Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στο άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στην Πράγα
Στην σημασία των σιδηροδρομικών υποδομών ως ολοκληρωμένης υπηρεσίας μεταφορών υψηλού επιπέδου για τους πολίτες αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής κατά την συνεδρίαση του άτυπου Συμβουλίου Υπουργών Μεταφορών, που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα, στο πλαίσιο της Τσεχικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε.
Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής τόνισε στους ευρωπαίους ομολόγους του την συνεισφορά του σιδηροδρομικού μέσου στην αποδοτικότητα και στην βιωσιμότητα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ). Υπογράμμισε μάλιστα ότι στην Ελλάδα έγιναν σημαντικές μεταρρυθμίσεις προκειμένου ο σιδηροδρομικός τομέας να λειτουργεί αποτελεσματικά, με διακριτούς ρόλους μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιριών, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των έργων, να μειωθούν τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης αυτών και να βελτιστοποιηθεί η χρήση των Ευρωπαϊκών πόρων. Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι «μειώνουμε σημαντικά το χρόνο παραγωγής των έργων. Στόχος μας η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου, που μαζί με πρωτοβουλίες της ΕΕ για ψηφιοποίηση του τομέα, την διαμόρφωση πλαισίου κοινών κανόνων για θέματα προγραμματισμού, εισιτηρίων, τιμολόγησης, πρόκειται να συνθέσουν τις προϋποθέσεις για έναν σιδηρόδρομο υψηλών ταχυτήτων και για την δημιουργία ενός ανταγωνιστικού εναλλακτικού μέσου τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για τις εμπορευματικές μεταφορές».
Στο περιθώριο των εργασιών του άτυπου Συμβουλίου ο κ. Καραμανλής είχε διμερή συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Βουλγαρίας, κατά την διάρκεια της οποίας επανέλαβαν τη δέσμευσή τους για την ανάπτυξη του διακρατικού έργου «Sea2Sea» και την προώθηση της συνεργασίας σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Με το «Sea2Sea» προωθείται η σιδηροδρομική σύνδεση των λιμένων Θεσσαλονίκης, Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με τα δύο βουλγαρικά λιμάνια του Μπουργκάς και του Ρούσε. Επίσης, ο κ. Καραμανλής συνυπέγραψε Κοινή Δήλωση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Πολωνίας, για την συνεργασία των δύο κρατών μελών στο πλαίσιο της αναθεώρησης του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.