ENHMEΡΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026”
ENHMEΡΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026”
Η Εφημερίδα,αντιμετωπίζει ασύλληπτο φόρτο εργασίας και προκειμένου να μην απογοητεύει κανέναν, παρακαλείσθε να λάβετε υπ όψιν τα εξής:
1)Δεν είναι βέβαιο οτι η αποστολή δελτίων, προϋποθέτει απαραιτήτως και ανάρτησή τους.
2)τα δελτία τύπου πρέπει να είναι maximum μεγέθους, δύο σελίδων Α4 - .docx - 500 το πολύ λέξεων
3)δεν γίνονται δεκτά κείμενα .pdf παρά μόνο .docx
4)η συχνότητα ανάρτησης δελτίων τύπου σε κάθε αναγνώστη, είναι ΕΝΑ ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. Πλέον τούτου, εξαρτάται απο την υπάρχουσα δυνατότητα δημοσίευσης και απο την προηγούμενη συνεννόηση με την Μαρία (v.ch.maria@gmail.com - politikimx@gmail.com)
5)φωτογραφίες δημοσιεύονται μόνο μικρού “μεγέθους”, maximum δύο /ανα δελτίο και αρχείων ΜΟΝΟΝ .jpg ή .png
6)δελτία τύπου -μακέττες που περιλαμβάνουν διακοσμητικά, τεράστιες φωτο και καλλιτεχνικές διαφημιστικές δημιουργίες ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ αφού απαιτούν εργασίες μετατροπής-προσαρμογής.
7)οσοι επιθυμούν δημιουργία και δημοσίευση ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ ή οποιουδήποτε τύπου ανάρτηση πρέπει να συνεννοούνται με την Μαρία στα ως άνω email
ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ, NEWSLETTER ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
Σας παρακαλούμε θερμά να εφαρμόσετε τις ως άνω ενδείξεις, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋπόθεση για τις δημοσιεύσεις σας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026
-Χριστούγεννα καὶ τοῦτα.
Ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς κατάδικους, ὅσοι δὲν εἶναι δυὸ-δυὸ στὸ κελλί, καὶ τοὺς μοναχούς, κείνους ποὺ δὲν ζοῦν σὲ κοινόβια, ἀλλὰ σὲ σκῆτες, καὶ τοὺς λιγοστούς, πού ᾿χουνε τὴ δική μου τρέλλα, δὲν θὰ τὰ πέρασε ἄλλος ὅπως ἐγώ. Οὔτε μιὰ καλημέρα, οὔτε μιὰ εὐχή, οὔτε ἑνὸς ἀνθρώπου μάτι καὶ γέλιο.
Ἔχω ἕνα χοντρὸ κερὶ στὸ κηροπήγιο καὶ μέρα νύχτα καίει. Τράβηξα τὶς κουρτίνες νὰ κλείσω τὸ φῶς γιὰ νὰ μὴν βλέπουν τὰ μάτια καὶ κιοτέψει ἡ ψυχὴ κι ὅλη τὴ μέρα τραμπαλίζομαι στὴν καρέκλα μου, σκεπάζομαι ἀπὸ γαλάζιους καπνοὺς καὶ κολυμπάω στὸν ποταμὸ τῆς ἀμίλητης ὕπαρξής μου.
Μόνο τ᾿ αὐτιὰ ἄφησα ἀσφάλιστα -σὰν τὸν Ὀδυσσέα- γιὰ νὰ φτάνει ὣς τὴ σπηλιά μου ὁ γιορτερὸς θόρυβος ἀπὸ τὸ μακρυνὸ βάθος τῆς πολιτείας. Κι ἔρχοναι φευγαλέα μπροστά μου εἰκόνες ἀπὸ τὰ πλούσια Γόμμορα καὶ τὴν ἀκόλαστη Πομπηία, γιὰ νὰ μοῦ θυμίζουν τὸν ξεπεσμένο ἄνθρωπο, ποὺ ὅμως δὲν ἐπιτρέπεται νὰ τοῦ φορτώσουμε τὴν ἐνοχή.
Μόνο τὸ μεσημέρι κουμπώθηκα ὣς τὸ λαιμὸ καὶ τράβηξα μιὰ βόλτα στὸν μεγάλο κῆπο τῆς πόλης. Περπάτησα ὥρα πολλὴ ἀπάνου στὰ χιόνια, ἀγνάντεψα τὸ ποταμάκι, τὶς πάπιες, τὰ περιστεράκια ποὺ κρυώνανε καὶ μαλάκωσε λίγο ἡ ψυχὴ καὶ τὸ παράπονο.
Χιόνι… παγωνιά, πλοῦτος ποὺ σὲ χτυπάει στὰ μάτια. Ὕστερα ξαναγύρισα στηλώθηκα, σὰν φάνασμα, πάλι μπροστὰ στὴ λαμπάδα καὶ κυλᾶνε οἱ ὧρες, κι ὅλας ἕντεκα, ἀπάνου στὸ καλτιρίμι τῆς διαμαρτυρίας, ποὺ δὲν θὰ ζητήσει ἀνταμοιβή.
Παρ᾿ ὅλα τοῦτα δὲν θὰ πρέπει νὰ λησμονήσω νὰ σοῦ πῶ ὅτι εἶμαι καὶ κομμάτι χαρούμενος. Κάτι κατάλαβα ἀπὸ τὸ θᾶμα τῆς Ἅγιας νύχτας.
Ἵσως περισσότερα ἀπ᾿ ὅσα πιστεύω.
Ἐπιστολὴ τοῦ Δημήτρη Λιαντίνη σὲ φίλο του τὰ Χριστούγεννα τοῦ 1970, ἀπὸ τὸ Μόναχο ὅπου ἐσπούδαζε.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0Mre6FQpjFrvnNjkQKuNdWkGXNMKBG5c4ECM4qBTR4mSJ8Fi9J9HAVis4VmpbfYw4l&id=100036090337842

"Η ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΟΛΥΒΙΚΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΙΟ ΤΗΣ !!!
Παρακολουθώ σήμερα, πλείστα ΜΜΕ (ένας Θεός να τα κάνει τέτοια..) , να δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό που τους έχει δώσει ο απλό κόσμος, ώς " Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης" , και όχι ως Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Ο λόγος, είναι η παρουσίαση των δηλώσεων του κ. Ακίλα Σάλεχ, του Προέδρου της Βουλής των Αντιπροσώπων της Λιβύης,, ότι "...το τουρκολυβικό μνημόνιο είναι άκυρο και στερείται νομιμότητας...."...
Μόνο που αυτές είναι , ούτε οι μισές δηλώσεις του....
Αυτά που παρουσιάζουν σήμερα τα ΜΜΕ, δεν είναι παρά μόνο ένα μικρό μέρος τους...
Ο κ. Σάλεχ, χαρακτηρίζει το τουρκολυβικό μνημόνιο όχι παράνομο, όχι ανυπόστατο, όχι καταχρηστικό βάσει των προβλέψεων του Διεθνούς Δικαίου, αλλά το χαρακτηρίζει παράνομο διότι η κυβέρνηση του Ντι Μπέιμπα με έδρα την Τρίπολη, δεν εκφράζει τη βούληση του λαού της Λιβύης και ως εκ τούτου , "ότι είναι χτισμένο μη σύννομα , παραμένει παράνομο , όσος χρόνος και αν περάσει.."..
Ουσιαστικά, ο κ. Σάλεχ, χαρακτηρίζει το τουρκολυβικό μνημόνιο παράνομο, διότι δεν το έχει επικυρώσει η αρχή την οποία αντιπροσωπεύει ( Βουλή των αντιπροσώπων), αμφισβητώντας κατά τον τρόπο αυτό τη νομιμότητα της κυβέρνησης Ντι Μπέιμπα...
Να δούμε όμως ποια είναι η "Βουλή των Αντιπροσώπων της Λιβύης"..."
Αναγνώσατε πατώντας εδώ:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΣ. 15 χρονών.
Του υποκλίνεται όλος ο πλανήτης, αλλά τα ελληνικά κομματικά και μιντιακα μπουρδελα, δεν του κάνουν την τιμή.
Όχι απλώς έφτιαξε ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη,
Έχει το χαμηλότερο κόστος που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ, αξίας μόλις 500 ευρώ, και από προχθές συγκαταλέγεται επίσημα, στους έξι στον πλανήτη, που έχουν κατασκευάσει InMoov ρομπότ !
Ο ίδιος χαρακτηριστηκε η επιτομή της σεμνότητας.
Ανέβηκε τρεις φορές στο βήμα της κατάμεστης αίθουσας της Λέσχης Επιχειρηματικότητας.
Είναι μαθητής της Α’ Λυκείου από την Καβάλα, και έχει στο εφηβικό του δωμάτιο ένα ανθρωποειδές ρομπότ, ύψους 1.85 μ. που συνεννοείται σε άπταιστα Αγγλικά.
Στο άκουσμα των επιτευγμάτων του μικρού Δημήτρη ο Στέλιος Χατζηιωάννου ανακοίνωσε την χορηγία 10.000 ευρώ για τις σπουδές του και αμέσως μετά στην ίδια κίνηση, την χορηγία 10.000 ευρώ προχώρησε και ο πρόεδρος της KPMG στην Ελλάδα.
Σε μια τόσο μικρή ηλικία, κατόρθωσε με το προσωπικό του έργο να βάλει την Ελλάδα στην διεθνή κοινότητα δημιουργών τεχνολογικής εξέλιξης, και να βρίσκεται στην κορυφή, με τους πρώτους έξι.
Ασχολήθηκε με τη ρομποτική για πρώτη φορά σε ηλικία 11 ετών. Μόλις τρία χρόνια αργότερα κατάφερε να σχεδιάσει και να κατασκευάσει μόνος του έναν οικιακό εκτυπωτή τρισδιάστατων αντικειμένων.
πηγή:
Οσοι Ελληνες...μπορούν να κατανοήσουν το ΕΡΓΟ αυτού του Υπουργού...τον έχουν ΔΙΚΑΙΩΣ κατατάξει σε μια μοναδική λίστα!Στην ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...Απίστευτο το έργο του στην αρμοδιότητα που του ανετέθει!!Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο !!!!
Αγαπητοί φίλοι, συμμαθητές, συνάδελφοι, επισκέπτες, ξεκινώντας από εχθές να μοιράζομαι μαζί σας στιγμές σε αυτό το μέσο, θέλω κατ' αρχάς να ευχαριστήσω ιδιαίτερα φίλους και γνωστούς για το θερμό καλωσόρισμα.
Παράλληλα όμως, ύστερα από 33 χρόνια στις Ένοπλες Δυνάμεις της Ελλάδας μας, νιώθω πρωταρχική ανάγκη να εκφράσω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε αυτό τον τόπο, σε αυτή τη χώρα και τους ανθρώπους της για όλα αυτά που έζησα, αυτά τα ιδιαίτερα χρόνια.. Δύσκολο να τα περιγράψεις με λέξεις, ...μοναδικά συναισθήματα...μοναδικές εικόνες.. στιγμές ανεξίτηλα χαραγμένες που θα με ακολουθούν για πάντα..
Ότι και να πω, θα είναι λίγο.. το προαναφερόμενο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ το θεωρώ ως ελάχιστη απόδοση τιμής για τα χρόνια που πέρασαν, για τα χρόνια που περάσαμε μαζί..
Προσπάθησα λοιπόν να φτιάξω κάτι για αυτά τα 33 χρόνια με γνώμονα πάντα στη σκέψη μου, το ειλικρινές "ευχαριστώ" σε ανθρώπους, ιδέες, αξίες, ιδανικά και όχι μόνο..
Την παραπάνω προσπάθεια θα ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας και εύχομαι μέσα σε αυτό το βιντεάκι των λίγων λεπτών να βρει ο καθένας μας -είτε ανήκει ή ανήκε στις ΕΔ, είτε όχι- κομμάτια του εαυτού του και της χώρας μας που μας χρειάζεται όλους.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση σε όλους λοιπόν και με την προτροπή (για το βίντεο) ¨"..ακούγεται δυνατά.... βλέπεται δυνατότερα.." , μοιράζομαι μαζί σας το βιντεάκι καθώς και την τοποθεσία του:
https://www.youtube.com/watch?v=W7xvvES2wGU
Καλή Ανάσταση και Καλή "Ανάσταση" σε όλους!
Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
Η "ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ" ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
AΡΘΡΑ «Αcharneon Gordium Bond» blog ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ στον ΔήμοΑχαρνών
Βρείτε όλα εδώ:
https://acharnongordiumbond.blogspot.com/
..και ΕΔΩ:http://politikinews.blogspot.gr
1)ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: «..ως προς τη λειτουργία του νέου Κοιμητηρίου Δήμου Αχαρνών»
https://politikinews.blogspot.gr/2018/02/blog-post_99.html
2)ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ: "ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΟ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΥΛΙΖΑΣ"; ρωτούν ξανά και ξανά οι δημότες Αχαρνών!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html
3)ΑΧΑΡΝΕΣ: ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ2007 ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/2007.html
π.Δημάρχου κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟΥ, προφίλ:
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_27.html
ΔΗΜΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ Αcharnes Gordium Bond:απάντηση σε αναγνώστη: -«Γιατί δεν υπάρχουν Εφημερίδες σε μια τόσο μεγάλη πόλη;»
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond.html
Πως κατασκευάζονται "ένοχοι" ..σενάρια απίστευτα..
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html
Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html
"Acharnes Gordium Bond": απαντήσεις σε αναγνώστες
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_49.html
"Acharnon Gordium Bond":επερχόμενο άρθρο με τίτλο "ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_14.html
ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnes Gordium Bond:"Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΤΕΓΚΤΟΣ.." γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝAΚΗ σε ταλαίπωρο αναγνώστη
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharne-gordium-bond.html
ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharneon Gordium Bond: απάντηση σε αναγνώστη για τον ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ και υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bondq.html
ΑΧΑΡΝΕΣ-Acharnon Gordium Bond:Άγνωστη έως σήμερα η μοίρα των ΚΟΙΝΣΕΠ που ιδρύθηκαν απο το δίδυμο "ΝΤΟΥΡΟΣ ΚΡΗΜΝΙΑΝΙΩΤΗΣ"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharnon-gordium-bond_84.html
ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ Ανοιχτή Επιστολή προς τα μέλη του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-Διοικητικού Συμβουλίου Αχαρνών με θέμα:"...ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ από τον τ. Δήμαρχο κ. ΣΩΤΗΡΗ ΝΤΟΥΡΟ"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/blog-post_80.html
Αcharnes Gordium Bond-Για την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και την ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ "Σενάριο 1ο: Γράφει η σεναριογράφος Μ.Χ.Β"
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/charnes-gordium-bond-1.html
ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ BLOG THΣ:Η ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ «ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ» ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ
https://politikinews.blogspot.gr/2018/03/acharneon-gordium-bond-blog.html
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι έξι (26) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι έξι ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού ΟΥΔΕΠΟΤΕ ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι έξι ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.