Η Περιφέρεια Αττικής από το Μάρτιο του 2020 ως σήμερα έχει υλοποιήσει σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες, με στόχο τη στήριξη του συστήματος δημόσιας υγείας και την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας για τους πολίτες του Λεκανοπεδίου.
https://twitter.com/mgvavour/status/1364608002762936322?s=20
Παρά τους άθλιους και συκοφαντικούς ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ, όλες αυτές οι δράσεις υλοποιήθηκαν σε συνθήκες απόλυτης ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και τηρώντας τη ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ κι όλα όσα προβλέπονται στο θεσμικό πλαίσιο που δημιουργήθηκε από την Κυβέρνηση για τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης.
Στο πλαίσιο αυτό, για την αποκατάσταση της αλήθειας κι ως απάντηση στη λάσπη που ρίχνουν τις τελευταίες ημέρες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και μέλη παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου που ανήκουν στην αντιπολίτευση, για δύο συγκεκριμένες δράσεις, την προμήθεια μασκών και την προμήθεια των rapidtest, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:
Α. Η προμήθεια μασκών έγινε με απόλυτα νόμιμες διαδικασίες και σε τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές που προμηθεύθηκαν μάσκες άλλοι δημόσιοι φορείς.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε σε τέσσερις διαφορετικές διαδικασίες όσον αφορά την προμήθεια μασκών.
Η πρώτη διεξήχθη στις 3 Απριλίου 2020, στην αρχή της πανδημίας, την περίοδο που υπήρξε τεράστια έλλειψη μασκών από την αγορά, επικρατούσαν συνθήκες Φαρ Ουέστ όπου και είχαν διακοπεί οι πτήσεις και δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν ούτε καν οι ανάγκες του συστήματος υγείας. Τη δύσκολη εκείνη περίοδο, που οι μάσκες στην αγορά πουλιόντουσαν, εφόσον μπορούσε κανείς να τις βρει μέχρι και 2 ευρώ, η Περιφέρεια Αττικής μπόρεσε κι εξασφάλισε 200.000 μάσκες, έναντι 160.000 ευρώ ( 0,79 ευρώ η μία),με την απολύτως νόμιμη μέθοδο της απευθείας διαπραγμάτευσης που προβλεπόταν στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του Μαρτίου του 2020, για αγορά υλικού για την αντιμετώπιση της covid.
Λίγες μέρες μετά, στις 13 Απριλίου του 2020, με την ίδια πάλι νόμιμη διαδικασία, εξασφαλίσαμε επιπλέον 300.000 μάσκες, έναντι 234.000 ευρώ( 0,75 ευρώ η μία ). Με τη δεύτερη αυτή προμήθεια, εξασφαλίσαμε μια επαρκή ποσότητα μασκών για την κάλυψη των επειγουσών αναγκών μας. Δηλ. για την προστασία του προσωπικού μας, για τη διανομή μασκών σε μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, τη διανομή σε Δήμους και το προσωπικό τους, σε εργαζόμενους στην αστυνομία και την πυροσβεστική, σε μονάδες υγείας της Αττικής, σε ιδιώτες γιατρούς ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε ανοιχτά τα ιδιωτικά ιατρεία και να μην καταρρεύσει η πρωτοβάθμια υγεία, κλπ. Χάρη στους χειρισμούς αυτούς η Περιφέρεια Αττικής κατάφερε να καλύψει ανάγκες και να προστατέψει μεγάλες ομάδες πληθυσμού από την εξάπλωση της πανδημίας.
Στη συνέχεια, κι αφού είχε ξεπεραστεί το πρώτο κύμα της πανδημίας και δεν υπήρχε ο επείγον χαρακτήρας της περιόδου Μαρτίου- Απριλίου , η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε στις 29 Ιουλίου 2020 , με την ίδια νόμιμη διαδικασία της απευθείας διαπραγμάτευσης σε μια τρίτη προμήθεια 500.000 μασκών , έναντι 225.000 ευρώ ( 0,41 ευρώ η μία) . Ποσό σημαντικά χαμηλότερο από ότι στην αρχή της υγειονομικής κρίσης , αφού στο μεταξύ είχαν αλλάξει οι συνθήκες στην συγκεκριμένη αγορά υλικού και η κατάσταση είχε ομαλοποιηθεί.
Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα και το επερχόμενο νέο κύμα της πανδημίας, που πλήττει ιδιαίτερα την Αττική, η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε στις 1 Φεβρουαρίου 2021 και σε τέταρτη προμήθεια 1.725.000 μασκών, έναντι του ποσού των 54.000 ευρώ ( 0,03 ευρώη μια). Μεγάλο μέρος των μασκών αυτών, θα παραδοθεί στα σχολεία της Αττικής, με την επανέναρξη της δια ζώσης λειτουργίας τους.
Από την παράθεση των παραπάνω αδιάψευστων στοιχείων , τα οποία είναι άλλωστε αναρτημένα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, προκύπτουν τέσσερα βασικά συμπεράσματα
Η Περιφέρεια Αττικής ακολούθησε τις απολύτως νόμιμες και προβλεπόμενες από την πράξη νομοθετικού περιεχομένου του Μαρτίου διαδικασίες, για να διασφαλιστεί η νομιμότητα των πράξεων της και στις τέσσερις προμήθειες μασκών που διενέργησε.
Όλες οι αποφάσεις είναι απολύτως διαφανείς κι αναρτημένες στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Δεν υπάρχουν σκοτεινά σημεία.
Οι τιμές με τις οποίες προμηθευθήκαμε τις μάσκες ήταν απόλυτα φυσιολογικές, με βάση τις συνθήκες που επικρατούσαν στην αγορά συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. 79 λεπτά η μάσκα στην αρχή της κρίσης και 3 λεπτά σήμερα.
Ηκριτική που ασκείται από το ΣΥΡΙΖΑ είναι απόλυτα στοχευμένη και εξυπηρετεί προφανή κομματικά κριτήρια . Είναι άθλιες συκοφαντίες που επιβεβαιώνονται κι από ένα ακόμη στοιχείο, δεν έκαναν το προφανές πριν κατηγορήσουν την Περιφέρεια Αττικής. Δεν ανέτρεξαν να βρουν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ σε ποιες τιμές έχουν προμηθευθεί μάσκες άλλοι δημόσιοι φορείς. Αν το έκαναν , θα ήταν αναγκασμένοι να μας ζητήσουν συγγνώμη, γιατί θα διαπίστωναν ότι εμείς αγοράσαμε πολύ φθηνότερα από άλλους.
Β. Απολύτως νόμιμη και συμφέρουσα η προμήθεια των rapidtest.
Όσον αφορά το περιεχόμενο της επερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια rapidtests από την Περιφέρεια Αττικής, η οποία κι αυτή αναπαρήχθη από συγκεκριμένα ΜΜΕ , θα επαναλάβουμε όσα είχαμε πει και πριν από μερικές μέρες, με αφορμή την επερώτηση αυτή.
Πρώτον, η διαδικασία προμήθειας rapidtest με την μέθοδο της απευθείας διαπραγμάτευσης ήταν απολύτως νόμιμη και διαφανής. Αυτό εκρίθη μάλιστα ομόφωνα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο εξέτασε και τη σκοπιμότητα αλλά και τη νομιμότητα της σύμβασης, την οποία έκρινε σύννομη. Άρα, όποιος ισχυρίζεται ότι δεν τηρήθηκε η νομιμότητα και ψεύδεται και μας συκοφαντεί. Επίσης η διαδικασία είναι εγκεκριμένη και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.
Δεύτερον, συγκρίνονται σκόπιμα οι τιμές διαφορετικών τεστ που προμηθεύονται η Περιφέρεια Αττικής και άλλες Περιφέρειες, για να στοιχειοθετηθεί με τον τρόπο αυτό ένα δήθεν σκάνδαλο, που υπάρχει μόνον στα άρρωστα μυαλά των εμπνευστών αυτής της συκοφαντικής εκστρατείας. Τα τεστ ανίχνευσης του covid-19 που επέλεξε η Περιφέρεια Αττικής δεν έχει καμία σχέση με τεστ που έχουν επιλεγεί από άλλες Περιφέρειες. Οι προδιαγραφές ποιότητας που έχουμε θέσει είναι πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που έχουν τεθεί σε άλλες διαδικασίες άλλων οργανισμών.
Τρίτον, το τεστ κιτ που επελέγη από την Περιφέρεια Αττικής διαθέτει κλινική ευαισθησία άνω του 98% και κλινική ειδικότητα άνω του 99%, ενώ το δείγμα των κλινικών μελετών (772 δείγματα) είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο των 150-180 δειγμάτων που διαθέτουν τα περισσότερα τεστ αντιγόνου που διατίθενται στην ελληνική αγορά. Γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια στα αποτελέσματα και επιβεβαιώνεται από τις εγκρίσεις που έχει λάβει από: ΠΟΥ - EUL List / FDA ΗΠΑ / CIBG Ολλανδία / BFP Βραζιλία
Τέταρτον, η Περιφέρεια Αττικής δεν έθεσε ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής την τιμή, αλλά αντίθετα έδωσε προτεραιότητα να θέσει υψηλότερα τον ελάχιστο αποδεκτό δείκτη κλινικής ευαισθησίας στο >98%, καθώς όσο υψηλότερος είναι ο εν λόγω δείκτης τόσο πιο ασφαλή αποτελέσματα μπορεί να παράξει ένα rapid test αντιγόνου σε σύγκριση με ένα μοριακό τεστ (PCR) - που αποτελεί την αποτελεσματικότερη μέθοδο πρόληψης και ανίχνευσης του COVID-19 έως σήμερα.
Πέμπτον, αν ανατρέξει κάποιος στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ θα διαπιστώσει ότι άλλοι δημόσιοι φορείς που προχώρησαν κι αυτοί στην προμήθεια rapidtest, τα προμηθεύθηκαν σε τιμές πολύ υψηλότερες από αυτές που πέτυχε η Περιφέρεια Αττικής.
Είναι προφανές από τα παραπάνω, ότι η Περιφέρεια Αττικής στοχοποιείται από το ΣΥΡΙΖΑ για καθαρά μικροκομματικούς λόγους, κι όχι γιατί οι πράξεις μας στρέφονται κατά του δημοσίου συμφέροντος.
Γιατί όποια πέτρα κι αν σηκώσεις σε αυτή τη χώρα, σε όποιο βοσκοτόπι κι αν βρεθείς, θα βρεις κι ένα σκάνδαλο του ΣΥΡΙΖΑ.
Στην άθλια προπαγάνδα και ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ , στο φραστικό χουλιγκανισμό κάποιων βουλευτών του, που ποδοσφαιροποιούν την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας, εμείς απαντάμε με αλήθειες κι αδιαμφισβήτητα στοιχεία.
Στη μάχη με τον covid-19 δεν έχει θέση ούτε ο λαϊκισμός, ούτε η ανευθυνότητα . Όσοι αναζητούν σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν για να εξασφαλίσουν λίγα λεπτά δημοσιότητας , απλά εκτίθενται.
Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας δεν προσφέρεται για μικροκομματική εκμετάλλευση, απαιτεί υπευθυνότητα , αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και διάθεση για δουλειά.
Παρά τους άθλιους και συκοφαντικούς ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ, όλες αυτές οι δράσεις υλοποιήθηκαν σε συνθήκες απόλυτης ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και τηρώντας τη ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ κι όλα όσα προβλέπονται στο θεσμικό πλαίσιο που δημιουργήθηκε από την Κυβέρνηση για τη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης.
Στο πλαίσιο αυτό, για την αποκατάσταση της αλήθειας κι ως απάντηση στη λάσπη που ρίχνουν τις τελευταίες ημέρες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και μέλη παρατάξεων του Περιφερειακού Συμβουλίου που ανήκουν στην αντιπολίτευση, για δύο συγκεκριμένες δράσεις, την προμήθεια μασκών και την προμήθεια των rapidtest, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:
Α. Η προμήθεια μασκών έγινε με απόλυτα νόμιμες διαδικασίες και σε τιμές πολύ χαμηλότερες από αυτές που προμηθεύθηκαν μάσκες άλλοι δημόσιοι φορείς.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε σε τέσσερις διαφορετικές διαδικασίες όσον αφορά την προμήθεια μασκών.
Η πρώτη διεξήχθη στις 3 Απριλίου 2020, στην αρχή της πανδημίας, την περίοδο που υπήρξε τεράστια έλλειψη μασκών από την αγορά, επικρατούσαν συνθήκες Φαρ Ουέστ όπου και είχαν διακοπεί οι πτήσεις και δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν ούτε καν οι ανάγκες του συστήματος υγείας. Τη δύσκολη εκείνη περίοδο, που οι μάσκες στην αγορά πουλιόντουσαν, εφόσον μπορούσε κανείς να τις βρει μέχρι και 2 ευρώ, η Περιφέρεια Αττικής μπόρεσε κι εξασφάλισε 200.000 μάσκες, έναντι 160.000 ευρώ ( 0,79 ευρώ η μία),με την απολύτως νόμιμη μέθοδο της απευθείας διαπραγμάτευσης που προβλεπόταν στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου του Μαρτίου του 2020, για αγορά υλικού για την αντιμετώπιση της covid.
Λίγες μέρες μετά, στις 13 Απριλίου του 2020, με την ίδια πάλι νόμιμη διαδικασία, εξασφαλίσαμε επιπλέον 300.000 μάσκες, έναντι 234.000 ευρώ( 0,75 ευρώ η μία ). Με τη δεύτερη αυτή προμήθεια, εξασφαλίσαμε μια επαρκή ποσότητα μασκών για την κάλυψη των επειγουσών αναγκών μας. Δηλ. για την προστασία του προσωπικού μας, για τη διανομή μασκών σε μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων, τη διανομή σε Δήμους και το προσωπικό τους, σε εργαζόμενους στην αστυνομία και την πυροσβεστική, σε μονάδες υγείας της Αττικής, σε ιδιώτες γιατρούς ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε ανοιχτά τα ιδιωτικά ιατρεία και να μην καταρρεύσει η πρωτοβάθμια υγεία, κλπ. Χάρη στους χειρισμούς αυτούς η Περιφέρεια Αττικής κατάφερε να καλύψει ανάγκες και να προστατέψει μεγάλες ομάδες πληθυσμού από την εξάπλωση της πανδημίας.
Στη συνέχεια, κι αφού είχε ξεπεραστεί το πρώτο κύμα της πανδημίας και δεν υπήρχε ο επείγον χαρακτήρας της περιόδου Μαρτίου- Απριλίου , η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε στις 29 Ιουλίου 2020 , με την ίδια νόμιμη διαδικασία της απευθείας διαπραγμάτευσης σε μια τρίτη προμήθεια 500.000 μασκών , έναντι 225.000 ευρώ ( 0,41 ευρώ η μία) . Ποσό σημαντικά χαμηλότερο από ότι στην αρχή της υγειονομικής κρίσης , αφού στο μεταξύ είχαν αλλάξει οι συνθήκες στην συγκεκριμένη αγορά υλικού και η κατάσταση είχε ομαλοποιηθεί.
Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα επιδημιολογικά δεδομένα και το επερχόμενο νέο κύμα της πανδημίας, που πλήττει ιδιαίτερα την Αττική, η Περιφέρεια Αττικής προχώρησε στις 1 Φεβρουαρίου 2021 και σε τέταρτη προμήθεια 1.725.000 μασκών, έναντι του ποσού των 54.000 ευρώ ( 0,03 ευρώη μια). Μεγάλο μέρος των μασκών αυτών, θα παραδοθεί στα σχολεία της Αττικής, με την επανέναρξη της δια ζώσης λειτουργίας τους.
Από την παράθεση των παραπάνω αδιάψευστων στοιχείων , τα οποία είναι άλλωστε αναρτημένα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, προκύπτουν τέσσερα βασικά συμπεράσματα
Η Περιφέρεια Αττικής ακολούθησε τις απολύτως νόμιμες και προβλεπόμενες από την πράξη νομοθετικού περιεχομένου του Μαρτίου διαδικασίες, για να διασφαλιστεί η νομιμότητα των πράξεων της και στις τέσσερις προμήθειες μασκών που διενέργησε.
Όλες οι αποφάσεις είναι απολύτως διαφανείς κι αναρτημένες στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Δεν υπάρχουν σκοτεινά σημεία.
Οι τιμές με τις οποίες προμηθευθήκαμε τις μάσκες ήταν απόλυτα φυσιολογικές, με βάση τις συνθήκες που επικρατούσαν στην αγορά συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. 79 λεπτά η μάσκα στην αρχή της κρίσης και 3 λεπτά σήμερα.
Ηκριτική που ασκείται από το ΣΥΡΙΖΑ είναι απόλυτα στοχευμένη και εξυπηρετεί προφανή κομματικά κριτήρια . Είναι άθλιες συκοφαντίες που επιβεβαιώνονται κι από ένα ακόμη στοιχείο, δεν έκαναν το προφανές πριν κατηγορήσουν την Περιφέρεια Αττικής. Δεν ανέτρεξαν να βρουν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ σε ποιες τιμές έχουν προμηθευθεί μάσκες άλλοι δημόσιοι φορείς. Αν το έκαναν , θα ήταν αναγκασμένοι να μας ζητήσουν συγγνώμη, γιατί θα διαπίστωναν ότι εμείς αγοράσαμε πολύ φθηνότερα από άλλους.
Β. Απολύτως νόμιμη και συμφέρουσα η προμήθεια των rapidtest.
Όσον αφορά το περιεχόμενο της επερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την προμήθεια rapidtests από την Περιφέρεια Αττικής, η οποία κι αυτή αναπαρήχθη από συγκεκριμένα ΜΜΕ , θα επαναλάβουμε όσα είχαμε πει και πριν από μερικές μέρες, με αφορμή την επερώτηση αυτή.
Πρώτον, η διαδικασία προμήθειας rapidtest με την μέθοδο της απευθείας διαπραγμάτευσης ήταν απολύτως νόμιμη και διαφανής. Αυτό εκρίθη μάλιστα ομόφωνα από το Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο εξέτασε και τη σκοπιμότητα αλλά και τη νομιμότητα της σύμβασης, την οποία έκρινε σύννομη. Άρα, όποιος ισχυρίζεται ότι δεν τηρήθηκε η νομιμότητα και ψεύδεται και μας συκοφαντεί. Επίσης η διαδικασία είναι εγκεκριμένη και από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής.
Δεύτερον, συγκρίνονται σκόπιμα οι τιμές διαφορετικών τεστ που προμηθεύονται η Περιφέρεια Αττικής και άλλες Περιφέρειες, για να στοιχειοθετηθεί με τον τρόπο αυτό ένα δήθεν σκάνδαλο, που υπάρχει μόνον στα άρρωστα μυαλά των εμπνευστών αυτής της συκοφαντικής εκστρατείας. Τα τεστ ανίχνευσης του covid-19 που επέλεξε η Περιφέρεια Αττικής δεν έχει καμία σχέση με τεστ που έχουν επιλεγεί από άλλες Περιφέρειες. Οι προδιαγραφές ποιότητας που έχουμε θέσει είναι πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που έχουν τεθεί σε άλλες διαδικασίες άλλων οργανισμών.
Τρίτον, το τεστ κιτ που επελέγη από την Περιφέρεια Αττικής διαθέτει κλινική ευαισθησία άνω του 98% και κλινική ειδικότητα άνω του 99%, ενώ το δείγμα των κλινικών μελετών (772 δείγματα) είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το μέσο όρο των 150-180 δειγμάτων που διαθέτουν τα περισσότερα τεστ αντιγόνου που διατίθενται στην ελληνική αγορά. Γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια στα αποτελέσματα και επιβεβαιώνεται από τις εγκρίσεις που έχει λάβει από: ΠΟΥ - EUL List / FDA ΗΠΑ / CIBG Ολλανδία / BFP Βραζιλία
Τέταρτον, η Περιφέρεια Αττικής δεν έθεσε ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής την τιμή, αλλά αντίθετα έδωσε προτεραιότητα να θέσει υψηλότερα τον ελάχιστο αποδεκτό δείκτη κλινικής ευαισθησίας στο >98%, καθώς όσο υψηλότερος είναι ο εν λόγω δείκτης τόσο πιο ασφαλή αποτελέσματα μπορεί να παράξει ένα rapid test αντιγόνου σε σύγκριση με ένα μοριακό τεστ (PCR) - που αποτελεί την αποτελεσματικότερη μέθοδο πρόληψης και ανίχνευσης του COVID-19 έως σήμερα.
Πέμπτον, αν ανατρέξει κάποιος στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ θα διαπιστώσει ότι άλλοι δημόσιοι φορείς που προχώρησαν κι αυτοί στην προμήθεια rapidtest, τα προμηθεύθηκαν σε τιμές πολύ υψηλότερες από αυτές που πέτυχε η Περιφέρεια Αττικής.
Είναι προφανές από τα παραπάνω, ότι η Περιφέρεια Αττικής στοχοποιείται από το ΣΥΡΙΖΑ για καθαρά μικροκομματικούς λόγους, κι όχι γιατί οι πράξεις μας στρέφονται κατά του δημοσίου συμφέροντος.
Γιατί όποια πέτρα κι αν σηκώσεις σε αυτή τη χώρα, σε όποιο βοσκοτόπι κι αν βρεθείς, θα βρεις κι ένα σκάνδαλο του ΣΥΡΙΖΑ.
Στην άθλια προπαγάνδα και ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ , στο φραστικό χουλιγκανισμό κάποιων βουλευτών του, που ποδοσφαιροποιούν την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας, εμείς απαντάμε με αλήθειες κι αδιαμφισβήτητα στοιχεία.
Στη μάχη με τον covid-19 δεν έχει θέση ούτε ο λαϊκισμός, ούτε η ανευθυνότητα . Όσοι αναζητούν σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν για να εξασφαλίσουν λίγα λεπτά δημοσιότητας , απλά εκτίθενται.
Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας δεν προσφέρεται για μικροκομματική εκμετάλλευση, απαιτεί υπευθυνότητα , αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης και διάθεση για δουλειά.