"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
18/4/2024
Χθες 2327  Αυτόν τον μήνα 38947  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: NOMOI KAI ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-SPD, update..-NASA's Earth Observatory,update..-"δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ":Ο Ρ. Ρινάλντι συζητά με τον Λ. Αξελό για τον Γεώργιο Σκληρό..-EUROPEAN BANK's latest..-ΕΕΦΑΜ newsletter..-Δήλωση Αρχιεπισκόπου για τις επιθέσεις σε πολιτικούς..-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ..νεώτερα..-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ:Συνέλευσις την Πέμπτη.....-Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Παιδικών Τροφών και Ειδικής Διατροφής Ελλάδος:στο ΣτΕ για την ακύρωση του πλαφόν κέρδους στο παιδικό γάλα..-Oροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις:ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ (λάβετέ το ολόκληρο)..-FINANCE-NEWSLETTER@ec.europa.eu:SAVE THE DATE: 22 May 2024 - Technical workshop....-Ν.Δ. για τη συμπλήρωση 26 ετών από το θάνατο του Κωνσταντίνου Καραμανλή..-OBAMA's latest news..-COUNCILOF THE EU update..-«SAVE THE BEE -The Parnitha Bee Project» με τη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής..- Η ΠΑΡΝΗΘΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ......-30η "Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ Γαλάζια Οικονομία"..-Fashion Revolution Greece: Fashion Revolution Greece .....-OKE δελτίον τύπου..-ΓΣΕΕ:ΤΕΤΑΡΤΗ 1Η ΜΑΗ –ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ 2024..-ΑΑΔΕ: Δυνατότητα τακτοποίησης ρυθμίσεων με ανεξόφλητες δόσεις – ενημέρωση μέσω ειδικής εφαρμογής..-ΑΑΔΕ:Το Φορολογικό Μοντέλο 3.0 στο επίκεντρο της συνάντησης του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλή με την Αν. Γενική Γραμματέα του ΟΟΣΑ F. Lapecorella..-ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:Έρευνα Τραπεζικών Χορηγήσεων: α΄ τρίμηνο 2024..--

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

ΑΣΕΠ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ

Αθήνα, 22 Μαΐου 2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ
Εγκρίθηκε από το ΑΣΕΠ και αναρτήθηκε στους διαδικτυακούς τόπους του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr) και του ΑΣΕΠ, η Δημόσια Πρόσκληση του ΟΑΕΔ Νο 4/2018 για την απασχόληση ανέργων, ηλικίας άνω των 18 ετών, σε 5.066 θέσεις πλήρους απασχόλησης, διαφόρων ειδικοτήτων Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του Προγράμματος  Κοινωφελούς Χαρακτήρα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις για την Αντιπυρική Προστασία των Δασικών Οικοσυστημάτων της Χώρας, για χρονικό διάστημα οκτώ (8) μηνών.
Οι άνεργοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην ανωτέρω διαδικασία πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr)από 21 Μαΐου και ώρα 10η πρωϊνή έως και 31 Μαΐου του 2018  και ώρα  12η μεσημβρινή, την ειδική «ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ», η οποία είναι  αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oaed.gr) και να επιλέξουν μία (1) μόνο ειδικότητα τοποθέτησης από τις αναφερόμενες στη σχετική λίστα του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ Ι της οικείας ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ και από ένα μέχρι τρεις (3) Επιβλέποντες Φορείς ή και Υπηρεσίες Τοποθέτησης.

Επισημαίνεται ότι τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα ανά ειδικότητα τοποθέτησης καθώς και τα δικαιολογητικά απόδειξης αυτών αναφέρονται στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΙΙ και  ΙΙΙ αντίστοιχα της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.oaed.gr).   

Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται στο πλήρες κείμενο της Δημόσιας Πρόσκλησης.



περισσότερα δείτε και εδώ:
 https://politikinewsaaa.blogspot.gr/2018/05/blog-post_12.html

EU: Organic farming: new EU rules adopted

 
PRESS
 
Council of the European Union  
 
22/5/2018

Organic farming: new EU rules adopted

On 22 May the Council adopted new EU rules on organic production and the labelling of organic products.
The new regulation encourages the sustainable development of organic production in the EU and aims at guaranteeing fair competition for farmers and operators, preventing fraud and unfair practices and improving consumer confidence in organic products.
"Organic farmland has more than doubled in the last decade and is still growing. Thanks to the rules we have adopted today, the organic sector will continue to thrive and consumers can trust that the organic products they buy are of the highest quality."
Rumen Porodzanov, minister of agriculture, food and forestry of the Republic of Bulgaria and president of the Council
On 22 May the Council adopted new EU rules on organic production and the labelling of organic products.
The new regulation encourages the sustainable development of organic production in the EU and aims at guaranteeing fair competition for farmers and operators, preventing fraud and unfair practices and improving consumer confidence in organic products.
Organic farmland has more than doubled in the last decade and is still growing. Thanks to the rules we have adopted today, the organic sector will continue to thrive and consumers can trust that the organic products they buy are of the highest quality.
Rumen Porodzanov, minister of agriculture, food and forestry of the Republic of Bulgaria and president of the Council
Old rules covering organic production were uneven across the EU, as they included a wide range of different practices and exceptions. Furthermore the principle of equivalence applying to imported organic food created a situation in which different standards applied to different producers from the same country.
A new legislative framework was therefore needed to equip a fast-growing sector with clear and stable rules, and to allow organic producers to compete fairly, independently from whether they produce in the EU or in a third country. Moreover thanks to the new rules consumers buying a product bearing the EU organic logo can be sure of getting the same quality across the EU.
As from 1 January 2021:
  • production rules will be simplified and further harmonised through the phasing out of a number of exceptions and derogations
  • the control system will be strengthened thanks to tighter precautionary measures and robust risk-based checks along the entire supply chain
  • producers in third countries will have to comply with the same set of rules of those producing in the EU
  • the scope of organic rules will be enlarged to cover a wider list of products (e.g. salt, cork, beeswax, maté, vine leaves, palm hearts) and additional production rules (e.g. deer, rabbits and poultry)
  • certification will be easier for small farmers thanks to a new system of group certification
  • there will be a more uniform approach to reduce the risk of accidental contamination from pesticides
  • derogations for production in demarcated beds in greenhouses will be phased out

Next steps

The new regulation will enter into force on the third day following that of its publication in the Official Journal of the European Union and will apply from 1 January 2021.

Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:Σύνθετη ονομασία, όχι απλή ιδεολογική χρήση της Ιστορίας

Αθήνα, 21 Μαΐου 2018

Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

Συνθέτη ονομασία, όχι απλή ιδεολογική χρήση της Ιστορίας

Έχω τοποθετηθεί ευθύς εξαρχής στο ζήτημα του οριστικού ονόματος της πΓΔΜ, υπέρ μιας σύνθετης ονομασίας με γεωγραφικό προσδιορισμό, που θα ισχύει έναντι πάντων (erga omnes), θα είναι δηλαδή μια, η ίδια για εσωτερική και εξωτερική χρήση. Έχω προσπαθήσει να εξηγήσω ότι νομική βάση κατοχυρωτική για την Ελλάδα, πρέπει να είναι μια διεθνής συμφωνία που θα υποστηριχθεί και από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, ενώπιον του οποίου εκκρεμεί το ζήτημα της ονομασίας. Έχω όμως τονίσει ότι δυνάμει της διεθνούς συμφωνίας και ως πράξη συμμόρφωσης προς αυτή πρέπει να αναθεωρηθεί το Σύνταγμα της πΓΔΜ. Άλλωστε η συγκέντρωση της αυξημένης αναθεωρητικής πλειοψηφίας στη γειτονική μας χώρα, διασφαλίζει την πολιτική, διακοινοτική και πολιτειακή της συνοχή και την περιφερειακή σταθερότητα.
Έχω επίσης θυμίσει πολλές φορές τους τελευταίους μήνες ότι η χώρα μας έχει επισήμως αποδεχθεί συνθέτη ονομασία που περιλαμβάνει τη λέξη Μακεδονία ήδη από τον Απρίλιο του 1993, όταν η τότε κυβέρνηση Κωνσταντίνου Μητσοτάκη αποδέχθηκε την προσωρινή ονομασία πΓΔΜ (που δεν είναι ενιαία λέξη αλλά ακρωνύμιο) με την οποία εντάχθηκε η γειτονική χώρα στον ΟΗΕ, πολλούς διεθνείς οργανισμούς και έλαβε καθεστώς υποψήφιας προς ένταξη στην ΕΕ χώρας. Θύμισα επίσης ότι μετά το 1993, όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις, αποδέχθηκαν διεθνώς ως οριστική λύση συνθέτη ονομασία που περιλαμβάνει τη λέξη Μακεδονία με μια σειρά σοβαρών, αυστηρών και εφαρμόσιμων προϋποθέσεων.
Όμως στις 18 Μαΐου στη Βουλή ήμουν ο πρώτος που αντέδρασε στο αδιανόητο ενδεχόμενο η αναζητούμενη σύνθετη ονομασία να είναι «Μακεδονία του Ίλιντεν». Όταν διάβασα τα σχετικά δημοσιεύματα δεν πίστεψα ότι μπορεί έλληνας πρωθυπουργός να είναι τόσο ανιστόρητος ώστε να έχει έστω αρχίσει συζήτηση με τον ομόλογό του της πΓΔΜ για αυτό το όνομα. Αποδείχθηκε δυστυχώς από την καμπύλη που διέγραψαν οι κυβερνητικές δηλώσεις και ανακοινώσεις μέχρι να φτάσουν στην απόρριψη λύσης που δεν θα περιέχει «γεωγραφικό ή χρονικό» προσδιορισμό, ότι πράγματι συζητήθηκε το ενδεχόμενο της «Μακεδονίας του Ίλιντεν». Άλλωστε ο κ. Ζάεφ το ανακοίνωσε και το υπερασπίστηκε δημοσίως δηλώνοντας έτοιμος να το εισηγηθεί στα κόμματα και το Κοινοβούλιο της χώρας του. Από τη δική του οπτική γωνία θα επρόκειτο για εξαιρετική λύση, ισοδύναμη με τη διατύπωση «Δημοκρατία της ιστορικά και ιδεολογικά δικής μας Μακεδονίας».
Είπα στη Βουλή στις 18 Μαΐου ότι το «Μακεδονία του Ίλιντεν» δεν είναι σύνθετη ονομασία, είναι διακήρυξη ιδεολογικής χρήσης της Ιστορίας. Είναι η επιτομή του αλυτρωτισμού. Ο αλυτρωτισμός αυτοπροσώπως.Η θέση αυτή υιοθετήθηκε από το Κίνημα Αλλαγής, τη ΝΔ και αλλά κόμματα της αντιπολίτευσης.
Δεν πρόκειται για εκδήλωση σκλήρυνσης, ούτε για αλλαγή της θέσης μου που διαμορφώνεται με κριτήριο το εθνικό συμφέρον, ανεξαρτήτως κόστους και ανεξαρτήτως των διακυμάνσεων του εθνικολαϊκιστικού τυχοδιωκτισμού του ΣΥΡΙΖΑ, των ΑΝΕΛ ή άλλων υποστηρικτών της κυβέρνησης αυτής που με την παρουσία της βλάπτει τη χώρα.
Δεν είναι όμως τυχαίο ότι εδώ και είκοσι πέντε χρόνια συζητούμε για γεωγραφικό προσδιορισμό (συμπεριλαμβανομένου του Nova που υπάρχει στο τραπέζι από το πακέτο Πινέιρο). Ουδέποτε όλο αυτό το διάστημα ο μεσολαβητής του ΟΗΕ έθεσε, εξ όσων γνωρίζω από τις επαφές μαζί του, ως πιθανή λύση το «Μακεδονία του Ίλιντεν».
Το Ίλιντεν δεν είναι γεωγραφικός ή έστω χρονικός προσδιορισμός.Είναι ιστορική αναφορά σε μια εξέγερση που διακήρυξε στόχους που αφορούν γεωγραφικά πολλές περιοχές της σημερινής ελληνικής Μακεδονίας και άνοιξε μια πολύπλοκη, ένοπλη και βίαιη εθνοτική σύγκρουση με θέατρο των επιχειρήσεων ακριβώς τις περιοχές αυτές. Η παράλληλη ενδοσλαβική ταυτοτική σύγκρουση μεταξύ Βουλγάρων και «αυτονομιστών Μακεδόνων» δεν μεταβάλλει τις συμπαραδηλώσεις του Ίλιντεν σε σχέση με τον ελληνικό πληθυσμό και κυρίως ως προς συγκεκριμένες περιοχές που ανήκουν στην ελληνική επικράτεια και είναι αναπόσπαστο τμήμα της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Το επιχείρημα ότι με την αναφορά στο Ίλιντεν η γειτονική μας χώρα εγκαταλείπει την πολιτική του τεχνητού εξαρχαϊσμού και του αισθητικού κιτς με αγάλματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Φιλίππου κ.ο.κ. είναι παντελώς ανιστόρητο και αφελές. Το μακεδονικό ζήτημα, ως σύγκρουση ταυτοτήτων και ως διεκδίκηση κρατικής υπόστασης που οδηγεί σε εθνογένεση, δεν αφορά την αρχαία εποχή, αλλά την περίοδο που αρχίζει τις τελευταίες δεκαετίες του 19ου αιώνα υπό συνθήκες Ανατολικού Ζητήματος και φτάνει έως τα μέσα του 20ου αιώνα υπό συνθήκες Ψυχρού Πολέμου. 
Στόχος της διαπραγμάτευσης με την πΓΔΜ είναι να βρούμε ολοκληρωμένες, εγγυημένες και εφαρμόσιμες λύσεις που βλέπουν προς το μέλλον και όχι να αναξέσουμε συγκρούσεις του παρελθόντος αποδεχόμενοι την ιδεολογική χρήση της Ιστορίας που είναι συνταγή αποτυχίας.
Η διεξαγωγή διαπραγματεύσεων στο πεδίο της εξωτερικής πολιτικής προϋποθέτει επαρκή γνώση και αίσθηση της Ιστορίας, ακριβώς για να αποφεύγουμε τις παγίδες της ιδεολογικής της χρήσης.-

https://www.evenizelos.gr/mme/articlesinthepress/419-articles2018/5796-ta-nea-syntheti-onomasia-oxi-apli-ideologiki-xrisi-tis-istorias.html 

COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION:πράσινο φως για την έναρξη εμπορικών διαπραγματεύσεων με την Αυστραλία και με τη Νέα Ζηλανδία

ΤΥΠΟΣ
Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης  
22/5/2018 

Το Συμβούλιο δίνει το πράσινο φως για την έναρξη εμπορικών διαπραγματεύσεων με την Αυστραλία και με τη Νέα Ζηλανδία

Το Συμβούλιο εξουσιοδότησε σήμερα την Επιτροπή να αρχίσει εμπορικές διαπραγματεύσεις με την Αυστραλία και με τη Νέα Ζηλανδία και ενέκρινε οδηγίες διαπραγμάτευσης για κάθε διαπραγμάτευση ξεχωριστά.
"Η σημερινή απόφαση να ξεκινήσουν εμπορικές συνομιλίες με την Αυστραλία και με τη Νέα Ζηλανδία στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα στις δύο χώρες ότι θεωρούμε σημαντικές τις εταιρικές σχέσεις μας με αυτές και ότι επιθυμούμε να ενισχύσουμε τους υπάρχοντες δεσμούς μας. Αλλά είναι και μια υπενθύμιση προς τον κόσμο ότι η ΕΕ είναι προσηλωμένη στο ανοικτό πνεύμα, το ελεύθερο εμπόριο και την παγκόσμια συνεργασία."
Ο κ. Emil Karanikolov, υπουργός οικονομίας της Βουλγαρίας, η οποία ασκεί επί του παρόντος την Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ
Οι εμπορικές συμφωνίες με τις δύο χώρες θα στοχεύουν πρωτίστως στην περαιτέρω μείωση των υφιστάμενων φραγμών στο εμπόριο, στην εξάλειψη των τελωνειακών δασμών στα εμπορεύματα και στην καλύτερη πρόσβαση σε υπηρεσίες και σε δημόσιες συμβάσεις στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Οι τομείς που είναι πιθανόν να επωφεληθούν περισσότερο από τις συμφωνίες ελεύθερων συναλλαγών είναι οι εξής: εξοπλισμός μηχανοκίνητων οχημάτων, μηχανήματα, χημικά, μεταποιημένα τρόφιμα και υπηρεσίες.
Οι εντολές μεριμνούν ιδιαιτέρως για την προστασία ευάλωτων τομέων όπως η γεωργία μέσω της μεγιστοποίησης των ωφελειών του ανοίγματος της αγοράς χωρίς να ζημιωθούν οι τοπικοί παραγωγοί. Οι εντολές δεν προβλέπουν την πλήρη απελευθέρωση του εμπορίου όσον αφορά τα γεωργικά προϊόντα, τα οποία προβλέπεται ότι θα αποτελούν αντικείμενο ειδικής μεταχείρισης.
Οι εντολές προβλέπουν ένα ολοκληρωμένο και σύγχρονο πλαίσιο, με βάση τα υψηλότερα πρότυπα προστασίας της εργασίας, της ασφάλειας, του περιβάλλοντος, του κλίματος και των καταναλωτών.
Η Επιτροπή υπέβαλε τα σχέδια εντολών τον Σεπτέμβριο του 2017, ύστερα από επιτυχείς προκαταρκτικές συζητήσεις που χρησίμευσαν για να οριστεί το πεδίο εφαρμογής των μελλοντικών συμφωνιών.
Η ΕΕ ήδη συνεργάζεται στενά με την Αυστραλία και με τη Νέα Ζηλανδία σε ζητήματα οικονομικής και εμπορικής πολιτικής στο πλαίσιο συμφωνιών εταιρικής σχέσης που συνήφθησαν αντιστοίχως το 2008 και το 2017. Η ΕΕ έχει επίσης διμερείς συμφωνίες με τις δύο χώρες όσον αφορά την αμοιβαία αναγνώριση ορισμένων τεχνικών πιστοποιητικών, τα οποία διευκολύνουν το εμπόριο βιομηχανικών προϊόντων, μειώνοντας το κόστος δοκιμής και πιστοποίησης των εξαγωγών και των εισαγωγών. Παρότι οι εμπορικοί φραγμοί είναι γενικά περιορισμένοι, σε ορισμένους τομείς, όπως η γεωργία ή τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, παραμένουν αρκετά σημαντικοί.
Κυριότερα στοιχεία για τις εμπορικές συναλλαγές με την Αυστραλία: Η ΕΕ είναι ο τρίτος μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Αυστραλίας. Η αξία των ετήσιων διμερών εμπορικών συναλλαγών υπερέβη τα 47,7 δισ. € το 2017, με θετικό εμπορικό ισοζύγιο ύψους άνω των 21 δισ. € από την πλευρά της ΕΕ. Οι εξαγωγές της ΕΕ στην Αυστραλία είναι κατά κανόνα μεταποιημένα προϊόντα, ενώ οι εξαγωγές της Αυστραλίας στην ΕΕ είναι κυρίως ορυκτές πρώτες ύλες και γεωργικά προϊόντα. Οι εταιρείες της ΕΕ παρέχουν εμπορικές υπηρεσίες αξίας περίπου 20 δισ. € στην Αυστραλία και κατέχουν επενδύσεις στη χώρα αξίας άνω των 160 δισ. € (το 2016).
Κυριότερα στοιχεία για τις εμπορικές συναλλαγές με τη Νέα Ζηλανδία: Μετά την Αυστραλία, η ΕΕ είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Νέας Ζηλανδίας, με ετήσιες διμερείς εμπορικές συναλλαγές αξίας άνω των 8,7 δισ. € το 2017. Οι εξαγωγές της Νέας Ζηλανδίας στην ΕΕ αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από γεωργικά προϊόντα, ενώ οι εξαγωγές της ΕΕ στη Νέα Ζηλανδία εστιάζουν σε μεταποιημένα και βιομηχανικά προϊόντα. Για την ΕΕ, οι εμπορικές συναλλαγές με τη Νέα Ζηλανδία επιφέρουν θετικό εμπορικό ισοζύγιο ύψους 1,9 δισ. € (το 2017) και οι ξένες άμεσες επενδύσεις των εταιρειών της ΕΕ στη Νέα Ζηλανδία υπερβαίνουν σε αξία τα 10 δισ. €.


PRESS
Council of the European Union  
22/5/2018 

Council gives the go-ahead to trade negotiations with Australia and New Zealand

The Council today authorised the Commission to open trade negotiations with Australia and New Zealand and adopted negotiating directives for each of the negotiations.
"Today's decision to open trade talks with Australia and New Zealand sends a strong signal to both countries that we value our partnerships with them and want to strengthen our existing ties. But it is also a reminder to the world of the EU's commitment to openness, free trade and global cooperation."
Emil Karanikolov, minister of economy of Bulgaria, which currently holds the Presidency of the Council of the EU
Trade agreements with both countries would aim primarily at further reducing existing barriers to trade, removing custom duties on goods, and giving better access for services and public procurement in Australia and New Zealand. The sectors likely to benefit the most from the FTAs are motor equipment, machinery, chemicals, processed foods and services.
The mandates are particularly concerned to protect vulnerable sectors such as agriculture by maximising the benefits of market opening without harming local producers. The mandates do not envisage full liberalisation of trade in agricultural products, which are foreseen as benefiting from specific treatment.
The mandates provide for a comprehensive and modern framework, based on the highest standards of labour, safety, environment, climate and consumer protection.
The Commission presented the draft mandates in September 2017, following successful preparatory discussions which served to define the scope of the future agreements.
The EU already cooperates closely with Australia and New Zealand on economic and trade policy issues in the framework of partnership agreements which were concluded respectively in 2008 and 2017. The EU also has bilateral agreements with both countries on mutual recognition of some technical certificates which, by reducing the costs of testing and certifying of exports and imports, facilitate trade in industrial products. Although generally limited, trade barriers for some sectors, such as agriculture or textile products, remain quite substantial.
Key facts on trade with Australia: The EU is Australia's third largest trading partner. Annual bilateral trade amounted to more than €47.7 billion in 2017, with a positive trade balance of more than €21 billion on the EU side. EU's exports to Australia are predominantly manufactured goods while Australia's exports to the EU are dominated by mineral commodities and agricultural products. EU companies supply commercial services worth nearly €20 billion to Australia and hold investments in the country worth more than €160 billion (in 2016).
Key facts on trade with New Zealand: With annual bilateral trade amounting to more than €8.7 billion in 2017, the EU is New Zealand's second largest trading partner after Australia. New Zealand's exports to the EU are largely dominated by agricultural products while EU's exports to New Zealand are focused on manufactured and industrial goods. For the EU, trade with New Zealand results in a positive trade balance of €1.9 billion (in 2017), and EU companies hold more than €10 billion in foreign direct investment in New Zealand.

Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης  
22/5/2018 

Νέο σύστημα έγκρισης τύπου και εποπτείας της αγοράς για τα μηχανοκίνητα οχήματα: ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης του τομέα από το Συμβούλιο

Το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα κανονισμό για τη μεταρρύθμιση του συστήματος έγκρισης τύπου και εποπτείας της αγοράς για τα μηχανοκίνητα οχήματα στην ΕΕ.
Η σημαντική αυτή μεταρρύθμιση εκσυγχρονίζει το ισχύον σύστημα και βελτιώνει τις δοκιμές ελέγχου για τις εκπομπές των αυτοκινήτων.
Στόχος είναι το υψηλό επίπεδο ασφάλειας και οι περιβαλλοντικές επιδόσεις των οχημάτων καθώς και η κάλυψη των βασικότερων ελλείψεων του υφιστάμενου συστήματος έγκρισης τύπου.
"Έχουμε διαμορφώσει ένα στέρεο και αξιόπιστο σύστημα έγκρισης τύπου, το οποίο θα αποτρέπει τις παρατυπίες που είδαμε στο παρελθόν. Το σύστημα αυτό παρέχει στους ευρωπαίους πολίτες υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και καλύτερη προστασία της υγείας και του περιβάλλοντος. Παράλληλα, θα ωφεληθούν και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς θα λειτουργούν πλέον επί ίσοις όροις."
κ. Emil Karanikolov, Υπουργός Οικονομίας της Βουλγαρίας
Θεσπίζονται σημαντικές αλλαγές σε τρεις τομείς, καθώς ενισχύονται:
  • η ποιότητα των δοκιμών που επιτρέπουν τη διάθεση ενός οχήματος στην αγορά μέσω βελτιωμένων τεχνικών υπηρεσιών
  • η εποπτεία της αγοράς για τον έλεγχο της συμμόρφωσης των οχημάτων που διατίθενται ήδη στην αγορά, με τη δυνατότητα των κρατών μελών και της Επιτροπής να διενεργούν δειγματοληπτικούς ελέγχους σε οχήματαπροκειμένου να εντοπίζουν εγκαίρως τις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης
  • η επίβλεψη της διαδικασίας έγκρισης τύπου, ιδίως εξουσιοδοτώντας την Επιτροπή να διεξάγει περιοδικές αξιολογήσεις των εθνικών αρχών έγκρισης τύπου και χάρη στη δημιουργία φόρουμ ανταλλαγής πληροφοριών όσον αφορά την εφαρμογή, όπου θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των εθνικών αρχών έγκρισης και εποπτείας της αγοράς
Η εναρμονισμένη εφαρμογή των νέων κανόνων σε ολόκληρη την ΕΕ θα περιορίσει τις διαφορές στην ερμηνεία και την εφαρμογή της νομοθεσίας από τις εθνικές αρχές έγκρισης τύπου και τις τεχνικές υπηρεσίες.
Επιπλέον, το νέο σύστημα θα επιτρέπει να εντοπίζονται εγκαίρως οι περιπτώσεις μη συμμόρφωσης.
Ο κανονισμός, ο οποίος θα δημοσιευθεί στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ τις προσεχείς εβδομάδες, θα αρχίσει να εφαρμόζεται την 1η Σεπτεμβρίου 2020.

Ιστορικό

Η πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος έγκρισης τύπου των μηχανοκίνητων οχημάτων παρουσιάστηκε από την Επιτροπή στις 27 Ιανουαρίου 2016. Αντικαθιστά το ισχύον νομικό πλαίσιο της ΕΕ, το οποίο καθορίζεται στην οδηγία 2007/46/ΕΚ.
Το Συμβούλιο καθόρισε τη διαπραγματευτική του θέση τον Μάιο του 2017. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Συμβουλίου και Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία στις 7 Δεκεμβρίου 2017. Η συμφωνία αυτή επιβεβαιώθηκε από τους αντιπροσώπους των κρατών μελών στην ΕΕ στις 20 Δεκεμβρίου 2017 και από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις 19 Απριλίου 2018.
Η ριζική αναθεώρηση του υφιστάμενου συστήματος, το οποίο σχεδιάστηκε πριν από μία δεκαετία, προβλεπόταν ήδη στο πρόγραμμα εργασιών της ΕΕ.
Ωστόσο, οι παρατυπίες που διαπιστώθηκαν - καθώς αποκαλύφθηκε ότι ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούσαν παράνομες διατάξεις αναστολής - έκαναν την κοινή γνώμη, τις αρχές και τους οικονομικούς παράγοντες να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να εφαρμοστούν αυστηρές διατάξεις για την έγκριση τύπου καθώς και να βελτιωθούν οι μέθοδοι των δοκιμών όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων από τα οχήματα, για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.
Έγκριση τύπου οχημάτων και εποπτεία της αγοράς: Οι πρέσβεις της ΕΕ εγκρίνουν συμφωνία για την αναμόρφωση του τομέα (δελτίο τύπου, 20/12/2017)
Council of the European Union  
22/5/2018

New approach on negotiating and concluding EU trade agreements adopted by Council

The Council today adopted conclusions on the negotiation and conclusion of EU trade agreements. The conclusions set out the key principles underpinning the Council's approach towards trade negotiations from now on.
This new approach results mainly from the European Court of Justice's opinion on the division of competences between the EU and its member states for the conclusion of the EU-Singapore FTA. In its judgment, the Court ruled that only the provisions relating to non-direct foreign investment and the regime governing dispute settlement between investors and states were of " shared competence" nature.
It also follows up on President Juncker's 2017 state of the union speech and the Commission's communication on "A balanced and progressive trade policy to harness globalisation" which highlights the need to ensure the legitimacy and inclusiveness of negotiation and adoption processes in trade policy, irrespective of whether the final decision for adoption takes place only at the EU level or also at member states' level.
In the conclusions, the Council takes note of the Commission's intention to recommend to splitting between separate agreements provisions related to investment, which would require approval by the EU and all its member states, and other trade provisions falling under the exclusive competence of the EU. The text also sets out how the Council intends to approach this issue in the future, including in the specific cases of agreements with Australia, New Zealand and Japan.
The conclusions also focus on the role of the Council in the negotiations, in particular its involvement throughout all the stages of the negotiating process, and the importance of working to reach consensual decisions, to the greatest extent possible, in order to ensure that all member states' interests and concerns are adequately respected in trade agreements.
In its conclusions, the Council stresses the importance of keeping all interested stakeholders, including national parliaments and civil society, informed of the progress and contents of trade agreements under negotiation. 
Council conclusions on the negotiation and conclusion of EU trade agreements

Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης  
 
22/5/2018 

Το Συμβούλιο εγκρίνει νέα προσέγγιση για τη διαπραγμάτευση και σύναψη εμπορικών συμφωνιών της ΕΕ

Το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα συμπεράσματα σχετικά με τη διαπραγμάτευση και τη σύναψη εμπορικών συμφωνιών της ΕΕ. Τα συμπεράσματα παραθέτουν τις βασικές αρχές που διέπουν τη μελλοντική προσέγγιση του Συμβουλίου όσον αφορά τις εμπορικές διαπραγματεύσεις.
Αυτή η νέα προσέγγιση είναι αποτέλεσμα κυρίως της γνωμοδότησης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την κατανομή των αρμοδιοτήτων μεταξύ της Ένωσης και των κρατών μελών της για τη σύναψη της ΣΕΣ μεταξύ ΕΕ και Σιγκαπούρης. Στην απόφασή του, το Δικαστήριο έκρινε ότι χαρακτήρα «συντρέχουσας αρμοδιότητας» είχαν μόνον οι διατάξεις που σχετίζονται με ξένες επενδύσεις πλην των άμεσων και με το καθεστώς που διέπει την επίλυση των διαφορών μεταξύ επενδυτών και κρατών.
Επιπλέον, δίνει συνέχεια στην ομιλία του Προέδρου Juncker για την κατάσταση της Ένωσης το 2017 και στην ανακοίνωση της Επιτροπής σχετικά με «Μια ισορροπημένη και προοδευτική εμπορική πολιτική για την τιθάσευση της παγκοσμιοποίησης» που επισημαίνει την ανάγκη να διασφαλισθεί η νομιμότητα και η αποφυγή των αποκλεισμών στις διαδικασίες διαπραγμάτευσης και έγκρισης στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής, ανεξάρτητα από το εάν η τελική απόφαση έγκρισης λαμβάνεται μόνο στο επίπεδο της ΕΕ ή και στο επίπεδο των κρατών μελών.
Στα συμπεράσματα, το Συμβούλιο σημειώνει την πρόθεση της Επιτροπής να συστήσει τον διαχωρισμό σε διαφορετικές συμφωνίες των διατάξεων που σχετίζονται με τις επενδύσεις, που θα απαιτούσαν έγκριση από την ΕΕ και από όλα τα κράτη μέλη της, και άλλων διατάξεων εμπορικού χαρακτήρα που εμπίπτουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα της ΕΕ. Επιπλέον, το κείμενο παραθέτει τρόπους με τους οποίους το Συμβούλιο προτίθεται να προσεγγίσει το ζήτημα αυτό στο μέλλον, μεταξύ άλλων στις συγκεκριμένες περιπτώσεις συμφωνιών με την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και την Ιαπωνία.
Τα συμπεράσματα εστιάζουν επίσης στον ρόλο του Συμβουλίου στις διαπραγματεύσεις, ειδικότερα στη συμμετοχή του σε όλα τα στάδια της διαπραγματευτικής διαδικασίας, καθώς και στη σημασία της προσπάθειας να καταλήξουμε σε συναινετικές αποφάσεις, στον μέγιστο δυνατό βαθμό, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι το συμφέρον και οι προβληματισμοί όλων των κρατών μελών λαμβάνονται επαρκώς υπόψη στις εμπορικές συμφωνίες.
Στα συμπεράσματά του, το Συμβούλιο τονίζει τη σημασία της ενημέρωσης όλων των ενδιαφερομένων φορέων, μεταξύ άλλων των εθνικών κοινοβουλίων και της κοινωνίας των πολιτών, αναφορικά με την πρόοδο και το περιεχόμενο των υπό διαπραγμάτευση εμπορικών συμφωνιών.

Ανακοίνωση ΠΑΜΕ για απεργία στην Ελευσίνα στις 30 Μάη 10πμ πλατεία Λαού

ΑΠΕΡΓΙΑ
30 Μάη 2018
Όλοι στην συγκέντρωση
πλατεία ΛΑΟΥ Ελευσίνας, 10π.μ.


Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, νέοι, αυτοαπασχολούμενοι

Σας απευθύνουμε κάλεσμα αντεπίθεσης ενάντια στην επίθεση εργοδοσίας - κυβέρνησης - Ευρωπαϊκής Ένωσης. Απέναντι στα συμφέροντά τους να προτάξουμε τις δικές μας σύγχρονες ανάγκες.
Είναι στο χέρι μας να αντιδράσουμε, να αλλάξουμε την ζωή μας, να διεκδικήσουμε:
o       Αυξήσεις στους μισθούς, τις συντάξεις, τις κοινωνικές παροχές
o       Κατάργηση όλων των αντεργατικών αντιλαϊκών νόμων και των 3 μνημονίων
o      Επαναφορά - υποχρεωτικότητα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας - κανένας εργαζόμενος κάτω από τα 751 ευρώ
o       Νομοθετική κατοχύρωση της Κυριακάτικης αργίας
o       Όχι στις ελαστικές σχέσεις εργασίας, μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους
o       Να γίνουν προσλήψεις στα σχολεία, μόνιμων πλήρους απασχόλησης εκπαιδευτικών
o       Kανένας πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας
o       Κάτω οι φόροι - να πληρώσει το μεγάλο κεφάλαιο
o       Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, των χαρατσιών, της φοροληστείας
o       Κατάργησητουνόμου Κατρούγκαλου
o       Ολοκλήρωση των αποζημιώσεων από τις πλημμύρες στο 100% σε Μάνδρα και Νέα Πέραμο, να γίνουν τώρα αντιπλυμμηρικά – αντιπυρικά – αντισεισμικά έργα με ευθύνη του κράτους
o      Αναβάθμιση του Θριασίου Νοσοκομείου και των Κέντρων Υγείας Ελευσίνας και Μεγάρων με μαζικές προσλήψεις και μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων με ελαστικές σχέσεις - δημιουργία Κέντρων Υγείας σε Ασπρόπυργο, Μάνδρα, Μαγούλα
o      Αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου με περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων και  Προαστιακού - όχι στο κόψιμο του δρομολογίου του Α16

            Να βγούμε στον αγώνα, για όλα αυτά που τραβάμε καθημερινά και νιώθουμε στο πετσί μας, με μειώσεις μισθών, απληρωσιά, απολύσεις, χαράτσια, πλειστηριασμούς. Με εργολαβοποίηση και ξεπούλημα των ΕΛΠΕ, διαθεσιμότητα στην Χαλυβουργική, απληρωσιά στα Ναυπηγεία, με συμβάσεις ημέρας σε εργολάβους - «δουλεμπορικών» γραφείων.
Στις 30 Μάη να νεκρώσουν τα εργοστάσια, τα μαγαζιά, οι υπηρεσίες, όλοι οι χώροι δουλειάς. Να δοθεί απάντηση σε παλιά και νέα μέτρα που ετοιμάζονται. Να ακουστεί πως οι εργατικές λαϊκές οικογένειες δεν μπορούν να καλύψουν τις στοιχειώδεις ανάγκες διαβίωσης. Πως μπορούμε και πρέπει να ζήσουμε με βάση τις ανάγκες μας με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.
Δεν «τσιμπάμε» στην προπαγάνδα για «δίκαιη ανάπτυξη» και «μεταμνημονιακή εποχή» κυβέρνησης - αστικών κομμάτων – μεγαλοεργοδοσίας - εργοδοτικού συνδικαλισμού.                Η ανάπτυξή τους, δεν έχει καμία σχέση με τις δικές μας ανάγκες. Τα αντιλαϊκά μέτρα ήρθαν για να μείνουν. Για να έχει κέρδη το κεφάλαιο, είναι προϋπόθεση να έχουμε εμείς μεροκάματα πείνας και ελαστικές σχέσεις εργασίας, να χτυπηθούν όλα τα δικαιώματα της εργατικής τάξης και των υπολοίπων λαϊκών στρωμάτων. Η προπαγάνδα τους στοχεύει να μας πείσουν να μείνουμε σκυφτοί, να αποδεχτούμε να θυσιάσουμε τις κατακτήσεις μας για την ανάκαμψη των κερδών των επιχειρηματικών ομίλων.

Οι «λάσπες» της ανάπτυξης τους «πνίγουν» τον λαό - γίνονται κέρδη για το κεφάλαιο.

Η περιοχή που εργαζόμαστε και μένουμε αποδεικνύει πως τα επιχειρήματα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ για «δίκαιη ανάπτυξη για όλους» καταρρίπτονται από την ίδια την πραγματικότητα. Σε όλους τους κλάδους οι εργολάβοι έχουν γίνει η νέα σχέση εργασίας, με συμβάσεις μέρας, χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα, ωράριο, ασφάλιση, σταθερή και μόνιμη δουλειά.
            Είδαμε την ανάπτυξη τους, στο αναπτυξιακό Συνέδριο στην Ελευσίνα, που με θράσος διοργάνωσε λίγες ημέρες μετά τις φονικές πλημμύρες η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ μαζί με μεγαλοεπιχειρηματίες. Το «ντεκόρ» συμπλήρωναν Δήμαρχοι και Περιφέρεια, δηλαδή αυτοί που εφαρμόζουν την αντιλαϊκή πολιτική στις πόλεις μας, ενώ «πρώτη θέση» είχε κλείσει και η πλειοψηφία της Διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ελευσίνας - Δυτικής Αττικής (ΕΚΕ-ΔΑ).                 Μαζί προβάλανε, ότι η ανάπτυξη στην περιοχή, θα έρθει με την ενίσχυση των βιομήχανων και της εργοδοσίας ενώ τσιμουδιά δεν βγάλανε για τα πραγματικά προβλήματα του λαού και των εργαζομένων της περιοχής μας.
Οι εργαζόμενοι του Θριασίου έχουμε πολύτιμη πείρα. Τώρα να συστρατευτούμε                                    με τα ταξικά συνδικάτα, με το ΠΑΜΕ. Να παραμερίσουμε τις συμβιβασμένες ηγεσίες.

Οι πλειοψηφίες στις συνδικαλιστικές οργανώσεις (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΚΕ-ΔΑ) με «σημαία» τους τις απαιτήσεις και τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων, βρίσκονται απέναντι από τις ανάγκες των εργαζόμενων, απόντες από τις αγωνίες και τις διεκδικήσεις τους, προσπαθούν να επιβάλουν τα αιτήματα της μεγαλοεργοδοσίας για να τα παλέψει ο φτωχός λαός! Είναι χαρακτηριστική η θέση του ΕΚΕ-ΔΑ για τις καπιταλιστικές επενδύσεις και την ανάπτυξη στην περιοχή με στόχους τα αιτήματα των βιομηχάνων και του κεφαλαίου. Σε μια τέτοια απεργία καλούνε.
Αυτές οι δυνάμεις έχουν το θράσος να οργανώνουν συγκέντρωση στην Ελευσίνα με πλαίσιο αιτημάτων τις απαιτήσεις και τα συμφέροντα της μεγαλοεργοδοσίας. Βρίσκονται απέναντι από τις ανάγκες και τις αγωνίες των εργαζομένων, δεν λένε κουβέντα για τα μέτρα της κυβέρνησης και του τρίτου μνημονίου, για τους πλειστηριασμούς, την φοροληστεία, τις απολύσεις, του περιορισμού του δικαιώματος της απεργίας.
Καλούμε τις διοικήσεις και τα μέλη των σωματείων να τους γυρίσουν την πλάτη. Όλος ο λαός της περιοχής να κάνει το βήμα και να μπει στον αγώνα.  Να πορευτεί με τις ταξικές δυνάμεις, τα σωματεία, τους συνδικαλιστές που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ.

Παλεύουμε για όλα που αφορούν την ζωή και το μεροκάματό μας.
Όλοι στην απεργία 30 Μάη, πλατεία ΛΑΟΥ Ελευσίνας, 10πμ.

-      ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΜΕΤΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
-      ΚΛΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
-      ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
-      ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ - ΜΑΝΔΡΑΣ ΕΙΔΥΛΛΙΑΣ

-      ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΙΚΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΞ

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022