"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
26/4/2024
Χθες 2905  Αυτόν τον μήνα 57139  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: IGCAT update..-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-Europe Direct Contact Centre:Απολογισμός των επιτευγμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2019..-Ο "Κύκλος Ιδεών" σας προσκαλεί στο συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης.....-Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γιάννη Χατζή,ομιλία.....-Επίσκεψη Αρχιεπισκόπου και Πρωθυπουργού στις δομές της Αρχιεπισκοπής στο Δήλεσι..- ΓΣΕΕ:ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ..-Prime Minister, Justin Trudeau, ....-"KINHMA ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ":ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ..-SPD news..-Kevin Kühnert | SPD:Deine Entscheidung jetzt ein Plakat zu kaufen..-Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος,νεώτερα..-U.S.A.Board of Governors of the Federal Reserve System,update..-NATO news..-European Bank for Reconstruction and Development:update..-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ,ενημέρωση..-Ahepans Mourn Passing of Congressman Donald M. Payne, Jr...-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-OBAMA's newest..-Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Ευχές και πολύτιμες πληροφορίες..-ΒΑΤΑ MUSEUM newsletter..-"FINANCIAL TIMES" newsletter..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-Background brief - Agriculture and Fisheries Council..-IMF Blog:Sub-Saharan Africa's Growth Requires Quality Education for Growing Popul..-EUROPEAN COMMISSION Finance news hub..-" Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ"..-ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΠΕΚΕΠΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ: «Διατήρηση απειλούμενων αυτόχθονων φυλών αγροτικών ζώων»..-Τρόπος συνεδρίασης συλλογικών οργάνων των νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α. .....-Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων - Διευκρινίσεις για τη φορολογική μεταχείρισή τους..-ΑΑΔΕ: Ψηφιακή διαδικασία αμφισβήτησης ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα..-Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών..-ENΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:"..παρατηρείται ότι συγκεκριμένοι συνήγοροι προτιμούν μία συγκρουσιακή μέθοδο υπεράσπισης.."..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Ν.Δ.:"Ο κ. Κασσελάκης , μας ενημέρωσε ότι έχει στόχο να ρίξει τις δαπάνες Υγείας στο 5% του ΑΕΠ από 5,8% που είναι σήμερα!!.."..-Νέα εξέταση σε μία μόνο σταγόνα αίματος ανιχνεύει τρεις τύπους καρκίνου μέσα σε λίγα λεπτά..-AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-Aπόδοση των ξενοδοχείων Ά τριμήνου 2024 ..-"Κύκλος Ιδεών":συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης..-Φιλοσοφικού Δοκιμίου Βασίλη Τσαμπρόπουλου..-ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ..(1):γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ*..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA....-

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές
ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Πασχαλινές Ευχές

Σάββατο 16 Απριλίου 2022

Ανδρέας Λοβέρδος: «Υλοποίηση Πιλοτικού Προγράμματος “Προσωπικός Βοηθός για άτομα με αναπηρία”»

 

 


Δημοσιεύτηκε 14/04/2022 

Προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

ΕΡΩΤΗΣΗ

Θέμα: Υλοποίηση Πιλοτικού Προγράμματος «Προσωπικός Βοηθός για άτομα με αναπηρία».

Κύριε Υπουργέ,

Τα άτομα με αναπηρία στη χώρα μας υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη ικανοποίηση την έκδοση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης ( ΦΕΚ΄Β 1427-24/3/2022 ) που προβλέπει τις λεπτομέρειες για την υλοποίηση του πιλοτικού προγράμματος «Προσωπικός Βοηθός για άτομα με αναπηρία». Η ανεξάρτητη διαβίωση και η συμπερίληψη των συμπολιτών μας με αναπηρία στην κοινωνία, στη βάση των εξατομικευμένων αναγκών και συνθηκών της ζωής τους, αποτελούν βασικά συστατικά του όρου της «Προσωπικής Βοήθειας» και δεν μπορούν παρά να έχουν τη στήριξη της Πολιτείας και όλων μας. Ωστόσο, εγείρονται ερωτήματα για τον χωρικό και χρονικό προσδιορισμό υλοποίησης του προγράμματος όπως αυτοί ορίζονται στην παραπάνω Κ.Υ.Α.

Ερωτάσθε:

  1. Ποιος ήταν ο λόγος που η πρώτη φάση της πιλοτικής εφαρμογής πραγματοποιείται μόνο σε μία από τις δεκατρείς Περιφέρειες της χώρας μας και όχι ποσοστιαία και με πληθυσμιακά κριτήρια στο σύνολο της χώρας;
  2. Ποια χρονική πρόβλεψη υπάρχει για την εκκίνηση της δεύτερης φάσης της πιλοτικής εφαρμογής και πως σκοπεύετε να εντάξετε στο πρόγραμμα τους ωφελούμενους που ουσιαστικά αποκλείστηκαν από την πρώτη φάση του;

Αθήνα, 6 Απριλίου 2022

Ο ερωτών

Ανδρέας Λοβέρδος

ΚΙΝ.ΑΛ.-ΠΑ.ΣΟ.Κ:ΡΥΘΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

 

 


Δημοσιεύτηκε 15/04/2022 

Ήρθε η ώρα για αλλαγή σελίδας, για σοσιαλδημοκρατική διακυβέρνηση

Ο ελληνικός λαός έχει κρίνει τη διακυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου. Τώρα βιώνει και τη συνέχεια αστοχιών της κυβέρνησης Μητσοτάκη. Αμφότεροι, αντί να λύσουν προβλήματα, άθροισαν καινούργια. Ήρθε η ώρα για αλλαγή σελίδας. Η σοσιαλδημοκρατία αποτελεί την πιο αξιόπιστη επιλογή για την ευημερία και προοπτική του ελληνικού λαού. Γι΄ αυτό και το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής θα συνεχίσει να δίνει μάχες εντός κι εκτός Βουλής μέχρι ο λαός μας να ξαναζήσει μέρες κοινωνικής δικαιοσύνης.

Υπόθεση παρακολούθησης Θ. Κουκάκη: Να ερευνηθεί άμεσα σε κάθε πτυχή

«Η προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών και η ελεύθερη άσκηση της δημοσιογραφικής έρευνας αποτελούν θεμελιώδη δικαιώματα και αντίστοιχα υποχρεώσεις της Πολιτείας. Καλούμε κάθε αρμόδια κρατική αρχή να ενεργήσει το ταχύτερο δυνατό και να ερευνηθεί το θέμα σε όλες του τις πτυχές» σημειώνει για την υπόθεση παρακολούθησης του κινητού τηλεφώνου του δημοσιογράφου Θανάση Κουκάκη το Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής.

Δήμοι: Γονατίζουν από τα «φέσια» των Εταιρειών-παρόχων ενέργειας

Το οικονομικό πλήγμα που προκαλείται στους Δήμους εξαιτίας των εκατομμυρίων εισπραχθέντων δημοτικών τελών που τους οφείλουν ορισμένες Εταιρείες παροχής ενέργειας, φέρνει στην Βουλή με ερώτησή του το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής. Ειδικότερα, η Κοινοβουλευτική Ομάδα, ρίχνει φως στο έντονο πρόβλημα που έχει ανακύψει για τα έσοδα των Δήμων, από το γεγονός ότι -όπως καταγγέλλουν Δήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι- ορισμένοι από τους παρόχους ενέργειας δεν αποδίδουν στους Δήμους τα δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού που έχουν ήδη εισπράξει από τους πολίτες δια των λογαριασμών ενέργειας! Κι αυτά συμβαίνουν ενώ η δημοσιονομική θέση των Ο.Τ.Α είναι ήδη δυσχερής και η εκτόξευση του κόστους ενέργειας οδηγεί σε εφιαλτικό αδιέξοδο τόσο τους Δήμους όσο και τους πολίτες, όπως τεκμηριωμένα και με προτάσεις έχει αναδείξει το ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής. Γι’ αυτό ζητάμε συγκεκριμένες απαντήσεις για την έκταση του προβλήματος, ποιες εταιρείες ακριβώς αφορά, πόσα χρωστά η κάθε μία και σε ποιες συγκεκριμένες ενέργειες θα προχωρήσει η Κυβέρνηση για την εξομάλυνση της κατάστασης. Περισσότερα ΕΔΩ κι ΕΔΩ

Απάντηση Μπουρχάν Μπαράν στην ανυπόστατη ανάρτηση βουλευτή της ΝΔ

«Δεν θα επιτρέψω προβοκατόρικες ενέργειες που ως στόχο έχουν μόνο να πλήξουν το κύρος και την πολιτική μου σταδιοδρομία υπό το πρίσμα του δόλου και της ρατσιστικής προκατάληψης εναντίον εμού και του κόμματος το οποίο εκπροσωπώ» σημειώνει σε δήλωσή του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Μπουρχάν Μπαράν απαντώντας στην ανυπόστατη ανάρτηση του βουλευτή της ΝΔ, Τάσου Χατζηβασιλείου. Όπως εξηγεί αναλυτικά ο κ. Μπαράν παραθέτοντας και σχετική φωτογραφία: «Στο πλαίσιο της θρησκευτικής μουσουλμανικής εορτής του Ραμαζανιού παραβρέθηκα χθες έπειτα από πρόσκληση στο Ιφτάρ, στο δείπνο που παραδοσιακά παρατίθεται. Η πρόσκληση ήταν από τον Δήμο Γιλντιρίμ Προύσας και κατά τη διάρκεια του δείπνου όπως αποτυπώνεται και από την φωτογραφία, την οποία παραθέτω, δεν υπάρχει καμία σημαία της γείτονος χώρας. Αυτό συνέβη ξαφνικά, όπως με ενημέρωσαν εκ των υστέρων οι συνεργάτες του πολιτικού μου γραφείου στην Ξάνθη που ήταν παρόντες, κατά τη λήξη της προσευχής χωρίς καμία ενημέρωσή μου για μια τέτοιου είδους ενέργεια. Μετά το συμβάν μάλιστα αποχώρησα. Η πορεία μου ως Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου έως τώρα έχει αποδείξει ότι καταβάλω τα μέγιστα στο να είμαι αρωγός της αρμονίας και της ειρηνικής συνύπαρξής μας στην Ξάνθη».

Μη χάσετε: Συνέντευξη Προέδρου του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής στο Mega

Συνέντευξη στην τηλεοπτική εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο θα παραχωρήσει αύριο Σάββατο 16 Απριλίου στις 7:50 πμ, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

Πρωτοβουλίες αυτο-οργάνωσης ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής

Στο πλαίσιο της αυτο-οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής προγραμματίζονται για το Σαββατοκύριακο 16-17 Απριλίου 2022 οι παρακάτω δράσεις:

Σάββατο 16 Απριλίου

  • Λαμία (Φθιώτιδα) – Ξενοδοχείο Σαμαράς (Πλατεία Διάκου)

Ώρα: 19.00 

Ομιλητές: Ευαγγελία Λιακούλη- Βουλευτής Λάρισας, Αφροδίτη Παπαθανάση- Μέλος Πολιτικού Συμβουλίου.

Κυριακή 17 Απριλίου

  • Μεσσηνία – Ξενοδοχείο Horizon Blue (Καρακούση 1)

Ώρα: 11.00 π.μ. 

Ομιλητές: Παύλος Γερουλάνος, Κουκουδάκη Μάρα – Μέλος ΚΠΕ.

  • Ξάνθη – Ξενοδοχείο Elisso (Βασ. Σοφίας 9)

Ώρα: 12.00 

Ομιλητές: Γιώργος Πεταλωτής – Μέλος ΚΠΕ, Ρένια Ζαρκαδούλα- Μέλος ΚΠΕ.

Πρόγραμμα αναδιάρθρωσης & μετατροπής αμπελουργικών εκτάσεων


Περιγραφή
Ενίσχυση δράσεων αμπελουργών για τη μετατροπή της ποκιλίας, συμπεριλαμβανομένου του επανεμβολιασμού, την επαναφύτευση αμπελώνων και βελτίωση τεχνικών διαχείρισης των αμπελώνων. Σχετικά
Κατηγορία Καθεστώτος
Άμεσες Ενισχύσεις
Δραστηριότητα
Γεωργία
Πυλώνας/Ταμείο
Πυλώνας 1 - ΕΓΤΕ
Πρόγραμμα
Μέτρα Αγοράς έως 2013
Άξονας
ΑΞΟΝΑΣ Ι - βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα της γεωργίας και της δασοκομίας
Υποβολή Πληρωμών
Καταληκτική ημερομηνία: 30η Ιουνίου εκάστου έτους (ημερομηνία πρωτοκόλλου Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.)
Καταληκτική Ημερομηνία Πληρωμών
15η Οκτωβρίου εκάστου έτους απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό των δικαιούχων

Δείτε Περισσότερα

Ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων



Περιγραφή
Χορήγηση ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) στον τομέα της παραγωγής γεωργικών προϊόντων στα πλαίσια εφαρμογής του Καν.(ΕΚ) αριθ. 1535/2007 Σχετικά Αρχεία:
Κατηγορία Καθεστώτος
Μέτρα Αγοράς
Δραστηριότητα
Γεωργία
Πυλώνας/Ταμείο
Λοιπά
Πρόγραμμα
Μέτρα Αγοράς έως 2013
Άξονας
ΑΞΟΝΑΣ Ι - βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα της γεωργίας και της δασοκομίας


Δείτε περισσότερα,πατώντας εδώ:

ΕΝΕΡΓΟ Μέτρο 112 Εγκατάσταση νέων Γεωργών


Περιγραφή
Στόχος του μέτρου είναι η πληθυσμιακή αναζωογόνηση της υπαίθρου με την εγκατάσταση νέων γεωργών μέσω της παροχής κινήτρων προκειμένου να διευκολυνθεί

Κατηγορία Καθεστώτος
Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης της Ελλάδας 2007 - 2013 Αλέξανδρος Μπαλτατζής

Δραστηριότητα
Γεωργία

Πυλώνας/Ταμείο
Πυλώνας 2 - ΕΓΤΑΑ

Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης 2007 - 2013

Άξονας
ΑΞΟΝΑΣ Ι - βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του τομέα της γεωργίας και της δασοκομίας

Δικαιούχοι
Σύμφωνα με το άρθρο 22 παράγραφος 1 του Κανονισμού (Ε.Κ.) αριθ. 1698/2005, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, δύναται να ενταχθούν στο Μέτρο γεωργοί οι οποίοι: είναι ηλικίας κάτω των 40 ετών κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για στήριξη και εγκαθίσταται για πρώτη φορά σε γεωργική εκμετάλλευση ως αρχηγοί της. Διαθέτουν επαρκή επαγγελματική ικανότητα, ή αποκτούν εντός 3ετιας από την ημερομηνία λήψης της ατομικής απόφασης για χορήγηση στήριξης. . Υποβάλλουν επιχειρηματικό σχέδιο για την ανάπτυξη των γεωργικών δραστηριοτήτων τους.


Δείτε περισσότερα πατώντας εδώ:

Παράταση Αιτήσεων Στήριξης «Μείωση της ρύπανσης νερού από γεωργική δραστηριότητα»


ΟΠΕΚΕΠΕ:


Ανακοίνωση για παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής Αιτήσεων Στήριξης στη Δράση 10.1.04 «Μείωση της ρύπανσης νερού από γεωργική δραστηριότητα» του Μέτρου 10 «Γεωργοπεριβαλλοντικά και Κλιματικά Μέτρα» του ΠΑΑ 2014-2022
Δημοσιεύθηκε : 15 Απριλίου 2022


Η υποβολή αιτήσεων στήριξης στο πλαίσιο των Προσκλήσεων 266/42725/16.02.2022 (ΑΔΑ:Ρ4ΝΦ4653ΠΓ-Η2Η) και 267/42725/16.02.2022 (ΑΔΑ:Ω8Τ34653ΠΓ-ΛΦ1) για συμμετοχή στη Δράση 10.1.04 «Μείωση της ρύπανσης νερού από γεωργική δραστηριότητα» του Μέτρου 10 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2022 παρατείνεται μέχρι την Παρασκευή 29 Απριλίου (29/04/2022) και ώρα 23:59:59.

OΠΕΚΕΠΕ:Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2022






Ανακοίνωση - Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2022
Δημοσιεύθηκε : 14 Απριλίου 2022


Η εφαρμογή της Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης έτους 2022 έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία στο Κυβερνητικό Νέφος στη διεύθυνση eae.opekepe.gov.gr

Ομιλία ΥΕΘΑ Ν. Παναγιωτόπουλου στη Διαρκή Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων ..και η γενναία του "επισήμανσις"!!

ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ:"ΑΡΧΗ,ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ"!!


Ομιλία ΥΕΘΑ Νικόλαου Παναγιωτόπουλου στη Διαρκή Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων & Αμύνης κατά την επεξεργασία και εξέταση Σ/Ν του ΥΠΕΘΑ

13 Απριλίου, 2022




Ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος ενημέρωσε ενδελεχώς, σήμερα Τετάρτη 13 Απριλίου 2022, τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων και Αμύνης περί των εξής Σχεδίων Νόμων του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης που κατατέθηκαν προς επεξεργασία και εξέταση:

Α. «Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Τουρκίας (ενεργώντας εκ μέρους της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Τουρκίας), του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ρουμανίας σχετικά με την ίδρυση, διοίκηση και λειτουργία του Κέντρου Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας (Maritime Security Center of Excellence Operational Memorandum of Understanding)».

Β. «Κύρωση του Μνημονίου Κατανόησης μεταξύ του Υπουργείου Άμυνας της Δημοκρατίας της Τουρκίας (ενεργώντας εκ μέρους της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Τουρκίας), του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας της Ρουμανίας καθώς και του Στρατηγείου του Ανώτατου Συμμαχικού Διοικητή Μετασχηματισμού σχετικά με τη λειτουργική σχέση που αφορά στο Κέντρο Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας (Maritime Security Center of Excellence Functional Memorandum of Understanding)».

Γ. «Κύρωση της Συμφωνίας Ασφαλείας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης του Βασιλείου της Νορβηγίας σχετικά με την ασφάλεια για την ανταλλαγή και αμοιβαία προστασία διαβαθμισμένων πληροφοριών».

Μετά τις τοποθετήσεις που έκαναν οι εισηγητές των κομμάτων και μέλη της Επιτροπής, ο Υπουργός επισήμανε:

«Κυρίες και κύριοι,

Δεν θα ήθελα να μετατρέψω με την τοποθέτησή μου μία συζήτηση για την Κύρωση, τυπικά, όπως προβλέπεται κάποιων Διεθνών Συμφωνιών όπου συμμετέχει η χώρα στο πεδίο της Αμυντικής Συνεργασίας, σε μία τεράστια φιλοσοφική συζήτηση για το λόγο της ύπαρξης του ΝΑΤΟ ή για το λόγο της δικής μας συμμετοχής στο ΝΑΤΟ ή ακόμα ευρύτερα για την γεωπολιτική κατάσταση η οποία ούτως ή άλλως είναι γνωστή.

Απλά αυτό που θα ήθελα να πω, είναι ότι υπάρχουν κάποια δεδομένα τα οποία, είτε μας αρέσουν, είτε όχι, δεν αλλάζουν, εκτός αν θέλουμε εμείς να κάνουμε κάτι για να τα αλλάξουμε όσον αφορά τη δική μας στάση και θέση. Δεν υπάρχει όμως τέτοια πρόθεση αυτή τη στιγμή εξ όσων γνωρίζω από την κυβέρνηση για τη χώρα, αλλά τα επιχειρήματα που άκουσα, εκτός από το ό,τι σε κάποιες περιπτώσεις φαντάζουν εξωφρενικά. Για παράδειγμα, άκουσα τον κ. Κατρούγκαλο ότι φέραμε αυτό το Μνημόνιο Κατανόησης για τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας Ναυτικής Ασφαλείας στην Τουρκία επειδή μας το είπε η κ. Νούλαντ, Υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, που μας επισκέφτηκε πριν από μία εβδομάδα.

Μα, ξέρετε πολύ καλά ότι αυτές οι συνθήκες ακόμα και με τη συνήθη κοινοβουλευτική διαδικασία, δεν προωθούνται στους χρόνους που υπελόγισε ο αξιότιμος συνάδελφος.

Υπάρχουν πάρα πολλές διεθνείς συνθήκες σε εκκρεμότητα για Ψήφιση από το Σώμα και είπαμε να προωθήσουμε κάποιες από αυτές, δεδομένου ότι κατά παγία τακτική οι ενστάσεις από μέρη της Αντιπολίτευσης έχουν να κάνουν με την καθυστέρηση στην Ψήφιση αυτών των συνθηκών, είπαμε να προωθήσουμε κάποιες από αυτές. Έρχονται κι άλλες οκτώ αν δεν κάνω λάθος τον αριθμό. Θα έρθουν στο επόμενο διάστημα για να κυρωθούν από το Σώμα, καθώς αυτό αποτελεί απαραίτητο στάδιο της διαδικασίας ενσωμάτωσης τους στο ημεδαπό Δίκαιο και επομένως θέσης αυτών σε ισχύ.

Μεταξύ 2015 και 2019, το επαναλαμβάνω, ψηφίστηκαν όσον αφορά στις συμφωνίες αρμοδιότητας Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, μία συμφωνία το 2015, δώδεκα το 2016, τρεις το 2017, τέσσερις το 2018, υπεγράφησαν 61 τον αριθμό Διεθνείς Συμφωνίες, επομένως απομένει γι’ αυτές να Κυρωθούν νομοθετικά μέσα από την παρούσα διαδικασία. Κι επομένως έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας, εκκρεμεί η κύρωση όλων αυτών από τη Βουλή των Ελλήνων.

Την περίοδο 2020-2022 υπεγράφησαν άλλες δεκαεπτά Διεθνείς Συμφωνίες, πάλι πρέπει να κυρωθούν νομοθετικά. Υπήρχαν τα γνωστά προβλήματα κατά την περίοδο του “Covid” όπου έγινε μία προτεραιοποίηση των Νομοθετικών Κειμένων που θα έπρεπε να έρθουν στη Βουλή. Αυτόματα αυτό σήμαινε περιορισμό ή μάλλον καθυστέρηση δρομολόγησης στην Ψήφιση αυτών των -ας πούμε- ήσσονος σημασίας συγκριτικά πάντα σε σχετική βάση Νομοθετικών Κειμένων, δηλαδή τις Διεθνείς Συμφωνίες περί την Αμυντική συνεργασία.

Και γι’ αυτό το λόγο έχουμε αυτές τις καθυστερήσεις, δεν υπάρχει καμία διασύνδεση με διεθνείς εξελίξεις, καμία διασύνδεση με επισκέψεις Αξιωματούχων ξένων Κυβερνήσεων. Είναι η συνήθης νομοθετική διαδικασία.

Η συγκυρία, λένε κάποιοι, δεν είναι η σωστή. Μα έχουμε να κάνουμε όπως σας είπα με μία Συμφωνία για τη δημιουργία ενός συγκεκριμένου Κέντρου Αριστείας και τη συμμετοχή της χώρας σε αυτό. Δηλαδή οι σχέσεις με την Τουρκία ήταν ρόδινες όταν πριν από δύο μήνες ήρθαμε και εισηγηθήκαμε την Ψήφιση της δημιουργίας Κέντρου Αριστείας Αντιπυραυλικής Άμυνας στην Κρήτη με τη συμμετοχή Τούρκου Αξιωματούχου, επειδή όπως είπαμε και τότε πρόκειται για ΝΑΤΟϊκή οντότητα, όχι ΝΑΤΟϊκή δομή, αλλά συναφή με το ΝΑΤΟ οντότητα κι εκεί θα είχαμε και συμμετοχή της Τουρκίας, που όπως και να το κάνουμε μας αρέσει – δεν μας αρέσει, το θέλουμε – δεν το θέλουμε είναι χώρα-μέλος του ΝΑΤΟ κι επομένως διέπεται από το πλέγμα δικαιωμάτων και υποχρεώσεων από τη θέση της αυτή;

Δεν ήταν πριν από τρεις – τέσσερις μήνες ρόδινες οι σχέσεις με την Τουρκία. Αντιθέτως ο καιρός της έντασης ήταν πιο κοντά χρονικά πριν από τρεις – τέσσερις μήνες. Κι αν οι γεωπολιτικές εξελίξεις άλλαξαν λίγο τον τρόπο με τον οποίον πολλοί Σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ βλέπουν τη θέση της Τουρκίας. Αν αυτό ισχύει, τότε αυτό ενδεχομένως θα μπορούσε να συνηγορήσει για έναν ακόμα λόγο υπέρ της σύναψης και της προώθησης από τη Βουλή αυτής της Συμφωνίας. 

Ξέρετε δεν είναι η καλύτερη εποχή να λες πράγματα εναντίον της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ. Διότι αυτήν την εποχή οι Σύμμαχοι είτε το θέλουμε – είτε όχι, είτε μας αρέσει – είτε όχι, θέλουν να εξασφαλίσουν ότι η Τουρκία παραμένει προσδεμένη στο άρμα του ΝΑΤΟ.

Αν παραβλέπουν κάποιες συμπεριφορές της Τουρκίας, φερ’ ειπείν η αγορά των ρωσικών πυραύλων S-400 ή όχι είναι δικό τους ζήτημα να αξιολογήσουν. Εμείς θα λέμε αυτά που έχουμε να λέμε, θα αιτιολογούμε τις ενστάσεις μας, τις επιφυλάξεις μας. Θα ζητούμε πάντα να μεταβάλει η Τουρκία προς το καλύτερο στοιχεία συμπεριφοράς της, λιγότερη προκλητικότητα, λιγότερη επιθετικότητα, λιγότερες εμπρηστικές δηλώσεις, λιγότερες συμπεριφορές όπως οι παραβιάσεις του εναερίου μας χώρου ή οι υπερπτήσεις που αυτό το διάστημα ήταν και πολλές από μέρους τους. Θα ζητούμε πάντα τα ίδια. Από εκεί και πέρα όμως, όπως σας είπα, υπάρχει και η γενικότερη εικόνα.

Επομένως ας πω επιγραμματικά κάποια πράγματα για να αιτιολογήσω γιατί, όπως πολύ ορθά κάλυψε όλο το αντικείμενο ο εισηγητής μας, θα πρέπει να ψηφιστεί από το Σώμα, από την Επιτροπή σήμερα και το Κέντρο Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας και βέβαια η Συμφωνία Ασφάλειας μεταξύ Ελλάδας και Νορβηγίας σχετικά με την ασφάλεια για την ανταλλαγή και Αμοιβαία Προστασία Διαβαθμισμένων Πληροφοριών. Εδώ δεν υπήρξαν, δεν ακούστηκαν τόσες πολλές ενστάσεις όπως στα άλλα δύο.

Πρώτον, Κέντρα Αριστείας! Αποτελούν ΝΑΤΟϊκές οντότητες με χαρακτήρα διεθνούς στρατιωτικού οργανισμού. Και με συγκεκριμένη αποστολή να παρέχουν συγκεκριμένες υπηρεσίες υπέρ του ΝΑΤΟ, υπέρ των συνολικών συμφερόντων της Συμμαχίας στο πλαίσιο του στρατιωτικού μετασχηματισμού του ΝΑΤΟ, είναι η μετάβαση στις νέες συνθήκες και τρόποι ανταπόκρισης στις νέες προκλήσεις ασφαλείας πολυσύνθετες και διαφορετικές από τις παλιές συμβατικές προκλήσεις ασφαλείας που υπήρχαν κάποτε.

Τα Κέντρα Αριστείας δεν αποτελούν τμήμα της διοικητικής δομής του ΝΑΤΟ αλλά συμμετέχουν σε ένα διευρυμένο διεθνές δίκτυο υποστήριξής του. Το γεγονός αυτό τα καθιστά καταλληλότερα να συνεργαστούν με οντότητες όπως διεθνείς ή Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, ακαδημαϊκά ινστιτούτα ή βιομηχανικούς φορείς. Όλα επιτρέπονται. Θα ξεχώριζα την κατηγορία των ακαδημαϊκών ινστιτούτων. Είναι, θα έλεγα, μελετητικά κέντρα πάνω σε συγκεκριμένο εξειδικευμένο αντικείμενο και ως προς τούτο, η συνεργασία με ακαδημαϊκά ινστιτούτα είναι πρόσφορη.

Η έδρα του, γι’ αυτό το Κέντρο Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας, εδρεύει στην Κωνσταντινούπολη διότι η Τουρκία είναι το έθνος-πλαίσιο για αυτό το Κέντρο Αριστείας και από εκεί και πέρα έχουμε και τα υποστηρίζοντα έθνη. Ανάμεσα στα υποστηρίζοντα έθνη, τις υποστηρίζουσες χώρες είναι η Ελλάδα όπως και η Ρουμανία. Εκδήλωση ενδιαφέροντος να συμμετάσχουν έχουν κάνει η Πορτογαλία, η Ισπανία, το Αζερμπαϊτζάν και η Γεωργία, για να μπουν σε αυτό το σχήμα.

Επομένως υπάρχει ένα διευρυμένο διεθνές ενδιαφέρον από χώρες που θεωρούν ζήτημα υψηλού ενδιαφέροντος τη Ναυτική Ασφάλεια δεδομένου ότι έχουν ναυτική παρουσία όλες αυτές οι χώρες. Κι ας μην απορούμε για το Αζερμπαϊτζάν γιατί έχει ναυτική πρόσβαση στην Κασπία Θάλασσα. Η Ρουμανία έχει πρόσβαση στην Μαύρη Θάλασσα. Δείτε και τα θέατρα του ενδιαφέροντος, τους θαλάσσιους χώρους δηλαδή που έχουν συνάφεια με τις επιδιώξεις ή τις φιλοδοξίες κάθε κράτους να αποκομίσει κάποια ενδιαφέροντα πορίσματα ή συμπεράσματα από τα ζητήματα τα γενικότερα της Ναυτικής Ασφάλειας. Δεν είναι μόνο η Ελλάδα με την έντονη ναυτική παρουσία της, ασφαλώς και η Πορτογαλία με τη δική της πολύ έντονη ναυτική παρουσία, αλλά και η Ισπανία.

Αποστολή του Κέντρου είναι η ενίσχυση συμμαχικής ικανότητας στη διεξαγωγή επιχειρήσεων Ναυτικής Ασφάλειας παρέχοντας εμπειρογνωμοσύνη σε συναφή θέματα. Κατά το 2ο Ιδρυτικό Συνέδριο του υπ’ όψιν Κέντρου, που έλαβε χώρα το Μάιο του 2019 στην Κωνσταντινούπολη και με συμμετοχή ελληνικής αντιπροσωπείας, η Ελλάδα προέβη στη δήλωση συμμετοχής. Παράλληλα, κατά τις διεργασίες αυτού του 1ου Ιδρυτικού Συνεδρίου, διατυπώθηκαν από τη χώρα μας τα επιχειρήματα που έπρεπε να εκφρασθούν ώστε να μην υπάρχει το ζήτημα που ευλόγως τίθεται, αλλά να μην ανησυχεί κανείς, της επικάλυψης με τη λειτουργία του ΚΕΝΑΠ, του Κέντρου Ναυτικής Αποτροπής, στην Κρήτη. Γι’ αυτό έγιναν αυτές οι διεργασίες. Και στο κείμενο της Συμφωνίας δηλώθηκε ότι ασφαλώς και η λειτουργία αυτού του Κέντρου Αριστείας δεν είναι σε βάρος, δεν αποβαίνει σε βάρος του ΚΕΝΑΠ στην Κρήτη.

Η συμμετοχή της Ελλάδας θεωρούμε ότι είναι επωφελής και ουσιώδης διότι τα θέματα της θαλάσσιας ασφάλειας και ο τρόπος χειρισμού τους από το Κέντρο, έχουν να κάνουν και άμεσα και έμμεσα με τα εθνικά μας συμφέροντα. Η αποστολή και η διαρκής στελέχωση που με προσωπικό της χώρας μας θα λάβει χώρα στο Κέντρο Αριστείας, θα συμβάλει -κι εδώ θεωρώ ότι αυτό έχει ενδιαφέρον- στον καλύτερο έλεγχο των διαδραματιζομένων εντός του Κέντρου. Επομένως, δεν υπάρχει λογική να είμαστε έξω από αυτά τα Κέντρα Αριστείας και όλες αυτές τις δομές. Αντιθέτως, υπάρχει άμεσο συμφέρον να είμαστε μέσα, όπως επέλεξε η Τουρκία να συμμετάσχει στο Κέντρο Αριστείας της Αντιπυραυλικής Άμυνας στην Κρήτη, στην ίδια λογική, στην ίδια βάση, να είμαστε μέσα στο παιχνίδι κι όχι έξω από αυτό, επιλέγουμε και εμείς να είμαστε μέσα δια της συμμετοχής μας με δύο στελέχη, εκ των οποίων το ένα θα είναι και ο Υποδιοικητής αυτού του Κέντρου Αριστείας.

Επομένως, δεν είναι υποβαθμισμένος ο ρόλος της Ελλάδας. Με αυτή τη θέση προκύπτει ότι η Ελλάδα είναι, να το πω έτσι, διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο στη λειτουργία αυτού του Κέντρου.

Ένας άλλος λόγος που για την προφανή ωφέλεια προς τα εθνικά μας συμφέροντα αυτής της συμμετοχής στο Κέντρο Αριστείας είναι ότι, όπως σας είπα, οι διορθώσεις επί του concept (δηλαδή της βασικής ιδέας και των Μνημονίων Κατανόησης αυτού του Κέντρου Αριστείας, σε συνδυασμό με την κατανομή στη χώρα μας δύο θέσεων ευθύνης), θα εξασφαλίσουν ζητήματα αποφυγής επικάλυψης δραστηριοτήτων με το ΚΕΝΑΠ και θα μειώσουν στο μέγιστο δυνατό στις επιπτώσεις σε αυτό.

Άλλος λόγος είναι ότι τα θέματα αντιμετώπισης των θαλασσίων κινδύνων και απειλών. Αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά μέσω συνεργασίας με άλλους περιφερειακούς οργανισμούς ασφάλειας της ναυσιπλοΐας, όπου μέσω των διδαγμάτων και των εμπειριών του υπόψη Κέντρου και των δυνατοτήτων Άμυνας, προκύπτει η συμβολή τόσο στην επιβολή της νομιμότητας, όσο και στην ουσία σε ένα ασφαλέστερο θαλάσσιο περιβάλλον.

Επίσης, η εμπειρία συμμετοχής μέσα σε αυτό το Κέντρο, αναμφίβολα θα αποτελέσει πηγή άντλησης νέων πληροφοριών και εμπειριών και θα προσδώσει στη χώρα μας ακόμα περισσότερα στην εκπαίδευση που υλοποιείται σε αυτήν.

Επιπλέον και τελικά η μεταφορά νέων γνώσεων και εμπειριών από το υπόψη Κέντρο, συμβάλει και στην περαιτέρω αναβάθμιση της εκπαίδευσης και στην αποφυγή προφανώς περιστατικών με ανθρώπινα θύματα σε τυχόν μελλοντική αντιμετώπιση συναφών ασύμμετρων απειλών, που όπως και να το κάνουμε, έχουν να κάνουν και με την εσωτερική ασφάλεια της χώρας, καθώς το Κέντρο δύναται να αποτελέσει πλατφόρμα για διαλειτουργική διοργανική προσέγγιση στην εκπαίδευση κατά της πειρατείας στη Μεσόγειο, πριν από την ανάπτυξη ναυτικών δυνάμεων. Επομένως μπορεί όλα αυτά να ακούγονται θεωρητικά και αόριστα, έχουν στην ουσία όμως μία συγκεκριμένη λογική και η λογική αυτή κατατείνει στο ότι η συμμετοχή της χώρας ή εν πάση περιπτώσει η μη απουσία της χώρας, γιατί κι αυτό έχει τη σημασία του, είναι επιβεβλημένη για τους λόγους που εξήγησα.

Τέλος, θα πω δυο-τρία λόγια σχετικά και με την τρίτη Συνθήκη, δηλαδή τη Σύμβαση με τη Νορβηγία και θα πω το εξής: Εδώ πρέπει να είμαστε πάνω απ’ όλα ουσιαστικοί και πρακτικοί. Το ζήτημα είναι να συμμετέχεις ή να μη συμμετέχεις; Είσαι στο ΝΑΤΟ, στο ΝΑΤΟ είναι κι άλλες χώρες. Υπάρχει μία, να το πω έτσι, υπερβολική τάση να λέμε ότι αφού είμαστε στο ΝΑΤΟ, είναι και η Τουρκία στο ΝΑΤΟ και η Τουρκία ασφαλώς κι έχει απειλητικές διαθέσεις ή έχει επιδείξει μια συγκεκριμένη παραβατική συμπεριφορά, να μην συναινούμε σε τίποτα εις το οποίο θα είναι μέρος και η Τουρκία. Δεν θεωρώ ότι παρέχει καλές υπηρεσίες στο εθνικό συμφέρον αυτή η τακτική.

Όπου είναι η Τουρκία, αντιθέτως, πρέπει το εθνικά επιβεβλημένο είναι να είμαστε κι εμείς μέσα και να είμαστε μέσα με ισχυρή, την ισχυρότερη κατά το δυνατόν συμμετοχή. Διότι αν δεν είμαστε μέσα, αν λάμπουμε διά της απουσίας μας, το κενό που θα δημιουργηθεί ακόμα και στην επικοινωνία των θέσεών μας στο πλαίσιο αυτής της συγκεκριμένης δομής. Όπου αυτή δημιουργείται, θα καλύπτεται από άλλους. Λοιπόν, η λογική του «δεν τα έχουμε καλά με τους Τούρκους, άρα απέχουμε» νομίζω ότι δεν είναι χρήσιμη, αντιθέτως χρήσιμη είναι η απόλυτη και πλήρης συμμετοχή.

Τα Κέντρα Αριστείας δεν είναι Στρατιωτικές Βάσεις, δεν είναι Στρατηγεία, δεν είναι Κέντρα Εκπαίδευσης, είναι Μελετητικά Κέντρα και τα πορίσματά τους -όπως σωστά είπε ο κ. Δρίτσας- παράγουν πολιτική ή θα μπορούσαν να παράξουν πολιτική. Στην παραγωγή αυτής της πολιτικής συμμετοχή πρέπει να έχουμε κι εμείς, πρέπει να έχει και η χώρα μας. Αντιθέτως αν δεν είναι η χώρα μας μέσα, πολύ φοβούμαι ότι τότε τα αποτελέσματα της παραγόμενης πολιτικής θα μπορούσαμε να τα βρούμε μπροστά μας με αρνητικό τρόπο και να αναρωτιόμασταν ή να αναρωτιούνται άλλοι, έξω από εδώ ή έξω στην κοινή γνώμη, γιατί άραγε η Ελλάδα δεν είχε τίποτα να πει στο «χ,ψ,ω» πόρισμα οποιουδήποτε Κέντρου Αριστείας. Δεν είχε τίποτα να πει γιατί επέλεξε να μην είναι μέσα.

Άμα θέλεις να παλέψεις, αν θέλεις να υποστηρίξεις τα εθνικά δίκαια, αν θέλεις να καταδείξεις συμπεριφορές ανάρμοστες κάποιου Συμμάχου λόγω ιδιότητας χώρας-μέλους του ΝΑΤΟ, τότε πρέπει να είσαι μέσα και να επιχειρηματολογείς. Με προσοχή, με περίσκεψη, με υπευθυνότητα αλλά με συμμετοχή. Νομίζω αυτή είναι η επιβεβλημένη στάση. Ο Έλληνας Υποδιοικητής θα είναι ένα στέλεχος που θα επιλεγεί από την Ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και θεωρώ ότι θα έχει όλα τα προσόντα για να επιτελέσει αυτό τον εθνικά ωφέλιμο ρόλο.

Αυτά τα Κέντρα Αριστείας -όπως και άλλα πριν απ’ αυτά- προφανώς εντάσσονται σε ένα ευρύτερο δίκτυο υποστήριξης διά της παροχής συγκεκριμένων υπηρεσιών του ΝΑΤΟ. Όπως πριν από δυο μήνες κάνοντας συζήτηση για το Κέντρο Αριστείας στην Κρήτη ετέθη ο προβληματισμός τι θα κάνουμε που θα έρθουν εδώ και Τούρκοι αξιωματικοί, αντιστοίχως έτσι στέλνουμε και εμείς Έλληνες αξιωματικούς στο Κέντρο Αριστείας για τη Ναυτική Ασφάλεια στην Κωνσταντινούπολη γιατί αυτά επιβάλει, αν θέλετε, η ιδιότητά μας ως χώρας-μέλους Συμμάχου του ΝΑΤΟ. Αν κάποιος θέλει να πει ότι εξαιτίας όλων αυτών η χώρα δεν πρέπει να είναι στο ΝΑΤΟ, διότι προφανώς αν δεν είναι στο ΝΑΤΟ θα απολαμβάνει περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τη διασφάλιση της Εθνικής Άμυνας και της Ασφάλειας, τότε δεν έχει παρά να βγει να το πει ανοιχτά χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Και βέβαια πραγματικά όπως σας είπα απορρίπτω το επιχείρημα ότι όλα αυτά σας τα επιβάλουν οι Αμερικανοί, στους οποίους έχετε δώσει πάρα πολλά χωρίς να αντλείτε τα αντίστοιχα ανταλλάγματα. Καμία κ. Νούλαντ δεν ήρθε να συζητήσει τη συμμετοχή μας στο κέντρο Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας στην Κωνσταντινούπολη. Μπορεί να ήρθε με μια άλλη ατζέντα πιο (να το πω έτσι) «προσαρμοσμένη στις τελευταίες γεωπολιτικές εξελίξεις», αλλά για το Κέντρο Αριστείας Ναυτικής Ασφάλειας, σας διαβεβαιώνω, δεν συζητήσαμε. Κι αν ήταν αυτή η προτεραιότητα των Αμερικανών θα μπορούσαν κάλλιστα να ρίξουν το βάρος στην MDCA, τη Συμφωνία Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας με τις ΗΠΑ η οποία επίσης αναμένεται να έρθει προς κύρωση στη Βουλή των Ελλήνων. Αυτό για τους Αμερικανούς, σε απόλυτη σημασία, θα ήταν θέμα μεγαλύτερης, υψηλότερης προτεραιότητας να περάσει προς Ψήφιση από την Βουλή των Ελλήνων. Αυτό όμως δηλώνω αναρμόδιος, είναι θέμα του Υπουργείου Εξωτερικών. Δεν ξέρω, υποθέτω σε σύντομο χρόνο θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και όλα αυτά.

Η χρηματοδότηση έχει να κάνει με το πολύ τεχνικό ζήτημα διασφάλισης της λειτουργίας του Κέντρου, δηλαδή έξοδα Διοίκησης, έξοδα για την δημιουργία υποδομών και παροχή υπηρεσιών, έξοδα μετακίνησης των στελεχών και για έξοδα της λειτουργίας της παραγωγής έργου του Κέντρου. Αυτό είναι όλο. Συνήθως χρηματοδοτείται από το “sponsoring nation”, δηλαδή τη χώρα υποδοχής, σε μεγάλο ποσοστό και κάπου συμβάλλουν, σε μικρότερο ποσοστό και οι λοιπές χώρες που συμμετέχουν.

Όσον αφορά Στη Συμφωνία Ασφαλείας με τη Νορβηγία. Ο σκοπός είναι η δημιουργία ενός συνολικού πλαισίου προστασίας κατά την ανταλλαγή διαβαθμισμένων πληροφοριών. Υπάρχει ή κρίθηκε ότι υπάρχει ένα κενό ως προς τη διαδικασία, τους όρους και τις απαιτούμενες προϋποθέσεις σε σχέση με την ανταλλαγή και αμοιβαία προστασία διαβαθμισμένων πληροφοριών.

Κατ’ αυτό τον τρόπο με την υπογραφή και την Κύρωση αυτής της Συμφωνίας παρέχεται, θα έλεγα, μία συμβολή και στην εδραίωση της Ευρωπαϊκής Αρχιτεκτονικής Ασφαλείας η οποία τόσο έχει διασαλευτεί μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Κι επιβάλλεται (αν επιβαλλόταν χθες, επιβάλλεται πολύ περισσότερο και με πολύ κατεπείγοντες όρους σήμερα) αυτή η νέα Ευρωπαϊκή Αρχιτεκτονική Ασφαλείας, να επισπευστεί και οι χώρες, οι οποίες έχουν να αναπτύξουν σχέσεις στο πεδίο αυτό της Αμυντικής Συνεργασίας και με μία συμφωνία ανταλλαγής διαβαθμισμένων πληροφοριών να προχωρήσουν πιο γρήγορα στην υλοποίηση αυτών των σχεδιασμών. Προφανώς είναι επωφελής η ανωτέρω συμφωνία διότι έτσι προάγονται επιδιώξεις Στρατιωτικής Διπλωματίας αλλά και της Εξωτερικής Πολιτικής της χώρας. Επίσης ενισχύονται οι διμερείς σχέσεις με μία άλλη χώρα – μέλος του ΝΑΤΟ, τη Νορβηγία. Και μάλιστα ικανοποιείται ένα ενδιαφέρον που έχει εκφραστεί στο παρελθόν αρκετές φορές από τη συγκεκριμένη χώρα για σύσφιξη των σχέσεων σε διμερείς σε επίπεδο, στον τομέα της Αμυντικής Συνεργασίας και τώρα υλοποιείται με αυτή τη Συμφωνία.

Επομένως, γι’ αυτούς τους λόγους θεωρώ ότι είναι επωφελής η σύναψη και αυτής της Συμφωνίας Ασφαλείας μεταξύ Ελλάδας και Νορβηγίας και εισηγούμαι στο Σώμα την υπερψήφισή της. Τώρα, τα υπόλοιπα, εφόσον υπάρχουν αυτές οι επιφυλάξεις, ασφαλώς κι είμαστε πάντα ανοιχτοί να συζητήσουμε κ. Πρόεδρε, είτε με τους συναδέλφους κατ’ ιδίαν, παρότι αυτή δεν είναι η διαδικασία που προβλέπεται, είτε στην Ολομέλεια, όποτε αποφασιστεί να έρθουν αυτές οι συμφωνίες στην Ολομέλεια. Δεν είναι δικό μου θέμα.

Είμαι στη διάθεσή σας όποτε έρθουν, να έρθουμε και να τις συζητήσουμε για να προχωρήσουμε στην τελική Ψήφισή τους. Θεωρώ ότι δεν είναι το μείζον ζήτημα και δεν θα έπρεπε να δημιουργείται καν ζήτημα από τη συμμετοχή της Ελλάδας στα Μνημόνια Κατανόησης για τη δημιουργία Κέντρου Αριστείας για τη Ναυτική Ασφάλεια που θα δημιουργήσει η Τουρκία.

Θεωρώ ότι δεν διασαλεύεται η Εθνική Ασφάλεια από μία τέτοια κίνηση. Θεωρώ ότι είναι υπερβολική η αντίδραση να διατυπώνονται τέτοιου είδους ενστάσεις καλόπιστα ή κακόπιστα. Καλόπιστα θέλω να πιστεύω από παρατάξεις της αντιπολίτευσης για τη συμμετοχή της Ελλάδας στο Κέντρο Ναυτικής Ασφάλειας. Είναι η πεπατημένη, είναι ο τρόπος που λειτουργεί σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, συνηθισμένη διαδικασία στους ΝΑΤΟϊκούς κόλπους και στους ΝΑΤΟϊκούς κόλπους όπως σας είπα, είτε μας αρέσει – είτε δεν μας αρέσει, καλούμεθα να συνυπάρξουμε με την Τουρκία.

Παρά τις διαφορές μας σε διμερές επίπεδο, παρά τις συμπεριφορές που αμφισβητούν εθνικά μας δίκαια, κυριαρχικά μας δικαιώματα από πλευράς της Τουρκίας, στις οποίες δίνουμε τις κατάλληλες απαντήσεις.

Ναι, βεβαίως, συνεχίζουμε την προσπάθεια τόνωσης της αποτρεπτικής ισχύος συνολικά των Ενόπλων Δυνάμεών μας. Συνεχίζονται τα εξοπλιστικά προγράμματα τα οποία έχουμε σχεδιάσει, όχι γιατί έτσι αποφασίσαμε χωρίς καμία προηγούμενη σκέψη ή περίσκεψη ή ελαφρά τη καρδία, δεδομένου του μεγάλου οικονομικού κόστους, αλλά όπως συνηθίζω να λέω και του ανυπολόγιστου εθνικού οφέλους αυτών των εξοπλιστικών προγραμμάτων. Από εκεί και πέρα όμως πρέπει να καλύπτουμε όλες τις υποχρεώσεις της χώρας όσον αφορά σε συμμετοχή σε διεθνείς οργανισμούς, ιδίως στην Βορειοατλαντική Συμμαχία.

Η Ελλάδα είναι χώρα – μέλος του ΝΑΤΟ. Το ΝΑΤΟ είναι μία Στρατιωτική Συμμαχία με αμυντικό προσανατολισμό. Ο αμυντικός προσανατολισμός θα έλεγα ότι επανεπικαιροποιείται αυτές τις μέρες με όσα συμβαίνουν στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο και στο πλαίσιο αυτής της κινητοποίησης, νομίζω καλό είναι η Ελλάδα να κινητοποιείται και να ανεβάζει κι αυτή ρυθμούς, όσον αφορά στη συμμετοχή της σε όλα τα δρώμενα. Ένα από αυτά τα δρώμενα είναι και η συμμετοχή σε αυτό το Κέντρο Αριστείας και ως εκ τούτου αποφασίζουμε να συμμετάσχουμε και θεωρώ ότι η συγκυρία είναι ικανή για να ανεβάσουμε στροφές.

Κι η φωνή της Ελλάδας, τα επιχειρήματα της Ελλάδας, οι ενστάσεις της Ελλάδας όπου υπάρχει λόγος να διατυπωθούν, θα διατυπώνονται σε όλα τα φόρα, σε όλα τα επίπεδα, προς όφελος και όχι για να υπάρξει βλάβη των εθνικών μας συμφερόντων.

Σας ευχαριστώ».

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022