ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
8-11-2018
Ο φετινός Μαραθώνιος της Αθήνας, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 (https://www.athensauthenticmarathon.gr/site/index.php/el/ ). Η πλατφόρμα συνεργιών - μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα- http://www.athensauthentic.com/, (*) που δημιούργησε η Ένωση για την προβολή του αυθεντικού Μαραθωνίου Δρόμου, της Αθήνας, των ξενοδοχείων μελών της, αλλά και για την καθιέρωση του Νοεμβρίου ως μήνα Μαραθωνίου - με όλα τα θετικά αποτελέσματα για τον προορισμό, υποστηρίζει για τέταρτη συνεχή χρονιά την διοργάνωση, εντός και εκτός Ελλάδας.
Σημαντικές είναι οι μέχρι σήμερα νέες συμμετοχές υποστηρικτών (φορέων, ιδρυμάτων, επιχειρήσεων - ΜΜΕ συμμάχων επικοινωνίας http://marathon.athensauthentic.com/en/Contributors ) αλλά και οι προσφορές προς τους Μαραθωνοδρόμους και τους συνοδούς τους (http://marathon.athensauthentic.com/en/Visitor-s-Guide ) που συνεχώς εμπλουτίζονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συμμετοχές αυξάνονται σημαντικά με τη ένταξη στην πλατφόρμα 35 μέχρι στιγμής ‘marathon hotels’ – μέλη της Ένωσης ( http://www.all-athens-hotels.com/english/attica/webpage/marathon_hotels ), αλλά και των ‘marathon stores’(http://marathon.esathena.gr/) - σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών. Επίσης:
· Η πλατφόρμα φιλοξενείται στην αρχική σελίδα του Μαραθωνίου του ΣΕΓΑΣ (https://www.athensauthenticmarathon.gr/site/index.php/en/) κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την ενημέρωση των Μαραθωνοδρόμων αλλά και των ΜΜΕ διεθνώς.
· Η πλατφόρμα και οι προσφορές που συγκεντρώνονται προβάλλονται και μέσω της εκπτωτικής κάρτας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «ATHENS SPOTLIGHTED»
· Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την Marketing Greece έχουν προσκληθεί και θα φιλοξενηθούν στην Αθήνα ξένοι δημοσιογράφοι – μαραθωνοδρόμοι από Ελβετία, Γαλλία, Αγγλία ενώ έχει δρομολογηθεί και σχετική καμπάνια στο εξωτερικό μέσω του discovergreece.com.
· Φέτος μια νέα πρωτοβουλία προστέθηκε: Η διεθνής εταιρία City Sightseeing και το ελληνικό τμήμα της εταιρείας («RED BUS» - επίσης σύμμαχος της προσπάθειας και ενεργό μέλος του Δικτύου Συνεργειών της ΕΞΑΑΑ), ξεκίνησε την προβολή της ιδέας του Μαραθωνίου στις πόλεις όπου δραστηριοποιείται, μέσω του City Sightseeing Marathon Challenge. Η πρώτη δράση πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Αύγουστο στη Σεβίλλη, η δεύτερη θα διεξαχθεί φέτος στην Αθήνα. Ήδη έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την ανάδειξη των 3 τυχερών δρομέων που θα μετέχουν στον αυθεντικό Μαραθώνιο. Οι 3 νικητές του ‘Marathon Challenge’ καθώς και ο Πρόεδρος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας κ. Ortenga θα φιλοξενηθούν στην Αθήνα.
· Από αρχές Νοεμβρίου διανέμεται στα ‘marathon hotels’ και σε λοιπούς συνεργάτες που το επιθυμούν, χάρτης για την Αθήνα, τον Μαραθώνα και για τον Μαραθώνιο – με εξώφυλλο το εικονίδιο / σήμα της πλατφόρμας.
(*) http://www.athensauthentic.com
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΕΞΑΑΑ: Φορείς, ιδρύματα, Μουσεία, επιχειρήσεις, επαγγελματίες του τουρισμού, κ.ά, εργαστήκαμε αφιλοκερδώς για τη δημιουργία της πλατφόρμας, για την συγκέντρωση δώρων και προσφορών προς τους Μαραθωνοδρόμους, αλλά και για τη δρομολόγηση μιας διεθνούς εμβέλειας καμπάνιας στο εξωτερικό. Η πλατφόρμα και η δράση μας από το 2015 μέχρι σήμερα, εμπλουτίσθηκε σημαντικά. Δημιουργήθηκαν ή εξασφαλίστηκαν μέσω της Ένωσής μας: α)“marathon hotels”, τα οποία προσφέρουν ειδική υποδοχή και εξειδικευμένες υπηρεσίες στους δρομείς, β) εκδηλώσεις, δράσεις, προσφορές, εκπτώσεις, δώρα από 5 ημέρες έως και για όλο τον Νοέμβριο για τους μαραθωνοδρόμους, γ)“marathon stores” (μέσω της συνεργασίας μας με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών αλλά και με παραδοσιακά καταστήματα στη Πλάκα και το Μοναστηράκι) κ.ά. Επίσης, αρκετοί εξειδικευμένοι δημοσιογράφοι και bloggers / δρομείς φιλοξενούνται κάθε χρόνο από τα “marathon hotels” συμβάλλοντας στην -με σύγχρονο τρόπο- διάδοση της πληροφορίας που αφορά στην εμπειρία της συμμετοχής στον αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας-απ’ ευθείας στο ενδιαφερόμενο κοινό. Παράλληλα, η Marketing Greece και ΜΜΕ συστρατεύθηκαν μαζί μας σε μια καμπάνια εντός και εκτός Ελλάδας - ενισχύοντας το μήνυμα, αλλά και τις προσφορές της δράσης «athensauthentic.com». Στόχος μας ήταν και είναι η καθιέρωση του Νοεμβρίου ως μήνα Μαραθωνίου δρόμου, η δημιουργία ατμόσφαιρας γιορτής στην πόλη, η αύξηση παραμονής των επισκεπτών στην Αθήνα - και αλλά και του ενδιαφέροντος για τον αυθεντικό Μαραθώνιο και την ιστορία του.
Με εκτίμηση
«The Marathon team» ΕΞΑΑΑ
Ευγένιος Βασιλικός – Γεν. Γραμματέας,
Λία Φαληρέα - Διευθύντρια & Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου,
Αγγελική Ρίζου - Υπεύθυνη website /social Media / Foreign Press,
Πόλυ Πετρά -Υπεύθυνη Γραμματείας