politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΓΣΕΕ,Ευχές
Πέμπτη 10 Ιουνίου 2021
ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ,ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ:Ερωτήσεις για χερσαίες πύλες & δίκαιη λύση περιουσιών
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους Υπουργούς: Οικονομικών, κ. Χ. Σταϊκούρα
Προστασίας του Πολίτη, κ. Μ. Χρυσοχοϊδη
Υγείας, κ. Β. Κικίλια
Τουρισμού: κ. Θ. Θεοχάρη
Θέμα: «Κομβικός ο ρόλος των χερσαίων πυλών εισόδου για τον οδικό τουρισμό της χώρας και ειδικά της Β. Ελλάδας »
Μέλη της ΚΟ του Κινήματος Αλλαγής , μεταξύ αυτών και ο αρμόδιος Τομεάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος Γιώργος Αρβανιτίδης, κατέθεσαν ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρα, Προστασίας του Πολίτη κ. Β .Κικίλια και Τουρισμού κ. Θ. Θεοχάρη με θέμα σχετικά με τον Κομβικό ρόλο των χερσαίων πυλών εισόδου για τον οδικό τουρισμό της χώρας και ειδικά της Β. Ελλάδας.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι βουλευτές στο κείμενο της Ερώτησής τους :
Οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία, επηρεάζουν κάθε είδους ανθρώπινη δραστηριότητα και κατά συνέπεια διαμορφώνουν τις τουριστικές τάσεις της σεζόν. Η επιθυμία για ασφαλή μετακίνηση, χωρίς αυξημένο συγχρωτισμό, κατατάσσουν τον οδικό τουρισμό ψηλά στις προτιμήσεις των επισκεπτών της χώρας μας, καθιστώντας τον ένα στοίχημα που πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσουμε.
Ειδικά όσον αφορά τη Β. Ελλάδα, κυρίως τη Χαλκιδική, την Πιερία, την Καβάλα, τη Θάσο, τη Σαμοθράκη και τα παράλια του Έβρου, της Ξάνθης, της Ροδόπης και της Δράμας, ο οδικός τουρισμός αποτελεί βασικό τροφοδότη για τις επιχειρήσεις, τουριστικές και μη.
Η μέχρι τώρα πολιτική που ακολουθεί όμως η κυβέρνηση σε σχέση με τους συνοριακούς σταθμούς της Β. Ελλάδας, αντί να διευκολύνει τον οδικό τουρισμό, δημιουργεί προβλήματα και ταλαιπωρία στους επισκέπτες που επιλέγουν τη χώρα μας για τις διακοπές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους Υπουργούς: Οικονομικών, κ. Χ. Σταϊκούρα και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κ. Σκρέκα
Θέμα: «Η ανάγκη εξεύρεση δίκαιης λύσης για τις περιουσίες των κατοίκων των Δήμων Λαυρεωτικής και Σαρωνικού».
Ερώτηση κατέθεσαν ο αρμόδιος Τομεάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος του Κινήματος Αλλαγής Γιώργος Αρβανιτίδης και οι βουλευτές Κώστας Σκανδαλίδης ,Γιώργος Καμίνης και Βασίλης Κεγκέρογλου προς τους Υπουργούς Οικονομικών κ. Χ Σταϊκούρα και Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κ. Σκρέκα σχετικά με την ανάγκη εξεύρεσης δίκαιης λύσης για τις περιουσίες των κατοίκων των Δήμων Λαυρεωτικής και Σαρωνικού.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι βουλευτές στο κείμενο της Ερώτησής τους :
Με τις διατάξεις του άρθρου 39 του ν.4772/2021 προβλέφθηκαν ειδικές ρυθμίσεις και προϋποθέσεις για ακίνητα εντός των διοικητικών ορίων των Δήμων Λαυρεωτικής και Σαρωνικού, που περιγράφονται στις αποφάσεις 1151/1872 του Εφετείου Αθηνών, 116/1868 και 698/1876 του Εφετείου Ναυπλίου και 110/1878 του Αρείου Πάγου, η διαχείριση των οποίων, ως πρώην δασικών που εντάσσονται σε σχέδιο πόλης, έχει περιέλθει στο Υπουργείο Οικονομικών από τη Διεύθυνση Δασών δυνάμει του ν. 998/1979 (Α΄ 289) και για τα οποία το Δημόσιο προβάλλει δικαιώματα βάσει του πρώην δασικού τους χαρακτήρα, ώστε ο νομέας τους να θεωρείται κύριος έναντι του Δημοσίου.
Αυτή η διάταξη θεωρήθηκε εύλογη αφού όπως γράφτηκε στην αιτιολογική έκθεση του νόμου το Δημόσιο στις συγκεκριμένες περιοχές δεν έχει ασκήσει το δικαίωμα κυριότητάς του για χρονικό διάστημα, το οποίο ξεπερνά την εκατονταετηρίδα, ενώ με θετικές πράξεις του (ενδεικτικά και μόνο, ένταξη των περιοχών σε ρυμοτομικό σχέδιο, χορήγηση οικοδομικών αδειών, ηλεκτροδότηση και υδροδότηση των ακινήτων, επιβολή φορολογίας ακινήτων) δημιούργησε την εύλογη πεποίθηση ότι δεν υφίσταται κανένα δικαίωμά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:Μια «συμπεριληπτική» συζήτηση για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας
9 Ιουνίου 2021
Μια «συμπεριληπτική» συζήτηση για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας
Η δημόσια συζήτηση για τις προοπτικές της ελληνικής (στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής και της διεθνούς) οικονομίας, μετά το τέλος της πανδημίας και την επιστροφή στη λεγόμενη κανονικότητα, δηλαδή με την υπόθεση της επανόδου των καταναλωτικών και επενδυτικών συμπεριφορών στους τρόπους που ίσχυαν πριν την πανδημία, διεξάγεται, φοβούμαι, με όρους έντονα πολιτικούς και επικοινωνιακούς. Προφανώς και η πολιτική και η επικοινωνιακή διάσταση συγκροτούν το οικονομικό κλίμα, δηλαδή μια κρίσιμη οικονομική παράμετρο, που είναι όμως ευαίσθητη και ευμετάβλητη.Ανήκω στους ρεαλιστικά και συγκρατημένα αισιόδοξους και θεωρώ ότι η ελληνική οικονομία συγκεντρώνει πλήθος πλεονεκτημάτων που μπορεί να συντελέσουν όχι απλώς στην κάλυψη της σωρευτικής ύφεσης και του επενδυτικού κενού, αλλά σε μια αναπτυξιακή εκτίναξη. Θα αποφύγω την επανάληψη αυτών που λέγονται καθημερινά: τις δυνατότητες του Ταμείου Ανάκαμψης σε συνδυασμό με τους πόρους που θα διοχετευθούν στη χώρα μας από το επόμενο ΕΣΠΑ και την επόμενη προγραμματική περίοδο της ΚΑΠ, τη διαθέσιμη ρευστότητα, το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον κ.ο.κ. Αυτά τα εκλαμβάνω ως δεδομένα, για τις ανάγκες της συζήτησης, και ελπίζω ότι θα λειτουργήσουν αποτελεσματικοί και διαφανείς διαχειριστικοί μηχανισμοί.Είναι όμως αναγκαίο να εμπλουτίζεται πάντα η δημόσια συζήτηση και ο πολιτικός προβληματισμός με πολλές ακόμη παραμέτρους που πρέπει να είναι αντικείμενο κυβερνητικής επαγρύπνησης στις ενδοευρωπαϊκές συζητήσεις. Χρειάζεται, με άλλη διατύπωση, να επιμένουμε πάντα και σε πιο «σκληρές» παραμέτρους.Ο φόβος του πληθωρισμού που βρίσκεται στην ιστορική μήτρα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, της Ευρωζώνης και της ίδρυσης της ΕΚΤ, δεν απέτρεψε να τεθούν σε εφαρμογή κολοσσιαία προγράμματα ποσοτικής χαλάρωσης ( PSPP και PEPP). Όμως τώρα οι μεγάλες επιλογές δεν θα γίνουν με βάση τον αρνητικό πληθωρισμό στην Ελλάδα ή τον μηδενικό σε κάποιες άλλες χώρες μέλη αλλά με βάση τη γερμανική αίσθηση, ανεξάρτητα από το ποια κυβέρνηση θα προκύψει στις επικείμενες εκλογές. Επίσης με βάση τα δεδομένα στη διεθνή αγορά και ιδίως στα λεγόμενα commodities. Τα εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια, μπορεί και αυτά να γίνουν εύκολα αντικείμενο μιας νέας δήλωσης της Ντοβίλ όπως αυτή του φθινοπώρου του 2010 που στην πραγματικότητα εξουδετέρωσε το πρώτο ελληνικό πρόγραμμα στήριξης καλώντας τις αγορές να αξιολογούν τα ατομικά δεδομένα κάθε εθνικής οικονομίας.Η επιτυχία ενός εθνικού αναπτυξιακού σχεδίου ( όπως θέλουμε να είναι το Ταμείο Ανάκαμψης), συνδέεται με τον συμπεριληπτικό χαρακτήρα του. Δεν αρκούν πχ δυο δισ. για τις λεγόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις από το Ταμείο Ανάκαμψης ούτε τα μέτρα στήριξης των δομών του κοινωνικού κράτους. Ένα σχέδιο ανάπτυξης που είναι ταυτοχρόνως και σχέδιο αναδιάρθρωσης της ελληνικής οικονομίας, αφήνει εκτός διάφορες μορφές οικονομικής δραστηριότητας που τα τελευταία δυο χρόνια λόγω πανδημίας ήταν αντικείμενο κρατικής μέριμνας και αποδέκτριες κρατικών ενισχύσεων. Αυτό αφορά κυρίως ( όχι μόνο ) τη μικρή επιχειρηματικότητα και πολλές θέσεις εργασίας και αυτοαπασχόλησης που ποσοτικά δεν τις υποκαθιστά πχ η ψηφιακή αναβάθμιση και το επενδυτικό κύμα που προκαλεί η κλιματική αλλαγή.Το τραπεζικό σύστημα πρέπει να φροντίζει την ευστάθεια του, να συμμορφώνεται σε κανονιστικές απαιτήσεις που μπορεί να αυξηθούν διεθνώς, να διευρύνει τον κύκλο των επιλέξιμων για δανειοδότηση επιχειρήσεων, να βοηθά στην οριστική διευθέτηση του μεγάλου προβλήματος του ιδιωτικού χρέους που δεν είναι πρόβλημα μόνο των τραπεζών αλλά πρωτίστως των οφειλετών και να λειτουργεί ως μηχανισμός ταχείας, διαφανούς και αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης. Όλα αυτά είναι πολλά και φιλόδοξα. Πρέπει συνεπώς οι εποπτικοί μηχανισμοί ( κυρίως οι ευρωπαϊκοί ) να τα συνεκτιμήσουν όλα αυτά και οι ελληνικές αρχές να εξηγήσουν έγκαιρα τις θεμιτές ιδιομορφίες της ελληνικής περίπτωσης.Το μέλλον της οικονομίας θα κινηθεί μέσα σε ένα δημοσιονομικό πλαίσιο το οποίο δεν μπορεί να αποσιωπάται ή να θεωρείται ως «μη πρόβλημα» με αξιωματικό τρόπο. Το ελληνικό δημόσιο χρέος εξακολουθεί να είναι υβριδικό, ασφαλές, με εντυπωσιακά χαμηλό ετήσιο κόστος εξυπηρέτησης χάρη στην παρέμβαση του 2012. Τίποτα όμως δεν θα γίνει αυτόματα ή μαγικά. Απαιτούνται ρητές και ολοκληρωμένες συνεννοήσεις όσο ακόμη οι θεσμικοί πιστωτές ( κυρίως ο ESM ) διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο.Προφανώς η κίνηση της ελληνικής τουριστικής αγοράς τη θερινή περίοδο του 2031 και η συμβολή της στο ΑΕΠ έχει πολύ μεγάλη σημασία. Προφανώς έχουν μεγάλη σημασία εμβληματικές δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις. Δεν πρέπει όμως να χάνουμε τη μεγάλη εικόνα κρίσιμες ψηφίδες της οποίας είναι η συμπεριληπτικότητα του σχεδίου, η έγκαιρη αξιολόγηση της ευρωπαϊκής και διεθνούς αντίδρασης που μπορεί να προκαλέσει ο φόβος του πληθωρισμού, ο σύνθετος και ιδιαίτερος ρόλος του τραπεζικού συστήματος στην Ελλάδα και το δημοσιονομικό πλαίσιο με ακρογωνιαίο λίθο τον υβριδικό χαρακτήρα του ελληνικού δημοσίου χρέους. -
https://www.powergame.gr/ikonomia/83400/mia-syberiliptiki-syzitisi-gia-tis-prooptikes-tis-ellinikis-oikonomias/
OBAMA's news
| Τρί, 8 Ιουν, 2:00 π.μ. (πριν από 2 ημέρες) | |||
|
|
Κοινή ανακοίνωση ελληνοαμερικανών και αμερικανοεβραίων: Χαιρετίζουν το νομοσχέδιο Μενέντεζ-Ρούμπιο
New post on Hellasjournal.com
Κοινή ανακοίνωση ελληνοαμερικανών και αμερικανοεβραίων: Χαιρετίζουν το νομοσχέδιο Μενέντεζ-Ρούμπιο [photo]by Πάνος Πικ
Την ικανοποίηση τους για τη κατάθεση του νέου νομοσχεδίου για Read more of this post
Read more of this post
Πάνος Πικ | June 10, 2021 at 1:25 pm
ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Αναγνώσατε διυκρινιστικές απαντήσεις,συνεντεύξεις και σχόλια social media για τον Νόμο που ξεσήκωσε τους ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
Ιούνιος 08, 2021
Ακολουθούμε το δρόμο της Ευρώπης και της κοινής λογικής – Η κριτική σας θα μείνει για να σας εκθέτει - Βασικά σημεία εισαγωγικής τοποθέτησης στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής
«Οι ρυθμίσεις που φέρνουμε με το νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας δεν είναι ελληνικές πατέντες, αλλά εφαρμόζονται σε προηγμένες χώρες της Ευρώπης και του κόσμου. Συνδυάζουν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας με την προστασία των εργαζομένων. Μιλάμε για ένα νομοσχέδιο που δίνει νέες ευκαιρίες, δυνατότητες και επιλογές, δίνει δηλαδή δύναμη στον εργαζόμενο». Αυτό τόνισε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση στη Βουλή, δίνοντας το στίγμα του νομοσχεδίου για την Προστασία της…περισσότερα
Ιούνιος 06, 2021
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας - Κ. Χατζηδάκης: Μεγάλο βήμα μπροστά – Η Ελλάδα ακολουθεί τις πολιτικές των πιο προηγμένων ευρωπαϊκών χωρών – Συνδυάζουμε την προώθηση της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας με την προστα
Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας, ύστερα από την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης και αφού ελήφθησαν υπ’ όψιν σειρά προτάσεων από συνδικαλιστικούς και επιστημονικούς φορείς της χώρας. Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει σύγχρονα, πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων και ιδιαίτερα των γυναικών και των νέων, αποκαθιστά αδικίες, καταργεί αναχρονιστικές ρυθμίσεις, προσαρμόζει το πλαίσιο της εργασιακής νομοθεσίας στις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές. Οι βασικότερες τομές του νομοσχεδίου είναι: • Η εφαρμογή της…περισσότερα
Ιούνιος 06, 2021
Άλλο η απεργία και άλλο η παρανομία - συνέντευξη στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
«Άλλο η απεργία και άλλο η παρανομία» ξεκαθαρίζει μέσω του «Βήματος της Κυριακής» ο υπουργός Εργασίας κ. Κωστής Χατζηδάκης, προαναγγέλλοντας ότι οι απεργίες που κηρύσσονται παράνομες από το δικαστήριο δεν θα μπορούν να επαναποφασίζονται από υπέρτερη -δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια-συνδικαλιστική οργάνωση. «Οι συνδικαλιστές που παρανομούν κατά τη διάρκεια της απεργίας θα υπόκεινται σε αστικές ευθύνες» προσθέτει. Λάβρος κατά πάντων -αντιπολίτευσης και συνδικαλιστών- ο υπουργός Εργασίας, λίγες ημέρες πριν από τη συζήτηση του εργασιακού νομοσχεδίου…
Tweet από το χρήστη @K_Hatzidakis
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Ο #ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται ότι έχει το μονοπώλιο της καρδιάς κ της ευαισθησίας. Εγώ εκείνο που βλέπω είναι ότι έχουν το μονοπώλιο στο δογματισμό και τη στασιμότητα. Στην υπεράσπιση προνομίων ορισμένων συντεχνιών και συνδικαλιστών. Τους αφήνουμε λοιπόν με τα ξεπερασμένα συνθήματά τους!
17ω
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Παρουσίασα στη #Βουλή στοιχεία που αποδεικνύουν ότι στη πλειονότητα των κρατών της ΕΕ ισχύουν οι ΑΤΟΜΙΚΕΣ συμβάσεις στη διευθέτηση χρόνου εργασίας. Μεταξύ των κρατών είναι η Ισπανία με #Podemos στην κυβέρνηση σήμερα! Κι η Πορτογαλία με την #Αριστερά! Τι λέει ο #ΣΥΡΙΖΑ γι’ αυτό;
17ω
Ο χρήστης Kostis Hatzidakis έκανε Retweet
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ@neademokratia
Διαβάζουμε σε ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, ότι στο Νομοσχέδιο για την Προστασία της Εργασίας “επιβάλλεται μείωση των αποδοχών αφού η αυξημένη σε ώρες εργασία θα αμείβεται με ρεπό”. Αποτελεί καταφανές ψεύδος. Πουθενά δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. https://nd.gr/anakoinosi-toy-grafeioy-typoy-tis-neas-dimokratias-77 …
Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: nd.gr
20ω
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Δείτε στο βίντεο τα μέτρα του ν/σχ για την Προστασία της Εργασίας για την ισορροπία επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής (γονικές άδειες, άδειες πατρότητας κτλ) που ο #ΣΥΡΙΖΑ θα καταψηφίσει με οργή και αγανάκτηση! Τι θα πουν στους εργαζομένους τους οποίους δήθεν υποστηρίζουν;
Δεν μπορούμε να σας τα δείξουμε όλα!
Γίνεται αυτόματα απόκρυψη των βίντεο που μπορεί να περιέχουν ευαίσθητο περιεχόμενο.Εμφάνιση πολυμέσων
20ω
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Προβλέπω ότι ο #ΣΥΡΙΖΑ στο τέλος θα φύγει από την ονομαστική ψηφοφορία του #εργασιακού. Διότι διαφορετικά θα αναγκαστεί να ψηφίσει τα 5/6 των διατάξεων. Και τότε το νομοσχέδιο δεν μπορεί να θεωρείται "ολετήρας" και "οδοστρωτήρας"! Θα είναι τα πολιτικά τους αποκαλυπτήρια! #Βουλή
9 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Άλλο απεργία και άλλο παρανομία! Την αστική ευθύνη των συνδικαλιστών τη θεσπίζουμε για περιπτώσεις, όπως αυτή του κ. Νταλακογιώργου και της ΠΕΝΕΝ που ενώ είχε κριθεί η απεργία παράνομη, έβαλαν μπλόκο στο λιμάνι του Πειραιά. Αν ο #ΣΥΡΙΖΑ είναι υπέρ της παρανομίας να το πει! #Βουλή
8 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Μόνο τα trolls του #ΣΥΡΙΖΑ λένε ότι οι υπερωρίες θα πληρώνονται με ρεπό! Η αλήθεια είναι ότι οι εργαζόμενοι όταν δουλεύουν παραπάνω θα παίρνουν επιπλέον χρήματα. Κ όταν μπουν σε διευθέτηση, χωρίς να αυξάνεται ο συνολικός χρόνος, κάθονται κάποια περίοδο και πληρώνονται. Τόσο απλό!
8 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Πόσο φιλεργατικό είναι να στερούμε τη δυνατότητα από τις μητέρες που το θέλουν, να δουλεύουν λίγο παραπάνω Δευτέρα-Πέμπτη και να κάθονται την Παρασκευή και να πληρώνονται, για να βλέπουν τα παιδιά τους; Να τον χαίρονται τον φιλεργατισμό τους στον #ΣΥΡΙΖΑ! #Βουλή
8 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Παγκόσμιο ρεκόρ υποκρισίας από τον #ΣΥΡΙΖΑ στο #εργασιακό! Η πολιτική τους ζάλη, η εμπάθειά τους κι η άρνηση των πάντων τούς έχουν οδηγήσει στο σημείο να λέμε "άσπρο" και να λένε "μαύρο". Να λέμε "μαύρο" και να λένε "άσπρο". Είναι μια πλήρως αναξιόπιστη αντιπολίτευση! #Βουλή
8 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Η ψηφιακή κάρτα εργασίας είναι μία επανάσταση στην αγορά εργασίας. Είναι εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου του εργαζομένου. Για την τήρηση του 8ώρου. Για τις υπερωρίες. Για τη διευθέτηση. Ένας σύγχρονος ηλεκτρονικός μηχανισμός, πρωτοποριακός και για τα ευρωπαϊκά ακόμα δεδομένα.
Δεν μπορούμε να σας τα δείξουμε όλα!
Γίνεται αυτόματα απόκρυψη των βίντεο που μπορεί να περιέχουν ευαίσθητο περιεχόμενο.Εμφάνιση πολυμέσων
7 Ιουν 2021
Kostis Hatzidakis@K_Hatzidakis
Η ψηφιακή κάρτα εργασίας είναι βασικό εργαλείο για την τήρηση του 8ωρου, των υπερωριών κ της διευθέτησης του χρόνου. Μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης @Pierrakakis θα το προχωρήσουμε σε 3 στάδια.Μέσα στο 2022 θα είναι πραγματικότητα! Είναι επανάσταση στην αγορά εργασίας!
7 Ιουν 2021
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:Για την προστασία της Εργασίας..
Άρθρο 55
Καθιέρωση χρονικών ορίων εργασίας 1. Σε όλους ανεξαιρέτως τους κλάδους εργασίας και σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, η πλήρης απασχόληση καθορίζεται σε σαράντα (40) ώρες εβδομαδιαίως, οι οποίες δύνανται να κατανέμονται σε πενθήμερη ή εξαήμερη εβδομαδιαία εργασία, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας ή τις διαιτητικές αποφάσεις. Όταν εφαρμόζεται σύστημα πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας, το πλήρες συμβατικό ωράριο εργασίας ανέρχεται ημερησίως σε οκτώ (8) ώρες, ενώ όταν εφαρμόζεται σύστημα εξαήμερης εβδομαδιαίας εργασίας, το πλήρες ωράριο εργασίας ανέρχεται σε έξι (6) ώρες και σαράντα (40) λεπτά ημερησίως. Με συλλογικές συμβάσεις εργασίας, διαιτητικές αποφάσεις ή ατομικές συμβάσεις εργασίας είναι δυνατή η εφαρμογή μικρότερων ωραρίων πλήρους απασχόλησης ημερησίως και εβδομαδιαίως. 2. Στο πλαίσιο διευθέτησης του χρόνου εργασίας του άρθρου 41 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101), ως πλήρης απασχόληση νοείται και η εργασία τεσσάρων (4) ημερών εβδομαδιαίως
Άρθρο 57
Παροχή πρόσθετης εργασίας από εργαζομένους μερικής απασχόλησης - Τροποποίηση της παρ. 11 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 Στην παρ. 11 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101) προστίθεται νέο δεύτερο εδάφιο και η παρ. 11 διαμορφώνεται ως εξής: «11. Αν παραστεί ανάγκη για πρόσθετη εργασία πέραν της συμφωνημένης, ο εργαζόμενος έχει υποχρέωση να την παράσχει, αν είναι σε θέση να το κάνει και η άρνησή του δεν είναι αντίθετη με την καλή πίστη. Η πρόσθετη εργασία μπορεί να παρασχεθεί, εφόσον συμφωνεί ο εργαζόμενος και κατά ωράριο, που δεν είναι συνεχόμενο σε σχέση με το συμφωνημένο ωράριο της ίδιας ημέρας, υπό την επιφύλαξη των διατάξεων περί ημερήσιας ανάπαυσης. Αν παρασχεθεί εργασία πέραν της συμφωνημένης, ο μερικώς απασχολούμενος δικαιούται αντίστοιχης αμοιβής με προσαύξηση δώδεκα τοις εκατό (12%) επί της συμφωνηθείσας αμοιβής για κάθε επιπλέον ώρα εργασίας που θα παράσχει. O μερικώς απασχολούμενος μπορεί να αρνηθεί την παροχή εργασίας πέραν της συμφωνημένης, όταν η πρόσθετη εργασία λαμβάνει χώρα κατά συνήθη τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, η πρόσθετη αυτή εργασία δύναται να πραγματοποιηθεί κατ’ ανώτατο όριο μέχρι τη συμπλήρωση του πλήρους ημερήσιου ωραρίου του συγκρίσιμου εργαζομένου.» Άρθρο 58 Αμοιβή υπέρβασης χρονικών ορίων εργασίας - Προσθήκη τίτλου, τροποποίηση των παρ. 3 και 5 και προσθήκη παρ. 6 στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 Στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 (Α΄ 286) τροποποιούνται η παρ. 3 ως προς τον αριθμό των ωρών υπερωριών και η παρ. 5 ως προς τον χαρακτηρισμό της κατ’ εξαίρεση υπερωρίας ως παράνομης και ως 60προς το ποσοστό προσαύξησης του ωρομισθίου, προστίθεται παρ. 6 και το άρθρο 4 διαμορφώνεται ως εξής: «Άρθρο 4 Υπέρβαση χρονικών ορίων εργασίας 1. Σε επιχειρήσεις, στις οποίες εφαρμόζεται συμβατικό ωράριο εργασίας έως σαράντα (40) ώρες την εβδομάδα, ο εργαζόμενος μπορεί να απασχολείται πέντε (5) επιπλέον ώρες την εβδομάδα κατά την κρίση του εργοδότη (υπερεργασία). Οι ώρες αυτές υπερεργασίας (41η, 42η, 43η, 44η, 45η ώρα) αμείβονται με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά είκοσι τοις εκατό (20%) και δεν συνυπολογίζονται στα επιτρεπόμενα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, όρια υπερωριακής απασχόλησης. Για όσους εργαζομένους ισχύει σύστημα εργασίας έξι (6) εργάσιμων ημερών την εβδομάδα η σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο υπερεργασία ανέρχεται σε οκτώ (8) ώρες την εβδομάδα (από 41η έως 48η ώρα). 2. Η πέραν των σαράντα πέντε (45) ωρών την εβδομάδα απασχόληση του μισθωτού στις επιχειρήσεις της παραγράφου 1 θεωρείται υπερωριακή απασχόληση ως προς όλες τις νόμιμες συνέπειες, διατυπώσεις και διαδικασίες έγκρισης. Για όσους εργαζομένους ισχύει σύστημα εργασίας έξι (6) εργάσιμων ημερών την εβδομάδα, υπερωριακή απασχόληση θεωρείται η εργασία πέραν των σαράντα οκτώ (48) ωρών την εβδομάδα. Σε κάθε περίπτωση, διατηρούνται σε ισχύ οι ρυθμίσεις για το νόμιμο ημερήσιο ωράριο εργασίας. 3. Μισθωτοί απασχολούμενοι υπερωριακώς δικαιούνται για κάθε ώρα νόμιμης υπερωρίας, έως τρεις (3) ώρες ημερησίως και μέχρι τη συμπλήρωση εκατόν πενήντα (150) ωρών ετησίως, αμοιβή ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά σαράντα τοις εκατό (40%). 4. Κάθε ώρα υπερωρίας, για την πραγματοποίηση της οποίας δεν τηρούνται οι προβλεπόμενες από το νόμο διατυπώσεις και διαδικασίες έγκρισης, χαρακτηρίζεται εφεξής παράνομη υπερωρία. 5. Για κάθε ώρα παράνομης υπερωρίας, ο μισθωτός δικαιούται αποζημίωση ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά εκατόν είκοσι τοις εκατό (120%). 6. Με αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, δύναται να χορηγείται κατά περίπτωση άδεια υπερωριακής απασχόλησης των μισθωτών όλων των επιχειρήσεων και εργασιών, επιπλέον των επιτρεπόμενων ανωτάτων ορίων υπερωριακής απασχόλησης ετησίως της παρ. 3, σε περιπτώσεις επείγουσας φύσης εργασίας, η εκτέλεση της οποίας κρίνεται απολύτως επιβεβλημένη και δεν επιδέχεται αναβολή. Για την κατά τα ανωτέρω υπερωριακή απασχόληση, οι μισθωτοί δικαιούνται αμοιβή ίση με το καταβαλλόμενο ωρομίσθιο προσαυξημένο κατά εξήντα τοις εκατό (60%).»
Άρθρο 59
Συμφωνία περί διευθέτησης του χρόνου εργασίας - Τροποποίηση της παρ. 6 και προσθήκη παρ. 12 στο άρθρο 41 του ν. 1892/1990 1. Στο τέλος της παρ. 6 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101) προστίθενται δύο εδάφια ως εξής: «Εάν δεν υπάρχει συνδικαλιστική οργάνωση ή δεν επιτευχθεί συμφωνία μεταξύ της συνδικαλιστικής οργάνωσης και του εργοδότη, μπορεί, κατόπιν αιτήματος του εργαζομένου, να εφαρμοσθεί το σύστημα διευθέτησης του χρόνου εργασίας, μετά από έγγραφη συμφωνία. Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται η καταγγελία της σύμβασης εργασίας για τον λόγο ότι, ο εργαζόμενος δεν υπέβαλε αίτημα για διευθέτηση του χρόνου εργασίας.» 2. Στο άρθρο 41 του ν. 1892/1990 προστίθεται παρ. 12 ως εξής: «12. Στην περίπτωση που λυθεί η σύμβαση εργασίας πριν από τη λήψη, εν όλω ή εν μέρει, του χρονικού αντισταθμίσματος που προβλέπεται κατά την περίοδο της μειωμένης απασχόλησης της παρ. 1, ο εργαζόμενος λαμβάνει, κατά τη λύση, αποζημίωση για τις υπερβάλλουσες ώρες που έχει απασχοληθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4 του ν. 2874/2000 (Α΄ 286).»
Άρθρο 66
Προστασία από τις απολύσεις
1. Η καταγγελία της σύμβασης εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου από τον εργοδότη είναι άκυρη, εφόσον: α) Οφείλεται σε δυσμενή διάκριση σε βάρος του εργαζομένου ή εκδικητικότητα λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, πολιτικών φρονημάτων, θρησκευτικών ή φιλοσοφικών πεποιθήσεων, γενεαλογικών καταβολών, εθνικής ή εθνοτικής καταγωγής, γενετήσιου ή σεξουαλικού προσανατολισμού, ηλικίας, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου, αναπηρίας, ή συμμετοχής ή μη σε συνδικαλιστική οργάνωση, ή β) γίνεται ως αντίδραση σε ενάσκηση νομίμου δικαιώματος του εργαζομένου ή γ) αντίκειται σε άλλη ειδική διάταξη νόμου, ιδίως, όταν πρόκειται για απόλυση: γα) που οφείλεται σε διάκριση για έναν από τους λόγους που προβλέπονται στο άρθρο 1 του ν. 4443/2016 (Α΄ 232) ως αντίμετρο σε καταγγελία ή αίτημα παροχής έννομης προστασίας, για τη διασφάλιση τήρησης της αρχής της ίσης μεταχείρισης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ν. 4443/2016, 66γβ) που οφείλεται στην άσκηση των δικαιωμάτων σε περίπτωση βίας και παρενόχλησης, σύμφωνα με το άρθρο 13, γγ) των εγκύων και τεκουσών γυναικών, όπως και του πατέρα του νεογεννηθέντος τέκνου για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο άρθρο 15 του ν. 1483/1984 (Α΄ 153), όταν δεν συντρέχει σπουδαίος λόγος, γδ) ως αντίδραση στο αίτημα ή τη λήψη οποιασδήποτε άδειας που προβλέπεται στο Μέρος ΙΙΙ, σύμφωνα με το άρθρο 48, ή ευέλικτης ρύθμισης για λόγους φροντίδας του τέκνου, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 31, γε) κατά τη διάρκεια της άδειας αναψυχής, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 5 του α.ν. 539/1945 (Α΄ 229), γστ) των πολύτεκνων, αναπήρων και εν γένει προστατευόμενων προσώπων, που έχουν τοποθετηθεί σύμφωνα με τον ν. 2643/1998 (Α΄ 220), όταν δεν έχουν τηρηθεί οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του ν. 2643/1998, γζ) των στρατευμένων, σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 3514/1928 (Α΄ 77), γη) των μετεκπαιδευομένων εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 15 του ν. 1077/1980 (Α΄ 225), γθ) που γίνεται κατά παράβαση της νομοθεσίας περί ομαδικών απολύσεων, σύμφωνα με το άρθρο 6 του ν. 1387/1983 (Α΄ 110), γι) των συνδικαλιστικών στελεχών, όπως ορίζονται σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 1264/1982 (Α΄ 79), καθώς και των μελών των συμβουλίων εργαζομένων, σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 1767/1988 (Α΄ 63), όπως και των μελών της ειδικής διαπραγματευτικής ομάδας, του ευρωπαϊκού συμβουλίου εργαζομένων και των εκπροσώπων των εργαζομένων, που ασκούν τα καθήκοντά τους στο πλαίσιο της διαδικασίας για την ενημέρωση και τη διαβούλευση της παρ. 3 του άρθρου 56 του ν. 4052/2012 (Α΄ 41), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 64 του ν. 4052/2012, κατά το χρονικό διάστημα που ορίζεται στο άρθρο 14 του ν. 1264/1982, όταν δεν συντρέχει σπουδαίος λόγος, για) που οφείλεται σε νόμιμη συνδικαλιστική δράση του εργαζομένου, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 14 του ν. 1264/1982, γιβ) λόγω μη αποδοχής από τον εργαζόμενο πρότασης του εργοδότη για μερική απασχόληση ή εκ περιτροπής εργασίας, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου 38 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101), γιγ) των εργαζομένων που αρνούνται τη διευθέτηση, που έχει συμφωνηθεί συλλογικά και η άρνησή τους δεν είναι αντίθετη με την καλή πίστη, σύμφωνα με την περ. β΄ της παρ. 1 και την περ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990, καθώς και των εργαζομένων που δεν υπέβαλαν αίτημα για διευθέτηση, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 41 του ν. 1892/1990, αν και τους ζητήθηκε από τον εργοδότη, γιδ) των εργαζομένων που ασκούν το δικαίωμα αποσύνδεσης της παρ. 9 του άρθρου 5 του ν. 3846/2010 (Α΄ 66). 2. Αν ο εργαζόμενος αποδείξει ενώπιον δικαστηρίου πραγματικά περιστατικά ικανά να στηρίξουν την πεποίθηση, ότι η απόλυση έγινε για κάποιον από τους λόγους της παρ. 1, εναπόκειται στον εργοδότη να αποδείξει, ότι η απόλυση δεν έγινε για τον προβαλλόμενο λόγο. 3. Eάν η απόλυση πάσχει για λόγο διαφορετικό από τους λόγους της παρ. 1, το δικαστήριο, αντί οποιασδήποτε άλλης συνέπειας, μετά από αίτημα είτε του εργαζομένου είτε του εργοδότη, επιδικάζει υπέρ του εργαζομένου ποσό πρόσθετης αποζημίωσης, το οποίο δεν μπορεί να είναι μικρότερο των τακτικών αποδοχών τριών (3) μηνών ούτε μεγαλύτερο του διπλάσιου της κατά νόμο αποζημίωσης, λόγω 67καταγγελίας κατά τον χρόνο απόλυσης. Το αίτημα υποβάλλεται από τον εργαζόμενο ή από τον εργοδότη σε οποιοδήποτε στάδιο της δίκης, σε πρώτο ή δεύτερο βαθμό δικαιοδοσίας. Κατά τον καθορισμό του ποσού της πρόσθετης αποζημίωσης, το δικαστήριο λαμβάνει υπόψη του ιδίως, την ένταση του πταίσματος του εργοδότη και την περιουσιακή και οικονομική κατάσταση του εργαζομένου και του εργοδότη. 4. Ο εργαζόμενος που επικαλείται ελάττωμα της καταγγελίας κατά την παρ. 1 δικαιούται να ζητήσει, αντί για την αναγνώριση ακυρότητας της καταγγελίας και την επέλευση των συνεπειών της ακυρότητας, την επιδίκαση της πρόσθετης αποζημίωσης της παρ. 3. 5. Εάν κατά την καταγγελία της σύμβασης εξαρτημένης εργασίας δεν τηρήθηκαν οι προϋποθέσεις της παρ. 3 του άρθρου 5 του ν. 3198/1955 (Α΄ 98) και με εξαίρεση την καταβολή της αποζημίωσης απολύσεως, το κύρος της καταγγελίας ισχυροποιείται, εφόσον ο εργοδότης καλύψει την τυπική παράλειψη εντός προθεσμίας ενός (1) μηνός από την επίδοση της σχετικής αγωγής ή από την υποβολή αιτήματος επίλυσης εργατικής διαφοράς. Στην περίπτωση, που η πλήρωση των συγκεκριμένων προϋποθέσεων γίνει μετά την ως άνω προθεσμία, η πλήρωση αυτή λογίζεται ως νέα καταγγελία και η προηγούμενη ως ανυπόστατη. Όταν το ποσό της αποζημίωσης υπολείπεται του ποσού της νόμιμης αποζημίωσης, λόγω προφανούς σφάλματος ή εύλογης αμφιβολίας ως προς τη βάση υπολογισμού αυτής, η καταγγελία της συμβάσεως εργασίας δεν ακυρώνεται, αλλά διατάσσεται η συμπλήρωσή της. 6. Σε αγωγή που περιέχει αίτημα για πρόσθετη αποζημίωση της παρ. 3 κατ’ ενάσκηση του δικαιώματος της παρ. 4, δεν μπορεί να σωρεύεται αίτημα για την αναγνώριση της ακυρότητας της καταγγελίας και την επέλευση των εννόμων συνεπειών της ακυρότητας, εφόσον τα δύο αιτήματα στηρίζονται στην ίδια ιστορική και νομική βάση. Σώρευση των δύο αιτημάτων κατά παράβαση του προηγούμενου εδαφίου, ακόμη και επικουρική, οδηγεί στην απόρριψη αμφοτέρων ως απαράδεκτων......
Κάνετε download τα αρχεία για να λάβετε ολόκληρο το Σχέδιο Νόμου:
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
- Τίτλος
- Για την Προστασία της Εργασίας - Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής "Επιθεώρηση Εργασίας" - Κύρωση της Σύμβασης 190 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας για την εξάλειψη της βίας και παρενόχλησης στον κόσμο της εργασίας - Κύρωση της Σύμβασης 187 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας για το Πλαίσιο Προώθησης της Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1158 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019 για την ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής και της ιδιωτικής ζωής
- Τύπος
- Σχέδιο νόμου
- Υπουργείο
- Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
- Επιτροπή
- Διαρκής Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων
- Φάση Επεξεργασίας
- Επεξεργασία στις Επιτροπές
- Ημερ/νια Φάσης επεξεργασίας
- 09/06/2021
- Το φωτοτυπημένο σ/ν ή π/ν
δεν αποτελεί το τελικό κείμενο διότι εκκρεμούν
ορθογραφικές και συντακτικές διορθώσεις - Αιτιολογική Έκθεση & Λοιπές Συνοδευτικές Εκθέσεις
- Ημ. Κατάθεσης
- 04/06/2021
- Εισηγητές
- Σχετικές Συνεδριάσεις Επιτροπής
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.