**Βεβαίως και θα σου απαντήσω..αλλοίμονο!!Οσες φορές ΣΤΗΡΙΞΕΣ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2026" όόόόόόλα αυτά τα χρόνια...ΤΟΣΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ σου θα λάβεις ως ανταπόδοση δημοσιευμένα σ΄αυτήν.
Aλλωστε ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ..για να προσπεράσω την μνήμη μου και να σε "φιλοξενήσω"!!
ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΩΣ...ΤΩ ΚΑΙΣΑΡΙ!!
(διαθέτω ΜΝΗΜΗ ΕΛΕΦΑΝΤΑ..στο είπα κάποτε face to face..)
**Θλίψη προκαλεί ο αγώνας,η αγωνία, η προσπάθεια ΤΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.
Μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει το σύνθημα "φωτογραφίζομαι..ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ"!!
Αμ! ΔΕΝ.....
Αξιολύπητοι..
**Απάντηση:με συγχωρείς τώρα το είδα, δεν μπαίνω συχνά:είναι AI και ο λόγος είναι ένας:τα κήτη, ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΝΕΡΟΥ παρά μόνο ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ή κάποια λεπτά παραπάνω σε εξαιρετικές περιπτώσεις.Αρα είναι "φτιαχτό" για να παίρνουν like...Σ'ευχαριστώ πολύ..
Τώρα είδα την δεύτερη ερώτηση:μα ΤΑ ΚΗΤΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ δεν ..στέκονται ΑΚΙΝΗΤΑ!!Δεν είναι πασιφανές;; Εχω δει περιπτώσεις που καθαρίζουν...ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΟΜΟΙΟΜΑΤΑ...Η γελοιότητα του διαδικτύου, μη χάνεις την ώρα σου..
**ΑΝΩΝΥΜΩΣ: Η ΑΙΣΧΡΟΤΕΡΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ, ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΑΤΟΜΟ.."...αναχρονιστικές αντιλήψεις πολιτικής επιβίωσης»..τέτοια θρασεία δήλωση πεποίθησης
-"επιβίωση κάνουμε και χωράμε ΠΑΝΤΟΥ.."δεν έχω ξαναδεί ούτε ξαναδιαβάσει..
Μαντέψτε ΠΟΥ θα χωρέσει το..."άτομο"...!!
ΑΝ το βρείτε..
** ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ:
Σήμερα
61730
Χθες72749
Αυτόν τον μήνα923976