"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022

Κώστας Καραμανλής: Η Γραμμή 4 του Μετρό σημαίνει..

 

Κώστας Καραμανλής: Η Γραμμή 4 του Μετρό σημαίνει μία πιο όμορφη και ανθρώπινη Αθήνα - Δεν θα χαθεί ούτε ένα δέντρο, αλλά θα φυτευτούν και 2.700 νέα δέντρα - Κώστας Μπακογιάννης: «Σπάσαμε τα ταμπού. Υλοποιούμε πλέον με ευρωπαϊκή κουλτούρα ένα σπουδαίο έργο για την Αθήνα και τους Αθηναίους»



Με μνημόνιο συνεργασίας, μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Δήμου Αθηναίων, της Αττικό Μετρό ΑΕ και της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, καθορίζονται κοινές δράσεις κατά την κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό, με διπλό στόχο: Τα έργα να επιβαρύνουν στο ελάχιστο την καθημερινότητα των πολιτών και η Αθήνα να μη χάσει ούτε ένα δέντρο, αντίθετα να φυτευτούν ακόμη περισσότερα.

Το μνημόνιο συνεργασίας για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας υπεγράφη σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, τον Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Κώστα Μπακογιάννη, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ, κ. Νίκο Κουρέτα και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ανάπλασης Αθήνας ΑΕ, κ. Χρόνη Ακριτίδη.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επίσης ο Υφυπουργός Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης και ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, κ. Νίκος Ταχιάος.

«Κάνουμε ένα ακόμα βήμα, και μάλιστα ένα ιδιαίτερα κρίσιμο βήμα, για την κατασκευή του έργου που θα αλλάξει θεαματικά προς το καλύτερο την καθημερινή ζωή των πολιτών στην Αθήνα», τόνισε κατά την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε:

«Κάνουμε το πιο καθοριστικό βήμα για τη σωστή κατασκευή αυτού του μεγάλου έργου. Και δείχνουμε στην πράξη, πώς πρέπει να γίνονται τα έργα στην Ελλάδα. Ενώνοντας δυνάμεις. Αθροίζοντας τεχνογνωσία, εμπειρία και προσπάθεια. Και δουλεύοντας όλοι μαζί, για το καλό των πολιτών και του τόπου μας».

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι με το μνημόνιο συνεργασίας: «Συμφωνούμε τι πρέπει να κάνει ο καθένας και τι να κάνουμε όλοι μαζί, ώστε η νέα Γραμμή του Μετρό μας, που οι Αθηναίοι την περιμένουν τόσα χρόνια, να κατασκευαστεί:

  • με τη μεγαλύτερη δυνατή ταχύτητα,
  • με τη μικρότερη δυνατή όχληση για τους πολίτες,
  • με την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση από τα έργα για τις γειτονιές της Αθήνας και την καθημερινότητά τους,
  • όχι απλώς χωρίς περιβαλλοντικό κόστος κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλά με σαφές περιβαλλοντικό όφελος, δηλαδή όχι λιγότερα αλλά περισσότερα δέντρα,
  • με απόλυτη προστασία των έργων τέχνης και πολιτισμού που βρίσκονται στους χώρους των εργοταξίων
  • και τελικά, η ολοκλήρωση της Γραμμής 4, να σημαίνει όχι μόνο μια πιο ανθρώπινη Αθήνα, αλλά και μια ακόμα πιο όμορφη Αθήνα».

 

Τα βασικά στοιχεία του έργου

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ορισμένα βασικά στοιχεία για το έργο της Γραμμής 4:

Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται στη χώρα μας, προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ.

Ένα έργο το οποίο όταν το παρέλαβε η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν όχι απλώς μπλοκαρισμένο επί χρόνια, αλλά έμοιαζε σαν ένας άλυτος γρίφος. «Όμως τον λύσαμε. Το ξεμπλοκάραμε. Και σήμερα που μιλάμε, τα έργα Μετρό στην Αθήνα, μετά από τόσα χρόνια, έχουν ήδη πάρει μπρος», τόνισε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι θεωρεί τη Γραμμή 4 ως το σημαντικότερο έργο της τελευταίας 20ετίας στην πρωτεύουσα, μαζί με την Αττική Οδό. Γιατί θα αλλάξει την καθημερινότητα του πολίτη στο λεκανοπέδιο και θα δώσει τεράστια ώθηση στην οικονομία.

«Όσοι ζούμε στην Αθήνα, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πόσο κρίσιμο είναι το Μετρό για την καθημερινότητα της πόλης. Αν όμως δει κανείς πόσους σταθμούς Μετρό έχει η ελληνική πρωτεύουσα σε σχέση π.χ. με τη Μαδρίτη, θα καταλάβει ότι η χώρα μας είναι αρκετά πίσω», επισήμανε ο κ. Καραμανλής και ανέφερε ότι στο Παρίσι η μέση πυκνότητα σταθμών του Μετρό είναι τέσσερις ανά τετραγωνικό χλμ. αστικού χώρου, όταν στην Αθήνα αντίστοιχα και με τους νέους σταθμούς της Γραμμής 4 η μέση πυκνότητα θα φθάσει πλέον τον ένα σταθμό ανά τετραγωνικό χλμ. αστικού χώρου.

 

Ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης

Από την πλευρά του ο Δήμαρχος Αθηναίων  κ. Κώστας Μπακογιάννης στην ομιλία του ανέφερε:

«Διερμηνεύοντας τα συναισθήματα της ομάδας του Δήμου Αθηναίων, θα ήθελα να πω πως σήμερα έχουμε μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, διότι όλοι μαζί κάνουμε ένα πάρα πολύ μεγάλο και σημαντικό βήμα για την πόλη της Αθήνας.

Το μνημόνιο συνεργασίας που υπογράψαμε είναι αντιπροσωπευτικό μιας νέας κουλτούρας και νοοτροπίας που θέλει την τοπική αυτοδιοίκηση και το κεντρικό Κράτος να λειτουργούν συμπληρωματικά, -ο καθένας στις αρμοδιότητές του, αλλά συνεργατικά: Από «πάνω προς τα κάτω» για το Κράτος, από «κάτω προς τα πάνω» για τον Δήμο Αθηναίων.

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στην πολιτική ηγεσία του
Υπουργείου, στον κ. Καραμανλή και στον κ. Καραγιάννη, οι οποίοι δε  δίστασαν να σπάσουν ταμπού του παρελθόντος, και με αποφασιστικότητα «άνοιξαν» ένα νέο δρόμο. Θα ήθελα, επίσης, να πω ένα πολύ μεγάλο  «ευχαριστώ» στη διοίκηση της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» και στη διοίκηση της «ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε.».

Σήμερα, δε μιλάμε πια για κάτι θεωρητικό, μιλάμε για κάτι πρακτικό που αφορά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των Αθηναίων. Πρώτον, αυτό το εξαιρετικά μεγάλο συγκοινωνιακό έργο με τα πολύ μεγάλα περιβαλλοντικά οφέλη, δεν είναι απλώς ένα ευρωπαϊκό έργο.

Είναι ένα έργο το οποίο εκτελείται ευρωπαϊκά με σεβασμό στο περιβάλλον, με σεβασμό στο πράσινο. Διασφαλίζεται το πράσινο ισοζύγιο, όχι μόνο δέκα χρόνια μετά, αλλά σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής του έργου.

Δεύτερον, μέσα από το έργο αναδεικνύεται έμπρακτα ο σεβασμός στον δημόσιο χώρο. Υπάρχει πλέον κοινή αποδοχή ότι δεν αντέχουμε ούτε ένα τετραγωνικό μέτρο να πάει χαμένο. Και τρίτον, -θα μου επιτρέψετε να σταθώ σε αυτό- υπάρχει ο σχεδιασμός για τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς.

Αυτό σημαίνει ότι από την αρχή του έργου προνοούμε για το τέλος του έργου. Στην αρχή του κύκλου, σχεδιάζουμε για το τέλος του κύκλου, κάτι που δεν είθισται, τουλάχιστον στην ελληνική δημόσια διοίκηση, και που ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, αξίζει στην πόλη.

Για άλλη μια φορά, κύριοι υπουργοί, σας ευχαριστούμε για αυτή την εξαιρετική, από την πρώτη μέρα, συνεργασία σε όλα τα επίπεδα. Είναι μια συνεργασία για την οποία μπορούμε να είμαστε όλοι υπερήφανοι, καθώς δικαιώνουμε και την εμπιστοσύνη της αθηναϊκής κοινωνίας».

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης είπε:

«Η Γραμμή 4 αποτελεί το μεγαλύτερο έργο υποδομής που εκτελείται σήμερα στη χώρα και είναι σημαντικό να προχωρήσει η κατασκευή του με την πόλη και τους κατοίκους της συνασπισμένους γύρω από τον σκοπό αυτό», ανέφερε στην ομιλία του ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι  «το Μνημόνιο που υπογράφουμε σήμερα, εξασφαλίζει μεταξύ άλλων όχι μόνο την προστασία και την φροντίδα του δημοσίου χώρου, αλλά πρώτα και κύρια την περιβαλλοντική και πράσινη κατεύθυνση του έργου, αφού το ισοζύγιο πρασίνου- μετά την ολοκλήρωση του έργου -θα είναι θετικό και επιπροσθέτως θα χρηματοδοτηθεί η φύτευση επιπλέον 2.000 δένδρων στη πόλη.

Επίσης, σημείωσε ότι το μνημόνιο αποτελεί προϊόν συνεργασίας όλων των εμπλεκόμενων φορέων μετά από μακρά συζήτηση, όπου ξεπεράστηκαν διαφορετικές αντιλήψεις, στοχεύσεις αλλά και γραφειοκρατικά ζητήματα.

Επίσης επισήμανε τον διττό χαρακτήρα των παρεμβάσεων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: «Από τη μία εκτελούμε έργα μεγάλης συγκοινωνιακής αξίας τόσο για τη πόλη της Αθήνας όσο και σε ολόκληρη τη χώρα και από την άλλη υλοποιούμε έργα που αποτελούν πρότυπες αστικές αναπλάσεις, εκτεταμένες και καινοτόμες, όπως βλέπουμε στις επεκτάσεις της Γραμμής 2, στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, στο Flyover και αλλού».

Τι σημαίνει για την Αθήνα η Γραμμή 4 του Μετρό

Η Γραμμή 4 έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου της Αθήνας και γι’ αυτό προβλέπεται η κατασκευή νέων σταθμών σε κομβικά σημεία του κέντρου, όπως είναι τα Εξάρχεια ή το Κολωνάκι.

Πρακτικά, σε 8 χρόνια, όταν πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο, αυτό θα σημαίνει:

  • 340.000 επιβάτες,
  • 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα στο δρόμο,
  • 1.216 μεγαβατώρες εξοικονόμηση ενέργειας,
  • 318 τόνοι λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Το πρώτο τμήμα του έργου, του οποίου η κατασκευή έχει ξεκινήσει, έχει μήκος 13 χιλιόμετρα. Από το άλσος Βεΐκου, πάει στην Κυψέλη, τα Δικαστήρια, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι, τον Ευαγγελισμό, την Καισαριανή, την Πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου και καταλήγει στο Γουδή. Με 15 νέους σταθμούς, σε τέσσερις Δήμους.

Οι 7 από αυτούς τους 15 σταθμούς -και μάλιστα αυτοί που είναι στις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές- βρίσκονται στον Δήμο Αθηναίων. Εξ ου λοιπόν και κρίθηκε αναγκαίο το μνημόνιο συνεργασίας.

«Είναι κατανοητό και αναμενόμενο ότι ένα τόσο μεγάλο έργο, που κατασκευάζεται εντός του αστικού ιστού, σε συγκεκριμένα σημεία μπορεί να επιφέρει και ορισμένες παροδικές δυσκολίες στην καθημερινότητα των πολιτών. Η δέσμευσή μας είναι αυτές οι δυσκολίες να είναι οι μικρότερες δυνατές. Όσο γίνεται πιο περιορισμένες τοπικά. Όσο γίνεται πιο σύντομες χρονικά. Και όσο γίνεται πιο ήπιες», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

«Άλλωστε, μένω και ο ίδιος στο κέντρο της Αθήνας, μένω και ο ίδιος κοντά σε σταθμό του Μετρό και γνωρίζω από προσωπική εμπειρία πώς μπορεί να δυσκολέψουν την καθημερινότητά σου οι εργασίες, αλλά και πόσο καλύτερη κάνει τη ζωή σου και τη ζωή της οικογένειάς σου το έργο όταν ολοκληρωθεί και πλέον λειτουργεί», πρόσθεσε.

 

Επτά  δεσμεύσεις προς τους κατοίκους της Αθήνας

Όπως αναφέρθηκε, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναλαμβάνει απέναντι στους Αθηναίους και τις Αθηναίες επτά δεσμεύσεις:

  1. Να δουλέψουμε με ταχύτητα και να συνεργαστούμε χωρίς εγωισμούς και «μπαλάκι ευθυνών». Έτσι πρέπει να γίνονται τα μεγάλα έργα.
  2. Να μην χάσει η Αθήνα ούτε ένα δέντρο. Αντιθέτως να αποκτήσει ακόμα περισσότερα. Συνολικά μιλάμε για πάνω από 1.300 μεταφυτεύσεις και 2.700 νέα δέντρα.
  3. Να είναι τα εργοτάξια όσο γίνεται πιο περιορισμένα τοπικά και αναβαθμισμένα αισθητικά. Κάθε αναγκαία εργασία να ενοχλεί όσο το δυνατόν λιγότερο.
  4. Να υπάρχει πρόνοια για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και έγκαιρη ενημέρωση.
  5. Να προφυλάξουμε με τη μέγιστη προσοχή τα έργα τέχνης και πολιτισμού της πόλης.
  6. Κάθε σταθμός που ολοκληρώνεται, να σημαίνει και ανάπλαση της περιοχής. Με νέο αστικό εξοπλισμό, νέο ηλεκτροφωτισμό, πράσινο. Μια Αθήνα ακόμα πιο όμορφη.
  7. Και τελικά, να παραδώσουμε ένα έργο σύγχρονο, φιλικό προς το περιβάλλον και απόλυτα λειτουργικό, που πραγματικά θα αλλάξει τη ζωή στην πόλη».

 

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είπε:

Για τον σταθμό Ευαγγελισμό

«Ο σταθμός “Ευαγγελισμός” είναι πολύ σημαντικός και ο σχεδιασμός που έχουμε προχωράει κανονικά.  Πρόκειται για σταθμό μετεπιβίβασης και εκεί θα συναντηθούν, στην ουσία, δυο γραμμές. Συνεπώς, θέλω να πω ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πισωγυρίσματα. Τα περισσότερα εργοτάξια και όλες οι πρόδρομες εργασίες έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και ολοκληρωθεί.  Και σε λίγο καιρό μπαίνει ο μετροπόντικας. Οπότε δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις και το Μνημόνιο που υπογράφουμε σήμερα αυτό καταδεικνύει. Το έργο θα γίνει και θα γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε όχι απλά τη μικρότερη δυνατή όχληση, αλλά να κάνουμε και πράγματα που δεν έχουν γίνει ποτέ σε αυτή τη χώρα κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου».

 

Για τον σταθμό «Εξάρχεια»

«Ο Δήμος Αθηναίων και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει μια πολύ συντονισμένη προσπάθεια, έτσι ώστε τα Εξάρχεια να μην είναι αυτό που πολλοί θεωρούν ότι είναι. Εμείς, από την πλευρά μας, ήδη έχουμε κάνει τις απαραίτητες μετρήσεις και συνεπώς δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω σε αυτό. Θέλω να διαβεβαιώσω, ότι δέσμευση της κυβέρνησης και του ίδιο του πρωθυπουργού είναι ότι δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω.

Για το ίδιο θέμα ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης είπε:

 «Είναι πολύ ξεκάθαρο αυτό το οποίο κάποιοι επιχειρούν να κάνουν στα Εξάρχεια, όμως οι μάσκες έχουν πέσει. Επιχειρούν -και αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία- να πολιτικοποιήσουν και να ιδεολογικοποιήσουν τον σταθμό του ΜΕΤΡΟ. Λες και υπάρχουν αριστερά ή δεξιά βαγόνια. Και αντιλαμβάνεστε πως αυτό δε μπορεί να γίνει ανεκτό. Διότι δε μπορεί να επιτρέψει ο Δήμος Αθηναίων -όπως είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει και η Κυβέρνηση- να εργαλειοποιηθούν οι ζωές των κατοίκων των Εξαρχείων, και οι ίδιοι οι κάτοικοι των Εξαρχείων να κρατούνται ως όμηροι για να εξυπηρετηθούν τα όποια μικροπολιτικά συμφέροντα ή ιδεοληπτικές θεωρήσεις. Ο Δήμος Αθηναίων είναι παρών στα Εξάρχεια, όπως είναι και στις υπόλοιπες 128 γειτονιές της Αθήνας. Τα τελευταία δύο χρόνια

 

Για το ενδεχόμενο αύξησης κόστους λόγω πολέμου ή άλλων συγκυριών, ο Κώστας Καραμανλής είπε:

«Θα αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα που ενδεχομένως προκύψουν και όπου χρειάζεται να παρέμβουμε, θα το κάνουμε. Θέλω να θυμίσω, όμως ότι στον αναθεωρημένο 4412 που έχουμε ψηφίσει, έχουμε δημιουργήσει μια διαδικασία η οποία σιγά – σιγά θα αυτοματοποιηθεί. Τονίζω και πάλι ότι το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι αυτά τα έργα να μπλοκάρουν. Ειδικά τώρα που συμβασιοποιούνται σε όλη τη χώρα, που μόνο από το υπουργείο μας έργα άνω των 3, 5δις και ήδη έχουν συμβασιοποιηθεί ακόμη 6,5 δισ».

Για τη χρηματοδότηση των δράσεων του Μνημονίου, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε:

«Ως Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε αναλάβει τη χρηματοδότηση όλων αυτών των δράσεων. Και αυτό είναι κάτι το οποίο οφείλει να κάνει η κεντρική διοίκηση και δεν ήταν ποτέ υπό διαπραγμάτευση ή υπό συζήτηση με το Δήμο Αθηναίων. Είναι ευθύνη της ελληνικής πολιτείας και της κεντρικής διοίκησης. Το ύψος της χρηματοδότησης είναι περίπου 7 εκατ. ευρώ και οι πόροι είναι από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων».

Για το ίδιο θέμα, από την πλευρά του ο κ. Κώστας Μπακογιάννης σημείωσε:

«Κλείνω αισίως 12 χρόνια στην Αυτοδιοίκηση, έχω συνεργαστεί με πολλές κυβερνήσεις και με πολλούς Υπουργούς. Πρώτη φορά είδα Υπουργό να λειτουργεί με αυτό τον τρόπο και τον ευχαριστώ πάρα πολύ και δημόσια, διότι δείχνει να αντιλαμβάνεται ότι τα πραγματικά προβλήματα απαιτούν πραγματικές λύσεις και ότι δεν πρέπει να υποκύπτουμε σε εύκολες δικαιολογίες και σε εύκολα άλλοθι, αλλά ότι αντιθέτως πρέπει να είμαστε αποτελεσματικοί».

 

Για τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς μελλοντικής διαμόρφωσης των πλατειών, όπου θα κατασκευαστούν σταθμοί (Κυψέλης, Εξαρχείων, Κολωνακίου), ο Δήμαρχος Αθηναίων είπε:

«Έχουμε προβλέψει αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς για κάθε πλατεία όπου θα δημιουργηθεί νέος σταθμός του ΜΕΤΡΟ. Μιλάμε για τα εμβληματικά σημεία της πόλης των Αθηνών, τις πλατείες με ιστορία, με πολιτιστικό και κοινωνικό ειδικό βάρος. Επομένως θέλουμε το τελικό αποτέλεσμα να είναι αντάξιο όχι μόνο του παρελθόντος αλλά και του μέλλοντος».

Επίσης, ο κ. Μπακογιάννης είπε για τον έλεγχο των χρήσεων γης στους χωροθετημένους σταθμούς:

«Είμαστε σε επαφή με το Πολυτεχνείο προκειμένου να υπάρξει μια μελέτη, η οποία θα λάβει υπόψη όχι μόνο τον συγκοινωνιακό αντίκτυπο, αλλά και τον πολεοδομικό και τον χωροταξικό αντίκτυπο των σταθμών. Η διεθνής εμπειρία έχει δείξει ότι ένας σταθμός του Μετρό μπορεί να επηρεάσει μία περιοχή, μία γειτονιά μέχρι και στα 1.500 μέτρα. Η θέση του Δήμου Αθηναίων είναι απολύτως ξεκάθαρη: Εμείς τασσόμαστε υπέρ των μικτών χρήσεων. Θεωρούμε ότι η μονοκαλλιέργεια δεν είναι μόνο λάθος, μπορεί -μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα- να είναι επικίνδυνη για την πόλη της Αθήνας και ότι η συνύπαρξη αυτών των χρήσεων είναι και η ψυχή της πόλης. Και όσο κι αν η πόλη αλλάζει την ψυχή της, άλλο τόσο πρέπει να τη διατηρήσει».

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, του μεγαλύτερου δημοσίου έργου που θα γίνει στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια και του σημαντικότερου έργου της τελευταίας 20ετίας στην πρωτεύουσα, μετά την Αττική Οδό, επηρεάζει άμεσα εκ των πραγμάτων τη λειτουργία της πόλης και τη ζωή των Αθηναίων.

Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, όταν ολοκληρωθεί, θα αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Θα εξυπηρετεί ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένες περιοχές. Θα διευκολύνει την πρόσβαση των πολιτών σε πολλά σημαντικά κτήρια και εγκαταστάσεις, όπως δικαστήρια, νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα. Θα έχει θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα καθώς εκτιμάται ότι η μέση εξοικονομούμενη ημερήσια ενέργεια υπολογίζεται σε 1.216 μεγαβατώρες και η μέση ημερήσια μείωση του διοξειδίου του άνθρακα υπολογίζεται σε 318 τόνους. Αλλά θα έχει και θετικές επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό, καθώς υπολογίζεται ότι με τη Γραμμή 4 θα μετακινούνται συνολικά περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ οι μετακινήσεις με ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 60.000.

Το Μνημόνιο, που υπογράφεται σήμερα, έχει σκοπό να καθιερώσει και να επισημοποιήσει την ήδη υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ των συμβαλλομένων φορέων (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, Δήμος Αθηναίων, Αττικό Μετρό Α.Ε., Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.) αναφορικά με την κατασκευή και ολοκλήρωση της Γραμμής 4, αλλά και την πρόθεσή τους να ενισχύσουν τις από κοινού δράσεις τους.

Η διάρκειά του Μνημονίου Συνεργασίας είναι οκτώ έτη, με δυνατότητα παράτασης εφόσον απαιτηθεί. Αφορά τις θέσεις του έργου: Σταθμός «Κυψέλη», σταθμός «Δικαστήρια», σταθμός «Αλεξάνδρας», σταθμός «Εξάρχεια», σταθμός «Ακαδημία», σταθμός «Κολωνάκι» και σταθμός «Ευαγγελισμός».

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναλαμβάνει ρόλο βαρύνουσας σημασίας στην εξειδίκευση, διαμόρφωση και υλοποίηση σχετικών δράσεων, σε συνδυασμό με την προστασία του οικιστικού περιβάλλοντος της πόλης. Ειδικότερα, θα μεριμνήσει για τη χρηματοδότηση της εταιρείας «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.», μετά την υποβολή σχετικής πρότασής της, για την υλοποίηση των δράσεων που περιλαμβάνονται στο Μνημόνιο.

Ο Δήμος Αθηναίων αναλαμβάνει: 

  • Τον γενικό συντονισμό των εμπλεκόμενων φορέων, καθώς και την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση των δημοτών για τις από κοινού δράσεις προς υλοποίηση.
  • Να συνδράμει ενεργώς στη διαβούλευση με τους πολίτες και τοπικούς φορείς των περιοχών που επηρεάζονται από την κατασκευή του έργου για την αντιμετώπιση διαφόρων θεμάτων που τυχόν προκύψουν. Καθώς και στην υποστήριξη και ενίσχυση συγκεκριμένων από κοινού δράσεων με τα υπόλοιπα συμβαλλόμενα μέρη για την εκτέλεση του έργου της Γραμμής 4 στην Αθήνα.
  • Να συνδράμει σε όλες τις αδειοδοτήσεις, γνωμοδοτήσεις και εγκρίσεις, που θα απαιτηθούν για την ομαλή και απρόσκοπτη εκτέλεση του έργου.
  • Να συνεργαστεί με τους συμβαλλόμενους φορείς για την ασφαλή μεταφορά, τοποθέτηση ή και φύλαξη του αστικού εξοπλισμού και γλυπτών από τους χώρους των εργοταξίων, με την άμεση υπόδειξη των κατάλληλων χώρων φύλαξης, καθώς και για την προστασία των δέντρων και φυτών και τη μεταφύτευσή τους κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών του Μετρό.
  • Να συνεργαστεί με τους φορείς για τη δημιουργία ενός άρτιου συγκοινωνιακού συστήματος για να εξυπηρετεί τους πολίτες και να βελτιώσει την κυκλοφορία τους στην πόλη.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε. αναλαμβάνει: 

  • Σε συνεργασία με τα συμβαλλόμενα μέρη, την εφαρμογή κατάλληλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και την ενημέρωση των πολιτών για τα κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης, ώστε να μειωθεί όσο το δυνατόν η ταλαιπωρία από τα έργα κατασκευής.
  • Να προσπαθήσει να περιορίσει το χώρο που θα καταλάβουν τα εργοτάξια και το χρόνο των εργασιών. Και όσο διαρκούν οι εργασίες κατασκευής, να συνεργάζεται με τα συμβαλλόμενα μέρη για την αισθητική αναβάθμιση των εργοταξιακών χώρων.
  • Την καταγραφή του συνόλου των δέντρων, γλυπτών, έργων τέχνης, αστικού εξοπλισμού, ιστών ηλεκτροφωτισμού και περιπτέρων που βρίσκονται στους χώρους παρέμβασης και των εργοταξίων των αναδόχων ή υπεργολάβων της.
  • Την καταγραφή όλων των δένδρων και θάμνων που πρόκειται να καθαιρεθούν, να μεταφυτευθούν, ή να μετακινηθούν, καθώς και τη μεταφορά τους και την μεταφύτευσή τους σε χώρους που θα υποδείξει η αρμόδια διεύθυνση Πρασίνου και Αστικής Πανίδας του Δήμου Αθηναίων.
  • Την απόσπαση, απομάκρυνση και τοποθέτηση κάθε γλυπτού (συμπεριλαμβανομένης της βάσης του), που απαιτείται να μεταφερθεί από την θέση που βρίσκεται, με τρόπο ασφαλή, στον χώρο προσωρινής αποθήκευσης του ή σε θέση που θα υποδείξει ο Δήμος Αθηναίων.
  • Τη συσκευασία των γλυπτών, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα φθορών κατά την μεταφορά τους, καθώς και την αποκατάσταση οποιασδήποτε φθοράς προκληθεί.
  • Την επανατοποθέτηση των γλυπτών τα οποία θα επιστρέψουν στις υφιστάμενες θέσεις τους μετά το πέρας των εργασιών.
  • Τη μεταφορά για φύλαξη του αστικού εξοπλισμού που αποξηλώνεται από τους χώρους κατάληψης, σε χώρο που θα υποδείξουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων. Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα τοποθετηθεί νέος αστικός εξοπλισμός.
  • Τη μεταφορά για αποθήκευση σε χώρο που θα υποδείξει η αρμόδια Διεύθυνση Ηλεκτρολογικού του Δήμου Αθηναίων, των ιστών ηλεκτροφωτισμού και των φωτιστικών που αποξηλώνονται από τους χώρους κατάληψης. Σημειώνεται ότι μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα τοποθετηθούν νέοι ιστοί ηλεκτροφωτισμού και φωτιστικά.
  • Την αποκοπή, μεταφορά και τοποθέτηση σε νέες θέσεις 15 περιπτέρων που σήμερα βρίσκονται εντός της περιμέτρου των εργοταξίων.

Η Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε. αναλαμβάνει: 

  • Την υποβολή της πρότασης χρηματοδότησης για την υλοποίηση των παρεμβάσεων του Μνημονίου Συνεργασίας.
  • Τη διενέργεια Αρχιτεκτονικών διαγωνισμών για τις αναπλάσεις και τελικές διαμορφώσεις των κοινοχρήστων χώρων και της ευρύτερης περιοχής, όπου θα εγκατασταθούν οι νέοι σταθμοί του Μετρό.
  • Την προμήθεια, μεταφορά, φύτευση και συντήρηση για εύλογο χρονικό διάστημα 2.000 νέων δέντρων, σε χώρους που θα υποδείξει ο Δήμος.
  • Τυχόν εργασίες, που είναι επιπλέον των συμβατικών υποχρεώσεων της κατασκευής του έργου της Γραμμής 4, οι οποίες θα αφορούν στη μεταφύτευση των δέντρων, στην συντήρηση των μεταφυτευμένων δέντρων για εύλογο χρόνο, στη μεταφορά, τοποθέτηση ή αποθήκευση και φύλαξη των γλυπτών και έργων τέχνης, στη μεταφορά και τοποθέτηση του αστικού εξοπλισμού, στη μεταφορά, επισκευή και τοποθέτηση των ιστών ηλεκτροφωτισμού και των φωτιστικών από τους χώρους που θα έχουν ήδη μεταφερθεί καθ’ υπόδειξη του Δήμου, σε νέες θέσεις, που θα υποδείξει ο Δήμος Αθηναίων.

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024