
Θεσσαλονίκη, 26 Φεβρουαρίου 2024
Επιτυχημένο και επίκαιρο το 1ο Συνέδριο για την καινοτομία και την κοινωνική συνεταιριστική επιχειρηματικότητα με τίτλο «Καινοτομώ και μένω στον τόπο μου»
Επίκαιρο, σημαντικό και επιτυχημένο ήταν το 1ο Συνέδριο για την καινοτομία και την κοινωνική συνεταιριστική επιχειρηματικότητα, που διοργάνωσε στην Κοζάνη το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
Σημαντικό, γιατί, όπως αποδείχθηκε από τις εισηγήσεις, η Κοινωνική Οικονομία έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας, ενώ το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο ταιριάζει στην ελληνική περιφέρεια και ιδίως στη Δυτική Μακεδονία, που μετασχηματίζει την οικονομία της και διψάει για έξυπνες ιδέες και θέσεις εργασίας. Όπως προέκυψε εξάλλου, ο θεσμός των φορέων της αλληλέγγυας οικονομίας προσφέρεται για την υπηρέτηση των στόχων της συμπερίληψης, της ενσωμάτωσης και την καταπολέμηση των αποκλεισμών.
Επιτυχημένο, γιατί αποτέλεσε την πρώτη ολοκληρωμένη συνεδριακή προσπάθεια στον τομέα των ΚοινΣΕΠ, ενεργοποίησε τους εμπλεκόμενους, βρήκε μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή από τον κόσμο και έδωσε το έναυσμα για έναν δημιουργικό διάλογο στο θέμα.




