"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

Eως σήμερα 24 Οκτωβρίου 2024 ώρα 10΄22 οι αναγνώσεις της “ΠΟΛΙΤΙΚΗ” είναι -σύμφωνα με την γκούγκλ)- 3.061.688 (τρία εκατομμύρια εξήντα μία χιλιάδες εξακόσιες ογδόντα οκτώ)

Η ανάλυση μηνών είναι:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
80104 (Iούλιος 2024)

79553 (Aύγουστος 2024)
71739 (Σεπτέμβριος 2024)

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΑΣ

Σήμερα σταματά η ενημέρωση της αναγνωσιμότητας. Ο λόγος είναι προφανής: δεν έχουμε μεν κανένα έσοδο αλλά η αναγνωσιμότητά μας περικόπτεται διαρκώς, ανάλγητα και συντριπτικά παρά τις κατ΄επανάληψη ΔΙΚΑΙΕΣ διαμαρτυρίες μας στην υπέροχη γκούγκλ. Απο σήμερα η Εφημερίδα δεν φιλοξενεί πλέον διαφημίσεις της. Οταν το κονδύλι της δημιουργίας ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ θα γίνει προσιτό, η Εφημερίδα θα συνεχίσει ως Ιστοσελίδα. Εως τότε,όλα είναι αναμενόμενα και εμείς πανέτοιμοι για ένα καλύτερο μέλλον της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ". Νερό στο μύλο ΚΑΝΕΝΟΣ, ειδικά όταν συνοδεύεται απο πλήρη αναλγησία.
Άμεση επικοινωνία: v.ch.maria@gmail.com
politikimx@gmail.com

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ EUROPEAN CONFEDERATION OF THE FOOTWEAR INDUSTRY(CEC),update..-WorldFootwear:4 από 198 Expo Riva Schuh & Gardabags awaits you..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ:Εξαφανίσεις και Εκμετάλλευση Ανηλίκων από Κυκλώματα..-ΑΑΔΕ: Αυτόματη απόδοση ΑΦΜ σε 700.000 ανήλικους, σταδιακά από τις 11/11..-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ:ολόκληρη η ομιλία του στο 17ο Συνέδριο των φορολογικών διοικήσεων του ΟΟΣΑ..-Επίδομα θέρμανσης 2023-24: Τι ισχύει για όσους αγόρασαν καυσόξυλα..-Προέδρου ΣτΕ κ. Πικραμένου επιστολή προς τον Πρόεδρο Ολομέλειας Προέδρων Δικηγορικών Συλλόγων ..- ‍ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: Βιντεοσκοπημένο Σεμινάριο Νομικής Βοήθειας .....-«Καθορισμός της διαδικασίας θέσης των Επιβατικών Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΙΧ) οχημάτων και μοτοσυκλετών..."..-ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΞΑΑΑ 2024 - ΝΕΟ Δ.Σ...-Ευάγγελος Βενιζέλος, "Πολιτική θεολογία και Συνταγματική ηθική" , εκδόσεις Αρμός 2024..-ENYΠΕΚΚ/ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ:ενημέρωση..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.:ενημέρωση..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ & ΦΥΛΗΣ:αιμοδοσία..-NASA's Earth Observatory,update..- WORLD FOOTWEAR weekly newsletter..-After Constantine Journal,update..-WTC Health Program eNews:We'll See You Wednesday!..-ΣτΕ αποφάσεις Ολομέλειας 1639/2024 και 1641/2024:"Στερείται εννόμου συμφέροντος ο ΔΣΑ για την ακύρωση αποφάσεων Υπουργού Δικαιοσύνης.."..-ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ:"ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΣτΕ: ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ"..-ΕΒΕΑ:Συμπλήρωση ερωτηματολογίου για την ενσωμάτωση της πλατφόρμας S.T.E.P......-EUROPEAN JOURNALISM CENTRE update..-The Clock is Ticking on Sub-Saharan Africa's Urgent Job Creation Challenge..-Ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) στη Διεθνή Έκθεση WTM London 2024..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA,..-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Μ.Χ.Β. ..- ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ενημέρωση απο τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-NIH Health Information......-AHEPA update..-Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ):Ζητήσεις-Προσφορές Οκτώβριος 2024..-IMF update..-"OPEN" tv νέα..-"ΕΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-"Περι ζα...ανεμομαζώματα...διαβολοσκορπίσματα":γράφει η Μ.Χ.Β...-"ΤΟ ΒΗΜΑ" Ειδήσεις..-ΕΒΕΑ:Έρευνα του Ελληνικού Παρατηρητηρίου του LSE.....-Αντίδοτο στο δηλητήριο της οχιάς από το ΑΠΘ και το ινστιτούτο Παστέρ..-Ε.Ε.Φα.Μ ενημέρωση..-ΕΒΕΑ επιχειρηματική ενημέρωση..-ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ:αγροτική ενημέρωση..-EUROPEAN COMMISSION Agricultural markets dashboard..-IMF latest news..-SPD update..-EUROPEAN BANK's update..- WORLD TRADE ORGANIZATION,s update..-KREMLIN's Weekly information newsletter..-AHEPA Visits Delaware Valley, Kicks off Journey to Greece Fundraising..-NATO update..-Prime Minister, Justin Trudeau,....-GAIN reports..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΑΣ!!

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως πολλοί ΔΕΝ γνωρίζουν την αξία της ψήφου.Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΙΡΑ και σκοτώνει οταν ΔΕΝ σκέφτεσαι...Αυτό..

Έλληνας ιατρός,πολιτικός,συγγραφέας,πανεπιστημιακός, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

"ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ενημέρωση


«Στον πυρήνα της επικαιρότητας»
Ενημερωτική Σύσκεψη με τα μέλη του Μητρώου Στελεχών

 

Αθήνα, 7 Μαΐου 2018
 
Μια νέα πρωτοβουλία για την καλύτερη και πληρέστερη ενημέρωση των μελών του Μητρώου Πολιτικών Στελεχών για κομβικά ζητήματα επικαιρότητας, αλλά και για τη γενικότερη πορεία και στρατηγική του Κόμματος, εγκαινιάζει η Νέα Δημοκρατία με πρωτοβουλία του Προέδρου της κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, υπό την ευθύνη του Γραμματέα Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας κ. Λευτέρη Αυγενάκη.

Η πρώτη ενημερωτική σύσκεψη των στελεχών του Μητρώου θα πραγματοποιηθεί τηνΤρίτη 8 Μαΐου 2018, στις 18:30 στα κεντρικά Γραφεία του Κόμματος, στο Μοσχάτο.

Το πρόγραμμα της Ενημερωτικής Σύσκεψης χωρίζεται σε τρεις βασικές θεματικές ενότητες: Η πρώτη αφορά στα εθνικά θέματα και την εξωτερική πολιτική, η δεύτερη στα θέματα που απασχολούν την επικαιρότητα και τη στρατηγική του Κόμματος και η τρίτη στον νέο αυτοδιοικητικό χάρτη που προτείνει η Κυβέρνηση.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:
 
  1. Εθνικά Θέματα – Εξωτερική πολιτική – (Ελληνοτουρκικές Σχέσεις, Σκοπιανό)
Εισηγητές: Γ. Κουμουτσάκος – Τομεάρχης ΕξωτερικώνΒ. Κικίλιας – Τομεάρχης Άμυνας
 
  1. Επικαιρότητα – Στρατηγική του Κόμματος – Εκλογές
Εισηγητής: Κων/νος Ζούλας, Διευθυντής Γραφείου Τύπου Νέας Δημοκρατίας 
 
  1. Τοπική Αυτοδιοίκηση – Εκλογές και Εκλογικό Σύστημα
Εισηγητής: Αν. Γαϊτάνης – Γραμματέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

To αμέσως επόμενο διάστημα προγραμματίζονται και άλλες ανάλογες συσκέψεις με τα πρώην μέλη της Πολιτικής Επιτροπής και στελέχη του Κόμματος.

Αθήνα, 7 Μαΐου 2018

Χαιρετισμός του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας
κ. Κυριάκου Μητσοτάκη
στο digital economy forum 2018:
Σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε
(Εκδήλωση ΣΕΠΕ)

Κυρίες και κύριοι, σας ευχαριστώ πολύ που -για άλλη μια φορά- μου δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχω σε αυτήν την ετήσια, πολύ σημαντική για την ψηφιακή οικονομία, εκδήλωση.  Έβλεπα λίγο τις τρεις λέξεις που χρησιμοποιήσατε για το digital economy forum: «Σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε». Θα σας έλεγα ότι λείπει μια βασική λέξη που αφορά την κυβερνητική πολιτική και αυτή είναι η λέξη «υλοποιούμε». Και το λέω αυτό διότι πολλές φορές, σε τέτοιου είδους συναντήσεις, επαναλαμβάνουμε -το συζητούσαμε λίγο και πριν με τον κ. Τζίκα- τα ίδια πράγματα, μόνο που ο χρόνος περνά και εμείς δυστυχώς μένουμε στάσιμοι. Διότι όπως δείξατε και στο βίντεό σας, «το μέλλον είναι ήδη παρόν». Εσείς το ξέρετε καλύτερα από τον καθένα. Η 4η βιομηχανική επανάσταση, η τεχνητή νοημοσύνη, η διευρυνόμενη χρήση των ρομπότ, τα big data, η νέα σχέση ανθρώπου και έξυπνης μηχανής, όλα αυτά αποτελούν ήδη πραγματικότητα.

Από τις αρχές αυτής της δεκαετίας έχει ξεκινήσει μία νέα εποχή που -κατά την άποψή μου, αλλά και κατά την άποψη πολλών ειδικών- δεν θα θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες τεχνολογικές επαναστάσεις. Κι αυτό γιατί η 4η βιομηχανική επανάσταση ανοίγει μία τελείως νέα εποχή για τον άνθρωπο. Ζητήματα ηθικής, Δημοκρατίας, σεβασμού δικαιωμάτων, προσαρμογής νομικού πλαισίου και διεθνών κανόνων, έχουν μπει για τα καλά στον παγκόσμιο διάλογο, που ήδη διεξάγεται.


Η ψηφιακή οικονομία είναι το όχημα για την ανάπτυξη του μέλλοντος. Διαμορφώνει νέες ευκαιρίες απασχόλησης, ανοίγει τελείως νέους δρόμους στην καινοτομία και την παραγωγή. Δημιουργεί όμως και τεράστιες νέες προκλήσεις που δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες. Η απόσταση ανάμεσα σε αυτούς που προσαρμόζονται και αυτούς που μένουν πίσω μπορεί πια να μεγαλώσει με ραγδαίους ρυθμούς. Πρέπει να έχουμε αίσθηση ότι αυτά που παλιά χρειάζονταν μια γενιά για να γίνουν, τώρα μπορεί να πραγματοποιηθούν σε πέντε χρόνια. Αυτή η ταχύτητα της μετάβασης μπορεί πάντα να δημιουργήσει το άγχος που συνήθως προκαλεί η «αντίσταση σε κάθε αλλαγή».

Αλλά, κυρίες και κύριοι, αλλαγή σημαίνει ευκαιρίες και νέες προοπτικές. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει, εδώ και καιρό, αρχίσει να εκπονεί σχέδια για τη μετάβαση στην Ψηφιακή Οικονομία. Η Γαλλία, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και πολλές μικρότερες ευρωπαϊκές χώρες, αντιλαμβάνονται τη δύναμη και τις δυνατότητες που κρύβει μέσα της η νέα εποχή. Δισεκατομμύρια ευρώ επενδύονται ήδη στην έρευνα και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης.  

Ο Πρόεδρος Μακρόν -διάβαζα με πολύ ενδιαφέρον- πρόσφατα, πριν από ένα μήνα, έκανε μια εξαιρετικά εμπνευσμένη ομιλία γύρω από τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις της τεχνητής νοημοσύνης. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, σχεδόν κανείς δεν ασχολήθηκε. Ο σχετικός δείκτης «ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας» (DESI) για το 2017 δείχνει ότι η Ευρώπη συνολικά σημειώνει πρόοδο. Αλλά, δυστυχώς, το χάσμα εξακολουθεί να είναι πολύ μεγάλο μεταξύ των προηγμένων τεχνολογικά χωρών και εκείνων των χωρών που έχουν τις χαμηλότερες επιδόσεις. Και, δυστυχώς, μεταξύ αυτών βρίσκεται και η Ελλάδα.

Η Ελλάδα κατατάσσεται 26η στο σύνολο των 28 κρατών μελών της Ε.Ε.  Το δυστύχημα όμως, δεν είναι μόνο ότι η Ελλάδα είναι ουραγός. Είναι ότι, τουλάχιστον σήμερα, δεν διαφαίνεται καμία προοπτική να ανακάμψει. Η σημερινή Κυβέρνηση είναι μόνο για τα λόγια. Εσείς οι άνθρωποι της αγοράς της πληροφορικής ξέρετε καλά ότι στα έργα παίρνει μηδέν. Τουλάχιστον σε αυτό τον πλανήτη. Γιατί για το διάστημα δεν ξέρω. Θα δούμε τι θα καταφέρει ο νέος επικεφαλής του Ελληνικού Διαστημικού Οργανισμού, αν και από τις δημόσιες παρεμβάσεις του δεν νομίζω ότι μπορεί να ελπίζει κανείς σε πολλά. Ο προηγούμενος, που απήλθε παραιτούμενος, επικαλέστηκε δημοσίως τη φράση «follow the money». Έκφραση η οποία στην γήινη και όχι στη διαστημική ορολογία, παραπέμπει δυστυχώς σε μαύρη τρύπα. Ελπίζω γρήγορα να βγει από αυτήν ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής και να μας εξηγήσει τί ακριβώς σημαίνουν όλα αυτά -πέρα, φυσικά, από τα ευκόλως εννοούμενα που παραλείπονται.

Σήμερα, δυστυχώς, κυρίες και κύριοι, συνεχίζει να λείπει ένα συνολικό αναπτυξιακό σχέδιο για τη χώρα, όπως αυτό που υποτίθεται ότι θα παρουσίαζε αυτή η Κυβέρνηση. Θυμίζω ότι το συνολικό αναπτυξιακό σχέδιο για τη χώρα έπρεπε να είχε καταρτιστεί από το 2016 και από τότε συνεχώς αναβάλλεται. Και αναρωτιέμαι αν σε αυτό το «ολιστικό σχέδιο» του κ. Τσακαλώτου - το οποίο κανείς  μας ακόμα δεν έχει δει- υπάρχει έστω και μια αναφορά στην ψηφιακή οικονομία. Γιατί από τις διαρροές του σχεδίου στον Τύπο απουσίαζε οποιαδήποτε αναφορά σε αυτό το αντικείμενο. Άλλωστε, νομίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πιστεύει σε αυτά. Ας μην ξεχνάμε ότι ο κ. Μπαλτάς κατήργησε σε μια νύχτα το ψηφιακό σχολείο. Ενώ, αν ρωτήσετε τον κ. Τσίπρα μάλλον θα σας έλεγε ότι «όσοι ασχολούνται με την τεχνολογική πρόοδο δεν είναι ψηφοφόροι μας». Τόσο κυνικά, αλλά και τόσο καταστροφικά για την πρόοδο αυτής της χώρας.

Εμείς, κυρίες και κύριοι, δεν κάνουμε πολιτική με γνώμονα πελατειακές λογικές. Μας νοιάζει όμως -και με νοιάζει προσωπικά, είναι προσωπικό μου στοίχημα- να μην χάσει κι αυτό το τρένο της τεχνολογικής επανάστασης η Ελλάδα. Επομένως, το ερώτημα που αφορά την εθνική μας οικονομία, την ανάπτυξη και την προοπτική των νέων μας, είναι πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τις επενδύσεις από, αλλά και σε εταιρίες υψηλής τεχνολογίας. Καθώς και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε συνολικά στην αναπτυξιακή μας λογική την τεχνολογική διάσταση.

Στο δημόσιο διάλογο συνηθίζουμε να αναδεικνύουμε το παράδειγμα της Εσθονίας. Μιας μικρής Βαλτικής Δημοκρατίας που πριν από μερικές δεκαετίες βγήκε από το σιδηρούν παραπέτασμα της σοβιετικής οικονομίας για να αντιμετωπίσει το διεθνή ανταγωνισμό της οικονομίας της αγοράς. Ας αναλογιστούμε πού βρισκόταν η Εσθονία στις αρχές της δεκαετίας του ’90  και πού βρίσκεται σήμερα. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90 η Εσθονία, με συνολική συμφωνία όλων των πολιτικών δυνάμεων, ξεκίνησε μια μακρόπνοη πολιτική προσέλκυσης επενδύσεων στον τομέα αυτόν, αρχίζοντας από τις βασικές υποδομές: Την ψηφιοποίηση της δημόσιας διοίκησης, τη διευκόλυνση στη λήψη υπηκοότητας, τη διαμόρφωση σταθερού φορολογικού συστήματος. Η στρατηγική αυτή αποδίδει τα μέγιστα, έχει κάνει την Εσθονία παράδειγμα προς μίμηση και φέρνει πολλές νέες επενδύσεις. Χρειάστηκαν όμως περίπου 20 χρόνια. Στους ίδιους ρυθμούς όμως, στα ίδια βήματα, κινούνται πρόσφατα χώρες που θα θεωρούσε κανείς ότι βρίσκονται πίσω από την Ελλάδα σε βαθμό ωριμότητος ανάπτυξης της οικονομίας τους. Η Τσεχία, η Σλοβακία και προσφάτως η Ρουμανία. Αξίζει να δει κανείς την πρόοδο που έχει κάνει η Ρουμανία σε όλους τους δείκτες ψηφιακής σύγκλισης. Κάτι που θα προκαλέσει μάλλον μια δυσάρεστη ανατριχίλα. Όμως, αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να βαδίσουμε και εμείς. Με αποφασιστικότητα, με τόλμη, χωρίς άλλες αναβολές.

Κυρίες και κύριοι, σήμερα περισσότερο παρά ποτέ χρειάζεται σχέδιο που θα αποτυπώνει μια ξεκάθαρη στρατηγική μετάβασης στην ψηφιακή εποχή. Αυτή απαιτεί συνεκτικές παρεμβάσεις:

  • στο περιβάλλον καινοτομίας,
  • στις εκπαιδευτικές πολιτικές
  • και στις πολιτικές για την αγορά απασχόλησης.

Το εξειδικευμένο ανθρώπινο κεφάλαιο είναι από τα πλέον σημαντικά προαπαιτούμενα για ένα αποτελεσματικό οικοσύστημα καινοτομίας. Η έρευνα και ανάπτυξη αποτελούν ένα βασικό απαιτούμενο για την καινοτομία. Οι επιδόσεις της Ε&Α μετρούνται με διπλώματα ευρεσιτεχνίας και δημοσιεύσεις. Και κυρίως με την σωρευτική αύξηση γνώσεων, που οδηγούν στην καινοτομία και στη βελτίωση του τελικού προϊόντος της επιχείρησης μέσω της αυξημένης παραγωγικότητας.

Η συνεργασία και η αλληλεπίδραση μεταξύ Πανεπιστημίων, ερευνητικών ιδρυμάτων, επιχειρήσεων και άλλων συμμετεχόντων του συστήματος καινοτομίας προσφέρει οικονομικά πλεονεκτήματα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Η χρηματοδότηση είναι βασικός παράγοντας καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας καινοτομίας. Όχι μόνο η δημόσια, αλλά και η ιδιωτική χρηματοδότηση είναι και οι δύο εξίσου σημαντικές. Ακόμη, όμως, και αν οι παραπάνω όροι ικανοποιούνται, οποιαδήποτε προσπάθεια συνολικής αλλαγής ως προς το μοντέλο της καινοτομίας κινδυνεύει να αποτύχει αν οι επιχειρηματίες, μικροί, μεσαίοι, μεγάλοι,  αντιμετωπίζουν ένα στρεβλό περιβάλλον ανταγωνισμού και ένα περιβάλλον εχθρικό σε νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, αλλά και - το τονίζω - στην προστασία των δικαιωμάτων ιδιοκτησίας. Φυσικής, αλλά και πνευματικής.

Ένα κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο, μακροοικονομική σταθερότητα, αξιόπιστες οικονομικές και δημοσιονομικές πολιτικές, καθώς και ένα σταθερό και αμετάβλητο φορολογικό σύστημα αποτελούν σημαντικές παραμέτρους για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ανοίγω μια παρένθεση. Είχα την ευκαιρία να συζητήσω σήμερα το πρωί με σημαντικούς εκπροσώπους του κλάδου της τεχνολογίας στη χώρα μας και, για άλλη μια φορά, ανέδειξαν, όχι μόνο το πρόβλημα της αστάθειας, αλλά και των υψηλών φορολογικών συντελεστών, αλλά κυρίως το πρόβλημα που αφορά στις ασφαλιστικές εισφορές, που σε συνδυασμό με τους υψηλούς φορολογικούς συντελεστές καθιστούν μη ελκυστική την απασχόληση στελεχών στην Πατρίδα μας. Και ένα από τα μεγάλα προβλήματα τα οποία γνωρίζω πολύ καλά ότι αντιμετωπίζετε είναι ότι χάνετε καθημερινά άξια στελέχη, τα οποία έχετε μεγάλη δυσκολία να αναπληρώσετε, τα οποία φεύγουν για το εξωτερικό, για την Κύπρο, για άλλες ευρωπαϊκές χώρες, επειδή πολύ απλά δεν αντέχουν αυτό το εκρηκτικό κοκτέιλ αυξημένης φορολογίας και αυξημένων εργοδοτικών εισφορών. Και αυτό είναι κάτι το οποίο δεσμεύομαι, θα το αλλάξω.

Και κάτι ακόμα. Η δεκτικότητα της κοινωνίας στην καινοτομία και την αλλαγή, η εμπιστοσύνη απέναντι σε όσους καινοτομούν και επιχειρούν, και η θετική στάση απέναντι στην επιστήμη και την τεχνολογία, είναι καθοριστικές για να ξεφύγουμε από τις τελευταίες θέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ψηφιακή Οικονομία. Είναι πολύ σημαντικό που οργανώνονται διαγωνισμοί όπως ο σημερινός. Στηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα στο χώρο της τεχνολογίας και βραβεύουν και αναδεικνύουν μικρές ελληνικές επιχειρηματικές προσπάθειες που πήγαν κόντρα στο ρεύμα και στο γκρίζο περιβάλλον των καιρών, για να τολμήσουν να επενδύσουν, να καινοτομήσουν και να διακριθούν. Χρειαζόμαστε περισσότερα τέτοια παραδείγματα δημόσιας αναγνώρισης -και από την πολιτική ηγεσία- της υγιούς επιχειρηματικής προσπάθειας.  

Φίλες και φίλοι, η καινοτομία δεν αφορά μόνο τον ιδιωτικό τομέα. Αφορά και το δημόσιο. Η αποτελεσματική λειτουργία της δημόσιας διοίκησης, η ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει το Κράτος σε κρίσιμους τομείς και ο ρόλος της στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας αποτελούν σημαντικά ζητήματα. Η επίτευξη αυτών των στόχων  προϋποθέτει  μία σειρά από συγκεκριμένες πολιτικές επιλογές. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: Η ύπαρξη μιας συνεκτικής, μετρήσιμης και εφαρμόσιμης στρατηγικής ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η διοικητική ανασυγκρότηση και μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα, η αξιολόγηση, η μέτρηση των επιδόσεων, η επίσπευση και απλούστευση των διαδικασιών, η βελτίωση της υφιστάμενης δραματικής κατάστασης κακονομίας και πολυνομίας.

Είχα πρόσφατα την ευκαιρία να μιλήσω για τον Ψηφιακό Χάρτη, μια πρωτοβουλία του Τεχνολογικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Και θυμήθηκα και από τις δικές μου μέρες ως Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πόσα ηλεκτρονικά συστήματα του Δημοσίου παραμένουν σήμερα «τυφλά», δηλαδή είτε δεν έχουν ολοκληρωθεί είτε δεν είναι διασυνδεδεμένα μεταξύ τους. Είναι, δυστυχώς, δεκάδες και είναι διάσπαρτα σε Υπουργεία και Υπηρεσίες. Αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη, από τα νοσοκομεία μέχρι τα δικαστήρια και από τα βασικά γεγονότα της ζωής ενός ανθρώπου, όπως η γέννηση ή ακόμη και ο θάνατος, μέχρι την ίδρυση και λειτουργία μιας επιχείρησης. Είναι απίστευτο ότι δεν υπάρχει και σήμερα κανένα πραγματικό ενδιαφέρον να προχωρήσουν έργα αιχμής, έργα κορμού, όπως ο «Φάκελος του Ασθενή» στον Τομέα της Υγείας.

Είναι προκλητικό να τσακίζει η Κυβέρνηση στους φόρους τους Έλληνες και να κουρεύει τις συντάξεις τους, αλλά ταυτόχρονα να μην κάνει τίποτα για να προωθήσει σημαντικά έργα όπως την υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε συναλλαγές Βusiness to Business και την αποστολή των δεδομένων στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για να περιορίσει με αυτόν τον τρόπο τη φοροδιαφυγή. Εδώ είναι σαφές ότι δεν αρκεί να αγκαλιάσει κανείς την τεχνολογική εξέλιξη και να κατανοήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Λείπει ένα συνολικό όραμα για το δραστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της δημόσιας διοίκησης.

Ενώ οι ευκαιρίες υπάρχουν και είναι πολλές:

  • Έχουμε, άριστο επιστημονικό προσωπικό στο χώρο της πληροφορικής. Ενδεχομένως όχι τόσο όσο θα θέλαμε, αλλά το δυναμικό μας είναι άριστο και αυτό επιβεβαιώνεται. Σύμφωνα με το World Economic Forum Report, η διαθεσιμότητα εξειδικευμένων επιστημόνων του κλάδου κατατάσσει τη χώρα μας 10η στον κόσμο, με τη Γερμανία 11η και την Αγγλία 17η.

  • Υπάρχει, συγχρηματοδότηση από την Ε.Ε. Μάλιστα πολύ περισσότερα κονδύλια, τα οποία θα διατεθούν για έργα ψηφιακού μετασχηματισμού από το καινούριο πολυετές δημοσιονομικό πλαίσιο 2021 - 2027.

  • Υπάρχει τεχνογνωσία σημαντική από άλλες χώρες της Ε.Ε. Μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στη χώρα μας.

  • Υπάρχει πάντα και η δυνατότητα αξιοκρατικής πρόσληψης και υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης των νεότερων στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης. Αρκεί να επιλέξουμε να προσλαμβάνουμε στελέχη με αυτά τα χαρακτηριστικά.

  • Διείσδυση έξυπνων κινητών συσκευών σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού και τεράστια εξοικείωση -αν κρίνω τουλάχιστον από τα παιδιά μου- με τη νέα τεχνολογία από την επόμενη γενιά.

  • Και, βέβαια, υπάρχουν πάρα πολλές αναδυόμενες δυναμικές ελληνικές εταιρίες υψηλής τεχνολογίας με εξωστρεφή προσανατολισμό.

Όμως, εδώ θέλω να είμαι ξεκάθαρος. Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση αποτελεί την πιο μεγάλη, ίσως την τελευταία, ευκαιρία ριζικού μετασχηματισμού για τη Δημόσια Διοίκηση και για τη λειτουργία του Δημοσίου. Δυστυχώς, έως σήμερα, δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεται έτσι στη χώρα μας. Εμείς έχουμε ετοιμάσει μια ολοκληρωμένη Ψηφιακή Στρατηγική με γνώμονα -όπως είπα και στην εισαγωγή μου- τη γρήγορη υλοποίησή της. Και μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού, του γκρεμίσματος του κομματικού Κράτους και του χτισίματος ενός νέου Κράτους με μοναδική αποστολή την εξυπηρέτηση του πολίτη, του επιχειρηματία, του επισκέπτη. Μόνο έτσι θα καταστήσουμε το Δημόσιο μοχλό ανάπτυξης και όχι τροχοπέδη. Πολλές φορές έχω πει, ότι το Δημόσιο δεν έχει να φοβάται τίποτα από τη μεγαλύτερη, την εντονότερη, συνεργασία με τον Ιδιωτικό Τομέα. Έχει μόνο να κερδίσει. Και οι Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, όχι μόνο στις υποδομές, αλλά και στις υπηρεσίες και η εκχώρηση δραστηριοτήτων (outsourcing) σε πεδία υποστηρικτικά, θα προχωρήσουν αποφασιστικά σε μια δική μας διακυβέρνηση.

Κυρίες και κύριοι, η ένταξη της γνώσης και της χρήσης της τεχνολογίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης είναι, για μένα προσωπικά, καθοριστικός παράγοντας. Από το δημοτικό σχολείο το παιδί θα πρέπει να εξοικειώνεται με το τεχνολογικό περιβάλλον, να το χειρίζεται, να μην το φοβάται. Χρειάζονται νέα προγράμματα εκπαίδευσης που θα εντάσσουν τη γνώση προγραμματισμού συστηματικά στο μείγμα όσων διδάσκουμε στα παιδιά μας. Θέλουμε μαζί με την Ιστορία και τη Φιλοσοφία, τα παιδιά μας πια να διδάσκονται και Προγραμματισμό. Όμως, κατά την άποψή μου, η πιο σημαντική εκπαιδευτική παράμετρος της ψηφιακής εποχής είναι η δια βίου μάθηση. Είναι αλλιώς να τρέχεις ασθμαίνοντας πίσω από την τεχνολογία και αλλιώς να την παρακολουθείς συνέχεια.

Η δια βίου μάθηση είναι μία “υποχρέωση” όλων. Των πολιτών, των επιχειρήσεων και της Πολιτείας. Ιδίως σε μια αγορά εργασίας, όπως η ελληνική, όπου τα προσόντα των αναζητούντων εργασία, απέχουν αρκετά από όσα ζητούν οι προσφέροντες εργασία, δηλαδή οι επιχειρήσεις. Η δια βίου μάθηση, λοιπόν, η κατάρτιση και επανακατάρτιση, δεν είναι απλά ο εύκολος τρόπος  να απορροφώνται τα κοινοτικά κονδύλια. Είμαστε αρκετά καλοί στο να επενδύουμε σε ντουβάρια, αλλά όχι σε δεξιότητες. Και αυτό πρέπει να αλλάξει. Έχω δεσμευθεί για ένα επιθετικό πρόγραμμα επανακατάρτισης ανέργων έως 35 ετών σε δεξιότητες προγραμματισμού. Μπορούμε, μέσα σε μία τριετία, να προσφέρουμε προγράμματα 500 ωρών, τρίμηνα έως εξάμηνα σεμινάρια,  σε 50.000 άνεργους συμπολίτες μας. Ειδικά όσοι προέρχονται από stem background μπορούν να βρουν μια ευκαιρία να χτίσουν μια νέα καριέρα. Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι καλύτερα να επιχειρήσεις να γίνεις προγραμματιστής παρά να περιμένεις εσαεί να διοριστείς καθηγητής σε ένα δημόσιο σχολείο.

Αν η Ψηφιακή Οικονομία γεννά ευκαιρίες για τους περισσότερους, υπάρχουν ορισμένοι που μπορεί να νιώθουν ότι απειλούνται. Σε πολλές συζητήσεις τίθεται το θέμα των θέσεων απασχόλησης και της πιθανής απώλειας θέσεων εργασίας που θα επιφέρει ο αυτοματισμός και η υψηλή τεχνολογία. Διάφορες μελέτες και αναλύσεις από Πανεπιστήμια, διεθνείς οργανισμούς και φορείς καταλήγουν σε διαφορετικά συμπεράσματα, όχι τόσο από μεθοδολογικά σφάλματα, αλλά από δικαιολογημένη αδυναμία να προδικάσει κανείς με ακρίβεια ένα αβέβαιο μέλλον, μια διαρκή και γρήγορη εξέλιξη. Καμία μελέτη δεν μπορεί να μας απαντήσει με ασφάλεια αν, πώς, πότε και σε ποιους κλάδους, θα υπάρξει απώλεια θέσεων απασχόλησης και αντίστοιχα δημιουργία νέων. Όμως, αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όλες οι θέσεις απασχόλησης, όλα τα επαγγέλματα θα επηρεαστούν από την τεχνολογία. Και για αυτό το λόγο πολίτες, κυβερνήσεις και επιχειρήσεις πρέπει να προετοιμαστούν.

Χρειάζονται νέες πολιτικές που θα ενισχύσουν τις δομές για την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και την ψηφιακή οικονομία. Νέες μορφές απασχόλησης και νέα επαγγέλματα κάνουν την εμφάνισή τους. Η λεγόμενη platform economy δημιουργεί ένα νέο τελείως διαφορετικό, σε σχέση με το παρελθόν, περιβάλλον απασχόλησης. Οι σημερινές αγορές εργασίας, κυρίως στις ανεπτυγμένες κοινωνίες και σε κάθε τομέα, υφίστανται βαθιές θεμελιώδεις αλλαγές. Δεν είναι υπερβολή αν πει κανείς ότι σήμερα δεν βιώνουμε μία κρίση στην απασχόληση, αλλά μία επανάσταση στο χώρο της απασχόλησης: Η δια βίου απασχόληση στον ίδιο τομέα είναι κάτι που μάλλον πια ανήκει στο παρελθόν. Σήμερα, οι εργαζόμενοι μπορεί να αλλάξουν όχι μόνο δουλειά, αλλά και κλάδους πολλές φορές στον εργασιακό τους βίο.

Το κλασικό «δυτικό» ωράριο «9 με 5», στην ίδια δουλειά, να παίρνει κανείς σύνταξη από την ίδια δουλειά, από αυτήν στην οποία ξεκίνησε, αυτό είναι μάλλον ξεπερασμένο. Σε περιβάλλον τέτοιας τεχνολογικής επανάστασης οι ίδιοι οι πολίτες, αλλά και οι επιχειρήσεις θα θέλουν συχνά να οργανώνουν ευέλικτα το χρόνο εργασίας τους, σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες. Για αυτό, η ευελιξία στην αγορά εργασίας και η προώθηση νέων τύπων συμβάσεων απασχόλησης μπορεί να ιδωθεί και ως ευκαιρία αύξησης της απασχόλησης, σε ένα περιβάλλον γήρανσης του πληθυσμού, ιδίως στην Ευρώπη και στις αναπτυγμένες οικονομίες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Η προώθηση πιο ευέλικτων και εξειδικευμένων μορφών απασχόλησης θα επιτρέψει την προσέλκυση ευάλωτων ομάδων (γυναικών, ατόμων με αναπηρία, μειονοτήτων) στην αγορά εργασίας. Θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων από το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας.  Όλα τα παραπάνω, πάντα με τρόπο που θα επιτρέπει στους εργοδότες να οργανώσουν αποτελεσματικά την παραγωγή και διάθεση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, αλλά και που θα διασφαλίζει όλα τα δικαιώματα των εργαζομένων.

Κυρίες και κύριοι, μην έχουμε αυταπάτες, η μετάβαση στην Ψηφιακή Οικονομία θα συντελεστεί. Είναι στο χέρι μας να είναι γρήγορη και αποδοτική, προς το συμφέρον πολιτών και επιχειρήσεων, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Εμείς έτοιμοι, αξιοποιώντας και την ευνοϊκή συγκυρία που φαίνεται να διαμορφώνεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και μετά και τις δικές μας πρωτοβουλίες σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, εστιάζει στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού στις οικονομίες των μελών της. Και εισηγείται στο νέο προϋπολογισμό της περιόδου 2021 – 2027 τη δημιουργία ενός νέου προγράμματος, ύψους 9,2 δισ. ευρώ για το σκοπό αυτό. Πρόκειται για έναν πολλαπλασιασμό των διαθέσιμων πόρων κατά 9 φορές σε σχέση με την τρέχουσα περίοδο.

Δυστυχώς, φοβάμαι ότι η σημερινή Κυβέρνηση δεν μπορεί να επωφεληθεί από αυτήν τη θετική εξέλιξη. Όχι μόνο γιατί δεν μπορεί να σχεδιάσει, όπως προανέφερα ούτε ένα αναπτυξιακό σχέδιο εδώ και τρία χρόνια. Αλλά και γιατί συχνά, δεν μπορούν καν να συνεννοηθούν τα στελέχη τους μεταξύ τους. Στην πολυδιαφημισμένη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Πολιτικής έχουν τοποθετηθεί δύο Γενικοί Γραμματείς σε λιγότερο από δύο έτη λειτουργίας, με τον τελευταίο μάλιστα να μην έχει εμπειρία στο αντικείμενο. Στο ίδιο διάστημα έχουν οδηγηθεί σε παραίτηση, δύο φορές, οι διευθυντές των υπηρεσιών της Γραμματείας, παρότι επιλέχθηκαν από τους Γενικούς Γραμματείς του ΣΥΡΙΖΑ. Το αποτέλεσμα -το ξέρετε καλύτερα από μένα-  είναι να μην υπάρχει ούτε ένα νέο έργο πληροφορικής που να έχει προκηρυχθεί  την τελευταία τριετία. Το γνωρίζετε πολύ καλά εσείς, ενώ το ομολογεί και ο αρμόδιος Υπουργός στις απαντήσεις που δίνει στον στενό κοινοβουλευτικό έλεγχο που του ασκούμε. Τα μόνα έργα που υλοποιούνται είναι αυτά στα οποία είχε ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία από προηγούμενες Κυβερνήσεις. Ακόμη και εκεί, όμως, καθυστερούν αδικαιολόγητα μέχρι και να τα κατακυρώσουν. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» που, αφού το πάγωσαν για 3 χρόνια, αποφάσισαν (για ένα μέρος του) πριν  από 2 μήνες ότι, ναι, είναι σύμφωνο με την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική. Ταυτόχρονα, ένα έργο προτεραιότητας, η εφαρμογή  των ψηφιακών υπογραφών στο Δημόσιο παίρνει αλλεπάλληλες παρατάσεις, ενώ έργα πληροφορικής εκατοντάδων εκατομμυρίων, που παρελήφθησαν στο τέλος του 2015, υπολειτουργούν στερώντας από πολίτες και επιχειρήσεις αναγκαίες ψηφιακές υπηρεσίες.

Το γνωρίζετε καλά ότι το Δημόσιο έχει στο παρελθόν, καταφέρει να υλοποιήσει σημαντικά έργα πληροφορικής όπως το Τaxis, η Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση, η Διαύγεια, το Εθνικό Σύστημα Δημοσίων Προμηθειών. Μόνο που η αποσπασματική εφαρμογή μεγάλων έργων δεν συνιστά στρατηγική.  Ο κλάδος σας, ένας κλάδος που συμβάλλει σήμερα κατά 8% στο Α.Ε.Π., αποτελείται, από πάνω από 5.000 επιχειρήσεις, απασχολεί πάνω από 250.000 εργαζόμενους, περιμένει κάτι περισσότερο. Το δικό μας πρόγραμμα, περιλαμβάνει 7 κρίσιμους τομείς παρέμβασης:

  1. Συντονιστική δομή σε επίπεδο Υπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ για τον αποτελεσματικό συντονισμό όλων των έργων. Ας μην κοροϊδευόμαστε, εάν δεν υπάρχει ισχυρή βούληση, από το κέντρο παραγωγής πολιτικής, δηλαδή από το πρωθυπουργικό γραφείο, είναι αδύνατον ένας Υπουργός μόνος του, χωρίς την απόλυτη κάλυψη του Πρωθυπουργού, να πετύχει τον απαραίτητο συντονισμό και την ομόνοια που απαιτείται, για την υλοποίηση περίπλοκων έργων.  

  1. Προώθηση της ανάπτυξης δικτύων νέας γενιάς υψηλών ταχυτήτων στο σύνολο της χώρας.

  1. Πραγματική επένδυση στην Οικονομία των Δεδομένων, με προώθηση των ανοικτών δεδομένων και υποστήριξη της εφαρμογής λύσεων τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυσή τους.

  1. Ευρύ πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων υψηλής εξειδίκευσης στις Τ.Π.Ε. για όλους τους ανέργους, αλλά κυρίως για αποφοίτους, Τ.Ε.Ε. Εισαγωγή του μαθήματος του προγραμματισμού με μεγαλύτερη ένταση στα σχολεία.

  1. Πέμπτον και ίσως σημαντικότερο από όλα. Πραγματικός Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Κράτους με ταχεία εισαγωγή ψηφιακών υπογραφών, αξιοποίηση του μεγάλου όγκου των δεδομένων και την ενεργοποίηση όλων των συστημάτων πληροφορικής  που έχουν παραδοθεί, και τη συμπλήρωση και επέκταση τους, όπου αυτό απαιτείται. 

Και απόλυτη προτεραιότητα πρέπει να δοθεί σε μια σειρά από έργα κορμού τα οποία είναι κρίσιμα για το ψηφιακό άλμα της Πατρίδας μας: Αναφέρω 7 μεγάλα έργα τα οποία, για μένα, αποτελούν απόλυτη προτεραιότητα. Ψηφιακές ταυτότητες με two way authentication,  δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής, ενιαίο ηλεκτρονικό σύστημα για την έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας, ηλεκτρονικός φάκελος υγείας, ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης δικαστικών υποθέσεων, ηλεκτρονικό εισιτήριο τουριστικών χώρων σε συνδυασμό με μια αναβαθμισμένη, τουριστική πύλη, απόλυτη αναβάθμιση του Ερμή και θέσπιση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης του πολίτη και έβδομον, κεντρικό ψηφιακό οργανόγραμμα δημόσιας διοίκησης με στοιχεία τα οποία υπάρχουν σήμερα.

  1. Εκτεταμένη εφαρμογή ευέλικτων διαφανών διαδικασιών στην ανάθεση των έργων πληροφορικής, όπως οι συμβάσεις-πλαίσιο, με τον τρόπο που αυτές εφαρμόζονται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

  1. Υποστήριξη ενός οικοσυστήματος επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας με ένα πλέγμα φορολογικών κινήτρων, όπως, φορολογικές απαλλαγές για R&D και μειωμένη φορολογία για έσοδα από πνευματική ιδιοκτησία.  

Όλα αυτά, όλες οι 7 αυτές κεντρικές προτεραιότητες,  κάτω από ένα ενιαίο όραμα:  Την άριστη εξυπηρέτηση, πολιτών, επιχειρήσεων, αλλά και επισκεπτών, μέσα από το δραστικό ψηφιακό μετασχηματισμό της δημόσιας διοίκησης.

Κυρίες και κύριοι, μέχρι σήμερα, η απουσία ενός οράματος για τη χώρα σε θέματα ψηφιακής πολιτικής ήταν ξεκάθαρη. Με το Πρόγραμμά μας πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε σύντομα να καλύψουμε το χαμένο έδαφος και ότι θα αρχίσουμε επιτέλους να συγκλίνουμε με τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας προς όφελος των πολιτών της χώρας μας. Είναι ίσως η τελευταία, μεγάλη ευκαιρία ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Πατρίδας μας. Το τελευταίο μεγάλο όραμα, αυτή η δύναμη η ενοποιητική, η οποία θα μας επιτρέψει, να κάνουμε όλοι μαζί, ένα μεγάλο άλμα, στο μέλλον. Θα το ξαναπώ: Δεν έχουμε την πολυτέλεια, να παραμείνουμε, ουραγοί της Ευρώπης, στα θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού. Εμείς έχουμε τη βούληση. Προσωπικά, έχω τη βούληση, αυτό το άλμα να το κάνουμε πράξη. Η Ελλάδα δεν μπορεί να μείνει άλλο πίσω. Το μέλλον μας ανήκει. Έχουμε το σχέδιο. Και σύντομα θα κληθούμε να το κάνουμε πράξη. Γιατί πραγματικά όλοι μας και ειδικά ο κλάδος, της τεχνολογίας, αξίζουμε καλύτερα. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσοχή σας.









Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024