"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024) 
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104 
Aύγουστος 2024 79553  Σεπτέμβριος 2024 71739

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ 33η Εκδήλωση ΗΜΕΡΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΔΥΠΑ..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ:ΕΚΔΗΛΩΣΗ..-Παρατηρητήριο Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας Περιφέρειας Κρήτης,ενημέρωση..- ΦΟΙΤΗΤΕΣ που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση αποζημιώνονται......- Εγκύκλιος για εύρυθμη λειτουργία σχολικών μονάδων Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης ..- think tank,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,EUROGROUP....-ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,ΘΕΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ...(σύντομη παρουσίαση)..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:Παράσταση διαμαρτυρίας..-ΦΕΚ για αιτήσεις ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΝΩΣΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ & ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ:συνάντηση με τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Γεώργιο Φλωρίδη..-"ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ" newsletter..-Η Νέα Δημοκρατία ενεργοποιεί τον «Ασημένιο Εθελοντισμό»..-ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ..-ΕUROPEAN JOURNALISM CENTRE,update..-Μια μεγάλη γιορτή αθλητισμού ο 1ος Αγώνας Δρόμου για ΜμΕ και επαγγελματίες από το Ε.Ε.Α...-EIΣ ΠΡΟΣΟΧΗΝ ΤΩΝ ΦΙΛΤΑΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ.....-OBAMA's newest..-ΕUROPEAN BANK's update..-ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ,πρόσκλησις σε εκδήλωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:σφαιρική,ενδιαφέρουσα αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION:AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT..-IMF Country Focus....-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΑΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ....-ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ "ΕΝΥΠΕΚΚ",ενημέρωση..-Δικαστήριο Ευρωπαϊκής Ένωσης:οι εκπρόσωποι κρατών μελών διορίζουν 9 Δικαστές και 1 Γενικό Εισαγγελέα..-NIH Health Information..-WTO update..-IGCAT Newsletter Third Quarter 2024 ..-U.S.Department of the Treasury,update..-U.S.A.'s interesting latest news..-ΚΑΘΕΙΡΞΗ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑ 4.000.000€ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 2001-2010..-Ποιοί επιχειρηματίες διαθέτουν μέσα μαζικής ενημέρωσης; Η πρώτη δημοσιογραφική έρευνα....- EUROPEAN COMMISSION:FINANCE NEWS HUB..-PROLEPSIS INSTITUTE:ημερίδα..-10ετής ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών από συνδέσεις αγροτικού ρεύματος με μηδενικό επιτόκιο..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ομιλία στη συζήτηση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ....-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:Ενημέρωση απο Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ,ενημέρωση..-Απάντηση του Ινστιτούτου Prolepsis στις συκοφαντικές επιθέσεις..-"WORLD FOOTWEAR" update..-Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...-NASA's Earth Observatory update..-EUROGROUP,COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Dr Alexandra Sherlock: Footwear Research Network is a bridge between the footwear industry and academia..- "Η άνεση των υποδημάτων είναι μια σύνθετη και πολύπλευρη έννοια .."..-Minister Sean Fleming delivers Ireland’s national statement at UN General ..-podcasts απο τον κύριο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΤΣΟΛΕΛΟ.....-WORLD TRADE ORGANIZATION's latest..-Ε.Β.Ε.Α. επιχειρηματική ενημέρωση..-Κέντρο Αριστείας ΣΕΒ:εκδήλωση της Σειράς Συζητήσεων..-Σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τον Προσωπικό Ιατρό από το Υπουργείο Υγείας..- Ξεκινά ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης.. --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

HOTELIER ACADEMY:"Τεχνητή νοημοσύνη στα Ξενοδοχεία: Γιατί τα chatbots είναι απαραίτητα για τον σύγχρονο ξενοδόχο"

Τεχνητή νοημοσύνη στα Ξενοδοχεία: Γιατί τα chatbots είναι απαραίτητα για τον σύγχρονο ξενοδόχο

Written by: Byron Webster

Ανακαλύψτε τον κόσμο των chatbots, μια ήδη υπάρχουσα τεχνολογία AI (Artificial Intelligence), που εφαρμόζεται σε πολλές βιομηχανίες και μάθετε πώς και γιατί πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην καθημερινή λειτουργία του ξενοδοχείου σας και στην επικοινωνία με τους επισκέπτες
 
Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία. Και για τους ξενοδόχους, το να εντοπίζουν τις καινοτομίες που θα είναι επωφελείς και να έχουν επίγνωση του τι μπορεί να αποδειχθεί επιβλαβές, είναι κάτι εξαιρετικά δύσκολο. Καμία λύση δεν μπορεί να αποτυπώσει το γεγονός αυτό καλύτερα από τα chatbots. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης έχει μπει πια δυναμικά σε όλες τις βιομηχανίες, με την πλειοψηφία να επωφελείται από την αυτοματοποίηση και τα χαμηλά κόστη, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία των πελατών και την αποδοτικότητα. Ωστόσο, ο κλάδος της φιλοξενίας φαίνεται να καθυστερεί, όπως κάνει αρκετά συχνά, με αποτέλεσμα να μην επωφελείται από τις ευκαιρίες που προσφέρει αυτή η αναδυόμενη τεχνολογία. Και ενώ ο όρος “τεχνητή νοημοσύνη” μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα για πολλούς ανθρώπους και μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλά φάσματα για να επιτύχει ποικίλα αποτελέσματα, στο άρθρο αυτό θα αναφερθούμε αποκλειστικά και μόνο στην χρήση του AΙ στα chatbots. Εξάλλου, είναι ο τομέας στον οποίο το AI μπορεί να έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Γιατί λοιπόν, είναι τόσο μικρός ο αριθμός των ξενοδόχων που έχουν υιοθετήσει τα chatbots στα καταλύματά τους; Όλοι τα έχουμε χρησιμοποιήσει σε κάποιο βαθμό. Είναι αυτή το χρήσιμο pop-up “bubble”, που βρίσκεται σε πολλάwebsite, το οποίο σας ρωτάει αν χρειάζεστε βοήθεια. Αυτό, λοιπόν, είναι ένα chatbot (είμαστε βέβαιοι ότι σίγουρα δεν πιστεύατε πως πίσω από αυτό κρυβόταν ένα πραγματικό πρόσωπο). Ίσως κάποιοι ξενοδόχοι να είχαν κακές εμπειρίες με αυτή την τεχνολογία στο παρελθόν, επομένως είναι λογικό να μην είναι πρόθυμοι να την υιοθετήσουν, φοβούμενοι ότι θα μπορούσε να βλάψει την εμπειρία του πελάτη. Όμως, οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και τα chatbots δεν είναι αποτελεσματικά μόνο στη οικοδόμηση του brand identity του καταλύματός σας, αλλά είναι συχνά και η προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας από πολλούς πελάτες.


Η σημασία των chatbots! 
Παρ’ ότι ο ρυθμός αποδοχής στον κλάδο της φιλοξενίας είναι πιο αργός, πολλές κορυφαίες εταιρείες ξενοδοχείων είναι πλέον πεπεισμένες για την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής των chatbots στις σχέσεις τους με τους πελάτες τους. Επομένως, για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό και γιατί όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι θα πρέπει να αξιολογήσουν τη χρήση των αυτοματοποιημένων εργαλείων ανταλλαγής μηνυμάτων στη λειτουργία των καταλυμάτων τους;
  1. Η συνομιλία με μηνύματα είναι, πλέον, το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας των πελατών. Και το να προσφέρεις στον ταξιδιώτη όχι μόνο αυτό που θέλει αλλά αυτό που αναζητά, είναι κομβικό για την οικοδόμηση μιας μακροχρόνιας σχέσης.
  2. Τα chatbots έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν σε οποιαδήποτε γλώσσα επιθυμεί ο επισκέπτης. Οι γλωσσικές δυσκολίες είναι το νούμερο ένα κριτήριο που προκαλεί άγχος στου σύγχρονους ταξιδιώτες. Ξεπεράστε αυτό το φαινόμενο όχι απλά για να διαφοροποιήσετε το κατάλυμά σας από τον ανταγωνισμό, αλλά και για να προσφέρετε στους πελάτες σας μια εμπειρία πραγματικά εξατομικευμένη στις ανάγκες τους.
  3. Τα chatbots αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες χαμηλού κόστους, που προσθέτουν αξία στην εμπειρία του πελάτη. Αυτό, όχι μόνο δίνει στους επισκέπτες άμεση πρόσβαση στις πληροφορίεςπου ζητούν, αλλά μειώνει το κόστος και ελευθερώνει το χρόνο του προσωπικού, επιτρέποντάς τους να επικεντρώνονται στην πιο ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες.
  4. Το να προσφέρετε στους πελάτες σας το δικό τους προσωπικό chatbot παρέχει αυτομάτως ένα επίπεδο ευκολίας και προσωποποίησηςπου δεν υπήρχε προηγουμένως. Άμεσες και αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση. Δυνατότητα να παραγγείλεις φαγητό και ποτό από οποιοδήποτε σημείο και ανά πάσα στιγμή, από τη δική σου συσκευή. Η δυνατότητα να κάνεις κράτηση σε οποιαδήποτε υπηρεσία του ξενοδοχείου επιθυμείς. Όλα αυτά εξαλείφουν τις περιπτώσεις που ο πελάτης μπαίνει σε αναμονή, μεταφέρεται από αντιπρόσωπο σε αντιπρόσωπο ή περιμένει για ώρα προκειμένου να λάβει μια απλή απάντηση σε μια απλή ερώτηση. Είναι, στην ουσία. επικοινωνία με δικούς τους όρους.
  5. Τα chatbots δεν απαιτούν καμία επένδυση σε λογισμικό. Το κινητό κάθε πελάτη είναι το μόνο που χρειάζεται για τη λειτουργία αυτής της καινοτομίας. Και μην ξεχνάμε ότι οι συσκευέςαναβαθμίζονται διαρκώς. Αυτό σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι αποφεύγουν οποιαδήποτε αρχική επένδυση σε λογισμικά που γρήγορα ξεπερνιούνται ή απαιτούν διαρκή συντήρηση και συνήθως αντικατάσταση ανά 2-3 έτη.
 

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος πριν από την τελική απόφαση!

Υπάρχουν όντως τεράστια οφέλη από την εφαρμογή των chatbots σε ένα κατάλυμα, ανεξαρτήτως μεγέθους. Με ολοένα και περισσότερες επιλογές να διατίθενται καθημερινά, τι είναι αυτό που θα πρέπει να αναζητά ένας ξενοδόχος όταν αποφασίζει για τις νέες εφαρμογές για το κατάλυμά του;
  1. Εξασφαλίστε ότι ο πάροχός σας έχει βαθιά γνώση του κλάδου της φιλοξενίας και της πολυπλοκότητάς του. Αν δεν έχεις μια πραγματική εικόνα των λειτουργικών συστημάτων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα ξενοδοχεία, είναι δύσκολο να χτίσεις μια τεχνολογία που θα ενσωματώνεται άψογα στα υπάρχοντα συστήματα και διαδικασίες.
  2. Είναι προτιμότερο το chatbot να έχει τη μορφή ενός σύγχρονου web application (PWA-Progressive Web Application). Οι πελάτες δεν θέλουν πλέον να κατεβάζουν τα κλασικά applications που όλοι γνωρίζουμε, ειδικά όταν μιλάμε για βραχυπρόθεσμες διαμονές. Και όλοι γνωρίζουμε ότι η τεχνολογία είναι όσο καλή της επιτρέπεις να γίνει. Ένα PWA έχει την μορφή και την αίσθηση ενός τυπικού application, αλλά δεν απαιτεί λήψη στη συσκευή, επομένως αφαιρεί αυτομάτως ένα σημαντικό εμπόδιο χρήσης.
  3. Επιλέξτε λύσεις που παρέχουν πρόσθετες λειτουργίες, όπως το push marketing, τη συλλογή feedback ή δυνατότητες παραγγελιοληψίας F&B. Αυτό, παρέχει μια πραγματική πλατφόρμα επικοινωνίας 360⁰ που όχι μόνο σας επιτρέπει να μάθετε πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες σας και τις επιθυμίες τους, αλλά σας δίνει και τη δυνατότητα να αυξάνετε τα έσοδά σας από άλλες υπηρεσίες της επιχείρησής σας.
  4. Βεβαιωθείτε ότι η λύση που τελικά θα επιλέξετε, θα παρέχει τηδυνατότητα ζωντανής επικοινωνίας. Αναπόφευκτα θα υπάρχουν ερωτήσεις ή απορίες που η αυτοματοποιημένη διαδικασία απαντήσεων δεν θα μπορεί να κατανοήσει. Οι άνθρωποι θέλουν να ‘δοκιμάζουν’ τις αντοχές καθετί νέου που έρχεται στην αντίληψή τους — είναι στη φύση τους! Επομένως, το να παραχωρείς στον operator τη δυνατότητα να διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις σε πραγματικό χρόνο, θα διασφαλίσει ότι μπορείτε να αντεπεξέλθετε σε τέτοιου είδους περιστατικά άψογα, χωρίς την παραμικρή δυσαρέσκεια των πελατών.
  5. Αναζητήστε επιλογές που ενσωματώνονται στις προτιμώμενες πλατφόρμες επικοινωνίας των πελατών σας. Οι λύσεις που μπορούν να ενσωματωθούν στο WeChat, Messenger ή Line θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να αλληλεπιδρούν με το κατάλυμά σας μέσω μιας πλατφόρμας με την οποία είναι ήδη εξοικειωμένοι.
  6. Επιλέξτε μια λύση που σας επιτρέπει να κάνετε αλλαγές εύκολα και αποτελεσματικά. Ο κλάδος της φιλοξενίας είναι ένα δυναμικό περιβάλλον, με τις παροχές του να αλλάζουν σε καθημερινή βάση. Οι λύσεις που απαιτούν παρέμβαση προγραμματιστή για την ενημέρωση των απαντήσεων, μπορεί να καταστούν αναποτελεσματικές και δαπανηρές.

Εάν δεν είστε ακόμα σίγουροι αν τα chatbots είναι κατάλληλα για εσάς, τότε θα σας συμβουλεύσουμε να δείτε μια από τις αγαπημένες ,ας ταινίες, το Moneyball: “The first one through the wall always gets bloody. Always.” (Ο πρώτος που περνάει μέσα από τον τοίχο, πάντα ματώνει. Πάντα). Και γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή απειλούνται οι πεποιθήσεις των ανθρώπων. Οι ιδέες τους για το πώς πρέπει να λειτουργούν τα πράγματα. Η αντίληψή τους για τη δική τους αξία μέσα σε έναν οργανισμό. Και όποτε συμβαίνει αυτό, οι άνθρωποι φοβούνται. Όμως, όσοι τελικά δεν αφήνουν αυτόν τον φόβο να επισκιάσει την ανάγκη τους να καινοτομούν και να αναζητούν νέες μεθόδους για να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη τους και τις ξενοδοχειακές τους δραστηριότητες, είναι εκείνοι που τελικά θα ξεχωρίσουν σε έναν κόσμο όπου οι επιθυμίες και οι προσδοκίες των σύγχρονων ταξιδιωτών αλλάζουν συνεχώς.
 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ➔

Προτεινόμενα άρθρα

Οι must-have παροχές ενός σύγχρονου ξενοδοχειακού δωματίου

Διαβάστε το άρθρο ->


Μια εταιρεία με βίλες στη Μύκονο εξηγεί τι είναι αυτό που ικανοποιεί τους villa guests, σε μερικές απλές ερωτήσεις

Διαβάστε το άρθρο ->


Ένας νέος ξενοδόχος μετατρέπει ένα οικογενειακό luxury ξενοδοχείο σε έναν πραγματικό μύθο

Διαβάστε το άρθρο ->


Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024