politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΓΣΕΕ,Ευχές
Τρίτη 26 Απριλίου 2022
ΝΟRWAY's latest news
Government.no
Week 17
Accelerating Action on Food Finance
Speech/statement | 21/04/2022 | Ministry of Foreign Affairs
Statement by Minister of International Development, Anne Beathe Tvinnereim, at World Bank seminar in Washington DC.
By Utviklingsminister Anne Beathe Tvinnereim | Washington DC, 21 April
News alert about: Development cooperation
Norway provides an air defense system to Ukraine
News story | 20/04/2022 | Ministry of Defence
-The conflict could draw out in time, and Ukraine is dependent on international support to withstand Russian aggression. The Norwegian government has therefore decided to donate Mistral air defense to Ukraine, says Norwegian Minister of Defence Bjørn Arild Gram.
News alert about: Defence
Α. Γκουρμπάτσης, Ο εμπρησμός στο νέο Ποινικό Κώδικα, 2022
Α. Γκουρμπάτσης, Ο εμπρησμός στο νέο Ποινικό Κώδικα, 2022
Με το παρόν έργο επιχειρείται μια διεξοδική παρουσίαση, ανάλυση και κριτική προσέγγιση των νέων διατάξεων των εγκλημάτων του (κοινού) εμπρησμού και του εμπρησμού σε δάση μετά τις επελθούσες αλλαγές με τους Ν. 4855/2021 και Ν. 4871/2021. Ειδικότερα, στο νέο Ποινικό Κώδικα (Ν. 4619/2019 – ΦΕΚ Α΄ 95 /11.6.2019), όπως και στον προϊσχύσαντα ΠΚ, τα εγκλήματα του εμπρησμού και του εμπρησμού σε δάση έχουν περιληφθεί στο δέκατο τρίτο κεφάλαιο των κοινώς επικίνδυνων εγκλημάτων (άρθρα 264-289) του Ειδικού Μέρους του ΠΚ.
Με τις ισχύουσες διατάξεις κρίθηκε, ότι δεν είναι δικαιοπολιτικά σκόπιμο για την κατάφαση του αξιοποίνου να έχει όντως πραγματωθεί ο κίνδυνος και για το λόγο αυτό επανακαθορίστηκε ο εμπρησμός, ως έγκλημα δυνητικής (αφηρημένης - συγκεκριμένης) διακινδύνευσης, ο οποίος είχε τυποποιηθεί στην προηγούμενη διάταξη του νέου ΠΚ ως έγκλημα συγκεκριμένη διακινδύνευσης, ενώ αυστηροποιήθηκε και το πλαίσιο ποινής.
Κατά την διεξοδική ερμηνεία των δομικών στοιχείων των σχετικών διατάξεων αναδεικνύονται, αναλύονται και επιλύονται σημαντικά νομικά ζητήματα, σύμφωνα με τις θέσεις της θεωρίας και νομολογίας με σχετικές επ’ αυτών κριτικές παρατηρήσεις. Η αναλυτική κατ’ άρθρο ερμηνεία των διατάξεων για τον εμπρησμό και εμπρησμό σε δάση με τη βιβλιογραφική και νομολογιακή τεκμηρίωση και την ενημέρωση του έργου μέχρι και τους Ν. 4855/2021 και Ν. 4871/2021 καθιστούν το παρόν πολύτιμο βοήθημα για κάθε εφαρμοστή του δικαίου και κυρίως τους προανακριτικούς υπαλλήλους που διερευνούν καθημερινά τα ως άνω εγκλήματα.
USDA, Foreign Agricultural Service,update
Οι ακόλουθες αναφορές GAIN κυκλοφόρησαν στις 25 Απριλίου 2022. _______
Αργεντινή: Σιτηρά και ζωοτροφές ΕτήσιοΟι εξαγωγές σιταριού κατά την περίοδο εμπορίας (ΜΥ) 2022/2023 προβλέπεται να μειωθούν σε 12,6 εκατομμύρια μετρικούς τόνους (MMT), ως αποτέλεσμα της μικρότερης έκτασης και της χαμηλότερης παραγωγικότητας. Εν τω μεταξύ, οι εξαγωγές κριθαριού προβλέπονται στα 3,7 MMT, που θα ήταν οι μεγαλύτερες που έχουν καταγραφεί. Οι εξαγωγές καλαμποκιού το ΜΟΥ 2022/2023 προβλέπονται στα 38 MMT, το δεύτερο υψηλότερο ρεκόρ. Οι εξαγωγές σόργου προβλέπονται στα 2 MMT, όπως και το προηγούμενο έτος. Οι εξαγωγές ρυζιού το ΜΟΥ 2022/2023 προβλέπονται μειωμένες σε 340.000 τόνους, αλεσμένη βάση. Για το MY 2021/22 Post εκτιμά ότι η παραγωγή καλαμποκιού, σόργου και ρυζιού είναι ελαφρώς χαμηλότερη από τις επίσημες εκτιμήσεις του USDA σε 51,5 MMT, 3,3 MMT και 1,2 MMT αντίστοιχα. Για το σιτάρι και το κριθάρι, η Post εκτιμά υψηλότερη παραγωγή από τις επίσημες εκτιμήσεις του USDA σε 21,9 MMT και 3 MMT.
Αργεντινή: Ελαιούχοι σπόροι και προϊόντα ΕτήσιοΓια την περίοδο εμπορίας (MY) 2022/23 Post προβλέπει ανάκαμψη της καλλιεργούμενης έκτασης σόγιας Αργεντινής σε 17 εκατομμύρια εκτάρια (HA) με αποτέλεσμα 51 εκατομμύρια μετρικούς τόνους (MMT) παραγωγής σόγιας καθώς οι αγρότες μετατοπίζουν την έκταση από καλλιέργειες δημητριακών που απαιτούν περισσότερο λίπασμα. Η έκταση που φυτεύτηκαν ηλιόσποροι ΜΟΥ 2022/23 προβλέπεται να ανέλθει σε 2 εκατομμύρια HA, με συνολική παραγωγή να εκτιμάται σε 4 MMT ως απάντηση στις υψηλές τιμές. ΜΟΥ 2022/23 Η έκταση που φυτεύτηκε με φιστίκια και η παραγωγή μειώνεται ελαφρώς λόγω του ανταγωνισμού από άλλες καλλιέργειες σειρών. Οι εκτιμήσεις ΜΟΥ για την παραγωγή σόγιας και ηλιόσπορου για το 2021/22 παραμένουν αμετάβλητες στα 41 MMT και 3,4 MMT αντίστοιχα. Η προβλεπόμενη σύνθλιψη σόγιας μειώνεται στα 38,9 MMT, εν μέρει λόγω των μειωμένων εισαγωγών από την Παραγουάη. Η παραγωγή φυστικιών ΜΟΥ 2021/22 μειώνεται σε 1,2 MMT λόγω ξηρασίας και πρώιμου παγετού.
Αυστραλία: Σιτηρά και ζωοτροφές ΕτήσιοΗ Αυστραλία αναμένεται να παράγει άλλη μια μεγάλη καλλιέργεια σιτηρών κατά την περίοδο εμπορίας (MY) 2022/23 μετά από ρεκόρ χειμερινής καλλιέργειας και ισχυρή παραγωγή καλοκαιρινών καλλιεργειών το MY 2021/22. Ένα άλλο ευνοϊκό σύνολο συνθηκών γύρω από την εποχή της φύτευσης χειμερινών σιτηρών στις περισσότερες περιοχές παραγωγής της Αυστραλίας προμηνύεται καλά για μια άλλη μεγάλη φυτεμένη έκταση σίτου και κριθαριού για το 2022/23 ΜΟΥ. Ωστόσο, οι αποδόσεις αναμένεται να μειωθούν από τα ρεκόρ που σημειώθηκαν την προηγούμενη χρονιά, με αποτέλεσμα μικρότερες καλλιέργειες. Αυτό αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση των εξαγωγών σιταριού και κριθαριού το προβλεπόμενο έτος από όγκους ρεκόρ που εκτιμώνται φέτος. Η παραγωγή σόργου προβλέπεται να μειωθεί το ΜΟΥ 2022/23, αφού σημειώσει μεγάλα κέρδη το ΜΟΥ 2021/22 και πέτυχε αποδόσεις ρεκόρ. Οι εξαγωγές σόργου προβλέπεται να μειωθούν, αλλά μόνο μετά από ένα εκτιμώμενο πρόγραμμα εξαγωγών ρεκόρ το ΜΟΥ 2021/22.
Καναδάς: Απαιτήσεις εισαγωγής Καναδά για μασώμενα κατοικίδιων ζώων από ζωικά προϊόντα και υποπροϊόνταΟ Καναδικός Οργανισμός Επιθεώρησης Τροφίμων (CFIA) έχει κοινοποιήσει ότι η CFIA θα εκσυγχρονίσει την προσέγγιση για τις απαιτήσεις εισαγωγής για μασήματα κατοικίδιων ζώων που παρασκευάζονται από ζωικά προϊόντα και υποπροϊόντα. Σχεδιασμένο για να απλοποιήσει τη διαδικασία κατηγοριοποίησης των μασών για κατοικίδια για εισαγωγή, την ενίσχυση των ελέγχων στις μικροβιολογικές δοκιμές και την ενημέρωση της λίστας επιλέξιμων χωρών από τις οποίες τα μασήματα κατοικίδιων ζώων θα είναι κατάλληλα για εισαγωγή στον Καναδά. Περαιτέρω λεπτομέρειες αναμένονται πριν από την ημερομηνία εφαρμογής της 2ας Μαΐου 2022 και η CFIA σημείωσε ότι θα υπάρξει μεταβατική περίοδος 12 μηνών μέσω της οποίας το εισαγόμενο προϊόν θα γίνει δεκτό χρησιμοποιώντας είτε τους νέους είτε τους προηγούμενους όρους εισαγωγής.
Αίγυπτος: Cotton and Products AnnualΤο εμπορικό έτος (MY) 2022/23, η συγκομιδή βαμβακιού προβλέπεται να αυξηθεί κατά 14 τοις εκατό σε 97.000 εκτάρια (ha), από 85.000 εκτάρια το MY 2021/22. Η Post εκτιμά ότι η παραγωγή MY 2022/23 σε 320.000 μπάλες σε σύγκριση με 280.000 μπάλες την MY 2021/22. Οι δημόσιες κλωστές βρίσκονται ακόμη υπό ανακαίνιση, περιορίζοντας την οικιακή χρήση. Ωστόσο, η Αίγυπτος σχεδιάζει να δημιουργήσει το μεγαλύτερο εργοστάσιο κλωστικής και υφαντικής στον κόσμο στο Mahalla al-Kubra, με κόστος περίπου 900 εκατομμύρια EGP (57 εκατομμύρια δολάρια).
Χονγκ Κονγκ: Το σύστημα επιτήρησης επεισοδίων τροφίμων εντοπίζει 2000 περιστατικά το 2021Η κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ διατηρεί ένα Σύστημα Επιτήρησης Συμβάντων Τροφίμων (FISS) για να παρακολουθεί και να ανταποκρίνεται προληπτικά σε ξένα περιστατικά τροφίμων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα τρόφιμα που εισέρχονται στο Χονγκ Κονγκ. Το 2021, το CFS εντόπισε περίπου 2.200 περιστατικά με τρόφιμα από το FISS. Αυτή η επιτήρηση οδήγησε στην αναστολή της συγκομιδής στρειδιών από τον κόλπο Samish, στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον από τον Ιούλιο έως τον Νοέμβριο του 2021. Σε περίπτωση επεισοδίων με τρόφιμα, οι εμπορικοί εταίροι μπορούν να μετριάσουν τον αρνητικό αντίκτυπο παρέχοντας άμεση απάντηση στην κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ για την αντιμετώπιση των ανησυχιών τους.
Ινδονησία: Ετήσια ζάχαρηΗ επέκταση του ιδιωτικού ζαχαρόμυλου και οι υψηλότερες βροχοπτώσεις ως αποτέλεσμα των καιρικών φαινομένων La Nina αναμένεται να αυξήσουν τις αποδόσεις ζαχαροκάλαμου, οδηγώντας σε αυξημένη παραγωγή ζάχαρης το 2022/23. Παρά την αναμενόμενη αύξηση της παραγωγής, οι εισαγωγές ακατέργαστης ζάχαρης προβλέπεται επίσης να αυξηθούν, κυρίως λόγω της υψηλότερης ζήτησης ζάχαρης από την αναπτυσσόμενη βιομηχανία τροφίμων και ποτών. Σε μια προσπάθεια να σταθεροποιήσει τις τιμές λιανικής της ζάχαρης, η κυβέρνηση της Ινδονησίας (GOI) έχει εγκρίνει την εισαγωγή σχεδόν 892.000 μετρικών τόνων ακατέργαστης ζάχαρης για μεταποίηση σε λευκή ζάχαρη φυτείας, αύξηση 31% από το 2021.
Ιαπωνία: Το MAFF ανακοινώνει τα γαλακτοκομικά TRQ για το JFY 2022Την 1η Απριλίου, το Υπουργείο Γεωργίας, Δασοκομίας και Αλιείας (MAFF) της Ιαπωνίας ανακοίνωσε όγκους δασμολογικών ποσοστώσεων (TRQ) για τα γαλακτοκομικά προϊόντα που θα ανοίξουν κατά τη διάρκεια του Ιαπωνικού Οικονομικού Έτους (JFY) 2022 (Απρίλιος έως Μάρτιος). Η προκήρυξη περιλαμβάνει ποσοστώσεις για φυσικό τυρί για μεταποίηση, αποβουτυρωμένο γάλα σε σκόνη, γάλα εβαπορέ, βούτυρο και λάδι βουτύρου, καθώς και ορισμένα προϊόντα ορού γάλακτος. Ο όγκος της ποσόστωσης για το φυσικό τυρί για μεταποίηση μειώθηκε κατά 3% από το JFY 2021.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για ένα αρχείο όλων των αναφορών FAS GAIN, επισκεφθείτε τη διεύθυνση gain.fas.usda.gov/ . |
Europe is not on track to halve non-recycled municipal waste by 2030
Europe is not on track to halve non-recycled municipal waste by 2030
Dear reader,
The European Union (EU) circular economy action plan aims to halve the amount of municipal waste in the EU that is not recycled by 2030. According to a European Environment Agency (EEA) briefing, published today, achieving this target requires both reducing waste generation and considerably increasing recycling, possibly even beyond the binding recycling target of 60%. A second EEA briefing reviews municipal waste management in the Western Balkan countries.
EESC:Online event | The sustainable economy we need
| ||||
| ||||
|
ΕU Finance Newsletter
| ||||||||||||||
News alert | ||||||||||||||
|
Ένα νέο είδος μανιταριού από το δάσος Τατοΐου
...Μία λοιπόν ανακάλυψη ενός ασκομύκητα που όπως αποδείχθηκε είναι νέο είδος για την επιστήμη, έγινε στο δάσος του Τατοΐου κατά τα έτη 2018- 2019 (πριν την καταστροφή) κατά τους χειμερινούς μήνες Ιανουάριο έως Φεβρουάριο.
Το μανιτάρι βρέθηκε σε συστάδα Κυπαρισσιού (Cupressus semprevirens), στο έδαφος, αλλά και κάποιες φορές σε επαφή με υπολείμματα βελονών, δείχνοντας μία προτίμηση στο εν λόγω ενδιαίτημα. Το σημείο που βρέθηκε έχει πλέον καεί και σε συνδυασμό με το γεγονός πως δεν έχει βρεθεί πουθενά αλλού, κάνει το μανιτάρι αυτό πολύ σπάνιο. Ελπίδα υπάρχει όμως, γιατί στο εν λόγο δάσος υπάρχουν άκαυτες περιοχές με το συγκεκριμένο δένδρο, κάτι που μπορεί να αποδείξει στο μέλλον, πως το συγκεκριμένο μανιτάρι υπάρχει και σε αυτά.
Hellenicoscyphus hyalotrichus U. Lindemann, Van Vooren & Kaounas
Ασκώματα διαμέτρου 2–5 mm, άμισχα, με υμένιο ανοιχτό καφέ έως ωχρό. Σκουραίνει...
Γιατί είναι στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι καταθέσεις των ετών 2016 και του 2011
Το «Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών», που παρακολουθεί τις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών του ελεγχόμενου.
Σε ότι αφορά στην παραγραφή των υποθέσεων που σχετίζονται με τραπεζικές καταθέσεις, η προθεσμία είναι πενταετής, εάν πρόκειται για καταθέσεις ή για κινήσεις λογαριασμών σε ελληνικές τράπεζες.
Μετά τη λήξη της πενταετίας, η Εφορία δεν μπορεί να καταλογίσει φόρους ακόμη και αν προκύπτει μεγάλη και κραυγαλέα φοροδιαφυγή.
Επίσης, οι καταθέσεις και οι κινήσεις λογαριασμών σε ελληνικές τράπεζες, δεν αποτελούν συμπληρωματικά στοιχεία και δεν επεκτείνουν την παραγραφή από τα πέντε στα δέκα χρόνια.
Αντίθετα, εάν πρόκειται για καταθέσεις στο εξωτερικό ή για εμβάσματα ή για κινήσεις λογαριασμών με τράπεζες του εξωτερικού και αποδειχτεί ότι είναι αδήλωτα και δεν δικαιολογούνται από τα δηλωθέντα στην Ελλάδα εισοδήματα, τότε τα συγκεκριμένα στοιχεία χαρακτηρίζονται «συμπληρωματικά» και επεκτείνουν την προθεσμία παραγραφής στη δεκαετία.
Έτσι, η ΑΑΔΕ έχει την ευχέρεια να ελέγξει και να καταλογίσει πρόστιμα σε υποθέσεις που εμπλέκονται καταθέσεις σε τράπεζες του εξωτερικού, και μετά το 2016 και μέχρι το έτος 2011.
ΚREMLIN's latest news
April 18 − 25, 2022
Culture
Greetings on 50th anniversary of Moscow State Academic Chamber Choir (Minin Choir)April 23, 2022, 10:30
Economy
Meeting on economic issuesApril 18, 2022, 15:10
Foreign Policy
Greetings to President of Turkmenistan Serdar BerdimuhamedovApril 23, 2022, 09:00
Αποζημίωση ειδικού σκοπού για τη στήριξη εκμεταλλευτών και οδηγών ταξί.
YΠΟΙΚ 45053 /05-04-2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού για τη στήριξη εκμεταλλευτών και οδηγών ταξί.
Λήψη αρχείου
Oμιλία Διοικητή ΑΑΔΕ, Γ. Πιτσιλή, στο 23ο Capital Link Invest in Greece Forum, στη Νέα Υόρκη, 11.04.2022
Αθήνα, 11 Απριλίου 2022
ΟΜΙΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΑΑΔΕ, Γ. ΠΙΤΣΙΛΗ, ΣΤΟ 23ο CAPITAL LINK INVEST IN GREECE FORUM, ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 11.04.2022
Στην ΑΑΔΕ έχουμε τρεις προτεραιότητες:
Υποστηρίζουμε όλες τις κυβερνητικές ενέργειες για τη στήριξη όσων πλήττονται από τις πληθωριστικές πιέσεις. Το πράξαμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σχεδιάζοντας μαζί με το υπουργείο Οικονομικών και χορηγώντας περί τα 10 δισ. ευρώ σε περίπου ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ακινήτων, που υπέστησαν οικονομική ζημία από την πανδημία.
Υπάρχει πλέον συσσωρευμένη εμπειρία και είμαστε πάντα έτοιμοι να υποστηρίξουμε την οικονομία.
H δεύτερη προτεραιότητά μας είναι να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητά μας με όπλο την ψηφιοποίηση.
Ως ΑΑΔΕ επενδύουμε στην ψηφιακή τεχνολογία αλλά και στην καλύτερη αξιοποίηση των ανθρώπινων πόρων. Θέλουμε οι φορολογούμενοι να ξοδεύουν όσο λιγότερο χρόνο γίνεται στις φορολογικές υποχρεώσεις τους, για να τον αφιερώνουν στις δραστηριότητες τους, από όπου προκύπτει και το εισόδημά τους, άρα και τα δημόσια έσοδα.
Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε πετύχει αρκετά πράγματα.
Έχουμε δημιουργήσει μια νέα ψηφιακή πύλη, όπου οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για πάνω από 250 διαδικασίες, με αποτέλεσμα το front end (η ψηφιακή υποδοχή) να έχει σχεδόν φτάσει στο 100% αυτή τη στιγμή.
Επίσης, η υποβολή δήλωσης και η πληρωμή του φόρου των μεταβιβάσεων ακινήτων μπορούν πλέον να γίνονται ψηφιακά και να διεκπεραιώνονται σε μια εργάσιμη ημέρα.
Περαιτέρω, αυτή τη στιγμή τυποποιούμε, κεντρικοποιούμε και ψηφιοποιούμε τις διαδικασίες μας, τόσο τις ελεγκτικές, όσο και τις εισπρακτικές, αλλά και τις επιστροφές των φόρων.
Δημιουργούμε ένα επιχειρησιακό μοντέλο, που θα βοηθά στο να κερδίζουμε χρόνο τόσο εμείς στη Φορολογική Διοίκηση, όσο και οι φορολογούμενοι, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα την ακεραιότητά μας και τη διαφάνεια.
Για παράδειγμα, σήμερα 7 στους 10 φορολογούμενους που δικαιούνται φοροεπιστροφής, ταυτόχρονα χρωστούν στη Φορολογική Διοίκηση ή/και στα Ασφαλιστικά Ταμεία και η διαδικασία του συμψηφισμού γίνεται χειρόγραφα και τοπικά.
Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσος χρόνος ξοδεύεται και από εμάς και από τους φορολογούμενους.
Αυτή τη χρονιά έχουμε στοχεύσει τις προσπάθειές μας στο να ψηφιοποιηθεί αυτή η διαδικασία.
Επίσης, για το σκοπό της μετάβασης της Φορολογικής Διοίκησης στην επόμενη γενιά, έχουμε ένα πολύ ισχυρό εργαλείο, για το οποίο μίλησε και ο Πρωθυπουργός νωρίτερα.
Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα μεγάλο σχέδιο ψηφιοποίησης της ΑΑΔΕ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, συνολικού ύψους 260 εκατομμυρίων ευρώ, με 16 υποέργα.
Ενδεικτικά:
- τα νέα ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα,
- τα Business Intelligence, Artificial Intelligence και Big Data Analytics.
- τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών με τα POS
- τον εντοπισμό των φορτηγών και των containers που εισέρχονται στην Ελληνική Επικράτεια
- την ψηφιοποίηση των έγχαρτων αρχείων μας.
Αυτά αποτελούν κάποια από τα πολύ σημαντικά έργα και αναμένουμε την υλοποίησή τους σταδιακά από το 2023.
Τρίτη μας προτεραιότητα είναι να γινόμαστε καθημερινά πιο φιλικοί προς τους φορολογούμενους και τους επενδυτές. Δημιουργήσαμε καινοτόμες υπηρεσίες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης, ενδυναμώσαμε την Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών, που αυξάνει την απόδοσή της και την ποιότητα των αποφάσεών της, δημοσιοποιώντας παράλληλα τις αποφάσεις, ώστε να είναι γνωστό σε όλους το πώς χειρίζεται τις υποθέσεις.
Επίσης, έχουμε υιοθετήσει κι άλλα σημαντικά εργαλεία, όπως τις συμφωνίες προκαθορισμένων τιμών (ΑΡΑ) και τις διαδικασίες αμοιβαίου διακανονισμού, με διάφορες χώρες (ΜΑΡ).
Ένα νέο εργαλείο για τους επενδυτές, το οποίο επεξεργαζόμαστε, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, είναι το καθεστώς ruling. Δουλεύουμε μαζί πάνω σε ένα πλαίσιο, που θα επιτρέπει τη χορήγηση ruling (δηλαδή, εξειδικευμένη απάντηση) για ξένες επενδύσεις, που ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο ποσό, ώστε να τους παρέχουμε φορολογική σταθερότητα και ασφάλεια, σε σχέση με το φορολογικό καθεστώς, που θα διέπει - σύμφωνα με τον νόμο - την επένδυσή τους, ώστε να το γνωρίζουν πριν προχωρήσουν στην επένδυση.
ΑΑΔΕ:Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες μέχρι τη μεταβίβαση της κατοικίας τους στο φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης
Κοινοποίηση διατάξεων των Κεφαλαίων Α' Β' και Δ' του Μέρους Γ' και του Μέρους Η' του ν. 4916/2022 με τίτλο «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες μέχρι τη μεταβίβαση της κατοικίας τους στο φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης του κεφαλαίου Α’ του μέρους δευτέρου του τρίτου βιβλίου του ν. 4738/2020 - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/1151 και (ΕΕ) 2021/1159, νέος μειωμένος Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση ιδίως της ενεργειακής κρίσης και άλλες διατάξεις» (Α' 65) και παροχή οδηγιών για την ομοιόμορφη εφαρμογή τους.
Περίληψη Εγκυκλίου
Α) ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Η εγκύκλιος αφορά στην κοινοποίηση των άρθρων 27 - 36 και 38 - 39 των Κεφαλαίων Α', Β' και Δ' του Μέρους Γ', καθώς και του άρθρου 92 του Μέρους Η΄ του ν. 4916/2022, με τίτλο «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου σε ευάλωτους οφειλέτες μέχρι τη μεταβίβαση της κατοικίας τους στο φορέα απόκτησης και επαναμίσθωσης του κεφαλαίου Α’ του μέρους δευτέρου του τρίτου βιβλίου του ν. 4738/2020 - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/1151 και (ΕΕ) 2021/1159, νέος μειωμένος Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α.), επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση ιδίως της ενεργειακής κρίσης και άλλες διατάξεις» (Α' 65)
Β) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Με την παρούσα εγκύκλιο κοινοποιούνται οι διατάξεις των άρθρων 27-36 και 38-39 των Κεφαλαίων Α', Β' και Δ' του μέρους Γ' του ν. 4916/2022 (Α΄65) που αφορούν:
α) στην ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της χώρας (Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας - ν.2960/2001, Α' 265) διατάξεων της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 του Συμβουλίου της 29ης Ιουλίου 2020 με την οποία έχουν επέλθει τροποποιήσεις σε ορισμένα άρθρα της Οδηγίας 92/83/ΕΟΚ του Συμβουλίου της 19ης Οκτωβρίου 1992 για την εναρμόνιση των διαρθρώσεων των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης που επιβάλλονται στην αλκοόλη και τα αλκοολούχα ποτά η οποία έχει ενσωματωθεί στην εθνική νομοθεσία με τα άρθρα 79 έως και 93 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα (ν.2960/01, Α' 265) και
β) στην τροποποίησηδιατάξεων του ν.2969/2001, με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα που αφορούν στη σφράγιση των αποστακτικών μηχανημάτων, καθώς και στη λειτουργία των διήμερων μικρών αποσταγματοποιών.
Ειδικότερα, με τις κοινοποιούμενες διατάξεις των άρθρων 27 - 33 του Κεφαλαίου Α΄ του Μέρους Γ’ του κοινοποιούμενου νόμου επήλθε τροποποίηση των άρθρων 82, 83, 87, 89, 90, και 92 του ν.2960/2001 και προστέθηκε νέο άρθρο 93Γ, ενώ με τα άρθρα 34 - 36 του Κεφαλαίου Β'του Μέρους Γ' του ως άνω νόμουεπήλθε τροποποίηση των άρθρων 4, 7 (παρ. Ε') και 11 του ν. 2969/2001 «Αιθυλική αλκοόλη και αλκοολούχα προϊόντα» (Α' 281).
Γ) ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Η παρούσα εγκύκλιος αφορά α) στο σύνολο των επιτηδευματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο παραγωγής και εμπορίας αιθυλικής αλκοόλης και αλκοολούχων ποτών, στα οποία επιβάλλεται Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.), σύμφωνα με τις διατάξεις του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα, β) στους μικρούς αποσταγματοποιούς (διήμερους), όπως αυτοί ορίζονται στην παρ. 5 του άρθρου 5 του ν. 2969/2001 (Α' 281) και γ) στις τελωνειακές αρχές και τις Xημικές Yπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, οι οποίες θα εφαρμόσουν τις κοινοποιούμενες διατάξεις.ΑΑΔ
"N.Δ." απάντηση στον συριζα
|
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.