Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..
Consumer protection: Council adopts its position on new rules for consumer credit
● Council of the EU | | 09/06/2022 11:33 | Press release | | | | To step up the fight against cross-border crime, the Council today adopted its negotiating mandates on a proposal regarding digital information exchange in terrorism cases and a proposal to establish a collaboration platform for joint investigation teams. These proposals are part of ongoing efforts to modernise and digitalise cross-border judicial cooperation, making it easier for prosecutors and judges to exchange information and bring to justice the growing number of criminals and terrorists acting across borders. Information exchange in terrorism casesCurrently, member states share information with Eurojust on cases related to terrorism via various channels. This information is then included in the European judicial counter-terrorism register, a technically outdated system that does not allow for proper cross-checking of information. The proposal aims to remedy these shortcomings and allow Eurojust to play a stronger and more proactive role in supporting coordination and cooperation between national authorities investigating and prosecuting terrorist offences. Under the proposed rules, member states will need to provide Eurojust with information on any criminal investigations regarding terrorist offences as soon as such cases are referred to the judicial authorities. The proposal: - creates a modern, digital case-management system which stores this information and allows it to be cross-checked
- empowers Eurojust to better detect links between transnational investigations and prosecutions in the field of terrorism and to proactively inform member states about the links found
- creates a secure digital communication channel between member states and Eurojust
- simplifies cooperation with third countries by granting liaison prosecutors seconded to Eurojust access to the case-management system
Collaboration platform for joint investigation teamsMinisters will aim to adopt a general approach on the draft regulation establishing a collaboration platform for joint investigation teams (JITs). Joint investigation teams are teams created for specific criminal investigations, for a fixed period of time. They are set up by the competent authorities of two or more member states, with the possible participation of third countries concerned, to jointly manage cross-border investigations. The JIT framework allows members of the team to exchange evidence directly, without the need for traditional judicial cooperation procedures. The proposed platform will facilitate the daily coordination and management of a JIT, ensure the exchange and temporary storage of operational information and evidence, and ensure secure communication and evidence traceability. It will be accessible via a secure internet connection and include a centralised information system and a connection between this system and relevant IT tools used by the JITs. Use of the platform will be strongly encouraged, but will remain voluntary. Eu-LISA, the EU agency for the operational management of large scale IT systems in the area of freedom, security and justice, will be tasked with designing, developing and operating the platform. |
|
|
09/06/2022 11:33 | Δελτίο τύπου | |
|
|
Προκειμένου να ενισχυθεί η καταπολέμηση του διασυνοριακού εγκλήματος, το Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα τις διαπραγματευτικές εντολές του σχετικά με την πρόταση για την ψηφιακή ανταλλαγή πληροφοριών σε υποθέσεις τρομοκρατίας και την πρόταση για τη δημιουργία πλατφόρμας συνεργασίας των κοινών ομάδων έρευνας. Οι προτάσεις αυτές εντάσσονται στις διαρκείς προσπάθειες εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης της διασυνοριακής δικαστικής συνεργασίας, προκειμένου να διευκολυνθεί για τους εισαγγελείς και τους δικαστές η ανταλλαγή πληροφοριών και η προσαγωγή στη δικαιοσύνη του αυξανόμενου αριθμού εγκληματιών και τρομοκρατών που δραστηριοποιούνται σε διασυνοριακό επίπεδο. Ανταλλαγή πληροφοριών σε υποθέσεις τρομοκρατίαςΕπί του παρόντος, τα κράτη μέλη κοινοποιούν στην Eurojust πληροφορίες για υποθέσεις που αφορούν την τρομοκρατία, μέσω διαφόρων διαύλων. Οι πληροφορίες αυτές καταχωρίζονται στη συνέχεια στο ευρωπαϊκό δικαστικό αντιτρομοκρατικό μητρώο, ένα τεχνικά παρωχημένο σύστημα που δεν επιτρέπει τη σωστή διασταύρωση των πληροφοριών. Στόχος της πρότασης είναι να αντιμετωπιστούν αυτές οι αδυναμίες και δοθεί στην Eurojust ισχυρότερος και πιο προορατικός ρόλος στην υποστήριξη του συντονισμού και της συνεργασίας μεταξύ των εθνικών αρχών που είναι αρμόδιες για τη διερεύνηση και τη δίωξη τρομοκρατικών εγκλημάτων. Σύμφωνα με τους προτεινόμενους κανόνες, τα κράτη μέλη θα πρέπει να παρέχουν στην Eurojust πληροφορίες σχετικά με ποινικές έρευνες που αφορούν τρομοκρατικά εγκλήματα αμέσως μόλις οι υποθέσεις αυτές παραπεμφθούν στις δικαστικές αρχές. Με την πρόταση: - δημιουργείται σύγχρονο ψηφιακό σύστημα διαχείρισης υποθέσεων που αποθηκεύει πληροφορίες και επιτρέπει τη διασταύρωσή τους
- παρέχεται στην Eurojust η δυνατότητα βελτίωσης του εντοπισμού δεσμών μεταξύ διακρατικών ερευνών και διώξεων στον τομέα της τρομοκρατίας, και προληπτικής ενημέρωσης των κρατών μελών για τους δεσμούς που έχουν εντοπιστεί
- δημιουργείται ασφαλής δίαυλος ψηφιακής επικοινωνίας μεταξύ των κρατών μελών και της Eurojust
- απλουστεύεται η συνεργασία με τις τρίτες χώρες, με τους εισαγγελείς-συνδέσμους που είναι αποσπασμένοι στην Eurojust να αποκτούν πρόσβαση στο σύστημα διαχείρισης υποθέσεων
Πλατφόρμα συνεργασίας των κοινών ομάδων έρευναςΟι υπουργοί θα επιδιώξουν να εγκρίνουν γενική προσέγγιση σχετικά με το σχέδιο κανονισμού για τη δημιουργία πλατφόρμας συνεργασίας των κοινών ομάδων έρευνας (ΚΟΕ). Πρόκειται για ομάδες που δημιουργούνται για συγκεκριμένες ποινικές έρευνες, για ορισμένο χρονικό διάστημα. Συστήνονται από τις αρμόδιες αρχές δύο ή περισσότερων κρατών μελών, με δυνατότητα συμμετοχής των ενδιαφερόμενων τρίτων χωρών, για την από κοινού διαχείριση διασυνοριακών ερευνών. Το πλαίσιο για τις ΚΟΕ επιτρέπει στα μέλη της ομάδας να ανταλλάσσουν αποδεικτικά στοιχεία απευθείας, χωρίς να απαιτείται να εφαρμοστούν οι συνήθεις διαδικασίες δικαστικής συνεργασίας. Η προτεινόμενη πλατφόρμα θα διευκολύνει τον καθημερινό συντονισμό και τη διαχείριση των ΚΟΕ και θα εξασφαλίζει την ανταλλαγή και προσωρινή αποθήκευση επιχειρησιακών πληροφοριών και αποδεικτικών στοιχείων, καθώς και την ασφαλή επικοινωνία και την ιχνηλασιμότητα των αποδεικτικών στοιχείων. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα θα γίνεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης στο διαδίκτυο. Η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει κεντρικό σύστημα πληροφοριών και σύνδεση μεταξύ αυτού του συστήματος και των σχετικών εργαλείων ΤΠ που χρησιμοποιούν οι ΚΟΕ. Η χρήση της πλατφόρμας θα παραμείνει προαιρετική, παρότι συνιστάται ιδιαιτέρως. Ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και η λειτουργία της πλατφόρμας θα ανατεθεί στον eu-LISA, τον Οργανισμό της ΕΕ για τη Λειτουργική Διαχείριση Συστημάτων ΤΠ Μεγάλης Κλίμακας στον Χώρο Ελευθερίας, Ασφάλειας και Δικαιοσύνης.
● Council of the EU | | 09/06/2022 11:15 | Press release | | | | The Council today agreed its position (‘general approach’) on the revision of the consumer credit directive. The revised directive repeals and replaces the current 2008 directive on credit agreements. Since 2008, the increasing digitalisation of the European economy has led to significant changes in the consumer credit market. This has led to the emergence of new products and new actors offering credit through faster and simplified procedures, as well as to changes in consumer preferences when buying online, in particular following the recent COVID-19 crisis. As a result, the revision of the consumer credit directive modernises and reinforces consumer protection at European level when subscribing to such credit. In particular, the directive aims to promote responsible and transparent practices of all the actors involved in consumer credit, for example by ensuring that information on credits is presented in a clear and understandable way, and is adapted to digital devices. In addition, to protect consumers from irresponsible lending practices that could lead to over-indebtedness, the directive promotes financial education and debt advice, and regulates the assessment whether or not a consumer will be able to repay their credit. |
|
|
|
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα.
Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.