"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024) 
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104 
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ EUROPEAN BANK,update..-European Stability Mechanism:ESM completes 2024 funding, raises €2 billion with bond sale..-EUROPEAN YOUTH PRESS,update..-OBAMA's latest news..-FINANCE-NEWSLETTER@ec.europa.eu,update..-Εκθεση της Bella Easton με τίτλο «Τα πάντα ρει»..- George Tatakis :New Episode: Revealing Retrometaverse paintings..-"EΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-IMF latest..-ΣτΕ:χαιρετισμός Προέδρου Μιχ. Πικραμένου κατά την ορκωμοσία των νέων εισηγητών ενώπιον της Ολομέλειας..-"TO BHMA" Eιδήσεις..-IMF weekend read..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: με επιστολή στον Υπουργό Υγείας,διατύπωσε τις θέσεις του, επί του Νομοσχεδίου για τον Προσωπικό Ιατρό..- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ πρόσφατη δραστηριότητα..-ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΕΝΔΙΑ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ άρθρο και πρόσφατη δραστηριότητα..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ πρόσφατη δραστηριότητα..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ πρόσφατες ανακοινώσεις..-QUORA update..-What's On at the BSM..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΞΑΑ:Στοιχεία Κίνησης & Απόδοσης Ξενοδοχείων Αθήνας – Αττικής Πορεία 8μήνου 2024..-Hellenic Hotelier's Federation:Έκτακτη Συνεδρίαση του Συμβουλίου των Προέδρων των 55 Τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ αξιοσημείωτη πρόσφατη δραστηριότητα..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη αξιοσημείωτη δραστηριότητα..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ:ενημέρωση από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΠΑΡΥΣΣΙΑΣ:ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ..-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΠΑΡΥΣΣΙΑΣ: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ τ.Πρωθυπουργό κ. Σαμαρά..-Agency for Healthcare Research and Quality (AHRQ):AHRQ Evidence-Based Practice Update..-Elysée:À la découverte du patrimoine de l’Élysée..-EUROPEAN BANK's latest..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος ....- "ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Εφημερίδα..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη παρέμβαση..... --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020

Σημεία από την ομιλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη..


13.12.2020


Χάρης Θεοχάρης: Με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία προχωράμε μπροστά


Σημεία από την ομιλία του Υπουργού Τουρισμού, κ. Χάρη Θεοχάρη, κατά τη συζήτηση του Προϋπολογισμού 2021 στη Βουλή των Ελλήνων.

Τις προοπτικές ανάπτυξης της εθνικής τουριστικής βιομηχανίας παρουσίασε στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά τη συζήτηση επί του Προϋπολογισμού για το 2021. Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε επίσης στην τρέχουσα κατάσταση και στις ενέργειες της κυβέρνησης για την προστασία του τουριστικού κλάδου από τις συνέπειες της πανδημίας. Ο Υπουργός Τουρισμού άσκησε δριμύτατη κριτική στην αντιπολίτευση, τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση έχει καταφέρει να αποτρέψει την ύφεση αλλά και να κρατήσει υπό έλεγχο την πανδημία».

Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ευτυχώς, δεν κάνετε πια κριτική στους αριθμούς. Γιατί πάθατε ‘Βατερλό’ με τα 3 δις ευρώ που, δήθεν, δε θα έπιανε ο Ελληνικός Τουρισμός εφέτος. Τώρα, πλησιάζουμε στα 4 δις και πιστεύω πως θα τα ξεπεράσουμε. Με το άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού η ύφεση είναι μικρότερη κατά 5%. Δεν τολμήσατε να επιτεθείτε στον Ελληνικό Τουρισμό ούτε το 2012 που βρίζατε και προπηλακίζατε. Το κάνετε τώρα που ο Ελληνικός και ο Παγκόσμιος Τουρισμός περνά τη χειρότερη κρίση του. Αν η κατάσταση είχε ξεφύγει, δε θα ήμασταν από τις καλύτερες χώρες στην Ευρώπη. Και αν ο Τουρισμός έφταιγε για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, τότε θα το είχαμε τον Αύγουστο. Με τη δική σας πρόταση για 700 εκατ. ευρώ στον εσωτερικό τουρισμό, θα είχαμε πάνω από 1.000 κρούσματα από τον Ιούλιο».

Παρουσιάζοντας μια σύντομη ανασκόπηση του 2020, ο Υπουργός Τουρισμού εξήγησε ότι «ερχόμαστε από μία χρονιά που, ενώ ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς -θυμίζω πως στον Τουρισμό είχαμε αύξηση 23% στους 2 πρώτους μήνες- αναγκαστήκαμε όλοι να αλλάξουμε ρότα. Να αντιμετωπίσουμε την πρωτοφανή κρίση, βγάζοντας τον πραγματικό μας εαυτό». Ο κ. Θεοχάρης επισήμανε ότι «το Υπουργείο πέτυχε απόλυτα τους στόχους του με το άνοιγμα του Τουρισμού. Οι οποίοι ήταν α) η αρμονική συνεργασία με τους λοιμωξιολόγους και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ιδιωτικούς και δημόσιους. β) Η ασφάλεια για τουρίστες, εργαζομένους, επιχειρηματίες και πολίτες. γ) Η ενίσχυση της εικόνας του ‘Brand’ της χώρας με υποδειγματικές διαφημιστικές καμπάνιες της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού. δ) Την επίτευξη των στρατηγικών στόχων, με το άνοιγμα της κρουαζιέρας, την επέκταση της σεζόν και την άνευ προηγουμένου οικονομική ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού».

Αναφερόμενος στο 2021, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης υπογράμμισε ότι «όσα και αν πετύχαμε το 2020, οι μεγάλες προκλήσεις είναι μπροστά μας. Ο εμβολιασμός και τα γρήγορα ‘test’ αλλάζουν τα δεδομένα. Θα μπορούμε να υποδεχτούμε περισσότερο κόσμο με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Δουλεύουμε εντατικά σε διεθνές επίπεδο γι' αυτό. Όμως, ο ανταγωνισμός θα είναι αμείλικτος, τόσο ως προς τη διαμόρφωση των τιμών όσο και ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες».

Ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι «ο ΕΟΤ έχει ήδη ξεκινήσει τη δημιουργία της νέας διαφημιστικής εκστρατείας για την Ελλάδα, για πρώτη φορά με διαγωνισμό για το δημιουργικό ‘concept’, όχι μόνο για την υλοποίηση. Υιοθετούνται νέα ψηφιακά εργαλεία, αλλά και νέα πολιτική με τη στόχευση σε αγορές ταξιδιωτών υψηλής δαπάνης, όπως π.χ. Νορβηγία, Αυστρία, Ελβετία. Στις πιο απομακρυσμένες αγορές, για το 2021 ο στόχος είναι το άνοιγμα σε ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία».

Επιπλέον, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «δημιουργούμε ένα εντελώς νέο πλαίσιο για την περιφερειακή ανάπτυξη με τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών, θεσμοθετώντας, για πρώτη φορά, τα ‘cluster’ για τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, με στόχο την ποιότητα και τη στρατηγική στην αναπτυξιακή διαδικασία».

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε με έμφαση στο πώς η κυβέρνηση, παρά τις πρωτοφανείς αντιξοότητες, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα. Συγκεκριμένα, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι «η χώρα μας έχει αποκομίσει προνομιακό μερίδιο από τους ευρωπαϊκούς πόρους και το Ταμείο Ανάκαμψης. Βγάλαμε την Ελλάδα από την ανυποληψία. Η χώρα-'μαύρο πρόβατο' της Δύσης αποτελεί μακρινό παρελθόν. Η εμπιστοσύνη και η σοβαρότητα που έχουμε κερδίσει για την πατρίδα αποτυπώνεται εκτός των άλλων στις αξιολογήσεις των διεθνών Οίκων. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει όραμα, έχει σχέδιο, έχει τη θέληση και το απόθεμα δυναμικού να το υλοποιήσει. Το όραμά μας είναι ξεκάθαρα αναπτυξιακό. Οι βασικοί στρατηγικοί μας στόχοι είναι η ανάπτυξη, η αειφορία, ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιακή ενσωμάτωση, η κατάργηση των κοινωνικών αποκλεισμών και η ισότητα».

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Χάρης Θεοχάρης σημείωσε: «Συζητάμε τον Προϋπολογισμό μετά από μία πρωτόγνωρη χρονιά. Έναν Προϋπολογισμό ευθύνης, συνέπειας και σύνεσης, στήριξης των αδύναμων αλλά και επανεκκίνησης της οικονομίας. Έναν Προϋπολογισμό οραματικού ρεαλισμού. Το 2021, 200 χρόνια από την Επανάσταση για την Ανεξαρτησία, η Ελλάδα συστήνεται ξανά στην Παγκόσμια Κοινότητα. Είναι η Ελλάδα στην οποίαν αξίζει να ζεις, να δουλεύεις, μια χώρα που αξίζει να επισκεφτείς, διότι στηρίζεται στην ποιότητα των ανθρώπων, των προϊόντων, των επιχειρήσεων. Από τα μέσα του 2019 η Ελλάδα έχει αποκτήσει και ποιότητα στη διακυβέρνηση. Η Ελλάδα που με αισιοδοξία και με εθνική αυτοπεποίθηση προχωρά μπροστά, χτίζεται του χρόνου και με αυτόν τον προϋπολογισμό. Ένα πράγμα της λείπει: Ποιότητα στην αντιπολίτευση».

Μπορείτε να δείτε την ομιλία του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη στο link:https://youtu.be/arrNEtUpKV4

OFAC SDN and NS-MBS List Update: Introduction of the Non-SDN Menu-Based Sanctions (NS-MBS) List; CAATSA - Russia-related Designations


U.S. Department of the Treasury




Search OFAC's Sanctions Lists
OFAC News and Recent Actions
Sanctions FAQs
Press Releases
Contact OFAC

Having trouble viewing this email? View it as a Web page.

You are subscribed to SDN and/or Office of Foreign Assets Control (OFAC) Recent Actions updates for the U.S. Department of the Treasury.
OFAC SDN and NS-MBS List Update: Introduction of the Non-SDN Menu-Based Sanctions (NS-MBS) List; CAATSA - Russia-related Designations

The Department of the Treasury’s Office of Foreign Assets Control (OFAC) is publishing its new Non-SDN Menu Based Sanctions (NS-MBS) List. This publication by the Department of the Treasury’s Office of Foreign Assets Control (OFAC) is designed as a reference tool that identifies persons subject to certain non-blocking menu-based sanctions that have been imposed under statutory or other authorities, including certain sanctions described in Section 235 of the Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act (CAATSA), as implemented by Executive Order 13849, and the Ukraine Freedom Support Act of 2014, as amended by CAATSA. When blocking is chosen as a menu-based sanction and imposed on a person, that person is identified solely on OFAC’s List of Specially Designated Nationals and Blocked Persons (SDN List). Any other menu-based sanctions imposed on that person are also identified on the SDN List.

OFAC has updated its SDN List and its Consolidated Sanctions List.

For more information on today's action, please visit this page.

Questions? Contact Us

American Hellenic Educational Progressive Association:AHEPA Commends the United States' Decision to Impose Sanctions on Turkey

 

https://files.constantcontact.com/cd989cac001/12eefee9-1a6f-49e8-b2ec-f45397c76d25.png
American Hellenic Educational Progressive Association
 December 14, 2020

AHEPA Commends the United States' Decision to
Impose Sanctions on Turkey
AHEPA commends the United States' decision today to impose sanctions on Turkey for its procurement of the Russian S-400 missile defense system, announced Supreme President George G. Horiates.

“Turkey has demonstrated it is an unreliable and dubious NATO ally," Horiates said. “We commend the United States for holding Turkey accountable under the Countering America's Adversaries Through Sanctions Act for its purchase of the S-400s, which is a clear threat to the United States' national security. Although overdue, this policy measure by the Trump administration, with bipartisan pressure from Congress, sends a strong and pointed message to Turkey. It is a victory for accountability and the community, and we applaud all groups and individuals for their advocacy."

In November 2019, Supreme President Horiates wrote to Secretary of State Mike Pompeo to request the secretary, under authority designated to him by Executive Order, to impose sanctions on Turkish entities pursuant to Section 231 of CAATSA based upon press accounts that reported Turkey tested the S-400 missile defense system against F-16 aircraft.  


The Trump administration announcement comes as Congress imposed mandatory sanctions on Turkey for its violation of CAATSA with its passage of the FY2021 National Defense Authorization Act (NDAA), which AHEPA applauded.

Centers for Disease Control and Prevention: CDC expands local area health estimates to include data for the entire U.S.


December 14, 2020

Expansion of 500 Cities to PLACES 


CDC expands local area health estimates to include data for the entire U.S. 




PLACES Now Live! – The Centers for Disease Control and Prevention’s (CDC’s) Division of Population Health in the National Center for Chronic Disease Prevention and Health Promotion is excited to announce the launch of the PLACES Project (available at www.cdc.gov/places). PLACES (Population Level Analysis and Community Estimates), an expansion of the 500 Cities Project, is the first-of-its-kind effort to release estimates, obtained using model-based small area estimation methods, for 27 chronic disease measures for 4 geographic levels: U.S. counties, incorporated and census-designated places, census tracts, and ZIP Code Tabulation Areas (ZCTAs). The project bolsters the availability of health data for small areas within large and small cities and rural areas and will aid in developing and implementing effective and targeted public health prevention efforts. The public, interactive PLACES website allows users to view, explore, and download uniform county-, place-, tract-, and ZCTA-level data for all areas with population ≥ 50 in the U.S. PLACES is a partnership between the CDC, the CDC Foundation, and the Robert Wood Johnson Foundation. Please direct any questions to PLACES@cdc.gov.



ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ,ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΙΝ.ΑΛ. ΘΕΣΣ/ΚΗΣ:Για έναν κλιματικό νόμο με όρους κλιματικής δικαιοσύνης






Για έναν κλιματικό νόμο με όρους κλιματικής δικαιοσύνης


Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία δεν υπάρχει πλέον η κανονικότητα που ξέραμε ως τώρα. Στην μεταβατική αυτή εποχή τρεις επάλληλες κρίσεις (οικονομική, υγειονομική, κλιματική) διαμορφώνουν αμετάκλητα μια μέτα-κανονικότητα.

Παρά το πρόσκαιρο «φρένο» που μπήκε λόγω του παγκόσμιου Lockdown, θα αποτύχουμε να συγκρατήσουμε την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη κάτω από 2°C έως το 2050 και άρα θα πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειες, με τις ΗΠΑ να επιστρέφουν στη Συμφωνία των Παρισίων τα επόμενα 2 χρόνια.

Σε αυτό το παγκόσμιο σκηνικό η πολιτική καλείται να λάβει πιο γενναίες αποφάσεις για την κλιματική κρίση. Γενναία απόφαση είναι το Green Deal της Ε.Ε. και η κατανομή του 30% του Κοινοτικού Προϋπολογισμού 2021-2027 σε δράσεις για την Κλιματική Αλλαγή, συν ένα επιπλέον 7,5% από το 2024, που θα γίνει 10% το 2026, για την προστασία της Βιοποικιλότητας. Αλλά και η πρόσφατη πρόταση του Ευρωκοινοβουλίου που ανέβασε στο 60% τον στόχο περιορισμού των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2030.

Πέρα από την δεσμευτική στοχοθεσία για εξοικονόμηση ενέργειας, για παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ και μηδενικές εκπομπές άνθρακα, για εμάς στο Κίνημα Αλλαγής, κεντρικής σημασίας ζήτημα είναι ο τρόπος που θέλει να τα πετύχει αυτά μια κυβέρνηση. Πώς, με ποιά μέσα και με ποιους, ως ωφελημένους ;

Εμείς θέλουμε την κατοχύρωση της κλιματικής δικαιοσύνης, γιατί δεν είναι όλοι το ίδιο υπεύθυνοι για την Κλιματική Αλλαγή. Η Κλιματική Αλλαγή δεν είναι απλά ένα περιβαλλοντικό θέμα αλλά κατά βάση πολιτικό και ηθικό ζήτημα.

Σήμερα, καθίσταται περισσότερο από ποτέ αναγκαία και για την Ελλάδα, μία συνεκτική νομοθετική παρέμβαση. Το Κίνημα Αλλαγής θα προτείνει έναν νέο κλιματικό νόμο-πλαίσιο. Θέλουμε να είμαστε στην πρωτοπορία μιας «πράσινης» ατζέντας για το μέλλον και την βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας. Ομάδα νομικών μας εργάζεται κάνοντας συγκριτική ανάλυση των κλιματικών νομοθεσιών που έχουν ψηφίσει ήδη άλλες χώρες. Η πρόεδρός μας Φώφη Γεννηματά θα παρουσιάσει προσεχώς τους βασικούς άξονες μιας ελληνικής κλιματικής νομοθεσίας. Θα καταθέσουμε συγκεκριμένες προτάσεις αλλά και θεσμικές διαδικασίες, προκειμένου η χώρα μας να μπει σε τροχιά κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050, με όρους κλιματικής δικαιοσύνης. Να φτάσουμε δηλαδή στην απανθρακοποίηση της οικονομίας, με πρόνοιες όμως για την κοινωνική συνοχή, την βιώσιμη ανάπτυξη και την συμμετοχική διαμόρφωση και παρακολούθηση των στόχων που θα τεθούν.

Θέλουμε μια κλιματική διακυβέρνηση με ενσωμάτωση της κλιματικής ουδετερότητας σε κάθε κυβερνητική πολιτική αλλά και σε κάθε δράση της αυτοδιοίκησης και της ελληνικής κοινωνίας, η οποία δείχνει να ανησυχεί έντονα για τις συνέπειες της Κλιματικής κρίσης. Είναι πολύ σημαντικό να συνεργαστούν όλες οι πολιτικές δυνάμεις και φορείς στη βάση των προτάσεων που θα καταθέσουμε. Γιατί στην ουσία με την νέα κλιματική νομοθεσία διασφαλίζουμε τα δικαιώματα των μελλοντικών γενεών σε ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον.

Γιώργος Αρβανιτίδης
Τομεάρχης Ενέργειας & Περιβάλλοντος Κινήματος Αλλαγής

Άρθρο δημοσιευμένο στην Εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ" - 14.12.2020

Συνέντευξη Ευάγγελου Βενιζέλου






Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Συνέντευξη Ευάγγελου Βενιζέλου στο newmoney.gr και στη δημοσιογράφο Φώφη Γιωτάκη

Φ. Γ.: Την Παρασκευή συνεχίσατε και ολοκληρώσατε την κατάθεση σας ως μηνυτής στην ανακρίτρια του Ειδικού Δικαστηρίου για την υπόθεση Παπαγγελόπουλου. Πώς εκτιμάτε ότι θα εξελιχθεί η υπόθεση αυτή ;

Ευ. Β.: Είχα αρχίσει να καταθέτω ως πρώτος μάρτυρας στις 6 Νοεμβρίου. Η κατάθεση διακόπηκε για να επιλυθεί από το Δικαστικό Συμβούλιο το δικονομικό ζήτημα του ρόλου του εισαγγελέα κατά τη διάρκεια της ανάκρισης. Αν απλώς παρακολουθεί ή αν μπορεί να θέτει ερωτήσεις ή να ζητά διευκρινίσεις έστω μέσω της ανακρίτριας. Τελικά το Δικαστικό Συμβούλιο έκρινε κατά πλειοψηφία ότι η εισαγγελέας μπορεί να παρίσταται αλλά χωρίς να θέτει ερωτήσεις ή να ζητά διευκρινήσεις. Αυτή θα αξιολογήσει όμως το υλικό και θα υποβάλλει στο τέλος πρόταση στο Δικαστικό Συμβούλιο που θα εκδώσει το βούλευμά του. Η ανάκριση είναι ενδελεχής, καλύπτει όλες τις πτυχές της υπόθεσης, διεξάγεται με δικονομική ακρίβεια. Ήρθε επιτέλους η ώρα να διερευνηθεί δικαστικά μια σκευωρία που έπληξε τα θεμέλια της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου. Πρώτο θύμα υπήρξε η ανεξαρτησία, η ακεραιότητα και η αξιοπιστία της δικαιοσύνης. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να υπάρχουν παράλληλες εισαγγελικές δομές που μπορούν να λειτουργούν ως κλειστό κύκλωμα, ερήμην των δικαστικών συμβουλίων, με την προτροπή ή την ανοχή της Εισαγγελίας του ΑΠ. Ελπίζω αυτό να αλλάξει με το νέο σχήμα της Εισαγγελίας Οικονομικού Εγκλήματος και Διαφθοράς. Η ανάκριση εκτιμώ ότι θα αποκτήσει γρήγορο ρυθμό γιατί έχουν διεξαχθεί μακρές και λεπτομερείς προκαταρκτικές εξετάσεις. Θα συγκεντρωθούν, υποθέτω, όλες οι σχετικές δικογραφίες, γιατί η ανάκριση αφορά και όλους τους συμμετόχους. Η Δικαιοσύνη καλείται να αποκαταστήσει το κύρος της και να στείλει το μήνυμα ότι κανείς δεν μπορεί να συνωμοτεί σε βάρος του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Φ. Γ.: Ασχολείστε με τα μεγάλα θεσμικά και στρατηγικά ζητήματα και ξέρω ότι δεν θέλετε να αναμειγνύεστε με τα «μικρά». Αυτή την ιστορία με τη μίσθωση μονοκατοικίας στα Λεγραινά από τον κ. Τσίπρα, που την εντάσσετε;

Ευ. Β. : Υπάρχει πράγματι μια θεσμική διάσταση στην υπόθεση αυτή. Ο λεγόμενος πολιτικός πολιτισμός συγκροτείται μέσα από μακροχρόνιες πρακτικές και συναινέσεις. Δεν μπορεί να λειτουργούν άλλοι κανόνες με τεκμήριο ενοχής εναντίον κάποιων και άλλοι κανόνες με τεκμήριο αθωότητας υπέρ κάποιων άλλων. Προσωπικά και θεσμικά είμαι κατά των συμψηφισμών. Κάθε δημόσιο πρόσωπο υψηλά ιστάμενο λόγω της θεσμικής του θέσης, γνωρίζει ποια ενέργεια ή συναλλαγή του ή συνθήκη που αφορά τη ζωή του μπορεί να γίνει αντικείμενο δημοσίου ελέγχου και κριτικής. Αν θέλει να το αποφύγει ή να το προλάβει αυτό, που είναι σύμφυτο με τη δημοκρατία και την ελευθερία του Τύπου, μπορεί να κάνει κάτι απλό. Να ανακοινώνει εγκαίρως και με όλα τα στοιχεία το γεγονός ή την εξέλιξη. Αλλιώς πρέπει να περιμένει τον εκ των υστέρων δημόσιο έλεγχο με τους σκληρούς πρακτικούς του κανόνες και να είναι έτοιμος να απαντήσει με πλήρη, συγκεκριμένο και πειστικό τρόπο.

Φ. Γ.: Μήπως στο θέμα των κυρώσεων της ΕΕ κατά της Τουρκίας και μάλιστα της επιβολής εμπάργκο όπλων, περάσαμε κάτω από τον πήχη, έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα στο τελευταίο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο;


Ευ. Β.: Για να είμαι ειλικρινής δεν με εξέπληξε ούτε η στάση των εταίρων (συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας ) ούτε η επιλογή των διατυπώσεων στο κείμενο των συμπερασμάτων. Κάπως έτσι θα γινόταν. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ο χειρισμός των θεμάτων εξωτερικής πολιτικής, ιδίως όταν σε αυτά εμπλέκονται τα συμφέροντα και οι εκτιμήσεις πολλών άλλων χωρών, όπως συμβαίνει στην ΕΕ, δεν γίνεται με τους βολονταριστικούς και επικοινωνιακούς όρους της εσωτερικής πολιτικής. Επειδή δημιουργείται μια επικοινωνιακή εικόνα στην Ελλάδα ή ακόμη και σε ορισμένα ξένα μέσα ενημέρωσης, δεν αλλάζει το στρατηγικό πλαίσιο ούτε μεταβάλλονται οι προτεραιότητες άλλων. Τους τελευταίους μήνες έχω πει πολλές φορές ότι η Ελλάδα δεν πρέπει να γίνεται ούτε λαγός ούτε ουρά κάποιας άλλης χώρας. Πρέπει εμείς οι ίδιοι να έχουμε πάντα τον έλεγχο του ρυθμού των Ελληνοτουρκικών σχέσεων, τουλάχιστον ως προς τις δικές μας επιλογές και αντιδράσεις. Αυτό περιλαμβάνει, σε πανεθνικό επίπεδο, και τη σαφή στρατηγική επιλογή της ελληνοκυπριακής πλευράς για το πλαίσιο του κυπριακού.

Φ.Γ.: Συρρέουν πολλά προβλήματα και όλα τα μέτωπα είναι ανοικτά αρχίζοντας βέβαια από την πανδημία. Βλέπουμε δυστυχώς το lockdown να έχει τη φορά αυτή μειωμένη αποτελεσματικότητα και ο ορίζοντας να είναι ασαφής παρά την έγκριση πολλών εμβολίων και την έναρξη των εμβολιασμών στο ΗΒ. Τι συνέβη; Πώς θα επανέλθουμε στην « κανονικότητα»

Ευ. Β.: Δεν βοηθά καταρχάς καθόλου η τάση που υπάρχει να εξαγγέλλουμε το τέλος της κρίσης και την πρόωρη επάνοδο στην περιβόητη «κανονικότητα» που δεν θα είναι σε καμία περίπτωση επιστροφή στην κατάσταση που ξέραμε πριν την πανδημία. Την άνοιξη η Ελλάδα κέρδισε τη μάχη της πανδημίας και των εντυπώσεων γιατί κινήθηκε έγκαιρα - μια εβδομάδα πριν ή μια εβδομάδα μετά είναι καθοριστική παράμετρος - και εφάρμοσε αυστηρά τα μέτρα. Μετά όμως υπήρξε χαλάρωση. Υπήρξαν κενά στην επιδημιολογική επιτήρηση ιδίως στη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα. Δεν διεξάγονταν επαρκής αριθμός τεστ με την κατάλληλη μέθοδο συγκρότησης του δείγματος. Δεν ελήφθησαν πχ επαρκώς υπόψη επισημάνσεις των ερευνητικών ομάδων του ΑΠΘ που παρακολουθεί τα λύματα και τις καμπύλες. Υπήρξε και περιέργως υπάρχει ακόμη συζήτηση για το δήθεν δίλημμα «υγεία ή οικονομία», όταν είναι πλέον σαφές ότι μόνο η υγεία του πληθυσμού επιτρέπει την επάνοδο της οικονομίας σε σχεδόν πλήρη λειτουργία. Δεν θέλω να αναφερθώ σε ζητήματα οργάνωσης των υπηρεσιών υγείας πέραν των ΜΕΘ, στην πρωτοβάθμια φροντίδα και την κατ´οίκον νοσηλεία ασθενών με Covid, στη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, στη διατίμηση των τεστ κ.ο.κ. Προφανώς απαιτείται υψηλό αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης. Αλλά το κράτος είναι αρμόδιο και υπεύθυνο για τη δημόσια υγεία και την ατομική υγεία κάθε προσώπου που βρίσκεται στην επικράτεια. Είναι επίσης αρμόδιο να υποκαθιστά την τυχόν έλλειψη ατομικής ευθύνης με νομικά μέτρα καταναγκασμού. Όταν υπάρχουν καθοριστικές διάφορες στις συνθήκες κατοικίας ( πχ τετραγωνικά μέτρα ανά άτομο) ή το αντικείμενο εργασίας ( πχ άλλος με τηλεργασία από το σπίτι του και άλλος σε βιομηχανία παραγωγής προϊόντων κρέατος) η ατομική ευθύνη ως « οριζόντια» έννοια διασταυρώνεται κατά περίπτωση με ριζικά διαφορετικές υγειονομικές προκλήσεις. Εδώ μόνο το κράτος μπορεί να δώσει λύσεις.



Φ. Γ.: Θεωρείτε ότι η Ελλάδα επωφελείται ήδη και θα επωφεληθεί τους επόμενους μήνες επαρκώς από τα μέτρα σε επίπεδο ΕΕ και ιδίως από τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και από το κολοσσιαίο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης της ΕΚΤ; Συνδέονται όλα αυτά με τις προτάσεις της Επιτροπής Πισσαρίδη ;

Ευ. Β.: Προφανώς επωφελείται η Ελλάδα και θα επωφεληθεί την επόμενη περίοδο ακόμη περισσότερο. Υπάρχουν όμως παράλληλες κινήσεις σε πολλά επίπεδα. Λόγω της αναστολής του Συμφώνου Σταθερότητας κάθε χώρα χορηγεί κρατικές ενισχύσεις στις επιχειρήσεις της ανάλογα με τις δημοσιονομικές της δυνατότητες. Για παράδειγμα, η Γερμανία μπορεί να το κάνει αυτό πολύ περισσότερο από όσο η Ελλάδα. Η ποσοτική χαλάρωση ενισχύει με ρευστότητα τις χώρες ανάλογα με τον όγκο των κρατικών ή εταιρικών ομολόγων που είναι διαθέσιμα και επιλέξιμα. Επωφελείται η Ελλάδα, αλλά άλλες χώρες επωφελούνται πολύ περισσότερο. Μετά δε το τέλος του προγράμματος και της πανδημίας η Ελλάδα θα πρέπει να διευθετήσει πάλι το δημόσιο χρέος της πρωτίστως προς τον ESM και δευτερευόντως προς την ΕΚΤ, ενώ οι άλλες χώρες, ακόμη και η Ιταλία, θα έχουν μια πολύ πιο εύκολη διευθέτηση με την ΕΚΤ. Δημιουργούνται συνεπώς πολλές νέες ανισότητες σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο εσωτερικό της χώρας η διάσωση των επιχειρήσεων και των θέσεων εργασίας γίνεται προφανώς με βάση το υφιστάμενο μοντέλο της ελληνικής οικονομίας. Ταυτοχρόνως όμως πρέπει να προωθηθούν και να χρηματοδοτηθούν μεταρρυθμίσεις και αναδιαρθρώσεις που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα με μοχλό το Ταμείο Ανάκαμψης και το νέο ΕΣΠΑ και αυτό πρέπει να εναρμονισθεί με τους στόχους που αναδεικνύει η Έκθεση Πισσαρίδη. Η κυβέρνηση στο μεταξύ έχει ήδη δρομολογήσει διαρθρωτικές αλλαγές ( πχ στην επικουρική ασφάλιση ) που και αυτές πρέπει να ενταχθούν σε ένα συνολικό σχέδιο. Όλα δε αυτά είναι αδύνατο να κινηθούν χωρίς το μοχλό του τραπεζικού συστήματος που έχει τα δικά του κριτήρια επιλεξιμότητας και κατανάγκη τις δικές του προτεραιότητες βιωσιμότητας. Συνεπώς το κράτος πρέπει να συμπληρώσει τα κενά σε συνεργασία με τις τράπεζες. –

https://www.newmoney.gr/roh/politiki/ev-venizelos-sto-newmoney-i-ellada-den-prepi-na-ginete-lagos-allis-choras/

Ομιλία Υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Δένδια για τον Προϋπολογισμό του 2021



ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3’ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Β’ ΑΘΗΝΩΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 


 

Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 2020


Ομιλία Υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Δένδια, κατά τη συζήτηση στη Βουλή των Ελλήνων για τον Προϋπολογισμό του 2021

 

            Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, η συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2021 γίνεται σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία. Η πανδημία αφήνει βαρύ αποτύπωμα παγκοσμίως. Και παρά την πρωτοφανή προσπάθεια η χώρα μας πληρώνει βαρύ τίμημα. Τρεισήμισι και πλέον χιλιάδες συμπολίτες μας, συνάνθρωποί μας, φίλοι μας, συγγενείς μας δεν θα είναι μαζί μας τις ημέρες των Χριστουγέννων.

            Η Ελλάδα παρά την τεράστια θλίψη όλων μας μάχεται να σταθεί όρθια. Στα νοσοκομεία, στους χώρους εργασίας αλλά και στα σπίτια, τηρώντας τα μέτρα.

            Ελπίζουμε όλοι ότι η δοκιμασία προσεγγίζει το τέλος της. Το Υπουργείο Εξωτερικών με τη νέα πολιτική προσέγγιση επιχειρεί να συμβάλει στην προσπάθεια ανάκαμψης.

            Μαζί με τον αρμόδιο Υφυπουργό τον κ. Κώστα Φραγκογιάννη, έχουμε ενσωματώσει στη στοχοθεσία της κεντρικής Υπηρεσίας, αλλά και των διπλωματικών μας Αρχών, δράσεις προώθησης της εξωστρέφειας και της περιφερειακής και διεθνούς οικονομικής συνεργασίας.

            Γίνεται μια πολύ σκληρή προσπάθεια για την προσέλκυση επενδύσεων σε ανταγωνιστικό περιβάλλον η οποία όμως φέρνει σαφή και γνωστά σε εσάς αποτελέσματα.

            Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού το Υπουργείο Εξωτερικών μεταμορφώνει πλήρως τις παρεχόμενες προξενικές υπηρεσίες. Μαζί με τον Υφυπουργό τον κ. Βλάσση εισάγουμε ψηφιακά εργαλεία τα οποία ήδη εφαρμόζονται πιλοτικά στις Προξενικές μας Αρχές στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη.

            Προγραμματίζεται να επεκταθούν στο σύνολο των Αρχών μας εντός του επόμενου έτους. Θα είναι μια καινούργια εποχή για τις υπηρεσίες που παρέχουν οι ελληνικές προξενικές Αρχές.

            Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι έρχομαι στο στενό πυρήνα της εξωτερικής πολιτικής. Τους τελευταίους μήνες όπως ξέρετε προβήκαμε σε συμφωνίες οριοθέτησης των θαλασσίων Ζωνών μας με την Ιταλία και με την Αίγυπτο.

            Και επίσης συμφωνήσαμε πρόσφατα με την Αλβανία να παραπέμψουμε, μετά από επέκταση των χωρικών μας υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια, και υπό τους όρους της UNCLOS το ζήτημα στο διεθνές Δικαστήριο της Χάγης.

            Κλείσαμε έτσι εκκρεμότητες δεκαετιών και αντιστρέψαμε το τουρκικό αφήγημα περί δήθεν κακομαθημένου παιδιού της Ευρώπης, περί δήθεν μαξιμαλιστικών θέσεων της Ελλάδας.

            Η εξωτερική πολιτική της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, έχει αναπτυχθεί επί τη βάση ενός σαφούς μοντέλου στρατηγικής κύκλων αλληλο-τεμνόμενων οι οποίοι επίσης τέμνονται από τους διαχρονικούς άξονες της εξωτερικής μας πολιτικής, δηλαδή το Κυπριακό και την ελληνοτουρκική διαφορά.

            Για την Ευρωπαϊκή Ένωση που αποτελεί βασικό κύκλο δραστηριοποίησης και διαχρονική προτεραιότητα επιτρέψτε μου να αναφερθώ στη συνέχεια σχετικά και με τις πρόσφατες εξελίξεις.

            Όσον αφορά την περιοχή της άμεσης γειτονιάς μας, τα Βαλκάνια προωθούμε και υποστηρίζουμε την ευρωπαϊκή προοπτική των Δυτικών Βαλκανίων επί τη βάσει της πρωτοβουλίας της Θεσσαλονίκης και της σχετικής αιρεσιμότητας.

            Δημιουργούμε νέες ευκαιρίες και προοπτικές με έμφαση στη διασυνδεσιμότητα αλλά και στον αμυντικό τομέα.

            Στη Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, στις χώρες του Κόλπου δημιουργείται
– ελπίζω να το παρατηρείτε – μια νέα αρχιτεκτονική η οποία φτάνει μέχρι την Ινδία. Διευρύνουμε τις διμερείς και τριμερείς μας σχέσεις καθώς και το συμβατικό πλαίσιο σε κρίσιμους τομείς όπως η άμυνα και η οικονομία με χώρες όπως το Ισραήλ, η Αίγυπτος, η Ιορδανία, ο Λίβανος, το Ιράκ, η Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κουβέιτ, το Μπαχρέιν, το Ομάν.

            Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να κάνω στην υπογραφή στο πλαίσιο της πρόσφατης επίσκεψης του Πρωθυπουργού στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα της στρατηγικής εταιρικής σχέσης και της διμερούς συμφωνίας στους τομείς εξωτερικής πολιτικής και της άμυνας.

            Είναι η πρώτη τέτοια συμφωνία που υπογράφει η Ελλάδα μετά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο. Αυτή την εβδομάδα επισκέφθηκα την Ιορδανία, προηγουμένως το Ιράκ, προγραμματίζονται οι επόμενες επισκέψεις στη Σαουδική Αραβία και το Μπαχρέιν και αναμένουμε σύντομα τον Ινδό Υπουργό Εξωτερικών στην Αθήνα.

            Παρά τα προβλήματα που δημιουργεί η κρίση της πανδημίας, δημιουργούμε νέες πραγματικότητες συνεργαζόμενοι στενά με τις Ηνωμένες Πολιτείες και με τη Γαλλία γι' αυτό τον σκοπό.

            Έχουμε δημιουργήσει συναντιλήψεις για θέματα με την Αλγερία, το Μαρόκο αλλά και Τυνησία. Χώρες, τις οποίες έχω επισκεφθεί τους τελευταίους μήνες. Και είμαστε παρόντες στον Καύκασο.

            Όσον αφορά στις Ηνωμένες Πολιτείες οφείλω να αναφερθώ στην άκρως επιτυχή συνεργασία με τον απερχόμενο Υπουργό Εξωτερικών τον κ. Μάικ Πομπέο. Ξέρετε δεν υπάρχει στην ελληνική ιστορία προηγούμενο τόσων συναντήσεων των δυο Υπουργών Εξωτερικών σε δεδομένο χρονικό διάστημα. Με κορωνίδα την ανανέωση της συμφωνίας αμοιβαίας αμυντικής συνεργασίας και την περαιτέρω αναβάθμιση του ρόλου της Σούδας, αλλά και την είσοδο της Αλεξανδρούπολης στον κοινό αμυντικό σχεδιασμό. Θέλω να σας πω ότι ήδη έχουμε ξεκινήσει τις συνομιλίες για τη νέα MDCA.

            Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να κάνω και το αξίζει στην ξεκάθαρη θέση που εξέφρασε ο Αμερικανός Υπουργός Εξωτερικών κατά και την τελευταία Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ. Στιγμάτισε ξεκάθαρα τον αποσταθεροποιητικό ρόλο της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ και στην περιοχή. Δεν υφίσταται ιστορικό προηγούμενο τέτοιας τοποθέτησης Αμερικανού Υπουργού στο ΝΑΤΟ.

            Οι μέχρι τώρα τοποθετήσεις του νεοεκλεγέντος Προέδρου Μπάιντεν σε ζητήματα ελληνικού ενδιαφέροντος και οι ανακοινωθείσες επιλογές του επιτελείου του, μας δίνουν το δικαίωμα να αισιοδοξούμε ακόμη περαιτέρω για τις προοπτικές των ελληνοαμερικανικών σχέσεων.

            Ρωσία. Η επιτυχής επίσκεψη του κ. Λαβρόφ στην Αθήνα, απετέλεσε σημαντικό βήμα προς τον κοινό στόχο της επανεκκίνησης των ελληνο-ρωσικών σχέσεων. Σημειώνω την καθαρή τοποθέτησή του για το αυτονόητο κατά το Διεθνές Δίκαιο δικαίωμα της Ελλάδας να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα στα 12 μίλια στο Αιγαίο. Ο κ. Λαβρόφ διέλυσε έναν ιστορικό μύθο.

            Με την Κίνα προσβλέπουμε επίσης στην ανάπτυξη των ήδη στενών οικονομικών μας σχέσεων.

            Προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε τη συμμετοχή μας στον ΟΗΕ με τον πιο επωφελή τρόπο. Μετέχουμε σε όλες τις πρωτοβουλίες για την προώθηση της ειρήνης και της σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή μας.

            Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι όταν υπήρξαμε απόντες, όπως στη Συρία και Λιβύη, το πληρώσαμε ακριβά.

            Το ίδιο πράττουμε και στους περιφερειακούς Οργανισμούς ασφάλειας, όπως το ΝΑΤΟ και ο ΟΑΣΕ. Δημιουργούμε μαζί με την Κύπρο μόνιμη Γραμματεία των τριμερών και τετραμερών συνεργασιών στη Λευκωσία. Είμαστε παρόντες, όπως έχουμε καθήκον, σε ευαίσθητους τομείς που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ολοκληρώσαμε μια καθ' όλα επιτυχή Προεδρία στο Συμβούλιο της Ευρώπης υπό την ηγεσία του Αναπληρωτή Υπουργού του κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

            Προωθούμε τη σύσφιξη σχέσεων με χώρες που μέχρι τώρα τις θεωρούσαμε εκτός του βεληνεκούς και ενδιαφέροντός μας. Αναφέρομαι στην Ινδία, η οποία είναι παρούσα στο μεγάλο έργο του νέου αεροδρομίου του Ηρακλείου.

            Βλέπουμε καθαρά την Αφρική, ανοίγουμε Πρεσβεία στη Σενεγάλη. Διευρύνουμε την παρουσία μας στην ευαίσθητη περιοχή του Σαχέλ. Δίνουμε ώθηση στις σχέσεις μας με τον Καναδά. Η επιτυχής επίσκεψη του Καναδού ομολόγου μου τον Οκτώβριο στην Αθήνα ήταν η πρώτη μετά από 20 χρόνια.

            Πολύτιμος συμπαραστάτης μας είναι πάντα ο Ελληνισμός της διασποράς.

            Στους διαχρονικούς μας άξονες δεσπόζει το Κυπριακό. Οι προκλητικές και παράνομες ενέργειες της Τουρκίας στην περίκλειστη πόλη της Αμμοχώστου και στην Κυπριακή Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη δεν συμβάλλουν στη δημιουργία εποικοδομητικού κλίματος. Αρνητικότατα αξιολογούνται και οι δηλώσεις του νέου Τουρκοκύπριου ηγέτη του κ. Τατάρ.

            Όλοι μας νομίζω έχουμε συμφωνήσει σε αυτή την αίθουσα ότι ο μόνος τρόπος να λυθεί το Κυπριακό είναι η επανέναρξη των διαπραγματεύσεων, επί τη βάσει των αποφάσεων του Συμβουλίου Ασφαλείας και της πλήρους εφαρμογής του κοινοτικού κεκτημένου. Εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση σε στενή συνεργασία και απόλυτη σύμπνοια με την Κυπριακή Κυβέρνηση.

            Σε σχέση με την Τουρκία η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει καταστήσει σαφές ότι θα επιθυμούσαμε μια διαχρονική σχέση καλής γειτονίας βασισμένη στον πλήρη σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου. Ενδεχομένως, εάν η Τουρκία η ίδια το επιθυμεί, και με ζωντανή την ευρωπαϊκή της προοπτική. Παραμένουμε πάντα ανοιχτοί σε διάλογο, στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου.

            Όμως η τουρκική Κυβέρνηση οφείλει να αποδείξει εμπράκτως ότι προσυπογράφει το διάλογο στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου και αυτή η επιλογή της Τουρκίας θα πρέπει να έχει διάρκεια. Να μην είναι ευκαιριακή. Να συνιστά χαρακτηριστικό επιλογής πολιτικής, όχι σημαία ευκαιρίας.

            Και θέλω να σας πω ότι η στάση της Ελλάδας δεν υπαγορεύεται από την οποιαδήποτε τιμωρητική διάθεση. Υπαγορεύεται από τη συνταγματική υποχρέωση υπεράσπισης της κυριαρχίας και των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων. Και εκπτώσεις δεν χωρούν ανεξαρτήτως Υπουργού, ανεξαρτήτως Κυβερνήσεως, ανεξαρτήτως στάσης άλλων χωρών, ανεξαρτήτως στάσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ανεξαρτήτως στάσης οιουδήποτε.

            Διαπιστώνουμε, όχι πλέον μόνο εμείς, αλλά και μια διαρκώς αυξανόμενη μερίδα της διεθνούς κοινότητας ότι η Τουρκία του 21ου αιώνα αλλάζει ριζικά. Αναβιώνει ο εθνικισμός, συνδυάζεται πλέον με έναν έντονο αναθεωρητισμό, ένα νεοθωμανικό έντονο ισλαμισμό, με εμφανή αποκλίνουσα πορεία από τις δυτικές αξίες όπως η δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα και ο σεβασμός του κράτους Δικαίου.

            Η αποσταθεροποιητική παρουσία της Τουρκίας στη Συρία, στη Λιβύη, στο Ιράκ, στον Καύκασο είτε δια εισβολών, είτε σαν γραφείο ταξιδίων τζιχαντιστών απειλεί συνολικά την Ευρώπη και τη σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή.

            Η υποδαύλιση του θρησκευτικού φανατισμού στην καρδιά της Ευρώπης, η εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού, η προσπάθεια διεμβολισμού του ΝΑΤΟ, η απόπειρα δημιουργίας μιας νέας τουρκικής «Γιάλτας», η απειλή με πόλεμο κατά κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ εάν ασκήσει το δικαίωμά του για επέκταση των χωρικών του υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια, δικαίωμα που αποτελεί τμήμα του ευρωπαϊκού κεκτημένου, η στρατιωτικοποίηση ως μέθοδος επίλυσης διαφορών, η μετατροπή μνημείων παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς σε τεμένη, αποτελούν μείζονα πρόκληση για το σύστημα αξιών που εκπροσωπεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, που εκπροσωπεί ο δυτικός κόσμος.

            Ενώπιον του τουρκικού αναθεωρητισμού η Ευρωπαϊκή Ένωση έλαβε στο τελευταίο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο κάποιες αποφάσεις για την Τουρκία. Απέρριψε τους τακτικισμούς της Τουρκίας με την προσχηματική απόσυρση του Ορούτς Ρέις. Κάνει πλέον λόγο για ανάγκη διαρκούς αποκλιμάκωσης. Αναφέρθηκε για πρώτη φορά σε κυρώσεις σε συγκεκριμένους τομείς, όπως το εμπόριο και η οικονομία. Αναφέρθηκε στην προοπτική επέκτασης του εύρους του υφιστάμενου καθεστώτος κυρώσεων. Γεωγραφική επέκταση αλλά και θεματική επέκταση.

            Κάλεσε τέλος για την επιβολή κυρώσεων σε επιπρόσθετα φυσικά και νομικά πρόσωπα που εμπλέκονται σε παράνομες γεωτρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο.

            Κυρίες και κύριοι, ουδέποτε ισχυρίστηκε η Κυβέρνηση ότι τα ανωτέρω αρκούν. Ουδέποτε ισχυρίστηκε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι υπαγορεύουμε στα υπόλοιπα 26 κράτη - μέλη και εκείνα υπακούουν. Γίνεται διαπραγμάτευση, σκληρή διαπραγμάτευση, από τις ομάδες εργασίας, τα Υπουργικά Συμβούλια, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

            Αν θέλετε την άποψή μας, πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη αποφασιστικότητα στη λήψη αποφάσεων για την Τουρκία.

            Όμως θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, σταθερά με υπομονή με επιμονή. Εξηγούμε σε αυτούς που πιστεύουν ότι δεν πρέπει να χαθεί η Τουρκία, όπως λένε, ότι η μη λήψη μέτρων αποτελεί μήνυμα ενθάρρυνσης στο μη φιλοευρωπαϊκό, μη εκσυγχρονιστικό τμήμα της τουρκικής κοινωνίας.

            Αντίθετα η λήψη μέτρων αποτελεί μήνυμα ενθάρρυνσης στο φιλοευρωπαϊκό και στο εκσυγχρονιστικό μέρος της τουρκικής κοινωνίας. Εάν η παρούσα αλαλάζουσα τουρκική πολιτική κριθεί επιτυχής, τότε όσοι μέσα στην Τουρκία πιστεύουν στις ανθρώπινες αξίες της ειρήνης και της ασφάλειας, όσοι μέσα στην Τουρκία πιστεύουν στα ανθρώπινα δικαιώματα και στη σύγκλιση με την Ευρώπη, μένουν μετέωροι, μένουν προδομένοι από την Ευρώπη, την ιδεολογική τους πατρίδα που ο Ατατούρκ προσπάθησε να τους εντάξει.

            Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, πέρα από τις πικρίες και τις απογοητεύσεις δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, η Ευρώπη είναι το κοινό μας σπίτι.

            Αρχίζει να αντιλαμβάνεται, αλλά αργεί, διστάζει και μερικές φορές και οπισθοδρομεί. Οφείλει όμως η Ευρώπη να αντιμετωπίσει και να συνειδητοποιήσει την γεωπολιτική της ευθύνη. Οφείλει να αντιληφθεί την ευθύνη της για την περιφερειακή ασφάλεια και σταθερότητα, για την ασφάλεια όλων των πολιτών της έναντι εξωτερικών απειλών.

            Για την προάσπιση του κράτους Δικαίου, και του ευρωπαϊκού κεκτημένου που είναι το θεμέλιο αυτού του μοναδικού εγχειρήματος στην ιστορία της ανθρωπότητας.

            Και δεν σας μιλώ μόνο ως ο Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, σας μιλώ σαν αφοσιωμένος πολίτης της Ευρώπης. Η Ευρωπαϊκή Ένωση αρχικά δημιουργήθηκε για να εξαλείψει από την Ευρώπη τον πόλεμο. Πως μπορεί να εμφανίζεται ότι ανέχεται την απειλή πολέμου κατά μελών της ευρωπαϊκής οικογένειας;

            Ή αν θέλετε, ποιου οπλικού συστήματος το εξαγωγικό αποτύπωμα υπερβαίνει το αποτύπωμα της προάσπισης του Διεθνούς Δικαίου;

            Οφείλω να επισημάνω ότι την ώρα που η Ευρώπη καθυστερεί, οι Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται να αντιλαμβάνονται διαυγέστερα. Αξιοποιούν το γεωπολιτικό τους βάρος έναντι της Τουρκίας, ιδιαίτερα στον κρίσιμο τομέα των εξοπλισμών. Όπως γνωρίζετε, αυτή την εβδομάδα εγκρίθηκε με μεγάλη πλειοψηφία από το Κογκρέσο το νομοσχέδιο που προβλέπει επιβολή κυρώσεων στην Τουρκία εντός 30 ημερών, λόγω της προμήθειας του γνωστού συστήματος των S-400.

            Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ο χρόνος που έρχεται είναι ιδιαίτερα κρίσιμος. Η εξωτερική πολιτική δεν αποτελεί τον ιδανικό χώρο για κομματική αντιδικία. Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη και ο Πρωθυπουργός πολιτεύονται με σοβαρότητα, με κριτήριο τη δημιουργία εθνικών συναινέσεων μέσα από διαρκή ενημέρωση των Κομμάτων και ειλικρινή ανταλλαγή απόψεων. Με αυτό τον τρόπο θα πορευτούμε και το ’20-’21 αντιμετωπίζοντας την τουρκική επιθετικότητα και την ευρωπαϊκή διστακτικότητα.

            Σας ευχαριστώ πολύ

 

ΑΘ. ΜΠΟΥΡΑΣ Αντιπρόεδρος ,Βουλευτής Δυτ. Αττικής Ν.Δ.:Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.) Μεγάρων


ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ
Αντιπρόεδρος ,Βουλευτής Δυτικής Αττικής – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Αθήνα, 14-12-2020

 

 


 

Στο αμέσως επόμενο Συμβούλιο Μητροπολιτικού Σχεδιασμού του Υπουργείου Περιβάλλοντος &Ενέργειας (ΥΠΕΝ) θα συζητηθεί το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ.) Μεγάρων προκειμένου να οριστικοποιηθεί η έγκρισή του.

Όλο το προηγούμενο διάστημα ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, κ. Αθανάσιος Μπούρας, σε άμεση συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας κ. Σπύρο Κορώση, έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, τόσο με την Διοικητική Ιεραρχία του ΥΠΕΝ, όσο και με τον Αρμόδιο Υφυπουργό, κ. Δημήτριο Οικονόμου, ώστε να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες.

Η ολοκλήρωση του ΓΠΣ Μεγάρων θα αποτελέσει πλέον σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη της περιοχής.


Βουλή των Ελλήνων, 100 21 Αθήνα-τηλ.:2103708401-2, fax: 2103707888

Θεμιστοκλέους 3, 10677 Αθήνα, Τηλ.: 210 3303066, Φαξ: 210 3301970

e-mail: vice.president_c@parliament.gr, bouras@parliament.gr



Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024