| ||||||||||||||||||||||||||||
|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
18/4/2024
Χθες 2327 Αυτόν τον μήνα 38947 Τελευταίος μήνας 64042
18/4/2024
Χθες 2327 Αυτόν τον μήνα 38947 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018
CANADA latest news
Prime Minister Justin Trudeau meets with the Prime Minister of Barbados, Mia Mottley
September 24, 2018
New York, United States
Today, Prime Minister Justin Trudeau met with the Prime Minister of Barbados, Mia Mottley.
Prime Minister Trudeau and Prime Minister Mottley exchanged views on several global issues of interest to Canada and Barbados, such as the importance of strengthening coastal communities and economies.
Prime Minister Trudeau affirmed Canada’s commitment to supporting Barbados in building economic and climate resilience, and recognized the challenges associated with debt management and access to financing needed to invest in future growth.
They expressed interest in continuing to strengthen ties between Canada and Barbados.
Canada supports global infrastructure with new hub in Toronto
September 24, 2018
New York, New York
Investing in large, transformative infrastructure projects strengthens our communities, creates good, well-paying jobs, and provides people from all walks of life with more opportunities. The Government of Canada continues to make historic investments in Canada’s towns and cities, while playing a leading role to help develop critical infrastructure projects around the world.
The Prime Minister, Justin Trudeau, today announced that Canada will contribute $20 million to the Global Infrastructure Hub (GI Hub) to establish Toronto as the centre of its North American operations. The GI Hub brings together public and private investors to develop critical infrastructure projects that benefit people, strengthen their communities, and connect global markets. These projects fuel long-term economic growth while supporting the transition to a low-carbon economy, and making progress towards achieving the United Nations’ Sustainable Development Goals.
In particular, the GI Hub helps address some of the key challenges to sustainable economic growth that benefits everyone, including improving the representation of women and other marginalized groups in sustainable infrastructure; narrowing a persistent global infrastructure gap concentrated in emerging markets; and strengthening infrastructure resilience to mitigate the threats posed by climate change.
The GI Hub will use $5 million of the funding to establish the Global Centre for Infrastructure Excellence, underscoring Canada’s commitment to foster new partnerships for development. Located at the new GI Hub Toronto location, the Global Centre for Infrastructure Excellence will focus on making sure private investments are effectively mobilized for resilient, sustainable infrastructure that benefits everyone.
Quotes
“The Global Infrastructure Hub is helping deliver transformative infrastructure projects and creating good, middle class jobs around the world. Our investment will open up new ways to share Canadian expertise, connect large investors to opportunities at home and abroad, and help the GI Hub continue to develop the resilient, sustainable infrastructure that communities need worldwide.”
— Rt. Hon. Justin Trudeau, Prime Minister of Canada
“As the International Monetary Fund recently noted, the Government of Canada’s investments are helping to create jobs and growth for Canadians. Canada, along with our partners at home and around the world, has an important role to play in building communities and a global economy that works for everyone. Our investment in the Global Infrastructure Hub will help better connect governments and private investors in order to unlock capital for infrastructure – such as ports, railways and water supply systems – that will make a real difference in the lives of millions of people, while strengthening the global economy for the benefit of all.”
— Hon. Bill Morneau, Minister of Finance
Quick facts
- The new Toronto location will be the first Global Infrastructure Hub outside of Australia.
- The GI Hub was originally granted a four-year term, starting in November 2014, when it was established by G20 leaders. In July 2018, G20 Finance Ministers and Central Bank Governors endorsed the GI Hub’s second term for the period 2019-22.
- Canada holds the G7 Presidency for 2018, and is advancing domestic and international priorities framed under the following five key themes:
- Investing in growth that works for everyone
- Preparing for jobs of the future
- Advancing gender equality and women’s empowerment
- Working together on climate change, oceans, and clean energy
- Building a more peaceful and secure world
- Prime Minister Justin Trudeau meets with Prime Minister Khadga Prasad Sharma Oli of the Federal Democratic Republic of Nepal
September 24, 2018
New York, United States
The Prime Minister met today with Prime Minister Oli of the Federal Democratic Republic of Nepal.
The leaders reaffirmed the 53-year, longstanding friendship between Canada and Nepal. They discussed shared values including democracy, good governance, growth that benefits all, inclusion and equality. Reinforcing the importance of the bilateral relationship, the Prime Ministers agreed to undertake bilateral consultations in coming months.
Associated links
Prime Minister announces the appointment of two Senators
September 24, 2018
Ottawa, Ontario
The Prime Minister, Justin Trudeau, today announced that the Governor General appointed the following independent Senators to fill vacancies in the Senate:
- Beverley Busson (British Columbia)
- Martin Klyne (Saskatchewan)
Mrs. Busson is a champion of women in the workforce and enjoyed a distinguished career in the RCMP. Her efforts to push gender-based barriers and her expertise in security led to her becoming the first woman to lead the RCMP, when she was named Commissioner in 2006.
Mr. Klyne is a proud member of the Cree Métis with extensive business experience. He focused much of his career and volunteer efforts on advancing the economic development of Indigenous communities.
Both of these individuals were recommended by the Independent Advisory Board for Senate Appointments and chosen using the process open to all Canadians. This process ensures Senators are independent, reflect Canada’s diversity, and are able to tackle the broad range of challenges and opportunities facing the country.
Quote
“I am pleased to welcome two new members to the Senate who have done tremendous work in their professional lives and as active members of their communities. I am confident that they will work diligently and with integrity to serve the best interests of the country and all Canadians.”
—The Rt. Hon. Justin Trudeau, Prime Minister of Canada
Quick Facts
- There have been 40 appointments to the Senate made on the advice of Prime Minister Justin Trudeau.
- Under the Canadian Constitution, the Governor General appoints individuals to the Senate. By convention, Senators are appointed on the advice of the Prime Minister.
- Once appointed by the Governor General and summoned to the Senate, the new Senators join their peers to examine and revise legislation, investigate national issues, and represent regional, provincial, and minority interests –important functions in a modern democracy.
Biographical Notes
Associated Links
Ευθύνες, λάθη, καθυστερήσεις και πολυάριθμες παραλείψεις από το Υπουργείο Υγείας στην αντιμετώπιση της τραγωδίας στο Μάτι
Με πρωτοβουλία του Βουλευτή Επικρατείας και Τομεάρχη Υγείας της ΝΔ, Βασίλη Οικονόμου και του Βουλευτή Αχαΐας και αναπληρωτή Τομεάρχη Υγείας της ΝΔ, Ιάσονα Φωτήλα, 15 βουλευτές της ΝΔ κατέθεσαν ερώτηση με θέμα: " Ευθύνες, λάθη, καθυστερήσεις και πολυάριθμες παραλείψεις από το Υπουργείο Υγείας στην αντιμετώπιση της τραγωδίας στο Μάτι ".
Ηλ/κή Επικοινωνία:ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥΤομεάρχης Υγείας Ν.Δ.Βουλευτής Επικρατείας
1) Ηλ/κή Ιστοσελίδα: www.oikonomoub.gr
2) Facebook: https://www.facebook.com/oikonomou.vasilis.1
3) Twitter: https://twitter.com/OikonomouVasili
ΝΕΑ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
25.09.2018
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς
τον Υπουργό Υγείας
Θέμα:
Ευθύνες, λάθη, καθυστερήσεις και πολυάριθμες
παραλείψεις από το Υπουργείο Υγείας στην αντιμετώπιση της τραγωδίας στο Μάτι
Οι ευθύνες και
οι παραλείψεις ενεργειών της κυβέρνησης, δηλαδή της Κεντρικής Διοίκησης και των
φορέων αυτής, αλλά και των Δήμων, Περιφερειών και αποκεντρωμένων Διοικήσεων που
οδήγησαν στην τραγωδία στο Μάτι του Δήμου Μαραθώνα είναι σαφείς και
συγκεκριμένες. Αυτές οι παραλείψεις ενεργειών του κράτους από τη μια επέτρεψαν
να συντελεστεί η καταστροφή - η οποία δυστυχώς συνοδεύτηκε από εκατόμβη
αδικοχαμένων πολιτών - και από την άλλη συνεχίζονται έως και σήμερα καθώς και
μετά την φονική πυρκαγιά δεν εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα μέτρα μέριμνας,
υποστήριξης αλλά και διαφύλαξης της ζωής και της υγείας των πληγέντων.
Ένα από τα Υπουργεία τα οποία φέρουν
εξαιρετικά μεγάλη ευθύνη για την τραγωδία στο Μάτι είναι το Υπουργείο Υγείας. Ο
πραγματικός ρόλος του Υπουργείου Υγείας και οι επίσημες αρμοδιότητες και
δράσεις με τις οποίες είναι επιφορτισμένο για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών
δεν περιορίζονται - ως κανείς ίσως θεωρεί - στην νοσηλεία των εγκαυματιών ή/
και στην περισυλλογή και νεκροψία σωρών. Αντιθέτως, ο ρόλος του Υπουργείου
Υγείας βάσει του Εθνικού Σχεδιασμού είναι εξαιρετικά κομβικός και στρατηγικός
τόσο για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φυσικού φαινομένου της πυρκαγιάς
και την αποφυγή απωλειών όσο και για την υποστήριξη και διαφύλαξη της δημόσιας
υγείας των πληγέντων μετά το πέρας αυτής.
Αρκεί
κανείς να αναγνώσει τον ισχύοντα σχεδιασμό του Υπουργείου Εσωτερικών - Γενικής
Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με θέμα: «Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας
για την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω δασικών πυρκαγιών» και αριθμό πρωτοκόλλου «3752/25
Μαΐου 2018» - το οποίο εκδόθηκε δύο μόλις μήνες πριν την τραγωδία -, για να
αντιληφθεί τι όφειλε να κάνει του Υπουργείο Υγείας (Γενικές Διευθύνσεις, Αυτοτελείς
Διευθύνεις, ΕΚΕΠΥ) και οι φορείς του (ΔΥΠΕ, ΕΚΑΒ, ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.) και τι δυστυχώς
δεν έκανε.
Ενδεικτικώς,
ως αναφέρεται στις σελίδες 29 - 30 του ανωτέρω Σχεδίου: Το Υπουργείο Υγείας στο πλαίσιο
της αποστολής του αναπτύσσει δράσεις για την διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας σε περιπτώσεις
φυσικών καταστροφών καθώς και την περίθαλψη των πληγέντων. Οι δράσεις είναι
τόσο προπαρασκευαστικές για την
αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών όσο και διαρκείς δηλαδή συνεχίζονται με στόχο τη
διαχείριση και των συνεπειών από την
εκδήλωση της πυρκαγιάς.
Ενδεικτικώς, σύμφωνα με το ανωτέρω έγγραφο:
Α) το ΕΚΕΠΥ (Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας) που λειτουργεί ως
αυτοτελής Δημόσια Υπηρεσία, 24ωρης καθημερινής λειτουργίας, υπαγόμενη απευθείας
στον Υπουργό Υγείας, όφειλε μεταξύ και άλλων:
·
Πριν την καταστροφική
πυρκαγιά:
1.
να έχει εκπονήσει, σε
συνεργασία με το Εθνικό Συμβούλιο Δημόσιας Υγείας (Ε.ΣΥ.Δ.Υ.), τις Γενικές
Διευθύνσεις και τους εποπτευόμενους φορείς του Υπουργείου Υγείας, τα
επιχειρησιακά σχεδία αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών. (Σχέδιο Εκτάκτων Αναγκών
«ΠΕΡΣΕΑΣ»),
2.
να έχει οργανώσει 30
Νοσοκομεία σε ετοιμότητα αντιμετώπισης περιστατικών υγείας - σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η Γ.Γ.Π.Π.
3.
να έχει οργανώσει τις
επικοινωνίες και τη διαχείριση πληροφοριών μεταξύ των υπηρεσιών υγείας και των
υπόλοιπων Κέντρων Επιχειρήσεων.
·
Μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς:
1.
να έχει συντονίσει δημοσίους
και ιδιωτικούς φορείς υγείας για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και κρίσεων
στην δημόσια υγεία.
2.
να παρακολουθεί την εφαρμογή
δράσεων του Τομέα Υγείας βάσει του αντίστοιχου σχεδιασμού, όπως ετοιμότητα και
λειτουργία των νοσηλευτικών μονάδων για την υποδοχή τραυματιών/ ασθενών, κάλυψη
αυξημένων αναγκών σε φαρμακευτικό υλικό, επιδημιολογική επιτήρηση από κλιμάκια
του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., έλεγχοι Δημόσιας Υγείας, κλπ.
3.
να ενημερώνει ήδη τους
πολίτες για λήψη μέτρων προστασίας της υγείας τους λόγω δασικών πυρκαγιών
(επίδραση των παραγώγων καύσης στην υγεία, κλπ) αφού βεβαίως είχε προβεί στις
απαραίτητες μετρήσεις παραγόντων επιβάρυνσης της ατμόσφαιρας (μελέτες -
μετρήσεις- εξετάσεις κλπ).
Β) Το Εθνικό Κέντρο
Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.) όφειλε μεταξύ και άλλων:
·
Πριν την καταστροφική
πυρκαγιά:
1.
να έχει εξασφαλίσει τις
επικοινωνίες του συντονιστικού κέντρου ΕΚΑΒ με τα άλλα κέντρα επιχειρήσεων
2.
να έχει ενεργοποιήσει ειδικά
εκπαιδευμένο προσωπικό του Ειδικού Τμήματος Ιατρικής Καταστροφών (Ε.Τ.Ι.Κ.)
·
Μετά την εκδήλωση της
πυρκαγιάς:
1.
να έχει αποστείλει
ασθενοφόρα και κινητές μονάδες στον τόπο της καταστροφής για παροχή πρώτων
βοηθειών τυχόν ασθενών/ τραυματιών από την έκθεσή τους σε παράγωγα καύσης ή από
τραυματισμούς κατά την εξέλιξη του καταστροφικού φαινομένου και διακομιδή τους
στα νοσοκομεία
2.
να έχει ενεργοποιήσει την
Ομάδα Διαχείρισης Κρίσεων (ΟΔΙΚ), η οποία συντονίζει επιτελικά και
επιχειρησιακά τις δραστηριότητες των κατά τόπους δυνάμεων του ΕΚΑΒ (παραρτήματα
του ΕΚΑΒ, Ειδικό Τμήμα Ιατρικής Καταστροφών (ΕΤΙΚ) του ΕΚΑΒ, κλπ)
Δυστυχώς, τα ανωτέρω μέτρα που αφορούν
επιβεβλημένες ενέργειες του Υπουργείου Υγείας - τόσο πριν την πυρκαγιά όσο και
μετά - είτε εφαρμόστηκαν πλημμελώς είτε στην πλειοψηφία τους δεν έλαβαν καθόλου
τόπο. Εντυπωσιακή είναι η έλλειψη ενημέρωσης/ καθοδήγησης του πληθυσμού μετά
την καταστροφική πυρκαγιά αφού τους επετράπη να επιστρέψουν στα σπίτια τους
χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες μετρήσεις τοξικότητας της ατμόσφαιρας αλλά
και να σκουπίσουν άμεσα με κίνδυνο να χαθούν DNA απανθρακωμένων ατόμων.
Ενώ επιπλέον την 16η Ιουλίου 2018 - λίγες μέρες πριν την φονική
πυρκαγιά - το Κέντρο Επιχειρήσεων του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. (Κ.ΕΠΙΧ- ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.)
σταμάτησε αίφνης - χωρίς να προηγηθεί η ενημέρωση του γενικού πληθυσμού και των
συναρμοδίων υπηρεσιών - να εφημερεύει ύστερα από 14 συναπτά χρόνια λειτουργίας
του επί 24ωρης βάσης, κατόπιν σχετικής εντολής του Προέδρου ΔΣ του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.,
με αποτέλεσμα να υπάρξει έλλειμμα συντονισμού στο Υπουργείο Υγείας κατά την
κρίσιμη νύχτα της πυρκαγιάς αλλά και άγνωστος αριθμός άγονων κλήσεων ανθρώπων
που ζητούσαν βοήθεια ή/ και παρείχαν κρίσιμες
πληροφορίες που ποτέ δεν
διαχειρίστηκε κανείς.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο
αρμόδιος Υπουργός:
1.
Γιατί δεν υλοποιήθηκαν
από το Υπουργείο Υγείας (πολιτική ηγεσία, Γενικές Διευθύνσεις, Αυτοτελείς
Διευθύνσεις, ΕΚΕΠΥ) και τους φορείς του (ΔΥΠΕ, ΕΚΑΒ, ΚΕΕΛΠΝΟ) οι προβλεπόμενες και
ισχύουσες ενέργειες βάσει του επίσημου
σχεδιασμού του Υπουργείου Εσωτερικών - Γενικής Γραμματείας Πολιτικής
Προστασίας; (βλ Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας για
την αντιμετώπιση κινδύνων λόγω δασικών πυρκαγιών με αριθμό πρωτοκόλλου 3752/ 25
Μαΐου 2018 ). Θα γίνει αναζήτηση ευθυνών;
2.
Γιατί δεν εφαρμόστηκαν και υλοποιήθηκαν από το Υπουργείο Υγείας οι
εκχωρούμενες αρμοδιότητες σε οριζόντιο και κάθετο επίπεδο (Υπουργός,
Αναπληρωτής Υπουργός, Γενικοί Γραμματείς, Γενικοί Διευθυντές. Διευθυντές και
ΔΥΠΕ) και εποπτευόμενοι φορείς μέχρι και σήμερα έτσι ώστε η αποστολή του
Υπουργείου Υγείας που είναι «η προάσπιση
και προαγωγή της υγείας του πληθυσμού μέσω του προγραμματισμού και της
υλοποίησης των πολιτικών Δημόσιας Υγείας … υγειονομικής φροντίδας στο δημόσιο
και ιδιωτικό τομέα» να εκπληρώνεται; (Π.Δ 121, ΦΕΚ 148/Α’/2-17);
3.
Γιατί δεν έγινε καμία συντονιστική συνάντηση από τον Υπουργό
Υγείας και τον Αναπληρωτή Υπουργό μέχρι σήμερα ώστε να δοθούν σαφείς οδηγίες
προς τους Γενικούς Γραμματείς, Γενικές Διευθύνσεις, ΔΥΠΕ, ΕΚΕΠΥ, ΕΚΑΒ, ΚΕΕΛΠΝΟ;
Αν έγιναν, να κατατεθούν τα πρακτικά, οι ημερομηνίες και οι σχετικές
διοικητικές πράξεις που εκδόθηκαν προς υλοποίηση των οδηγιών.
4.
Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Ποιότητας Ζωής θεωρεί ότι
η εγκύκλιος που εκδόθηκε 3 μέρες μετά τις 23.07.2018 και αναθεωρήθηκε με νέα 8
ημέρες μετά έδρασε έγκαιρα ως όφειλε σε τέτοια έκτακτη ανάγκη; Ήταν άμεσες οι
ενέργειές της; Μέχρι σήμερα ποια είναι τα αποτελέσματα αυτών των οδηγιών;
Υπήρξε εισήγηση από την Κεντρική Υπηρεσία για τη συγκρότηση κλιμακίου για
υγειονομικούς ελέγχους στην περιοχή; Ελήφθη
μέχρι σήμερα μέριμνα ελέγχου περιβαλλοντικής επιβάρυνσης της περιοχής έτσι ώστε να
εντοπίζονται εστίες υψηλού κινδύνου για την ατομική και δημόσια υγεία;
Θα αναζητηθούν ευθύνες;
5.
Η Γενική Διεύθυνση Υπηρεσιών Υγείας εναρμονίζεται με τις
αρμοδιότητες και τον σκοπό της; Ποιες αποφάσεις – εγκυκλίους εξέδωσε προς ΔΥΠΕ,
ΕΚΕΠΥ, ΕΚΑΒ και άλλους βασικούς της φορείς ώστε να θέσει σε ετοιμότητα
νοσοκομεία, στρατιωτικά νοσοκομεία, ειδικές κινητές μονάδες και ασθενοφόρα του
στρατού με εκπαιδευμένο προσωπικό υγείας; Υπήρξε στενή συνεργασία με το ΕΚΕΠΥ;
Εάν όχι, γιατί; Εάν ναι, παρακαλούμε όπως μας δοθούν τα σχετικά στοιχεία. Θα
αναζητηθούν ευθύνες;
6.
Οι άλλες Γενικές Διευθύνσεις του Υπουργείου Υγείας ποιες διοικητικές
πράξεις (εγκύκλιοι, αποφάσεις) εξέδωσαν ή εισηγήθηκαν βάσει των αρμοδιοτήτων
τους; Θα αναζητηθούν ευθύνες;
7.
Ποιες είναι οι ακριβείς ενέργειες στις οποίες προέβη το ΕΚΕΠΥ και
η αρμόδια Διεύθυνσή του; Παρακαλούμε όπως μας δοθούν τα σχετικά έγγραφα
επικοινωνίας/ εντολών μεταξύ των υπηρεσιών.
8.
Ποιες άλλες αποφάσεις - εγκυκλίους εξέδωσε προς τους φορείς του; Πώς
διαχωρίζεται ο ρόλος του Υπουργείου Υγείας από τον ρόλο του Υπουργείου
Περιβάλλοντος και Ενέργειας; Στο κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Παιδείας, και Υγείας αναφέρονται οι δράσεις του
κάθε Υπουργείου. Ποιες είναι οι διοικητικές πράξεις (οι οποίες παράγουν έννομα
αποτελέσματα) που εξέδωσε το Υπουργείο Υγείας και οι φορείς του, προς εφαρμογή
και υλοποίηση του κοινού Δελτίου Τύπου από 28.08.2018; Γιατί σταμάτησε η
ενημέρωση ενώ είχε δηλωθεί ότι θα είναι συνεχής;
9.
Το Εθνικό Συμβούλιο Δημόσιας Υγείας (ΕΣΥΔΥ) πότε θα συνεδριάσει ως
όφειλε από την πρώτη στιγμή της καταστροφικής πυρκαγιάς; Γιατί μέχρι σήμερα δεν
συνεδρίασε το ανώτατο γνωμοδοτικό όργανο προς τον Υπουργό Υγείας για τη
διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας στη χώρα; Γιατί περιορίστηκε μόνο σε έκδοση
Δελτίων Τύπου η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας, τα οποία Δελτία Τύπου μόνο
ενημερώνουν και ανακοινώνουν, ενώ έπρεπε συγχρόνως να παράγουν στη συνέχεια και
την έκδοση όλων των σχετικών διοικητικών πράξεων;
10.
Έχει προβεί το ΣΕΥΥΠ είτε αυτεπαγγέλτως είτε μετά από εντολή της
πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου σε διερεύνηση τυχόν παραλείψεων/ παραβάσεων/
λαθών (που προβλέπονται από τον Οργανισμό του Υπουργείου, Σχέδια Δράσεων,
Υγειονομικές Διατάξεις, ισχύουσα Νομοθεσία) στο Μάτι; Θα αναζητηθούν ευθύνες;
11.
Γιατί δεν δημιουργήθηκε
ειδική γραμμή (call center) από το ΕΚΕΠΥ για τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία και
συμβουλευτική των πολιτών των πληγέντων περιοχών, από όπου θα μπορούσαν να
ενημερώνονται άμεσα και για θέματα που άπτονται στην προστασία της ατομικής
τους υγείας και της δημόσιας υγείας γενικότερα;
12.
Για ποιο λόγο δεν
υπήρξε συνεργασία ΕΚΕΠΥ με το Πυροσβεστικό Σώμα για ανταλλαγή πληροφοριών ως
προς τα ονόματα των θυμάτων ώστε να μην υπάρξει αργοπορία με αποτέλεσμα τη
σύγχυση, τις πολλές ημέρες αναμονής αναγγελίας του θανάτου και την ψυχολογική
κατάρρευση των άμεσων συγγενών;
13.
Γιατί τις κρίσιμες
εκείνες ώρες και ημέρες δεν ήταν ενεργό το ΚΕΠΙΧ (Κέντρο Επιχειρήσεων) του
ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. που αποτελεί κομβικό γραφείο του Οργανισμού για την εξασφάλιση της
διαρκούς και ομαλής λειτουργίας του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. ώστε να γίνεται σωστά η λήψη
και η επεξεργασία πληροφοριών που σχετίζονται με θέματα δημόσιας υγείας αλλά
και η διαχείριση και η εκτίμηση κινδύνου, οξέων και άλλων συμβάντων δημόσιας
υγείας; Θα γίνει αναζήτηση ευθυνών;
14. Γιατί έως και σήμερα δεν ελήφθη μέριμνα για την παρακολούθηση της υγείας
των κατοίκων, μέσω βιολογικών μετρήσεων και ερωτηματολογίων με εκπαιδευμένο προσωπικό που θα καταμετρεί την πορεία της υγείας
των κατοίκων προκειμένου να προλάβει τυχόν βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες
συνέπειες λόγω της επίδρασης των παραγώγων καύσης; Υπάρχει συνεχής ενημέρωση
των κατοίκων;
Οι ερωτώντες βουλευτές
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΒΑΣΙΛΗΣ
ΦΩΤΗΛΑΣ
ΙΑΣΟΝΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ – ΑΔΩΝΙΣ
ΤΣΙΑΡΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΒΑΓΙΩΝΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΟΥΛΤΕΨΗ ΣΟΦΙΑ
ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ
ΓΙΟΓΙΑΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΚΕΛΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΚΡΕΚΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΜΠΟΥΚΩΡΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΝΝΑ
ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.