"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΕΥΓΕΝΙΔΟΥ ενημέρωση..-E.B.E.A. επιχειρηματική ενημέρωση..-"ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ, ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ STATUS":γράφει ο Γιάννης Γ. Βαβουρανάκης..-Η Λεπτομύτα ανακηρύσσεται ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ..-"ΚΙΝΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ" ενημέρωση..-ΠΑΣΟΚ ενημέρωση..-..αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των αντικειμενικών αξιών,απαλλοτριωτέων ακινήτων, αυθαιρέτων,'τυφλών"..κ.λ.π..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ σημαντική ενημέρωση περί αποβιομηχάνισης.....-CCBE NEWSLETTER..-tt STATE F THE SECTOR,think tank newsletter..-Συζήτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τη δημοσιογράφο Francine Lacqua στο πλαίσιο εκδήλωσης του Bloomberg με τίτλο «The New Era of Greek Banking» ..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, χαιρετισμός στην τελετή θεμελίωσης του data center campus της εταιρείας Data4 στην Παιανία..-Ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη ..-ΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΔΕΛΗ, ενδιαφέρουσα αναφορά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!..-ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ στο ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ,για τον περιορισμό της ενδοσχολικής βίας και την ενίσχυση των σχολικών υποδομών..-ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, συνέντευξις..-Ε.Β.Ε.Α. newsletter..-"KYKΛΟΣ ΙΔΕΩΝ":‍Πρόσκληση. Παρασκευή 29.11.2024: "Χωρίς πλαίσιο; Η Δύση, η ΕΕ και η Ελλάδα στον καθρέφτη των Αμερικανικών εκλογών"..-Portuguese Soul:The body as a canvas..-BARACK OBAMA:Our generational project ..-"WORLD FOOTWEAR" weekly newsletter..-EUFIC :Happy International Whole Grain Day! 🎉..-ΑΣΕΠ νέα..-NASA's Earth Observatory,update..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,latest news..-NORWAY's latest..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-Π.Ο.Τ.Α.Π ενημέρωση..-ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή Ανάπτυξη -Μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες»..-ΣΕΒ,Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,πρόσκληση σε εκδήλωση..-imf,update..-ΕΝΥΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:Το επίδομα προσωπικής διαφοράς σε πέντε (5) ερωταπαντήσεις ..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:4ο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικών Θιάσων ..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..- ekyklos πρόσκλησις..-Ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων μηνός Δεκεμβρίου 2024..-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024

ΚΕΔΕ ΣΥΝΕΔΡΙΟ:Ομιλία Προέδρου





Ομιλία Λάζαρου Κυρίζογλου, Προέδρου Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, Δημάρχου Αμπελοκήπων-Μενεμένης στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ,

Ρόδος 7-10 Νοεμβρίου 2024




Εξοχότατη Κυρία Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας

Σεβασμιότατε Μητροπολίτη της Ρόδου

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ των Εσωτερικών

Αξιότιμοι κύριοι Βουλευτές

Κύριε Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου

Κύριε Δήμαρχε Ρόδου, που μας φιλοξενείς στην όμορφη πόλη σου

Αξιότιμοι Γραμματείς Αποκεντρωμένων Διοικήσεων

Κύριοι πρώην Πρόεδροι της ΚΕΔΕ

Αγαπητές και αγαπητοί Σύνεδροι,

Δήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι

Κυρίες και κύριοι.




Θέλω ξεκινώντας την τοποθέτησή μου, να εκφράσω την βαθιά ικανοποίηση της Αυτοδιοίκησης, γιατί το φετινό Ετήσιο Τακτικό μας Συνέδριο, διεξάγεται για πρώτη φορά στην ιστορία της ΚΕΔΕ, υπό την αιγίδα και με την παρουσία της Εξοχοτάτης Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, την οποία θέλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω, για την τιμή που αποδίδει στο θεσμό μας και στους αιρετούς.




Σε αυτήν λοιπόν την ευτυχή συγκυρία, έχω την τιμή αλλά κι ευθύνη, ως Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος, να παρουσιάσω σήμερα την κεντρική εισήγηση της Διοίκησης και του Διοικητικού Συμβουλίου του ανώτερου θεσμικού οργάνου της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.




Θα ξεκινήσω την τοποθέτηση μου όπως θα ήθελα να την τελειώσω.




Με απόσπασμα από την ειδική έκδοση της ΚΕΔΕ Έτσι Ξεκινήσαμε, που αφορά το πρώτο συνέδριο δημάρχων της Ελλάδος.




«Κατά την εκατονταετηρίδα της Εξόδου , 1926, της ηρωικής φρουράς της είχεν η πόλις του Μεσολογγίου την τιμήν να δεχθεί μεταξύ άλλων επισήμων και τους εκπροσώπους των πόλεων Αθηνών, Πατρών, Ιωαννίνων και Αγρινίου. Η επι ταύτω συγκέντρωσις κατέδειξε την ανάγκη των δημάρχων της Ελλάδος ινα από κοινού μελετήσουν τα δημοτικά ζητήματα κι από κοινού προβούν εις διαβήματα προς την εθνική Αντιπροσωπεία δια την ουσιαστικήν αυτοδιοίκηση των δήμων και την εύρυνσιν των οικονομικών τους μέσων».




Στα ψηφίσματα γίνεται αναφορά μεταξύ άλλων




«Το Συνέδριον έχουν υπόψει το άρθρον 107 του Συντάγματος , ότι το κράτος φρονεί ότι αι διατάξεις του κώδικος της νομοθεσίας περί δήμων και κοινοτήτων , θεσπίζουσαι προληπτικόν έλεγχον των πράξεων των δημοτικών συμβουλίων δεν να καταργηθώσι ως περιορίζουσαι την πρωτοβουλίαν και ελευθέραν δράσιν αυτών»




«Περαιτέρω το Συνλεδριον ως ασφαλή εγγύησιν της υπό του Συντάγματος αναγνωριζομένης αρμοδιότητας της αυτοδιοικήσεως και ελευθέρας ασκήσεως αυτής, κρίνει επιβεβλημένην την άμεσον σύστασιν του Συμβουλίου της Επικρατείας.»




«Το Συνέδριον , χωρίς να παρορά τας εξαιρετικάς οικονομικάς δυσχερείας εις ας ευρέθη και ευρίσκεται το κράτος δεν δύναται να μην εκφράση τη δυσφορίαν αυτού δια την από της φορολογικής εξουσίας των δήμων αφαιρέσιν πλείστων κατά φύσιν και θεωρίαν καθαρώς δημοτικών πόρων».




«Η περιφρούρηση της αυτονομίας των οργανισμών της αυτοδιοικήσεως από τας εκδηλούμενας εκάστοτε συγκεντρωτικά τάσεις της κεντρικής αρχής, η αύξησις της εξουσίας των, η επέκτασις των αρμοδιοτήτων τους και η κατοχύρωσις αυτών, το μεν δια της καλλιτέρας επιλογής των οργάνων και των μεθόδων της κεντρικής διοικήσεως, το δε δια της καθιερώσεως ενός πλήρους και αρτίως οργανωμένου συστήματος απονομής της διοικητικής δικαιοσύνης».




Αυτά λέγονταν πριν από 100 χρόνια.

Κυρίες και κύριοι




Η εισήγηση μου γίνεται σε μια πολύ ιδιαίτερη χρονική συγκυρία για το θεσμό μας. Σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών κι εξίσου μεγάλων δυσκολιών για τους Δήμους μας. Αλλά και μια χρονική περίοδο που την χαρακτηρίζουν οι αντιφάσεις.




Από τη μια, το προηγούμενο διάστημα πετύχαμε μια σειρά από μεγάλες προόδους κι επιτυχίες θα έλεγα, ως Αυτοδιοίκηση. Επιτυχίες που προέκυψαν χάρη στην ενότητα μας. Στη συστηματική δουλειά και προσπάθεια του συνόλου του αυτοδιοικητικού πολιτικού προσωπικού. Αλλά και στη συνέπεια και υπευθυνότητα που επιδείξαμε όλα αυτά τα χρόνια, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε.




Πετύχαμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Πάνω από κόμματα και παρατάξεις. Αιρετό πολιτικό προσωπικό και εργαζόμενοι στους ΟΤΑ της χώρας.




Από την άλλη όμως, εξακολουθούμε να είμαστε αντιμέτωποι και να ταλαιπωρούμαστε από μεγάλα δομικά προβλήματα, από την αλληλοεπικάλυψη ευθυνών κι αρμοδιοτήτων, αλλά κι από αδικαιολόγητους αιφνιδιασμούς, που φέρνουν καθημερινά τους Δήμους μας, στα όρια των δυνατοτήτων τους. Μας δένουν ουσιαστικά τα χέρια και μας δυσκολεύουν να ανταποκριθούμε στις συνταγματικά κατοχυρωμένες αρμοδιότητές μας. Δεν μας επιτρέπουν να είμαστε όσο θέλουμε και όσο αποδεδειγμένα μπορούμε χρήσιμοι κι αποτελεσματικοί, απέναντι στις μεγάλες ανάγκες κι απαιτήσεις των πολιτών των τοπικών μας κοινωνιών.




Δεν είναι λίγες οι φορές που ερχόμαστε καθημερινά αντιμέτωποι με αιφνιδιασμούς από αποφάσεις που μας φορτώνουν με νέες, πρόσθετες ευθύνες κι αρμοδιότητες, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη από αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις, πως θα γίνουν πράξη, από τους Δήμους. Με ποια θεσμικά εργαλεία, ποια μέσα, ποια χρηματοδότηση, ποιο ανθρώπινο δυναμικό, ώστε τελικά αντί να προκαλείται σύγχυση να παράγονται θετικά αποτελέσματα για το Κράτος, για τις Πόλεις και τις Κοινωνίες μας.




Έχω μάθει, ως Δήμαρχος και άνθρωπος της πράξης και των έργων, να μην μιλώ με γενικότητες κι αοριστίες, αλλά με συγκεκριμένα παραδείγματα. Ξεκινώ την αναφορά μου παραθέτοντας μερικές από τις επιτυχίες μας ως αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού αλλά και τα πιο σημαντικά δομικά προβλήματα που εξακολουθούν να μας ταλαιπωρούν και να βάζουν εμπόδια στη λειτουργία των δήμων μας.




Κυρίες και κύριοι




Είναι αδιαμφισβήτητο ότι σήμερα οι Δήμοι της χώρας είναι πιο δυνατοί και πιο αποτελεσματικοί. Το αποδείξαμε άλλωστε στην πράξη, όταν διαχειριστήκαμε με επιτυχία δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις στην περίοδο της δημοσιονομικής ασφυξίας των μνημονίων και της υγειονομικής κρίσης της πανδημίας του κορωνοϊού. Παρά τις ελλείψεις μας σε μέσα, πόρους και προσωπικό, καταφέραμε να κρατήσουμε στα δύσκολα τους Δήμους μας ανοικτούς και τις τοπικές μας κοινωνίες όρθιες. Αποδείξαμε στην πράξη ότι έχουμε την ικανότητα να τα καταφέρνουμε στα δύσκολα, ακόμη κι αν κάποιοι επιμένουν να μας στερούν, τις δυνατότητες που μας αξίζουν. Κι αυτή είναι μια μεγάλη κι αδιαμφισβήτητη επιτυχία της αυτοδιοίκησης.




Αλλά δεν είναι η μόνη. Έχουν γίνει πολλά και σημαντικά βήματα μπροστά, σε πολλούς τομείς. Και πρώτα από όλα, στον τομέα της κυβερνησιμότητας των Δήμων μας.




Για μας, αποτελεί μεγάλη νίκη της ΚΕΔΕ και της αυτοδιοίκησης, η αποδοχή από την κυβέρνηση του αιτήματος μας να αλλάξει το προηγούμενο εκλογικό σύστημα ανάδειξης των αιρετών οργάνων της αυτοδιοίκησης. Το εκλογικό σύστημα της δήθεν απλής αναλογικής (μόνο την πρώτη Κυριακή), που γινόταν σούπερ ενισχυμένο πλειοψηφικό τη δεύτερη Κυριακή. Απλή αναλογική με δύο γύρους made in Greece. Ένα σύστημα που έφερε για μια ολόκληρη αυτοδιοικητική περίοδο, πρωτόγνωρη ακυβερνησία σε πολλούς Δήμους. Με την αλλαγή του εκλογικού συστήματος που διεκδικήσαμε και πετύχαμε έγινε η μεγάλη αλλαγή. Ενισχύθηκε αποφασιστικά η κυβερνησιμότητα των Δήμων μας. Εκλογικεύτηκε το μοντέλο διοίκησης, χωρίς να αφαιρεθεί από τις μειοψηφίες το δικαίωμα του δημοκρατικού ελέγχου. Ενώ οι σημερινές αιρετές διοικήσεις των Δήμων είναι ισχυρές και μπορούν να εφαρμόσουν χωρίς τρικλοποδιές, τα προγράμματα τους, για τα οποία ψηφίστηκαν άλλωστε από τους πολίτες.




Από πλευράς λοιπόν Κυβερνησιμότητας, σήμερα οι Δήμοι μας είναι πιο ισχυροί. Κι αυτό οφείλεται στην ΚΕΔΕ που το ανέδειξε ως κορυφαίο ζήτημα. Για μας αποτελεί επιτυχία το γεγονός ότι πλέον εφαρμόζεται, όσον αφορά τη χρηματοδότηση των λειτουργικών μας δαπανών, ένα νέο σύστημα κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων. Ένα διαφανές, δίκαιο και βιώσιμο σύστημα, που σχεδιάσαμε σε συνεργασία με την ΕΕΤΑΑ κι εφαρμόζεται από 1-1-2024, διασφαλίζοντας αφενός ότι κανένας Δήμος δεν θα πάρει λιγότερα χρήματα σε σχέση με τον προηγούμενο τρόπο κατανομής των ΚΑΠ αφετέρου, ότι ενισχύονται σημαντικά οι μικρότεροι Δήμοι, μικροί ορεινοί, μικροί περιφερειακοί, μικροί νησιωτικοί. Οι Δήμοι της περιφέρειας που λόγω της δημογραφικής συρρίκνωσης διέτρεχαν κίνδυνο χρεοκοπίας. Το νέο αυτό σύστημα αναδεικνύει την έμπρακτη αλληλεγγύη μεταξύ μας. Αποδεικνύει την ισχυρή μας βούληση να διασφαλίσουμε ως θεσμός, ότι κανένας Δήμος, καμία τοπική κοινωνία, δεν θα μείνει πίσω.




Αποτελεί πλεονέκτημα για μας ότι τα τελευταία χρόνια είχαμε και έχουμε στη διάθεσή μας τα περισσότερα χρήματα που είχαν ποτέ δοθεί στην αυτοδιοίκηση, για την εκτέλεση έργων, αξιοποιώντας χρηματοδοτικά εργαλεία όπως το ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης, το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» κι άλλα προγράμματα. Έχουμε στη διάθεσή μας πόρους για έργα που είναι απαραίτητα για να κάνουμε τις πόλεις και τη ζωή των συμπολιτών μας καλύτερη.




Επίσης, έγιναν πολλά και σημαντικά βήματα μπροστά, όσον αφορά τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πολίτες μας. Μέσα σε 4-5 χρόνια έγιναν βήματα που δεν έγιναν τα προηγούμενα πενήντα χρόνια. Αλλά το πιο σημαντικό είναι, ότι προγραμματίζονται πολλά περισσότερα το επόμενο διάστημα, με εξασφαλισμένη τόσο την χρηματοδότηση, όσο και τη συμμετοχή όλων των Δήμων στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της χώρας, που ήδη συντελείται.







Αγαπητές και αγαπητοί σύνεδροι




Είναι γνωστή η συστηματική άρνηση του Κεντρικού Κράτους, να αποδώσει στην Αυτοδιοίκηση το σύνολο των πόρων που άδικα μας αφαιρέθηκαν, την περίοδο των μνημονίων, περίπου 60%.




Δεν μας έχουν επίσης αποδοθεί, όσα δαπανήσαμε τα προηγούμενα χρόνια, για το αυξημένο ενεργειακό και πληθωριστικό κόστος λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών μας και των ΔΕΥΑ.




Δεν πήραμε ποτέ το σύνολο των χρημάτων που απαιτούνταν για να καλύψουμε το κόστος μιας σειράς νέων αρμοδιοτήτων που μας δόθηκαν. Από την ναυαγοσωστική κάλυψη και τη συντήρηση των σχολείων μας, μέχρι πρόσφατα την ευθύνη για την αποκομιδή και διαχείριση των πράσινων απορριμμάτων, από τον καθαρισμό των ιδιωτικών οικοπέδων, σε όλη την επικράτεια, για την πυροπροστασία.




Ή το αυξημένο κόστος μισθοδοσίας του προσωπικού μας, μετά την απόφαση της Κυβέρνησης να αυξήσει και καλώς έπραξε από 1.1.24 κατά περίπου 12% τις αποδοχές των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα και την αυτοδιοίκηση.




Παρόλα αυτά, το προηγούμενο διάστημα, με διαρκείς διεκδικήσεις και παραστάσεις σε όλα τα υπουργεία, έχουμε καταφέρει να εισπράξουμε κι αυξημένους ΚΑΠ το 2022 και το 2023, περίπου 332 εκ. ευρώ, κι επιπλέον επιχορήγηση 238 εκ. ευρώ το 2022 εν μέσω του κορωνοϊού για την αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστους και 348 εκ. ευρώ για το έτος 2024, πέραν των τακτικών πόρων από τους ΚΑΠ , μαζί με την 5η δόση για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων και τις τελεσίδικες σε βάρος δήμων δικαστικές αποφάσεις.




Όμως τα χρήματα αυτά, που μας δόθηκαν επιπλέον εξακολουθούν να μην επαρκούν, λόγω του τέλους ταφής, του αυξημένου ενεργειακού κόστους και του μισθολογικού κόστους και γι’ αυτό διεκδικήσαμε την καταβολή τουλάχιστον 450 εκατ. ευρώ επιπλέον των δόσεων ΚΑΠ, προκειμένου να μπορέσουμε να ισοσκελίσουμε τους προϋπολογισμούς μας για το 2024. Χρειαζόμαστε λοιπόν τουλάχιστον μία ακόμη επιπλέον δόση ΚΑΠ αλλά και μια ακόμη γενναία αύξηση των ΚΑΠ για το 2025, ώστε να ανταποκριθούμε στο τεράστιο λειτουργικό κόστος των δήμων μας, χωρίς να παρακαλάμε και την επόμενη χρονιά, τέτοια εποχή, για νέες ενέσεις ρευστότητας.




Στον τομέα της σχολικής στέγης. Κρίνουμε θετική την εξαγγελία του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», που προβλέπει χρηματοδότησή 250 εκατομμύρια ευρώ από δημόσιους πόρους, πέραν των ιδιωτικών δωρεών και χορηγιών που θα εξασφαλιστούν, τα οποία θα δοθούν για την συντήρηση κι αναβάθμιση υφιστάμενων σχολικών υποδομών, σε όλη τη χώρα.




Η κατακόρυφη μείωση της ΣΑΤΑ τα προηγούμενα χρόνια είχε ήδη δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα στους δήμους μας, που έχουν επωμιστεί το κόστος συντήρησης των σχολείων. Το νέο αυτό πρόγραμμα είναι σημαντικό, αποτελεί ξεκάθαρα θετική εξέλιξη, υπό τρεις όμως προϋποθέσεις:





να εξασφαλιστούν οι πόροι που εξαγγέλθηκαν


να υπάρξει άμεση εμπλοκή των δήμων στο σχεδιασμό


να διασφαλιστούν γρήγορες διαδικασίες υλοποίησης.




Βέβαια, σε καμία περίπτωση το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» δεν αναιρεί την ανάγκη να εκπονηθεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κατασκευής νέων σχολικών αιθουσών σε όλη τη χώρα, γιατί το υφιστάμενο κτιριακό απόθεμα μετρά πολλές δεκαετίες ζωής και λειτουργίας.







Κυρίες και κύριοι Σύνεδροι




Η ενότητα του αιρετού πολιτικού προσωπικού της Αυτοδιοίκησης αποτελεί και τη μεγαλύτερη νίκη του θεσμού μας όλα αυτά τα χρόνια. Η ενότητα και η αποφασιστικότητα μας να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα των πόλεων και των δημοτών μας, μας οδήγησαν στην απόφαση να προσφύγουμε στη Δικαιοσύνη το προηγούμενο διάστημα, διεκδικώντας να ανατρέψουμε δύο άδικα νομοθετήματα.




164 Δήμοι και η ΚΕΔΕ προσφύγαμε στο ΣτΕ διεκδικώντας να ακυρωθεί ένα άδικο και αντισυνταγματικό μέτρο σε βάρος των δήμων και των δημοτών μας. Προσφύγαμε για να ακυρωθούν αρχικά τρεις αποφάσεις, με τις οποίες παρακρατήθηκαν από τους ΚΑΠ των δήμων, «οφειλόμενα» δήθεν ποσά, από τη μη καταβολή τέλους ταφής απορριμμάτων και κατ΄ επέκταση κατά της θέσπισης της επιβολής του τέλους ταφής των απορριμμάτων στους δήμους. Θεωρούμε ότι το τέλος ταφής είναι ένα άδικο χαράτσι, για κάτι για το οποίο δεν ευθύνονται οι Δήμοι.




Κι αυτή την αδικία ενωμένοι ελπίζουμε ότι θα την ανατρέψουμε, εμπιστευόμενοι την Ελληνική Δικαιοσύνη. Κι οφείλω στο σημείο αυτό να πω πως το δίκαιο των επιχειρημάτων μας το ενισχύει η συμπεριφορά του ΕΟΑΝ και του Ελληνικού Δημοσίου, που αντί να επιδιώξουν να προχωρήσει γρήγορα η εκδίκαση της υπόθεσης, με τη στάση τους έχουν προκαλέσει αδικαιολόγητες αναβολές και καθυστερήσεις. Όμως όσες καθυστερήσεις κι αν γίνουν, στο τέλος είμαι βέβαιος ότι θα δικαιωθούμε.




Θα δικαιωθούμε γιατί δεν φταίμε εμείς για να πληρώνουμε χαράτσια. Δεν είναι οι Δήμοι υπεύθυνοι για τη χωροθέτηση, την κατασκευή και τη λειτουργία σύγχρονων μονάδων διαχείρισης των απορριμμάτων. Δεν ευθύνονται οι Δήμοι που η ανακύκλωση δεν πάει καλά στην Ελλάδα. Δεν ευθύνονται οι Δήμοι που έχουν χαθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρωπαϊκοί πόροι, που θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν την πράσινη διαχείριση των απορριμμάτων. Δεν ευθυνόμαστε εμείς που ποτέ μέχρι σήμερα στη χώρα μας δεν προωθήθηκε, δεν εφαρμόστηκε και δεν υιοθετήθηκε η κουλτούρα της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.




Εμείς εξαναγκαζόμαστε να αυξήσουμε τα δημοτικά τέλη και να επιβαρύνουμε σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις των πόλεων μας, αφενός για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στο άδικο χαράτσι που μας επιβλήθηκε, αφετέρου, για να μην χρεοκοπήσουμε. Η ευθύνη για την επιβάρυνση μας έχει ονοματεπώνυμο. Γι’ αυτό δεν είναι δυνατόν να αποδεχόμαστε την απαράδεκτη κατάσταση, να παραμένουν στα χρηματοκιβώτια του ΕΟΑΝ, δεκάδες εκατομμύρια δικά μας χρήματα, που έχουν εισπραχθεί από την τσέπη των δημοτών μας, αντί τα χρήματα αυτά να έχουν τουλάχιστον δοθεί στους δήμους, για να χρηματοδοτήσουν την αγορά εξοπλισμού και δράσεις για την ανακύκλωση, όπως ρητά ο νόμος ορίζει.




Δεν θέλουμε να ξαναζήσουμε όσα βιώσαμε με τους πόρους του Πράσινου Ταμείου, όταν τα χρήματα που μαζεύτηκαν από τις τακτοποιήσεις των αυθαιρέτων, αντί να δοθούν στο σύνολό τους στους Δήμους, για δημιουργία ελεύθερων, πράσινων, κοινόχρηστων χώρων, όπως ήταν η αρχική πρόβλεψη, τελικά να δίνονται σε συντριπτικό ποσοστό, για την αποπληρωμή των δανειστών.




Με την ίδια ενότητα κι αποφασιστικότητα που χειριστήκαμε την υπόθεση του τέλους ταφής, υπερασπιζόμαστε ΚΕΔΕ και Δήμοι, τη φυσιογνωμία των πόλεων μας. Στηρίξαμε ως ΚΕΔΕ την προσφυγή των Δήμων στο ΣτΕ κατά του λεγομένου Νέου Οικοδομικού Κανονισμού, γιατί όπως έχουμε πει επανειλημμένα και θα το τονίζουμε διαρκώς, δεν θέλουμε να μας επιβληθεί η διαμόρφωση της φυσιογνωμίας των πόλεων μας. Κανένα συμφέρον δεν μπορεί να είναι σημαντικότερο από το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου, των κατοίκων των πόλεων μας. Δεν είμαστε αντίθετοι στις επενδύσεις, δεν είμαστε απέναντι στην ανάπτυξη, είμαστε αντίθετοι στην υποβάθμιση της ποιότητας ζωής μας. Και την ποιότητα ζωής μας θα την υπερασπιστούμε ενωμένοι. Όσες επιθέσεις κι αν δεχθούμε, από εκπροσώπους επαγγελματικών συντεχνιών, όση λάσπη κι αν μας πετάξουν.




Εμείς στηρίζουμε τους συναδέλφους δημάρχους που πήραν το προσωπικό κόστος και ρίσκο να ακυρώσουν άδειες που είχαν εκδοθεί με έναν νόμο που κατά την άποψή μας είναι αντισυνταγματικός. Και περιμένουμε με ανυπομονησία και αισιοδοξία την τελική δικαίωση. Την τελική απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ.




Κύριε Υπουργέ των Εσωτερικών.




Ακούσαμε με μεγάλη ικανοποίηση την ανακοίνωση που κάνατε στο πρόσφατο προσυνέδριο που διοργανώσαμε στην Αθήνα ότι συγκροτήθηκε και ήδη συνεδρίασε η Επιτροπή για τη συγκρότηση του νέου Κώδικα Αυτοδιοίκησης. Θεωρούμε ότι ήρθε επιτέλους η ώρα να γίνει πράξη αυτό που είχε ήδη εξαγγείλει η σημερινή Κυβέρνηση απο την προηγούμενη θητεία της. Η Μεταρρύθμιση στη λειτουργία του Κράτους και της Αυτοδιοίκησης. Η Διοικητική Μεταρρύθμιση που ζητά η Αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού εδώ και χρόνια. Εντός των πλαισίων του Ελληνικού Συντάγματος. Ένα γενναίο βήμα για την ουσιαστική σύγκληση της Ελληνικής, με την Ευρωπαϊκή Τοπική Αυτοδιοίκηση.




Η ΚΕΔΕ έχει ήδη θέσει υπόψη τόσο της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών, όσο και του Πρωθυπουργού κατά τη διάρκεια της τελευταίας μας επίσκεψης και συνεργασίας στο Μέγαρο Μαξίμου, τη δική της πρόταση, για ένα «Πολυδιάστατο Πρόγραμμα Μεταρρύθμισης για την Αποκέντρωση και την Αυτοδιοίκηση». Το δικό μας σχέδιο για καλύτερη και αποτελεσματικότερη άσκηση αρμοδιοτήτων προς όφελος των πολιτών των τοπικών κοινωνιών.




Είμαστε έτοιμοι να συμμετέχουμε στον εθνικό διάλογο που θα ξεκινήσει με όρους ισοτιμίας και ειλικρίνειας. Πιστεύουμε πως είναι η τελευταία ευκαιρία που έχουμε για να τολμήσουμε να κάνουμε πράξη όσα δεν τόλμησαν να κάνουν επαρκώς εδώ και δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι η επιτροπή που ήδη συγκροτήθηκε εντός συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος, που δεν μπορεί να είναι μεγάλο, θα φέρει αποτελέσματα.




Κύριε Υπουργέ,




Η παρουσία σας στο Υπουργείο Εσωτερικών αποτελεί για μας εγγύηση ότι η μεταρρύθμιση θα προχωρήσει. Και στο πλαίσιο αυτής της μεταρρύθμισης, πρέπει επιτέλους να γίνουν βήματα μπροστά, προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης της καταστατικής θέσης των αιρετών της αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.




Όσον αφορά τόσο τις αποδοχές των αιρετών, που σε πολλές περιπτώσεις είναι χαμηλότερες των υπαλλήλων που διοικούν και δεν παρακολουθούν ποσοστιαία ούτε καν αυτές των Γ. Γραμματέων των Υπουργείων.




Στο πλαίσιο αυτό χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία που αναλάβατε για την αλλαγή του καθεστώτος που ισχύει από το 2018 και την επαναφορά αυτού που ίσχυε πριν, και τις αυξήσεις που δόθηκαν.




Όσο και σε θεσμικό επίπεδο, όπου μεταξύ άλλων πρέπει επιτέλους να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο και να μην τίθενται σε αργία αιρετοί με μόνη την παραπομπή, χωρίς την ύπαρξη μιας τουλάχιστον πρωτόδικης καταδικαστικής απόφασης, για αδικήματα που φέρεται ότι τελέσθηκαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους και μόνο γι’ αυτά. Είναι αδιανόητο στην εποχή μας να μην ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας μόνο για τους αιρετούς στην Αυτοδιοίκηση.




Για τα θεσμικά ζητήματα της Αυτοδιοίκησης θα υπάρξει εκτενής αναφορά στην αυριανή θεματική συνεδρίαση. Σε κάθε περίπτωση η ΚΕΔΕ ζητά το αυτονόητο,

να μπει επιτέλους τέλος στην αλληλοεπικάλυψη ευθυνών κι αρμοδιοτήτων, μεταξύ όλων των βαθμίδων του Κράτους. Αλληλοεπικάλυψη που ταλαιπωρεί τους πολίτες στην καθημερινότητά τους, λειτουργεί ανασταλτικά στο να υλοποιούνται χρήσιμες για τις τοπικές μας κοινωνίες πολιτικές και έργα και το χειρότερο, γίνεται άλλοθι για λάθη και παραλείψεις που πληρώνουμε ακριβά.







Κύριε Υπουργέ

Κυρίες και κύριοι Σύνεδροι




Οι Δήμοι έχουμε αποδείξει τα τελευταία χρόνια πως δεν μας λείπουν οι ικανότητες. Έχουμε διαχειριστεί με επιτυχία πρωτόγνωρες κρίσεις και καταστάσεις. Αυτό που μας λείπει είναι οι απαραίτητοι πόροι, το προσωπικό και οι ξεκάθαρες αρμοδιότητες, για να κάνουμε ακόμη καλύτερα τη δουλειά μας. Για να γνωρίζουμε κι εμείς αλλά και οι πολίτες ποιος είναι αυτός που πρέπει να σχεδιάσει, να δημοπρατήσει, να χρηματοδοτήσει και να εκτελέσει ένα έργο, κι όχι να κρυβόμαστε στα δύσκολα και να ρίχνουμε ο ένας στον άλλο το μπαλάκι της ευθύνης.




Για να μην είναι αναγκασμένος να λογοδοτήσει ένας δήμαρχος, επειδή αυτοί που έχουν πάρει από κάποιον άλλον φορέα του κράτους την άδεια για να πιστοποιήσουν την ασφαλή λειτουργία μιας παιδικής χαράς ή ενός λούνα-παρκ, δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.




Για να μην κατηγορείται η αυτοδιοίκηση ότι δήθεν διώχνει επενδύσεις κι εμποδίζει την ανάπτυξη, επειδή αντιστέκεται σε σχέδια μιας άναρχης και χωρίς κανόνες ανάπτυξης. Δεν φταίμε οι Δήμαρχοι που στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ολοκληρωμένος χωροταξικός σχεδιασμός, ούτε δασικοί χάρτες ή κτηματολόγιο παντού. Δεν εκτρέφει η αυτοδιοίκηση τη διαφθορά αλλά η αταξία και η έλλειψη ξεκάθαρων κανόνων. Και τους κανόνες τους βάζει το Κεντρικό Κράτος.

Θέλω στο σημείο αυτό να ξεκαθαρίσω ότι οι Δήμαρχοι δεν φοβόμαστε την ευθύνη. Θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι κι αποτελεσματικοί. Να λογοδοτούμε στους πολίτες για όλα όσα κάνουμε αλλά και για όσα δεν κάνουμε, επιδιώκοντας στο τέλος να αξιολογούμαστε από αυτούς. Αυτό που δεν θέλουμε είναι να λογοδοτούμε για ευθύνες, λάθη και παραλείψεις άλλων. Εμείς έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μας. Έχουμε εμπιστοσύνη στις μεγάλες δυνατότητες της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού. Γι’ αυτό λέμε, δώστε μας τους πόρους, το προσωπικό και τις αρμοδιότητες κι εμείς θα τα καταφέρουμε.




Ανέφερα στην αρχή της τοποθέτησης μου πως η αυτοδιοίκηση χρειάζεται περισσότερα χρήματα. Όχι γιατί το λέμε εμείς, αλλά γιατί το λέει το Σύνταγμα.

Το άρθρο 101 παράγραφος 1 του Συντάγματος αναφέρει ξεκάθαρα ότι η διoίκηση τoυ Kράτoυς oργανώνεται σύμφωνα με τo απoκεντρωτικό σύστημα.




Ενώ στο άρθρο 102 αναφέρεται πως





Oι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια.


Το Κράτος ασκεί στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης εποπτεία που συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους.


Και λαμβάνει τα νομοθετικά, κανονιστικά και δημοσιονομικά μέτρα που απαιτούνται για την εξασφάλιση της οικονομικής αυτοτέλειας και των πόρων που είναι αναγκαίοι για την εκπλήρωση της αποστολής και την άσκηση των αρμοδιοτήτων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης.


Κάθε μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από κεντρικά ή περιφερειακά όργανα του Κράτους προς την τοπική αυτοδιοίκηση συνεπάγεται και τη μεταφορά των αντίστοιχων πόρων.




Συμβαίνουν αυτά σήμερα; Τηρεί το Κεντρικό Κράτος τις προβλέψεις του Συντάγματος; Είναι οι Δήμοι οικονομικά ανεξάρτητοι; Συνοδεύτηκε η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων προς την αυτοδιοίκηση με τους αντίστοιχους πόρους και προσωπικό; Την απάντηση την ξέρουμε, είναι ένα μεγαλοπρεπέστατο ΟΧΙ,

την επέτειο του οποίου γιορτάσαμε τις προηγούμενες ημέρες.




Η απόκλιση μεταξύ του ύψους των πόρων που θα μας αποδοθούν το 2025 κι αυτών που δικαιούμαστε, είναι μεγάλη.




Εάν εφαρμοζόταν ο Νόμος 3852/2010 χωρίς παρεκκλίσεις και μνημονιακές διατάξεις, οι συνολικοί ΚΑΠ των Δήμων, με βάση τις προβλεπόμενες από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αποδόσεις των τριών φόρων, ΦΠΑ, Φόρου Εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ θα έπρεπε να είναι 8,3 δις € για το 2025, σύμφωνα με το κατατεθέν σχέδιο του προϋπολογισμού του 2025. Πόσα θα πάρουμε; Λιγότερα από 3,8 δις. Η περίπου το 40% αυτών που δικαιούμαστε. 40% η απόδοση πόρων, 100% η ευθύνη. Στην αυριανή θεματική συνεδρίαση για τα οικονομικά, θα παρουσιάσουμε αναλυτικά τις θέσεις μας.




Ενώ για το μέλλον, περιμένουμε


τη γενναία αύξηση των ΚΑΠ για το 2025,


να καταργηθεί το άρθρο 38, παρ. 1 του Ν. 5143/2024 που θεσπίζει ανώτατο πλαφόν αποδόσεων στα 3,841 εκ. Ευρώ,


την εφαρμογή του Ν. 3852/2010 , χωρίς παρεκκλίσεις και παρερμηνείες,


την υλοποίηση με χρονοδιάγραμμα ενός προγράμματος απόδοσης των παρακρατηθέντων πόρων προς τους Δήμους, όπως έγινε το 2009, με την απόδοση 1,711 εκ. ευρώ.




Όλα αυτά για να συγκλίνουμε θεσμικά κι οικονομικά με την ευρωπαϊκή Τοπική αυτοδιοίκηση.




Κυρίες και κύριοι




Τα οικονομικά και τα θεσμικά είναι τα βασικά, αλλά όχι και τα μοναδικά ζητήματα που θα συζητηθούν εκτενώς στο Συνέδριο μας.




η επαρκής στελέχωση των δημοτικών υπηρεσιών με νέο προσωπικό,


η στήριξη με σύγχρονα μέσα και επιστημονικό προσωπικό των μικρών ορεινών και νησιωτικών Δήμων. Ένα θετικό βήμα έγινε με τους δύο προσφάτως ψηφισθέντες νόμους με την πρωτοβουλία του Υπουργείου Εσωτερικών,


ο νέος ρόλος των ΟΤΑ στη διαχείριση ανοικτών κοινωνικών ζητημάτων όπως η δημόσια υγεία, η εκπαίδευση, η ασφάλεια, η στέγαση, η φτώχεια,


η Μητροπολιτική Διοίκηση-Διακυβέρνηση στον Α’ βαθμό Αυτοδιοίκησης,


η διαχείριση του μεταναστευτικού,


ο επαναπατρισμός όλων των πόρων που τα προηγούμενα χρόνια μας έχου αυθαίρετα αφαιρεθεί,


η ενεργειακή αυτάρκεια,


η αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης και η πολιτική προστασία,


η διαχείριση των υδάτων, στη βάση των όσων μας διαβεβαίωσε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ . αναμένουμε επισήμως την πρόταση του ΥΠΕΝ και την τήρηση των υπεσχημένων.


το τέλος ανθεκτικότητας και η περιέλευσή του στους δήμους,


η ενίσχυση του αναπτυξιακού αποτυπώματος των ΟΤΑ,


ένα νέο πρόγραμμα μελετών και έργων μετά το «Αντώνης Τρίτσης»,


η θεσμική και οικονομική αναβάθμιση του αιρετού αυτοδιοικητικού προσωπικού,




είναι θέματα, που μεταξύ άλλων θα αναδειχθούν στην ατζέντα του Συνεδρίου μας.




Θα έχουμε σήμερα, αύριο και το Σάββατο την ευκαιρία να διαμορφώσουμε, μέσα απο έναν ανοικτό και ουσιαστικό διάλογο τις θέσεις της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού, που θα αποτελέσουν και τον οδηγό για τις επόμενες κινήσεις μας.




Όλα αυτά τα χρόνια η Δύναμη της Αυτοδιοίκησης είναι η ενότητα του πολιτικού της προσωπικού, η ωριμότητα και η υπευθυνότητα που με συνέπεια επιδεικνύουμε.

Το κεντρικό μήνυμα που επιλέξαμε ως ΚΕΔΕ και βλέπετε όλοι να δεσπόζει στο χώρο που φιλοξενεί το συνέδριο μας μετά τα μνημόνια και την υγειονομική κρίση, αποτελεί και το όραμά μας για την Αυτοδιοίκηση του 2030. Το όραμα για Επανεκκίνηση της Αυτοδιοίκησης. Με Ισχυρούς Δήμους, διαρκώς δίπλα στον Πολίτη. Για ισχυρή Ελλάδα με ισχυρούς Δήμους και Περιφέρειες.




Επανεκκίνηση με ένα νέο συμβόλαιο εμπιστοσύνης που θα κάνει αποτελεσματικότερη τη συνεργασία του Κεντρικού Κράτους με την Αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ Βαθμού, με διακριτούς ρόλους, ξεκάθαρους κανόνες αλλά και κοινούς στόχους και προοπτικές. Η Ελλάδα αλλάζει κι αυτή τη θετική συγκυρία πρέπει να την εκμεταλλευθούμε. Έχουμε χρέος να την μετατρέψουμε σε ευκαιρία ισόρροπης ανάπτυξης και συλλογικής ευημερίας, που θα απλωθεί οριζόντια σε όλη τη χώρα, σε κάθε Δήμο, σε κάθε τοπική κοινωνία. Ισότιμα, χωρίς αποκλεισμούς. Το Κράτος πρέπει να εμπιστευτεί τους Δήμους και να αναγνωρίσει έμπρακτα την αξία τους στη διαχείριση των κρίσιμων ζητημάτων της καθημερινότητας των πολιτών.




Καλή Επιτυχία στις εργασίες του Συνεδρίου μας.




Σας ευχαριστώ.

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024