Η συνήθης προσφυγή κατά Δήμου, έχει ως αποτέλεσμα -αν γίνει αποδεκτή απο το δικαστήριο- ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ Ο ΔΗΜΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ….ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ!!
Υπάρχει όμως και η κάτωθι παράμετρος για την οποία σας έχω ΉΔΗ ενημερώσει οτι μπορεί ο δημότης ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ..
Αναγνώσατε και ..ΜΑΘΕΤΕ ΣΩΣΤΑ!!
Είναι νομικά εφικτό πολίτης να στραφεί κατά της προσωπικής περιουσίας αυτοδιοικητικών-δημάρχων, περιφερειαρχών, δημοτικών συμβούλων - αν στοιχειοθετεί όσα λέει ο Νόμος δηλαδή
1)δόλο ή βαρύτατη ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.
Ο πολίτης ασκεί αγωγή κατά του αιρετού ζητώντας να καταβάλει ο ίδιος την αποζημίωση από την προσωπική του περιουσία
2)Αν η πράξη του αυτοδιοικητικού στοιχειοθετεί ποινικό αδίκημα όπως είναι η απιστία, η παράβαση καθήκοντος και η δωροδοκία! Ο πολίτης καταθέτει εν προκειμένω μηνυτήρια αναφορά και στο ποινικό δικαστήριο, ο πολίτης δηλώνει παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας αιτούμενος ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΡΕΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!
3)Αν ο δημότης-πολίτης διαπιστώσει κακοδιαχείριση δημόσιου χρήματος, παράνομες δαπάνες, ή απώλεια εσόδων για τον Δήμο εξαιτίας υπαιτιότητας του αιρετού το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ στοιχειοθετούν ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ. Ο αιρετός τότε υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα αυτά στον προϋπολογισμό του Δήμου ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ!
Μ.Χ.Β
