.... για τη συμμετοχή της Αρναίας στον διαγωνισμό “Best Tourism Villages” του ΠΟΤ
Δήλωση Προέδρου της ΠΟΞ και Προέδρου της Ένωσης Ξενοδοχείων
Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου για τη συμμετοχή της Αρναίας στον διαγωνισμό “Best
Tourism Villages” του ΠΟΤ:
“Μόνο περηφάνεια για την Αρναία μας! Το καμάρι της βόρειας
Χαλκιδικής του Δήμου Αριστοτέλη που ξεκίνησε χθες το ταξίδι του για να
κατακτήσει… τίτλο ομορφιάς και βιώσιμης ανάπτυξης στον διαγωνισμό
“Best Tourism Villages” του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού – ΠΟΤ. Η
αινιγματική της γοητεία δεν θα εξαπλωνόταν εκτός συνόρων, εάν δεν είχε
αναδείξει την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της ο Δήμος και εάν οι κάτοικοι της δεν
είχαν φροντίσει να την διατηρούν διαχρονικά φιλόξενη και μαγευτική. Τους
αξίζουν θερμά συγχαρητήρια από καρδιάς!
Το ελληνικό brand
δυναμώνει και είμαι βέβαιος ότι η κρίση της επιτροπής που συνέστησε η
Υφυπουργός, αρμόδια για τις ειδικές μορφές Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη να
συμπεριλάβει την Αρναία στα τρία ελληνικά χωριά που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό
μαζί
με το Φισκάρδο του Δήμου Σάμης και την Πέρδικα του Δήμου
Ηγουμενίτσας, θα αυξήσει τα βραβεία που κατακτούμε, αλλά και την επισκεψιμότητα
στην περιοχή μας. Θα δώσει την ευκαιρία να ασχοληθούν περισσότεροι νέοι
άνθρωποι με τον τουριστικό μας τομέα που στηρίζει διαχρονικά όσο λίγοι την
ελληνική οικονομία και προσφέρει καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στην επαρχία,
ακόμη και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.
Εμείς, οι Χαλκιδικιώτισσες και οι Χαλκιδικιώτες, ξέρουμε καλά γιατί
«σαν τη Χαλκιδική, δεν έχει» συνέχεια, δώδεκα μήνες το χρόνο. Ότι Χαλκιδική δεν
είναι μόνο οι παραλίες της, είναι και τα ορεινά της χωριά. Διότι κατοικούμε σε
έναν από τους ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς χειμώνα – καλοκαίρι και
γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και τις ευκαιρίες που
προσφέρει ο τόπος μας. Έχουμε ωστόσο, πολλά περιθώρια ανάπτυξης και συνεχίζουμε
να προσπαθούμε για το καλύτερο, με όλες μας τις δυνάμεις.
Το παράδειγμα της Αρναίας που κρατά αναλλοίωτη στο χρόνο την
παράδοση και την αυθεντικότητα και τη «διαφημίζει» διεθνώς με τις διακρίσεις
της, είναι ακόμα μια απόδειξη ότι το τουριστικό μας προϊόν μπορεί και πρέπει να
στηρίζεται και να διαχέεται από άκρη σε άκρη. Είναι ουσιαστικός λόγος, ώστε να
επενδύσουμε εντατικά στην επιμήκυνση της τουριστικής μας περιόδου μέσα από
ειδικές μορφές, όπως είναι ο αγροτουρισμός, πάνω στις αρχές της βιώσιμης
ανάπτυξης.
Η ζωή μας είναι η Χαλκιδική και μαζί μπορούμε περισσότερα!”