ΑΓΓΕΛΙΑ
Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως.
Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com
(Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)
"ΒΕΓΚΑΙΑ ΜΚΟ":Η γούνα δεν είναι πολιτιστική κληρονομιά
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
15/5/2018
Η γούνα δεν είναι πολιτιστική κληρονομιά
Με αφορμή την πρόσφατη πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς να εντάξει τοπρόγραμμα «Γούνα: Περιβάλλον και Πολιτισμός» στα σχολεία, το οποίο τελικά ακυρώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, θα θέλαμε να αναφερθούμε σε μία πολύ σημαντική απόφαση της Διεύθυνσης Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς τουΥπουργείου Πολιτισμού, που σκοπίμως αποσιωπάται από το κύκλωμα της γούνας.
Το 2016 η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας κατέθεσε στο αρμόδιο υπουργείο φάκελο για την ένταξη της γουνοποιίας στοΕθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Η ένταξη της γουνοποιίας, μίας δραστηριότητας με αποκλειστικάοικονομικά κίνητρα στον κατάλογο αυτό, θα εξασφάλιζε προστασία στον κλάδο και θα κατοχυρωνόταν έτσι ηδιαστρεβλωμένη εικόνα της παραγωγής γούνας ως τέχνη.
Η αίτηση αυτή όμως απορρίφθηκε ομόφωνα από την Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, καθώς «ησυγκεκριμένη δραστηριότητα, που βασίζεται στη θανάτωση ζώων αποκλειστικά για την εκμετάλλευση τηςγούνας τους, δεν είναι συμβατή με την αειφορική ανάπτυξη, που είναι απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου έναστοιχείο να θεωρηθεί ότι εμπίπτει στο πεδίο της Σύμβασης για τη Διαφύλαξη της Άυλης ΠολιτιστικήςΚληρονομιάς της UNESCO (2003).»
Η ανωτέρω Δ/νση έκρινε επίσης, ότι το αίτημα που προέρχεται από τον κλάδο των γουναράδων της περιοχής, έχειαποκλειστικά οικονομικά κίνητρα, όχι επαρκή ή απολύτως συμβατά ως προς το σκοπό της Σύμβασης για τη Διαφύλαξητης Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
Παρόλα αυτά, εκπαιδευτικοί και βουλευτές στην Καστοριά, εξακολουθούν, να παρουσιάζουν τη γούνα ως πολιτισμικόαγαθό και μορφή αειφόρου ανάπτυξης, με μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση των οικονομικών συμφερόντων μίαςμικρής ομάδας επιχειρηματιών που κερδοσκοπεί από τη βαρβαρότητα προς τα ζώα.
Η απόπειρα ένταξης του προγράμματος αυτού στα σχολεία, αποδεικνύει επίσης την επικίνδυνη επιρροή τουκυκλώματος της γούνας ακόμη και στην εκπαιδευτική πολιτική της περιοχής, κάτι που πρέπει να απασχολήσει τοΥπουργείο Παιδείας και να αναζητήσει κάθε υπεύθυνο. Τόσο η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καστοριάς όσοκαι οι βουλευτές που έσπευσαν να υπερασπιστούν το εν λόγω σχολικό πρόγραμμα, θα κριθούν αυστηρά από τηνσύγχρονη κοινωνία, αφού τέτοια προγράμματα εξοικειώνουν τα παιδιά με την σκληρότητα προς τα ζώα, και ταενθαρρύνουν προς μία αναχρονιστική κοσμοθεωρία και μία ξεπερασμένη και αβέβαιη επιχειρηματική δραστηριότητα. Κινήσεις υπέρ μίας πρακτικής που καταδικάζεται και σταδιακά καταργείται λόγω της βαρβαρότητας που εμπεριέχει, έχουν ως μόνο αποτέλεσμα να δυσφημούν τη χώρα μας στην παγκόσμια κοινότητα.
Παρά τους ισχυρισμούς της βιομηχανίας της γούνας ότι συμβάλλει στην απασχόληση και στην αειφορική ανάπτυξη τηςΠεριφέρειας της Δυτικής Μακεδονίας, η αλήθεια είναι, όπως αποδεικνύουν τα υψηλά ποσοστά ανεργίας, ότι ηυπερβολική εξάρτηση της περιοχής από τη γούνα ως πηγή απασχόλησης, έχει στην πραγματικότητα καταπνίξει τηνανάπτυξη ενός αληθινά βιώσιμου παραγωγικού μοντέλου.
Τέλος, θα θέλαμε να συγχαρούμε τη Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού, γιατίεργάζεται αθόρυβα αλλά ουσιαστικά, για την προστασία του αληθινού πολιτισμού και των ηθικών αξιών, κόντρα σταοικονομικά συμφέροντα του κυκλώματος της γούνας και της βαρβαρότητας που ανερυθρίαστα προωθεί.
ΒΕΓΚΑΙΑ ΜΚΟ
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG.
Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα.
Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν.
Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας…
ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα).
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.