http://cec-footwearindustry.eu/policies/education-policy/
...Είναι ευρέως αναγνωρισμένο ότι ένα επιτυχημένο μέλλον της ευρωπαϊκής βιομηχανίας μπορεί να είναι δυνατό μόνο με ένα εξειδικευμένο και με κίνητρα εργατικό δυναμικό. Η ζημιά που προκλήθηκε από την πανδημία COVID-19 στις βιομηχανίες TCLF ενίσχυσε αυτήν την ανάγκη και η έρευνα των εταιρειών TCLF που διεξήχθη από την CEC, την EURATEX και την COTANCE τον Φεβρουάριο του 2021 τόνισε την κρίσιμη σημασία των δεξιοτήτων για τις εταιρείες TCLF της ΕΕ μεταξύ των προτεραιοτήτων τους: κοντά στο Το 85% των ερωτηθέντων αναγνωρίζει ότι οι δεξιότητες θα είναι σημαντικές ή πολύ σημαντικές τα επόμενα πέντε χρόνια.
Έτσι, σε συνεργασία με τους παρόχους εκπαίδευσης και τη βιομηχανία, οι στόχοι της CEC περιλαμβάνουν:
- Ενίσχυση της ανάπτυξης και ενημέρωσης των επαγγελμάτων στον κλάδο καθώς και παροχή εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης προσαρμοσμένης στις ανάγκες του κλάδου, προκειμένου να προετοιμαστούν οι μελλοντικές γενιές και να διατηρηθεί η πολύτιμη κληρονομιά της γνώσης και των ειδικών στην Ευρώπη.
- Προώθηση και αύξηση της προβολής των ευκαιριών εργασίας που προσφέρει ο κλάδος.
- Επικοινωνία και προώθηση της ελκυστικότητας του κλάδου των υποδημάτων και των ευκαιριών καριέρας που προσφέρει, ιδιαίτερα στις νεότερες γενιές.
Από την άποψη αυτή, η CEC μαζί με άλλους ευρωπαίους εταίρους συμμετέχουν σε έργα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ για την υποστήριξη της εκπαίδευσης, όπως:
- Skills4Smart TCLF Industries 2030 Blueprint (S4TCLF)- Ενίσχυση του εκσυγχρονισμού και της ανταγωνιστικότητας των τομέων κλωστοϋφαντουργίας, ένδυσης, δέρματος και υποδημάτων (TCLF) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
- SciLED – Υποδήματα στον 21ο αιώνα: Νέες δεξιότητες για τον σχεδιασμό δραστικά βελτιωμένης άνεσης, βιώσιμων, προσανατολισμένων στη μόδα και επιστημονικά καθοδηγούμενων προϊόντων υποδημάτων
- DiaSHOE – Digital Education for Diabetic Foot Control
- DigitalFABLAB – Υποδήματα εικονική εκμάθηση-από-πράξη. Μετάβαση από τις αναλογικές πρακτικές στην ψηφιακή εκπαίδευση.............................