"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
26/4/2024
Χθες 2905  Αυτόν τον μήνα 57139  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: IGCAT update..-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-Europe Direct Contact Centre:Απολογισμός των επιτευγμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2019..-Ο "Κύκλος Ιδεών" σας προσκαλεί στο συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης.....-Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γιάννη Χατζή,ομιλία.....-Επίσκεψη Αρχιεπισκόπου και Πρωθυπουργού στις δομές της Αρχιεπισκοπής στο Δήλεσι..- ΓΣΕΕ:ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ..-Prime Minister, Justin Trudeau, ....-"KINHMA ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ":ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ..-SPD news..-Kevin Kühnert | SPD:Deine Entscheidung jetzt ein Plakat zu kaufen..-Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος,νεώτερα..-U.S.A.Board of Governors of the Federal Reserve System,update..-NATO news..-European Bank for Reconstruction and Development:update..-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ,ενημέρωση..-Ahepans Mourn Passing of Congressman Donald M. Payne, Jr...-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-OBAMA's newest..-Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Ευχές και πολύτιμες πληροφορίες..-ΒΑΤΑ MUSEUM newsletter..-"FINANCIAL TIMES" newsletter..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-Background brief - Agriculture and Fisheries Council..-IMF Blog:Sub-Saharan Africa's Growth Requires Quality Education for Growing Popul..-EUROPEAN COMMISSION Finance news hub..-" Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ"..-ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΠΕΚΕΠΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ: «Διατήρηση απειλούμενων αυτόχθονων φυλών αγροτικών ζώων»..-Τρόπος συνεδρίασης συλλογικών οργάνων των νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α. .....-Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων - Διευκρινίσεις για τη φορολογική μεταχείρισή τους..-ΑΑΔΕ: Ψηφιακή διαδικασία αμφισβήτησης ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα..-Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών..-ENΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:"..παρατηρείται ότι συγκεκριμένοι συνήγοροι προτιμούν μία συγκρουσιακή μέθοδο υπεράσπισης.."..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Ν.Δ.:"Ο κ. Κασσελάκης , μας ενημέρωσε ότι έχει στόχο να ρίξει τις δαπάνες Υγείας στο 5% του ΑΕΠ από 5,8% που είναι σήμερα!!.."..-Νέα εξέταση σε μία μόνο σταγόνα αίματος ανιχνεύει τρεις τύπους καρκίνου μέσα σε λίγα λεπτά..-AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-Aπόδοση των ξενοδοχείων Ά τριμήνου 2024 ..-"Κύκλος Ιδεών":συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης..-Φιλοσοφικού Δοκιμίου Βασίλη Τσαμπρόπουλου..-ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ..(1):γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ*..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA....-

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές
ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Πασχαλινές Ευχές

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

"Μια γνώμη για τα σημερινά τραγικά της χιονοθύελλας":γράφει η Μαρία Χατζηδάκη Βαβουρανάκη

 Ψύχραιμα...ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ:

1)Οταν κάθε διαθέσιμο Μέσο ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ακόμα και ΓΙΑ ΤΗΝ "ΑΚΡΙΒΗ" ΩΡΑ που θα ξεκινήσει ΧΙΟΝΟΘΥΕΛΛΑ,έχεις κάνει το κουμάντο σου.Αλλιώς...είσαι απλά..ηλίθιος.
2)Δεν δικαιολογείσαι να σταματάς την κίνηση στην Εθνική Οδό...ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΤΟ για να βάλεις ΕΚΕΙΝΗ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΥΣΙΔΕΣ.
3)Αν το αφεντικό, σου λέει να πας,τον στέλνεις αδιάβαστο..."ευγενικά".Απλώς.."ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ".Εκτός αν εισαι τούβλο.
35 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα ήμανε..δεν με έπιασε ΚΑΝΕΙΣ απο τον λαιμό "να πάω οπωσδήποτε".ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ Ε Ν Α αφεντικό.Είχα...δεκάδες(δεν χρειάζεται τώρα εξήγηση).

ΤΩΡΑ στα υπόλοιπα:

1)Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ να ξαναγίνει ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ και οι Γερμανοί να πάνε τα κάνουνε ό,τι κάνανε σήμερις,ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.Ποινικές ρήτρες και λοιπά εγκλήματα,έχουμε κάποιους που ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ.Τίποτε άλλο δεν θα συγχωρηθεί.Τελεία και παύλα
2)ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ της πολιτικής προστασίας ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ."Δια παν ό,τι πράττεται,ή ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΤΑΙ,ακεραίαν την ευθύνη φέρει Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ.Και εδώ...ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
"Η "ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ" υποσχέθηκε...".ΕΣΥ ΤΣΕΚΑΡΕΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ...ΘΑ ΤΟ ΤΗΡΗΣΕΙ;Ησουν έτοιμος ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ αν ΔΕΝ το έκανε...να το καλύψεις ΕΣΥ;
Αν όχι-όπως απεδείχθη-πήρες στο λαιμό σου χιλιάδες ανθρώπους.
ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΠΟΣΤΟ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ή είσαι καθ' οδόν για το σπιτικό σου;

Τώρα,και συγγνώμη:
στον ιδιωτικό τομέα,κάποια "τσακάλια" που ειχα δασκάλους και "ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ" με μάθανε ΚΑΛΑ, πως όταν έχουμε καταπληκτικά στελέχη ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ σε κάποιον τομέα...δεν τα αλλάζουμε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...όμως!!!
Και κάτι ακόμα:
αυτά τα έρμα φανταράκια,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ,είναι υποχρεωμένα να πληρώνουν κάθε φορά ΚΑΘΕ ΜΛΚΑ που κάνουμε;
Την Πατρίδα φυλάνε,ή είναι νταντάδες σε ανίδεους και ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ;;;
Αυτό και τέλος!!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ....ΚΗΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΑΝΘΡΩΠΟΣ: ΤΟ ΑΙΗΤΖ ΤΗΣ ΓΗΣ..Εκβρασμός Ζωνοδέλφινων στο ΒΑ Αιγαίο

Like  Tweet  in 
Stenella stranding Logo
 

Εκβρασμός Ζωνοδέλφινων στο ΒΑ Αιγαίο

Τρία νεκρά ζωνοδέλφινα, δύο ενήλικα θηλυκά και ένα νεαρό αρσενικό, εντοπίστηκαν στις νοτιοανατολικές ακτές της Σάμου. Εκτιμάται ότι οι έντονοι βοριάδες σε συνδυασμό με τους ισχυρούς νότιους ανέμους τα παρέσυραν για τουλάχιστον τρεις ημέρες, πριν καταλήξουν εκεί από άλλη περιοχή του Αιγαίου. Η ομάδα Άμεσης Ανταπόκρισης του Ινστιτούτου Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος βρέθηκε στο σημείο που εντοπίστηκαν, ώστε να διερευνήσει τα αίτια θανάτου τους.

Stenella stranding Logo4

Όπως έδειξε η αυτοψία, ο θάνατος των δελφινιών δεν οφείλεται σε παθολογικά αίτια, ενώ από τις συνθήκες του εκβρασμού εκτιμάται ότι ο αριθμός των δελφινιών που θανατώθηκαν είναι πιθανότατα μεγαλύτερος. Δεδομένου ότι οι ακτογραμμές της ευρύτερης περιοχής είναι δεκάδων μιλίων και αυτές τις ημέρες επικρατούν έντονες καιρικές συνθήκες, ακόμα δεν έχει εξακριβωθεί η ύπαρξη άλλων νεκρών δελφινιών.

Αξιοσημείωτο είναι ότι και τα τρία δελφίνια έφεραν το ίδιο σημάδι από δέσιμο στην βάση της ουράς, ενώ από κάποια είχαν κοπεί τα πτερύγια. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει τους φόβους μας ότι τα ζώα αυτά παγιδεύτηκαν, κατά πάσα πιθανότητα σε κυκλικά δίχτυα που στοχεύουν στην αλιεία τόνου στο ανοιχτό πέλαγος, πιαστήκαν και θανατώθηκαν σκόπιμα. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που εντοπίζουμε αντίστοιχα περιστατικά στην περιοχή.

Stenella stranding Logo3

Τα συγκεκριμένα ζωνοδέλφινα ανήκαν σε ένα πληθυσμό του είδους, που ζει στην θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στην Σάμο, την Ικαρία και την Χίο, και που παρακολουθείται από το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος για περισσότερο από δύο δεκαετίες. Τα ζωνοδέλφινα τα συναντάμε σε πολυμελείς ομάδες στο ανοιχτό πέλαγος και σε βαθιά νερά, ενώ ποτέ δεν έχουν παρατηρηθεί να προσεγγίζουν τα αλιευτικά εργαλεία.

Το Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος, με συνεχή παρουσία στις ελληνικές θάλασσες καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους, θα συνεχίσει την δύσκολη προσπάθεια για την προστασία της θαλάσσιας ζωής. Όμως τα προβλήματα δεν θα λυθούν εάν δεν θεσπιστούν και εφαρμοστούν τα κατάλληλα θεσμικά μέτρα για την αποτελεσματική προστασία αυτών των ζώων, αλλά και εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι μία υπόθεση που μας αφορά όλους και τον καθένα μας ξεχωριστά.

***

Για το Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας "Αρχιπέλαγος"
Θοδωρής Τσιμπίδης
t.tsimpidis@archipelago.gr

Stenella stranding Logo2
 

©2022 Archipelagos Institute of Marine Conservation | Aegean Sea, Greece

ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΟΥ Διδάκτωρος Σχολής Οικονομικών Επιστημών Freie Universitat BERLIN:Η κοινωνική αν-Ισότητα ως ‘φιλοσοφικό’ πρόβλημα



Η κοινωνική αν-Ισότητα ως ‘φιλοσοφικό’ πρόβλημα[1]

Γράφει ο Κώστας Λάμπος

claslessdemocracy@gmail.com,

http://www.classlessdemovracy.blogspot.com,



Η πολιτική φιλοσοφία, η κοινωνική και η οικονομική θεωρία των νεότερων χρόνων από τους θεμελιωτές τους και μέχρι σήμερα και με ελάχιστες εξαιρέσεις, αγνόησαν σε μεγάλο βαθμό τους φυσικούς νόμους που εξηγούν την ύπαρξη του Σύμπαντος και την εμφάνιση και την εξέλιξη της ζωής, αλλά και τους νόμους κίνησης των κοινωνιών. Αντ’ αυτού εστίασαν, ως φιλελευθερισμός και νεοφιλελευθερισμός, όπως και ως κλασικισμός και νεοκλασικισμός, στην υπεράσπιση της ατομικής ιδιοκτησίας, ως την πεμπτουσία, τάχα, της ατομικής ελευθερίας, γεγονός που τους ανάγκασε να αγνοήσουν, ακόμα και να αορατοποιήσουν την ανθρώπινη κοινωνία, ως υποκειμένου δημιουργίας του ανθρώπινου πολιτισμού. Το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξουν σε θρησκευόμενες, διαπλεκόμενες και αλληλοσπαρασσόμενες ιδεολογίες του κεφαλαίου. Αυτή η επιλογή τους τις οδήγησε στην στείρα υπεράσπιση της κοινωνικής ανισότητας, γεγονός που τις έφερε σε αντίθεση με τις δυνάμεις της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού. Αντίθεση στρατηγικής σημασίας που γέννησε την ανάγκη νέας σύγχρονης αναζήτησης εναλλακτικής στρατηγικής για την έξοδο της ανθρωπότητας από την καπιταλιστική βαρβαρότητα. Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας αναζήτησης ξαναφέρνει στην επιφάνεια τη διαχρονική στρατηγική της εργαζόμενης ανθρωπότητας για έναν κόσμο της κοινωνικής ισότητας στη μορφή της άμεσης/αταξικής δημοκρατίας, ο οποίος στον 21ο αιώνα και χάρη στις σύγχρονες επιστήμες και τεχνολογίες υπό τον έλεγχο, βέβαια, της εργαζόμενης κοινωνίας/ανθρωπότητας, παίρνει σταδιακά το περιεχόμενο, την μορφή και τις διαστάσεις ενός Αταξικού Οικουμενικού Ουμανισμού. Ένα βιβλίο έντιμο και καθαρό που τολμά τομές στην σκέψη, στην κοινωνική και πολιτική δράση.

Ζούμε στον πλανήτη Γη, σ’ έναν άπειρο κόσμο, τον ‘κόσμο τον Μέγα’. Ζούμε στο Σύμπαν που δεν είναι δημιούργημά μας ούτε φυσικά και κάποιου τζογαδόρικου μη-όντος, το οποίο τάχα ‘ρίχνει ζάρια’ κι ανάλογα με την ζαριά αποφασίζει για τη ζωή μας, ή ‘γελάει όταν οι άνθρωποι, οι κοινωνίες και η ανθρωπότητα κάνουν σχέδια’ για έναν καλύτερο κόσμο, αλλά υπάρχει ως αυθύπαρκτη αναρχοατελεύτητη, αντικειμενική πραγματικότητα, η οποία υπόκειται στους άκαμπτους φυσικούς νόμους της υλοενέργειας και βρίσκεται σε διαρκή και πλήρη τάξη, ενώ κυτταρικά ‘αέναα πεθαίνει και αναγεννιέται με μέτρο’, όπως μας δίδαξε ο Ηράκλειτος και επιβεβαιώνει η σύγχρονη αστροφυσική επιστήμη.

Σε αντίθεση με τον ‘κόσμο τον Μικρό’, δηλαδή, την κοινωνική πραγματικότητα που βρίσκεται διαρκώς σε αταξία, επειδή οι εξουσιαστικοί γραπτοί και άγραφοι νόμοι της κοινωνίας των ανθρώπων διασαλεύονται από την ωμή βία της ιδιοτέλειας και από τους εκάστοτε εξουσιαστικούς νόμους περί ατομικής ιδιοκτησίας που διασπούν τις κοινωνίες στο 1% που λεηλατεί τον πλανήτη, την μοναδική πατρίδα όλων μας, και τις ζωές του 99% του παγκόσμιου πληθυσμού, συντρίμμια των επικών πρωτόγονων κοινωνιών που κατάφεραν να επιβιώσουν, ως ανθρώπινο είδος, και να εξελιχθούν χάριν της συνεργασίας, της αλληλεγγύης, της ισοκατανομής και του αμοιβαίου σεβασμού.

Κι εκεί που οι κοινωνίες και η ανθρωπότητα προσπαθούν κάθε φορά να μαζέψουν τα συντρίμμια τους και να προφυλαχτούν από τις εκάστοτε εξουσίες, πετάγεται κάθε τόσο από κάποια γωνιά, ή από κάποιο σκοτεινό εργαστήρι βιολογικού πολέμου κι ο Μικρόκοσμος, ο υπαρκτός αλλά αόρατος και φονικός κόσμος, ο κόσμος των ‘μικρών-βίων, και ‘ιών’ που καθιστά τον ‘κόσμο τον Μικρό’ ανίκανο να αμυνθεί. Κι’ αυτό επειδή αχρηστεύει τους νόμους του, παραλύει τις τάχα αήττητες εξουσίες του και αποδεκατίζει κατά εκατομμύρια την ανθρωπότητα με ιδιαίτερη προτίμηση στους φτωχούς, στους απόμαχους της εργασίας και στους απόκληρους της εκάστοτε εξουσίας.

Καταλήξαμε, λοιπόν, στον 21ο αιώνα να ζούμε σε κοινωνίες όπου δυό μόνο έννοιες στοιχειώνουν την πολιτική φιλοσοφία, κινούν πάνω-κάτω, μπρος-πίσω και πέρα-δώθε την ανθρώπινη ιστορία και καθορίζουν τις ζωές και τον πολιτισμό μας. Είναι οι έννοιες της κοινωνικής ανισότητας και της κοινωνικής ισότητας, η μήτρα του καπιταλισμού, της αστικής δημοκρατίας, της δυστυχίας και του πολέμου η πρώτη, της άμεσης δημοκρατίας, της ευημερίας, της ειρήνης και του αταξικού ουμανισμού η δεύτερη. Και οι δυό αυτές έννοιες έχουν γίνει ο εφιάλτης των ‘φιλοσόφων ευκαιρίας’, των απολογητών και των ιδεολόγων του κεφαλαίου, στη μάταιη προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν την κοινωνική ανισότητα και να αφορίσουν με χίλια δυό τερτίπια και θεωρητικά γιατροσόφια την κοινωνική ισότητα. Δηλαδή, την ισότητα στη ζωή, στην ευημερία, στην ελευθερία, στην ευτυχία, αλλά και να συρρικνώσουν την ελπίδα, ίσως και κάτι περισσότερο, την ιστορική βεβαιότητα των δυνάμεων της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, πως ένας καλύτερος κόσμος, ο κόσμος της κοινωνικής ισότητας είναι εφικτός.

Όπως, όμως, συνάγεται από τους ασταμάτητους κοινωνικούς αγώνες και την ενιαία διαχρονική στρατηγική τους για κοινωνική ισότητα, αυτός ο κόσμος είναι εφικτός χάρη στην συνέχεια και στην ενότητα του εν δυνάμει ιστορικού Γίγνεσθαι που κι αυτό συντελείται στην διάσταση του συνεχούς και ενιαίου χωροχρόνου, ο οποίος νοείται ως διαχρονικό βέλος που ορίζεται από την ακατάλυτη ενότητα μεταξύ παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος. Κι’ αυτό σε πείσμα των δυνάμεων που κρύβονται πίσω από σκοταδιστικούς μύθους και εξουσιαστικές ιδεολογίες και πασχίζουν με την τακτική του ‘διαίρει και βασίλευε’ να σταματήσουν την δυναμική και να θρυμματίσουν την ενότητα του αέναα εξελισσόμενου και ιστορικά οριζόμενου κοινωνικού χωροχρόνου, που, σ’ αυτήν την περίοδο, υποστασιοποείται ως υποκείμενο της ιστορίας και του πολιτισμού της κοινωνικής ισότητας.

Όταν όλα αυτά τα διακριτά μεταξύ τους καταλήγουν στο πνευματικό μπλέντερ του νεοκλασικισμού και του νεοφιλελευθερισμού, όπου το άγγιγμα του όντος, δηλαδή η ανάλυση της πραγματικής κοινωνίας της ανισότητας, είναι, κατά τους απολογητές του κεφαλαίου, υπόθεση της επιστήμης της κοινωνιολογίας, άντε και της λεγόμενης ψυχολογίας να το ερμηνεύσει, ενώ το όραμα για το δέον, δηλαδή η επιθυμητή, αναγκαία και εφικτή κοινωνία της ισότητας γίνεται υπόθεση της αφηρημένης φιλοσοφίας των ‘πέντε δρόμων’ να το θέσει και να το χαρτογραφήσει, πάντα όμως υπό την αίρεση των σκοταδιστικών και των εξουσιαστικών ιερατείων και ως τάχα ‘ενασχόληση ρομαντικών και αργόσχολων’.

Αυτή η προσέγγιση αποτελεί την σκόπιμη υποβάθμιση της κοινωνικής ισότητας από κοινωνικό σε τάχα φιλοσοφικό πρόβλημα, αλλά και της φιλοσοφίας της ίδιας από μήτρα αναζήτησης, έρευνας και επιστήμης της κατανόησης και της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων, σε ιδεαλιστική παγίδα, σε στείρα εξουσιαστική ιδεολογία συντήρησης ανισοτήτων και δυστοπιών. «Η φιλελεύθερη αστική τάξη», γράφει ο Carl Schmitt, «θέλει ‘Θεό’, όμως αυτός δεν πρέπει να ενεργοποιείται, θέλει μονάρχη, όμως αυτός οφείλει να είναι αδύναμος, απαιτεί ελευθερία και ισότητα, ταυτόχρονα, όμως, θέλει περιορισμό του εκλογικού δικαιώματος στις κατέχουσες τάξεις, προκειμένου να διασφαλίσει στη μόρφωση και στην ιδιοκτησία την αναγκαία επιρροή πάνω στην νομοθεσία, λες και η μόρφωση και η ιδιοκτησία δίνουν το δικαίωμα να καταπιέζει κανείς φτωχούς κι αμόρφωτους ανθρώπους», προφανώς για να μην μπερδεύονται με τις υποθέσεις της εξουσίας.

Ανάμεσα σ’ αυτές τις δυό προσεγγίσεις εμφιλοχωρεί το θεμελιώδες ψεύδος, η κεντρική αντίφαση, που αναφέρεται στο θέμα της αναγκαιότητας της πολιτικής διαχείρισης του όντος, του οικονομικοκοινωνικού συστήματος, από την ίδια την οικονομικά άρχουσα τάξη και τους επαγγελματίες πολιτικούς της, επειδή τάχα η κοινωνία δεν είναι ικανή να κυβερνήσει και να αυτοκυβερνηθεί. Αυτή η διαχρονικά κυρίαρχη αντίληψη έλκει την καταγωγή της από τον πατέρα του εξουσιαστικού ιδεαλισμού, τον Πλάτωνα, ο οποίος προέτρεπε την τάξη των μεγαλογαιοκτημόνων και μεγαλοδουλοκτητών, στην οποία ανήκε και ο ίδιος, να καταδεχτούν να αναλάβουν και τις κυβερνητικές ευθύνες, ‘διαφορετικά θα αναγκαστούν να κυβερνηθούν από ανίκανους και κατωτέρους τους με τις αρνητικές γι’ αυτούς συνέπειες’. Μια αντίληψη που, αντί με το πέρασμα του χρόνου και τις κοσμογονικές αλλαγές προς το καλύτερο που συντελέστηκαν να εγκαταλειφτεί, κακοφόρμισε με αποτέλεσμα κάποιοι θεωρητικοί, όπως λ. χ. οι θεμελιωτές του φιλελευθερισμού, όπως ο Χόμπς, ο Λοκ, και άλλοι, αλλά και οι απολογητές του νεοφιλελευθερισμού, όπως ο Friedrich August Von Hayek και οι επίγονοί του με κορυφαίους ‘τα παιδιά του Σικάγου’ να κηρύσσουν την κοινωνία ανύπαρκτη. Κάποιοι, μάλιστα, πολιτικοί και καραβανάδες, όπως η Μάργκαρετ Θάτσερ, ο Ρόναλντ Ρήγκαν, ο Πινοσέτ και πολλοί άλλοι επίγονοί τους ισχυρίζονται ότι υπάρχουν μόνο συμφέροντα και άτομα τα οποία όμως δεν είναι ικανά να διαχειριστούν τη ζωή τους και το σύνολο των διαπροσωπικών και κοινωνικών σχέσεων τους και συνεπώς πρέπει να αναγκαστούν να δεχτούν να τους κυβερνάει, πάντα ‘με τη βοήθεια του δικού του θεού’, του δικού του νόμου και στρατού, το κεφάλαιο, με τη διαμεσολάβηση κάποιας ‘εθνικής αντιπροσωπείας’ που χορεύει στους ρυθμούς του στρατιωτικοβιομηχανικού συμπλέγματος, της οικονομικής ολιγαρχίας και του πολιτικού χρήματος.

Η επιτομή του απόλυτου, φασιστικού, πολιτικού απολυταρχισμού που θεωρούσε ότι ‘αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί του, τότε τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα’ είναι, όπως πάντα, εδώ. Κι όμως οι κοινωνίες υπάρχουν και μάλιστα ως μια πείσμων, σκληρή, διαχρονική και εξελισσόμενη οντότητα ‘με σώμα και δυνάμεις’, δηλαδή με ύλη, πνεύμα και ενέργεια, τόσο ως το ‘συνειδητό κομμάτι της Φύσης’ όπως την όρισε ο Νεύτωνας, όσο και ως Όλον, ως σύνολο, ως μια αυστηρά συγκροτημένη υπόσταση, με υλική και πνευματική δύναμη, που σταθερά πορεύεται προς έναν καλύτερο κόσμο, ακόμα και όταν ο απολυταρχισμός μπορεί συγκυριακά να την καθηλώνει με το ψέμα, τον εξουσιαστικό φόβο και τη βία.

Η συντήρηση, η αδράνεια και η καταστολή για την αύξηση και την προστασία του ατομικού/ιδιωτικού πλούτου καταλήγουν στο χάος, οξύνουν τις εσωτερικές αντιθέσεις, αποκαλύπτουν τις ιστορικές αντιφάσεις του κεφαλαίου και προκαλούν σύγχυση στους εκπροσώπους και απολογητές του. Κι αυτό συμβαίνει επειδή η κυρίαρχη τάξη δεν έχει κοινωνική, αλλά ταξική/εξουσιαστική συνείδηση, αφού η συνείδηση και ιδιαίτερα η κοινωνική συνείδηση δεν είναι κάτι το μεταφυσικό, αλλά «ένα εμπειρικό γεγονός», ένας αντικατοπτρισμός του κοινωνικού μας Είναι, ένα μέγεθος που προκύπτει από τις εμπειρίες μας εντός και όχι εκτός και εναντίον του Εμείς, ως κοινωνίας.

Έτσι οι ‘νεοφιλελεύθεροι φιλόσοφοι’ που κάνουν ‘τη θητεία τους’ σε κυβερνητικούς, κρατικούς, επιχειρηματικούς, ακαδημαϊκούς και μιντιακούς θώκους, αλλά ‘ως ευτελείς δούλοι της εξουσίας’, αδυνατούν ή εμποδίζονται να απαντήσουν στο απλό, απλούστατο ερώτημα που δεν είναι φιλοσοφικό, αλλά ζωτικό για την εργαζόμενη κοινωνία με την απλή, σαφή και απόλυτα κατανοητή διατύπωση: Αφού η κοινωνική ανισότητα αποτελεί, όπως πολλοί από αυτούς δέχονται, ένα είδος προπατορικής θεϊκής ‘κατάρας’ για τον άνθρωπο και την ανθρωπότητα, ποιο είναι εκείνο το στοιχείο που αν το αφαιρέσουμε θα φύγει το στερητικό άλφα της ανισότητας και θα προκύψει η ισότητα, η κοινωνική ισότητα, η κοινωνία των ίσων, των ανόμοιων, των διαφορετικών, αλλά των ίσων, που δεν είναι ίδιοι, αλλά μπορούν και πρέπει να είναι μεταξύ τους κοινωνικά ίσοι; Οι λογοκριτές του κεφαλαίου, οι σκοταδιστές και η παρδαλή πνευματική ιντελιγκέντσια, που σιτίζονται στα πρυτανεία της εξουσίας του κεφαλαίου, αρνούνται και εμποδίζουν την αναζήτηση της απάντησης σ’ αυτό το ερώτημα για να μην χάσουν το χαβιάρι τους.

Είναι η ώρα, τώρα που η ανθρωπότητα οδηγήθηκε από τα λάθη και τις παραλείψεις της σε κρίσιμα σταυροδρόμια να συνειδητοποιήσουμε ότι η ιστορία δεν είναι ένας αυτόματος πιλότος, ούτε η βούληση κάποιων ανύπαρκτων ‘θεών’, αλλά αποτέλεσμα των δράσεων και των παραλείψεων του καθενός μας ατομικά και των κοινωνιών μας συνολικά. Οπότε θα κατανοήσουμε ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη πραγματικότητα που αποτελεί το διαχρονικό εμπόδιο στην μετεξέλιξη της ανθρωπότητας στον πολιτισμό της κοινωνικής ισότητας και αυτή έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι εκάστοτε εξουσίες θεμελίωσαν τον πολιτισμό της κοινωνικής ανισότητας, τον δικό τους εξουσιαστικό πολιτισμό, πάνω στην άρνηση της φυσικής τάξης και της κοινωνικής αρμονίας της ισότητας. Έχτισαν τον ‘πολιτισμό τους’ πάνω στο μεγάλο ψέμα περί ‘πανάγαθου, παντοδύναμου και πάνσοφου θεού’, περί ‘μεταθανάτιας ζωής’, περί ‘αθανασίας της ψυχής’ του φετίχ της ‘ιερής ατομικής ιδιοκτησίας’ ως φετίχ του εαυτού τους. Πρόκειται για δόλιους μύθους με τους οποίους τα εκάστοτε θρησκευτικά ιερατεία καλλιεργούν τον εξουσιαστικό φόβο, τον φόβο του θανάτου, για να τρυγάνε παρέα με τα εξουσιαστικά ιερατεία τους καρπούς της ζωής, περιθωριοποιώντας τις εκάστοτε δυνάμεις της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού. Πρόκειται για έναν πολιτισμό χτισμένο πάνω στο συνειδητό ψέμα, ντυμένο με μύθους και οπλισμένο με τον φόβο της εξουσίας.

Όλα αυτά όμως δεν είναι παρά μια σοβαρή διαταραχή της αρμονίας μεταξύ της ορθής σκέψης και της αντικειμενικής πραγματικότητας που τελικά καταλήγουν σε ‘φιλοσοφικά αδιέξοδα’ που πασχίζουν να δικαιολογήσουν τα οικονομικά και κοινωνικά αδιέξοδα του καπιταλισμού. Αυτό το εμπόδιο είναι που μπορεί και πρέπει να ξεθεμελιωθεί με την αποϊδεολογικοποίηση της ιστορίας και τον ηθικό θάνατο κάθε μορφής εξουσίας και κοινωνικής ανισότητας. Κι αυτό μπορεί να συμβεί με την επαναθεμελίωση της φυσικής φιλοσοφίας, ως φιλοσοφίας της ροής, της κίνησης και του αγώνα και όχι της στασιμότητας του χρόνου, ως φιλοσοφίας της εξέλιξης και ως φιλοσοφίας των ανθρώπινων πραγμάτων και όχι ως ιδεολογίας των εξουσιών και των ‘θείων σκιάχτρων’.

Όπως διαπιστώνουμε η δικαιολόγηση της κοινωνικής ανισότητας, από την μεριά των δημιουργών και των απολογητών της, δεν έχει ούτε όρια ούτε και τέλος, η αιτιολόγησή της όμως από την μεριά των θυμάτων της μπορεί και πρέπει να οδηγεί στο τέλος της, αρχίζοντας προφανώς από τις λέξεις, τις έννοιες και την γλώσσα που δεν την δημιουργήσαμε στο πέρασμα των αιώνων μόνο για να επικοινωνούμε, αλλά κυρίως για να δημιουργούμε πράγματα χρήσιμα, για να δημιουργούμε τον εαυτό μας ως είδος και φυσικά για να δημιουργούμε έναν κάθε φορά καλύτερο κόσμο. Προσοχή όμως στις έννοιες, γιατί αυτές δεν είναι μόνο δημιουργικά εργαλεία, αφού μπορεί να είναι και φονικά όπλα, οπότε έχει πολύ μεγάλη σημασία ποιες έννοιες, ποιοι, πότε, με ποιο τρόπο και για ποιο σκοπό τις χρησιμοποιούν.

Ζούμε σ’ έναν κόσμο πνιγμένο στην υποκρισία και στο ψέμα, στη βία και στο έγκλημα, σ’ έναν κόσμο που παραπαίει μεταξύ ‘θεών’ κάθε λογής και κοπής, ιερατείων σκοταδισμού και αγυρτείας, εξουσιαστών και αφεντάδων, αυτόκλητων ‘αυθεντιών’ και χυδαίων πολιτικάντηδων και φυσικό είναι να χάνουμε την αίσθηση του μέτρου, γιατί όλα αυτά τα ιδεολογικά συμπράγκαλα, μας εκτοπίζουν από τον ζωτικό μας χώρο και μας κάνουν να βλέπουμε τον κόσμο μας μέσα από τα μάτια τους και γι’ αυτό ζούμε σ’ έναν ζοφερό κόσμο.

Είναι καιρός να γκρεμίσουμε συνειδητά και συθέμελα, όλες τις εξουσιαστικές αυθεντίες, όλα τα ‘θεία σκιάχτρα’, τα είδωλα και τα εξουσιαστικά σύμβολα, ότι και όσα μας γεμίζουν ψευδαισθήσεις και μας παραπλανούν, είτε αυτά βρίσκονται μέσα μας, είτε σε εξουσιαστικούς θεσμούς, είτε στους δρόμους και στις πλατείες και να δούμε τον κόσμο με τα δικά μας μάτια, ως ‘οι από κάτω’, ως τα θύματα του καπιταλισμού, που σημαίνει να δούμε τον κόσμο προοπτικά, προοδευτικά, εξελικτικά και όχι στατικά και συντηρητικά.

Να δούμε τους λόφους και τα βουνά που πρέπει να διαβούμε, του ληστές και τους προκρούστες που θα συναντήσουμε και πρέπει να τους εξουδετερώσουμε για να αφήσουμε πίσω μας την καπιταλιστική μιζέρια και να φτάσουμε σ’ έναν καλύτερο κόσμο που είναι πια στις μέρες μας αντικειμενικά και αναγκαίος και εφικτός.

Είναι, λοιπόν, προφανές ότι απάντηση σ’ αυτό το μη-φιλοσοφικό ερώτημα υπάρχει, αλλά αυτή δεν την δίνουν οι εξωνημένοι θεωρητικοί φιλόσοφοι ευκαιρίας, οι πολυδιαφημισμένοι νεοφιλελεύθεροι φιλόσοφοι, οι γιαλαντζί ‘αριστεροί πολιτικοί φιλόσοφοι’ και οι σκοταδιστικές και εξουσιαστικές φιλοσοφίες/ιδεολογίες που νομιμοποιούν και καθαγιάζουν την συγκρουσιακή ατομική ιδιοκτησία πάνω στα μέσα παραγωγής κατά συνέπεια και την κοινωνική ανισότητα. Προφανώς αυτό το ερώτημα δεν θα το απαντήσει ούτε το κεφάλαιο, ως ταξική κοινωνική σχέση άσκησης εξουσίας των λίγων πάνω στους πολλούς, που γεννάει την ανισότητα.

Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, την απάντηση καλείται να δώσει η φιλοσοφία της κοινωνικής πράξης και του διαχρονικού αγώνα των δυνάμεων της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, οι πραγματικοί δημιουργοί του πλούτου και του πολιτισμού, που καθημερινά παλεύουν για την κοινωνική ισότητα.

Η υστεροκαπιταλιστική εποχή μας είναι παρακμιακή, κακόφημη και επικίνδυνη και καθώς η ανθρωπότητα πορεύεται ήδη στα ενδότερα του 21ου αιώνα, με μια ασυνήθιστη ταχύτητα και πολυπλοκότητα, οραματίζεται, αναζητά και αγωνίζεται για το πέρασμά της στο επόμενο στάδιο της εξέλιξής της με ένα καινούργιο περιεχόμενο, ένα καινούργιο νόημα και μια καινούργια μορφή που θα την ορίζει το ‘μέτρον άριστον όλων των πραγμάτων’, δηλαδή ο Άνθρωπος ως Εγώ, ως Εμείς και ως Είδος. Όχι όμως ως κατακτητής και εγκληματίας, ως υποκριτής και αμέτοχος ‘άγιος άνθρωπος’, ως εξουσιαστής και ‘υπεράνθρωπος’ και φυσικά ούτε ως ψηφιακά ‘πειραγμένος’ και ως ‘μετάνθρωπος’. Συνεπώς στο βαθμό που όλο και περισσότεροι και όλο και περισσότερο, θα ψάχνουμε απαντήσεις για την αιτία της ανισότητας, της φτώχειας, της αδικίας και της καπιταλιστικής βαρβαρότητας στον ίδιο βαθμό θα κατανοούμε και τους όρους μετάβασης σε έναν πολιτισμό της κοινωνικής ισότητας. Οπότε και στον ίδιο βαθμό όλα αυτά θα παύουν να είναι ένα ‘φιλοσοφικό’ πρόβλημα και θα αντιμετωπίζονται, από τις κοινωνίες ως ένα κοινωνικό, ως ένα αποκλειστικά δικό τους, πρόβλημα που η λύση του θα στοχεύει στην κατάργηση της πρωταρχικής αιτίας τους, και φυσικά όχι ως ένα ‘συνδικαλιστικό’ πρόβλημα διεκδίκησης επιδομάτων ελεημοσύνης, από τον, από τις διάφορες αρπακτικές ελίτ, σφετερισμένο δικό τους πλούτο. Μόνο τότε και μόνο έτσι θα αποκτηθεί η αναγκαία αυτοπεποίθηση μας ως Εμείς, θα κατοχυρωθεί η διαλεκτική σχέση της ύπαρξης της κοινωνίας ως προς τον εαυτό της, ως προς την Φύση και την Βιόσφαιρά μας και ως προς την ίδια την προοπτική της.

Οι μνήμες και τα οράματα των δυνάμεων της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού, με την έννοια της εργαζόμενης κοινωνίας ως Όλον και ως Κοινό των Ανθρώπων, κινούνται, αργά και βασανιστικά, είναι αλήθεια, στη φορά του βέλους του χρόνου, στη φορά της ιστορίας, οπότε, ας κατανοήσουν επιτέλους οι ‘φιλόσοφοι’ και οι επαγγελματίες ‘πολιτικοί’ ότι η λύση έρχεται από το παρελθόν και όχι από κάποιο μέλλον που ακόμα δεν υπάρχει μέχρι να το δημιουργήσουμε. Ζητούμενο ήταν και παραμένει μόνο το Πότε η ανθρωπότητα θα ανακτήσει σε μεγάλο γεωγραφικό πλάτος και αντίστοιχο ιστορικό βάθος την πνευματική της ελευθερία, για να γυρίσει οριστικά τη σελίδα της ιστορίας της από την κοινωνική ανισότητα στην κοινωνική ισότητα εδώ και τώρα, παντού και για πάντα. Ο Αταξικός Ουμανισμός δεν είναι, όπως προσπαθούν να μας τον παρουσιάσουν, μια ουτοπία, αλλά το φωτεινό μονοπάτι της ανθρώπινης ιστορίας που έρχεται από το μακρινό παρελθόν και εξελίσσεται σε λεωφόρο της προόδου του ανθρώπινου πολιτισμού προς το μακρινό μέλλον.


Απόσπασμα από το καινούργιο βιβλίο μου, που πρόσφατα κυκλοφόρησε σε μετάφραση του Δημήτρη Θανασούλα στα αγγλικά με τίτλο: Social in/Equality and Classless Humanism. An Essay on the Political Philosophy of Praxis, Ontime Books, London 2021



https://ontimebooks.net/product/social-%ce%b9nequality-and-classless-humanism,




[1] ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

BY WAY OF INTRODUCTION. THE BRIGHT PATH OF LIFE

1. FIRST CHAPTER. FOREWORD

a) SOCIAL INEQUALITY AS A ‘PHILOSOPHICAL’ PROBLEM

b) THE HISTORICAL VACUUM AND THE SEARCH FOR THE

c) “HISTORICAL SUBJECT” TO EXIT CAPITALISM

d) ON THE FUTILITY OF EXISTENCE AND THE MEANING OF LIFE

2. SECOND CHAPTER. SOCIAL INEQUALITY

a) THE VICIOUS CIRCLE OF SOCIAL INEQUALITY

b) CONCEPT AND CAUSE OF SOCIAL INEQUALITY

c) THE IMPRINT OF SOCIAL INEQUALITY

d) ON THE SUPPOSED RELATIONSHIP AMONG SCIENCE, TECHNOLOGY, AND SOCIAL INEQUALITY

e) TRANSHUMANISM. A PARTICULARLY CRIMINAL IDEA AGAINST HUMANITY

f) ON “GOOD AND EVIL” AND SOCIAL INEQUALITY

3. CHAPTER THREE. SOCIAL EQUALITY

a) MEANING AND NATURE OF SOCIAL EQUALITY

b) EQUALITY AS “JUSTICE” OR “JUSTICE” INSTEAD OF EQUALITY?

c) EQUALITY AS “BALANCED INEQUALITY?”

d) ON EQUALITY AND FREEDOM

e) REDEFINING THE CONCEPT OF WEALTH

f) PROBLEMS OF TRANSITION AND THE SUFFOCATING EUTHANASIA OF CAPITALISM

4. CHAPTER FOUR. CLASSLESS HUMANISM

a) CONCEPT AND CONTENT OF CLASSLESS HUMANISM

b) BRIEF HISTORY

c) PERSPECTIVE

d) THE HISTORICAL ROLE OF THE PEOPLES OF EUROPE

"ΑΘΥΒΟΛΕΣ":σήμερα,Κρητικές Διεθνείς Ειδήσεις για το νησί του Πολιτισμού, της Προκοπής και της Αξιοσύνης

 

http://athivolesinternational.blogspot.com


Διαβάστε σήμερα,ενδιαφέρουσες Κρητικές Ειδήσεις,Διεθνείς Αρθρογραφίες και πληροφόρηση για την Κρητική Καθημερινότητα  του  ομορφότερου Ελληνικού  Νησιού μας... 

  • Skiing in Crete Featured in the New York Times..-



  • Metropolitan of Rethymno and Avlopotamou Evgenios Elected Archbishop of Crete..- 



  • German tourists list Crete and Rhodes among their top destinations....-
  • Crete: Tourists See Chania as Safe Destination..- 
  • Π. Σημανδηράκης,Δήμαρχος Χανίων:Απινιδωτές σε όλα τα κτίρια του Δήμου Χανίων και σε δημοτικούς αθλητικούς χώρους..-




  • Δημοτική Βιβλιοθήκη Χανίων:εξειδικευμένες υπηρεσίες στους αναγνώστες της..-
  • Επτά (7) νέες πιστοποιημένες παιδικές χαρές, βρίσκονται ήδη στον αστικό ιστό του Δήμου Ηρακλείου..-



  • Εναρξη λειτουργίας νέας Πιλοτικής Μονάδας Παραγωγής Βιοπλαστικού στον Δήμο Ηρακλείου..-
  • Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός:σην πορεία εκτέλεσης των έργων ανάπλασης στο σταυρό του Ηρακλείου και στην Αρχιεπισκόπου Μακαρίου..-
  • «Πλουμιστά Παραμύθια για τη Δύναμη του Νου - Ιστορίες Μεταμορφώσεων»..-
  • Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ έκοψε την Πίτα της.....-
  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΛΙΟΔΑΚΗΣ,ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ με διεθνείς διακρίσεις στην Αστροφυσική:τιμήθηκε απο τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Αρναουτάκη..-
  • Πρόγραμμα προώθησης των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Κρήτης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό..-
  • Δήλωση Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για την εκλογή του νέου Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ.κ. Ευγενίου..-
  • Υλοποιείται το έργο συντήρησης και αποκατάστασης του ηγουμενείου της ιστορικής Iεράς Μονής Αγ. Γεωργίου Επανωσήφη..-


  • Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης:Αυτοψία σε περιοχές της ενδοχώρας της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου ..-
  • Υπεγράφει το έργο της Δημοτικής Αγοράς Χανίων..- 
  • Εκπαίδευση της πρώτης ομάδας υποψηφίων θετών γονέων 2022..-
  • Η κοπή της πίτας της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης..-
  • «Δράσεις προώθησης της Ισότητας των Φύλων στην Περιφέρεια Κρήτης 2018-2020»..-
  • 8ος Παγκρήτιος Διαγωνισμός Τυποποιημένου Ελαιολάδου..-
  • Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης και Δήμος Ρεθύμνης:Συνάντηση εργασίας για την πορεία των έργων και των μελετών..-
  • ΣΗΤΕΙΑ:1,5 εκ. ευρώ για την προστασία και την αποκατάσταση της κοίτης του ποταμού Παντέλη..-


http://athivolesinternational.blogpsot.com



"ΣΧΕΔΙΑ"...ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ..

 

Υφαίνουμε την ελευθερία, βιώνουμε την εγκυμοσύνη της καρδιάς, προφυλασσόμαστε από τη διαδικτυακή παραποίηση, μπαίνουμε στο μυαλό ενός διαβόλου, θέτουμε σε λειτουργία τους τροχούς της σωτηρίας, σβήνουμε τα κεράκια της ενσυναίσθησης.
Από καμπάνια σκωτσέζικης οργάνωσης ενάντια στο deepfake. Πηγή: Scottish Women’s Aid
«Η νοημοσύνη της παραποίησης». Η τεχνολογία που δίνει τη δυνατότητα σχεδόν στον καθένα μας να παρουσιάζει στο διαδίκτυο, μέσω βίντεο, μία πλαστή ταυτότητα
ανοίγει διάπλατα το δρόμο στο εκδικητικό πορνό και την έμφυλη βία.
Σκίτσο: Topan. World Press Cartoon 2009.
«Η ύφανση της ελευθερίας». Η κοινωνική επανένταξη των εγκλείστων όχι μόνο είναι εφικτή αλλά και προϋπόθεση για να θεωρείται μία πολιτεία ευνομούμενη, ενώ δεν πρέπει να περιορίζεται μονάχα στην κάλυψη των βασικών αναγκών.
«Η εγκυμοσύνη της καρδιάς». Μία κοινωνική ανθρωπολόγος καταρρίπτει το στερεότυπο της ταύτισης της συγγένειας με την αιματοσυγγένεια, φέρνει στο προσκήνιο τη συνειδητότητα  που χαρακτηρίζει τη θετή μητρότητα, ενώ εξηγεί ποιες είναι οι διεργασίες που οδηγούν στην υιοθεσία αλλά και στην απώλεια της μητρικής ιδιότητας.
Φωτογραφία από το «Πωλητής για μία ώρα», στη Θεσσαλονίκη. 📸: Χρήστος Παπαχρήστος
«Τα γενέθλια της ενσυναίσθησης». 
Εννιά χρόνια από τότε που η «σχεδία» ανοίχτηκε στα πελάγη της αλληλεγγύης, άνθρωποι του περιοδικού αφηγούνται περιστατικά ειλικρινούς αγάπης και ακατάλυτης φιλίας.
Αυτά και άλλα πολλά στη «σχεδία» Φεβρουαρίου (τεύχος #97), που θα βρίσκεται από την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου στους δρόμους της πόλης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Instagram
Instagram
LinkedIn
LinkedIn
Website
Website

Στο αρχείο τίθεται η έρευνα για κ.κ.ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ και ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ

Στο αρχείο τίθεται η έρευνα των Οικονομικών Εισαγγελέων όσον αφορά ενδεχόμενη ποινική εμπλοκή των πρώην υπουργών Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και Δημήτρη Αβραμόπουλου στην υπόθεση της NOVARTIS...

Παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το επίδομα θέρμανσης και νέα ευνοϊκά μέτρα


Η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Οικονομικών έχουν πλήρη αντίληψη των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν και επιβάλλουν τη στήριξη και τη διευκόλυνση των πολιτών.

Με γνώμονα αυτή την προτεραιότητα, με απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών, παρατείνεται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2022 η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης για την περίοδο 2021-2022.

 

Η συγκεκριμένη παρέμβαση δεν θα είναι η μοναδική.


Επίκειται, εντός των επόμενων ημερών, η ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας, με την οποία:


1ον. Δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες που έχουν υποβάλει δηλώσεις γονικής παροχής, δωρεάς και μεταβίβασης ακινήτων μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2021, να συντάξουν τα σχετικά συμβολαιογραφικά συμβόλαια μέχρι τις 31 Μαρτίου 2022, με βάση τις αντικειμενικές αξίες που ίσχυαν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2021.


2ον. Παρέχεται η δυνατότητα υπαγωγής στη ρύθμιση των 36 και των 72 δόσεων για τα χρέη που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, μέχρι και την 28η Φεβρουαρίου 2022, αντί της 31ης Ιανουαρίου, που ισχύει μέχρι σήμερα.

 

Και οι δύο αυτές νομοθετικές ρυθμίσεις αποτελούν έμπρακτα μέτρα στήριξης και διευκόλυνσης των πολιτών.

Παρά την πανδημία και τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί, η Κυβέρνηση συνεχίζει να έχει ως άμεση προτεραιότητα – και να το επιβεβαιώνει με πράξεις – τη μείωση των φόρων και τη στήριξη και τη διευκόλυνση των πολιτών.


European security situation: notions of ‘spheres of influence’ have no place in the 21st century

 

● Council of the EU
 
24/01/2022 12:22 | Press release |

European security situation: notions of ‘spheres of influence’ have no place in the 21st century

 

The Council has approved conclusions on the European security situation, asserting that European security is indivisible and that any challenge to the European security order affects the security of the EU and its member states.

In its conclusions, the Council condemns Russia’s continued aggressive actions and threats against Ukraine, and it calls on Russia to de-escalate, abide by international law and engage constructively in dialogue through the established international mechanisms. As stated by the EU heads of state and government at the European Council meeting in December 2021, any further military aggression by Russia against Ukraine will have massive consequences and severe costs.

The EU confirms its unwavering support for the independencesovereignty and territorial integrity of Ukraine and other Eastern Neighbourhood partners within their internationally recognised borders, and it calls on Russia to re-engage constructively in existing international frameworks for the sustainable and peaceful resolution of conflicts.

The Council reaffirms the united approach of the EU and the ongoing strong cooperation and coordination with the United StatesNATO, Ukraine and other partner countries. It reiterates the importance of further strengthening the resilience and response capabilities of the EU and its close partners, including in countering cyber and hybrid attacks, foreign information manipulation and interference, including disinformation.

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022