1)..τόσο για τα προβλήματα που αναφέρονται στο FB χωρίς να λαμβάνουν καμία απολύτως απάντηση, και Π Ο Τ Ε επι μια 20ετία (!!) απο κανέναν απολυτως ΥΠΕΥΘΥΝΟ του Δήμου Αχαρνών..
2)..όσο και για το κατά πόσο -συμβαίνει μόνο στις Αχαρνές- το FB και τα SOCIAL MEDIA- δύνανται να αντικαθιστούν το ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ του Δήμου Αχαρνών (απολύτως ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ):
Επί του πρώτου θέματος ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δημότης δεν έχει σχεδόν καμία τύχη να λύσει ουσιαστικά το πρόβλημά του αν βασίζεται μόνο σε διαμαρτυρίες στα social media.
Τα σχόλια και οι αναρτήσεις σπάνια παράγουν επίσημα αποτελέσματα από μόνα τους, καθώς συχνά απαντώνται απλώς με γενικές υποσχέσεις για επικοινωνιακούς λόγους
Για να επιτύχει ο δημότης μία μόνιμη λύση, οι καταγγελίες του πρέπει να ακολουθούν την επίσημη οδό:
Πρωτόκολλο του δήμου με γραπτή του αίτηση ή καταγγελία πράγμα που ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΟΜΙΚΑ την υπηρεσία σε απάντηση.
Ανάρτηση της διαμαρτυρίας του στην ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ-ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ του δήμου και στην ειδική στήλη "Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ".
Η ΆΡΝΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ, ακολουθείται απο αναφορά ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ο οποίος ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ.
Επί του δεύτερου θέματος ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Τα social media δεν νομιμοποιούνται να αντικαθιστούν το παραδοσιακό γραφείο Τύπου ενός Δήμου.
Η λειτουργία του γραφείου Τύπου Δήμου διέπεται από αυστηρό θεσμικό πλαίσιο το οποίο θεωρείται αδιανόητο να μην τηρείται. Η αποκλειστική χρήση των social media απο τον Δήμο αποκλείει πολίτες που δεν διαθέτουν λογαριασμούς ή δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, παραβιάζοντας έτσι την ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.