politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
27/4/2024
Χθες
2991
Αυτόν τον μήνα
60681
Τελευταίος μήνας
64042
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!
Κράτηση θέσης Απαραίτητη στο τηλέφωνο 210 9469 641 από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:30 - 16:30 Τιμές εισιτηρίων Κανονικό: 6 € Μειωμένο: 4 € Διάρκεια 60 λεπτά Εισηγητές Μαρία Ντερτιλή Στέλλα Κρητικού Δημήτρης Σταθόπουλος Αναστασία Τεζάρη Απευθύνεται σε Γενικό κοινό Ηλικία συμμετεχόντων 5-9 ετών (Τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από κηδεμόνα καθ’ όλη την διάρκεια της παράστασης) Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων 100 άτομα για γενικό κοινό: Κυρ 13/03/2022 12:00next
Επίσκεψη Μητσοτάκη στην Κωνσταντινούπολη- Συνάντηση με Ερντογάν
Στις 13 Μαρτίου, ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα βρεθεί στην Κωνσταντινούπολη, όπου θα εορτάσει την Κυριακή της Ορθοδοξίας στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και θα συναντηθεί με την ΑΘΠ τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο. Στην συνέχεια, ο Πρωθυπουργός θα έχει γεύμα με τον Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν (Recep Tayyip Erdoğan) κατόπιν προσκλήσεως του.
Ο Πρωθυπουργός έχει δηλώσει ότι είναι πάντοτε ανοιχτός σε συνάντηση με τον Τούρκο Πρόεδρο, πόσο μάλλον υπό τις νέες συνθήκες που δημιουργεί η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Επ’ ευκαιρία της μετάβασής του στην Κωνσταντινούπολη ο Πρωθυπουργός προσκλήθηκε σε γεύμα από τον Πρόεδρο Ερντογάν (Recep Tayyip Erdoğan), πρόσκληση την οποία και αποδέχθηκε.
Σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία για τον κόσμο, οι δύο χώρες, παρά τις διαφορές μας, αντιμετωπίζουν κοινές προκλήσεις σε μια σειρά από ζητήματα. Προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν στη λογική του να λύσουμε προβλήματα και όχι να προσθέσουμε και άλλα.
Εντός Μαρτίου οι προσκλήσεις για τις δύο πρώτες δράσεις 100 εκατ. ευρώ για κατάρτιση 80.000 ανέργων σε ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες – 8 καινοτομίες
Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται ο σχεδιασμός του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για τα προγράμματα κατάρτισης «νέας γενιάς» του ΟΑΕΔ που θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς χτες εγκρίθηκαν από το Δ.Σ. του Οργανισμού οι πρώτες δράσεις. Μέσα στον Μάρτιο θα δημοσιευθούν οι προσκλήσεις παρόχων κατάρτισης και πιστοποίησης για δύο προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων 80.000 ανέργων σε ειδικότητες υψηλής ζήτησης, με έμφαση σε ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες, τα οποία θα οδηγούν σε πιστοποίηση μέσω ανεξάρτητων φορέων πιστοποίησης. Ο συνολικός προϋπολογισμός των δράσεων είναι της τάξης των 100 εκατ. ευρώ.
Οι βασικές καινοτομίες που ενσωματώνουν τα νέα προγράμματα είναι οι εξής: Τα πανεπιστήμια αποκτούν κεντρικό ρόλο στην κατάρτιση: Για πρώτη φορά, οι άνεργοι συμπολίτες μας αποκτούν πρόσβαση σε προγράμματα κατάρτισης που προσφέρονται από τα πανεπιστήμια και ειδικότερα τα Κέντρα Επιμόρφωσης και ΔιαΒίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) των ΑΕΙ, στο πλαίσιο ειδικής πρόσκλησης που θα απευθύνεται μόνο στα δημόσια πανεπιστημιακά ιδρύματα. Τα πανεπιστήμια θα διαχειριστούν σ’ αυτή την 1η φάση το 50% του συνολικού προϋπολογισμού. Προσφέρεται ευρύ φάσμα επιλογών σε σύγχρονα αντικείμενα κατάρτισης υψηλής ζήτησης:Σε αντίθεση με προγράμματα που είχαν προωθηθεί μέχρι σήμερα, τα οποία είχαν κατά βάση έναν πιο «παραδοσιακό» χαρακτήρα, οι ωφελούμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πληθώρας προγραμμάτων κατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης, με έμφαση σε ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες. Η πληρωμή παρόχων και ωφελουμένων συνδέεται με την πιστοποίηση:Με στόχο να εξασφαλιστεί ότι οι πόροι θα «πιάσουν τόπο», το 30% του ποσού που δικαιούνται οι πάροχοι και οι καταρτιζόμενοι θα καταβάλλεται μόνο μετά την πιστοποίηση. Για πρώτη φορά, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εισάγει τη μεθοδολογία της πληρωμής των παρόχων βάσει αποτελέσματος (Payment by Results), με σκοπό την αποτελεσματικότητα και βέλτιστη αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης. Δίνεται έμφαση στην πιστοποίηση από μεγάλες διεθνείς εταιρείες τεχνολογίας που παρέχουν -μέσω τρίτων φορέων- αναγνωρισμένες πιστοποιήσεις για ψηφιακές δεξιότητες. Στόχος η αναβάθμιση της ποιότητας και της ελκυστικότητας των προγραμμάτων. Ανεβαίνει ο πήχης για τους παρόχους κατάρτισης, καθώς εισάγονται αυστηρότερα κριτήρια για τη συμμετοχή των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) στο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης επιπλέον διεθνών πιστοποιητικών ISO. Έλεγχος του εκπαιδευτικού υλικού από ανεξάρτητο φορέα:Διασφαλίζεται η ποιότητα του εκπαιδευτικού υλικού με βάση σύγχρονες ποιοτικές προδιαγραφές, οι οποίες θα ελέγχονται από εξειδικευμένο ανεξάρτητο φορέα. Επιλογή φορέα πιστοποίησης από τους ίδιους τους καταρτιζόμενους και όχι από τους παρόχους κατάρτισης, έτσι ώστε οι ωφελούμενοι να επιλέγουν το πιστοποιητικό που επιθυμούν εκείνοι. Τέλος, μία ακόμη καινοτομία είναι ότι το μητρώο των προγραμμάτων και η συμμετοχή των ανέργων θα παραμείνουν «ανοιχτά», μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού. Με άλλα λόγια, οι ωφελούμενοι θα μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή και να επιλέξουν από ευρεία γκάμα προγραμμάτων κατάρτισης που θα εμπλουτίζεται συνεχώς.
Τα νέα προγράμματα σηματοδοτούν την αναβάθμιση της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης των ανέργων, με στοχευμένες παρεμβάσεις σε όλη την διαδικασία και τους εμπλεκόμενους φορείς (πάροχοι κατάρτισης, πάροχοι πιστοποίησης, καταρτιζόμενοι, κλπ.). Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζονται ταυτόχρονα: Ευρεία γκάμα προγραμμάτων κατάρτισης (συμπεριλαμβανομένων και προγραμμάτων μεγάλων εταιρειών πληροφορικής με μεγάλη ζήτηση στην αγορά εργασίας) με διασφάλιση της ποιότητας του περιεχομένου τους. Ελεύθερη επιλογή από τον άνεργο του προγράμματος κατάρτισης, του χρόνου που θα το επιλέξει, του παρόχου κατάρτισης και του παρόχου πιστοποίησης. Ποιοτική αναβάθμιση των παρόχων κατάρτισης με την αύξηση των προαπαιτουμένων για τα ιδιωτικά ΚΔΒΜ και τη συμμετοχή και των ΚΕΔΙΒΙΜ των ΑΕΙ.
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Σήμερα ξεκινά η νέα εποχή της επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα. Τα προγράμματα που ενέκρινε ο ΟΑΕΔ αντανακλούν τη νέα φιλοσοφία του Υπουργείου Εργασίας για την κατάρτιση, η οποία θα εξειδικευθεί στο νομοσχέδιο για την κατάρτιση, τις δεξιότητες και το νέο ρόλο του ΟΑΕΔ, που θα τεθεί σύντομα σε δημόσια διαβούλευση.
Αυτά που επιδιώκουμε βασίζονται στα διδάγματα και τα λάθη αρκετών δεκαετιών και είναι πολύ σαφή: Ποιοτική αναβάθμιση της κατάρτισης, με αυξημένες απαιτήσεις για τους ιδιώτες παρόχους, αλλά και δυνατότητα για τους καταρτιζόμενους να περνούν τις πύλες των πανεπιστημίων. Αξιολόγηση και πιστοποίηση, όχι τυπικά αλλά ουσιαστικά, τόσο των παρόχων κατάρτισης όσο και των καταρτιζόμενων για να δοθεί στην κατάρτιση η διάσταση που πρέπει. Φροντίδα ώστε τα χρήματα που θα πάνε στην κατάρτιση να πιάνουν τόπο. Στόχος μας είναι να πάψει η κατάρτιση να είναι ένα απλό «χαρτί» και να γίνει ένα πραγματικό εργαλείο όχι μόνο για να επανενταχθούν οι άνεργοι στην αγορά εργασίας, αλλά και να διεκδικήσουν ικανοποιητικές αποδοχές, έχοντας αποκτήσει δεξιότητες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της οικονομίας».
Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε: «Σε μια αγορά εργασίας που αλλάζει διαρκώς με ταχείς ρυθμούς, η αναβάθμιση δεξιοτήτων είναι περισσότερο αναγκαία από ποτέ και αποτελεί σημαντική ενεργητική πολιτική απασχόλησης. Κεντρικός άξονας των νέων δράσεων κατάρτισης του ΟΑΕΔ είναι να «ανέβει ο πήχης», ώστε να διασφαλίσουμε ότι η κατάρτιση αφενός προσφέρει ουσιαστικές δεξιότητες που συνάδουν με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και διευκολύνουν την εργασιακή επανένταξη των ανέργων και την επαγγελματική ανέλιξη των εργαζομένων και αφετέρου προωθεί τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων μέσω της αξιολόγησης και αναβάθμισης των παρόχων της κατάρτισης και την πιστοποίηση των καταρτιζόμενων.
Αξιοποιώντας την πολύτιμη εμπειρία που αποκτήθηκε από την επιτυχημένη υλοποίηση καινοτόμων πιλοτικών προγραμμάτων σε συνεργασία με ψηφιακούς κολοσσούς, όπως η Microsoft, η Amazon, η Google και η Cisco, o ΟΑΕΔ εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην κατάρτιση με δράσεις που έχουν ως στόχο να ενισχύσουν τις δεξιότητες 500.000 ανέργων και εργαζομένων τα επόμενα χρόνια, με συνολικούς πόρους 1 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης».
Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Μέσω της ιστοσελίδας του ΤΕΚΑ, teka.gov.gr, μπορούν πλέον οι εργοδότες και
Monthly report on crop acreage, yield and production in major countries worldwide. Sources include reporting from FAS’s worldwide offices, official statistics of foreign governments, and analysis of economic data and satellite imagery. The report reflects official USDA estimates released in the monthly World Agricultural Supply and Demand Estimates (WASDE).
Past Reports (USDA Economics, Statistics and Market Information System)
Cotton: World Markets and Trade
This monthly report includes data on U.S. and global trade, production, consumption and stocks, as well as analysis of developments affecting world trade in cotton.
PastReports (USDA Economics, Statistics and Market Information System)
Grain: World Markets and Trade
This monthly report includes data on U.S. and global trade, production, consumption and stocks, as well as analysis of developments affecting world trade in grains. Covers wheat, rice and coarse grains (corn, barley, sorghum, oats and rye).
Past Reports (USDA Economics, Statistics and Market Information System)
Oilseeds: World Markets and Trade
This monthly report includes data on U.S. and global trade, production, consumption and stocks, as well as analysis of developments affecting world trade in oilseeds. Covers oilseeds (copra, cottonseed, palm kernel, peanut, rapeseed, soybean and sunflower seed), meal (copra, cottonseed, fish, palm kernel, peanut, rapeseed, soybean and sunflower seed) and oil (coconut, cottonseed, olive, palm, palm kernel, peanut, rapeseed, soybean and sunflower seed).
The Council decided today to impose restrictive measures on an additional 160 individuals in respect of the ongoing unjustified and unprovoked Russian military aggression against Ukraine and of actions undermining or threatening the territorial integrity, sovereignty and independence of Ukraine.
"We are adding today to our sanctions list further key individuals and their family members who have a significant economic role in supporting Putin’s regime, and benefit financially from the system. They are now subject to asset freeze and travel bans. Our message is clear: Those who enable the invasion of Ukraine pay a price for their actions." Josep Borrell, High Representative for Foreign Affairs and Security Policy
The listed individuals and entity include:
- 14 oligarchs and prominent businesspeople involved in key economic sectors providing a substantial source of revenue to the Russian Federation - notably in the metallurgical, agriculture, pharmaceutical, telecom and digital industries -, as well as their family members. Today's decision complements the listings of oligarchs involved in the oil, gas, banking, media and transport sectors, decided by the Council on 23 and 28 February 2022;
- 146 members of the Russian Federation Council, who ratified the government decisions of the ‘Treaty of Friendship, Cooperation and Mutual Assistance between the Russian Federation and the Donetsk People's Republic’ and the ‘Treaty of Friendship, Cooperation and Mutual Assistance between the Russian Federation and the Luhansk People’s Republic’.
Altogether, EU restrictive measures now apply to a total of 862 individuals and 53 entities. Those designated are subject to an asset freeze and EU citizens and companies are forbidden from making funds available to them. Natural persons are additionally subject to a travel ban, which prevents them from entering or transiting through EU territories.
Together with the sectoral measures targeting Belarus and Russia also adopted by the Council today, these new listings close loopholes and consolidate existing measures as agreed by the EU to respond to Russia’s military aggression against Ukraine.
The European Union condemns in the strongest possible terms the Russian Federation’s unprovoked and unjustified military aggression against Ukraine, as well as the involvement of Belarus in this aggression.
The European Union demands that Russia immediately ceases its military actions, unconditionally withdraws all forces and military equipment from the entire territory of Ukraine and fully respects Ukraine’s territorial integrity, sovereignty and independence within its internationally recognised borders. The European Council calls on Russia and Russia-backed armed formations to respect international humanitarian law and stop their systematic information manipulation, including disinformation campaigns and cyber-attacks.
The use of force and coercion to change borders has no place in the 21st century. Tensions and conflict should be resolved exclusively through dialogue and diplomacy. The EU will continue cooperating closely with neighbours and reiterates its unwavering support for, and commitment to, the sovereignty and territorial integrity of Georgia and of the Republic of Moldova. It will continue strong coordination with partners and allies, within the UN, OSCE, NATO and the G7.
The relevant legal acts, including the names of the listed individuals and entity, have been published in the Official Journal of the EU.
The informal meeting of European Ministers in charge of telecommunications and digital affairs took place in Paris and Nevers, on 8 and 9 March.
The informal meeting of European Ministers in charge of telecommunications and digital affairs took place in Paris and Nevers, on 8 and 9 March.
On the occasion of this meeting the ministers reaffirmed: The European Union’s solidarity with Ukraine
As part of the ongoing talks initiated with Ukrainian Vice Prime Minister Mykhailo Fedorov on 3 March 2022, the Ministers discussed the IT and telecommunications aid to be provided to Ukraine. The primary aim is to allow government authorities to continue their work, namely through the provision of IT equipment necessary for the continued normal functioning of the Ukrainian government, and to keep the country’s telecommunications services operational. The French presidency of the Council of the European Union will coordinate the efforts between Member States.
The Ministers called on private-sector companies in a position to provide such equipment to do so, and to coordinate closely with their governments.
In line with the declarations made on 4 March 2022 by European Commission President Ursula von der Leyen, the Ministers also pledged to be ready, should new measures be considered. Efforts to step up the fight against disinformation
Combatting disinformation, which is already one of the objectives of the draft Digital Services Act, is an especially pressing issue in the context of the conflict in Ukraine. Online platforms, particularly social media companies, have a decisive role to play in this area.
In a unanimously adopted political declaration, the 27 Ministers called on tech companies to take additional voluntary measures to combat online disinformation and information manipulation (see link to declaration). The importance of increasing the resilience of Europe’s telecommunications networks and cybersecurity
The Ministers noted that the telecommunications sector is one of the most advanced in terms of cyber threat preparedness, but still called on the Body of European Regulators for Electronic Communications (BEREC) and the European Union Agency for Cybersecurity (ENISA) to identify the gamut of risks threatening European communications networks and infrastructure and to formulate recommendations on how to strengthen their resilience.
The recent increase in cyber threat levels, worsened by the situation in Ukraine and the risk of cyber incidents within the EU, have led the Ministers to call for bolstering and accelerating the pace of European cooperation in the area of cybersecurity.
Discussions between participants helped to reassert the need to swiftly adopt and implement the revised Network and Information Security (NIS2) Directive, so as to guarantee a high common level of security of essential network and information systems.
The Ministers also requested that Member States’ cybersecurity authorities step up their cooperation at operational level and called on the European Commission to firm up the Cyber Resilience Act announced by President von der Leyen. Additionally, they approved the creation of a cybersecurity emergency response fund.
The 27 Ministers adopted a bold political declaration intended to boost the EU’s cybersecurity capabilities with details on each of these initiatives (see link to declaration).
The crisis we are all experiencing together means that we must move faster to realise our cybersecurity agenda and increase the overall resilience of our systems and networks. It is foundational to our sovereignty, security and strategic autonomy. The remarkable contributions of Member States, the Commission and an array of institutional stakeholders during our meeting in Nevers shows our determination to improve cybersecurity at EU level. Our discussions helped us to chart a course for further strengthening the EU’s resilience in the medium term. The commitments made today also demonstrate the Union’s ability to rapidly respond to a crisis and EU partners’ solidarity towards Ukraine, including in the digital and telecommunications realms.”— Cédric O, Minister of State for Digital Affairs and Electronic Communications
Les ambassadeurs auprès de l'UE se sont mis d'accord aujourd'hui sur le mandat concernant les propositions de directive et de règlement visant à assurer la continuité de l'approvisionnement en médicaments de l'Irlande du Nord, ainsi que de Chypre, de l'Irlande et de Malte. Sur base de cette position, un accord devra maintenant être trouvé avec le Parlement Européen afin que cette directive puisse entrer en vigueur dans les plus brefs délais.
La directive a pour but de préserver l'approvisionnement ininterrompu en médicaments à usage humain en Irlande du Nord après le retrait du Royaume-Uni, dans le cadre du protocole sur l'Irlande et l'Irlande du Nord. Elle permettra aussi, à titre exceptionnel et pour une période de transition de trois ans, la mise sur le marché en Irlande, à Malte et à Chypre des médicaments provenant du Royaume-Uni sous couvert de dérogations à l'obligation que les titulaires d’autorisations soient établis dans l'Union européenne. Le règlement est étroitement lié à la directive et a pour but d'assurer l'approvisionnement en médicaments expérimentaux de ces mêmes marchés.
Contexte
Avec ces propositions, l'Union européenne entend faciliter la mise en œuvre du protocole sur l'Irlande et l'Irlande du Nord sur le terrain, conformément aux mesures pour l'Irlande du Nord présentées par la Commission le 13 octobre 2021.
Providing their first assessments of Russia’s invasion of Ukraine, think tanks report on the united response of the Western bloc and the unfolding humanitarian crisis; assess the policy and security implications for the EU and the impact for the Middle East, North Africa, Serbia, and India; and analyse the strategic goals of Moscow, the involvement of Belarus and the impact of economic sanctions.
This is a non-exhaustive collection of Think Tank reports on the invasion of Ukraine, covering the period from February 2022 onwards, which is regularly updated:
Providing their first assessments of Russia’s invasion of Ukraine, think tanks report on the united response of the Western bloc and the unfolding humanitarian crisis; assess the policy and security implications for the EU and the impact for the Middle East, North Africa, Serbia, and India; and analyse the strategic goals of Moscow, the involvement of Belarus and the impact of economic sanctions.
This paper considers how Russia’s assault on Ukraine threatens to become the largest European conflict in decades. A vigorous but judicious Western and global response is critical to limit the damage.
UTRIKESPOLITISKA INSTITUTET (SWEDISH INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS)
Thursday 24 February 2022 is, and will be understood as, a watershed in European and global modern history. This article considers various implications of the full-scale military attack on and aggression against a neighbouring state of almost 45 million inhabitants by the world’s leading nuclear weapon power – and a permanent member of the UN Security Council.
UTRIKESPOLITISKA INSTITUTET (SWEDISH INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS)
This article examines how Russia has for all intents and purposes also taken control of Belarus militarily, as a side-line to its unprecedented military build-up on the land borders of Ukraine and its invasion of Ukraine on 24 February.
According to this analysis, it is already clear that with the invasion of Ukraine, Putin has upset the world order that has existed since the Second World War. The Western bloc has already begun to realign and is presenting a unified and forceful stance vis-à-vis Moscow. Israel can no longer avoid taking a clear stand and siding fully with the countries opposing Russia.
Middle East and North Africa is, after Europe, the region that will feel the impact of the war in Ukraine most acutely, mainly in terms of energy and grain prices. The article analyses other, deeper, connections such as the diplomatic battle, the negotiation over Iran's nuclear programme and its impact on conflict dynamics across the region.
ITALIAN INSTITUTE FOR INTERNATIONAL POLITICAL STUDIES
The author of this article reports on some concerns following Zelensky's plea for foreigners to join the fight against Russia and his promise to give them arms on their arrival. The article recalls the war in Donbas and the great influx of foreign fighters and the risk that this happens again.
CENTAR ZA EVROPSKE POLITIKE (EUROPEAN POLICY CENTRE)
The authors reflect on how the current situation in Ukraine will effect Serbian politics with regard to the EU, considering their close ties to Russia.
ITALIAN INSTITUTE FOR INTERNATIONAL POLITICAL STUDIES
This brief approaches the different reactions of the MENA countries to the Ukraine-Russia conflict, reporting a general caution from these countries to condemn Russia's actions except from Foreign Minister Lapid. The author gives a brief overview of the impact of the war in the MENA region.
This article states that it is time to move beyond disbelief and develop a coherent Western strategy to face Russia's aggression. It considers whether this will be the opportunity to create more integrated European units with neighbours like France, the Benelux, Poland and Italy, and even with the post-Brexit UK.
Before the Ukrainian war, the threat of Russia was mainly understood as a matter of political or economic dimensions in the three Baltic republics. For the author, from now on, this threat is more related to an essential military dimension. This article highlights the increasing reinforcement of this military dimension in the Baltic republics and Scandinavia, which is done in order to guarantee a solid defence from the allies of the region.
Government stability and international order are in danger in Ukraine, but also the protection of its people and its national security. The control of the technological infrastructure plays an essential role in this, according to the author. This is why it is important to analyse Ukraine's ability to respond to a possible hostage of its digital infrastructure by Russia, and the optimal scenarios in which Ukraine could count on to protect its data and especially in collaboration with other countries.
CENTRUM STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH (CENTRE FOR INTERNATIONAL RELATIONS)
This article considers New Delhi's position vis-à-vis the war and India’s pro-Russian tilt which is a function of its "time tested" friendship with Moscow as well as of geopolitical necessity. However, it is argued that India has a great scope in resolving the impasse in order to avoid being seen as guilty of complicity.
CENTRUM STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH (CENTRE FOR INTERNATIONAL RELATIONS)
Contrary to Kremlin’s expectations, the West is united in its response to the war in Ukraine. The paper argues that this ability to take tough measures towards Moscow is crucial since at stake is nothing less than the very survival of Ukraine and the freedom of the entire Central and Eastern Europe. Possible scenarios for Ukraine and global strategic consequences are also outlined.
This paper examines Moscow’s strategic goals with the invasion of Ukraine and the need to avoid further escalation, taking into account the security agreements between Russia and NATO and the current European security order.
Russia’s attack on Ukraine is not based on legitimate security interests but a rejection of the European security order. According to the authors Russia’s demand for more consideration for its own security interest have achieved the exact opposite. Russia's pressure has the paradoxical effect of bringing Finland and Sweden closer to NATO.
This paper examines Russia’s objectives in launching a high-intensity war against Ukraine, which are clearly not limited to Donbass. Nor are they aimed at the acquisition of new territories. In all likelihood, it concludes that this is a large-scale campaign for regime change aimed at installing a power in Kiev that will guarantee it obedience and security.
This analysis considers that the Russian-Ukrainian crisis puts to the test the cohesion of the new traffic light coalition, the authority of Chancellor Scholz and the ambition to adapt the post-Merkel German foreign policy.
CLINGENDAEL - THE NETHERLANDS INSTITUTE OF INTERNATIONAL RELATIONS
With all eyes on the next Russian move in Ukraine, the notion of European strategic autonomy is experiencing a revival. This paper considers the concept, concluding that broad use of the term ‘EU strategic autonomy’, as is in vogue, risks giving populism and nationalism an unnecessary impulse.
CLINGENDAEL - THE NETHERLANDS INSTITUTE OF INTERNATIONAL RELATIONS
On February 24, Vladimir Putin shocked the world by starting a war in Ukraine. In the run-up to the Russian invasion, Putin delivered far-reaching speeches and wrote an article to legitimise his actions – packed with intense rhetoric on imperial as well as Soviet history. This article considers how Putin has consistently instrumentalised history to achieve his policy goals since the day he became president.
Strategic stability has come under pressure from a shifting military and political environment: the number of major strategic actors has increased; missile defence has evolved; and the battlefield has expanded. Nuclear arsenals are being increased and diversified. Yet, the author argues that warnings that we have entered into a new arms race should be viewed with caution and, contrary to what other analysts have suggested, technological advancements are not fundamentally undermining strategic stability.
Russia’s invasion of Ukraine will have profound consequences for the stability of the region and for the future of European security, not to mention the immense human suffering. In this article, Carnegie Europe’s scholars give their assessment about how the military attack will fundamentally change the post-Cold War era.
Around 442,000 people have so far fled Ukraine – not just to the EU, but also to neighbors like Moldova. This is a humanitarian issue, and should not be conflated with “migrant instrumentalization” (MI), whereby a state pushes people across a border to coerce the EU to change position. Yet Russia is likely to employ MI in this way, especially if it moves deep into Western Ukraine. Drawing on an in-depth study, this policy brief shows how the EU can meet this specific threat.
This paper provides a contextualised analysis of the Kremlin’s rhetoric regarding Ukraine since 2014. Examining the content and accuracy of Russian complaints about NATO enlargement, the article examines other motivations Putin may have for considering an attack on Ukraine, in particular 'nationalist irredentism'.
This study aims to expose a new front of Russian malign influence in Europe and Eurasia: the instrumentalization of values, traditions, and religious beliefs to exploit or sow divisions among Western societies.
INSTITUTE FOR DEVELOPMENT AND INTERNATIONAL RELATIONS
The February 2022 edition of the IRMO Brief, authored by Zoran Meter, deals with the situation in Belarus after the presidential election in 2020 to present day. The author also analyses how Belarusian support to Russia will facilitate Russian ambitions in Ukraine.
This post does not necessarily represent the positions, policies, or opinions of the Council of the European Union or the European Council.
The Council Library reading room is open on Monday, Wednesday and Friday from 12.00 to 15.00. The Info Desk remains open online from Monday to Friday.
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα).
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.