ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2000

RELIABLE NEWS FROM THE YEAR 2000...eighteen years of reliability and objectivity!
X
ΡΗΣΙΜΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ,ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ

Eπικοινωνία στα e.mails: politikimx@gmail.com ή στείλτε μας συμπληρωμένη την σχετική φόρμα που θα βρείτε πιο κάτω.

Contact us:politikimx@gmail.com or fill the contact-form

ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΔΟΣΗΣ - PROFILE

Ο παρών ιστότοπος, αντιπροσωπεύει την σχεδόν εικοσαετή έκδοση έντυπης και ηλεκτρονικής Εφημερίδας με τον τίτλο «ΠΟΛΙΤΙΚΗ». Δεν ασχολείται με διαφήμιση,δεν απολαμβάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους,Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς,δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής «υποστηρικτές». Είναι μια εθελοντική προσφορά στους Ελληνες Απανταχού της Γης, ειλικρινούς και αδέσμευτης από κάθε πολιτική σκοπιμότητα δημοσιογραφικής – αυστηρά επιλεγμένης και χρήσιμης- ενημέρωσης. Ο,τι διαβάζετε εδώ, είναι καθαρή ΕΙΔΗΣΗ, χωρίς προηγούμενη «επεξεργασία». Είναι απλά, η ΑΛΗΘΕΙΑ.Τα άρθρα της ώδε Εφημερίδας, που εκδίδεται από το έτος 2000, ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαψεύστηκαν από κανέναν. Ευχαριστούμε που μας διαβάζετε.

Μαρία και Ιωάννης Γ. Βαβουρανάκης

http://politikinewsaaa.blogspot.gr :

ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ».

Aναζητήστε παλαιότερα άρθρα πατώντας εδώ:

http://politikinews.blogspot.gr

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Συνέντευξη του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη Δημόσια Τηλεόραση της Σερβίας (RTS) ..-ΕU interesting latest..-Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας:ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ "ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ"..-Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ. για την ποινική δίωξη του στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θεόδωρου Κιτσάκου..-UK's Economic Outlook in Six Charts..-RUSSIA's interesting latest news..-Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη στη Βουλή στη συζήτηση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση..-AHEPA e-News!..-"ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ":Κωδικοποίηση θέσεων και πολιτικών κατευθύνσεων ..-κ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΡΩΜΑΝΟΥ, Συγγραφέως, Ιστορικού Ερευνητή,άρθρο:"Η «Συμφωνία των Πρεσπών», Μέρος Β."..-Γράφει ο κ. Λεωνίδας Κουμάκης,Mέλος ΙΗΑ: "Οι πειρατές και το ποντίκι που βρυχάται"..-ΠΑΜΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΥΦΗΛΙΟΥ:[IHA Greece] Προς τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας..-Speech by Federal Chancellor Angela Merkel at the opening of the Paris Peace Forum on 11 November 2018..-"ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ":ζητείται περίσσευμα ψυχής....-

ΑΓΓΕΛΙΑ


Eξαιρετικά έμπειρη Δακτυλογράφος, εχέμυθη, υπεύθυνη, ορθογράφος, με άριστη γνώση Ελληνικής Γλώσσας(μονοτονικό).Για οποιονδήποτε χρειάζεται freelancer συνεργάτιδα στον τομέα αυτό και για οποιασδήποτε μορφής εργασία (συμπεριλαμβάνονται και απομαγνητοφωνήσεις), όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι αυτή.

Επικοινωνία asaptype53@gmail.com


AΠΟΣΥΡΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟ

Aποσύραμε ρεπορτάζ,φωτογραφίες και πληροφόρηση σχετική με εταιρεία διαδικασιών επαναχρησιμοποίησης μεταχειρισμένων αγαθών επειδή συγκεκριμένη καταγγελία καταναλωτή στο GOOGLE+ την οποία επισήμως μας απέστειλε, την ανέφερε με συγκεκριμένους αναφερόμενους οργισμένους χαρακτηρισμούς μετά από ατυχή συνεργασία του μαζί της.Εξ αιτίας της συγκεκριμένης αυτής καταγγελίας,επιστέγασμα και άλλων παρεμφερών τηλεφωνικών τοιούτων,αποσύραμε κάθε αναφορά μας,ρεπορτάζ ή φωτογραφίες ως οφείλαμε.

Η εφημερίδα ζητά ειλικρινά συγγνώμη από τους καταναλωτές.

Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2018

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Από την 1η Οκτωβρίου 2018, τέθηκε σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που  προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ. Ο Κανονισμός διευρύνει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών με στόχο την αποτελεσματικότερη εξασφάλιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.
Τα βασικά σημεία που προβλέπονται στη συγκεκριμένη δέσμη ρυθμίσεων είναι τα εξής:
Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Προς εξασφάλιση μεγαλύτερης διαφάνειας, στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια οι παρακάτω πληροφορίες:
•   η ημερομηνία υπογραφής για συμβάσεις αορίστου χρόνου και σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου, η χρονική διάρκεια της
•   η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου
•   εάν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης και η δυνατότητα επιλογής άμεσης εξυπηρέτησης της αίτησης με απώλεια του ανωτέρω δικαιώματος
•   ο ορισμός ή μη ανώτατου ορίου χρέωσης, από λίστα επιλογών που ορίζει ο πάροχος, πέραν του οποίου πραγματοποιείται φραγή
•   η δυνατότητα επιλογής μη εμφάνισης του αριθμού σε τηλεφωνικούς καταλόγους 
Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή του τιμολογίου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πάροχο, ο συνδρομητής διαθέτει πλέον μεγαλύτερο διάστημα καταγγελίας της σύμβασης. Υπενθυμίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να τον ενημερώσει σχετικά 1 μήνα πριν την έναρξη ισχύος των νέων όρων ή του νέου τιμολογίου.
Περισσότερες δυνατότητες στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής  μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας (fax) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή.
Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγράμματος: Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του 80% της κατανάλωσης του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών (χρόνου ομιλίας, SMS και MB) για κάθε μία υπηρεσία που περιλαμβάνεται σ’ αυτό. Ειδικά για την κατανάλωση όγκου δεδομένων (MB) η ενημέρωση προς τον συνδρομητή πρέπει να γίνεται και σε περίπτωση υπέρβασης του 100% του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών
Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να καλεί χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών του παρόχου του προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημά του.
Στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές, οι οποίες αφορούν εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας. Ως εκ τούτου, θεωρούμε ιδιαιτέρως σημαντικές τις ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη εξασφάλιση και προάσπιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή σε αυτό τον τομέα.
Κάθε καταναλωτής, θα πρέπει να είναι ενήμερος για τα δικαιώματά του και να μη διστάζει να τα διεκδικεί υποβάλλοντας καταγγελία, κάθε φορά που αυτά κινδυνεύουν από πρακτικές εταιρειών.
Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήματα ή καταγγελίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:
 Τel : 210-8817730
• Web: www.eeke.gr
• e-mail: info@eeke.gr

ΠΑΛΕΨΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ..ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ!!!

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΧΥΔΑΙΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ, ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ...συνεχίστε στον χυδαίο,πρόστυχο,σαθρό σας κόσμο.ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ...