ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΕΣ
Πολιτικό σχόλιο του Γιάννη Βαβουρανάκη
Η προεκλογική περίοδος ουσιαστικά ξεκίνησε για όλα τα κόμματα καθώς το σχέδιο Μητσοτάκη του δίνει την ευχέρεια να ορίσει τις εκλογές απο τώρα έως τις 27 Απριλίου 2027. Καλός μαθητής γαρ στα “μαγειρέματα” του πατρός του αλλά ανήμπορος να συγκρατήσει την αδηφαγία (λαιμαργία, απληστία, αχορταγιά) των συνεργατών του υποργών, βολευτών και ολιγαρχών.
Καταστρατηγεί το Σύνταγμα και τους Θεσμούς κατά το δοκούν προκειμένου να περιορίσει την κομματική ζημιά των σκανδάλων, ενώ πλείστοι όσοι βρίσκονται μόλις “έξω από τα κάγκελα”.
Εκεί ακριβώς είναι που χάνει “και τα αυγά και τα πασχάλια” ενώ την χαριστική βολή θα την εισπράξει από τον άσπονδο “φίλο” του κ. Σαμαρά.
Ο πρώην, ξέρει το σκεπτικό του νυν και θ΄ ανακοινώσει το κόμμα του ( ενώ είναι καθ’ όλα έτοιμος ήδη) αμέσως μετά την ανακοίνωση της ημερομηνίας των εκλογών.
Το κέρδος του Σαμαρά αποτελούν τα συνεχώς αυξανόμενα σκάνδαλα της γαλάζιας παράταξης.
Το ίδιο και η επιλογή του Μητσοτάκη “να βαφτίζει το μαύρο-ΑΣΠΡΟ”-λες και είμαστε κρετίνοι, άσκεφτοι, ηλίθιοι, απολύτως “καθυστερημένοι”-αποτελεί επιπρόσθετα και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ.
Οπως και ότι όσο και να διαλαλεί τις φρεγάτες, τα rafale και την οικονομία, Ο ΑΣΘΕΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, κάθε ημέρα στερείται και περισσότερα ενώ παρακολουθεί άλαλος τα τεράστια “αυξημένα...αποθέματα”!
Η καθιερωμένη πλέον τραγική περίπτωση της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΤΙΜΩΡΗΣΊΑΣ -κάτι πρωτόγνωρο για την χώρα μας– “παράγει” καθημερινά “φραπέδες” και “χασάπηδες” εντός των τειχών του κόμματος της Ν.Δ. αλλά και των γαλάζιων στελεχών όλων των βαθμίδων!
Η απορία μου είναι “τι θα ..διαλαλούν στο εξής στις συγκεντρώσεις”!
Θα αναμασούν άραγε όλες αυτές τις ανοησίες;
ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ και ολίγη απο ΑΙΔΩ..πότε θα επιδείξουν;
ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ...ΒΗΞ!!
Ι.Γ.Β.
