ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΟΙ !!
Τι κι αν σε πέταξαν στην άκρη « ξεζουμισμένο» νομίζοντας σε πιά…
Τι κι αν δεν σεβάστηκαν το πόσες φορές έχεις κάνει το γύρο της γης….
Τι και αν ακόμη ξέχασαν τα γέλια, τα δάκρυα, την ανυπομονησία της αγκαλιάς και της προσμονής, κάθε φορά που πετούσες και πηγαινοέφερνες Έλληνες από τη ξενιτιά στην πατρίδα…
Τι και αν ακόμη δεν θυμούνται πως σκιρτούσαν με το που έμπαιναν μέσα στο ασφαλές σου κήτος και ένιωθαν ότι ήταν ήδη στην πατρίδα…
Τι κι αν ακόμη αγνοούν πως τους μετέφερες με ασφάλεια στα πιο μακρινά μέρη σε πέντε ηπείρους, έχοντας δει με τα μάτια των πτερύγων σου και έχοντας πατήσει με τα πέλματα των τροχών σου σε μέρη μοναδικά…
Τι και αν δεν τιμούν πιά τους πέντε κύκλους και τη γαλανόλευκη που ως γνήσιος πρεσβευτής επέδειξες σε όλα τα μήκη και πλάτη της υφηλίου….
Τι και αν νομίζουν ότι σε «ξεδόντιασαν» βγάζοντας σου τους κινητήρες….
ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΣΟΥ
ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ !!
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΟΙΜΟΙ..!!...
ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΩΝ….ΕΙΣΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ..!!..
ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ…ΚΟΜΜΑΤΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ..!!...
Υ.Γ.: Το «Olympic Eagle» (SX-OAB) Boeing 747-200, στο οποίο πέρασαν κυβερνήτες και συγκυβερνήτες και πολλοί πιλότοι ε.α. της ΠΑ, είναι σήμερα το μοναδικό Jumbo στην Ελλάδα, κι είχε αποκτηθεί καινούριο από την Ο.Α το 1973 ( το "αδελφό" του Α/Φ ήταν το πανομοιότυπο 747-200 SX-OAA, με το όποίο σημειώθηκε το περιστατικό απώλειας κινητήρα κατά την απογείωση του την 9/8/1978, με κυβερνήτη τον θρύλο Σήφη Μιγάδη). Παρότι αποτελεί πολύτιμο αεροπορικό ιστορικό στοιχείο-ντοκουμέντο παραμένει απροστάτευτο στην γωνία του Α/Δ του Ελληνικού, δίπλα στο γκολφ Γλυφάδας. Η χωρητικότητα του ήταν 426 επιβάτες , σε δύο θέσεις : διακεκριμένη και οικονομική, ενώ είχε και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως την χωροταξική κατανομή του σε ζώνες με ονομασίες από την Ακρόπολη των Αθηνών. Δομικά παραμένει σε καλή κατάσταση, όπως και στο εσωτερικό της ατράκτου. Έχουν αφαιρεθεί και πωλήθηκαν στο εξωτερικό οι κινητήρες του, ενώ ομοίως έχει ¨κανιβαλιστεί¨και το πιλοτήριο με αφαίρεση πολλών οργάνων και συσκευών.
Με την πρόσφατη συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων χιονιού στο πίσω μέρος της ατράκτου, ανασηκώθηκε το ρύγχος και ήρθε σε "φάση απογείωσης" (συμβολίζοντας παράλληλα και την αντίσταση του στα τεκταινόμενα που αφορούν και το μέλλον του, θα προσέθετα...Υπόψιν ότι κανονικά τα αεροσκάφη προς φύλαξη, πρέπει να είναι σταθερά ασφαλισμένα, πτέρυγες και άτρακτος με σταθερά συρματόσχοινα στο έδαφος) Καταβάλλεται προσπάθεια από το ΠΟΛΚΕΟΑ (Πολιτιστικό Κέντρο Ολυμπιακής Αεροπορίας, το οποίο αποτελεί ιδιωτική πρωτοβουλία πρώην εργαζομενων και φίλων της ΟΑ), να διασωθεί το Α/Φ μαζί με άλλα, και να ιδρυθεί μουσείο πολιτικής αεροπορίας. Πρόσφατα ο Γίγαντας των αιθέρων είχε δρομολογηθεί να πάει για σκραπ και εξ όσων γνωρίζω την "εχει γλυτώσει" προς το παρόν...Οι τελευταίες κυβερνήσεις όταν παραχώρησαν το Α/Δ του Ελληνικού για να γίνει πάρκο, ουρανοξύστες, καζίνο, πολυτελή διαμερίσματα και προσφάτως και οικόπεδα, παραχώρησαν και όλα τα κινητά και ακίνητα που ευρίσκονταν εντός αυτού...Η σήψη και η παρακμή είναι παρούσα κάθε μέρα μπροστά μας και φτάσαμε στο σημείο ακόμη και τα "άψυχα" (ποιός το λέιε αυτό ..??) να εναντιώνονται...Εσύ?...??..