"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
23/4/2024
Χθες 2390  Αυτόν τον μήνα 50531  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΠΕΚΕΠΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ: «Διατήρηση απειλούμενων αυτόχθονων φυλών αγροτικών ζώων»..-Τρόπος συνεδρίασης συλλογικών οργάνων των νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α. .....-Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων - Διευκρινίσεις για τη φορολογική μεταχείρισή τους..-ΑΑΔΕ: Ψηφιακή διαδικασία αμφισβήτησης ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα..-Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών..-ENΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:"..παρατηρείται ότι συγκεκριμένοι συνήγοροι προτιμούν μία συγκρουσιακή μέθοδο υπεράσπισης.."..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Ν.Δ.:"Ο κ. Κασσελάκης , μας ενημέρωσε ότι έχει στόχο να ρίξει τις δαπάνες Υγείας στο 5% του ΑΕΠ από 5,8% που είναι σήμερα!!.."..-Νέα εξέταση σε μία μόνο σταγόνα αίματος ανιχνεύει τρεις τύπους καρκίνου μέσα σε λίγα λεπτά..-AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-Aπόδοση των ξενοδοχείων Ά τριμήνου 2024 ..-"Κύκλος Ιδεών":συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης..-Φιλοσοφικού Δοκιμίου Βασίλη Τσαμπρόπουλου..-ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ..(1):γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ*..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA....-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..-ΕUROPEAN BANK's update..-Άρτεμις Ποταμιάνου: Ατομική έκθεση «I want to be the Hero of my story»..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - "ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ"..-USDA,FOREIGN AGRICULTURAL SERVICE, update..-Αιτήσεις για το πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας με 100% επιδότηση για ανέργους στη Βόρεια Εύβοια....-Παρασκευή 19 Απριλίου 2024,ξεκίνησε η προπληρωμή .....-Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αιτήσεις Ειδικής Παροχής Προστασίας Μητρότητας των αυτοαπασχολούμενων και των αγροτισσών..-Δικογραφία – «Δαμόκλειος Σπάθη» 3.000 σελίδων για τη διαπλοκή χουλιγκανισμού και οργανωμένου εγκλήματος στην Ελλάδα..-Prime Minister, Justin Trudeau,.....-NATO news..-NASA's Earth Observatory,update..-"24 Απριλίου: Μια πολύ σημαντική ημέρα μνήμης": του Λεωνίδα Κουμάκη*..-KREMLIN's Weekly information newsletter ..-ΝΟRWAY's latest news..- "ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-IMF:Latin America's Shifting Demographics Could Undercut Growth..-NOMOI KAI ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-SPD, update..-NASA's Earth Observatory,update..-"δρόμος ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ":Ο Ρ. Ρινάλντι συζητά με τον Λ. Αξελό για τον Γεώργιο Σκληρό..-EUROPEAN BANK's latest..-ΕΕΦΑΜ newsletter..-Δήλωση Αρχιεπισκόπου για τις επιθέσεις σε πολιτικούς..-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ..νεώτερα..-ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ:Συνέλευσις την Πέμπτη.....-Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Παιδικών Τροφών και Ειδικής Διατροφής Ελλάδος:στο ΣτΕ για την ακύρωση του πλαφόν κέρδους στο παιδικό γάλα..-Oροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις:ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ (λάβετέ το ολόκληρο)..-FINANCE-NEWSLETTER@ec.europa.eu:SAVE THE DATE: 22 May 2024 - Technical workshop....-Ν.Δ. για τη συμπλήρωση 26 ετών από το θάνατο του Κωνσταντίνου Καραμανλή..-OBAMA's latest news..-COUNCILOF THE EU update..-«SAVE THE BEE -The Parnitha Bee Project» με τη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής..- Η ΠΑΡΝΗΘΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ......-30η "Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ Γαλάζια Οικονομία"..-

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Εις Μνήμην ΤΙΤΙΚΑΣ ΜΑΝΔΑΛΑΚΗ...εθελοντική Αιμοδοσία




https://twitter.com/mgvavour/status/1380828763345326087?s=20

VLADIMIR PUTIN,PRESIDENT OF RUSSIA:Meeting on increasing vaccine manufacturing and vaccination progress


Vladimir Putin held a videoconference on increasing the manufacturing capacity of COVID-19 vaccines and the progress of vaccination in Russia.
March 22, 2021
16:55
Novo-Ogaryovo, Moscow Region






Meeting on increasing vaccine manufacturing and vaccination progress (via videoconference).

The meeting included Chief of Staff of the Presidential Executive Office Anton Vaino, Deputy Prime Ministers Yury Borisov and Tatyana Golikova, Presidential Aide Maxim Oreshkin, Minister of Industry and Trade Denis Manturov, Healthcare Minister Mikhail Murashko, Minister of Science and Higher Education Valery Falkov, Head of the Federal Service for the Oversight of Consumer Protection and Welfare – Chief State Sanitary Physician Anna Popova, Head of the 48th Central Research Institute of the Defence Ministry Sergei Borisevich, CEO of the Russian Direct Investment Fund (RDIF) Kirill Dmitriev, Director of the Gamaleya Federal Research Centre for Epidemiology and Microbiology of the Healthcare Ministry Alexander Gintsburg, General Manager of the National Immunobiological Company (Nacimbio) of the Rostec State Corporation Andrei Zagorsky, Director General of the Chumakov Federal Scientific Centre for the Research and Development of Immune and Biological Products Aidar Ishmukhametov, General Director of the Vektor State Research Centre of Virology and Biotechnology Rinat Maksyutov, as well as the heads of companies Biocad, Binnopharm Group, Vector-BiAlgam, R-Pharm, Geropharm, Epivac, Generium, Pharmstandard and Nanolek.

* * *

Excerpts from transcript of the meeting on increasing vaccine manufacturing and vaccination progress

President of Russia Vladimir Putin: Good afternoon, colleagues.

Today we will talk about issues related to the production of domestic coronavirus vaccines and the progress of vaccination in Russia.

Our research institutions are creating, as you know, a series of coronavirus vaccines. Three have already been registered in Russia. Two of them – Sputnik V and EpiVacCorona – are produced in large quantities by our pharmaceutical companies and are being used for vaccination. Another one, CoviVac created at the Chumakov Federal Scientific Centre is being prepared for rollout, and the first batches have already been produced. Incidentally, Russia already has three vaccines, which is certainly the result of hard work by thousands of people.

Also, despite the pandemic-related challenges, the domestic pharmaceutical companies, in conjunction with research institutes, have managed to accomplish a multitude of objectives in order to deploy new vaccine production sites in a short amount of time. At many sites, work was carried out almost around the clock. They introduced and calibrated modern and highly efficient equipment and created advanced biotechnological production processes that were unparalleled in our country.

U.S. Department of the Treasury,update

 

U.S. Department of the Treasury
Joint IMFC and Development Committee Statement by Treasury Secretary Janet L. Yellen

U.S. Department of the Treasury

Office of Public Affairs

 

Press Release:             FOR IMMEDIATE RELEASE

    April 8, 2021

 

Contact:                      Alexandra LaManna; Press@Treasury.gov

 

Joint IMFC and Development Committee Statement by Treasury Secretary Janet L. Yellen

As we come together virtually this week, the challenges we face are historic.  Most immediately is the continuing COVID-19 pandemic, which has inflicted tragic loss of life and an economic crisis.  The crisis has exacerbated the trend of rising income inequality, raising concerns about a divergent path within and across countries.  We also face the existential threat of climate change.  We can only resolve these problems through strong international cooperation.  The Biden-Harris administration is committed to working with our partners, including the International Monetary Fund (IMF) and World Bank Group (WBG), to help the world emerge from this crisis, and set the stage for more inclusive, resilient, and sustainable growth going forward. 

The first order of importance is putting an end to the health crisis, which is a prerequisite to a robust economic recovery.  Accordingly, the United States is making substantial progress in vaccinating our own population.  And importantly we will work with partners to find global solutions to vaccinating the rest of the world.  The United States has committed $4 billion to COVAX to help finance vaccine access globally, and I urge others to increase their support for this initiative.  The United States will continue to work with partners to increase vaccine supplies, explore sharing excess vaccines, and make sure financing does not become an obstacle for global vaccination.  The WBG will continue to be integral in securing access to vaccines for low-income and developing countries.  I urge the WBG to use its leadership and convening roles to support timely access, particularly for the poorest countries, including through collaboration with COVAX, and to work toward ensuring robust, equitable, and transparent vaccination deployment.  I also urge the WBG and shareholder governments to help overcome challenges to increase vaccine manufacturing capacity.

Beyond the tragic human toll, COVID-19 has also created an economic crisis.  The global economic outlook has improved significantly from a year ago with substantial fiscal and monetary support from major economies.  But, the job is not yet done given high uncertainty and the risk of permanent scarring.  I urge major economies to not just avoid removing support too early, but to strive to provide significant amounts of new fiscal support to secure a robust recovery.  To that end, the United States is implementing the $1.9 trillion American Rescue Plan (ARP), which provides support to families, small businesses, and local communities.  The ARP’s passage has contributed to significant upward revisions in U.S. and global growth forecasts.  The United States could reach full employment as soon as next year.  Going forward, President Biden has outlined another fiscal package to “build back better” by focusing on infrastructure across many areas that are partly aimed to make progress on issues like climate change and inequality.

With limited policy options and longstanding structural challenges, many developing countries have not been able to support their economies through the crisis.  Without significant action, we could face a permanent divergence in the global economy.  The IMF and WBG have provided much-needed emergency support to stem the immediate crisis impacts.  They must continue to work closely to finance and support members’ policy efforts, so their actions complement each other and underpin the international response.  As we move past the initial emergency phase, I urge countries to work with the IMF and WBG to develop macroeconomic and structural reform agendas, and to seek full-fledged IMF programs where necessary.  To provide support alongside these efforts, the United States supports enhancing concessional lending at the IMF and WBG, alongside G20 debt relief initiatives, and pursuing an SDR allocation. 

I applaud the IMF’s stepped-up deployment of resources that have created space for countries in need to fight the twin health and economic crises.  For low-income countries, the Poverty Reduction and Growth Trust (PRGT) has provided substantial financing to support crisis responses, with lending last year surpassing that of the previous 10 years combined.  However, low-income countries face rising needs in the coming years.  I welcome efforts to ensure that PRGT lending facilities can support low-income countries’ needs over the medium term, and that IMF members agree on a robust financing strategy in support of the PRGT.  As countries get past the initial crisis phase, the IMF’s robust surveillance work will be as important as ever to help countries plan for the recovery and monitor financial stability risks. 

The IMF can also play a major role in providing support through an SDR allocation that will give a much-needed boost to global reserves.  The United States supports pursuing a $650 billion SDR allocation given the global reserve need and to help provide space to fight the health and economic crises.  It will be critical that any such allocation comes alongside efforts to enhance transparency and accountability around SDRs, which will give the public insight into how authorities use SDRs and help to ensure SDRs are used to restore economic stability.  IMF members should also work to explore ways for major economies to reallocate SDRs to amplify support for low-income countries, for example by lending SDRs to the PRGT. 

The unprecedented nature of COVID-19 has dramatically increased demand for WBG financing, particularly among the poorest countries.  The United States supports the accelerated negotiation of the 20th International Development Association (IDA) replenishment to meet this demand.  Additional resources will help sustain grant and concessional finance to the most vulnerable countries to support a durable recovery and consolidate development gains.  Even as we move forward with that effort, it is important to stay focused on making full use of IDA’s available resources and targeting them where they are needed most.  I also welcome opportunities to expand and strengthen important policy work in the negotiations, particularly in areas such as climate, inclusion, resilience, and debt management and transparency.

Judicious management of WBG finances remains a focus, particularly during this era of high demands and stretched balance sheets.  The International Bank for Reconstruction and Development (IBRD) has met this demand head-on, stretching its financing capacity by using tools created from the reforms that came as part of the 2018 Capital Package.  The robust response from the IBRD and the International Financial Corporation to the pandemic highlights the continued value of the 2018 Capital Package and need to follow through on reforms to enhance efficiency and program resources as impactfully as possible.  This includes continued progress in allocating resources towards poorer countries and focusing activities and limited resources on addressing constraints to graduation in wealthier countries with strong access to other financing sources.  I urge the WBG and shareholders to focus on continued implementation of this package of reforms and to conclude the 2020 IBRD and IFC shareholding reviews.    

COVID-19 has further exposed debt vulnerabilities among low-income countries as fiscal needs rose while revenues plummeted amid the economic collapse.  The Debt Service Suspension Initiative (DSSI) has provided liquidity relief to help in the fight.  But that relief is only temporary, and many countries may need deeper debt treatment.  Therefore, the United States supports a final DSSI extension and strongly urges countries to quickly move beyond it to what we view as a critical tool for support to low-income countries, the G20 Common Framework. 

Going forward, the Common Framework provides a venue for countries to address prolonged liquidity problems and debt sustainability.  Common Framework treatment requires beneficiary countries to finalize a full-fledged IMF program—to guide credible policy reforms—and enables fair burden-sharing from all official bilateral and private creditors through the comparability of treatment principle.  We strongly urge all creditors to fully and transparently implement the Common Framework to avoid unnecessary delays that can prolong debt overhangs and exacerbate growth shocks.  We welcome strong coordination and support from the IMF and WBG, while adhering to their respective mandates, to help this creditor-led process succeed.

Even with a full-time focus on the crisis response, we must not delay in addressing two of the greatest threats to our economies and societies—climate change and inequality. 

The United States is fully committed to working with international partners to tackle climate change.  President Biden has rejoined the Paris Agreement and has released a detailed plan to address the issue, including aligning financial flows with the Paris Agreement in coordination with international partners, investing in sustainable infrastructure, and creating green jobs.  We also believe major economies should support developing countries to pursue economic growth in a green and sustainable way.  And the IMF and WBG have key roles to play. 

I ask the WBG to lead on transformative climate investments, develop tools to catalyze co-financing, and help countries manage risks and reduce emissions.  This includes assistance for developing countries to increase the ambition of their adaptation and climate resilience plans in line with Paris Agreement goals.  We also expect the WBG to partner with the Green Climate Fund and the Climate Investment Funds, which are important tools to meet these goals.  I welcome the WBG’s recent announcement that it will increase its climate co-financing target to 35 percent and that 50 percent of this will focus on adaptation.  We also encourage the WBG to continue to set an aggressive agenda on climate and the green recovery, using its updated Climate Change Action Plan to further enhance climate action support.

We strongly support the IMF expanding its climate work within its mandate, including through macroeconomic surveillance, financial sector analysis, capacity development, and data provision.  The IMF has a critical role in analyzing the macroeconomic and financial sector implications of climate change adaptation and global greenhouse gas emission mitigation efforts by countries.

Finally, this crisis has exacerbated inequality both within and across countries.  The Biden-Harris Administration is committed to make our economy more inclusive and address long-standing income and racial inequities.  I am concerned that an uneven recovery will result in a divergent growth path across countries.  I welcome work underway at the IMF and WBG to tackle inequality to support inclusion and expect both institutions to be crucial partners in this fight across the globe.

 

###

Burma-related Designation



Update to OFAC's list of Specially Designated Nationals (SDN) and Blocked Persons

The SDN list has recently been updated.  Please visit this page to access the latest version of the SDN list.  Check this page periodically as it may also be updated if a new list-related format or product is offered.

Please visit this link for more information on today's action.

Treasury Sanctions Key Gems Enterprise in Burma

U.S. Department of the Treasury

Office of Public Affairs

 

 

Press Release:            FOR IMMEDIATE RELEASE

                                    April 8, 2021

Contact:                     Treasury Public Affairs, press@treasury.gov

 

Treasury Sanctions Key Gems Enterprise in Burma

 

WASHINGTON — Today, the U.S. Department of the Treasury’s Office of Foreign Assets Control (OFAC) designated Myanma Gems Enterprise (MGE), a Burmese state-owned entity that is responsible for all gemstone activities in Burma. Gemstones are a key economic resource for the Burmese military regime that is violently repressing pro-democracy protests in the country and that is responsible for the ongoing lethal attacks against the people of Burma, including the killing of children. These sanctions are not directed at the people of Burma.

 

“Today’s action highlights Treasury’s commitment to denying the Burmese military sources of funding, including from key state-owned enterprises throughout Burma,” said Andrea Gacki, Director of the Office of the Foreign Assets Control. “The United States will continue to work tirelessly, including with partners throughout the region and the world, to support the restoration of democracy and rule of law in Burma and to bring accountability to those who seek to undermine these values.”

 

MGE is designated pursuant to Executive Order (E.O.) 14014, “Blocking Property with Respect to the Situation in Burma,” for being a political subdivision, agency, or instrumentality of the Government of Burma.

 

Myanma Gems Enterprise is a state-owned enterprise operating under the Ministry of Natural Resources and Environmental Conservation. MGE is a subdivision of the Ministry of Mines, which is responsible for managing the mining and marketing of jade and other gemstones. MGE is responsible for all functions relating to gemstones, including permitting, licensing, enforcing the regulatory framework, participating in joint ventures on behalf of the state, collecting royalties, and marketing of jade and gemstones in Burma. MGE is also responsible for supervising and granting permits for local private individuals and companies as well as organizing emporiums and special sales three times a year for gems and jade extracted.

 

As a result of today’s action, all property and interests in property of the entity named above that are in the United States or in the possession or control of U.S. persons are blocked and must be reported to OFAC. In addition, any entities that are owned, directly or indirectly, 50 percent or more by one or more blocked persons are also blocked.

 

Unless authorized by a general or specific license issued by OFAC, or otherwise exempt, OFAC’s regulations generally prohibit all transactions by U.S. persons or within (or transiting) the United States that involve any property or interests in property of designated or otherwise blocked persons. The prohibitions include the making of any contribution or provision of funds, goods, or services by, to, or for the benefit of any blocked person, or the receipt of any contribution or provision of funds, goods, or services from any such person.

 

View more information on the persons designated today.

 

###

Υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης :Το σχέδιο επανεκκίνησης του τουρισμού



09.04.2021

Το σχέδιο επανεκκίνησης του τουρισμού που παρουσίασε ο Υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης υιοθέτησε η Παγκόσμια Επιτροπή Διαχείρισης Κρίσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού



Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επανεκκίνησης του τουρισμού παρουσίασε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, υπό την ιδιότητα του Προέδρου της Παγκόσμιας Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (Π.Ο.Τ), σε συνεδρίαση η οποία πραγματοποιήθηκε υβριδικά υπό την αιγίδα της Σαουδικής Αραβίας. Αντικείμενο της συνεδρίασης αποτέλεσε η επανέναρξη του παγκόσμιου τουρισμού για το 2021.

Ο κ. Χάρης Θεοχάρης εισηγήθηκε ένα σχέδιο δράσης το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις άξονες: 1) Την επανεκκίνηση του ασφαλούς διασυνοριακού ταξιδιού, 2) την ασφαλή μετακίνηση των τουριστών, 3) την παροχή ρευστότητας στις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου, 4) τη στήριξη της εργασίας και την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.

Οι προτάσεις του Έλληνα Υπουργού Τουρισμού εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της Παγκόσμιας Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων του Π.Ο.Τ. και αποτελούν τις συστάσεις του προς τα μέλη του.

Όπως επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης, «η υιοθέτηση ψηφιακών λύσεων υγείας, ή αλλιώς τα ψηφιακά πιστοποιητικά εμβολιασμού κατά της CΟVID-19, θα εξασφαλίσουν την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της ελεύθερης κυκλοφορίας μεταξύ των κρατών. Η Ευρώπη υιοθέτησε την πρόταση του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και προχωρά με την εισαγωγή ενός Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού, το οποίο θα συμβάλλει στη διευκόλυνση των μετακινήσεων και στη συνακόλουθη ενίσχυση του τουρισμού».

Όσον αφορά στη στήριξη της ρευστότητας και της εργασίας στον κλάδο, ο Υπουργός Τουρισμού ανέφερε ότι «στο σύνολό τους τα κράτη-μέλη της τεχνικής ομάδας της Παγκόσμιας Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων του Π.Ο.Τ. συμφωνούν ότι προτεραιότητα θα πρέπει να έχει η εφαρμογή προγραμμάτων ρευστότητας, για την υποστήριξη του κεφαλαίου κίνησης των ευάλωτων τουριστικών επιχειρήσεων. Εξίσου σημαντική είναι η ενίσχυση της πρόσβασης σε χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως τα επιδοτούμενα δάνεια, σε εκείνες τις τουριστικές επιχειρήσεις που προτάσσουν τη δημιουργία θέσεων εργασίας».

Ειδικά ως προς τη στήριξη της εργασίας, ο κ. Χάρης Θεοχάρης τόνισε ότι «η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού εγγυώνται την τεχνολογική μετάβαση των τουριστικών επιχειρήσεων. Κατ' αυτό τον τρόπο γίνονται περισσότερο ανταγωνιστικές. Η δωρεάν πρόσβαση σε προγράμματα κατάρτισης, με την υποστήριξη ψηφιακών πλατφορμών, όπως αυτά που προσφέρει η Ακαδημία του Π.Ο.Τ. για την Ψηφιακή Εκπαίδευση, αποτελεί βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση».

Σε ό,τι αφορά στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών, ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι «είναι πρωτεύουσας σημασίας το να γνωρίζουν οι τουρίστες με σαφήνεια τα ισχύοντα πρωτόκολλα ασφάλειας σε κάθε προορισμό, καθώς και τα δικαιώματά τους για πιθανές ακυρώσεις ή επαναπρογραμματισμό του ταξιδιού τους».Στη συνάντηση της Παγκόσμιας Επιτροπής Διαχείρισης Κρίσεων του Π.Ο.Τ. μετείχαν με παρεμβάσεις ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού κ. Ζουράμπ Πολολικασβίλι, υπουργοί Τουρισμού από όλο τον κόσμο, στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και εκπρόσωποι διεθνών οργανισμών. Μεταξύ αυτών, ήταν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας και η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), ο Παγκόσμιος Οργανισμός Ναυσιπλοΐας κ.ά.


Τοποθετήσεις Ευάγγελου Βενιζέλου στο συνέδριο του Economist

 Παρασκευή 9 Απριλίου 2021 

Τοποθετήσεις Ευάγγελου Βενιζέλου στο συνέδριο του Economist «Greece: 200 years of Economic Survival» στην ενότητα: «Greece’s self reflection: Failures of the past, lessons for the future» (8.4.2021)* 

Πρώτη τοποθέτηση


Είναι πολύ δύσκολο να αξιολογήσεις μέσα σε ελάχιστα λεπτά, 200 χρόνια ελεύθερου εθνικού βίου, αλλά γενικεύοντας και αφαιρώντας θα έλεγα, πρώτον, ότι τα 200 αυτά χρόνια είναι γεμάτα από αποτυχίες και επιτυχίες. Δεν είναι τυχαίο ότι εμείς γιορτάζουμε πολλές ήττες. Έχουμε μια επίδοση στο να γιορτάζουμε ήττες και αυτή η αντίφαση ενσωματώνεται στην Ελληνική Ιστορία, η οποία γιορτάζει τώρα τα 200 χρόνια από την έκρηξη της Επανάστασης, η οποία στρατιωτικά απέτυχε, γιατί ο Ιμπραήμ νίκησε στην Πελοπόννησο, αλλά οδήγησε στη Ναυμαχία του Ναυαρίνου και στο ανεξάρτητο ελληνικό κράτος. Γιορτάζουμε  το 2021, τα 200 χρόνια από την Παλιγγενεσία και το 2022 τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή, που είναι μια παταγώδης ήττα, αλλά και μια μεγαλειώδης επιτυχία γιατί υποδεχθήκαμε και ενσωματώσαμε τους πρόσφυγες, διαμορφώσαμε τη νέα εθνική ταυτότητα και το νέο σύγχρονο δυτικό ελληνικό κράτος. Άρα, είναι ένα success story η Ελλάδα των 200 αυτών ετών.

Δεύτερον, ο ελληνικός λαός δεν απέκτησε ποτέ πλήρη συνείδηση του εθνικού κεκτημένου. Πάντα το υποβαθμίζει και ως εκ τούτου το θέτει υπό διακινδύνευση με πολλή μεγάλη ευκολία. Έχει ένα σύμπλεγμα τυπολογικής κατωτερότητας, όπως λέω, σε σχέση με την Ευρώπη, με τη Δύση, θεωρεί όμως ότι είναι ιδιοσυγκρασιακά ανώτερος και ότι θα τα καταφέρει όλα, γιατί ο λαός έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τον Θεό, ο οποίος είναι φιλέλλην. Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Χρειάζεται να ξέρουμε τι ακριβώς έχουμε κατακτήσει για να το σεβόμαστε.

Τρίτον,  η χώρα έχει κάνει μια κατ΄ επανάληψη καθαρή δυτική επιλογή, είναι μια δυτική χώρα όχι από την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ΝΑΤΟ, αλλά θα έλεγα, από την ίδια την διαδικασία αναγνώριση της Ανεξαρτησίας της. Εν τούτοις, έχει μια ανατολική ενοχή. Πάντα βλέπει, με ιδιαίτερη συμπάθεια, προς Ανατολάς και αρνείται να αποδεχθεί τον δυτικό εαυτό της που είναι το κεκτημένο της. Είναι αυτό που υπάρχει, αυτό που απολαμβάνει ο κάθε Έλληνας, η κάθε Ελληνίδα. Υπάρχει αυτή η περίεργη εθνική αμφιταλάντευση, η ταυτοτική.

Τέταρτον, επί 200 χρόνια συγκρούονται στόχοι, οι μεγάλοι στόχοι, οι ολοκληρώσεις, όπως λέω. Ο μεγάλος στόχος να ολοκληρωθούμε εδαφικά, εθνικά. Αυτός ο στόχος, όπως έδειξε ο Εθνικός Διχασμός, ακόμη και ο Εμφύλιος, θέτει προσκόμματα στη θεσμική ολοκλήρωση, τη συνταγματική, τη δικαιοκρατική, γιατί περνάμε δύσκολες στιγμές. Καταλύεται το Πολίτευμα χάριν μεγάλων εθνικών στόχων, όπως έγινε πολλές φορές στην ιστορία μας και αυτό επηρεάζει βέβαια και την οικονομική και αναπτυξιακή ολοκλήρωση, γιατί η οικονομία πληρώνει το κόστος επιλογών σημαντικών εθνικών ή πολιτικών, αλλά καταφέρνει πάντα να ανακάμψει. Πάρα πολλές φορές έχει ανακάμψει.

Τώρα, που αναγκαζόμαστε να γιορτάσουμε την Επέτειο μινιμαλιστικά λόγω του κορονοϊού, αναστοχαστικά, νομίζω ότι μπορούμε να καταλάβουμε πολύ καλύτερα, πόσο κοντά στην ιστορία μας είμαστε. Γιορτάζουμε 200 χρόνια, μας φαίνεται πολύ, τα 50 χρόνια όμως είναι η Μεταπολίτευση. Μεταπολίτευση είναι η γενιά μας. Είμαστε εμείς, τα έχουμε ζήσει. Τα 100 χρόνια είναι από τη Μικρασιατική Καταστροφή, ακόμη ζούμε οικογενειακά μέσα στις μνήμες αυτής της περιόδου του ενός αιώνα και εμείς στη Β. Ελλάδα έχουμε μόλις 108 χρόνια ελεύθερου εθνικού βίου. Ενσωμάτωσης των «νέων χωρών». Το λέω αυτό για να αποκτήσουμε μια καλύτερη αίσθηση του χρόνου και να καταλάβουμε πόσο επίκαιρη είναι η Ιστορία. Πόσο παρούσα είναι η Ιστορία και πώς η κατανόηση αυτού που έχει συμβεί ως τώρα, είναι προϋπόθεση για να μπορέσουμε να βαδίσουμε στο μέλλον με επίγνωση. Με επίγνωση σημαίνει λέγοντας την αλήθεια. Ξέρετε, τα εκλογικά σώματα λένε, πείτε μου την αλήθεια, πείτε μου την αλήθεια, και όταν λες την αλήθεια, συνήθως το εκλογικό σώμα ψηφίζει ένα ευχάριστο ψέμα, και το ψηφίζει και το ξαναψηφίζει.

Συμφωνώ με την κυρία Μπακογιάννη, ότι η σύγκρουση μνημόνιο – αντιμνημόνιο, ήταν μια πραγματική σύγκρουση. Μια βαθιά σύγκρουση που συμπύκνωσε και πολλαπλασίασε άλλους διχασμούς και παίχτηκε η τύχη της Ελλάδας, έτσι, στο παρά ένα. Το δημοψήφισμα του 2015 τι ήταν; Συμβολικά, η δημοκρατία κατίσχυσε με 62% που είπε «όχι», πραγματιστικά, ρεαλιστικά η χώρα υποτάχθηκε στη βούληση των εταίρων. Εδώ, την απόφαση που έπρεπε να πάρουμε εμείς, τη μετατρέψαμε σε επιβολή εκ των έξω. Γιατί θέλουμε να εμφανίζουμε τον ελληνικό λαό όχι ως υποκείμενο της Ιστορίας που φτιάχνει την Ιστορία, αλλά ως ενεργούμενο  της Ιστορίας, που είναι προϊόν πάντα μιας διεθνούς συνομωσίας. Αυτό νομίζω, ότι πρέπει να το ξεπεράσουμε και νομίζω ότι θα μας βοηθήσει  σ΄ αυτό, η εξάσκησή μας στην αλήθεια.

Και βέβαια, η  συγκριτική έρευνα. Λέει ο κύριος Ράμφος, “το ελληνικό κράτος γεννήθηκε σε μια αιμομικτική σχέση με την Εκκλησία”, ναι ,αλλά αυτό έγινε παντού. Το ευρωπαϊκό εθνικό κράτος γεννιέται θρησκευτικά, μέσα από τη Συνθήκη της Βεστφαλίας, μέσα από την Ειρήνη  της Αυγούστας, μιλάμε για τον 16ο, τον 17ο αιώνα. Από την περιβόητη αρχή  “cuius regio, eius religio” δηλαδή, όποια είναι η θρησκεία του ηγεμόνος, είναι και η θρησκεία του λαού υποχρεωτικά. Τι διακρίνει το Βέλγιο από την Ολλανδία; Πώς διαμορφώθηκε το Ηνωμένο Βασίλειο μέσα από τη σύγκρουση Αγγλικανικής Εκκλησίας μετά τον Ερρίκο τον VIII και Καθολικισμού; Άρα, δεν έχουμε τίποτα διαφορετικό.

Μάλιστα, η τελευταία δημοσκόπηση που κάναμε με την Metron Analysis και τον Kύκλο Ιδεών  για την πανδημία και τις νοοτροπίες της κοινωνίας, έδειξε ότι δεν έχουν απήχηση οι θέσεις της Εκκλησίας για τον κορονοϊό, ούτε 20%.

Άρα, πρέπει να στραφούμε προς το πρόβλημα, που είναι η κοινωνική αντίληψη και οι ασυμμετρίες του πολιτικού συστήματος. Γιατί, έχουμε ένα πολιτικό σύστημα ασύμμετρο που δεν νομίζω ότι μπορεί να αντιπροσωπεύσει επαρκώς την κοινωνία. Η μισή ελληνική κοινωνία ακόμη και τώρα, στην πραγματικότητα, φλερτάρει με διάφορες θεωρίες αντισυμβατικές και αυτό είναι ο μεγάλος κίνδυνος για το μέλλον. Ένας τέτοιος διχασμός μεταξύ ορθολογικού και μη ορθολογικού. Αυτό είναι που πρέπει να καταπολεμήσουμε.

 

Δεύτερη τοποθέτηση

 

Να απαντήσω λοιπόν σε ορισμένα σημεία της συζήτησης, επιγραμματικά.

Πρώτο σημείο, η ευτυχία. Ελπίζω, να εγκαταλείψει το θέμα αυτό ο κύριος Μητσοτάκης γιατί θα μας οδηγήσει σε αδιέξοδο. Ο ελληνικός λαός είναι ο δυστυχέστερος λαός του κόσμου στις μετρήσεις. Είναι ανικανοποίητος, θεωρεί ότι ζει στο περιθώριο, δεν έχει  καμία σχέση με αυτό που ονομάζουμε «ελληνικό παράδεισο», συνθήκες ζωής, καθημερινότητας, όλοι θεωρούν, η συντριπτική πλειοψηφία δηλαδή, ότι ζει υπό δραματικές συνθήκες. Αυτό είναι μία αυτοπρόσληψη, η οποία καθηλώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη χώρα και σ’ αυτήν την αυτοπρόσληψη συντελούν και τα πολιτικά κόμματα και όσοι παράγουν δημόσιο λόγο, για παράδειγμα οι αναλυτές, οι δημοσιογράφοι, οι δημοσιολογούντες, γιατί υπάρχει αυτή η μεμψιμοιρία, αυτή η διάθεση της αυτοταπείνωσης, η οποία νομίζω ότι λειτουργεί αντιπαραγωγικά, αντιαναπτυξιακά. Μας αδικεί  από την αφετηρία.

Δεύτερον, ιδεολογική χρήση της Ιστορίας. Είναι απολύτως συνυφασμένη με τον τρόπο, με τον οποίο διαμορφώνεται η εθνική ταυτότητα, το αφήγημα το εθνικό. Εμείς πρέπει να καταλάβουμε, ότι αφ΄ής στιγμής αποκτήσαμε ένα εθνικό αφήγημα της συνέχειας της ελληνικής Ιστορίας, της συνέχειας του Έθνους, έχουμε τώρα την άνεση, να αντικρίσουμε την Ιστορία κατάματα και να συμφωνήσουμε πάνω στα πραγματολογικά δεδομένα. Η ιδεολογική χρήση της Ιστορίας μπορεί να σου προσφέρει μία ταυτότητα, αλλά στη συνέχεια σε παρεμποδίζει να κάνεις μεγάλους χειρισμούς. Για παράδειγμα, εξωτερική πολιτική. Από τι είναι αιχμάλωτη η εξωτερική πολιτική; Από το σύνδρομο της Ζυρίχης και του Λονδίνου, από τις μεγάλες συμφωνίες του 1960 για  το Κυπριακό. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής θεώρησε ότι κινδύνεψε να χαρακτηριστεί προδότης, ο Ευάγγελος Αβέρωφ μισοχαρακτηρίστηκε προδότης, ο Μακάριος ήρωας, κανείς δε θέλει να ξαναβρεθεί στη θέση αυτή.

Άρα μεγάλες αποφάσεις, οι οποίες λειτουργούν υπερβατικά και λύνουν  θέματα, είναι δύσκολο να ληφθούν, γιατί υπάρχει ο φόβος να κατηγορηθείς για προδοσία, όχι για λάθος. Είναι μια κατηγορία, η οποία απευθύνεται με πάρα πολύ μεγάλη ευκολία και άνεση στην Ελλάδα. Χρειάζεται, να συζητήσουμε για τις προϋποθέσεις της δημόσιας συζήτησης γύρω απ’ τα εθνικά θέματα.

Τρίτον, δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ ένας πραγματικός διχασμός, εκκλησία και laïcité – λαϊκότητα, secular προσέγγιση των πραγμάτων. Δεν διχάστηκε ποτέ έτσι η ελληνική κοινωνία. Η κοινωνία διχάστηκε μεταξύ Βενιζελικών και Κωνσταντινικών, διχάστηκε μεταξύ του Κομμουνιστικού Κόμματος και του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδος και της κρατικής νομιμότητας και του Εθνικού Στρατού, στο πρώτο ψυχροπολεμικό επεισόδιο, που είναι ο εμφύλιος πόλεμος. Διχάζεται μεταξύ αυτών που βλέπουν εκσυγχρονιστικά τα πράγματα και αυτών που φοβούνται την αλλαγή και είναι παραδοσιοκρατικοί στο όνομα μιας δήθεν προοδευτικής αντίληψης. Και αν κάποιος εκφράζει την ολιστική και απλουστευτική θεώρηση των πραγμάτων στην Ελλάδα, δεν είναι η Εκκλησία, είναι μια κάποια Αριστερά, η κρατούσα εικόνα της Αριστεράς, η οποία βεβαίως έχει και πολλές άλλες εκδοχές, πιο εκλεπτυσμένες και πιο φιλελεύθερες. Η Αριστερά και η ανάμνησή της, γιατί δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, είναι αυτή η οποία φλερτάρει με την ολιστική αντίληψη, την ασφυκτική αντίληψη των πραγμάτων, με μία ενιαία εξήγηση περί των πάντων, που είναι στην πραγματικότητα ο ιστορικός υλισμός, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Άρα, εμείς δεν έχουμε ζήσει ούτε την Γενεύη του Καλβίνου, ένα θεοκρατικό Κράτος, ούτε τη νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου. Έχουμε άλλα προβλήματα, τα οποία είναι μικρότερης σημασίας, σε σχέση με αυτά που έχει περάσει η Δυτική Ευρώπη.

Πρέπει λοιπόν, νομίζω, να κρατήσουμε αυτό που είπαμε για την αλήθεια και για τη δημοκρατία. Έχω γράψει ένα βιβλίο, ξέρετε, πριν από δύο χρόνια, «Η Δημοκρατία μεταξύ συγκυρίας και Ιστορίας ». Η δημοκρατία είναι συγκυριακή. Ψηφίζουμε κάθε λίγο, ο λαϊκισμός είναι ενδιάθετο στοιχείο της δημοκρατίας, η δημαγωγία, η απλούστευση, αλλά κρινόμαστε ιστορικά. Λοιπόν, τη δημοκρατία που τη ζούμε συγκυριακά, να την αξιολογούμε ιστορικά, στον μακρύ ιστορικό χρόνο. Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο. Θέλει γενναιοδωρία και θέλει μία άλλη αντίληψη για την εξουσία και το πολιτικό κόστος. Δεν το βλέπω αυτό, να υπάρχει. Δεν είναι ανοιχτόμυαλη και γενναιόδωρη η δημόσια ζωή μας. Είναι μέσα στην ασφυξία της παλιάς αντίληψης. Δεν είμαστε στο 2021, είμαστε ακόμα στη δεκαετία του ’90, για να μην πω του ’80 ή του ’70. Θέλει πολύ μεγάλη προσπάθεια. Δεν αρκούν οι κινήσεις που γίνονται και βεβαίως πρέπει όλα αυτά να αντιπροσωπεύουν την κοινωνία, να νιώθει η κοινωνία ότι μπορεί να εκφραστεί πολιτικά. –

 

*Στη συζήτηση συμμετείχαν επίσης ο Στέλιος Ράμφος και η Ντόρα Μπακογιάννη. Συντόνισε  ο Μιχάλης Μητσός.

https://evenizelos.gr/speeches/conferences-events/449-conferencespeech2021/6420-economist-greece-200-years-of-economic-survival.html

 

Για το video της συζήτησης, δείτε εδώ: 

https://youtu.be/_XmAe-gjQNM?t=1587

 

Δηλώσεις Υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Δένδια


Αθήνα, 9 Απριλίου 2021

Δηλώσεις Υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Δένδια, κατά την έναρξη και μετά το πέρας της συνάντησής του με τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο Β΄


«Μακαριώτατε, ευχαριστώ.

Έχουμε μία εβδομάδα πολύ δύσκολη μπροστά μας. Τη Δευτέρα θα μεταβώ στην ανατολική Λιβύη, στη Βεγγάζη, όπου θα ανοίξουμε το Προξενείο εκεί. Υπάρχουν Έλληνες, τους είδαμε τώρα με τον Πρωθυπουργό στο ταξίδι.

Ο Πρωθυπουργός έκανε μία πολύ καλή επίσκεψη στη Λιβύη. Μπόρεσε και αποκατέστησε διαύλους επικοινωνίας που είχαν διακοπεί προηγουμένως. Επανέρχονται στην ομαλότητα, που είναι καλό και για αυτούς. Διότι αυτό το οποίο εμείς πρεσβεύουμε είναι και το δικό τους συμφέρον. Είναι μία χώρα η οποία θέλει να ξαναγίνει κράτος και να φύγουν οι ξένες δυνάμεις από εκεί. Τι πιο λογικό;

Και βέβαια, την Τετάρτη έχω να πάω στην Άγκυρα. Εάν η Τουρκία κρατήσει μια καλή συμπεριφορά θα πάω και ελπίζω ότι και εκεί θα υπάρξει μια επανέναρξη συνεννόησης. Δεν έχω υπεραισιοδοξία, αλλά τουλάχιστον να υπάρχει μία δυνατότητα να μιλάμε, μέσα στα πλαίσια της λογικής και του δικαίου βεβαίως. Γιατί αν είναι να μιλάμε στο πλαίσιο της αυθαιρεσίας, δεν χρειάζεται να μιλάμε.

Και βέβαια, δεν σας κρύβω ότι πριν πάω στην Άγκυρα, θα πάω στην Κωνσταντινούπολη, να κάνω τον σταυρό μου στο Φανάρι και θα δω και τον Πατριάρχη.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο κ. Δένδιας δήλωσε επίσης:

«Ήταν μεγάλη χαρά και τιμή να γίνω δεκτός σήμερα από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο και να τον ενημερώσω για τα ευρύτερα θέματα, εθνικά θέματα, τα οποία χειρίζεται το Υπουργείο Εξωτερικών.


Είναι για εμένα πάντα μία πολύ μεγάλη χαρά, μία προσωπική ευχαρίστηση, να συναντώ τον Μακαριώτατο και να έχω μαζί του μία ειλικρινή συζήτηση. Όπως είναι νομίζω γνωστό, ο Μακαριώτατος, και γενικά η Εκκλησία της Ελλάδος, έχουν ένα ζωηρό ενδιαφέρον για τα εθνικά θέματα.


Μακαριώτατε, ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευκαιρία».


Financial Crimes Enforcement Network,update

 FinCEN and Federal Banking Agencies Issue Request for Information on Bank Secrecy Act/Anti-Money Laundering Compliance Models

The Financial Crimes Enforcement Network (FinCEN) and the federal banking agencies (the “agencies”) are issuing a request for information on the extent to which the principles discussed in today’s “Supervisory Guidance on Model Risk Management” support compliance by banks with Bank Secrecy Act/Anti-Money Laundering and Office of Foreign Assets Control requirements. The agencies are seeking comments and information to better understand bank practices and determine whether additional explanation or clarification may be helpful.

News Release: https://www.fincen.gov/news/news-releases/agencies-issue-statement-and-request-information-bank-secrecy-actanti-money

Request for Information: https://www.federalregister.gov/public-inspection/2021-07428/request-for-information-extent-to-which-model-risk-management-principles-support-compliance-with 

United States Census Bureau:Weekly Pulse Newsletter

Registered United States Census Bureau Logo

Weekly Pulse Newsletter

The U.S. Census Bureau is in a unique position to produce data on the social and economic effects of COVID-19 on American households and small businesses.



Get the latest Pulse Survey releases. Stay up to date with COVID-19 data and Business Formation Statistics.

Weekly Pulse Newsletter

The U.S. Census Bureau is in a unique position to produce data on the social and economic effects of COVID-19 on American households and small businesses.
Small Business Pulse Survey Updates


Explore Data

See Data Tables

Based on responses collected March 29 through April 4, the Small Business Pulse Survey estimates that:


14.2% of U.S. Small Businesses experienced an increase in operating revenues/sales/receipts in the last week, marking the fifth consecutive week of reported increases




21.9% of U.S. Small Businesses have experienced little or no effect from the coronavirus pandemic, making it the largest estimate ever reported for this statistic




9.5% of U.S. Small Businesses experienced an increase in the number of hours worked by paid employees in the last week. For responses collected 3/22 - 3/28, this statistic was 9.0%


13.9% of U.S. Small Businesses have returned to their normal level of operations. For responses collected 3/22 – 3/28, this statistic was 13.0%


22.9% of U.S. Retail Trade small businesses experienced an increase in operating revenues in the last week, marking the first time on the SBPS that more companies reported an increase over a decrease, based on responses collected 3/29 – 4/4
11.5% of U.S. Small Businesses experienced foreign supplier delays in the last week based on responses collected 3/29 – 4/4 from the SBPS

The Expected Recovery Index, which summarizes the length of the expected recovery of businesses, has risen three weeks in a row to -0.51, indicating shorter expected recoveries.

Household Pulse Survey



Explore Data

See Data Tables

Data collection for Phase 3 of the Household Pulse Survey has concluded. Data collection for Phase 3.1 will begin on April 14 and continue through April 26. Data release will be approximately May 5.


17.4% of American adults expect someone in their household to experience a loss in employment income in the next 4 weeks


39.1% of adults live in households where at least one adult substituted some or all in-person work for telework because of the coronavirus pandemic


8.8% of American adults lived in households where there was either sometimes or often not enough to eat in the previous 7 days


6.3% of adults are not current on their rent or mortgage payment and have slight or no confidence in making their next payment on time


28.1% report eviction or foreclosure in the next two months is somewhat or very likely


28.9% of adults live in households where it has been somewhat or very difficult to pay usual household expenses during the coronavirus pandemic


71.1% of adults in households with post-secondary educational plans had those plans cancelled or changed significantly this fall


47.0% of adults have received a COVID-19 vaccine


Among adults who have yet to receive a COVID-19 vaccine, 47.7% definitely will get one when available


Help us spread the word about Census Bureau data. Share this story on social media or forward it to a friend.
Share This
COVID-19 Data Hub and More Resources



The Census Bureau has launched a new tool — the COVID-19 Data Hub — designed to help guide the nation as it begins recovery efforts from the sweeping COVID-19 pandemic by providing economic and demographic data. Version 2.1 is now available!
Read More


More Resources and Recent Releases:
Looking for local data on how to reach the most vulnerable populations in your area? Use our Community Resilience Estimates (CRE) and Dashboard!
Coronavirus (COVID-19) Pandemic Resource Page
Taking the Pulse of American Households During COVID-19


Providing Perspective During COVID-19 Using Census Data
Business Formation Statistics Updates

The release of the March 2021 BFS data will come out later this month. See link below for data, graphs, and more.
Latest Updates

About the Data

About the Census Bureau

We serve as the nation's leading provider of quality data about its people and economy. The Census Bureau is the federal government's largest statistical agency. We are a scientific organization focused on data. Policy-makers, businesses, and the public use our information to make far-reaching decisions.

Securities and Exchange Commission: Jane Norberg, Chief of the SEC's Office of the Whistleblower, to Leave Agency

 

8 Απριλίου 2021 - 10:42 μ.μ.

04/08/2021 03:31 PM EDT

The Securities and Exchange Commission today announced that Jane Norberg, Chief of the SEC's Office of the Whistleblower, is planning to leave the agency this month. Ms. Norberg has been with the Office since near its inception in 2012, serving as its…

As investor demand for climate and other environmental, social and governance (ESG) information soars,
the SEC is responding with an all-agency approach. Check out some of our recent actions.

SEC Responds to Climate and ESG Opportunities

This email was sent to politikimx@gmail.com using GovDelivery Communications Cloud on behalf of: Securities and Exchange Commission · 100 F Street, NE · Washington, DC 20549 · 202-551-4120

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022