politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
23/4/2024
Χθες 2390 Αυτόν τον μήνα 50531 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021
ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΕΤΣΑΣ,Αν.Υπ.Εσ.:ήταν στον Αγιο Στέφανο Αττικής,επιβλέποντας την προετοιμασία του χιονιά..
Παρέμβαση ΥΠΕΞ Ν. Δένδια, στη Διαρκή Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων
Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 2021
Παρέμβαση ΥΠΕΞ Ν.
Δένδια, στη Διαρκή Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων.
Επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εξωτερικών
«Καθορισμός του εύρους της αιγιαλίτιδας ζώνης στη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου
και των Ιονίων Νήσων μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο της Πελοποννήσου»
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι με
συγχωρείτε, απλώς δράττομαι της ευκαιρίας και ίσως και να μη μιλήσω και μετά,
να πω και τις νομοτεχνικές τώρα, αλλά δεν είναι αυτός ο λόγος της παρέμβασής
μου.
Κατ’ αρχήν κατατέθηκε μια
νομοτεχνική αλλαγή στο τέλος της προηγούμενης συνεδρίασης μετά το προεδρικό
διάταγμα 107 του 2020, προστίθενται οι λέξεις όπως «εκάστοτε ισχύει», άρα
παρακαλώ να γραφτεί στα πρακτικά.
Και μετά τις παρατηρήσεις των
συναδέλφων και ιδίως της μείζονος και της ελάσσονος αντιπολίτευσης, του κ.
Κατρούγκαλου και του κ. Λοβέρδου, στο άρθρο 4 μετά τις λέξεις «προσωρινή βάση»
προστίθενται οι λέξεις «και μέχρι την υιοθέτηση τροποποίησης του παραρτήματος 1
του κανονισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης 1380 του ’13 η οποία να αφορά στα ως άνω
…». Και συγχρόνως διαγράφονται, γιατί μετά δεν έχει νόημα να παραμείνουν οι
λέξεις «για όσο χρονικό διάστημα καθορίζεται στις αποφάσεις αυτές».
Άρα
εάν έχετε την καλοσύνη μέχρι τη συζήτηση στην Ολομέλεια την Τρίτη, τοποθετείστε
επ’ αυτών.
Θα
μου επιτρέψετε να κάνω και μια άλλη δήλωση γιατί διολισθαίνει και ήταν
αυτονόητο η συζήτηση και στο ευρύτερο θέμα των διερευνητικών και γενικά το πώς
η κυβέρνηση προσέρχεται. Κύριοι συνάδελφοι το λέω για την αίθουσα, το λέω για
τα πρακτικά και το λέω για να διευκρινίζεται η διεθνή θέση της χώρας, το λέω
και στους ξένους συνομιλητές μου. Είχα την ευκαιρία να το πω και στη Ρώμη και
στη Λισσαβόνα, στην προεδρία, στην Πορτογαλική προεδρία προχθές.
Η διεθνής σύμβαση για το
δίκαιο της θάλασσας είναι τμήμα του εσωτερικού ελληνικού δικαίου. Την έχει
κυρώσει η χώρα μας. Είναι όμως και τμήμα του ευρωπαϊκού κεκτημένου, διότι την
έχει κυρώσει αυτοτελώς και η Ευρωπαϊκή Ένωση σαν τέτοια.
Η Ελλάδα σε οποιαδήποτε
συζήτηση, με οποιαδήποτε χώρα, σε οποιαδήποτε συζήτηση δεσμεύεται από το
ευρωπαϊκό κεκτημένο και δεσμεύεται και η Ευρωπαϊκή Ένωση από το ευρωπαϊκό
κεκτημένο. Είναι αυτονόητο. Αυτό που λέω είναι αυτονόητο.
Αλλά επειδή ίσως – δεν
αναφέρομαι στην αίθουσα, δεν αναφέρομαι ίσως και στη χώρα και εκτός χώρας ίσως
- δεν είναι απολύτως κατανοητό αυτό. Η … δεσμεύει την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα
κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης όταν διαπραγματεύονται με άλλα κράτη. Είναι
αυτονόητο αυτό που λέω, αλλά το λέω για τα πρακτικά.
Θα μου επιτρέψετε δε να σας πω
ένα παράδειγμα διαφορετικό μεν, αλλά που καθιστά σαφές. Η σύμβαση για τα
δικαιώματα του ανθρώπου είναι τμήμα του ευρωπαϊκού κεκτημένου. Φαντάζεστε μια
ευρωπαϊκή χώρα να συζητάει με τρίτη χώρα θέματα που να σχετικοποιούν τη σύμβαση
για τα δικαιώματα του ανθρώπου; Θα μπορούσε δηλαδή η Γαλλία π.χ.
διαπραγματευόμενη με μια χώρα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης να συμφωνήσει ότι στις
μεταξύ τους σχέσεις δεν ισχύει η σύμβαση για τα δικαιώματα του ανθρώπου;
Αυτά είναι άτοπα. Κατά
συνέπεια η χώρα μας η οποία φιλοδοξεί, αυτή είναι η επιλογή της μείζονος
πλειοψηφίας και του ελληνικού λαού και της συντριπτικής πλειοψηφίας του
πολιτικού συστήματος να είναι στον σκληρό πυρήνα του ιστορικού ευρωπαϊκού
εγχειρήματος, δεσμεύεται από το ευρωπαϊκό κεκτημένο, το οποίο αποτελεί και τον
ελληνικό νόμο.
Αυτό
για να μην υπάρχει οποιαδήποτε συζήτηση εντός ή εκτός της χώρας για το σε ποιο
πλαίσιο μπορεί η χώρα αυτή να συζητά, να διαπραγματεύεται, να συμφωνεί.
Σας ευχαριστώ πολύ για την
ευκαιρία.
[Απαντώντας στα
όσα ανέφερε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιώργος Κατρούγκαλος, σχετικά με
περιστατικά παρενόχλησης ελληνικών σκαφών στα Ίμια από την τουρκική
ακτοφυλακή:]
Αναφερθήκατε σε δύο. Έχει
γίνει διάβημα για το πρώτο, για το άλλο δεν έχουμε ενημερωθεί ακόμη ως
Υπουργείο Εξωτερικών από τις αρμόδιες αρχές. Είναι αυτονόητο ότι διάβημα
γίνεται εφόσον το Υπουργείο Εξωτερικών έχει ενημερωθεί από τις αρμόδιες αρχές.
Αλλά για το πρώτο, έχει γίνει διάβημα στην Άγκυρα.
IMF:" Legally Speaking, is Digital Money Really Money?"
| |||
We just published a new blog—please find the full text below. Legally Speaking, is Digital Money Really Money? By Catalina Margulis and Arthur Rossi Countries are moving fast toward creating digital currencies. Or, so we hear from various surveys showing an increasing number of central banks making substantial progress towards having an official digital currency. But, in fact, close to 80 percent of the world’s central banks are either not allowed to issue a digital currency under their existing laws, or the legal framework is not clear. To help countries make this assessment, we reviewed the central bank laws of 174 IMF members in a new IMF staff paper, and found out that only about 40 are legally allowed to issue digital currencies.
Not just a legal technicality Any money issuance is a form of debt for the central bank, so it must have a solid basis to avoid legal, financial and reputational risks for the institutions. Ultimately, it is about ensuring that a significant and potentially contentious innovation is in line with a central bank’s mandate. Otherwise, the door is opened to potential political and legal challenges. Now, readers may be asking themselves: if issuing money is the most basic function for any central bank, why then is a digital form of money so different? The answer requires a detailed analysis of the functions and powers of each central bank, as well as the implications of different designs of digital instruments. Building a case for digital currencies To legally qualify as currency, a means of payment must be considered as such by the country’s laws and be denominated in its official monetary unit. A currency typically enjoys legal tender status, meaning debtors can pay their obligations by transferring it to creditors. Therefore, legal tender status is usually only given to means of payment that can be easily received and used by the majority of the population. That is why banknotes and coins are the most common form of currency. To use digital currencies, digital infrastructure—laptops, smartphones, connectivity—must first be in place. But governments cannot impose on their citizens to have it, so granting legal tender status to a central bank digital instrument might be challenging. Without the legal tender designation, achieving full currency status could be equally challenging. Still, many means of payments widely used in advanced economies are neither legal tender nor currency (e.g. commercial book money). Uncharted waters? Digital currencies can take different forms. Our analysis focuses on the legal implications of the main concepts being considered by various central banks. For instance, where it would be “account-based” or “token-based”. The first means digitalizing the balances currently held on accounts in a central banks’ books; while the second refers to designing a new digital token not connected to the existing accounts that commercial banks hold with a central bank. From a legal perspective, the difference is between centuries-old traditions and uncharted waters. The first model is as old as central banking itself, having been developed in the early 17th century by the Exchange Bank of Amsterdam, considered the precursor of modern central banks. Its legal status under public and private law in most countries is well developed and understood. Digital tokens, in contrast, have a very short history and unclear legal status. Some central banks are allowed to issue any type of currency (which could include digital forms), while most (61 percent) are limited to only banknotes and coins. Another important design feature is whether the digital currency is to be used only at the “wholesale” level, by financial institutions, or could be accessible to the general public (“retail”). Commercial banks hold accounts with their central bank, being therefore their traditional “clients.” Allowing private citizens’ accounts, as in retail banking, would be a tectonic shift to how central banks are organized and would require significant legal changes. Only 10 central banks in our sample would currently be allowed to do so.
A challenging endeavor The overlapping of these and other design features can create very complex legal challenges—and could well influence the decisions made by each monetary authority. The creation of central bank digital currencies will also raise legal issues in many other areas, including tax, property, contracts, and insolvency laws; payments systems; privacy and data protection; most fundamentally, preventing money laundering and terrorism financing. If they are to be “ the next milestone in the evolution of money,” central bank digital currencies need robust legal foundations that ensure smooth integration to the financial system, credibility and broad acceptance by countries’ citizens and economic agents. Catalina Margulis is a Consulting Counsel in the IMF Legal Department’s Financial and Fiscal Law unit, seconded from the Central Bank of Chile. Arthur Rossi is a Research Officer in the IMF Legal Department’s Financial and Fiscal Law unit. ***** Thank you again for your interest in IMF Blog. Read more of our latest content here. Take good care,
|
OBAMA newest
FAKE NEWS ενημέρωση
|
Aνακοίνωση του Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστου Σπίρτζη
Γραφείο Tύπου Χρήστου Σπίρτζη
Βουλευτής Α' Ανατολικής Αττικής, Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη ΣΥΡΙΖΑ
2106664085 | spirtzispress@spirtzis.gr
www.spirtzis.gr
Aνακοίνωση του Τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη
της Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστου Σπίρτζη
Αθήνα, 14 Ιανουαρίου 2021
Την ώρα που
όλη η ελληνική κοινωνία και κυρίως η νέα γενιά βιώνει, κλεισμένη σε τέσσερις
τοίχους, τις τραγικές συνέπειες των λαθών και των παραλείψεων του επιτελικού
κράτους Μητσοτάκη για την υγειονομική κρίση, η κυβέρνηση το βιολί της...
Αντί να
αντιμετωπίσουν την εγκληματικότητα που έχει αυξηθεί εκθετικά, αντιμετωπίζουν
πάλι με καταστολή τις αντιδράσεις των νέων μας στη συνεχιζόμενη πολιτική του τρόμου,
του φόβου και της πάταξης.
Αγνοώντας το
σύνολο της Πανεπιστημιακής κοινότητας, εξήγγειλαν χθες την ίδρυση της
Πανεπιστημιακής αστυνομίας, συνεχίζοντας την στοχοποίηση κάθε νέου και νέας της
πατρίδας μας και μαζί τους την στοχοποίηση της Δημοκρατίας και της πραγματικής
ελπίδας του λαού μας.
Αντί για νέα
νοσοκομεία, πρωτοβάθμιες δομές υγείας και περισσότερους γιατρούς,
Αντί για
νέες αίθουσες και περισσότερους εκπαιδευτικούς στα σχολεία,
Αντί για
κάλυψη των αναγκών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και περισσότερο προσωπικό στα
πανεπιστήμια,
Αντί για την
αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και των καθημερινών πυροβολισμών στους
δρόμους και τις πλατείες της χώρας μας,
η κυβέρνηση
Μητσοτάκη ιδρύει πανεπιστημιακή αστυνομία.
Το δόγμα του
Τρόμου και της Πάταξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν θα περάσει, όσο εμπόριο
ελπίδας και αν επιχειρήσουν, όσο φόβο κι αν καλλιεργήσουν, όση βία και αν
χρησιμοποιήσουν, για να καλύψουν τις ευθύνες τους.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Μ Ε Σ Ο Γ Α Ι Α Σ
Αρ. Πρωτ.: 692
Σας γνωρίζουμε ότι δεδομένης της αναγκαιότητας λήψης μέτρων για την αποφυγή της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, θα πραγματοποιηθεί η δεύτερη (2η) την Τετάρτη 20-1-2021 και ώρα 19.00 μ.μ. μέσω τηλεδιάσκεψης, όπως αυτό προβλέπεται στο άρθρο 10 παρ.1 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου ΦΕΚ 55/11-3-2020 με τίτλο “Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID – 19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του”,
τις διατάξεις του άρθρου 184 παρ.1,3 του Ν.4635/2019 και του άρθρου 74 του Ν.4555/2018 σε αντικατάσταση του άρθρου 67 του Ν.3852/2010, για λήψη απόφασης επί των κατωτέρω θεμάτων.
- Λήψη απόφασης για έγκριση Έκθεσης Δ’ τριμήνου 2020 για την εκτέλεση
του προϋπολογισμού.
2.
Λήψη απόφασης για έγκριση εκτέλεσης υποέργου 3: «Ολοκλήρωση Αναβάθμισης
Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Μαρκοπούλου» της πράξης «Δίκτυα Αποχέτευσης
Ακαθάρτων Δήμου Μαρκοπούλου και Ολοκλήρωση Αναβάθμισης Ε.Ε.Λ. για συνολική
δυναμικότητα 40.000 ι.κ.» με κωδικό ΟΠΣ 5000083.
3.
Λήψη απόφασης για μείωση μισθώματος, για την επαγγελματική μίσθωση του
κυλικείου του Κοιμητηρίου του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας.
4.
Λήψη απόφασης για υποβολή πρότασης για ένταξη του Δήμου Μαρκοπούλου
Μεσογαίας στο Χρηματοδοτικό Πρόγραμμα Απόκτησης ελευθέρων Κοινόχρηστων Χώρων
στις πόλεις του Πράσινου Ταμείου (κωδικός πρόσκλησης: Κ.Χ. 2019).
5.
Λήψη
απόφασης για ορισμό εκπροσώπου του Δήμου Μαρκοπούλου με τον αναπληρωτή του για
την Επιτροπή του άρθρου 35 του αριθμ. 20, Γενικού Κανονισμού Λιμένα, για το
έτος 2021.
6.
Λήψη
απόφασης για ορισμό Εκπροσώπου του Δήμου Μαρκοπούλου με τον αναπληρωτή του για
τη Γνωμοδοτική Επιτροπή Ναυαγίων, για το έτος 2021.
7.
Λήψη απόφασης για ορισμό Επιτροπής Καταστροφής Κινητών Πραγμάτων άνευ
αξίας, για το έτος 2021.
8.
Λήψη απόφασης για ορισμό μελών για την συγκρότηση της Επιτροπής
Παραλαβής Έργων κάτω των 5.869,40€ για το έτος 2021.
9.
Λήψη απόφασης για ορισμό μελών για τη συγκρότηση της Επιτροπής Παραλαβής
Έργων άνω των 5.869,40€ για το έτος 2021.
10.
Λήψη απόφασης για ορισμό μελών για την συγκρότηση της Επιτροπής
Συμβιβαστικής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών και Αμφισβητήσεων έτους 2021.
- Λήψη απόφασης για συγκρότηση Επιτροπής, του άρθρου 7, του Π.Δ.
270/81 για το έτος 2021.
12.
Λήψη απόφασης για συγκρότηση της Επιτροπής Καταλληλότητας του άρθρου 7, του
Π.Δ. 270/81 για το έτος 2021.
13.
Λήψη απόφασης για
συγκρότηση της Επιτροπής του άρθρου 1, του Π.Δ. 270/81 για εκποίηση ή εκμίσθωση
κινητών πραγμάτων.
14.
Λήψη απόφασης για
ορισμό εκπροσώπου του Δήμου Μαρκοπούλου ως Προέδρου με τον αναπληρωτή του, για
τη συγκρότηση του Πρωτοβάθμιου Συμβουλίου Επιθεώρησης Χώρων Ψυχαγωγικών
Δραστηριοτήτων για το έτος 2021.
15.
Λήψη απόφασης για
ορισμό εκπροσώπου του Δήμου Μαρκοπούλου ως Προέδρου με τον αναπληρωτή του, για
τη συγκρότηση του Δευτεροβάθμιου Συμβουλίου Επιθεώρησης Χώρων Ψυχαγωγικών
Δραστηριοτήτων για το έτος 2021.
16.
Λήψη απόφασης για
έγκριση διάθεσης πίστωσης για την ετήσια συνδρομή του
περιοδικού «Ο Δήμαρχος της Αττικής», έτους 2021.
17.
Λήψη απόφασης για
συμψηφισμό της οφειλόμενης εισφοράς σε χρήμα, με την οφειλόμενη αποζημίωση
Δήμου, για την ιδιοκτησία με κ.α. 711601, στο Ο.Τ. 939, της 4-5 ΠΕ Πόρτο Ράφτη.
18.
Λήψη απόφασης για
συμψηφισμό της οφειλόμενης εισφοράς σε χρήμα, με την οφειλόμενη αποζημίωση
Δήμου, για την ιδιοκτησία με κ.α. 630509, στο Ο.Τ. Γ950, της 4-5 ΠΕ Πόρτο
Ράφτη.
19.
Λήψη απόφασης για
συμψηφισμό της οφειλόμενης εισφοράς σε χρήμα, με την οφειλόμενη αποζημίωση
Δήμου, για την ιδιοκτησία με κ.α. 631401, στο Ο.Τ. Γ746, της 4-5 ΠΕ Πόρτο
Ράφτη.
20.
Λήψη απόφασης για
συμψηφισμό της οφειλόμενης εισφοράς σε χρήμα, με την οφειλόμενη αποζημίωση
Δήμου, για την ιδιοκτησία με κ.α. 690835, στο Ο.Τ. Γ1085, της 4-5 ΠΕ Πόρτο
Ράφτη.
21.
Λήψη απόφασης για
καταβολή αποζημίωσης Δήμου στην ιδιοκτησία με κ.α.691307, στο Ο.Τ.Γ 1057, της
4-5 ΠΕ Πόρτο Ράφτη.
22.
Λήψη απόφασης για
καθορισμό αμοιβής Δικηγόρων για το χειρισμό ζητημάτων ιδιαίτερης σημασίας για
τα συμφέροντα του Δήμου, απαιτουμένων εξειδικευμένων γνώσεων (άρθρο 72, παρ.
1ιε΄, Ν.3852/2010).
23.
Λήψη απόφασης για
καθορισμό αμοιβής Δικηγόρων για το χειρισμό
ζητημάτων ιδιαίτερης σημασίας για τα συμφέροντα του Δήμου (που περιέχουν
ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα), απαιτουμένων εξειδικευμένων γνώσεων (άρθρο 72,
παρ. 1ιθ΄, Ν.3852/2010).
Η Πρόεδρος του
Δημοτικού Συμβουλίου
ΜΑΝΤΑΛΑ ΚΑΛΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΛΥΜΕΝΕΑ,τ.ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ,τ.ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΑΣ,απάντηση σε συνέντευξη δημάρχου Αχαρνών με θέμα την πάταξη της εγκληματικότητας στις Αχαρνές
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.