"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022

ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:Παρατηρήσεις ΕΕΕ επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Δικαστική Αστυνομία»



                                          

                                               Αριθμ. Πρωτ.:69-13/7/2022              

 

      Ενωση Εισαγγελέων Ελλαδοσ  

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

          Αγαπητοί συνάδελφοι,


         Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα, 13/7/2022, η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος απέστειλε στον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης τις παρακάτω παρατηρήσεις – επισημάνσεις επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Δικαστική Αστυνομία».

Η επιστολή:

ΠΡΟΣ

Προς τον κ. Υπουργό Δικαιοσύνης, Κωνσταντίνο Τσιάρα

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

 

Στις 7-7-2022, τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο: «Δικαστική Αστυνομία».

Η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος χαιρετίζει τη σχετική νομοθετική πρωτοβουλία, ώστε επιτέλους να ιδρυθεί και λειτουργήσει στη χώρα μας δικαστική αστυνομία, που αποτελεί πάγιο και διαχρονικό αίτημά της.

Εκφράζουμε όμως τη γνώμη ότι οι ευρείες αρμοδιότητες, που προβλέπονται στο σχέδιο νόμου, καθιστούν αδύνατη τη λειτουργία στην πράξη της υπό ίδρυση υπηρεσίας. Σκοπός της Δικαστικής Αστυνομίας θα πρέπει να είναι η υποβοήθηση του έργου του εισαγγελέα πρωτοδικών, όπως ακριβώς είχε προβλεφθεί αρχικά στο άρθρο 36 του Ν. 2145/1993, με: α. τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, β. τη διενέργεια προανακριτικών και ανακριτικών πράξεων κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας ή παραγγελίας του ανακριτή, γ. τη συλλογή αναγκαίων αποδεικτικών στοιχείων για να βεβαιωθεί η τέλεση εγκλήματος και να ανακαλυφθεί ο δράστης, δ. την εκτέλεση ποινικών δικαστικών αποφάσεων, ενταλμάτων σύλληψης, προσωρινής κράτησης και βίαιης προσαγωγής, καθώς και  κάθε άλλης διαδικαστικής πράξεως της ποινικής διαδικασίας, κατά την κρίση του αρμόδιου εισαγγελέα, ε. την παροχή επιστημονικής και τεχνικής συνδρομής επί θεμάτων των οποίων η μελέτη και ανάλυση απαιτεί ειδικές γνώσεις και στ. την υποβοήθηση των αρμοδίων δικαστικών και εισαγγελικών αρχών στην εκτέλεση αιτημάτων δικαστικής συνδρομής. Πέραν των ανωτέρω, δεν θα πρέπει, κατά την άποψη μας, να ανατεθούν στη δικαστική αστυνομία και αρμοδιότητες που αφορούν: α. την ευταξία των δικαστικών συνεδριάσεων και τη φύλαξη των δικαστικών καταστημάτων (άρθρο 4 παρ. 2 περ. β’ υποπερ. βγ’ του σχεδίου νόμου) και β. την εντός και εκτός δικαστηρίων φύλαξη δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών (άρθρο 4 παρ. 2 περ. β’ υποπερ. βε’ του σχεδίου νόμου).

Θεωρούμε, επίσης, ότι κάθε περιφερειακή υπηρεσία της Δικαστικής Αστυνομίας θα πρέπει να εδρεύει στην οικεία εισαγγελία, οι δε υπάλληλοι της θα πρέπει να τελούν υπό την άμεση διεύθυνση και εποπτεία του οικείου εισαγγελέα, το έργο του οποίου θα επικουρούν.

Εκφράζουμε, σε κάθε περίπτωση, τις αντιρρήσεις μας για την προβλεπόμενη στο σχέδιο νόμου ανάθεση της εποπτείας των περιφερειακών υπηρεσιών της Δικαστικής Αστυνομίας στους διευθύνοντες το δικαστήριο ή τη γενική επιτροπεία και όχι στους εισαγγελείς, ρύθμιση που αφενός μεν ενέχει δυσμενή διάκριση σε βάρος του εισαγγελικού κλάδου, αφετέρου δε θα δημιουργήσει πρακτικές δυσλειτουργίες στην ίδια την υπό ίδρυση υπηρεσία.

Ειδικότερα :

Σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 1, 2 και 4 του σχεδίου νόμου:       «1. Στο Υπουργείο Δικαιοσύνης συστήνεται «Υπηρεσία Δικαστικής Αστυνομίας», η οποία διαιρείται σε πολιτικό και αστυνομικό τομέα. 2. Η Υπηρεσία Δικαστικής Αστυνομίας αποτελείται από: α) τη Διεύθυνση Δικαστικής Αστυνομίας, η οποία εδρεύει στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Δικαιοσύνης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και διαιρείται σε Τμήμα Πολιτικού Τομέα και Τμήμα Αστυνομικού Τομέα. β) τις περιφερειακές υπηρεσίες, καθεμία από τις οποίες εδρεύει σε δικαστήριο ή γενική επιτροπεία. Οι περιφερειακές υπηρεσίες δύνανται να εδρεύουν και σε δικαστικά μέγαρα όπου στεγάζονται περισσότερα δικαστήρια, εισαγγελίες και επιτροπείες. Οι περιφερειακές υπηρεσίες διαιρούνται σε πολιτικό και αστυνομικό τομέα. 4. Ο διευθύνων το δικαστήριο ή τη γενική επιτροπεία εποπτεύει την αντίστοιχη περιφερειακή υπηρεσία της Δικαστικής Αστυνομίας. Αν η περιφερειακή υπηρεσία εδρεύει σε δικαστικό μέγαρο, την εποπτεία ασκεί ο αρχαιότερος από τους διευθύνοντες δικαστικούς λειτουργούς».

Κατά δε το άρθρο 4 παρ. 1 και 2 περ. α’, β’ και δ’ του σχεδίου νόμου: «1. Η Διεύθυνση Δικαστικής Αστυνομίας είναι αρμόδια για τη διεύθυνση και τη διοικητική υποστήριξη των περιφερειακών υπηρεσιών. 2. Οι περιφερειακές υπηρεσίες έχουν τις αρμοδιότητες της παρούσας. α. Ο πολιτικός τομέας είναι αρμόδιος για: αα) τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, προανάκρισης και ανακριτικών πράξεων κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας ή παραγγελίας του ανακριτή. …, αβ) την παροχή επιστημονικής και τεχνικής συνδρομής στους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς επί θεμάτων των οποίων η μελέτη και ανάλυση απαιτεί ειδικές γνώσεις. … . αγ) την υποβοήθηση των αρμοδίων δικαστικών και εισαγγελικών αρχών στην εκτέλεση αιτημάτων δικαστικής συνδρομής. β) Ο αστυνομικός τομέας είναι αρμόδιος για: βα) την επίδοση δικογράφων και διαδικαστικών εγγράφων, ββ) την εκτέλεση των αποφάσεων των ποινικών δικαστηρίων, βγ) την ευταξία των δικαστικών συνεδριάσεων και τη φύλαξη των δικαστικών καταστημάτων, βδ) τη συνδρομή προς τους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς κατά τη διενέργεια ανακριτικών πράξεων ή κατά την εκτέλεση αιτημάτων δικαστικής συνδρομής, καθώς και προς τους υπαλλήλους του πολιτικού τομέα της Δικαστικής Αστυνομίας, όταν αυτοί διενεργούν προκαταρκτική εξέταση ή προανάκριση, βε) την εντός και εκτός δικαστηρίων φύλαξη δικαστικών και εισαγγελικών λειτουργών, όταν κρίνεται από τον εποπτεύοντα την περιφερειακή υπηρεσία ότι συντρέχουν λόγοι ασφαλείας που συνδέονται με την άσκηση των καθηκόντων τους. … δ. Οι υπηρετούντες στις περιφερειακές υπηρεσίες των δικαστηρίων παρέχουν τις υπηρεσίες τους και στις αντίστοιχες εισαγγελίες

Επί των ανωτέρω προβλέψεων του νομοσχεδίου, λεκτέα τα ακόλουθα:

Ι. Η σύσταση της Δικαστικής Αστυνομίας είχε προβλεφθεί νομοθετικά στο άρθρο 36 Ν. 2145/1993 ορίζοντας ειδικότερα τα κάτωθι: «1. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης, Οικονομικών, Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης, μπορεί να ιδρυθεί υπηρεσία Δικαστικής Αστυνομίας στις εισαγγελίες πρωτοδικών της χώρας με τον τίτλο "Δικαστική Αστυνομία", που τελεί υπό την άμεση διεύθυνση του οικείου εισαγγελέα πρωτοδικών.  2. Σκοπός της Δικαστικής Αστυνομίας είναι η υποβοήθηση του εισαγγελέα πρωτοδικών στα καθήκοντα του με την διενέργεια: α. Προανακριτικών πράξεων, β. Προανακριτικών εξετάσεων, γ. Συλλογής αναγκαίων αποδεικτικών στοιχείων για να βεβαιωθεί η τέλεση εγκλήματος και να ανακαλυφθεί ο δράστης, δ. Εκτελέσεως ποινικών δικαστικών αποφάσεων, ενταλμάτων συλλήψεως, προσωρινής κρατήσεως και βίαιης προσαγωγής, καθώς και κάθε άλλης διαδικαστικής πράξεως της ποινικής διαδικασίας κατά την κρίση του αρμόδιου εισαγγελέα». Με την προαναφερόμενη διάταξη του άρθρου 36 Ν. 2145/1993, ετίθετο το θεμέλιο για την ίδρυση Δικαστικής Αστυνομίας, πλην όμως ουδέποτε εφαρμόστηκε στην πράξη, αφού δεν εκδόθηκε το προβλεπόμενο προεδρικό διάταγμα.

ΙΙ. Η επιτακτική ανάγκη ίδρυσης και λειτουργίας Δικαστικής Αστυνομίας αποτέλεσε πάγιο και διαχρονικό αίτημα της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, από τριακονταπενταετίας (σχετικό το με αρ. πρωτ. 74/12.6.1987 υπόµνηµά της), αλλά και γενικά των εισαγγελικών λειτουργών (σχετικές: α) η µε αρ. πρωτ. 20234/12.5.1987 αναφορά του Προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών προς το Υπουργείο Δικαιοσύνης και β) η με αριθμό 3/2003 απόφαση της Ολομέλειας της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου, με την οποία αναγνωρίστηκε η αναγκαιότητα σύστασης Δικαστικής Αστυνομίας ώστε, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην απόφαση, «… να μπορούν οι εισαγγελείς να αντιμετωπίζουν τις αναπτυσσόμενες σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας, συμπεριλαμβανομένης και της παρατηρούμενης διαφθοράς στο δημόσιο τομέα. Ειδικότερα ο Εισαγγελέας πρέπει να έχει τη συμπαράσταση έμπειρων και έμπιστων ειδικών που να γνωρίζουν τις μεταβαλλόμενες μεθόδους της οικονομικής εγκληματικότητας και να είναι αρωγοί στην εκάστοτε εισαγγελική έρευνα με τρόπο ασφαλή, τεκμηριωμένο και στο δυνατό ταχύτερο χρόνο. Η σύσταση και η ορθή στελέχωση της Δικαστικής Αστυνομίας είναι επιβεβλημένη, γιατί, πλην άλλων, θα διευκολύνει σημαντικά το έργο των διωκτικών αρχών τόσο κατά το στάδιο της προανακρίσεως, η οποία έτσι θα μπορεί να διεξάγεται ταχύτερα και πληρέστερα, όσο και στο στάδιο της εκτέλεσης των ποινών . Η Δικαστική Αστυνομία θα διευθύνεται και θα εποπτεύεται άμεσα από Εισαγγελικό Λειτουργό. Σ΄ αυτή θα μετέχουν και άλλα πρόσωπα από κλάδους βασικών ειδικοτήτων (γραφολόγοι, μηχανικοί, φοροτεχνικοί κλπ.) επιλεγόμενα με κριτήρια αξιοκρατικά και αδιάβλητα. Με τη Δικαστική Αστυνομία η ανεξάρτητη Εισαγγελική Αρχή θα μπορεί, δια των αμέσων οργάνων της, να προβαίνει σε δειγματοληπτικές παρεμβάσεις σε ευαίσθητους τομείς, όπως η διακίνηση ναρκωτικών, εκμετάλλευση γυναικών, απάτες σε βάρος του δημοσίου κλπ. Έτσι το αποτέλεσμα θα είναι η δραστηριοποίηση των λοιπών διωκτικών αρχών λόγω άμιλλας και η αποκάλυψη τυχόν παραλείψεων και συγκαλύψεων που θα οδηγούν στην αναζήτηση των ευθυνών των υπαιτίων. Η σημερινή παρέμβαση της Εισαγγελικής Αρχής, δεν πραγματοποιείται με άμεσα όργανα αυτής, αλλά με παραγγελίες προς τις άλλες διωκτικές αρχές, τα στελέχη των οποίων τελούν μεν υπό την εποπτεία του Εισαγγελέα, όχι όμως υπό την άμεση διεύθυνση του, την οποία έχει η διοίκηση και από την οποία  άμεσα εξαρτώνται. Έτσι η εισαγγελική παρέμβαση, υπό τις παρούσες συνθήκες, χάνει τον αιφνιδιασμό, την αξιοπιστία , τη μυστικότητα και τελικά την αποτελεσματικότητα της…»), καθώς και άλλων φορέων, όπως η Εταιρεία Δικαστικών Μελετών σε σχετικό πόρισμά της.

ΙΙΙ. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης στο παρελθόν είχε συγκροτήσει ειδική νομοπαρασκευαστική επιτροπή για την προετοιμασία σχετικού σχεδίου νόμου, το οποίο και παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2005. Αφετηρία και αυτού του σχεδίου νόμου ήταν η βούληση να δημιουργηθεί µία νέα υπηρεσία υπαγόμενη στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, που θα στελεχωνόταν από προσωπικό της εισαγγελίας και μόνιμο εξειδικευμένο αστυνομικό προσωπικό, επικουρούμενο µε απόσπαση από άλλες δημόσιες υπηρεσίες µε εξειδικευμένους επιστήμονες πάντα υπό την άμεση διεύθυνση της ανεξάρτητης εισαγγελικής αρχής και προς υποβοήθηση του έργου της. Στο σχέδιο νόμου αυτό προβλέπονταν οι εξής αρμοδιότητες της Δικαστικής Αστυνομίας (άρθρο 2 παρ. 2): α) η διενέργεια συμπληρωματικής προανάκρισης ή προκαταρκτικής εξέτασης μετά την υποβολή της σχετικής δικογραφίας στον Εισαγγελέα, β) η βεβαίωση αξιόποινων πράξεων, γ) η σύλληψη του δράστη στην περίπτωση αυτοφώρου εγκλήματος, δ) η επίδοση ποινικών δικογράφων, ε) η εκτέλεση ποινικών αποφάσεων, ενταλμάτων συλλήψεως, προσωρινής κράτησης και βίαιης προσαγωγής, στ) η ευταξία των δικαστικών συνεδριάσεων, ζ) η ασφαλής μεταγωγή των κρατουμένων στα δικαστήρια όπου καλούνται ή στους ανακριτές ή στους προανακριτικούς υπαλλήλους για ανάκριση, η) η συνεργασία µε τις ξένες δικαστικές ή αστυνομικές αρχές και η διεκπεραίωση αιτημάτων δικαστικής συνδρομής των ως άνω αρχών, θ) κάθε άλλη διαδικαστική πράξη της ποινικής διαδικασίας που θα της ανατεθεί από τον αρμόδιο Εισαγγελέα. Ομοίως προβλεπόταν ότι ο Διευθύνων την οικεία Εισαγγελία Πρωτοδικών προΐσταται όλων των επί μέρους υπηρεσιών της Δικαστικής Αστυνομίας, ο δε Εισαγγελέας Εφετών ασκεί την εποπτεία και τα καθήκοντα επιθεώρησης (άρθρο 7).

ΙV. Στη συνέχεια, τον Ιούλιο του 2018 τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, υπό τον τίτλο: «Ίδρυση Υπηρεσίας Δικαστικής Αστυνομίας», όπου οριζόταν ότι σκοπός της είναι η υποβοήθηση του έργου των δικαστικών και εισαγγελικών αρχών, ότι οι υπάλληλοι της Δικαστικής Αστυνομίας είναι ανακριτικοί υπάλληλοι κατά την έννοια των σχετικών διατάξεων του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας καθώς και ότι τα στελέχη της Δικαστικής Αστυνομίας που υπηρετούν στα Περιφερειακά Τμήματα ανά Δικαστήριο ή Εισαγγελία, τελούν υπό την διεύθυνση του Διευθύνοντος το Δικαστήριο ή την Εισαγγελία αντίστοιχα. Στις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα της Δικαστικής Αστυνομίας υπάγονταν ιδίως: α) η κατόπιν εισαγγελικής εντολής διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης και προανακριτικών πράξεων, β) η εκτέλεση ενταλμάτων σύλληψης ή η κατά νόμο διενέργεια αυτόφωρων συλλήψεων, γ) η επίδοση δικογράφων και διαδικαστικών εγγράφων, δ) η εκτέλεση των αποφάσεων των ποινικών δικαστηρίων, ε) η ευταξία των δικαστικών συνεδριάσεων και η φύλαξη των δικαστικών καταστημάτων, στ) η υποβοήθηση των αρμοδίων δικαστικών και εισαγγελικών αρχών στην εκτέλεση αιτημάτων δικαστικής συνδρομής, ζ) η παροχή επιστημονικής και τεχνικής συνδρομής στους δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς επί θεμάτων των οποίων η μελέτη και ανάλυση απαιτεί ειδικές γνώσεις , η) η βεβαίωση αξιόποινων πράξεων, των οποίων οι υπάλληλοι της Δικαστικής Αστυνομίας λαμβάνουν γνώση κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, θ) κάθε άλλη διαδικαστική πράξη που θα της ανατεθεί από τις αρμόδιες Δικαστικές και Εισαγγελικές Αρχές.

V. Παρά το γεγονός ότι μοναδικός σκοπός της υπό ίδρυση Δικαστικής Αστυνομίας, όπως αυτός διαφαίνεται και από τα σχετικά ως άνω νομοσχέδια, είναι διαχρονικά η υποβοήθηση του έργου του Εισαγγελέα Πρωτοδικών, υπό την άμεση διεύθυνση και εποπτεία του οποίου θα τελούσε η εν λόγω υπηρεσία, αιφνίδια διαπιστώνουμε ότι στο νέο σχέδιο νόμου, η Δικαστική Αστυνομία θα εδρεύει σε κάθε δικαστήριο ή γενική επιτροπεία και θα εποπτεύεται από τους διευθύνοντες τα δικαστήρια δικαστικούς λειτουργούς. Τούτο, δε, μάλιστα, καίτοι η συντριπτική πλειοψηφία των αρμοδιοτήτων, τις οποίες η Δικαστική Αστυνομία έχει, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου, ταυτίζονται με τις αρμοδιότητες του εισαγγελέα πρωτοδικών, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 29 Ν. 4938/2022 - Κ.Ο.Δ.Κ.Δ.Λ (διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, διεύθυνση της προανάκρισης, εποπτεία και έλεγχος των αστυνομικών αρχών αναφορικά με την πρόληψη και τη δίωξη των εγκλημάτων, εκτέλεση των ποινικών αποφάσεων και παροχή συνδρομής για την εκτέλεση εκτελεστών τίτλων) και ενεργούνται ύστερα από σχετική παραγγελία του ανωτέρω, η δε προανάκριση και προκαταρκτική εξέταση και υπό την διεύθυνση αυτού, σύμφωνα με το άρθρο 31 παρ. 1 ΚΠΔ, η έννοια της οποίας (διεύθυνσης) είναι σαφώς ευρύτερη και ισχυρότερη εκείνης της εποπτείας.

VI. Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι καθίσταται προβληματική η διάταξη που θέτει τις περιφερειακές υπηρεσίες της Δικαστικής Αστυνομίας υπό την εποπτεία των διευθυνόντων τα δικαστήρια και τη γενική επιτροπεία και όχι υπό την εποπτεία των εισαγγελικών αρχών, τις αρμοδιότητες των οποίων εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο η υπό ίδρυση υπηρεσία. Άλλωστε, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο σκοπός σύστασης της δικαστικής αστυνομίας, από την αρχική νομοθετική πρόβλεψή της με το άρθρο 36 Ν. 2145/1993, ήταν η υποβοήθηση του εισαγγελέα πρωτοδικών στα καθήκοντά του.

Για τους λόγους που εκτέθηκαν προτείνουμε:

1. Να τροποποιηθεί η διάταξη του άρθρου 3 παρ. 2 και 4 του σχεδίου νόμου και να ορίζει τα εξής:

«2. Η Υπηρεσία της Δικαστικής Αστυνομίας αποτελείται από: α) τη Διεύθυνση Δικαστικής Αστυνομίας, η οποία εδρεύει στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Δικαιοσύνης και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και διαιρείται σε Τμήμα Πολιτικού Τομέα και Τμήμα Αστυνομικού Τομέα, β) τις περιφερειακές υπηρεσίες, καθεμία από τις οποίες εδρεύει σε δικαστήριο ή γενική επιτροπεία ή στις οικείες εισαγγελίες όσον αφορά τα δικαστήρια πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης. Οι περιφερειακές υπηρεσίες διαιρούνται σε πολιτικό και αστυνομικό τομέα»

«4. Ο διευθύνων το δικαστήριο ή τη γενική επιτροπεία εποπτεύει την αντίστοιχη περιφερειακή υπηρεσία της Δικαστικής Αστυνομίας. Ο διευθύνων την εισαγγελία, εποπτεύει την αντίστοιχη περιφερειακή υπηρεσία της Δικαστικής Αστυνομίας των δικαστηρίων πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης. Αν η περιφερειακή υπηρεσία εδρεύει σε δικαστικό μέγαρο, την εποπτεία ασκεί ο διευθύνων την εισαγγελία».

2. Να αναδιαμορφωθεί η διάταξη του άρθρου 4 παρ. 2 στοιχ. δ’ του σχεδίου νόμου, σύμφωνα με την οποία: «Οι υπηρετούντες στις περιφερειακές υπηρεσίες των δικαστηρίων παρέχουν τις υπηρεσίες τους και στις αντίστοιχες εισαγγελίες», ώστε να ορίζει ότι: «Οι υπηρετούντες στις περιφερειακές υπηρεσίες των εισαγγελιών, παρέχουν τις υπηρεσίες τους και στα αντίστοιχα δικαστήρια και τους δικαστικούς λειτουργούς, που υπηρετούν σε αυτά».

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος

          

Ο Πρόεδρος

 

Ο Γενικός Γραμματέας

 

 

 

         Ευάγγελος Μπακέλας

     Εισαγγελέας Εφετών

 

Ιωάννης Σέβης

Εισαγγελέας Πρωτοδικών

 


 


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024