ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ:newsletter
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΔΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΑΔ
|
|
---|
Κατά το έτος 2024, έπειτα από ένσταση του Διοικητή της Αρχής, επιβλήθηκε από το αρμόδιο δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο η ποινή της οριστικής παύσης σε 10 περιπτώσεις υπαλλήλων. Ειδικότερα: - Σε έξι περιπτώσεις επιβλήθηκε οριστική παύση και διοικητική κύρωση 10.000 ευρώ σε υπαλλήλους - εξεταστές υποψηφίων για την απόκτηση Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.), Άδειες Οδικού Μεταφορέα, για δωροληψία υπαλλήλου για πράξη που αντίκειται στα καθήκοντά του. Σε πρώτο βαθμό είχαν επιβληθεί ποινές προσωρινής παύσης 8 έως 12 μηνών.
- Επιβλήθηκε οριστική παύση και διοικητική κύρωση 10.000 ευρώ σε υπάλληλο, εξεταστή υποψηφίων οδηγών για τις πράξεις της δωροληψίας, πλαστογραφίας και του εμπρησμού. Σε πρώτο βαθμό του είχε επιβληθεί προσωρινή παύση 12 μηνών.
- Επιβλήθηκε οριστική παύση σε υπάλληλο πολεοδομίας που καταδικάσθηκε αμετακλήτως σε φυλάκιση 30 μηνών για δωροληψία για πράξη που αντίκειται στα καθήκοντά του, διότι ζήτησε και έλαβε χρήματα από ελεγχόμενο για να διαγράψει το επιβληθέν από την υπηρεσία του διοικητικό πρόστιμο. Σε πρώτο βαθμό του είχε επιβληθεί προσωρινή παύση τριών μηνών.
- Επιβλήθηκε οριστική παύση σε δημοτικό υπάλληλο Κ.Ε.Π., ο οποίος καταδικάσθηκε σε ποινή φυλάκισης 14 μηνών για ψευδή βεβαίωση, καθώς χορηγούσε ψευδείς βεβαιώσεις ασφάλισης στον ΟΓΑ. Σε πρώτο βαθμό του είχε επιβληθεί προσωρινή παύση έξι μηνών.
- Επιβλήθηκε οριστική παύση για αδικαιολόγητη αποχή σε υπάλληλο, ο οποίος απουσίαζε κατά τους θερινούς μήνες, προκειμένου να λειτουργήσει κατάστημα μαζικής εστίασης σε παραλιακή περιοχή της χώρας. Στον ίδιο είχε επιβληθεί στο παρελθόν ποινή προσωρινής παύσης 12 μηνών για μη επιτρεπόμενη άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή. Κατόπιν αρχειοθέτησης της εν λόγω υπόθεσης, η Αρχή κίνησε διαδικασία για την πειθαρχική δίωξη του υπαλλήλου και για την αδικαιολόγητη αποχή από την υπηρεσία. Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο που επιλήφθηκε επέβαλε αρχικώς ποινή «διαθεσιμότητας» έξι μηνών.
|
|
---|
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΑΔ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ |
|
---|
Η Εθνική Αρχή Διαφάνειας, στο πλαίσιο των άρθρων 52 και 52Α του ν. 2725/1999 (Α΄ 121), «Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις», διενεργεί ελέγχους σχετικά με την αδειοδότηση λειτουργίας των αθλητικών κέντρων της χώρας. Οι εκθέσεις της ΕΑΔ, περιλαμβάνουν προτάσεις για νομοθετικές ρυθμίσεις, ως προς την ακολουθούμενη διαδικασία αδειοδότησης των αθλητικών κέντρων, με γνώμονα την ενίσχυση της διαφάνειας και την εδραίωση της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης αθλουμένων και θεατών. Μετά την αρ. πρωτ. ΓΓΑ/21550/06.08.2024 εγκύκλιο-οδηγία της Γεν. Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ/Τομέας Αθλητισμού, προς τις αθλητικές ομοσπονδίες, όπου αναφέρεται ότι για την απαρέγκλιτη τήρηση των κείμενων διατάξεων, για την έγκριση των προϋπολογισμών τους σε ετήσια βάση, απαιτείται η προσκόμιση, μεταξύ των άλλων, «Βεβαίωσης του φορέα ότι έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την υλοποίηση των προτάσεων-συστάσεων που αναφέρονται στην έκθεση ελέγχου των ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ισχύει για όσες ομοσπονδίες έχουν ελεγχθεί από την ΕΑΔ)», ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού έκανε αποδεκτές το σύνολο των προτάσεων των εκθέσεων της ΕΑΔ, με την ψήφιση του ν. 5176/2025 (Α΄17). Η ΕΑΔ με τις προτάσεις των Εκθέσεων της, συμβάλλει στην πρόληψη και καταπολέμηση πιθανών εστιών διαφθοράς και κακοδιοίκησης. Οι έλεγχοι της ΕΑΔ, στα αθλητικά κέντρα της χώρας, συνεχίζονται προκειμένου να ελεγχθεί η συμμόρφωση όλων των εμπλεκομένων υπηρεσιών και φορέων με την αδειοδότηση των κέντρων, σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου νόμου 5176/2025. |
|
---|
ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ |
|
---|
Ελεγχόμενος Φορέας/ Πρόσωπο: |
| |
---|
| Μη έκδοση διαπιστωτικής πράξης αυτοδίκαιης έκπτωσης υπαλλήλων. |
|
---|
| Οι Διοικητές δύο νοσοκομείων:
- Δεν εξέδωσαν διαπιστωτική πράξη αυτοδίκαιης έκπτωσης δύο υπαλλήλων, αν και είχαν ενημερωθεί ότι οι υπάλληλοι είχαν καταδικαστεί αμετάκλητα το έτος 2017 και 2019 αντίστοιχα για κλοπή εντός του νοσοκομείου εν ώρα υπηρεσίας.
- Εξέδωσαν τη διαπιστωτική πράξη έκπτωσης των δύο υπαλλήλων τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο του έτους 2024 αντίστοιχα, αφού μεσολάβησε η παρέμβαση της ΕΑΔ.με την έκδοση των εντολών ελέγχου.
Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διοικητικής - Οικονομικής Υπηρεσίας στην μία περίπτωση και του αρμόδιου Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού στην άλλη
- Δεν προέβησαν στον έλεγχο πλήρωσης των προϋποθέσεων για την έκδοση πράξης αυτοδίκαιης έκπτωσης των υπαλλήλων και δεν εισηγήθηκαν στον Διοικητή του νοσοκομείου, περί του ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις για την έκδοση της πράξης αυτής.
|
|
---|
| Βάσει της έκθεσης ελέγχου της ΕΑΔ ζητήθηκε: - Οι Διοικητές των νοσοκομείων και οι διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες τους να παρακολουθούν την πορεία της υπόθεσης κατά λόγο αρμοδιότητας και ιδίως αν ασκήθηκε προσφυγή από τους δύο υπαλλήλους κατά της διαπιστωτικής πράξης αυτοδίκαιης έκπτωσης, την πορεία αυτής και να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την υποστήριξη των συμφερόντων του Δημοσίου και του ΝΠΔΔ στο οποίο προΐστανται
- Οι Διοικητές και οι αρμόδιες διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες των νοσοκομείων να προβούν στην αναζήτηση των αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών.
|
|
---|
Η Έκθεση Ελέγχου διαβιβάστηκε: |
| - Στον Υπουργό Υγείας για την άσκηση των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων τού κατά των Διοικητών των δύο νοσοκομείων
- Στα αρμόδια κατά περίπτωση πειθαρχικά όργανα (Αναπληρώτρια Διοικήτρια, Διευθύντρια Ιατρικής Υπηρεσίας) των δύο νοσοκομείων, για την άσκηση πειθαρχικής δίωξης σε βάρος των εμπλεκόμενων υπαλλήλων των διοικητικών υπηρεσιών.
|
|
---|
ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΑΝΩΝΥΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΗΜΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ |
|
---|
Ελεγχόμενος Φορέας/ Πρόσωπο: |
| Ανώνυμη Εταιρεία Δήμου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
|
|
---|
| Η νομιμότητα των ενεργειών κατά τη σύναψη και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και κατά την πληρωμή των αναδόχων από τις συμβάσεις που υλοποιήθηκαν κατά έτη 2019-2023. |
|
---|
| - Η Ανώνυμη Εταιρεία δεν εφάρμοσε τις κείμενες διατάξεις περί δημοσίων συμβάσεων κατά τις συναφθείσες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών στο χρονικό διάστημα 2019 – 2023.
- Η Ανώνυμη Εταιρεία δεν τήρησε τις συμβατικές της δεσμεύσεις όπως αυτές απορρέουν από τις δημόσιες συμβάσεις παροχής υπηρεσιών που είχαν συναφθεί κατά το χρονικό διάστημα 2019-2023.
- Η Ανώνυμη Εταιρεία δεν εφάρμοσε τις κείμενες διατάξεις περί έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής σχετικά με την πληρωμή των αναδόχων κατά το χρονικό διάστημα 2019 – 2023.
|
|
---|
| Η ΕΑΔ εισηγήθηκε στην Ανώνυμη Εταιρεία:
- Nα μεριμνά όταν πρόκειται να συνάψει δημόσια σύμβαση προμήθειας ειδών ή παροχής υπηρεσιών μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, για την τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου τόσο κατά τη σύνταξη και έγκριση των όρων της διακήρυξης, που θα διέπει τον αντίστοιχο διαγωνισμό, όσο και κατά την κατακύρωση του αποτελέσματος αυτού.
- Nα συγκροτεί επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής του αντικειμένου της σύμβασης, σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας κάθε φορά νομοθεσίας.
- Να μεριμνά για την έκδοση Χρηματικών Ενταλμάτων Πληρωμής σχετικά με τις πληρωμές των αναδόχων, όπως αυτές απορρέουν από τις αντίστοιχες συμβάσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.
Αναζήτηση ευθυνών
Η ΕΑΔ εισηγήθηκε στον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης:
- Nα ασκήσει την πειθαρχική του αρμοδιότητα εις βάρος των αιρετών του Δήμου για το πειθαρχικό παράπτωμα της παράβασης του υπηρεσιακού καθήκοντος.
|
|
---|
Η Έκθεση Ελέγχου διαβιβάστηκε: |
|
Στην αρμόδια Εισαγγελική Αρχή |
|
---|
ΕΛΕΓΧΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΦΗΣ (ΑΡΘΡΟΥ 38 ΤΟΥ Ν. 4819/2021) |
|
---|
Ελεγχόμενος Φορέας/ Πρόσωπο: |
| - Ειδικός Διαβαθμιδικός Σύνδεσμος Νόμου της Ελλάδος
- Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών του εν λόγω φορέα
|
|
---|
| Συστημικός Έλεγχος αναφορικά με τη νομιμότητα των ενεργειών ή/ και παράλειψη οφειλόμενων ενεργειών του φορέα ως προς την απόδοση του τέλους ταφής του άρθρου 38 του ν. 4819/2021 στον Eλληνικό Oργανισμό Aνακύκλωσης (Ε.Ο.ΑΝ.), για τα έτη 2022 και 2023.
|
|
---|
| - Το τέλος ταφής του 2022 των υπόχρεων δήμων εισπράχθηκε από τον ελεγχόμενο φορέα κατά το έτος 2022 και κατά τους πρώτους μήνες του έτους 2023 μέσω της ΔΕΗ Α.Ε., από την παρακράτηση των εισφορών τους και μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών, από την παρακράτηση των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων τους.
- Για το έτος 2022, ο φορέας εισέπραξε το ποσό των 34.668.789,00 € σχετικά με το τέλος ταφής, το οποίο όφειλε να αποδώσει στον Ε.Ο.ΑΝ. Το ποσό αυτό εγγράφηκε σε συγκεκριμένο Κ.Α. Εσόδων, καθώς και στον συγκεκριμένο, προς τον Ε.Ο.ΑΝ., Κ.Α. Εξόδων.
- Πλην όμως, κατόπιν αποφάσεων της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου (οι οποίες εκδόθηκαν σε συνέχεια εισηγήσεων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών), συντελέστηκαν διαδοχικές αναμορφώσεις του προϋπολογισμού του Συνδέσμου, με συνέπεια το σύνολο σχεδόν του ως άνω ποσού να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση άλλων Κ.Α. Εξόδων. Περαιτέρω, προέκυψε η απομείωση του ως άνω Κ.Α. Εξόδων στο ποσό των 1.500.000 €, το οποίο αποδόθηκε, εν τέλει, στον Ε.Ο.ΑΝ.
- Το έτος 2023, με τις διατάξεις του άρθρου 110 του ν. 5043/2023, οι οποίες τέθηκαν σε ισχύ στις 13.04.2023, προβλέφθηκε η καταβολή, προς τον Ε.Ο.ΑΝ., του οφειλόμενου, από κάθε ΟΤΑ Α’ βαθμού της Επικράτειας, ποσού για το τέλος ταφής έτους 2022, να συντελεστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών σε βάρος των εγγεγραμμένων πιστώσεων στον προϋπολογισμό των Ο.Τ.Α. Α’ βαθμού, κατόπιν ισόποσης ενίσχυσής τους από τον κρατικό προϋπολογισμό.
- Για το έτος 2023, ο φορέας δεν εισέπραξε τέλος ταφής. Η ήδη καταβληθείσα στον Ε.Ο.Α.Ν. απόδοση έναντι του τέλους ταφής έτους 2022, ποσού 1.500.000,00 €, επιστράφηκε από τον Ε.Ο.Α.Ν. στον ελεγχόμενο φορέα.
- Ο φορέας δεν έχει προβεί στις κατάλληλες ενέργειες προς τακτοποίηση του συνολικού εισπραχθέντος, κατά τα ανωτέρω, ποσού. Ενδεικτικά αναφέρεται, ο συμψηφισμός του με οφειλές, ή/και η επιστροφή του στους δήμους – μέλη.
|
|
---|
| Η ΕΑΔ,
- Πρότεινε στον Πρόεδρο του φορέα να μεριμνήσει:
- για τον συμψηφισμό ή την επιστροφή του εισπραχθέντος ποσού του τέλους ταφής του έτους 2022 στους δήμους – μέλη του φορέα, ώστε να συμπεριληφθεί στον τρέχοντα έκτακτο γενικό διαχειριστικό έλεγχο η ανάλυση των εξόδων (διερεύνηση και αιτιολόγηση αποκλίσεων) σε συγκεκριμένους Κωδικούς Αριθμούς Εξόδων που ενισχύθηκαν από τις αναμορφώσεις του προϋπολογισμού των ετών 2022 και 2023,
- τα αποτελέσματα του εν εξελίξει έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου, να διαβιβαστούν στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για τυχόν περαιτέρω ενέργειες,
- Συνέστησε στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων (Γ.Δ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, να συμπεριλάβει τον φορέα στον επόμενο προγραμματισμένο δημοσιονομικό τακτικό έλεγχο της Γ.Δ.Δ.Ε.
|
|
---|
Η Έκθεση Ελέγχου διαβιβάστηκε: |
| - Στον Εισαγγελέα Εφετών, για αναζήτηση τυχόν ποινικών ευθυνών,
- Στον Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, για την άσκηση των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων του κατά των μελών της τότε Εκτελεστικής Επιτροπής του φορέα,
- Στον Πρόεδρο του φορέα για την άσκηση των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων του κατά του τότε Αναπλ. Προϊστάμενου της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
|
|
---|
Επίσκεψη Μελέτης (Study Visit) των Εκπροσώπων του AFCOS Ολλανδίας στην ΕΑΔ AFCOS |
| |
---|
11-13.02.2025 Ο Διευθυντής και στελέχη του ολλανδικού AFCOS επισκέφθηκαν την ΕΑΔ στο πλαίσιο τριήμερης συνάντησης εργασίας (study visit) που έλαβε χώρα μεταξύ 11 και 13 Φεβρουαρίου 2025. Επισημαίνεται ότι το ελληνικό AFCOS αναγνωρίζεται ως καλή πρακτική στο πεδίο του συντονισμού και της ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ εθνικών και ευρωπαϊκών αρχών για την καταπολέμηση της απάτης στα οικονομικά συμφέροντα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης υπήρξε ανταλλαγή τεχνογνωσίας και βέλτιστων πρακτικών.
Επίσης, παρουσιάστηκε το έργο της Μονάδας Επιθεωρήσεων και Ελέγχων της ΕΑΔ, της Επιτροπής Δημοσιονομικού Ελέγχου του ΥΠΕΘΟ, της Γενικής Διεύθυνσης του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΓΔ ΣΔΟΕ), και της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού Ταμείου Ανάκαμψης, σχετικά με τις πρακτικές προστασίας και χρηστής οικονομικής διαχείρισης που εφαρμόζονται στην Ελλάδα στον τομέα των εξόδων της Ε.Ε. |
|
---|
Συμμετοχή της ΕΑΔ στο Περιφερειακό Εργαστήριο για τη Στρατηγική Χρήση των Μηχανισμών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ στην Καταπολέμηση της Διαφθοράς που Διοργανώθηκε από το Γραφείο του Ύπατου Αρμοστή των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) |
|
---|
| 29.01.2025 Στέλεχος της Γενικής Διεύθυνσης Ακεραιότητας και Λογοδοσίας (ΓΔΑΛΟ) συμμετείχε στο Περιφερειακό Εργαστήριο που διοργανώθηκε από το Γραφείο του Ύπατου Αρμοστή των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) σε συνεργασία με το Raul Wallenberg Institute.
|
|
---|
Αντικείμενο του εργαστηρίου ήταν: - η ανάδειξη της στρατηγικής του Γραφείου του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) στον τομέα της διαφθοράς,
- η παρουσίαση των διαθέσιμων εργαλείων των Ηνωμένων Εθνών για την καταπολέμηση της διαφθοράς σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα,
- η ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ εκπροσώπων της Κοινωνίας των Πολιτών, Ερευνητικών Ινστιτούτων για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και Αρχών Καταπολέμησης της Διαφθοράς,
- η παροχή τεχνικής υποστήριξης σε φορείς καταπολέμησης της διαφθοράς,
- η προώθηση της λογοδοσίας για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που θίγονται από τη διαφθορά καθώς και
- η διαμόρφωση των επόμενων βημάτων και η υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών, με στόχο την προώθηση μιας ανθρωποκεντρικής προσέγγισης, που θα διασφαλίζει ότι οι πολιτικές κατά της διαφθοράς προστατεύουν τα θύματα.
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου πραγματοποιήθηκαν ομαδικές εργασίες και ανοιχτές συζητήσεις, στις οποίες οι συμμετέχοντες εξέτασαν συγκεκριμένα παραδείγματα παραβιάσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων που συνδέονται με τη διαφθορά και τρόπους αξιοποίησης των μηχανισμών του ΟΗΕ για την αντιμετώπισή τους. Το εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στο Lund της Σουηδίας, αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων, ανάπτυξη συνεργασιών και απόκτηση τεχνογνωσίας για την καταπολέμηση φαινομένων διαφθοράς.
|
|
---|
Διενέργεια Ενδιάμεσης Αξιολόγησης του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς 2022-2025
|
| |
---|
Στο τέλος του δεύτερου εξαμήνου του 2024, η ΕΑΔ διενήργησε εσωτερική ενδιάμεση αξιολόγηση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς (ΕΣΣΚΔ) 2022-2025, με τη συμμετοχή των φορέων υλοποίησης του Σχεδίου και εκπροσώπους της κοινωνίας των πολιτών.
Σκοπός της αξιολόγησης ήταν η ανίχνευση των παραγόντων που λειτούργησαν θετικά ή ανασταλτικά στην υλοποίηση των δράσεων, η αποτίμηση της λογικής παρέμβασης και της δομής του ΕΣΣΚΔ, και η εκτίμηση της αποτελεσματικότητας του μηχανισμού παρακολούθησης.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης κατέδειξαν ότι η ένταξη στο ΕΣΣΚΔ 2022-2025 δράσεων που ευθυγραμμίζονται με τις στρατηγικές προτεραιότητες των φορέων πολιτικής, θεωρείται ως ιδιαίτερα θετική συνιστώσα υλοποίησης. Οι προτεραιότητες του Σχεδίου κρίνονται σαφείς και κατανοητές, καθώς και συνδεδεμένες με τις σύγχρονες προκλήσεις και συστάσεις. Ο μηχανισμός παρακολούθησης ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές. Ως σημαντικότεροι ανασταλτικοί παράγοντες αναγνωρίζονται οι συχνά σύνθετες διοικητικές διαδικασίες, καθώς και η υποστελέχωση των φορέων υλοποίησης. Θετικά, τέλος, αξιολογείται η συνολική υποστήριξη που λαμβάνουν οι φορείς από τη ΕΑΔ.
Τα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης θα τροφοδοτήσουν τη διαδικασία ανεξάρτητης εξωτερικής αξιολόγησης του ΕΣΣΚΔ 2022-2025, ενώ θα αξιοποιηθούν κατά τη φάση σχεδιασμού και εκπόνησης του ΕΣΣΚΔ για την περίοδο 2026-2029.
|
|
---|
Καταρτίσθηκαν οι Οριστικοί Πίνακες αποτελεσμάτων ανά Υπουργείο στο πλαίσιο της υπ.αριθμ.21819 ΕΞ2024/16.5.2024 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων Συμβούλων Ακεραιότητας στα Αυτοτελή Γραφεία Συμβούλου Ακεραιότητας των Υπουργείων του άρθρου 23 παρ. 1 εδ. α’ του ν. 4795/2021 (ΑΔΑ:6ΙΔΑ46ΜΙ0Φ-07Ι) και η διαδικασία των συνεντεύξεων των υποψηφίων είναι σε εξέλιξη.
>Περισσότερα
|
|
---|
#ΕΑΔ #NTA #Διαφάνεια #Ακεραιότητα #Έλεγχος #Λογοδοσία #integrity #awareness_ead #transparency #EUAntiFraud
|
|
---|
Copyright (C) 2025 ΕΑΔ. All rights reserved. |
|
---|
"ΡΩΜΙΟΣ":Γεώργιος Σουρής
"Σουλούπι, μπόι μικρομεσαίο, ύφος του γόη, ψευτομοιραίο.
Λίγο κατσούφης, λίγο γκρινιάρης, λίγο μαγκούφης, λίγο μουρντάρης.
Σπαθί αντίληψη, μυαλό ξεφτέρι, κάτι μισόμαθε κι όλα τα ξέρει.
Κι από προσπάππου κι από παππού συγχρόνως μπούφος και αλεπού!!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.