"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ:ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ..-EUROPEAN BANK's update ..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. Κοινοβουλευτική δράση..-Maritime Affairs and Fisheries Newsletter..-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΩΣ ΤΙΣ 31.12.202..-Συγχώνευση Ληξιαρχείων..-Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του ν.5143/2024.»..-Πρόσκληση υποψήφιων ε κλάδων ΤΕ και ΔΕ για υποβολή αίτησης-δήλωσης.....-IMF Podcasts..-IMF: Growth in Sub-Saharan Africa is Diverging..-"EΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΕΘΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ webinar..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-APEC Recognizes Champions of Sustainability with 2024 BCG Award ..-ΑΣΕΠ νέα ..-EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

Συμμετοχή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του τουρισμού


4 Ιουνίου 2020
Δείτε το βίντεο,πατώντας εδώ:

Στην εκδήλωση για την παρουσίαση της φετινής καμπάνιας προώθησης του τουρισμού παραβρέθηκε απόψε Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, καθώς η οικονομία και η κοινωνία επανέρχονται σταδιακά σε κανονικούς ρυθμούς και η Ελλάδα ανοίγει για τον τουρισμό, φιλοδοξώντας να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών σε μια πολύ δύσκολη χρονιά, εκμεταλλευόμενη και την αναβαθμισμένη διεθνώς εικόνα της λόγω της επιτυχούς διαχείρισης της πανδημίας.

Η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα

Ο Πρωθυπουργός σημείωσε ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό σε σχέση με προηγούμενα, διότι η Ελλάδα θα συνεχίζει μεν να προσφέρει την ομορφιά της αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν καταρτιστεί, με την προφύλαξη της υγείας όλων, εργαζόμενων και επισκεπτών, να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.

Οι φίλοι μας από όλο τον κόσμο «θα έρθουν σε μία Ελλάδα η οποία θα είναι ίδια, αλλά και ταυτόχρονα διαφορετική. Θα είναι διαφορετική, διότι πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά έχουν καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία, για να μπορούμε πάνω απ’ όλα όλοι να λειτουργήσουμε με ασφάλεια. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα», είπε.

Υπογραμμίζοντας ένα από τα μηνύματα της καμπάνιας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισήμανε ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα, αλλά μία αντίληψη, η οποία υπερβαίνει χρονικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

«Σε αυτές τις διακοπές θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας, καθώς ήμασταν συνειδητά περιορισμένοι για εβδομάδες ολόκληρες, για να προστατεύσουμε την ατομική και τη συλλογική μας υγεία. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι με άλλα λόγια μια ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Αυτό το οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι το καλοκαίρι δεν είναι απλά μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα. Άρα, αυτή η ματιά στα πράγματα μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν», δήλωσε.

Ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι ο αριθμός των επισκεπτών φέτος θα είναι σημαντικά μειωμένος. Στάθηκε, όμως, στην μακρόπνοη διάσταση του μηνύματος για τον ελληνικό τουρισμό, σημειώνοντας ότι στόχος είναι η ξεχωριστή αίσθηση του ελληνικού καλοκαιριού να «φτάσει» και σε όσους δεν θα μπορέσουν να επισκεφτούν φέτος τη χώρα μας.

«Φέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην Πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33.000.000 που ήρθαν πέρυσι. Πόσο μειωμένος δεν το ξέρουμε, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία ακριβή πρόβλεψη. Θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα και δεν θα μπορούν να το κάνουν είτε γιατί για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να έρθουν είτε γιατί δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα. Αλλά αυτή είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22», είπε.

Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας

Απευθυνόμενος στους επαγγελματίες του τουρισμού, τους οποίους χαιρέτισε για την πολυετή συνεισφορά τους, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε το πάγιο μήνυμα της κυβέρνησης ότι θα προστατεύσει θέσεις εργασίας, προσθέτοντας πως είναι έτοιμος να προσφέρει περαιτέρω στήριξη στον κλάδο και στους συναφείς τομείς, εάν αυτό χρειαστεί.

«Και θέλω να γνωρίζετε ότι στεκόμαστε δίπλα σας όποτε κρίνουμε και αξιολογώντας με δυναμικό τρόπο τα μέτρα τα οποία έχουμε πάρει, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας, θα έχουμε δεδομένα πολύ σύντομα. Και εδώ πέρα είμαστε, εφόσον χρειάζεται, να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον κλάδο του Τουρισμού και βέβαια τους συναφείς κλάδους, της Εστίασης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού».

Την εκδήλωση προλόγισε ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος τόνισε ότι το άνοιγμα του τουρισμού γίνεται με σχέδιο, με βάση αδιάβλητα ευρωπαϊκά δεδομένα για τα ασφαλή αεροδρόμια, εφαρμόζοντας αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και με ταυτόχρονη ενίσχυση του συστήματος υγείας προς όφελος όλων.

«Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοιχτή πρόσκληση, με την καρδιά της να χτυπά αδιάκοπα, ασταμάτητα, παντού, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης», δήλωσε ο κ. Θεοχάρης. «Αυτή η βραδιά ανήκει τιμητικά στον ελληνικό τουρισμό, ανήκει στους ανθρώπους του ελληνικού τουρισμού», προσέθεσε.

Το «ελληνικό καλοκαίρι» δεν είναι μία εποχή του χρόνου ή απλώς ο ήλιος και η θάλασσα, είναι ένα συναίσθημα που διαπνέεται από τη χαρά, το γέλιο, τη φύση, τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δήλωσε από την πλευρά του ο επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, Steve Vranakis, ο οποίος είχε κεντρικό ρόλο στον σχεδιασμό της καμπάνιας.

Τόνισε ότι το πνεύμα της νέας καμπάνιας αποσκοπεί, επίσης, στην επέκταση της τουριστικής περιόδου, ώστε να μην χαρακτηρίζεται από εποχικότητα αλλά να καλύπτει το σύνολο του έτους.

Ο κ. Vranakis σημείωσε πως η φιλοσοφία πίσω από την προώθηση του ελληνικού τουρισμού συνάδει με τον χαρακτήρα της ηγεσίας που επέδειξε η ελληνική κυβέρνηση στη διαχείριση της πανδημίας. «Τους τελευταίους μήνες η ηγεσία που επέδειξε ο Πρωθυπουργός και η ομάδα του, αποτέλεσαν παγκοσμίως παράδειγμα προς μίμηση για το πώς πρέπει να διαχειρίζεται κάποιος μια κατάσταση αυτής της κλίμακας». ανέφερε.

«Η απόφαση να δράσουμε γρήγορα και τα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόστηκαν αμέσως οδήγησαν σε ρυθμό διασποράς και σε αριθμό θανάτων που συγκαταλέγονται στους χαμηλότερους στον κόσμο», είπε, προσθέτοντας ότι στόχος του είναι να συνεχίσει αυτό το πετυχημένο έργο, αξιοποιώντας τη συλλογική επιτυχία των Ελλήνων.

«Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή»

Αναφερόμενη στην φιλοσοφία της καμπάνιας, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα έκανε λόγο για ένα «μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στον υπόλοιπο κόσμο», για να προσθέσει: «Ένα μήνυμα απλό, με φως, ήχους, αναμνήσεις ή επιθυμίες. Λιτό και απέριττο.
Όπως ταιριάζει στην Ελλάδα. Σεμνό και με μέτρο. Όπως επιβάλλουν οι στιγμές. Που σέβεται την πρωτόγνωρη κατάσταση ολόκληρου του κόσμου. Ένα μήνυμα γεμάτο ενσυναίσθηση του τι περάσαμε και που βρισκόμαστε τώρα».

Το μήνυμα, σύμφωνα με την κ. Δρέττα, μιλάει για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι: «Γιατί το ελληνικό καλοκαίρι είναι “κατάσταση ευτυχίας”. Όπου και αν βρίσκεσαι. Ότι και αν κάνεις. Και εμείς, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή. Να χτίσουμε ένα νέο brand. Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν. Το ελληνικό καλοκαίρι θα είναι πάντα εδώ»

Η λογική μιας λιτής και ουσιαστικής καμπάνιας

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού με τίτλο «The Greek Summer State Of Mind» έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του Ελληνικού Καλοκαιριού που δεν περιορίζεται στο ήλιος και θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας και της προσμονής για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν.

Με σύνεση, ενσυναίσθηση και σεβασμό η νέα ταινία προβάλλει αυτή τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομα της ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού. Ένα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Πίσω από αυτή τη διάσταση και τον διαμοιρασμό της ανάγκης του ανθρώπου να ζήσει το δικό του Ελληνικό Καλοκαίρι, δημιουργούνται ταυτόχρονα οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά. Για το επόμενο βήμα. Για την εξέλιξη της καμπάνιας σε επόμενο στάδιο.

Ακολουθεί ολόκληρη η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού:

«Κύριοι Υπουργοί, κυρίες και κύριοι, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, στα στελέχη του Υπουργείου, στον Ε.Ο.Τ., στην Marketing Greece, στον Steve Vranakis, στις διαφημιστικές εταιρείες που υποστήριξαν αυτήν την παραγωγή, η οποία έγινε σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα και σίγουρα σε μία πολύ ιδιαίτερη, πολύ δύσκολη συγκυρία.

Είναι σίγουρα πλεονασμός να ξαναπούμε ότι φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά απ’ ό,τι τα περιμέναμε και το φετινό καλοκαίρι θα είναι τελείως διαφορετικό από αυτό το οποίο σχεδιάζαμε. Η πανδημία άλλαξε πολλά πράγματα. Άλλαξε τον τρόπο με τον οποίον αντιλαμβανόμαστε τη σημασία της υγείας μας. Επέφερε μια βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση. Μας έκανε όλους να επαναξιολογήσουμε προτεραιότητες, τον τρόπο που ζούμε, τον τρόπο με τον οποίον εργαζόμαστε.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η βιομηχανία του Τουρισμού είναι αυτή η οποία χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα από την κρίση αυτή της πανδημίας. Όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο σταμάτησαν πρακτικά να ταξιδεύουν. Χώρες έκλεισαν τα σύνορά τους και η τουριστική βιομηχανία ουσιαστικά παρέλυσε. Όλα αυτά, όμως, αρχίζουν πια να αλλάζουν.

Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά στο να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα της πανδημίας. Τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών, και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία συντάχθηκε πίσω από ένα οργανωμένο σχέδιο. Επιδείξαμε μια νέα συλλογικότητα και μια νέα εμπιστοσύνη στο κράτος, που δεν είναι τίποτα διαφορετικό από την ίδια τη συλλογική μας έκφραση.

Και ακριβώς αυτή η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επέτρεψε, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα, απελευθερώνοντας σταδιακά -και πάντα ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών- διάφορους κλάδους της οικονομικής ζωής. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από αυτήν τη διαδικασία ο σημαντικότατος κλάδος του Τουρισμού. Κλάδος από τον οποίον η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη.

Έχουμε μιλήσει και έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά -και γνωρίζετε και εσείς καλύτερα από εμένα- ποιο είναι το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της διαδικασίας εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από χώρες, από αεροδρόμια μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, τα οποία βρίσκονται στην ευρωπαϊκή λίστα της EASA με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Αυτοί οι επισκέπτες θα μπορούν να έρθουν στη χώρα και να υποβάλλονται μόνο σε δειγματοληπτικά τεστ. Και από 1 Ιουλίου ελπίζουμε να μπορούμε -και θα μπορέσουμε- να επεκτείνουμε αυτό το άνοιγμα στις περισσότερες, σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις, και να περάσουμε πάλι σε μία νέα πραγματικότητα όπου θα κάνουμε στοχευμένα δειγματοληπτικά τεστ, ταυτόχρονα όμως όντας ανοιχτοί για τους φίλους μας από όλα τα μέρη του κόσμου που θα θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Θα έρθουν σε μία Ελλάδα η οποία θα είναι ίδια, αλλά και ταυτόχρονα διαφορετική. Θα είναι διαφορετική, διότι πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά έχουν καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία, για να μπορούμε πάνω απ’ όλα όλοι να λειτουργήσουμε με ασφάλεια. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον Τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.

Έχουμε το μεγάλο πλεονέκτημα ότι ουσιαστικά το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω. Βρισκόμαστε σε ανοιχτούς χώρους. Και όλοι οι ειδικοί μας λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού σε εξωτερικούς χώρους μειώνονται δραματικά. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε αυτό το διαφορετικό καλοκαίρι με την απαραίτητη υπευθυνότητα και με την απαραίτητη προσοχή. Θα επιμείνω πάρα πολύ. Ξέρω ότι μιλάω σε ανθρώπους οι οποίοι είναι επαγγελματίες του Τουρισμού και έχουν στηρίξει τον τουρισμό πολλές δεκαετίες τώρα, έχοντας κάνει την Ελλάδα αυτόν τον τουριστικό προορισμό που είναι. Θα πρέπει πάνω απ’ όλα οι εργαζόμενοι στον κλάδο του Τουρισμού να τηρούν απαρέγκλιτα τα μέτρα ατομικής προστασίας.

Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους που θα κάνουμε σε αυτό το επίπεδο, διότι είναι το ελάχιστο το οποίο μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους οι οποίοι θα απασχοληθούν στον κλάδο του Τουρισμού ολόκληρο το καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι, λοιπόν, αυτό ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδος στον κόσμο. Δεν διαφημίζουμε και δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης.

Παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό τον οποίον κάποιος μπορεί να αρχίσει να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά. Όντως βρήκα και εγώ πολύ ευρηματικό το σποτ, έχοντας κάνει πολλές συζητήσεις και με τα στελέχη του Υπουργείου Τουρισμού και με την Marketing Greece και με τον Steve Vranakis, τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο ο οποίος αντιμετωπίζει αυτήν την τόσο διαφορετική και τόσο μεγάλη πρόκληση. Και σίγουρα είναι κάτι περισσότερο απλά από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Σε αυτές τις καλοκαιρινές διακοπές -που ίσως φέτος όλος ο κόσμος τις έχει ανάγκη περισσότερο παρά ποτέ- να είναι μια ευκαιρία συλλογικού, αλλά και ατομικού αναστοχασμού, για το ποιες είναι οι προτεραιότητές μας. Σε αυτές τις διακοπές θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας, καθώς ήμασταν συνειδητά περιορισμένοι για εβδομάδες ολόκληρες, για να προστατεύσουμε την ατομική και τη συλλογική μας υγεία. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι με άλλα λόγια μια ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Αυτό το οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι το καλοκαίρι δεν είναι απλά μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα. Άρα, αυτή η ματιά στα πράγματα μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν.

Βέβαια μπορεί κανείς να βιώσει και αυτήν την εμπειρία -αυτό που μπορώ να σας πω ακούγεται και ολίγον οξύμωρο- χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφτεί την Ελλάδα. Το λέω αυτό γιατί ξέρουμε -ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας- ότι φέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33.000.000 που ήρθαν πέρυσι. Πόσο μειωμένος δεν το ξέρουμε, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία ακριβή πρόβλεψη. Θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα και δεν θα μπορούν να το κάνουν είτε γιατί για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να έρθουν είτε γιατί δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Αλλά αυτή είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22. Βλέπει στη δυνατότητα την οποία έχουμε και την οποία πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί αυτήν τη δύσκολη χρονιά για να την περάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Και να ετοιμάσουμε τη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού Τουρισμού, καλώς εχόντων των πραγμάτων και εφόσον έχουμε τελειώσει πια οριστικά με την πανδημία, από το 2021 και μετά.

Και ακριβώς αυτή την εικόνα μιας χώρας, η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας πρωτοφανούς κρίσης με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας, αυτήν την εικόνα είναι που θέλουμε σήμερα να μεταδώσουμε στο εξωτερικό.

Δεν θα κάνουμε πολλά πράγματα. Θα υποστηρίξουμε την καμπάνια μας με ένα πολύ συγκεκριμένο μήνυμα και πιστεύω ότι θα σεβαστούμε αυτό το οποίο είπε η Ιωάννα, την ανάγκη να είμαστε λιτοί, δωρικοί σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, σε αυτήν τη δύσκολη εποχή για τον πλανήτη ολόκληρο. Δεν είναι εποχή για φανφάρες, ούτε για μεγάλα λόγια. Όμως ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ξέρουμε τι δεν πρέπει να κάνουμε.

Θέλω να απευθυνθώ, κλείνοντας, ειδικά στους εργαζόμενους στο χώρο του Τουρισμού. Αναγνωρίζω απόλυτα ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα μετά την ικανοποίηση, την οποία πιστεύω ότι δικαιολογημένα πήραμε από την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι, πού θα πάει η οικονομία μας, ποια θα είναι τα εισοδήματα του νοικοκυριού, των ανθρώπων οι οποίοι είναι εξαρτημένοι από τον Τουρισμό, τι θα γίνει το χειμώνα, πώς θα μπορέσουν οι άνθρωποι να τα βγάλουν πέρα.

Θέλω να γνωρίζετε ότι ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε πάνω απ’ όλα τον κόσμο της εργασίας. Και όλα τα σχήματα τα οποία έχουμε προτείνει, κυρίως το σχήμα «Συνεργασία», αποσκοπούν ακριβώς εκεί. Και θέλω να ενθαρρύνω, για ακόμα μία φορά, τους επαγγελματίες του Τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά έτσι ώστε να μπορέσουν να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Αυτή είναι η μεγάλη μας προτεραιότητα.

Και θέλω να γνωρίζετε ότι στεκόμαστε δίπλα σας όποτε κρίνουμε και αξιολογώντας με δυναμικό τρόπο τα μέτρα τα οποία έχουμε πάρει, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας, θα έχουμε δεδομένα πολύ σύντομα. Και εδώ πέρα είμαστε, εφόσον χρειάζεται, να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον κλάδο του Τουρισμού και βέβαια τους συναφείς κλάδους, της Εστίασης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού.

Αλλά, πάνω απ’ όλα η ευθύνη την οποία έχουμε να διαχειριστούμε αυτή τη στιγμή είναι μία ευθύνη συλλογική. Το κράτος κάνει ότι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο οικονομικής στήριξης για τα ελληνικά δεδομένα, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας και την πραγματική οικονομία και τη ρευστότητα των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας, το οποίο ανακοινώθηκε μόλις χθες, έχει ήδη δεχθεί πάρα-πάρα πολλά αιτήματα. Υπάρχει μία ανάγκη για στήριξη της ρευστότητας των επιχειρήσεων και σε αυτό αποσκοπούσε και αποσκοπεί και η επιστρεπτέα προκαταβολή και το πρόγραμμα του ΤΕΠΙΧ και το εμβληματικό πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας.

Και βέβαια θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας -και θα γίνουν ανακοινώσεις σύντομα και από το Υπουργείο Τουρισμού- για να στηρίξουμε και τον εσωτερικό Τουρισμό. Φέτος είναι μία ευκαιρία γι’ αυτούς τους συμπολίτες μας που μπορούν και θέλουν να κάνουν διακοπές, να ανακαλύψουμε και πάλι τις ομορφιές της πατρίδας μας και να δούμε το ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μία τελείως διαφορετική ματιά.

Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτήν τη δύσκολη, εξαιρετικά δύσκολη, μοναδική συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε να θέσουμε ποσοτικούς στόχους και να κάνουμε ακριβείς προβλέψεις για το ύψος, το μέγεθος της οικονομικής ύφεσης που είχαμε μπροστά μας. Τα στοιχεία βέβαια του πρώτου τριμήνου, τα οποία ανακοινώθηκαν σήμερα από την ΕΛΣΤΑΤ, μέσα στο μεγάλο οικονομικό πόνο τον οποίον όλη η ελληνική κοινωνία βιώνει σήμερα, ήταν σχετικά -το τονίζω αυτό- σχετικά ενθαρρυντικά.

Μια ύφεση της τάξης του 0,9% όταν η μέση Ευρωπαϊκή ύφεση είναι της τάξης του 3,8% για το πρώτο τρίμηνο του 2020. Αυτό λέει σε μένα, αλλά και σε οποιονδήποτε νομίζω έχει κοινή λογική, ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή, ότι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος ήταν πολύ καλοί μήνες και ο Μάρτιος δεν ήταν τόσο άσχημος όσο τον περίμεναν. Το δεύτερο τρίμηνο προφανώς θα είναι ένα πάρα-πάρα πολύ δύσκολο τρίμηνο για την ελληνική οικονομία και ελπίζουμε ότι από το τρίτο τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.

Ευχόμαστε, λοιπόν, και ελπίζουμε να μπορέσουμε να υποδεχθούμε επισκέπτες πάνω απ’ όλα με ασφάλεια. Πάνω απ’ όλα με ασφάλεια, που είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, αλλά να τους δώσουμε τη δυνατότητα σε αυτό το ιδιαίτερο καλοκαίρι να απολαύσουν το ελληνικό καλοκαίρι και τις εμπειρίες που προσφέρει και να δουν την Ελλάδα μέσα από μία διαφορετική ματιά.

Και αυτό το καλοκαίρι, το καλοκαίρι του 2020, για λόγους ίσως διαφορετικούς από αυτούς που θα φανταζόμασταν πριν από τρεις, τέσσερις, πέντε, έξι μήνες, όταν σχεδιαζόταν η καμπάνια για το πώς φανταζόμασταν ότι θα ήταν τα πράγματα, να είναι ένα καλοκαίρι που για άλλους λόγους, όμως εξίσου αισιόδοξους λόγους, θα τους μείνει πραγματικά αξέχαστο.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εύχομαι καλή επιτυχία σε αυτή την τουριστική σεζόν».

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024