ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ 1313
1)ο μηχανοδηγός του συρμού σαφώς ΕΣΦΑΛΕ αφού καθυστέρησε να φρενάρει και παραβίασε στον ερυθρό σηματοδότη.Υπολόγισε λάθος το μήκος της πέδησης αν και προέβει άμεσα σε "ακαριαία πέδη"2)ασαφείς εντολές απο σταθμάρχη κυκλοφορίας.Σε αυτές, ΔΕΝ ΔΙΝΟΤΑΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ
3)παρενέβει ο κεντρικός χειριστής τηλεδιοίκησης οταν παρεβιάσθει ο ερυθρός σηματοδότης
4)το μήκος της υπέρβασης δεν προκάλεσε προβλήματα στην ρύθμιση της κυκλοφορίας και για τον λόγο αυτό ο μηχανοδηγός δεν κλήθηκε απο τον κεντρικό χειριστή του ΣΚΑ να παλινδρομήσει.
5)οι συνεννοήσεις μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΣΑΦΕΙΣ αφού δεν ακολουθείται ΑΥΣΤΗΡΟ Πρωτόκολλο.
5)οι συνεννοήσεις μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΣΑΦΕΙΣ αφού δεν ακολουθείται ΑΥΣΤΗΡΟ Πρωτόκολλο.
6) ο/η χειριστής του ΣΚΑ στο σιδηροδρομικό ΣΚΑ Αχαρνών, δίνει ασαφή εντολή σε αμαξοστοιχία για να παραμείνει πάνω στο ΣΚΑ δηλαδή δεν αναφέρει το στοιχείο της αμαξοστοιχίας, παρά μόνο επί λέξει αναφέρει το εξής: "Το Κιάτο να παραμείνει στο ΣΚΑ κατεβαίνει η αμαξοστοιχία 51" και δεν λαμβάνει ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ.
7)και το Πόριμα αναφέρει: «..δευτερόλεπτα μετά ακούγονται δυσνόητες ομιλίες και κατόπιν παρεμβαίνει ο Κεντρικός Χειριστής του ΣΚΑ καλώντας την αμαξοστοιχία 1313:
7)και το Πόριμα αναφέρει: «..δευτερόλεπτα μετά ακούγονται δυσνόητες ομιλίες και κατόπιν παρεμβαίνει ο Κεντρικός Χειριστής του ΣΚΑ καλώντας την αμαξοστοιχία 1313:
-«το 1313 ακούει;»
Απάντηση:
-«ακούει το 1313»
Ο Κεντρικός Χειριστής ρωτά:
-«τι κάνετε ρε παιδιά»
Η 1313 ανταποκρίνεται:
- «τι κάνουμε, δε μας μίλησε κανένας»
..και ο Κεντρικός Χειριστής του ΣΚΑ απαντά:
-«Το κόκκινο δεν το είδατε;» (χωρίς να ζητήσει από αυτήν να σταματήσει, διότι προφανώς είχε ακινητοποιηθεί).
..
Και η άποψη της Εταιρείας:
- ..οι συνομιλίες μεταξύ του χειριστή του ΣΚΑ και των αμαξοστοιχιών στην περιοχή κατά την ώρα του συμβάντος δεν ήταν σύμφωνες με τα προβλεπόμενα στον Γενικό Κανονισμό Κίνησης και Κυκλοφορίας, προκαλώντας την παρέμβαση του Κεντρικού Χειριστή του ΣΚΑ»