politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΓΣΕΕ,Ευχές
Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021
Mέγας ο Πόνος της απώλειας.Τρομακτικός.Τιτάνιος και αιματηρός.
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, για το θάνατο του Μίκη Θεοδωράκη..
|
Directorate-General for Agriculture and Rural Development:sugar,MILK AND DAIRY PRODUCTS,sheep meat newsletters
Sheep meat Newsletter
Agricultural markets dashboard – sheep meat
View the latest update
Related links
EU Lamb, mutton and goatmeat policy | EU agriclutural markets short-term outlook – meat products
MILK AND DAIRY PRODUCTS Newsletter
Latest update
Dashboard: Milk and dairy products
Highlights
EU butter prices: 401 €/100 kg, +1.8% up in last 4 weeks;
EU SMP prices: 252 €/100 kg, +0.9% up in last 4 weeks;
EU WMP prices: 315 €/100 kg, -0.3% down in last 4 weeks;
EU cheddar prices: 324 €/100 kg, -0.1% down in last 4 weeks;
Increase of feed costs (+2.9%) and decrease of energy costs (-1.6%) in week 34 compared to the previous 4 weeks;
IT spot milk price up, now at 40.3 c/kg. (29/8/2021);
Related links
EU milk and dairy products policy | EU agricultural markets short-term outlook
SUGAR Newsletter
Agricultural markets dashboard – sugar
See the latest update at:
https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/food-farming-fisheries/farming/documents/sugar-dashboard_en.pdf
Related links
EU sugar policy | EU agricultural markets short-term outlook – arable crops
Directorate-General for Agriculture and Rural Development
From Leonidas Koumakis: Όργιο τουρκικής προπαγάνδας από τον ΣΚΑΙ (Βίντεο)
Σκηνή από την
τηλεοπτική σειρά «Ο Γιατρός», όπως μεταδόθηκε από τον ΣΚΑΙ (26/8/2021)
Όργιο τουρκικής
προπαγάνδας από τον ΣΚΑΙ
Η τηλεοπτική αυτή σειρά, όπως είναι γνωστό, αποτελεί μια Νοτιο-Κορεάτικη
παραγωγή που σημείωσε παγκόσμια επιτυχία. Η Αμερικανική εκδοχή της που
ακολούθησε, ήταν επίσης μεγάλη επιτυχία.
Η αλα - Τούρκα εκδοχή της όμως, προκειμένου να πουληθεί
εκτός Τουρκίας σε «ανταγωνιστικές» τιμές, σαν τουρκικό τζάμπα πράγμα,
έπρεπε να τοποθετηθεί στο κρεββάτι του Προκρούστη (δηλαδή της τουρκικής
προπαγάνδας) προκειμένου να «προσαρμοστεί» καταλλήλως.
Το πρώτο λοιπόν ιδιότυπο «επίτευγμα» του ΣΚΑΙ της
26/8/2021 ήταν το όργιο της τουρκικής προπαγάνδας που μετέδιδε επί πέντε περίπου
τηλεοπτικά λεπτά για το «χρέος προς την πατρίδα» ενός νεαρού Τούρκου,
που πήγαινε στρατιώτης σε μια «τελετή» πλημμυρισμένη από τούρκικες σημαίες,
εμβατήρια και τις ιαχές «Bizim Asker, Hepimiz Asker» (Ο δικός μας στρατιώτης, όλοι μας στρατιώτες – βλπ. στις
σημειώσεις Νο 1).
Ανάλογες «παρεμβάσεις» στην Νοτιο - Κορεάτικη σειρά παρατηρήθηκαν
με πολλές «προσθήκες» στο σενάριο, π.χ. των κατεχόμενων εδαφών της Κυπριακής
Δημοκρατίας και την επίδειξη της σημαίας του ψευδοκράτους-μαριονέτα που
εγκατέστησαν οι Τούρκοι στην μαρτυρική Κύπρο, την συνεχή επίδειξη τουρκικής
σημαίας μέσα σε νοσοκομείο ή ακόμα και μέσα σε καφενείο κ.α.π.
Το δεύτερο ιδιότυπο «επίτευγμα»
του ΣΚΑΙ της 26/8/2021 ήταν η κατάληψη μιας εκ των τελευταίων
θέσεων τηλεθέασης της prime time στο δυναμικό κοινό. Η τηλεοπτική αυτή σειρά βέβαια, από τις 6 Ιουλίου 2021 που μεταδίδεται,
ποτέ δεν σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης, ενώ δεν της είναι καθόλου άγνωστες
οι τελευταίες θέσεις. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που η σειρά, από 30
Αυγούστου 2021, μεταφέρθηκε από την βραδινή ζώνη (prime time) του σταθμού, στην απογευματινή
ζώνη - την ίδια ακριβώς ώρα που μεταδίδεται και η τουρκοσειρά του ΣΤΑΡ.
Το τρίτο, ιδιότυπο «επίτευγμα» του ΣΚΑΙ της
26/8/2021 ήταν το ρεκόρ μετάδοσης 77 διαφημιστικών μηνυμάτων,
ανεξάρτητα από την χαμηλή τηλεθέαση που είχε η τουρκική σειρά. Όσοι έτυχε να
παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο επεισόδιο θα βαρέθηκαν να βλέπουν δεκάδες
διαφημιστικά μηνύματα – πολλά σε επανάληψη δύο, τρείς, ακόμα και πέντε
φορές – όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος που ίσως και να πιστεύει πως μεταδίδοντας
πέντε διαφημιστικά μηνύματα μέσα στην ίδια εκπομπή τουρκικής προπαγάνδας, θα
δημιουργηθούν ουρές έξω από τα καταστήματα της!
Ολόκληρο πάντως τον μήνα Αύγουστο, το σύνολο των διαφημιστικών
μηνυμάτων που μεταδόθηκαν από τον ΣΚΑΙ στην αλα-Τούρκα απόδοση του
«Γιατρού» ήταν μειωμένα περισσότερο από 20%.
Τον προηγούμενο μήνα, από
6 έως 31 Ιουλίου 2021, μέσα σε αφόρητη ζέστη και 3 μέρες πραγματικού καύσωνα,
μεταδόθηκαν 1.052 διαφημιστικά
μηνύματα μόνο στην καθημερινή, βραδινή ζώνη, χωρίς να υπολογίζονται
τα διαφημιστικά μηνύματα των μεταδόσεων Σαββάτου, Κυριακής και μεταμεσονύκτιων
(επαναλήψεις στις 3 τα χαράματα).
Τον Αύγουστο μεταδόθηκαν 830 διαφημιστικά μηνύματα, ενώ καταργήθηκαν
τελείως οι μεταδόσεις Σαββάτου & Κυριακής και «αραίωσαν» οι
μεταμεσονύκτιες – προφανώς λόγω μειωμένης τηλεθέασης.
Οι δέκα κορυφαίες σε
διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες οι οποίες «τροφοδότησαν» την τουρκική
προπαγάνδα από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, τον μήνα Αύγουστο 2021,
ήταν οι εξής:
ΣΚΑΙ - ΟΙ 10 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ
ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΑΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Α/Α |
Εταιρία |
Αρ. διαφημίσεων |
1 |
Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. |
107 |
2 |
Ο.Π.Α.Π. |
44 |
3 |
Sanofi-Aventis |
35 |
4 |
ΑΒ Βασιλόπουλος |
34 |
5 |
Beiersdorf |
31 |
6 |
Ferrero SpA, COSMOTE- ΓΕΡΜΑΝΟΣ (έκαστος) |
28 |
7 |
JACOBS DOUWE
EGBERTS |
24 |
8 |
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, Nintendo (έκαστος) |
22 |
9 |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
20 |
10 |
My Market, Pepsico (έκαστος) |
19 |
Δεν υπολογίζονται διαφημίσεις μεταμεσονύκτιων μεταδόσεων
Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών ΙΗΑ
Γενικά πάντως, κάτι ο Αύγουστος που είναι μήνας μειωμένης
διαφήμισης, κάτι η έκτακτη επικαιρότητα που αφαίρεσε τρείς μέρες
μετάδοσης για τις πυρκαγιές, κάτι η κατακραυγή με τα
κίνητρα–«επιστροφές» που παρέχονται σε συνεργάτες τηλεοπτικών σταθμών για να
μαζέψουν πολλές διαφημίσεις από ευκολόπιστους διαφημιζόμενους τουρκοσειρών,
μείωσαν σημαντικά τις διαφημίσεις και τα αντίστοιχα έσοδα και στους δύο
τηλεοπτικούς σταθμούς.
Όσον αφορά το ΣΤΑΡ, τον Αύγουστο του 2021 τα «χρυσά αργύρια» των διαφημιστικών
εσόδων της σειράς, ήταν πολύ μειωμένα. Πέρσι τον Αύγουστο (2020)
μεταδόθηκαν από το ΣΤΑΡ συνολικά 337 διαφημιστικά μηνύματα ενώ φέτος τον
Αύγουστο μόνο 206, δηλαδή μείωση 40% περίπου.
Η μετάδοση της τουρκικής τηλεοπτικής σειράς του ΣΤΑΡ
(άρχισε να μεταδίδεται από το έτος 2018) ολοκληρώνει τον τέταρτο κύκλο, αλλά
μέχρι το τέλος του πέμπτου κύκλου και του απίστευτα ανόητου τελευταίου
επεισοδίου, το οποίο υπάρχει ελεύθερα στο διαδίκτυο, όπως άλλωστε και
ολόκληρη η σειρά, θα χρειαστούν πολλοί μήνες ακόμα.
Τρείς μόνο εταιρίες (Δίλεπτες τηλε-πωλήσεις διαφόρων προϊόντων
και Procter & Gamble) κάλυψαν το 67% όλων των διαφημίσεων του Αυγούστου στο ΣΤΑΡ.
Οι πέντε κορυφαίες σε διαφημιστικά μηνύματα εταιρίες οι οποίες «τροφοδότησαν»
την τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ
τον μήνα Αύγουστο 2021, ήταν οι εξής:
ΣΤΑΡ - ΟΙ 5 ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΙ
ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΑΣ/ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
Α/Α |
Εταιρία |
Αρ. διαφημίσεων |
1 |
Diamant (Δίλεπτες τηλεπωλήσεις
διαφόρων προϊόντων) |
76 |
2 |
Procter & Gamble Ελλάς Μ.Ε.Π.Ε. |
43 |
3 |
Medi Jeunesse (τηλεπωλήσεις) |
19 |
4 |
Ο.Π.Α.Π. |
18 |
5 |
My Market (Όμιλος Παντελιάδη) |
14 |
Πηγή: Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκικών Σειρών ΙΗΑ
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο Ατζούν Ιμραλί (ο
κύριος που συμμετείχε στις κιτς φιέστες του Ρ. Τ. Ερντογάν και της μαριονέτας –
Τατάρ στα κατεχόμενα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας, στις 20 Ιουλίου 2021, για
να «πανηγυρίσει» την κατάκτηση εδαφών της Κυπριακής Δημοκρατίας), συνεχίζει
ακάθεκτος την συνεργασία του με τον ΣΚΑΙ και το ΣΤΑΡ.
Οι τηλεοπτικές παραγωγές «The Voice Of Greece»
(γυρνάνε ολόκληρη την Ελλάδα «για να βρούνε ταλέντα»), «ΚΑΤΙ ΞΑΝΑΨΗΝΕΤΑΙ»
και «TOP CHEF» για λογαριασμό του ΣΚΑΙ καθώς και η
τηλεοπτική παραγωγή «Shopping star» για λογαριασμό του ΣΤΑΡ,
ελέγχονται από τον εντιμότατο κύριο Ατζούν Ιμραλί.
Το τουρκικό «τζάμπα πράμα» προσφέρει μπόλικο χρήμα
και σίγουρα κέρδη και στους δύο τηλεοπτικούς σταθμούς που δεν
καταδέχονται να εξετάσουν άλλες «παραμέτρους» των δραστηριοτήτων του εντιμότατου
κυρίου Ατζούν.
Όλες ανεξαιρέτως οι εταιρίες, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που τροφοδότησαν
με διαφημιστικό χρήμα τις δύο τηλεοπτικές σειρές τουρκικής προπαγάνδας τον μήνα
Αύγουστο 2021 βρίσκονται
εδώ.
Tο Ιnternational Hellenic Association (μη κερδοσκοπικός,
μη κυβερνητικός, μη κομματικός οργανισμός με έδρα το Delaware) απευθύνει και
πάλι έκκληση στις διάφορες εταιρίες που τροφοδοτούν με διαφημιστικά
μηνύματα την τουρκική προπαγάνδα στην ελληνική τηλεόραση από χρήματα των
πελατών τους, να δώσουν ρητές οδηγίες στις διαφημιστικές τους
εταιρίες ή στα media shops με τα οποία
συνεργάζονται, ώστε να σταματήσουν κάθε διαφημιστική παρουσία σε
τουρκοσειρά.
Εμείς στο ΙΗΑ θα συνεχίσουμε να μην
παρακολουθούμε κανένα πρόγραμμα των τηλεοπτικών σταθμών ΣΤΑΡ και
ΣΚΑΙ μέχρι να σταματήσουν
την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι.
Θα συνεχίσουμε να μην αγοράζουμε τα προϊόντα και τις
υπηρεσίες που πληρώνουν από την δική μας τσέπη διαφημιστικό χρήμα στις
τουρκοσειρές.
Κάθε μήνα θα μελετάμε προσεκτικά τις αναλυτικές καταστάσεις
Εταιριών / Προϊόντων / Υπηρεσιών που αναρτώνται στο Παρατηρητήριο Διαφημίσεων
Τουρκοσειρών του ΙΗΑ.
Η μετάδοση ύπουλης τουρκικής προπαγάνδας για τον «γενναίο Τούρκο
στρατιώτη» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, πρέπει κάποτε να σταματήσει. Η ευθύνη
δεν ανήκει μόνο στους γνωστούς, λιγοστούς, καναλάρχες αλλά σε όλους μας!
Σ η μ ε ι ώ σ ε ι ς:
(1) Το σχετικό απόσπασμα τουρκικής προπαγάνδας της 26/8/2021 βρίσκεται
στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ (κάντε κλικ εδώ) στο χρονικό σημείο 1.15.10. Μόλις το απόσπασμα «αποσυρθεί»,
μπορείτε να το δείτε από το πρωτότυπο που υπάρχει ελεύθερα στο διαδίκτυο,
στην αρχή-αρχή του 55ου επεισοδίου (κάντε κλικ εδώ) (2) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον
τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ για την μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας μέσα σε
κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε καθημερινά στο τηλεφωνικό κέντρο
210 4800 170 – 4 ή να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα
Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού μέσω της ιστοσελίδας https://www.skai.gr/contact (3) Εάν επιθυμείτε να διαμαρτυρηθείτε στον
τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής
προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορείτε να τηλεφωνείτε
καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να
αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του
καναλιού (pr@star.gr) (4) Όλες οι εταιρίες, τα προϊόντα ή οι
υπηρεσίες που διαφημίζονται σε τουρκοσειρά, συμπεριλαμβάνονται κάθε μήνα σε
ειδικές καταστάσεις που αναρτώνται στο Παρατηρητήριο
Διαφημίσεων Τουρκοσειρών του ΙΗΑ. (5) Στην
καταμέτρηση των διαφημίσεων δεν συμπεριλαμβάνονται όσες διαφημίσεις
περιέχουν κοινωνικό μήνυμα (Εμβολιαζόμαστε, Χαμόγελο του παιδιού, Καθαρές
θάλασσες, Αδέσποτα, Missing Alert κ.ο.κ.) (6) Η επόμενη ανακοίνωση μηνός Σεπτεμβρίου, θα
εκδοθεί την Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2021
Επιτροπή «Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ
Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020/21
International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.