"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ 1821..ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!"

"ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ 1821..ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!"
"ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ 1821..ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!!"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
6/2/2024
 Τελευταίος μήνας 64917 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ..-Ορίζεται το ύψος κρατήσεων του Αρθρου 9 Νόμου 4826/21..-Νόμιμα συσταθείς ο επιβαλλόΜενος Θεσμός του Οικογενειακού Ιατρού...ΔΙΑΦΩΝΟΥΝΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ!..-Ομιλία Νίκου Ανδρουλάκη,στη συζήτηση επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της Κυβέρνησης..-Καταργούνται τα έντυπα ειδοποιητήρια.....-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"TO BHMA" Eιδήσεις..-ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ:ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ..-Science for Impact Newsletter..- IMF Blog:The Fiscal and Financial Risks of a High-Debt, Slow-Growth World..-CCBE-Council of Bars and Law Societies of Europe,..- International Monetary Fund:New IMF Country Focus..-Νέο webinar Ε.Ε.Α. – ΠΑ.ΠΕΙ.: «Τεχνητή νοημοσύνη στο λιανικό και το ηλεκτρονικό εμπόριο»..-Ε.Ε.Φα.Μ. Newsletter..-Δήλωση του Εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Νίκου Ρωμανού..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συζήτηση με τον επιχειρηματία Nik Nanos σε εκδήλωση του Economic Club of Canada..-Πότε παραγράφονται τα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ)..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-..για την καταβολή και πιστοποίηση της πληρωμής τελών, παγίων και αναλογικών, υπέρ του Φορέα "Ελληνικό Κτηματολόγιο..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-AHEPA E-News..-EUROPEAN COMMISSION,Banking and Finance..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,think tank..QThink Tank Review - March 2024..-Άρθρο γνώμης του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα..:«Οι προοπτικές της ελληνικής κεφαλαιαγοράς»..-Στα όρια όρια της ύφεσης η Γερμανία ..- ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:"..καταδικάζει απερίφραστα και κατηγορηματικά τις προσβλητικές δηλώσεις πολιτικού στελέχους.."..-Υπουργού Δικαιοσύνης Γεωργίου Φλωρίδη ομιλία Στην Τακτική Γενική Συνέλευση Της Ένωσης Δικαστών Και Εισαγγελέων..-Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης* :" Τουρκία 2024: Δημοτικές εκλογές… με νοθεία!"..-Elysée:Votre condensé de bonne humeur est de retour !..-Παροχές Εγγραφής στο 14ο Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management..-NASA's Earth Observatory,update..-IMF update..-28η "Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ"..-ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΒΑΣΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΗΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ, το Υπουργείο Παιδείας οριοθετεί....- Εuropean Media Freedom Act: Council adopts new rules to protect journalists and media providers..-Αναγνώσατε ώδε, το νέο νομικό πλαίσιο της Ε.Ε.για την ελευθερία των Δημοσιογράφων και των Μ.Μ.Ε Ισχυρή στήριξη και των δύο, προστασία της Ελεύθερης Δημοσιογραφίας και στήριξη των Μ.Μ.Ε...-FINANCE-NEWSLETTER@ec.europa.eu:SAVE THE DATE 11 June, Asset tokenisation,European Commission workshop..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..--

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Εκδήλωση του Κύκλου Ιδεών με θέμα «Οι σχέσεις ΕΕ – Τουρκίας: Αδιέξοδο ή Προοπτική;»

Εκδήλωση του Κύκλου Ιδεών σε συνεργασία με το Hanns Seidel Stiftung, που πραγματοποιήθηκε στις 20 Νοεμβρίου 2018 στο Ινστιτούτο Γκαίτε, με θέμα «Οι σχέσεις ΕΕ – Τουρκίας: Αδιέξοδο ή Προοπτική;»


Για το video της εκδήλωσης δείτε εδώ:
https://vimeo.com/302062096 
(Γλώσσα: ελληνικά)
https://vimeo.com/302217339 (Γλώσσα: γερμανικά) 

«Οι σχέσεις ΕΕ – Τουρκίας: Αδιέξοδο ή Προοπτική;»
  
Ευχαριστώ τους Γερμανούς φίλους για την παρουσία τους, το Ίδρυμα Hanns Seidel για την εξαιρετική συνεργασία, την κα. Καπέλου, τον επιτετραμμένο της Γερμανικής Πρεσβείας. Οι ομιλίες που προηγήθηκαν –και της γερμανικής και της ελληνικής πλευράς– νομίζω ότι έθεσαν όλα τα επιμέρους ζητήματα στο τραπέζι, ο δικός μου ρόλος είναι σχετικά εύκολος. Θα επιχειρήσω να κάνω μία σύνθεση από τη δική μου προσωπική οπτική γωνία. Ελπίζω ότι δεν θα αδικήσω κανέναν από τους προηγούμενους, στους οποίους και θα αναφερθώ. 
***
Το ζήτημα των σχέσεων Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας είναι καταρχάς τμήμα του ευρύτερου προβλήματος των σχέσεων Δύσης-Τουρκίας, κάτι το οποίο δεν είναι τόσο αυτονόητο, γιατί υπάρχει μία άλλη παράμετρος, πολύ σημαντική, που είναι οι Αμερικανοτουρκικές σχέσεις. Αυτή έχει πολύ μεγάλη σημασία σε μία περίοδο έντονης και κάπως βάναυσης αμφισβήτησης της δυτικότητας και της ενιαίας δυτικής στρατηγικής και αντίληψης, λόγω της στάσης της αμερικανικής διοίκησης και προσωπικά του Προέδρου Trump. Επίσης, θέλω να τονίσω εξαρχής ότι το ζήτημα των σχέσεων Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας δεν ταυτίζεται με το ζήτημα των σχέσεων Ελλάδος-Τουρκίας. Υπάρχουν πολύ σημαντικές διαφορές. Είναι πολύ ευκολότερο να μιλά κανείς για τις σχέσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας και είναι πολύ δυσκολότερο να τοποθετεί σε όλες του τις διαστάσεις το πρόβλημα των σχέσεων Ελλάδος-Τουρκίας.
Η δύσκολη εξέλιξη των ευρωτουρκικών σχέσεων τα τελευταία χρόνια, από το 2007 και μετά, αλλά κυρίως από το 2016, από την απόπειρα πραξικοπήματος και στη συνέχεια, έχει οδηγήσει σε απόλυτη αμφισβήτηση τη λεγόμενη στρατηγική του Ελσίνκι που είχε αποτελέσει την ελληνική εθνική στρατηγική απέναντι στην Τουρκία από το 1999 και μετά. Έχουν λίγο-πολύ συμπληρωθεί είκοσι ολόκληρα χρόνια αυτής της στρατηγικής. Η στρατηγική του Ελσίνκι ήταν το αποτέλεσμα της τελευταίας μεγάλης έντασης στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, της κρίσης του 1996, της κρίσης των Ιμίων και αυτή η εικοσαετία της στρατηγικής του Ελσίνκι, εν πολλοίς συμπίπτει με τη δεκαπενταετία της διακυβέρνησης Erdogan που παρά τις εντυπωσιακές διακυμάνσεις της, είναι η καλύτερη δεκαπενταετία στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις της τελευταίας σαρανταπενταετούς περιόδου από την εισβολή στην Κύπρο ή, για την ακρίβεια, από το 1973 και μετά. Διότι παρότι υπάρχουν εντάσεις ρητορικές και προκλήσεις αεροναυτικές, δεν υπάρχουν στρατιωτικά επεισόδια μεγάλης κλίμακας και το πλαίσιο αναφοράς παραμένει σταθερό.

Άρα πρέπει να δούμε πώς εμείς, από τη δική μας ειδικότερη ελληνική οπτική γωνία, θα καταφέρουμε να συνθέσουμε τις αξίες, τις αρχές, τα κριτήρια, τις στρατηγικές προτεραιότητες της Ευρώπης, της οποίας είμαστε μέλος, με τα δικά μας ειδικότερα εθνικά κριτήρια, τα οποία είναι απολύτως αναγκαίο να καταλήξουν στη συγκρότηση μίας στρατηγικής. Η στρατηγική του Ελσίνκι απέφερε πολύ μεγάλα αποτελέσματα, διότι ο πρώτος στόχος ήταν να διευκολυνθεί η ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πράγμα που επιτεύχθηκε. Στη συνέχεια η σκέψη ήταν απλή στη σύλληψή της, ότι εφόσον η Τουρκία έχει καθεστώς υποψήφιας χώρας και εφόσον πρέπει να συμμορφωθεί με τα κριτήρια της Κοπεγχάγης, στα οποία πρέπει να συμμορφώνονται όλες οι υποψήφιες προς ένταξη χώρες, οφείλει να αποδεχθεί το Διεθνές Δίκαιο ως πλαίσιο αναφοράς για τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις και να αντιμετωπίσει όλα τα ανοικτά ζητήματα, ανεξαρτήτως του εάν εμείς τα θεωρούμε διαφορές ή όχι, όλα τα ανοικτά ζητήματα μέσα στο πλαίσιο αυτό.
Περίπου όπως έπρεπε να αντιμετωπίσει η Σλοβενία, ας πούμε, τις σχέσεις της με την Ιταλία, ή την Κροατία, μόνο που τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όπως αντιλαμβάνεστε. Μακάρι να μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε τα θέματα τόσο απλά. Τα βάρη της γεωγραφίας, πρωτίστως, αλλά και της ιστορίας είναι πάρα πολύ μεγάλα. Στην πραγματικότητα μιλούμε για πολύ παλιό ζήτημα. Είμαστε στον απόηχο του ανατολικού ζητήματος, της παρακμής και της διάλυσης της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ούτως ή άλλως η τρέχουσα κρίση στη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική είναι και αυτή ο απόηχος του ανατολικού ζητήματος στην πάνω πλευρά. Είμαστε ούτως ή άλλως ανάμεσα στις δύο εκδοχές του απόηχου του ανατολικού ζητήματος και το πρόβλημα της «Δυτικής» Τουρκίας, του εκδυτικισμού, είναι το ταυτοτικό ζήτημα της Τουρκικής Δημοκρατίας.
Η Τουρκική Δημοκρατία από την ίδια την καταστατική της πράξη - στο Διεθνές Δίκαιο ταυτίζεται ουσιαστικά με τη Συνθήκη της Λωζάννης- έχει κάνει μία δυτική επιλογή, αυτό είναι ο Κεμαλισμός ως ιδεολογία: Ο εκδυτικισμός, η laïcité. Αυτό προβάλλεται δεκαετίες αργότερα με δύο βασικούς τρόπους. Το 1952 με την ένταξη της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ, παράλληλα και ταυτόχρονα με την Ελλάδα στην πρώτη φάση του ψυχρού πολέμου, με την Ελλάδα να έχει βγει από τον εμφύλιο πόλεμο και με την Τουρκία να θέλει να επιβεβαιώσει τον δυτικό της προσανατολισμό, και λίγα χρόνια αργότερα με την αίτηση σύνδεσης της Τουρκίας με την τότε ΕΟΚ. Άλλωστε και η Ελλάδα είχε υποβάλει αντίστοιχη αίτηση την ίδια εποχή, αυτός ήταν ο πυρήνας της πολιτικής του Κωνσταντίνου Καραμανλή για την ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας. Ακόμη και η αίτηση ένταξη της Τουρκίας υποβάλλεται λίγα σχετικά χρόνια μετά την ελληνική ένταξη. Το 1975 υποβάλλεται η ελληνική αίτηση, το 1981 γίνεται η ένταξη , το 1987 έχουμε την τουρκική αίτηση για ένταξη και το 1999 την τελωνειακή ένωση.
Δυστυχώς όμως, αυτό το δέλεαρ της Κοπεγχάγης έχει πρακτικά ακυρωθεί. Κανείς δεν μιλά πλέον στην Ευρώπη για ένταξη της Τουρκίας. Εάν δούμε τα τελευταία κείμενα, δηλαδή τα συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του Μαρτίου 2018 και τις δηλώσεις που έγιναν στην τελευταία Σύνοδο Κορυφής Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας στη Βάρνα της Βουλγαρίας λίγες ημέρες μετά, θα δούμε ότι ευσχήμως δεν γίνεται αναφορά σε ενταξιακές διαπραγματεύσεις, αλλά σε διμερείς σχέσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης και Τουρκίας. Στα κείμενα αυτά, όπως ειπώθηκε προηγουμένως, τίθενται σαφή κριτήρια και όρια που αφορούν και το Κυπριακό, αλλά και την κατάσταση στη Μεσόγειο, συμπεριλαμβανομένου του Αιγαίου. Άρα, το πολιτικό ζήτημα του Αιγαίου και της ανατολικής Μεσογείου τίθεται ταυτόχρονα με το μεταναστευτικό και προσφυγικό ζήτημα, το οποίο φυσικά επηρεάζει πάρα πολύ τη στάση της Ευρώπης.
Στην πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια, ας πούμε σχηματικά από την απόπειρα πραξικοπήματος και μετά, παρακολουθούμε δύο συγκρουόμενες κρίσεις ταυτότητας, μία ευρωπαϊκή και μία τουρκική. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά και στις δύο πλευρές και όλες αυτές οι αναφορές του Προέδρου Erdogan στη Συνθήκη της Λωζάννης δεν αφορούν πρωτίστως, όπως μου έχει δοθεί ευκαιρία να πω και άλλες φορές, την κατάσταση στο Αιγαίο και τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις. Αφορούν πρωτίστως την τουρκική ταυτότητα σε σχέση με την οθωμανική αυτοκρατορία, την αμφισβήτηση του Κεμαλισμού, αλλά και το ζήτημα των ανατολικών συνόρων της Τουρκίας. Δηλαδή ζητήματα που συνδέονται πρωτίστως με τη Συρία, με το Ιράκ, με το Κουρδικό ζήτημα. Ζητήματα τα οποία αφορούν την ακεραιότητα της τουρκικής επικράτειας και τις βαθιές διαιρέσεις της τουρκικής κοινωνίας, για να μη μιλήσω για τις διαιρέσεις της τουρκικής εθνικής ταυτότητας. Η Τουρκία είναι ίσως η πιο διαιρεμένη χώρα που εφάπτεται με την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Έτσι όπως κατανέμονται οι δυνάμεις πάντα υπάρχει ένα 50%, λίγο ή πολύ, το οποίο εκφράζεται από την πολιτική Erdogan, αλλά οι διαιρέσεις είναι επάλληλες. Έχουμε ενεργό διαίρεση εθνοτική και γλωσσική που αφορά κυρίως το Κουρδικό, έχουμε ενεργό διαίρεση της τουρκικής κοινωνίας που αφορά τις θρησκευτικές ταυτότητες μεταξύ Σουνιτών και Αλεβιτών και έχουμε φυσικά την παλιά ανοικτή σύγκρουση μεταξύ Κεμαλισμού και Ισλαμισμού. Έχουμε μία Τουρκία που ταυτόχρονα διεκδικεί τη δυτική της ταυτότητα και την ευρωπαϊκή της προοπτική και τον ηγεμονικό ρόλο στο Ισλάμ, το Σουνιτικό Ισλάμ, χωρίς να είναι αραβική χώρα. Ταυτόχρονα, γεωγραφικά, αντιλαμβάνεται τον εαυτό της σε αντιπαράθεση με την πιο σημαντική Σιιτική χώρα, που είναι το Ιράν. Έχουμε μία Τουρκία η οποία έχει σχέση συνύπαρξης και ανταγωνισμού με το Ιράν -το ιρανικό υψίπεδο και η Ανατολία - , είναι σε βαθύ ανταγωνισμό με τη Σαουδική Αραβία και βεβαίως παίζει ενεργό ρόλο σε όλα τα ανοικτά πολεμικά μέτωπα, στη Συρία, στο Ιράκ, αλλά και στην κρίση των σχέσεων της Δύσης με το Ιράν.
Οι Ελληνοτουρκικές σχέσεις είναι ένα σχετικά μικρό ζήτημα σε σχέση με αυτό το πολύ μεγάλο θέατρο εντάσεων και συγκρούσεων που αναπτύσσεται μπροστά μας. Στην συνολική εικόνα συμπεριλαμβάνονται βεβαίως οι εντάσεις στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο, το ζήτημα της οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών, πρωτίστως, δυστυχώς, το Κυπριακό. Άρα πρέπει να δούμε πώς εμείς τοποθετούμεθα απέναντι σε αυτό. Οι σχέσεις δε τώρα, οι Ελληνοτουρκικές, δεν επηρεάζονται μόνο από τα συνήθη, πολύ σημαντικά, ζητήματα, τη θέση του Πατριαρχείου, την επαναλειτουργία της Σχολής της Χάλκης, την προστασία της Ελληνικής ορθόδοξης κοινότητας στην Κωνσταντινούπολη και στην Ίμβρο και στην Τένεδο, το σεβασμό και την εφαρμογή των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, αλλά επηρεάζονται και από τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η σχέση της Τουρκίας με τους μεγάλους παγκόσμιους παίκτες, κυρίως με τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ρωσία.
Όταν εμείς θεωρούμε ότι το βασικό μας ζήτημα είναι η απελευθέρωση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών και ταυτόχρονα παρακολουθούμε την απελευθέρωση του πάστορα Brunson και προβληματισμούς στην Ουάσιγκτον για το εάν πρέπει να εκδοθεί ο Guelen ή όχι, αντιλαμβάνεστε ότι παρακολουθούμε ζητήματα διαφορετικής τάξης μεγέθους. Εμείς συζητούμε για την ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο και το μεγάλο πρόβλημα για τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι εάν θα προμηθευτεί η Τουρκία S-400 από τη Ρωσία. Εμείς προσπαθούμε να δούμε τι γίνεται με τη Συνθήκη της Λωζάννης και το καθεστώς των Στενών με βάση τις δικές μας προτεραιότητες, αλλά ο Πρόεδρος Erdogan συγκαλεί Σύνοδο Κορυφής στην Τουρκία όπου συνυπάρχει ο Πρόεδρος Putin με τον Πρόεδρο Macron και την Καγκελάριο Merkel για το ζήτημα της Συρίας, και ταυτόχρονα ο ίδιος έχει μετάσχει μερικές φορές σε συναντήσεις κορυφής με τον Πρόεδρο Putin και τον Ιρανό Πρόεδρο, στη Ρωσία, για την κατάσταση στη Συρία.
Ταυτόχρονα, καθώς έχουμε και τους Γερμανούς φίλους μας εδώ, η Τουρκία παρακολουθεί την κρίση σε σχέση με το πυρηνικό πρόβλημα του Ιράν και τη μονομερή καταγγελία της Συνθήκης από τον Πρόεδρο Trump, ταυτόχρονα όμως προχωρά το πυρηνικό της εργοστάσιο στο Ακούγιου, όχι τώρα με καναδική τεχνολογία, όπως συνέβαινε πριν από 25 χρόνια, όταν το πρωτοαντιμετωπίσαμε, αλλά με ρωσική. Ταυτόχρονα, ενώ ο South Stream δεν έχει γίνει ποτέ και υποκαταστάθηκε από τον TANAP/ TAP, πάλι όμως με τη συμμετοχή της Τουρκίας στην αλληλουχία των αγωγών για το αζέρικο αέριο, ο Turkish Stream σε συνεργασία με τη Ρωσία και την Gazprom ήταν το αντικείμενο της τελευταίας κοινής εμφάνισης Erdogan-Putin, πριν από λίγες ημέρες την Κωνσταντινούπολη. Ο Turkish Stream γίνεται , ο North Stream II γίνεται, ο South Stream δεν έγινε. Παρακολουθούμε πώς εξελίσσεται και η ιστορία στα οικόπεδα, στην ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας, πόσο διαφορετική είναι η μεταχείριση σε σχέση με το οικόπεδο 10, σε σχέση με το οικόπεδο 4 όπου εμφανίζεται τώρα το τουρκικό ερευνητικό σκάφος
Άρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα εμείς, με βάση τις δικές μας προτεραιότητες και ανάγκες, το οποίο είναι πολύ πιο πιεστικό και πολύ πιο βαθύ από το ευρωπαϊκό, γιατί η Ευρώπη βεβαίως προτάσσει τα ζητήματα του εμπορικού ισοζυγίου και της οικονομικής και επενδυτικής παρουσίας της στην Τουρκία. Βεβαίως παρακολουθεί τις εξελίξεις της τουρκικής οικονομίας, βεβαίως μπορεί να επικαλείται, όπως επικαλούμαστε και εμείς, ζητήματα αξιών, κράτους δικαίου και δημοκρατίας, και αυτό το κάνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, το κάνει και το Συμβούλιο της Ευρώπης ακόμη πιο έντονα, γιατί είναι μία χώρα υπό έλεγχο η Τουρκία. Είναι μία χώρα στην οποία υπάρχει εξαίρεση, κατάσταση εξαίρεσης, δηλαδή κατάσταση ανάγκης, εφαρμογή του άρθρου 15 στης Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ούτως ώστε ήταν κατάσταση πολιορκίας κατά το τουρκικό Σύνταγμα. Εκδόθηκε σήμερα απόφαση του ΕΔΔΑ για τη συνεχιζόμενη κράτηση του Ντεμιρτάς.
Η Τουρκία τείνει να γίνει όχι απλώς μία ισλαμίζουσα δημοκρατία, αλλά μία αυταρχική, μη φιλελεύθερη δημοκρατία και υπό την έννοια αυτή δεν ξέρω εάν συγκρίνεται με τη Βρετανία λόγω Brexit, αλλά σίγουρα συγκρίνεται με προβλήματα όπως το ουγγρικό ή το πολωνικό, ζητήματα αξιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άρθρου 7 της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Είναι προφανές ότι αυτήν τη στιγμή δεν λέγεται ρητά, ούτε τι θέλει η Τουρκία, ούτε τι θέλει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Γιατί και η Τουρκία, προφανώς, δεν έχει μία στρατηγική αντίληψη για τη σχέση της με την Ευρώπη, την οποία να θέλει να διατυπώσει επίσημα. Δηλαδή δεν θέλει να αποστεί από την παλιά αίτηση για ένταξη, αλλά από την άλλη μεριά, νομίζω ότι δεν θέλει να υπονομεύσει και τον εαυτό της, υποτάσσοντάς τον σε μία διαδικασία διαρκούς ελέγχου, χωρίς τέλος, που θα στερήσει την τουρκική οικονομία από κάθε ευελιξία και ευθύνη. Άρα, ποιος θα μιλήσει για ειδική σχέση στην Τουρκία;
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχουν χώρες που το λένε. Η Ευρωπαϊκή Ένωση όμως, ως τέτοια, όταν μιλά δηλαδή εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο Πρόεδρος Tusk ή ο Πρόεδρος Juncker ή ο Επίτροπος Hahn, δεν μπορεί να αλλάξει το νομικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται οι σχέσεις αυτές, που είναι ένα πλαίσιο το οποίο έχει οδηγηθεί σε προφανές αδιέξοδο. Ως εκ τούτου κινούμαστε παράπλευρα στα ζητήματα των μεταναστευτικών ροών και της κοινής δήλωσης ή σε ζητήματα όπως η καταπολέμηση της τρομοκρατίας ή σε ζητήματα τελωνειακής ένωσης, αλλά το ζήτημα της στρατηγικής που θα έδινε κάποια λύση και στην δική μας αναζήτηση - τι λέμε μετά την στρατηγική του Ελσίνκι - δεν τίθεται με όρους σαφείς, απλούς και καθαρούς.
Έχουμε λοιπόν αυτή τη στιγμή ένα πρόβλημα υπεκφυγής και στις δύο πλευρές και νομίζω ότι αυτό είναι το μεγάλο ζητούμενο της φάσης αυτής, να θέσουμε το πρόβλημα με καθαρούς όρους, για να μπορέσουμε και εμείς να το διαχειριστούμε προς όφελος της περιφερειακής σταθερότητας. Όταν λέω με καθαρούς όρους, δεν εννοώ αρνητικά ή ωμά ή βίαια, εννοώ να ξέρουμε ποιο είναι το περιθώριο μέσα στο οποίο κινούμαστε, γιατί αυτό είναι ζωτικό για εμάς, αλλιώς θα αφεθούμε σε μία στάση, αδρανή, να αναπαράγουμε τα προβλήματά μας. Η σχέση μας με την Τουρκία επηρεάζει το σύνολο των πολιτικών που ασκούνται στην Ελλάδα, την οικονομική πολιτική, τις αμυντικές δαπάνες, τον προσανατολισμό της δημόσιας συζήτησης, τα στερεότυπα, το σύνολο της εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφάλειας. Δεν μπορούμε να διαχειριστούμε όλα αυτά τα θέματα, είτε παραπέμποντας γενικά και αόριστα στην Ευρώπη και την ευρωπαϊκή στρατηγική, είτε αφηνόμενοι να παρακολουθούμε τις εξελίξεις οι οποίες είναι στον καιρό, δηλαδή πηγαίνουν έτσι από μόνες τους, ανάλογα με τις διακυμάνσεις του αέρα στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο.
Εάν πρέπει να κλείσω δίνοντας μία απάντηση στο ερώτημα του τίτλου, οι σχέσεις Ευρωπαϊκής Ένωσης-Τουρκίας έχουν μετασχηματιστεί, χωρίς αυτό να λέγεται ρητά και επίσημα.Προφανώς δεν έχουν οδηγηθεί σε αδιέξοδο, έχουν μεταλλαχθεί, αλλά εάν δεν συλλάβει κανείς επαρκώς το περιεχόμενο αυτής της μετάλλαξης, δεν θα μπορέσει να το διαχειριστεί με έναν τρόπο που για εμάς, ειδικά εδώ στην Ελλάδα και στην Κύπρο, έχει χαρακτηριστικά υπαρξιακά, διότι συνδέεται με ζητήματα πολύ ευρύτερα από τα ζητήματα που απασχολούν την Ευρωπαϊκή Ένωση ως οντότητα, με ζητήματα ασφάλειας και όχι μόνο με ζητήματα ταυτότητας ή οικονομίας. Σας ευχαριστώ πολύ. 


"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022