"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
18/4/2024
Χθες 2327  Αυτόν τον μήνα 38947  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: Weekend Read Special Edition: Spring Meetings 2024..-OBAMA's latest..-General Secretariat of the Council:Forward look: 22 April - 5 May 2024..-Βίλα Παπαδόπουλου: Το μεγάλο μυστικό της Πάρνηθας..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ:Συνέδριο..-Πώς γίνεται η αμφισβήτηση του ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα ..-Τι Ισχύει για το Δώρο Πάσχα των Εργαζόμενων στον Ιδιωτικό Τομέα..-ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Ενημέρωση για το Σύνολο των Εργοδοτών της Χώρας..-ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΤΡΙΒΗ,ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...:ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΕΡΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΠΛΑΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ..-Think Tank,COUNCIL OF THE EU, update..-European Council conclusions, 17 and 18 April 2024..-Σε ισχύ από τις 22 Απριλίου το «Καλάθι των Νονών».....-European Council conclusions on Ukraine, the Middle East and Türkiye..-Eurogroup President Paschal Donohoe will represent the Eurogroup at the Spring Meetings of the IMF and World Bank Group in Washington, DC..-CDU latest..- SPD latest..- Συνέντευξη Τύπου του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη .....- Ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού,ενημέρωση..-Άσκηση εκλογικού δικαιώματος Ελλήνων ναυτικών που υπηρετούν σε πλοία με Ελληνική Σημαία, τα οποία ναυλοχούν σε Ελληνικά λιμάνια.....-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ,πρόσφατο αξιόλογο έργο.....-Δήλωση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη κατά την άφιξή του στην έκτακτη Σύνοδο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στις Βρυξέλλες..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ..-SPD latest news..-CDU latest new..-Prime Minister, Justin Trudeau..-ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ - Γ.Σ. Μελών της Αττικής - Συνεστίαση..-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..-GAIN reports..-EBRD supports expansion of Serbian automotive lighting manufacturer..-EU COMMISSION: Finance news hub..-IMF:Why Our World Needs Fiscal Restraint in Biggest-Ever Election Year..-NATO news..-EUROPEAN COMMISSION:AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-ΓΣΕΕ:24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ..-Presidency event: Informal meeting of health ministers, Brussels, 23 - 24 April 2024..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ:πρόσκληση σε webinar..- Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο 9ο «Our Ocean Conference..-Fruit and vegetables newsletter..- IMF update..-Πάσχα στο Ίδρυμα Ευγενίδου..-Ο Γερουσιαστής Μενέντεζ αλλάζει την στρατηγική του για να επιβεβαιωθεί η αθωότητα του..-Δικηγορικός Σύλλογος Χανίων: Ημερίδα Αστικού Δικονομικού Δικαίου..-Συνταξιούχοι: Το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο αποφασίζει για την επιστροφή των δώρων..-ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ:Διπλή διάκριση...Απόφαση του ΔΣ του ΔΣΑ για το νέο δικαστικό χάρτη..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"Διεύρυνση της δικηγορικής ύλης: ΕΝΑ ακόμα βήμα για τη δικηγορία που μας αξίζει"..- ΓΣΕΕ:ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ..-Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...- NASA's Earth Observatory,update..-QUORA:What happens if you do not eat sugar for 8 weeks?..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-EU COMMISSION:Agricultural markets dashboard – Apples..-ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΗ..-30η "Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ Γαλάζια Οικονομία"..-Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης:Φόρος τιμής σε δεκάδες χιλιάδες απελαθέντες παρά την απεργία!..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ομιλία στην παρουσίαση του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας..---

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

"ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ενημέρωση




Ομιλία του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκου Μητσοτάκη
στην Κ.Ο. του Κόμματος

Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2018




Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σε αντίθεση με αυτούς οι οποίοι κυβερνούν τη χώρα, οι πολίτες δεν έχουν αυταπάτες. Στην μεγάλη, τη συντριπτική τους πλειοψηφία πιστεύουν ότι η χώρα πηγαίνει προς τη λάθος κατεύθυνση. Δεν έχουν άδικο. Η σημερινή μας συνεδρίαση πραγματοποιείται ενώ η δημόσια σφαίρα, η δημόσια ατμόσφαιρα έχει επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο από κυβερνητικούς χειρισμούς εντός και εκτός συνόρων.

Στο Σκοπιανό, η Συμφωνία των Πρεσπών συσσωρεύει διαρκώς αρνητικά τετελεσμένα, όπως φαίνεται από την αναθεωρητική διαδικασία στη γειτονική χώρα. Όσα προωθούνται προς αναθεώρηση στο νέο Σύνταγμα των Σκοπίων είναι ακόμη χειρότερα και από την ίδια τη Συμφωνία των Πρεσπών. Για να το πω πολύ απλά: Με τις επιλογές της η κυβέρνηση επέτρεψε στα Σκόπια να εμπαίζουν πλέον την Ελλάδα. Όλα αυτά, ενώ στην Αθήνα, η κοινή γνώμη παρακολούθησε και παρακολουθεί άναυδη όσα ειπώθηκαν μεταξύ του κ. Κοτζιά και του κ. Καμμένου, για μυστικά κονδύλια, για ύποπτες χρηματοδοτήσεις. Αυτά ειπώθηκαν εντός του υπουργικού Συμβουλίου. Το  αποτέλεσμα ποιο ήταν;  Η έξοδος του κ. Κοτζιά από την κυβέρνηση. Και είναι πρωτοφανές -και θέλω να το τονίσω αυτό- στην ιστορία της μεταπολίτευσης να διερευνά η Δικαιοσύνη εκατέρωθεν κατηγορίες δύο υπουργών της ίδιας κυβέρνησης, εντός του υπουργικού Συμβουλίου.

Για άλλη μια φορά ρωτώ γιατί δεν δίνεται στη δημοσιότητα η επιστολή παραίτησης του κ. Κοτζιά; Και γιατί δεν δίνονται στη δημοσιότητα τα πρακτικά του επίμαχου υπουργικού συμβουλίου, όταν αυτά έχουν γίνει ακόμα και αντικείμενο μηνύσεων, αλλά και δικαστικής έρευνας; Ο κ. Τσίπρας είναι πλέον και υπουργός Εξωτερικών. Ενώ περιμένουμε να έρθει προς κύρωση η Συμφωνία για τα Σκόπια στην ελληνική Βουλή, για να δούμε με τι είδους πλειοψηφία θα γίνει αυτό και αν ο κ. Καμμένος θα φύγει από την πόρτα ή το παράθυρο. Είναι μια κυβέρνηση την οποία, όμως, ο κ. Καμμένος εξακολουθεί να στηρίζει-προφανώς γιατί υπάρχουν πολιτικά γραμμάτια εκατέρωθεν. Πρόκειται για πρωτοφανείς χειρισμούς σε ένα κρίσιμο εθνικό θέμα. Έχουμε να κάνουμε με έναν αδιανόητο συνδυασμό τυχοδιωκτισμού και αυθαιρεσίας.

Θα το ξαναπώ άλλη μια φορά: Η Νέα Δημοκρατία δεν θα ψηφίσει τη συμφωνία των Πρεσπών, ούτε τώρα ούτε μετά τις εκλογές. Και ο μόνος τρόπος να μην κυρωθεί μετα βεβαιότητας ποτέ αυτή η συμφωνία είναι να γίνουν εθνικές εκλογές πριν αυτή έρθει στη Βουλή. Είναι, όμως, φανερό ότι ο κ. Τσίπρας έχει αναλάβει την υποχρέωση να περάσει το Σκοπιανό από την ελληνική Βουλή πριν η χώρα πάει σε κάλπες και ότι αποβλέπει σε κάποιου είδους ανταλλάγματα. Ένα είναι βέβαιο: δεν πρόκειται για ανταλλάγματα που θα ωφελήσουν τη χώρα. Αλλά για κάποια πρόσκαιρα πολιτικά ωφελήματα τα οποία ο κ. Τσίπρας έχει την ψευδαίσθηση ότι θα εξυπηρετήσουν τον ίδιο και το κόμμα του.

Κυρίες και κύριοι, δεινή είναι η θέση της χώρας και στην οικονομία. Η Ελλάδα υποτίθεται ότι βγήκε από το πρόγραμμα, συνεχίζει όμως να μην έχει πρόσβαση στις αγορές γιατί δεν μπορεί να δανειστεί με κανονικά επιτόκια. Όπως δηλαδή δανείζονται σήμερα, η Κύπρος, η Πορτογαλία, η Ιρλανδία, χώρες που μπήκαν σε προγράμματα την τελευταία δεκαετία και βγήκαν στην πραγματικότητα από τα προγράμματα αυτά. Η Ελλάδα συνεχίζει, σήμερα, να μην έχει ανάπτυξη, να μην προσελκύει επενδύσεις, να υπεροφορολογεί τους πολίτες της και να επιβαρύνει εργαζόμενους και εργοδότες, με υπερβολικές ασφαλιστικές εισφορές. Υποχωρεί, δυστυχώς, και σήμερα που μιλάμε σε όλες τις κατατάξεις διεθνών οργανισμών. Κάποιοι, εντός και εκτός Ελλάδας, έχουν το θράσος να ισχυρίζονται ότι τα πράγματα πάνε καλά στη χώρα μας. Είναι οι ίδιοι που πανηγύρισαν το τέλος του τρίτου μνημονίου γιατί πολύ απλά τους βόλευε να κρύψουν το ελληνικό πρόβλημα κάτω από χαλί.

Ο κ. Τσίπρας έχει βάλει τη χώρα σε διαρκές Μνημόνιο, δεσμεύοντας την σε πολιτικές λιτότητας για πολλά χρόνια ακόμα. Και η κυβέρνηση παίζει ένα παιχνίδι επιδομάτων αποβλέποντας στο να δημιουργήσει σχέσεις εξάρτησης με κοινωνικές ομάδες, τις οποίες η ίδια έχει καταστήσει πια πολιτικά ευάλωτες. Όμως τα επιδόματα δεν φτάνουν, η χώρα φτωχαίνει και η ανομία εξαπλώνεται. Η πατρίδα μας διψάει για ανάπτυξη γιατί ξέρει ότι μόνο έτσι θα λυτρωθεί από τον φαύλο κύκλο απαξίωσης και φτωχοποίησης. Η κοινωνία παρακολουθεί άφωνη ξεκαθαρίσματα λογαριασμών μεταξύ νονών της νύχτας, μια κοινωνία παραδομένη στο φόβο και την ανασφάλεια. Όπως παρακολουθεί και την απόπειρα -επιτυχημένη δυστυχώς με την απόλυτη ανοχή της κυβέρνησης- άλωσης των πανεπιστημιακών χώρων από τους Ρουβίκωνες, από τραμπούκους, από συμμορίες, από βαποράκια. Δυστυχώς, τα  πανεπιστήμιά μας είναι σήμερα ο καθρέφτης μιας χώρας που βρίσκεται σε απόλυτη παρακμή. Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση δεν έχει καμία διάθεση να προστατεύσει το πανεπιστήμιο, δεν έχει καμία διάθεση να προστατεύσει την ακαδημαϊκή κοινότητα. Επιτρέπει, ενθαρρύνει αυτό το περιβάλλον κατατρομοκράτησης φοιτητών και καθηγητών. Με τον ίδιο τρόπο που είναι φανερή η προσπάθεια χειραγώγησης της Δικαιοσύνης μέσα από πολιτικές διώξεις που έχουν ξεκάθαρη σκοπιμότητα.

Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση επιχειρεί με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο να αποτρέψει ή να αναβάλλει την εισαγγελική έρευνα για τους 99 νεκρούς στο Μάτι. Το κάνει αυτό για να αυτο-προστατευθεί, αλλά για να προστατεύσει κιόλας πρόσωπα στον χώρο της αυτοδιοίκησης ή της δημόσιας Διοίκησης που συνδέονται στενά μαζί της. Και, στο μεταξύ, σκάνδαλα της κυβέρνησης που δήθεν ισχυρίζεται ότι έχει ακόμα ηθικό πλεονέκτημα, έρχονται στην επιφάνεια το ένα μετά το άλλο.

Μετά τις πωλήσεις βλημάτων στη Σαουδική Αραβία, χρειάστηκε να παρέμβει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού για να γλιτώσει το Δημόσιο 700 εκατ. ευρώ τα οποία κάποιοι υπουργοί πήγαν να δωρίσουν στους παραχωρησιούχους του «Ελευθέριος Βενιζέλος». Και όταν αυτοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με την καινούρια πρόταση της επιτροπής που τους είπε, με πολύ απλά λόγια, πως είναι δυνατόν να πουλάτε αυτό το περιουσιακό στοιχείο για λιγότερο από 500 εκατ. ενώ αξίζει πάνω από 1,1 δισ., το δέχτηκαν αμέσως. Η OLAF ερευνά τη διασπάθιση σημαντικών κονδυλίων που δόθηκαν για την ανακούφιση των μεταναστών. Μετανάστες και πρόσφυγες που κατέληξαν στο κάτεργο, στο κολαστήριο της Μόριας. Και μόλις προ ημερών -το αναδείξαμε στην εθνική αντιπροσωπεία- ο κ. Σπίρτζης έκανε το πρωτοφανές: άλλαξε εκ των υστέρων τους όρους διαγωνισμού για να ευνοηθεί μια συγκεκριμένη εταιρεία στο Εμπορευματικό Κέντρο του Θριάσιου Πεδίου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ δεν είναι τίποτα άλλο από μια κυβέρνηση σκανδάλων κι οι Έλληνες το συνειδητοποιούν αυτό κάθε μέρα και περισσότερο. Και μην έχετε αμφιβολία ότι όσο πλησιάζει το τέλος τους, τόσο θα μαθαίνουμε και περισσότερα για τις σκοτεινές τους συναλλαγές.

Κυρίες και κύριοι, από αυτό το ζοφερό περιβάλλον, επιχειρεί να δραπετεύσει η κυβέρνηση, μετατρέποντας το Σύνταγμα σε εργαλείο αντιπερισπασμού. Προκειμένου να αποσπάσει την προσοχή από το οικονομικό, κοινωνικό και ηθικό της ναυάγιο, ο κ. Τσίπρας θυμήθηκε ξαφνικά τη συνταγματική αναθεώρηση που είχε εξαγγείλει για πρώτη φορά, θυμίζω, πριν από 2,5 χρόνια. Όμως, σε μια Δημοκρατία, μια ουσιαστική διαδικασία αναθεώρησης προϋποθέτει συναίνεση. Κάτι που δεν είναι ούτε μέσα στις δυνατότητες ούτε στις προθέσεις αυτής της κυβέρνησης. Μιας κυβέρνησης που πάει να δρομολογήσει τσάτρα-πάτρα μια συνταγματική αναθεώρηση της τελευταίας στιγμής-μόνο και μόνο για να αποτρέψει τελικά -όχι για να υλοποιήσει, για να αποτρέψει- κάθε μεγάλη θεσμική αλλαγή. Γιατί, δεν θέλουν η Ελλάδα να πάει μπροστά. Δεν θέλουν η χώρα να μείνει απλά στάσιμη. Θέλουν η χώρα να πάει πίσω. Να πάνε τη χώρα πίσω στα θεσμικά, όπως την πήγαν πίσω στην οικονομία, την παιδεία, την κοινωνική πολιτική, την ασφάλεια, τη δικαιοσύνη, παντού. Μέσω απαράδεκτων προβλέψεων, μέσω μιας σειράς από πρόχειρες αναδιατυπώσεις, η κυβέρνηση επιχειρεί επί της ουσίας να ματαιώσει για μια δεκαετία κάθε γενναία, κάθε μεγάλη αλλαγή του Συντάγματος. Επιχειρεί να χειραγωγήσει αυτή την ύψιστη κοινοβουλευτική διαδικασία μόνο και μόνο για να εμποδίσει έναν γνήσιο εκσυγχρονισμό του Συντάγματος τον οποίον -μετα βεβαιότητος- θα έφερνε στον Καταστατικό Χάρτη η επόμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Το μεγάλο ερώτημα που θα κληθούμε στη διάρκεια της επιτροπής, στις ψηφοφορίες που θα γίνουν σε αυτή τη Βουλή, αλλά και στην επόμενη να απαντήσουμε όλοι μας είναι αν, μετά την αναθεώρηση του 2008 -αναθεώρηση περιορισμένης έκτασης- αντέχουμε ως χώρα να χάσουμε άλλη μια δεκαετία για να έχουμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε ένα πραγματικά νέο Σύνταγμα για μια νέα Ελλάδα. Διάβασα με προσοχή τις 23 σελίδες της κυβερνητικής πλειοψηφίας, της πρότασης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ. Τι περιλαμβάνουν εκτός από μια σειρά από κούφιους βερμπαλισμούς; Μια διάταξη, πολυδιαφημισμένη από την κυβέρνηση, της οποίας εδώ και χρόνια είχα προσωπικά ζητήσει την αλλαγή της: Το περιβόητο άρθρο περί ευθύνης υπουργών. Το άρθρο 86 του Συντάγματος.

Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να υπενθυμίσω ότι όταν έκανα την πρόταση αυτή, προ ακριβώς δώδεκα ετών, νέος βουλευτής τότε το 2006, μαζί με επτά άλλους συναδέλφους -μαζί και ο εισηγητής μας, ο κ. Τασούλας- το  κόμμα του κ. Τσίπρα τότε σφύριζε αδιάφορα.

Tι άλλο περιλαμβάνει η εισήγηση του ΣΥΡΙΖΑ; Προτάσεις επικίνδυνες, όπως Δημοψηφίσματα, προσέξτε, με λαϊκή πρωτοβουλία και με συλλογή υπογραφών ακόμα και από το facebook. Προτάσεις ατελέσφορες, όπως επαναλαμβανόμενες  ψηφοφορίες για ένα εξάμηνο για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας. Προτάσεις θεσμικά διαλυτικές, όπως η συνταγματική κατοχύρωση της απλής αναλογικής ως μόνιμο εκλογικό σύστημα που θα οδηγήσει τη χώρα σε μόνιμη ακυβερνησία. Και, τέλος, μια σειρά από ρυθμίσεις, όπως π.χ. αυτές που αφορούν τις σχέσεις Εκκλησίας-Κράτους. Δεν χρειάζεται καμία συνταγματική νομοθέτηση για να πετύχουν το σκοπό τους. Αρκούν απλές νομοθετικές παρεμβάσεις.

Αποτελεί πολιτική ύβρη να εισηγείται μια κυβέρνηση τη διεύρυνση του θεσμού των δημοψηφισμάτων, όταν η ίδια ευτέλισε τον θεσμό αυτόν με το φιάσκο του καλοκαιρού του 2015, το αποτέλεσμα του οποίου το άλλαξε η ίδια μέσα σε 24 ώρες. Είναι αστείο σήμερα -όχι το 2015- να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για μόνιμο δημόσιο έλεγχο της ενέργειας και των υδάτων, την ώρα που διαπραγματεύεται την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ και έχει εκχωρήσει το σύνολο της δημόσιας περιουσίας -ακόμη και αρχαία μνημεία- στο υπερταμείο για 99 χρόνια. Μέχρι και αυτό έκαναν. Έβαλαν στο υπερταμείο ακόμη και τη Βεργίνα, τον Λευκό Πύργο, την Κνωσσό, τμήμα των Φιλίππων. Και δεν ντρέπονται. Μέχρι τώρα ξέραμε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υποθηκεύει το μέλλον μας. Τώρα μαθαίνουμε ότι υποθηκεύει ακόμη και την ιστορία μας.

Είναι προσβολή της νοημοσύνης των πολιτών -και όσων ήμασταν σε αυτή την αίθουσα και συμμετείχαμε στην κυβέρνηση από το 2012 έως το 2014- να ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ νέο τρόπο εκλογής Προέδρου Δημοκρατίας «για να μη διαταράσσεται η πολιτική συνέχεια», ενώ το 2014 εκείνος δεν πρότεινε καν υποψήφιο, ανατινάζοντας τη χώρα για να μην συνεχίσει το έργο της η τότε κυβέρνηση. Είναι επίσης απόλυτη υποκρισία, αυτοί που τις μονές μέρες αποζητούν τη στήριξη της Εκκλησίας, τις ζυγές να την απαξιώνουν στο όνομα μιας ψευδεπίγραφης  «θρησκευτικής ουδετερότητας». Είναι θλιβερό η κυβέρνηση να ζητεί τη συναίνεση των δημοκρατικών δυνάμεων, για μια διαδικασία που από τη φύση της πρέπει να έχει συναινετικά χαρακτηριστικά, ενώ ταυτόχρονα επιδίδεται σε ένα άνευ προηγουμένου πογκρόμ κατά κάθε πολιτικού αντιπάλου, μέσω ευτελισμένων εξεταστικών και προανακριτών επιτροπών.

Το κυβερνητικό κείμενο που διάβασα μόνο προοδευτικό δεν είναι. Είναι ένα αντιδραστικό αναχρονιστικό μονοπάτι προς ένα συνταγματικό τέλμα το οποίο θα οδηγήσει τη χώρα ακόμη πιο πίσω. Προσέξτε λίγο ποια κεφάλαια δεν ακουμπά καν η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ: Δημόσια Διοίκηση, Εκπαίδευση, Ανάπτυξη, Δικαιοσύνη, καλή Νομοθέτηση, Δημοσιονομική Σταθερότητα. Με άλλα λόγια, μένουν τελείως άθικτες οι δομές που συνέτειναν στη σημερινή οπισθοδρόμηση. Γιατί ακριβώς σε αυτές ποντάρει ο ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να φέρει στα δικά του μικρά μέτρα όλο το πολιτικό σύστημα. Θα το πω πολύ απλά: με την πρότασή του ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να «συριζοποιήσει» ακόμη και το Σύνταγμα. Δεν θα το επιτρέψουμε.  

Από το βήμα αυτό, λοιπόν, τους προειδοποιώ: Στην Ελλάδα ζούμε σε συντεταγμένη Πολιτεία. Όχι σε ένα ιδιότυπο αυταρχικό καθεστώς όπου η κυβέρνηση έχει το μονοπώλιο της αυθαιρεσίας. Ας σταματήσει ο κ. Τσίπρας να φέρεται ως αριστερός Ορμπάν της Μεσογείου. Ας πάψει να ονειρεύεται ανατροπή της πολιτειακής τάξης μέσω συντακτικής συνέλευσης που σύμφωνα με τον αρμόδιο Υπουργό -και, όπως αντιλαμβάνομαι, εισηγητή της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας κ. Κατρούγκαλο- «θα προκύψει... κινηματικά με καταλύτη την Αριστερά». Η Νέα Δημοκρατία δεν θα επιτρέψει κανέναν αναθεωρητικό λαϊκισμό που θα υπονομεύσει τη Δημοκρατία. Αυτά να τα ξεχάσουν.

Αγαπητοί συνάδελφοι, απέναντι στον σκοτεινό κόσμο της κυβερνητικής πολιτικής, η Ν.Δ. αντιπαρατάσσει το δικό της ρεαλιστικό πρόγραμμα. Είναι το σχέδιο για μια Ελλάδα με φως και ελπίδα. Στη Θεσσαλονίκη είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε το όραμά μας για μια αναγεννημένη Ελλάδα. Είχα την ευκαιρία να αναδείξω παραμέτρους μιας οικονομικής πολιτικής με συγκεκριμένα μέτρα, ορισμένα από τα οποία είδα ότι έσπευσε ήδη να αντιγράψει, άτσαλα κι αποσπασματικά, ο κ. Τσίπρας. Όμως οι δικές μας επιλογές κινούνται προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση: Δεν μειώνουν διαρκώς τον εθνικό πλούτο για να μοιράζουν, μετά, ένα ελάχιστο τμήμα του, ως μικρά αντίδωρα σε υποψήφιους πελάτες του κόμματος. Αλλά με επενδύσεις και δουλειές, οι επιλογές της Ν.Δ. αυξάνουν το συνολικό εισόδημα της Ελλάδας. Και, μαζί του, το συνολικό εισόδημα όλων των Ελλήνων. Σε ειδικές συναντήσεις συζητάμε τις θέσεις μας με όλους τους εκπροσώπους της πραγματικής οικονομίας. Για τη μείωση των φορολογικών συντελεστών σε επιχειρήσεις και σε φυσικά πρόσωπα, για τη μείωση των εισφορών, για τον μειωμένο ΦΠΑ και για τις ρυθμίσεις των δανείων. Σε δήμους και περιφέρειες -μιας και έρχονται οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές- εξετάζουμε όλα τα τοπικά προβλήματα. Εξετάζουμε όμως και τα θέματα χρηματοδότησης της αυτοδιοίκησης.

Ήδη, παρουσιάσαμε τις ιδέες μας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση σε εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν πολλοί πανεπιστημιακοί. Για την αναβάθμιση των πανεπιστημίων μας, των δημοσίων πανεπιστημίων, ώστε να γίνουν πιο εξωστρεφή και να συνδεθούν με την οικονομία και την αγορά εργασίας. Και μιλάμε βέβαια συνέχεια με τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας γιατί είμαστε δίπλα τους. Συζητάμε μαζί τους για το πώς μπορούμε να έχουμε ένα αποτελεσματικό δίχτυ κοινωνικής προστασίας. Για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα προς 800.000 συμπολίτες μας, το αφορολόγητο των 1.000 ευρώ για κάθε παιδί και την εξασφάλιση θέσης σε κάθε παιδί ελληνικής οικογένειας σε παιδικούς σταθμούς. Ενώ πολύ σύντομα, μες στον επόμενο μήνα, και ως αποτέλεσμα της δουλειάς που έχει γίνει στη σχετική επιτροπή, θα παρουσιάσουμε και τις θέσεις μας για τη μεγάλη εθνική απειλή του δημογραφικού προβλήματος.

Στα θεμέλια, όμως της πολιτικής μας βρίσκονται λόγια που εγώ τα έχω πει εδώ και πολύ καιρό: «Η νέα Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο Σύνταγμα». Γι’ αυτό και είχα προτείνει -στην πρώτη μάλιστα συνάντηση που είχα με τον κ. Τσίπρα, ένα μήνα αφότου εκλέχτηκα πρόεδρος της ΝΔ -το επαναλαμβάνω και σήμερα- μια τολμηρή πρόταση: να υπερψηφιστεί, τώρα, το σύνολο των άρθρων που θα τεθούν προς αναθεώρηση από όλα τα δημοκρατικά κόμματα, από μια μεγάλη, διευρυμένη πλειοψηφία της Βουλής. Ώστε στην επόμενη Βουλή, να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για μια μεγάλη, μια τολμηρή, μια ριζική αναθεώρηση, αφού, όμως, πρώτα έχουν λάβει τον λόγο οι πολίτες με την ψήφο τους στις εκλογές.

Με τον τρόπο αυτόν, οι επόμενες εκλογές δεν θα αφορούν μόνο τη διακυβέρνηση της χώρας αλλά και το περιεχόμενο του ίδιου του καταστατικού χάρτη. Το ποιος φοβάται την ετυμηγορία των πολιτών θα το αφήσω στην κρίση όσων μας παρακολουθούν. Σε κάθε περίπτωση, και διαψεύδοντας τις κυβερνητικές προσδοκίες, εμείς θα συμμετέχουμε κανονικά στην επιτροπή αναθεώρησης που θα συσταθεί άμεσα. Και εκεί θα αντιπαρατεθούμε με την οπισθοδρόμηση σε κάθε λέξη, σε κάθε άρθρο και σε κάθε παράγραφο του Συντάγματος:

Όπου η κυβέρνηση προτείνει τη στασιμότητα μέσω της διατήρησης της γραφειοκρατίας και των εμποδίων στις αποκρατικοποιήσεις, εμείς θα προτείνουμε ασφαλές φορολογικό και επιχειρηματικό περιβάλλον και εξασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού. Κίνητρα για επενδύσεις και ταχεία απονομή της Δικαιοσύνης.

Όπου η κυβέρνηση θα προτείνει τον ασφυκτικό έλεγχο του κράτους σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης, εμείς θα προτείνουμε αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την καθιέρωση πρότυπων δομών και την ισότητα ευκαιριών. Αυτόνομα δημόσια πανεπιστήμια, αλλά, ναι, και ιδιωτικά πανεπιστήμια, κάτω από αυστηρό θεσμικό έλεγχο.

Όπου η κυβέρνηση διατηρεί μια στάσιμη δημόσια διοίκηση εμείς θα καθιερώσουμε κανόνες ακεραιότητας, διαφάνειας, αξιοκρατίας και υψηλής αίσθησης ευθύνης των κρατικών λειτουργών απέναντι στους πολίτες. Όπου η κυβέρνηση θα επιχειρεί να χειραγωγήσει τις περιφέρειες και τους δήμους, εμείς θα προτείνουμε αυτοτελείς πόρους στην αυτοδιοίκηση, αλλά και διαδικασίες λογοδοσίας για τα πεπραγμένα της. Με το πνεύμα αυτό προσέρχεται η Ν.Δ. στη συζήτηση ως υπεύθυνη δύναμη του τόπου. Καταγγέλλοντας την προσπάθεια εργαλειοποίησης μιας σοβαρής -της πιο σοβαρής- θεσμικής διεργασίας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά και προβάλλοντας με σαφήνεια τη δική μας ολοκληρωμένη πρόταση. Μια πρόταση που θα στηρίζεται σε τρεις κεντρικές αρχές:

Πρώτον, το νέο Σύνταγμα πρέπει να είναι λιτό, χωρίς περιττές και αναχρονιστικές διατάξεις. Να εξασφαλίζει τη συνέχεια και κυρίως την αποτελεσματικότητα του κράτους, να διαχωρίζει τις εξουσίες, να αναβαθμίζει το Κοινοβούλιο και να θωρακίζει τη Δικαιοσύνη. Να καθιερώνει τη λογοδοσία, τη διαφάνεια και την αξιολόγηση, να προστατεύει τον πολίτη και να αποκαθιστά την τιμή του πολιτικού συστήματος.

Αυτά σημαίνουν στην πράξη ότι: Καθιερώνεται σταθερός εκλογικός κύκλος και περιορίζονται οι λόγοι πρόωρης διάλυσης της Βουλής, ώστε οικονομία και κοινωνία να απεξαρτηθούν από την ομηρία των κομματικών σκοπιμοτήτων. Η εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας αποσυνδέεται πλήρως από την πρόωρη διάλυση της Βουλής. Σε περίπτωση που αποβούν άκαρπες δύο ψηφοφορίες με αυξημένη πλειοψηφία, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα εκλέγεται μεταξύ των δύο επικρατέστερων υποψηφίων απευθείας από τον λαό. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα διατηρήσει τις αρμοδιότητες που έχει και επιπλέον  θα έχει τη δυνατότητα να συγκαλεί -και θεσμικά κατοχυρωμένα, πια- το Συμβούλιο Πολιτικών Αρχηγών. Ενισχύεται η λειτουργία της Βουλής, με κανόνες καλής νομοθέτησης. Αποκτά πια συνταγματική κατοχύρωση η καταπολέμηση της κακονομίας και της πολυνομίας και η κωδικοποίηση της νομοθεσίας. Η τοπική αυτοδιοίκηση αναλαμβάνει νέες αρμοδιότητες και δικούς της αυτοτελείς πόρους, αλλά και νέες ευθύνες λογοδοσίας. Και φυσικά, αλλάζει το άρθρο για την ασυλία των βουλευτών και την ευθύνη των υπουργών. Και η Βουλή απεμπλέκεται από δικαστικές λειτουργίες. Τέλος, η Δικαιοσύνη απεξαρτάται από την κυβέρνηση. Η επιλογή των ανωτάτων δικαστικών περιέρχεται στη Βουλή και ενισχύονται οι συνταγματικές εγγυήσεις ανεξαρτησίας όλων των δικαστικών λειτουργών.

Δεύτερον, το νέο Σύνταγμα εγγυάται το σταθερό οικονομικό περιβάλλον, τη δημοσιονομική σταθερότητα και την ανάπτυξη της χώρας. Αυτά σημαίνουν ότι: Καθιερώνονται συνταγματικοί κανόνες και μηχανισμοί που αποτρέπουν τον δημοσιονομικό εκτροχιασμό της χώρας και οι προϋπολογισμοί του κράτους οφείλουν να είναι πάντα ισοσκελισμένοι. Ο υγιής ανταγωνισμός και η ανάπτυξη τονώνονται, οι στρατηγικές επενδύσεις ενισχύονται, ενώ δεν θα επιτρέπεται πλέον η επιβολή φόρων και άλλων βαρών με αναδρομική ισχύ. Το περιβάλλον προστατεύεται αποτελεσματικά, διασφαλίζοντας απολύτως την έννοια του περιβαλλοντικού ισοζυγίου. Η προστασία από την κλιματική αλλαγή, τη μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζει μακροπρόθεσμα η χώρα μας, βρίσκει τη θέση της στο Σύνταγμα. Ισχύει η πλήρης αυτονομία των δημοσίων Α.Ε.Ι., αλλά αλλάζει το άρθρο 16 και λειτουργούν επιτέλους ιδιωτικά πανεπιστήμια υπό δημόσια εποπτεία ανεξάρτητης Αρχής υψηλού κύρους. Αναρωτιέμαι πραγματικά πώς θα προσέλθει ο ΣΥΡΙΖΑ στην επιτροπή για την αναθεώρηση για να εξηγήσει με ποιο σκεπτικό δεν κρίνει αναθεωρητέο το άρθρο 16. Πως θα υποστηρίξει ότι δεν είναι μια αναγκαία μεταρρύθμιση που, επιτέλους, πρέπει να γίνει στη χώρα μας, για να αφήσουμε πίσω μας ιδεοληψίες που οδηγούν σε τεράστιες οικονομικές απώλειες δεκάδες χιλιάδες ελληνικές οικογένειες και δεν μας επιτρέπουν να γίνουμε ένας εκπαιδευτικός πρωταγωνιστής σε όλη την περιοχή της Νοτιανατολικής Μεσογείου.

Τρίτον, το νέο Σύνταγμα εξασφαλίζει την κοινωνική αλληλεγγύη και τις ίσες ευκαιρίες ως όχημα κοινωνικής κινητικότητας και συνθήκη ευημερίας για όλους. Αντιμετωπίζει τις πελατειακές δομές του κράτους, και ενισχύει την κοινωνία των πολιτών. Αυτό σημαίνει: Κανένας πολίτης απροστάτευτος, όλοι με πρόσβαση στην Υγεία, την Παιδεία και τον Πολιτισμό. Το ΑΣΕΠ ενισχύεται στον ρόλο της επιλογής των στελεχών της Διοίκησης. Η αξιολόγηση καθιερώνεται, πια, συνταγματικά σε όλα τα επίπεδά της. Και βέβαια, προτείνουμε την υπό προϋποθέσεις διευκόλυνση της ίδιας της διαδικασίας της συνταγματικής αναθεώρησης. Να μην χρειάζεται να περιμένουμε μια πενταετία για να εκκινεί και πάλι η διαδικασία. Ο κόσμος σήμερα αλλάζει με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από ό,τι άλλαζε όταν γράφτηκε το αρχικό κείμενο του Συντάγματος, πριν από περισσότερα από 40 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι το Σύνταγμα μας πρέπει να μπορεί να προσαρμόζεται, όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο -πάντα από αυξημένες πλειοψηφίες- με μεγαλύτερη ευελιξία από όση σήμερα το ίδιο το Σύνταγμα επιτρέπει.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είμαστε έτοιμοι με μία γενναία, συγκροτημένη και απολύτως επεξεργασμένη παρέμβαση. Η ταυτότητα της αναθεωρητικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίας συνίσταται πάνω απ’ όλα στην ανάδειξη του κράτους στην υπηρεσία του πολίτη, αλλά και στην εμπέδωση της εμπιστοσύνης στους θεσμούς. Και αυτές τις θέσεις μας για τολμηρές αλλαγές, θα τις στηρίξουμε μέσα στο φυσικό χώρο της δημοκρατίας, στο εθνικό κοινοβούλιο. Αυτά επί της ουσίας.

Και για να είμαστε ξεκάθαροι και επί της διαδικασίας:

Πρώτον: Θα επαναφέρουμε την πρότασή μας να έλθουν προς αναθεώρηση σε αυτή την Βουλή όλα τα άρθρα που θα προταθούν από τα δημοκρατικά κόμματα  -και σίγουρα τα δύο μεγάλα που έχουν τη δυνατότητα να εκκινήσουν τη διαδικασία καθώς έχουν πάνω από 50 βουλευτές- όπως ορίζει το Σύνταγμα, για να εκκινήσει η διαδικασία αναθεώρησης. Και, αφού τοποθετηθούν οι πολίτες για την κατεύθυνση των αλλαγών αυτών με την ψήφο τους, η επόμενη Βουλή να έχει τη δυνατότητα να προβεί σε μια ευρεία και τολμηρή αναθεώρηση, σεβόμενη τη βούληση του λαού. Είναι στο χέρι της κυβέρνησης να δεχτεί αυτή την έντιμη και καθαρή πρότασή ή να λειτουργήσει ως συντηρητική τροχοπέδη στην αναβάθμιση των θεσμών.

Δεύτερον: Θα καταθέσουμε σε 10 μέρες όταν ξεκινήσει η διαδικασία στην αρμόδια επιτροπή την πλήρη δική μας αναθεωρητική πρόταση. Θα συμπεριλαμβάνει προφανώς και όλα τα άρθρα τα οποια κρίνουμε ότι πρέπει να αναθεωρηθούν, καθώς και το σκεπτικό πίσω από την πρότασή μας. Μια πρόταση που θα προσφέρει πραγματική αναπτυξιακή προοπτική, θα καταργήσει αναχρονιστικούς θεσμούς, θα κάνει το Σύνταγμά μας πιο λιτό, θα απαλείψει αδικαιολόγητα προνόμια, θα εγγυηθεί επί της ουσίας ένα μοντέλο μιας νέας λειτουργικής δημοκρατίας. Απέναντι στην ανεπαρκή και πολιτικά υστερόβουλη πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, εμείς θα θέσουμε στην κρίση του κοινοβουλίου και του ελληνικού λαού μια πρόταση γενναία, στη βάση της οποίας θα καλέσουμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να συζητήσουμε.

Τέλος, δηλώνω απερίφραστα ότι η Νέα Δημοκρατία σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να συναινέσει σε μια εργαλειακή αναθεώρηση που θα κρατήσει τη χώρα δέσμια σε αναχρονιστικές δομές. Δεν θα επιτρέψουμε άλλη μια χαμένη ευκαιρία ανασύνταξης των θεσμών. Είναι στο χέρι της κυβέρνησης να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων, αν δεν το κάνει όμως, η Νέα Δημοκρατία δεν θα κάνει πίσω στις αρχές της. Είναι μεγάλη η ευθύνη όλων μας απέναντι στις επόμενες γενιές για να επιτρέψουμε μια συρρικνωμένη αναθεωρητική πρωτοβουλία που θα τελματώσει τη συνταγματική μας τάξη για τουλάχιστον μια δεκαετία. Εμείς θα εμποδίσουμε αυτή την εξέλιξη με κάθε μέσο που η ίδια η έννομη τάξη, που το ίδιο το Σύνταγμα, μας παρέχει, σήμερα ως αξιωματική αντιπολίτευση, και αύριο στην αναθεωρητική Βουλή με την εμπιστοσύνη των πολιτών ως η επόμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κλείνω με τις εξής σκέψεις: στο δρόμο προς τις εκλογές που με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο πλησιάζουν, η κυβέρνηση χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη. Είναι σίγουρο ότι, στην προσπάθειά της να κερδίσει λίγους μήνες ακόμη στην εξουσία, θα συκοφαντήσει κι άλλο πολιτικούς αντιπάλους με προπαγάνδα, με λάσπη, με ψέματα. Η συνταγματική αναθεώρηση προβάλλει για όλους μας ως μια ακόμα ευκαιρία, ως  ένα ακόμη σοβαρό πεδίο όπου θα αντιπαρατεθεί η αλήθεια με το ψέμα, η μιζέρια με την ελπίδα, η συντήρηση με την πρόοδο. Θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία να προτείνουμε καινοτόμους θεσμούς για την Ελλάδα του μέλλοντος να ξεφύγουμε από το σημερινό τέλμα. Θα τους αντιμετωπίσουμε έντιμα -ακόμη και σε αυτό το πεδίο- για να αποκαλύψουμε την υποκρισία τους.

Σήμερα έχουμε κάθε λόγο να είμαστε ικανοποιημένοι γιατί οι επιλογές μας δικαιώνονται, και γιατί ολοένα και περισσότεροι πολίτες στρέφονται προς τη Νέα Δημοκρατία. Προδομένοι ψηφοφόροι, που κάποτε παρασύρθηκαν από τις σειρήνες της δημαγωγίας, επιστρέφουν στο δρόμο της ρεαλιστικής ελπίδας. Παλαιοί φίλοι που με το χρόνο απομακρύνθηκαν, επιστρέφουν πίσω στο φυσικό τους σπίτι. Πολίτες που κάποια στιγμή εμπιστεύτηκαν άλλα κόμματα, βλέπουν τις μεγάλες ιδεολογικές διαφορές του παρελθόντος να ξεθωριάζουν μπροστά στην απάτη του λαϊκισμού και συμπορεύονται σήμερα μαζί μας. Όλοι, πλέον, αναγνωρίζουν ότι προϋπόθεση για την ανάταξη της Ελλάδας είναι μία μεγάλη πολιτική αλλαγή. Και ότι κεντρικός φορέας αυτής της μεγάλης προοδευτικής προσπάθειας είναι η Νέα Δημοκρατία.

Έχουμε ήδη μπει στην τελική ευθεία για τις κάλπες. Το μόνο που απομένει στον κ. Τσίπρα είναι να ορίσει τον ακριβή χρόνο των εκλογών. Θα γίνουν όμως μέσα στους μήνες που έρχονται. Στο επόμενο διάστημα εμείς θα μιλάμε για το αύριο. Ένα αύριο με θεσμούς που θα δημιουργήσουν ελπίδα, προοπτική και ευημερία στους Έλληνες. Ενώ αυτοί θα μιλάνε για το χθες, γιατί εκεί θέλουν να οδηγήσουν τη χώρα. Κοιτάμε τους πολίτες στα μάτια. Γιατί στα μάτια τους βλέπουμε να καθρεφτίζεται η ελπίδα τους για ένα καλύτερο μέλλον. Ξέρουμε πως οι πολίτες θέλουν να πάμε επιτέλους την Ελλάδα μπροστά. Η απάντησή μας στις αγωνίες τους είναι μόνο μια λέξη: Μπορούμε!

Σας ευχαριστώ πολύ.


Αθήνα, 7 Νοεμβρίου 2018



Η Τομεάρχης Οικονομίας και Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, κ. Ντόρα Μπακογιάννη,  έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η υπερήφανη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τους θεσμούς καταγράφει άλλη μια επιτυχία: την οριστική κατάργηση του νόμου Κατσέλη και τη μη προστασία της πρώτης κατοικίας στο τέλος του χρόνου. Ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, κ. Γιάννης Δραγασάκης, επικαλούμενος ότι ο νόμος Κατσέλη ήταν προϊόν μιας συγκυρίας κρίσης, γκρεμίζει και το τελευταίο καταφύγιο προστασίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

Οι θεσμικές βελτιώσεις στο νόμο Κατσέλη που έχει προτείνει η Νέα Δημοκρατία μπορούν να προστατεύσουν τους πραγματικά αδύναμους. Όμως η υποκρισία της Κυβέρνησης περισσεύει: από το “κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη” πέρασε σε δεκάδες  πλειστηριασμούς ημερησίως  και τώρα στην οριστική κατάργηση της προστασίας των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Η εξαπάτηση των Ελλήνων πολιτών από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν έχει τέλος».

Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2018
          
Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η Νέα Δημοκρατία εκφράζει την ικανοποίησή της για την καθυστερημένη υιοθέτηση της πάγιας θέσης της από τον ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά τις σχέσεις Πολιτείας-Εκκλησίας. Σήμερα απεδείχθη περίτρανα ότι τα εκκρεμή ζητήματα στις σχέσεις των δύο πλευρών δεν χρήζουν συνταγματικής αναθεώρησης, αλλά μπορούν κάλλιστα να ρυθμιστούν με νομοθετικές πρωτοβουλίες. Πρωτοβουλίες τις οποίες, υπενθυμίζεται, ότι είχε λάβει η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ήδη από το 2013, με τη σύσταση κοινής εταιρείας Κράτους-Εκκλησίας για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, την υλοποίηση των οποίων είχε ματαιώσει για ιδεοληπτικούς λόγους ο ΣΥΡΙΖΑ. 

Στο πλαίσιο αυτό, εύχεται η συμφωνία που ανακοινώθηκε σήμερα να αποβεί ουσιαστικά επωφελής για την Πολιτεία και την Εκκλησία και να μην εξαντληθεί σε μια κατ’ επίφαση αποσύνδεση της μισθοδοσίας των κληρικών από το Κράτος».
 


"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022