|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553
71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024)
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
SELECT LANGUAGE
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις
Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018
Παρεμβάσεις της πολιτικής κίνησης «ΕΘΝΟΣ & ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:Η ευθύνη υπουργών και η αναθεώρηση: το τέλος ενός fake news;
Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου στα ΝΕΑ (14.11.2018)
Η ευθύνη υπουργών και η αναθεώρηση: το τέλος ενός fake news;
Το πιο ώμο fake news των τελευταία ετών σε σχέση με το Σύνταγμα είναι ότι ο νόμος «Περί ευθύνης υπουργών» είναι μια νέα ρύθμιση του 2001. Μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ τον εμφανίζει ως νόμο δικό μου! Η αλήθεια είναι ότι η ρύθμιση περί ευθύνης των υπουργών διαμορφώθηκε στη σημερινή, σε γενικές γραμμές, μορφή της με το Σύνταγμα του 1864 και με τον σχετικό εκτελεστικό νόμο του 1877!
Με την αναθεώρηση του 2001 η ρύθμιση έγινε από πολλές πλευρές αυστηρότερη: Η Βουλή περιορίζεται στη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, ενώ η ανάκριση και κυρίως η παραπομπή στο ακροατήριο ανατίθεται σε πενταμελές δικαστικό συμβούλιο. Οι τυχόν συμμέτοχοι παραμένουν στη δικαιοδοσία των κοινών ποινικών δικαστηρίων. Καταργήθηκαν οι κατήγοροι βουλευτές. Διπλασιάστηκε πρακτικά η χρονική αρμοδιότητα της Βουλής μέχρι τη λήξη της δεύτερης αντί της πρώτης συνόδου της βουλευτικής περιόδου που ακολουθεί την τέλεση της πράξης. Όλα αυτά υπερψηφίστηκαν το 2001 από τους 268 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Μάλιστα δύο χρόνια αργότερα ο εκτελεστικός νόμος «Περί ευθύνης υπουργών» (νόμος 3126/2003) υπερψηφίστηκε και από τους βουλευτές του ΚΚΕ και του τότε Συνασπισμού!
Το 2001 ο δημόσιος βίος βρισκόταν ακόμη μέσα στο κλίμα της περιόδου 1989-1994. Το ζήτημα τότε ήταν η νέα κυβέρνηση να μην ποινικοποιεί τις επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας ή «βεντέτας». Ήταν ζωντανή η εμπειρία του 1989 με στόχο τον Α. Παπανδρέου, αλλά και η δίωξη κατά του πρώην πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη και υπουργών της κυβέρνησής του το 1993. Δεν είναι τυχαίο ότι η αναθεωρητική διαδικασία που κινήθηκε την 1.1.1995 και οδήγησε στην αναθεώρηση του 2001, ανακοινώθηκε παράλληλα με την αναστολή της δίωξης κατά του Κ. Μητσοτάκη και υπουργών της κυβέρνησής του. Ακολούθησε, θυμίζω, η αναθεώρηση του 2008 από την οποία απήχε το ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ και τα κόμματα της αριστεράς που μετείχαν, μπορούσαν, αν ήθελαν, να αναθεωρήσουν το άρθρο 86. Δεν το έκαναν γιατί είχαν συμφωνήσει και υπερψηφίσει.
Ήδη από το 2007 είχα προτείνει στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας αυτό που θεσπίστηκε το 2010 αλλά αρνείται να εφαρμόσει η σημερινή κυβέρνηση. Τη συγκρότηση συμβουλίου από δικαστικούς λειτουργούς για τον προκαταρκτικό έλεγχο της κατηγορίας και την υποβοήθηση του έργου της Βουλής ήδη από το πρώτο στάδιο, της προκαταρτικής εξέτασης. Μετά την εμπειρία της περιόδου 2015-2018 είναι αναγκαίο πράγματι, σε περίπτωση αναθεώρησης του Συντάγματος, η αρμοδιότητα του πενταμελούς δικαστικού συμβουλίου, που προβλέπεται από το 2001 για τη φάση μετά την παραπομπή στο Ειδικό Δικαστήριο, να ενεργοποιείται πολύ νωρίτερα, ώστε να καθίσταται πρακτικά αδύνατη η καταστρατήγηση των σχετικών διατάξεων από μία κοινοβουλευτική πλειοψηφία που θέλει να προστατεύσει παρανομούντα στελέχη της και να συκοφαντεί αντιπάλους της. Η φάση της Προκαταρκτικής Επιτροπής της Βουλής που υποδύεται τον ανακριτή και τον εισαγγελέα και καταστρατηγεί το Σύνταγμα, πρέπει να καταργηθεί.
Πρακτικά η ισχύουσα ρύθμιση, χωρίς τις πρόσφατες ερμηνευτικές ευρεσιτεχνίες των ΣΥΡΙΖΑ –ΑΝΕΛ, που επιχειρεί να διακρίνει μεταξύ πράξεων «κατά την άσκηση» και «επ´ευκαιρία της άσκησης» των καθηκόντων του υπουργού, επέτρεψε την ποινική δίωξη στις περιπτώσεις Τσοχατζόπουλου, Μαντέλη ( που εκδικάστηκαν ) και Παπαντωνίου (όπου έχει διατυπωθεί κατηγορία). Αντιθέτως, τα ερμηνευτικά τεχνάσματα των ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ γύρω από το άρθρο 86 συνδέθηκαν με τη σκευωρία και το φιάσκο της Novartis για τα πολιτικά πρόσωπα. Ο καθένας μπορεί να κάνει τη σύγκριση.
Το άρθρο 86 δεν εμποδίζει, όπως αποδείχθηκε, την εφαρμογή των κοινών ποινικών διατάξεων για νομιμοποίηση εσόδων που είναι έγκλημα διαρκές. Κατηγορίες κατά πολιτικών προσώπων χωρίς απτές αποδείξεις για χρηματισμό είναι η χαρά του κοινού συκοφάντη. Με αυτή την επιφύλαξη για τη ροπή προς τη συκοφαντία και την ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής, πράγματι δεν έχει νόημα η σύντομη παραγραφή των υπουργικών αδικημάτων. Αρκεί στην πράξη να επικρατήσει η λογική του κράτους δικαίου ώστε να υπάρχουν πρωθυπουργοί και υπουργοί διατεθειμένοι να βάζουν την υπογραφή τους χωρίς να φοβούνται πιθανή δίωξη τα επόμενα είκοσι χρόνια, με πρωτοβουλία μιας επόμενης εχθρικής ή λαϊκίστικης κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, ακόμη και χωρίς κανένα στοιχείο για χρηματισμό και «ξέπλυμα». Με μόνη βάση μια μεταγενέστερη πολιτική εκτίμηση για βλάβη των συμφερόντων του δημοσίου από μια πολιτική απόφαση, κάτι που μετατρέπεται σε ποινική κατηγορία για απιστία και παράβαση καθήκοντος.
Έχει επίσης καλλιεργηθεί στην ελληνική κοινή γνώμη η εντύπωση ότι στη χώρα μας ισχύει ένα προνομιακό καθεστώς ποινικής ευθύνης των υπουργών που συνιστά απόκλιση από τα ισχύοντα στην Ευρώπη. Πρόσφατη έκθεση της Επιτροπής για τη Δημοκρατία μέσω του Δικαίου ( Επιτροπή Βενετίας ) του Συμβουλίου της Ευρώπης για τη σχέση μεταξύ πολιτικής και ποινικής ευθύνης των υπουργών στα 47 κράτη μέλη, δείχνει ότι η Ελλάδα ακολουθεί το κεντρικό ευρωπαϊκό ρεύμα. Ανήκει μάλιστα στις χώρες μέλη που δεν προβλέπουν ιδιαίτερα υπουργικά αδικήματα καθώς για τους υπουργούς ισχύει ο Ποινικός Κώδικας και η κοινή ποινική νομοθεσία. Από πλευράς δε δικονομικών ρυθμίσεων η Ελλάδα ανήκει στην πλειοψηφία των χωρών που εξαρτούν την πρόοδο της διαδικασίας από σχετική απόφαση του Κοινοβουλίου. Ως προς το κρίσιμο μάλιστα ζήτημα του αρμόδιου δικαστηρίου, η Ελλάδα ανήκει στις χώρες εκείνες στις οποίες το αρμόδιο ειδικό δικαστήριο συγκροτείται μόνο από τακτικούς δικαστές, ενώ σε άλλες χώρες ( π.χ. Γαλλία) η ίδια η σύνθεση του ειδικού δικαστηρίου είναι πολιτική με τη συμμετοχή μελών των κοινοβουλίων ως δικαστών. Στις ΗΠΑ ως ειδικό δικαστήριο λειτουργεί η ίδια η Γερουσία.
Είναι συνεπώς άλλο ζήτημα οι βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν σε ένα συνταγματικό πλαίσιο που ισχύει στη χώρα μας σχεδόν δύο αιώνες και τελείως διαφορετικό ζήτημα η αναπαραγωγή fake news που παρεμποδίζουν μια ουσιώδη συζήτηση.
Στο ζήτημα της λεγόμενης βουλευτικής ασυλίας, τα πράγματα είναι απλούστερα. Η ασυλία έχει δυο όψεις. Η πρώτη ( άρθρο 61 παρ.1 ) είναι το ανεύθυνο του βουλευτή που «δεν καταδιώκεται, ούτε εξετάζεται για γνώμη ή ψήφο που έδωσε κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων» όπως αυτά νοούνται σε μια σύγχρονη κοινοβουλευτική δημοκρατία. Εξαιρείται μάλιστα ( άρθρο 61 παρ.2) το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης που διώκεται μετά από άδεια της Βουλής. Η παραδοσιακή αυτή ρύθμιση συμπληρώνεται με το βουλευτικό απόρρητο (άρθρο 61 παρ.3). Ο βουλευτής δεν έχει υποχρέωση μαρτυρίας για πληροφορίες που περιήλθαν σε αυτόν ή δόθηκαν από αυτόν κατά την άσκηση των καθηκόντων του ούτε για τα πρόσωπα που του έδωσαν τις πληροφορίες ή στα οποία αυτός τις έδωσε. Αντίστοιχες ρυθμίσεις προβλέπονται στο κοινό ποινικό δίκαιο για δημοσιογράφους, δικηγόρους, γιατρούς, πνευματικούς κ.ο.κ.
Η δεύτερη όψη - αυτή που υφίσταται κριτική - είναι το ακαταδίωκτο του βουλευτή (άρθρο 62) που αναφέρεται σε πράξεις ή παραλείψεις του πριν γίνει βουλευτής ή όσο είναι βουλευτής αλλά για θέματα που δεν αφορούν γνώμη ή ψήφο κατά την άσκηση των βουλευτικών καθηκόντων. «Όσο διαρκεί η βουλευτική περίοδος ο βουλευτής δεν διώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με άλλο τρόπο περιορίζεται χωρίς άδεια του σώματος» που πρέπει να παρασχεθεί μέσα σε τρεις μήνες χωρίς να υπολογίζεται ο χρόνος εκτός συνόδων, αλλιώς θεωρείται ότι δεν χορηγήθηκε. Με εξαίρεση τα αυτόφωρα κακουργήματα. Το ακαταδίωκτο παρατείνεται για τα λεγόμενα πολιτικά εγκλήματα και στο μεσοδιάστημα μεταξύ διάλυσης της Βουλής και ανακήρυξης των βουλευτών της επόμενης Βουλής. Ο αμιγώς πολιτικός και λειτουργικός χαρακτήρας του ακαταδίωκτου είναι συνεπώς προφανής. Δεν πρόκειται για προσωπικό προνόμιο του βουλευτή, αλλά για θεσμική εγγύηση της ομαλής λειτουργίας της Βουλής.
Τα τελευταία περίπου έξι χρόνια με το κριτήριο αυτό εφαρμόζεται -πλην κραυγαλέων εξαιρέσεων - η διάταξη αυτή από τη Βουλή, μετά από εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας. Αυτό φέρνει την πρακτική της Βουλής κοντά στη σύμφωνη με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) ερμηνεία και τη νομολογία του Δικαστηρίου του Στρασβούργου που έκρινε σε υποθέσεις ελληνικού ενδιαφέροντος ότι ακαταδίωκτο κατά το άρθρο 62 μπορεί να παρέχεται μόνο για πράξεις που συνδέονται άμεσα με τα κοινοβουλευτικά καθήκοντα. Λαμβάνει επίσης σοβαρά υπόψη τη δυνατότητα προβολής των τυχόν αξιώσεων τρίτου ( πολιτικώς ενάγοντος ) ενώπιον αστικού δικαστηρίου. Αυτό διασφαλίζεται στην ελληνική έννομη τάξη. Σε περίπτωση συνεπώς αναθεώρησης, το άρθρο 62 πρέπει να εναρμονισθεί πλήρως με τα κριτήρια της νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) προς την οποία έχει ήδη σε μεγάλο βαθμό συγκλίνει τα τελευταία χρόνια η πρακτική της Βουλής των Ελλήνων.
* Ο Ευάγγελος Βενιζέλος είναι πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, εισηγητής της πλειοψηφίας στην αναθεωρητική διαδικασία 1995-2001.
Το άρθρο (14.11.2018) αποτελεί το έκτο από τη σειρά επτά άρθρων που δημοσιεύονται καθημερινά στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ σχετικά με την αναθεώρηση του Συντάγματος
https://www.evenizelos.gr/mme/ articlesinthepress/419- articles2018/5889-fake-news. html
https://www.evenizelos.gr/mme/
Ο Ν. Δένδιας στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» του τηλεοπτικού σταθμού «Blue Sky»
Ο Ν. Δένδιας στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» του
τηλεοπτικού σταθμού «Blue Sky»
Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β’ Αθηνών της Νέας
Δημοκρατίας, Νίκος Δένδιας, συμμετείχε σε συζήτηση το βράδυ της Πέμπτης 15
Νοεμβρίου για τις πολιτικές εξελίξεις,
στην εκπομπή «Παρεμβάσεις» στον
τηλεοπτικό σταθμό «Blue Sky».
Μεταξύ άλλων ο κ. Δένδιας ανέφερε:
·
Δεν πρόκειται να κρίνω μια τέτοια απόφαση, για τη μη περικοπή των
συντάξεων, από το αν η Νέα Δημοκρατία,
θεωρητικά θα κέρδιζε κάποια δυσαρέσκεια ή όχι. Επί του πολιτικού θέματος η Νέα
Δημοκρατία έχει τοποθετηθεί με τον πιο πανηγυρικό τρόπο, είχε καταθέσει στη
Βουλή τροπολογία και είχε ζητήσει από την κυβέρνηση να την ψηφίσει, που τότε δεν το έκανε για τους δικούς της
λόγους. Νομίζω ότι η ελληνική οικογένεια με όσα έχει τραβήξει, με την ανεργία
που μεταφέρει και στηρίζει τα άνεργα μέλη της όλα αυτά τα χρόνια, δεν άντεχε
περαιτέρω περικοπές.
·
Η περικοπή του προγράμματος των δημοσίων επενδύσεων και η υψηλή φορολογία
είναι δύο αντιαναπτυξιακά φαινόμενα. Η υπερβολική φορολογία δημιουργεί μεν
υψηλά πλεονάσματα αλλά σωστά υπέδειξε ο κ. Κώνστας, τα υπερβολικά πλεονάσματα
δημιουργούν και ζητήματα. Μπορούν τα πλεονάσματα να σου δίνουν μια
διαχειριστική ευχέρεια τον πρώτο χρόνο να κάνεις κάτι, αλλά μακροχρόνια είναι
μια νάρκη που στέκεσαι πάνω και εκρήγνυται. Δεν υπάρχει καμία οικονομία στον
πλανήτη η οποία μπόρεσε να αναπτυχθεί με υπερφορολόγηση.
·
Πιστεύουμε στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, πιστεύουμε ότι μπορεί σε
μια χώρα σαν την Ελλάδα να είναι αναπτυξιακό εργαλείο. Είχε περιοριστεί και επί
δικών μας κυβερνήσεων αλλά εδώ το πράγμα παράγινε. Η συνεχής περικοπή του
προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων καταλήγει στο σημείο το κράτος να είναι
παρατηρητής στης οικονομίας, διανομέας επιδομάτων και όχι αναπτυξιακός μοχλός.
·
Η χώρα σε κάθε διεθνή δείκτη, όσον αφορά τη φιλικότητα στις επενδύσεις
πέφτει. Ο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, εάν εννοεί ότι
είναι υπέρ της επιχειρηματικότητας έχει μια λαμπρή ευκαιρία. Να εισηγηθεί και
να ψηφίσει φιλοαναπτυξιακά και φιλοεπιχειρηματικά μέτρα. Η χώρα χρειάζεται πάνω
από 100 δισ. ευρώ ξένες επενδύσεις.
·
Κάθε πρόβλεψη δείχνει κόπωση, δείχνει μη συνέχιση του αναπτυξιακού
ρυθμού. Η Ελλάδα πρέπει να πάει σε υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Με το 1% και
κάτι, η Ελλάδα δεν μπορεί να πάει πουθενά. Έχουμε χάσει πολλά “τρένα” της ισχυρής οικονομικής ανάπτυξης. Χάσαμε το
τρένο της Αμερικής και της Ευρώπης τον προηγούμενο χρόνο, με την ποσοτική χαλάρωση.
·
Το 2015 είχαμε την τεράστια κρίση, που ανέτρεψε τα θετικά της κυβέρνησης
Σαμαρά - Βενιζέλου. Είχαμε καταφέρει μετά από δύο χρόνια δύσκολα να αρχίσει να
αναπτύσσεται η οικονομία. Γυρίσαμε πίσω, χάσαμε
χρόνια.
·
Θυμάστε την πρόβλεψη για την ανάπτυξη το 2015; Ήταν πάνω από 4% και
βεβαίως πιστεύω ότι θα το πιάναμε. Δεν είναι θαύμα στα παγκόσμια χρονικά. Η
Πορτογαλία και η Κύπρος το κατάφεραν. Η Ελλάδα είχε κάθε δυνατότητα να το
πετύχει το 2015 εάν δεν ερχόταν ο ΣΥΡΙΖΑ.
·
Αυτή η κυβέρνηση να υπερηφανευθεί για ό,τι θέλει αλλά να υπερηφανευθεί
και για τη μείωση των φόρων; Εγώ δεν θέλω να δείξει καμία κατεύθυνση γιατί όλο
κατεύθυνση δείχνουμε, αλλά δεν βρίσκουμε
το τέλος. Η χώρα χρειάζεται ένα αναπτυξιακό σοκ, μείωση φορολογίας και
χρειάζεται να πεισθούν οι επενδυτές ότι η χώρα είναι φιλική στις επενδύσεις.
·
Εμείς πιστεύουμε ότι θα κερδίσουμε τις επόμενες εκλογές και όσο περνάει
ο καιρός, έχουμε και μια αυξημένη αυτοπεποίθηση ότι θα είμαστε και αυτοδύναμοι.
Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα ζητήσουμε βοήθεια από όλους, δε θα ζητήσουμε
συνεργασίες.
·
Στο όχι και τόσο απώτερο μέλλον, πρέπει να πληρώσει η χώρα σημαντικά
ποσά. Επίσης ακόμη δεν έχει κατακτήσει την πρόσβασή της στις αγορές. Το
ελληνικό ομόλογο που είναι μια ένδειξη,
είναι στο 4,86% σήμερα, το οποίο είναι εξαιρετικά υψηλό. Πιο υψηλό και
από της Ιταλίας η οποία αυτή τη στιγμή έχει ανοιχτό πόλεμο. Όλα αυτά δείχνουν
ότι το περιβάλλον είναι ναρκοθετημένο και αν δεν μπορέσουμε να πάρουμε γρήγορα
μέτρα και να πείσουμε κυρίως τις αγορές, γιατί εδώ το θέμα είναι ψυχολογικό,
των αγορών, της εσωτερικής αγοράς, των ξένων επενδυτών, τότε η χώρα πιθανόν να
έχει προβλήματα. Πρέπει να τους πείσουμε ότι εμείς είμαστε κάτι πολύ καλύτερο
από αυτή την κυβέρνηση.
·
Στο θέμα της Εκκλησίας δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός γιατί είμαι
εγγονός, δισέγγονος, τρισέγγονος παπά και αυτό πάει 17 γενιές πίσω. Από την
άλλη, πράγματι θέλουμε να είμαστε μια
σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα. Καλωσορίζω τον ΣΥΡΙΖΑ στο επίπεδο του ρεαλισμού, με
την λογική ότι άφησε τα παλιά περί χωρισμού Κράτους – Εκκλησίας και μπήκε σε
μια λογική συζήτησης με την Εκκλησία της Ελλάδος και της εύρεσης ενός κοινού
τόπου. Είναι αυτός ο κοινός τόπος που βρέθηκε ο άριστος; Φοβάμαι ότι δεν είναι.
·
Υπάρχει ένα θέμα εδώ και νομίζω οι κληρικοί σωστά το θέτουν. Η ελλαδική
Εκκλησία είναι μια απολύτως επισκοποκεντρική Εκκλησία. Κατά συνέπεια, υποθέτω ότι έχουν διάφορα ερωτήματα για το
πώς θα υλοποιηθεί κατά ορθό τρόπο μια τέτοια κατανόηση στην οποία το ελληνικό
κράτος θα αναλάμβανε μεν τη δυνατότητα μεταβίβασης του ποσού, αλλά όχι την
ευθύνη της διανομής και της εποπτείας. Τι θα σήμαινε αυτό για τη δική τους ζωή
και την καθημερινότητα, τι θα σήμαινε για τη δυνατότητά τους προσφυγής ίσως στα
διοικητικά δικαστήρια εάν αισθανόντουσαν ότι αδικούνται, εάν είχαν
συνταξιοδοτικό θέμα; Σε όλα αυτά, πρέπει να βρεθούν απαντήσεις, με πολύ μεγάλο
σεβασμό και με χαμηλούς τόνους, ακριβώς
γιατί μιλάμε για την Εκκλησία της Ελλάδος.
·
Έχω μια γενική θέση: Είμαι κατά της συνταγματικής “πολυλογίας” που στην
Ελλάδα δυστυχώς είναι ο κανόνας. Αυτό το Σύνταγμα, ό,τι προβλήματα έχουμε του
τα “φορτώνουμε” και στο τέλος τα μισά πράγματα που γίνονται να θεωρούνται
αντισυνταγματικά. Εγώ λέω ότι μπορούμε,
εάν δεν μπούμε στη συζήτηση με προκαταλήψεις αλλά με διάθεση να βρεθούν
λύσεις, πραγματικά να τις βρούμε στην ευρωπαϊκή Ελλάδα του 21ου αιώνα,
εκτιμώντας το εκκλησιαστικό φαινόμενο, την τεράστια παράδοση της Ορθοδοξίας, το
τι έχει προσφέρει στη χώρα και το γεγονός ότι είναι κομμάτι της ζωής των
περισσότερων Ελλήνων πολιτών. Από την άλλη βεβαίως πρέπει να υπάρχει απόλυτος
σεβασμός στην ελευθερία του καθενός να αυτοπροσδιορίζεται, να πιστεύει ό,τι
θέλει, με όποιο τρόπο κρίνει αυτός στο πλαίσιο μιας ευνοούμενης πολιτείας.
·
Και εγώ είχα συναντήσει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για τα αναπτυξιακά
προγράμματα της Εκκλησίας της Ελλάδος και ο κ. Σαμαράς και ο κ. Μητσοτάκης.
Αποδίδετε χαρακτηριστικά στον κ. Μητσοτάκη που δεν έχει και που είναι πολύ
δύσκολο να του προσδώσουμε. Να τον ονομάσουμε έναν “οπισθοδρομικό φανατικό”;
Για τον Θεό! Είναι προφανώς ένας εκσυγχρονιστής πολιτικός. Επίσης τον αδικείτε
λέγοντας ότι “τον κάνει ό,τι θέλει ο κ. Βορίδης και ο κ. Γεωργιάδης”.
·
Λέτε ότι δεν είμαστε προοδευτικοί. Τι εμποδίζει κάποιον να δεχτεί,
προσέξτε, όχι την άποψή μας για το άρθρο 16,
αλλά το να συζητηθεί το άρθρο 16; Εσείς που διεκδικείτε ως χώρος τον
“προοδευτισμό” ως στοιχείο πολιτικής παρουσίας και ως διακριτή σημαία; Από πού
προκύπτει ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κάνουν την Παιδεία πιο ανελαστική για
τις φτωχότερες κοινωνικές ομάδες; Είναι απολύτως οπισθοδρομικό αυτό που λέτε.
Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για τα ιδιωτικά μη-κερδοσκοπικά πανεπιστήμια, μια
θέση πολύ σοβαρή και σύγχρονη.
·
Εμείς λέμε στον ΣΥΡΙΖΑ για τη συνταγματική αναθεώρηση: Είναι σωστός ο
χρόνος; Πιθανότατα όχι, είμαστε παραμονές εκλογών. Δεύτερον, μπορούμε από αυτόν
τον μη κατάλληλο χρόνο να “γεννήσουμε” μια ευκαιρία; Η Νέα Δημοκρατία ζητά από
τον ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα να
δεχτούν να συζητήσουμε το άρθρο 16 και στην επόμενη Βουλή να αποφασίσουμε προς
ποια κατεύθυνση θα πάμε, αφού κατά την προεκλογική εκστρατεία έχουμε εξηγήσει
τη θέση μας στον ελληνικό λαό και αυτός δια της ψήφου του θα επικροτήσει τη
θέση μας ή όχι για τη συνταγματική αναθεώρηση.
·
Εμείς πιστεύουμε στα ιδιωτικά μη-κερδοσκοπικά πανεπιστήμια. Πιστεύουμε
αυτονόητα ότι πρέπει να υπάρχει έλεγχος του Κράτους. Αλίμονο εάν ο οποιοσδήποτε
στη χώρα αυτοαποκαλείται “πανεπιστήμιο”, αποδίδει πτυχία και τα διανέμει κατά
το δοκούν. Το Κράτος οφείλει να έχει έλεγχο στο πρόγραμμα σπουδών και οφείλει
να διαβεβαιώνει τον οποιονδήποτε αποδέκτη των υπηρεσιών εκπαίδευσης για την
αξιοπιστία των υπηρεσιών.
·
Τα δημόσια πανεπιστήμια έχουν μόνο να κερδίσουν από τον ανταγωνισμό. Υπάρχει σπουδαίο ανθρώπινο
δυναμικό καθηγητών που μπορεί να τα πάει πολύ πιο μπροστά και να ενταχθούν σε
ένα πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο. Αυτή τη στιγμή τα έχουμε αφήσει να “μαραζώνουν”
μέσα στις καταλήψεις, το άσυλο, την μη επικοινωνία με την αγορά και τις
επιχειρήσεις.
·
Ο διαρκής μύθος του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι αλλάξανε μεν πορεία το 2015 αλλά
κάνανε εκλογές ενδιάμεσα. Ναι, αλλά πρέπει να θυμηθεί κανείς με τι ατζέντα
έκανε τις εκλογές αυτές ο κ. Τσίπρας. Και τον Σεπτέμβριο του 2015 ο κ. Τσίπρας
υποσχέθηκε διάφορα πράγματα και δεν έκανε τίποτα από αυτά. Άρα η λογική που
έχει της επανα-νομιμοποίησής του είναι ψευδεπίγραφη. “Δούλεψε” την ελληνική
κοινωνία 2 φορές το 2015 και τώρα πάει να σκαρώσει πάλι το ίδιο παραμύθι, τώρα
με το παραμύθι της “εξόδου”. Δεν βγήκαμε από πουθενά, απλώς το μνημόνιο έληξε,
πέρασε ο χρόνος διάρκειάς του.
·
Θυμάστε το “θα τα καταργήσω όλα με ένα νόμο και ένα άρθρο”; Που είναι
όλα αυτά; Το μόνο που δεν έχει γίνει τώρα είναι ότι ενώ παλιά παίρναμε και
κάποια χρήματα, τώρα δεν έχουμε άλλα χρήματα να πάρουμε. Έχουμε το “μαξιλάρι”
και ο Θεός βοηθός. Δεν έχω αντίρρηση ότι
θα βοηθήσει, αλλά με στεναχωρεί ότι ανέβηκε το δημόσιο χρέος.
·
Τις ακραίες συνθήκες εσείς τις δημιουργήσατε το 2015. Το να λέτε ότι
εσείς αναλάβατε με ακραίες συνθήκες μου θυμίζει ανέκδοτο. Μετά το δημοψήφισμα ο
κ. Τσίπρας το έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια και τώρα ζητάει ενίσχυση των...
δημοψηφισμάτων! Αυτό είναι πρόκληση.
·
Λέτε μονίμως ότι “παράγουμε πλεόνασμα” σαν να είναι κάτι θετικό. Αυτό
που λέτε είναι η υπερφορολόγηση του Έλληνα. Είστε περήφανοι, να το καταλάβω;
Εάν ανέβαινε το ΑΕΠ κατά 10 μονάδες θα σας έλεγα συγχαρητήρια. Πλεόνασμα
παράγετε γιατί έχετε υπερφορολογήσει τον κόσμο!
·
Γιατί είναι καλό που πιάσατε 4,2%; Εάν στη λογική σας είναι ότι αυτό που
καταφέρατε είναι θετικό τότε πηγαίνετέ το στο 10%, φορολογείστε τα πάντα να
τελειώνουμε! Το υπερβολικό πλεόνασμα
είναι ζημιά για τη χώρα. Το ότι πήγατε από το 3,5% στο 4,2% ληστεύοντας τον
Έλληνα φορολογούμενο, δεν είναι επιτυχία σας, είναι αποτυχία σας και μάλιστα
μεγάλη. Το ότι σας δίνει αυτό τη δυνατότητα προεκλογικής επιδοματικής
πολιτικής, αυτό δεν είναι θετικό.
·
Ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να βάλει τη χώρα στο “τριπάκι” της όξυνσης και αυτό
πρέπει να αποφευχθεί. Με απλά και λογικά επιχειρήματα πρέπει να κατευθυνθούμε
προς μια βασική επιλογή: Τι πρέπει να γίνει στη χώρα μας από εδώ και πέρα.
Υπάρχει η δική μας πρόταση η οποία είναι καθαρή: Λιγότεροι φόροι, λιγότερες
ασφαλιστικές εισφορές, μεγαλύτερη οικονομική ανάπτυξη. Το κράτος να περιοριστεί
στο στρατηγικό του ρόλο ο οποίος περιλαμβάνει και το πρόγραμμα δημοσίων
επενδύσεων. Από την άλλη υπάρχει η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ: διορισμοί, διορισμοί,
διορισμοί! οποίους όμως θα κάνει η
επόμενη κυβέρνηση, όχι η δική του!
Υψηλάντου 7, Αθήνα Τ.Κ. 106 76
Τηλ.: 210322 4907, 210 722 9201, φαξ: 210 724 7573
ΟΒΑΜΑ FOUNDATION's update
|
Περιφέρεια Αττικής:πολλές σημαντικές δράσεις τουριστικής προβολής
|
Αμερικανικό Προξενείο στη Θεσσαλονίκη - ΕλληνοAμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο:επιχειρηματικές προοπτικές - καινοτομία στην Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα
Μία διαφορετική εκδήλωση πραγματοποίησε το Κέντρο Αστικής Μεταρρύθμισης σε συνεργασία με το Αμερικανικό Προξενείο στη Θεσσαλονίκη και το Ελληνο-αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο , που αφορούσε τις επιχειρηματικές προοπτικές και την καινοτομία στην Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την σημαντική παρουσία των Η.Π.Α. ως τιμώμενης χώρας στην 83η Δ.Ε.Θ. τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Oμιλητές στην εκδήλωση ήταν οι:
Gregory W. Pfleger, Jr., Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη, ο Chip Laitinen, Οικονομικός Ακόλουθος της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα, ο Αλέξανδρος Κωστόπουλος, από την Διοικούσα Επιτροπή του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και CEO της FORESIGHT και ο Ιωάννης Χουντής, Πρόεδρος του ΚΕ.ΑΣ.Μ.
Το διαφορετικό της εκδήλωσης ήταν η συμμετοχή περισσότερων από 170 νέων ανθρώπων της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν και το ενδιαφέρον της νέας γενιάς να αδράξει τις νέες προοπτικές που διαμορφώνονται.
Ο Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. κ. Pfleger σημείωσε πως υπάρχουν σημαντικές και ξεκάθαρες ευκαιρίες και προοπτικές για την Βόρεια Ελλάδα για τις οποίες οι Αμερικανικές επιχειρήσεις δείχνουν έντονο και σταθερό ενδιαφέρον.
Ο κ. Laitinen σημείωσε την ανάγκη να συνεχιστούν οι γενναίες μεταρρυθμίσεις για την ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας.
Ο Αλέξανδρος Κωστόπουλος ανέφερε ότι είναι μία μοναδική συγκυρία με πρωτόγνωρο ενδιαφέρον από τις αμερικανικές επιχειρήσεις και την αμερικανική κυβέρνηση, μία συγκυρία που το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο είναι αποφασισμένο μαζί με τα μέλη του και την κοινωνία να την αξιοποιήσουν στο μέγιστο.
Όλοι οι ομιλητές στάθηκαν στο γεγονός ότι το κοινό ήταν κυρίως νέοι άνθρωποι, φοιτητές, νέοι επιχειρηματίες και επαγγελματίες που συμμετείχαν με σημαντικές παρεμβάσεις στην συζήτηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ελληνοαμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο μέσω των επιτροπών του έχει ήδη παρουσιάσει δέσμη προτάσεων και άμεσων παρεμβάσεων ώστε να ενισχυθεί το ισχυρό momentum που παρουσιάζουν οι πολύπλευρες Ελληνοαμερικανικές σχέσεις.
Oμιλητές στην εκδήλωση ήταν οι:
Gregory W. Pfleger, Jr., Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη, ο Chip Laitinen, Οικονομικός Ακόλουθος της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα, ο Αλέξανδρος Κωστόπουλος, από την Διοικούσα Επιτροπή του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και CEO της FORESIGHT και ο Ιωάννης Χουντής, Πρόεδρος του ΚΕ.ΑΣ.Μ.
Το διαφορετικό της εκδήλωσης ήταν η συμμετοχή περισσότερων από 170 νέων ανθρώπων της Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν και το ενδιαφέρον της νέας γενιάς να αδράξει τις νέες προοπτικές που διαμορφώνονται.
Ο Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. κ. Pfleger σημείωσε πως υπάρχουν σημαντικές και ξεκάθαρες ευκαιρίες και προοπτικές για την Βόρεια Ελλάδα για τις οποίες οι Αμερικανικές επιχειρήσεις δείχνουν έντονο και σταθερό ενδιαφέρον.
Ο κ. Laitinen σημείωσε την ανάγκη να συνεχιστούν οι γενναίες μεταρρυθμίσεις για την ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας.
Ο Αλέξανδρος Κωστόπουλος ανέφερε ότι είναι μία μοναδική συγκυρία με πρωτόγνωρο ενδιαφέρον από τις αμερικανικές επιχειρήσεις και την αμερικανική κυβέρνηση, μία συγκυρία που το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο είναι αποφασισμένο μαζί με τα μέλη του και την κοινωνία να την αξιοποιήσουν στο μέγιστο.
Όλοι οι ομιλητές στάθηκαν στο γεγονός ότι το κοινό ήταν κυρίως νέοι άνθρωποι, φοιτητές, νέοι επιχειρηματίες και επαγγελματίες που συμμετείχαν με σημαντικές παρεμβάσεις στην συζήτηση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ελληνοαμερικάνικο Εμπορικό Επιμελητήριο μέσω των επιτροπών του έχει ήδη παρουσιάσει δέσμη προτάσεων και άμεσων παρεμβάσεων ώστε να ενισχυθεί το ισχυρό momentum που παρουσιάζουν οι πολύπλευρες Ελληνοαμερικανικές σχέσεις.
ΚΡΗΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ..η απαράμιλλη!!
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.