθώνος
Ευχές Δημάρχου Μαραθώνος

ΕΝΩΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ "Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ":Θερμές Ευχές

ΕΝΩΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ "Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ":Θερμές Ευχές
ΕΝΩΣΗ ΚΡΗΤΩΝ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ "Η ΜΕΓΑΛΟΝΗΣΟΣ":Θερμές Ευχές

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ , Ευχές

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ , Ευχές
ΓΣΕΕ :Ευχές απο την Διοίκηση και το Προσωπικό

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ,Eυχές

ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ,Eυχές
ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ,Eυχές

"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Θερμές Ευχές

"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" Θερμές Ευχές
Πάσχα 2026:Ευχές από την Ένωση Αγρινίου

ILF consulting / Agora,Θερμές Ευχές

ILF consulting / Agora,Θερμές Ευχές
Η διοίκηση της ILF consulting / Agora world business center και τα στελέχη τους σας εύχονται, το Άγιο Φως της Ανάστασης να φωτίζει τις ζωές όλων σας και να σας χαρίζει υγεία, οικογενειακή ευτυχία, επαγγελματικές επιτυχίες πραγματοποιώντας την δική σας προσωπική Ανάσταση.

ΕΛ.ΛΑ.Σ. Ευχές

ΕΛ.ΛΑ.Σ. Ευχές
Σας Ευχόμαστε ολόψυχα καλή Λαμπρή Για την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΙΣ «ΕΛ.ΛΑ.Σ»

ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΣΑΪΤΗ» Α.Ε.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΣΑΪΤΗ» Α.Ε.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΣΑΪΤΗ» Α.Ε. Eυχές

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού ΟΥΔΕΠΟΤΕ ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ EΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2026

ΕΙΚΟΣΙ EΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2026
ΕΙΚΟΣΙ ΕΞΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2026

Οι αρθρογράφοι των οποίων τα άρθρα δημοσιεύονται ώδε ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ επ ουδενί.

Οι αρθρογράφοι των οποίων τα άρθρα δημοσιεύονται ώδε ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ επ ουδενί. Οι απόψεις τους αφορούν τους ιδίους και όχι απαραίτητα την θέση και άποψη της Εφημερίδας.