Road safety: Council adopts position on revised rules for bus drivers
● Council of the EU | | 04/12/2023 11:44 | Press release | | | | To improve road safety and working conditions for drivers providing occasional bus and coach services in Europe, the Council adopted its common position (general approach) on the Commission’s proposal for a revision of the 2006 rules on driving times and rest periods in the occasional passenger transport sector. "Today, we took another step to improve road safety in the EU. Once adopted, the new rules on minimum breaks and rest periods for bus drivers will ensure better working conditions for them and guarantee safer road trips for tourists across Europe." Óscar Puente, Spanish minister of transport and sustainable mobility Main objectives of the proposalThe Commission’s proposal consists of targeted amendments to the 2006 regulation aiming to introduce three elements of flexibility into break and rest time rules for professional drivers engaged in occasional passenger transport, such as tour buses, reflecting their special work patterns, while preserving the rules’ effectiveness in preventing driver fatigue. The general thrust of the proposal was retained by the member states since all three elements of flexibility suggested by the Commission are included in the Council’s common position. Key elements of the Council’s positionHowever, based on numerous requests by member states relating to the scope and safeguards of specific rest rules, and to corresponding control provisions, the Council amended some aspects of the Commission’s proposal. The key elements of the Council’s common position are as follows: - the flexibility to replace the required minimum rest period of 45 minutes with breaks of at least 15 minutes each (adding at least 45 minutes), spread over the 4.5 hours driving period, provided that the total accumulated driving time for that day has not exceeded 7 hours
- the flexibility to postpone the daily rest period by 1 hour, provided that the total accumulated driving time for that day has not exceeded 7 hours, and that this option is exercised once during a journey with a duration of at least 6 days, or twice during a journey of at least 8 days
- the flexibility to postpone the weekly rest period for up to 12 consecutive days following a previous regular weekly rest period, provided that the service lasts at least 24 consecutive hours; this option, already used in international services, could now be applied to domestic services as well.
- on control provisions, the Council’s text provides that the required documentation for using the derogations is a single one, namely a journey form on board
- the documentation on board extends to previous trips during a certain period of time, for which copies need to be carried on board, in paper or electronic form
- the Commission will amend the tachograph specifications so that the type of passenger transport can be read from the machine and the requirement to carry documents for previous trips on board will be discontinued when the tachograph is in use.
The abovementioned approach on supervision is practical, aligned with similar rules on manual documentation, and favours technical support of the tachograph in the future. |
|
|
04/12/2023 11:44 | Δελτίο τύπου | |
|
|
Για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των συνθηκών εργασίας των οδηγών που παρέχουν περιστασιακές υπηρεσίες λεωφορείων και πούλμαν στην Ευρώπη, το Συμβούλιο ενέκρινε την κοινή του θέση (γενική προσέγγιση) σχετικά με την πρόταση της Επιτροπής για αναθεώρηση των κανόνων του 2006 σχετικά με τους χρόνους οδήγησης και τις περιόδους ανάπαυσης στις περιστασιακές μεταφορές επιβατών τομέας. "Σήμερα, κάναμε ένα ακόμη βήμα για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ. Μόλις εγκριθούν, οι νέοι κανόνες για ελάχιστες περιόδους διαλειμμάτων και ανάπαυσης για τους οδηγούς λεωφορείων θα εξασφαλίσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας για αυτούς και θα εγγυηθούν ασφαλέστερα οδικά ταξίδια για τους τουρίστες σε όλη την Ευρώπη." Óscar Puente, Ισπανός υπουργός Μεταφορών και Βιώσιμης Κινητικότητας Κύριοι στόχοι της πρότασηςΗ πρόταση της Επιτροπής συνίσταται σε στοχευμένες τροποποιήσεις στον κανονισμό του 2006 με στόχο την εισαγωγή τριών στοιχείων ευελιξίας στους κανόνες του χρόνου διαλείμματος και ανάπαυσης για επαγγελματίες οδηγούς που ασχολούνται με περιστασιακές μεταφορές επιβατών, όπως τουριστικά λεωφορεία , αντανακλώντας τα ειδικά πρότυπα εργασίας τους, διατηρώντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα των κανόνων στην πρόληψη της κόπωσης του οδηγού. Η γενική ώθηση της πρότασης διατηρήθηκε από τα κράτη μέλη, δεδομένου ότι και τα τρία στοιχεία ευελιξίας που προτείνει η Επιτροπή περιλαμβάνονται στην κοινή θέση του Συμβουλίου. Βασικά στοιχεία της θέσης του ΣυμβουλίουΩστόσο, με βάση πολυάριθμα αιτήματα των κρατών μελών σχετικά με το πεδίο εφαρμογής και τις διασφαλίσεις ειδικών κανόνων ανάπαυσης, καθώς και με τις αντίστοιχες διατάξεις ελέγχου , το Συμβούλιο τροποποίησε ορισμένες πτυχές της πρότασης της Επιτροπής. Τα βασικά στοιχεία της κοινής θέσης του Συμβουλίου είναι τα ακόλουθα: - την ευελιξία αντικατάστασης της απαιτούμενης ελάχιστης περιόδου ανάπαυσης των 45 λεπτών με διαλείμματα τουλάχιστον 15 λεπτών το καθένα (προσθέτοντας τουλάχιστον 45 λεπτά), κατανεμημένα σε περίοδο οδήγησης 4,5 ωρών, υπό την προϋπόθεση ότι ο συνολικός συσσωρευμένος χρόνος οδήγησης για τη συγκεκριμένη ημέρα δεν έχει υπερβεί τις 7 ώρες
- την ευελιξία να αναβληθεί η περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης κατά 1 ώρα , υπό την προϋπόθεση ότι ο συνολικός συσσωρευμένος χρόνος οδήγησης για τη συγκεκριμένη ημέρα δεν υπερβαίνει τις 7 ώρες και ότι αυτή η επιλογή ασκείται μία φορά κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με διάρκεια τουλάχιστον 6 ημερών ή δύο φορές κατά τη διάρκεια ένα ταξίδι τουλάχιστον 8 ημερών
- την ευελιξία για αναβολή της περιόδου εβδομαδιαίας ανάπαυσης για έως και 12 συνεχόμενες ημέρες μετά από μια προηγούμενη κανονική περίοδο εβδομαδιαίας ανάπαυσης, υπό την προϋπόθεση ότι η υπηρεσία διαρκεί τουλάχιστον 24 συνεχόμενες ώρες· Αυτή η επιλογή, που χρησιμοποιείται ήδη σε διεθνείς υπηρεσίες, θα μπορούσε πλέον να εφαρμοστεί και στις εγχώριες υπηρεσίες.
- σχετικά με τις διατάξεις ελέγχου , το κείμενο του Συμβουλίου προβλέπει ότι η απαιτούμενη τεκμηρίωση για τη χρήση των παρεκκλίσεων είναι ενιαία, δηλαδή ένα έντυπο ταξιδιού επί του πλοίου
- τα έγγραφα επί του σκάφους επεκτείνονται σε προηγούμενα ταξίδια κατά τη διάρκεια ορισμένης χρονικής περιόδου, για τα οποία πρέπει να φέρουν αντίγραφα επί του σκάφους, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή
- η Επιτροπή θα τροποποιήσει τις προδιαγραφές του ταχογράφου έτσι ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση του τύπου μεταφοράς επιβατών από το μηχάνημα και η απαίτηση μεταφοράς εγγράφων για προηγούμενα ταξίδια επί του σκάφους θα καταργηθεί όταν ο ταχογράφος είναι σε χρήση.
Η προαναφερθείσα προσέγγιση για την επίβλεψη είναι πρακτική, ευθυγραμμισμένη με παρόμοιους κανόνες για τη χειροκίνητη τεκμηρίωση και ευνοεί την τεχνική υποστήριξη του ταχογράφου στο μέλλον. |
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.