ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2000

RELIABLE NEWS FROM THE YEAR 2000...eighteen years of reliability and objectivity!
X
ΡΗΣΙΜΗ,ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ,ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ,ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ

Eπικοινωνία στα e.mails: politikimx@gmail.com ή στείλτε μας συμπληρωμένη την σχετική φόρμα που θα βρείτε πιο κάτω.

Contact us:politikimx@gmail.com or fill the contact-form

ΠΡΟΦΙΛ ΕΚΔΟΣΗΣ - PROFILE

Ο παρών ιστότοπος, αντιπροσωπεύει την σχεδόν εικοσαετή έκδοση έντυπης και ηλεκτρονικής Εφημερίδας με τον τίτλο «ΠΟΛΙΤΙΚΗ». Δεν ασχολείται με διαφήμιση,δεν απολαμβάνει οικονομικής υποστήριξης από Δήμους,Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς,δεν έχει χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής «υποστηρικτές». Είναι μια εθελοντική προσφορά στους Ελληνες Απανταχού της Γης, ειλικρινούς και αδέσμευτης από κάθε πολιτική σκοπιμότητα δημοσιογραφικής – αυστηρά επιλεγμένης και χρήσιμης- ενημέρωσης. Ο,τι διαβάζετε εδώ, είναι καθαρή ΕΙΔΗΣΗ, χωρίς προηγούμενη «επεξεργασία». Είναι απλά, η ΑΛΗΘΕΙΑ.Τα άρθρα της ώδε Εφημερίδας, που εκδίδεται από το έτος 2000, ΟΥΔΕΠΟΤΕ διαψεύστηκαν από κανέναν. Ευχαριστούμε που μας διαβάζετε.

Μαρία και Ιωάννης Γ. Βαβουρανάκης


ΙΩΑΝΝΗΣ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

http://politikinewsaaa.blogspot.gr :

ΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ».

Aναζητήστε παλαιότερα άρθρα πατώντας εδώ:

http://politikinews.blogspot.gr

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: "NA KΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΑΕΜΥ"!!!!! Η απάντηση της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ στο facebook ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΗ, ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΡΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ..-Δημάρχου Αχαρνών,κ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΣΣΑΒΟΥ,δελτίον τύπου..-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΡΗΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ:ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ αλλά και ΕΚΔΡΟΜΗ!!..-"NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" δελτίον τύπου με αφορμή την παραίτηση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Διαφθοράς, αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννη Αγγελή..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION latest..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION :Council conclusions on EU-ASEAN relations..-ΕUROGROUP:Remarks by M. Centeno following the Eurogroup meeting of 21 January 2019..-SOS Ιατροί:ενημέρωση..-επίκαιρη ερώτηση του Ανεξάρτητου Βουλευτή Στάθη Παναγούλη..-"KINHMA ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ":πίτα στις 5 Φεβρουαρίου..-IMF:A Weakening Global Expansion Amid Growing Risks..-Council of Bars and Law Societies of Europe: press release..-Ένωση Κρητών Αγίας Βαρβάρας "Η Μεγαλόνησος" κοπή πίτας ..-NAΠΟΛΕΟΝΤΟΣ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ άρθρο:Τη Μακεδονία για ένα iPhone ..-ΑΑΔΕ:απαλλαγή απο ΦΠΑ των νέων μικρών επαγγελματιών..-H ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΡΗΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΙΩΣ ΚΑΣΣΑΠΑΚΗ:Αφράτο γλυκό ψωμί (σαν τσουρέκι) με κίτρινη κολοκύθα..-Νέα από το «Ξεκίνημα»..-"Aυτοδυναμία:αγαθό πολλαπλών απαιτήσεων" Γράφει η Μαρία Χατζηδάκη Βαβουρανάκη..-ΚΡΗΤΗ της Προκοπής:ενημερωτικά δελτία της Περιφέρειας ..-"Πρώτος ο ΚΑΝΕΝΑΣ"..πολιτικός σχολιασμός με την πένα του Γιάννη Γ. Βαβουρανάκη..-

ΔΗΛΩΣΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Το blog της Εφημερίδας «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»,δημοσιεύει-εκτός των διεθνών ειδήσεων και ποικίλων άλλων θεμάτων- δελτία τύπου ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ,άνευ καμίας απολύτως διακρίσεως,από τα πλέον «μικρά» έως τα μεγαλύτερα χωρίς να προβαίνει σε σχολιασμούς,αφού οι τελευταίοι ΑΝΗΚΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ. Η καταχώρηση είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, αφού η εφημερίδα ΔΕΝ ασκεί επάγγελμα,αλλά η προσεκτική,χρήσιμη και επιλεγμένη πληροφόρηση,αποτελεί προσφορά στους Ελληνες τόσο της Ελλάδος,όσο και του Εξωτερικού.

Επειδή διατυπώνονται παράπονα από αναγνώστες, εάν δεν βλέπετε δημοσιευμένα δελτία από κάποια κόμματα, είναι επειδή ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ. Η εφημερίδα ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ με τα κόμματα ιδιαιτέρως ούτε έχει προσωπικές σχέσεις με κανένα απολύτως.

Ευχαριστούμε θερμά που μας διαβάζετε…και για το ενδιαφέρον Σας, που είναι η μεγαλύτερή μας αμοιβή.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2018

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Από την 1η Οκτωβρίου 2018, τέθηκε σε ισχύ το δεύτερο στάδιο των ρυθμίσεων που  προβλέπονται στον Κανονισμό Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ. Ο Κανονισμός διευρύνει τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών με στόχο την αποτελεσματικότερη εξασφάλιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και Διαδίκτυο.
Τα βασικά σημεία που προβλέπονται στη συγκεκριμένη δέσμη ρυθμίσεων είναι τα εξής:
Μεγαλύτερη διαφάνεια ως προς τους συμβατικούς όρους: Προς εξασφάλιση μεγαλύτερης διαφάνειας, στην πρώτη σελίδα κάθε σύμβασης πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια οι παρακάτω πληροφορίες:
•   η ημερομηνία υπογραφής για συμβάσεις αορίστου χρόνου και σε περίπτωση σύμβασης ορισμένου χρόνου, η χρονική διάρκεια της
•   η τελική τιμή χρέωσης του παγίου και οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, το ύψος τυχόν επιδότησης και η απόσβεσή της, καθώς και τυχόν τέλος για διακοπή/καταγγελία σύμβασης ορισμένου χρόνου
•   εάν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης και η δυνατότητα επιλογής άμεσης εξυπηρέτησης της αίτησης με απώλεια του ανωτέρω δικαιώματος
•   ο ορισμός ή μη ανώτατου ορίου χρέωσης, από λίστα επιλογών που ορίζει ο πάροχος, πέραν του οποίου πραγματοποιείται φραγή
•   η δυνατότητα επιλογής μη εμφάνισης του αριθμού σε τηλεφωνικούς καταλόγους 
Μεγαλύτερη προθεσμία για καταγγελία σύμβασης: Σε περίπτωση μονομερούς τροποποίησης των συμβατικών όρων ή του τιμολογίου των παρεχόμενων υπηρεσιών από τον πάροχο, ο συνδρομητής διαθέτει πλέον μεγαλύτερο διάστημα καταγγελίας της σύμβασης. Υπενθυμίζουμε ότι ο πάροχος υποχρεούται να τον ενημερώσει σχετικά 1 μήνα πριν την έναρξη ισχύος των νέων όρων ή του νέου τιμολογίου.
Περισσότερες δυνατότητες στον τρόπο υποβολής καταγγελίας σύμβασης: Ο συνδρομητής  μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση, είτε στα καταστήματα του παρόχου, είτε με αποστολή επιστολής/τηλεομοιοτυπίας (fax) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η παροχή υπηρεσιών πρέπει να διακόπτεται εντός δύο εργάσιμων ημερών για την κινητή τηλεφωνία και οχτώ για τη σταθερή.
Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης: Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας σύμβασης αορίστου χρόνου ή σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για νέα σύμβαση ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ενημέρωση για υπέρβαση ορίου κατανάλωσης προγράμματος: Ο πάροχος υποχρεούται να ενημερώνει τον συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας σε περίπτωση υπέρβασης του 80% της κατανάλωσης του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών (χρόνου ομιλίας, SMS και MB) για κάθε μία υπηρεσία που περιλαμβάνεται σ’ αυτό. Ειδικά για την κατανάλωση όγκου δεδομένων (MB) η ενημέρωση προς τον συνδρομητή πρέπει να γίνεται και σε περίπτωση υπέρβασης του 100% του οικονομικού του προγράμματος ή πακέτων προπληρωμένων υπηρεσιών
Δωρεάν γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών: Σε περίπτωση βλάβης, ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να καλεί χωρίς χρέωση, από όλα τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας τη γραμμή εξυπηρέτησης βλαβών του παρόχου του προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημά του.
Στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, καθημερινά, δεχόμαστε πληθώρα καταγγελιών από καταναλωτές, οι οποίες αφορούν εταιρείες παροχής υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας. Ως εκ τούτου, θεωρούμε ιδιαιτέρως σημαντικές τις ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη εξασφάλιση και προάσπιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή σε αυτό τον τομέα.
Κάθε καταναλωτής, θα πρέπει να είναι ενήμερος για τα δικαιώματά του και να μη διστάζει να τα διεκδικεί υποβάλλοντας καταγγελία, κάθε φορά που αυτά κινδυνεύουν από πρακτικές εταιρειών.
Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήματα ή καταγγελίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας:
 Τel : 210-8817730
• Web: www.eeke.gr
• e-mail: info@eeke.gr

AΠΟΣΥΡΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟ

Aποσύραμε ρεπορτάζ,φωτογραφίες και πληροφόρηση σχετική με εταιρεία διαδικασιών επαναχρησιμοποίησης μεταχειρισμένων αγαθών επειδή συγκεκριμένη καταγγελία καταναλωτή στο GOOGLE+ την οποία επισήμως μας απέστειλε, την ανέφερε με συγκεκριμένους αναφερόμενους οργισμένους χαρακτηρισμούς μετά από ατυχή συνεργασία του μαζί της.Εξ αιτίας της συγκεκριμένης αυτής καταγγελίας,επιστέγασμα και άλλων παρεμφερών τηλεφωνικών τοιούτων,αποσύραμε κάθε αναφορά μας,ρεπορτάζ ή φωτογραφίες ως οφείλαμε.

Η εφημερίδα ζητά ειλικρινά συγγνώμη από τους καταναλωτές.