Συνεργασία με
την MarketingGreece.
Τα νέα δυναμικά και
βιώσιμα ανοίγματα του Π.Ο.Τ.Α.Π.
Ακολουθώντας τις σύγχρονες μορφές ανάδειξης και προβολής των τουριστικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Πιερίας, πάντα σε συνδυασμό με τις πρωτοπόρες τεχνολογικές εξελίξεις, ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (Π.Ο.Τ.Α.Π.) προχώρησε σε ένα ακόμα βήμα που θα συμβάλλει στην ενδυνάμωση και αναπτυξιακή πορεία του τοπικού τουρισμού.
Προχωρά σε προγραμματική σύμβαση συνεργασίας με τη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία MarketingGreeceπου ιδρύθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ).
Μιας εταιρείας που υλοποιεί το αναγκαίο πλάνο των ενεργειών προβολής και
προώθησης του τουριστικού προϊόντος του προορισμού, μέσω ψηφιακής καμπάνιας
προβολής με επίκεντρο το υπεύθυνο ταξίδι (responsibletravel) και όχημα την πλατφόρμα
Discovergreece.com και ταSocialMediaκανάλιατης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο στόχος τουπλάνουπροβολήςείναιηανάδειξημιαςδιαφορετικήςπλευράςτουπροορισμούκαιηενίσχυσητης
αναγνωρισιμότητας για τον φυσικό πλούτο και το εύρος εμπειριών που μπορεί να
απολαύσει οεπισκέπτηςτης Πιερίας καθ’ όλη τηδιάρκειατουχρόνου. Να γίνει
κοινωνός της δυναμικής της Πιερίας στον ορεινό, ημιορεινό, πεδινό και
παραθαλάσσιο τουρισμό, να γνωρίσει τον ιστορικό, αρχαιολογικό και παραγωγικό
της πλούτο, να απολαύσει τη γαστρονομική της ταυτότητα, να συνυπάρξει με τη
φιλοξενία των κατοίκων της.
Επιπρόσθετα ηφιλοσοφία και η
κατευθυντήρια γραμμή που εφαρμόζει ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης
και Προβολής είναι ο βιώσιμος τουρισμός. Μια παράμετρος που συνδυάζει τη
βιωσιμότητα και την ανάδειξη του τουρισμού, ενώ αναπτύσσεται προστατεύοντας το
περιβάλλον, σέβεται την ταυτότητα των προορισμών, υποστηρίζει την ανάπτυξη και
την κοινωνική ευημερία.
Είναι οι άξονες που συνάδουν με την
λειτουργικότητα του Οργανισμού, έτσι ώστε ο επισκέπτες να απολαμβάνει όλα τις
παροχές για τις οποίες ενημερώθηκε από
την εταιρεία MarketingGreece, καθότι
η βιώσιμη ανάπτυξη υποστηρίζει το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία,
παράμετροι που υποδηλώνουν ποιοτικό τουρισμό που ασφαλώς αναδεικνύει η
τουριστική Πιερία.
Επί πλέον στο πλάνο της συνεργασίας
Π.Ο.Τ.Α.Π. με την εταιρεία, πέρα της
καμπάνιας προβολής εμπεριέχει και δυνατότητα ενός πλαισίου επιλεγμένου
δημιουργού περιεχομένου όπου Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, ήτοι κανάλια
υψηλήςαπήχησης, επισκεπτόμενα τον τόπο μας θα
δημιουργήσουν ένα
ελκυστικόπεριεχόμενο,πουθαπροβάλλειένανβιώσιμοτρόποταξιδιούστηνΠιερία.
Για
τη νέα σημαντική συνεργασία του Π.Ο.Τ.Α.Π. η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, Σοφία
Μαυρίδου, τονίζει: «Αξιοποιώντας κάθε πλαίσιο που θα συμβάλλει στην περαιτέρω
ανέλιξη και προβολή της Πιερίας, προχωρήσαμε στη συνεργασία με την εταιρείαMarketingGreeceόπου
με γνώμονα την πολυεπίπεδη δράση της, τις εμπειρίες, αλλά και την
διεισδυτικότητα στην παγκόσμια τουριστική αγορά θα δημιουργήσουμε καμπάνιες και θετική δημοσιότητα για την Πιερία,
σχεδιάζοντας και υλοποιώντας κάθε νέο επικοινωνιακό μοντέλο».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Π.Ο.Τ.Α.Π.
Γιώργος Καραλής, επισημαίνει: «Οι καιροί απαιτούν εγρήγορση. Προς αυτή την
κατεύθυνση αναζητούμε να εφαρμόσουμε και να υλοποιήσουμε ότι προσφέρει η
σύγχρονη τουριστική δυναμική, πάντα με απώτερο σκοπό την έξωθεν προβολή της
Πιερίας και κατ’ επέκταση στην οικονομία του τόπου μας.
Διαθέτουμε όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα
για να φιλοξενήσουμε κάθε τουριστική απαίτηση. Προχωρήσαμε στη συνεργασία με
την MarketingGreece, έτσι ώστε
με εντατική εργασία στοχεύουμε στην θετική εικόνα, φήμη και σε ένα πολυποίκιλο brandnameΠιερία».