"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..O Iστοχώρος Γνώμης εκφραζόμενης με άρθρα των Γιάννη και Μαρίας Βαβουρανάκη καθώς και επιλεγμένων αρθρογράφων που δημοσιεύονται και ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA!! Η μετεξέλιξη μιας 22χρονης εκπληκτικής Εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022"που ιδρύθηκε το έτος 2000,έκλεισε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 για να επανέλθει με την αλλαγή του τίτλου της σε "η Χρήσιμη Εφημερίδα" προκειμένου να συνεχιστεί μια εξαίρετη πορεία 23 ετών

"η Χρήσιμη Εφημερίδα"..a new usefull beginning after twenty three wonderful years !!

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: κ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΤΑΒΛΑΡΙΔΟΥ-ΜΠΑΚΑΛΗ Θερμές Πασχαλινές Ευχές..-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ":ενημέρωση και 42 υποψήφιοι Ευρωβουλευτές..- ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:ενημέρωση..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,ΠΡΟΚΟΠΗ,ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ..-ΤΗΕ ΝΕW YORK TIMES:"Athens Turns Orange Under a Saharan Dust Cloud'..-aljazeera:Athens turns orange under North Africa’s Sahara dust clouds..-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ: ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ 2024..-CDC update..-H κατάρα του Τουταγχαμών, γιατί πέθαναν όλοι όσοι άνοιξαν τον τάφο του: Επιστήμονας λέει ότι ανακάλυψε την αιτία..-"ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ":Αγροτική Ενημέρωση..- Διενέργεια της αξιολόγησης του προσωπικού του δημοσίου τομέα για την αξιολογική περίοδο του έτους 2023..-ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΣ για το θέμα των καταγγελιών αποστολής emails σε Ελληνες Εξωτερικού..-ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΥΠΕΡΗΛΙΚΩΝ: "απαγορευτικό" ΟΠΕΚΑ-ΣτΕ..-ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ:'εναντίον' του ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ..-Όροι Εργασίας:Δεν Μπορούν να Υπολείπονται των Κατωτάτων Μισθολογικών Ορίων..-Πρόστιμα και Παύση Εργασιών σε Δεκάδες Οικοδομές και Εργοτάξια..-ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Κλήρωση για την Αντικατάσταση Μέλους Επιτροπής..-TTB Establishes the Yucaipa Valley American Viticultural Area..-CDU latest ..- Ίδρυμα Ευγενίδου:ΝΕΟ επεισόδιο Spase Series: Επιστροφή στην Σελήνη..-Council of the EU:Forward look..-IGCAT update..-ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..-Europe Direct Contact Centre:Απολογισμός των επιτευγμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2019..-Ο "Κύκλος Ιδεών" σας προσκαλεί στο συνέδριο για τα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης.....-Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γιάννη Χατζή,ομιλία.....-Επίσκεψη Αρχιεπισκόπου και Πρωθυπουργού στις δομές της Αρχιεπισκοπής στο Δήλεσι..- ΓΣΕΕ:ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ..-Prime Minister, Justin Trudeau, ....-"KINHMA ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ":ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ..-SPD news..-Kevin Kühnert | SPD:Deine Entscheidung jetzt ein Plakat zu kaufen..-Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας Αρχιπέλαγος,νεώτερα..-U.S.A.Board of Governors of the Federal Reserve System,update..-NATO news..-European Bank for Reconstruction and Development:update..-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ,ενημέρωση..-Ahepans Mourn Passing of Congressman Donald M. Payne, Jr...-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-OBAMA's newest..-Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών:Ευχές και πολύτιμες πληροφορίες..-ΒΑΤΑ MUSEUM newsletter..-"FINANCIAL TIMES" newsletter..-ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ πρόσφατη δραστηριότητα..-Background brief - Agriculture and Fisheries Council..-IMF Blog:Sub-Saharan Africa's Growth Requires Quality Education for Growing Popul..-EUROPEAN COMMISSION Finance news hub..-" Ημέρα Καριέρας ΔΥΠΑ"..-ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΠΕΚΕΠΕ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ: «Διατήρηση απειλούμενων αυτόχθονων φυλών αγροτικών ζώων»..-Τρόπος συνεδρίασης συλλογικών οργάνων των νομικών προσώπων των Ο.Τ.Α. .....-Βραχυχρόνιες μισθώσεις ακινήτων - Διευκρινίσεις για τη φορολογική μεταχείρισή τους..-ΑΑΔΕ: Ψηφιακή διαδικασία αμφισβήτησης ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα..-Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία για τη διασύνδεση POS - ταμειακών μηχανών..-ENΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ:"..παρατηρείται ότι συγκεκριμένοι συνήγοροι προτιμούν μία συγκρουσιακή μέθοδο υπεράσπισης.."..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..--

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών

Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών
O διευθύνων το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών κ. Ευάγγελος Καραμανές, το ερευνητικό και διοικητικό προσωπικό του Κέντρου σας εύχονται Καλό Πάσχα!

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές
ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Θερμές Πασχαλινές Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές

ΓΣΕΕ,Ευχές
ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ,Πασχαλινές Ευχές

Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τον προϋπολογισμό της ΕΕ: η Κοινή Γεωργική Πολιτική και η Κοινή Αλιευτική Πολιτική



Για να συμβάλει στην αποκατάσταση των οικονομικών και κοινωνικών ζημιών που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορονοϊού, στην επανεκκίνηση της ευρωπαϊκής ανάκαμψης και στην προστασία και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε στις 27 Μαΐου 2020 ένα σημαντικό σχέδιο ανάκαμψης για την Ευρώπη, το οποίο βασίζεται στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων που παρέχει ο προϋπολογισμός της ΕΕ. Η πρόταση αυτή περιλαμβάνει ένα νέο μέσο ανάκαμψης, το Next Generation EU, στο πλαίσιο ενός ανανεωμένου μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της ΕΕ. Στο πλαίσιο αυτό, η Επιτροπή προτείνει την ενίσχυση των διαθέσιμων κονδυλίων ώστε να στηριχθούν γεωργοί και αγροτικές περιοχές, καθώς και ο αλιευτικός τομέας, για την ανάκαμψη και την υλοποίηση της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, και ειδικότερα της νέας στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» και της νέας στρατηγικής για τη βιοποικιλότητα.
1) Ποια είναι η νέα πρόταση της Επιτροπής για τη χρηματοδότηση της Κοινής Γεωργικής Πολιτικής (ΚΓΠ) κατά την περίοδο 2021-2027;
Στο πλαίσιο του Next Generation EU, η Επιτροπή προτείνει την ενίσχυση του προϋπολογισμού για το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης κατά 15 δισ. EUR (16,5 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές) ώστε να στηριχθούν οι αγροτικές περιοχές για την υλοποίηση των διαρθρωτικών αλλαγών που είναι αναγκαίες σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Οι αγροτικές περιοχές θα έχουν ζωτικό ρόλο στην υλοποίηση της πράσινης μετάβασης. Η χρηματοδότηση αυτή θα τις βοηθήσει να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους για το κλίμα και το περιβάλλον που τίθενται με τη νέα στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και τη νέα στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο».

Στο πλαίσιο ενός ενισχυμένου μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της ΕΕ για την περίοδο 2021-2027, το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Εγγυήσεων (ΕΓΤΕ) της ΚΓΠ θα αυξηθεί κατά 4 δισ. EUR (4,5 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές), ενώ το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΕΓΤΑΑ) της ΚΓΠ θα αυξηθεί κατά επιπλέον 5 δισ. EUR (5,6 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές). Επιπρόσθετα, η Επιτροπή έχει προτείνει την αύξηση του προϋπολογισμού του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη» σε 94,4 δισ. EUR ώστε να ενισχυθεί η ευρωπαϊκή στήριξη για δραστηριότητες έρευνας και καινοτομίας στον τομέα της υγείας και του κλίματος.
2) Πόσο μεγάλα είναι αυτά τα ποσά συγκριτικά με την πρόταση του 2018 σε σταθερές και τρέχουσες τιμές;
Με την αναθεωρημένη πρότασή της για το ΠΔΠ, που υπέβαλε στις 27 Μαΐου 2020, η Επιτροπή προτείνει συνολική χρηματοδότηση για την Κοινή Γεωργική Πολιτική (ΚΓΠ) ύψους 348,3 δισ. EUR σε σταθερές τιμές (391,4 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές). Αυτό το συνολικό ποσό αποτελεί το άθροισμα των 258,3 δισ. EUR (290,7 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές) για το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Εγγυήσεων (ΕΓΤΕ – άμεσες ενισχύσεις και σχετικές με την αγορά δαπάνες) και των 90 δισ. EUR (100,7 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές) για το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΕΓΤΑΑ).
Όπως περιγράφεται στην πρόταση που υπέβαλε η Επιτροπή το 2018 για τη μελλοντική ΚΓΠ, τα κράτη μέλη θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν μεταξύ άμεσων ενισχύσεων και αγροτικής ανάπτυξης έως και το 15 % των κονδυλίων της ΚΓΠ που τους αναλογούν. Με τη δυνατότητα αυτή θα μπορούν να προσαρμόσουν καλύτερα την πολιτική στις προτεραιότητες του γεωργικού τους τομέα. 
Το 2018, η Επιτροπή είχε προτείνει προϋπολογισμό ύψους 365 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές για την ΚΓΠ, εκ των οποίων 286,2 δισ. EUR για το ΕΓΤΕ και περίπου 78,8 δισ. EUR για το ΕΓΤΑΑ. Ως τρέχουσα γραμμή βάσης της ΚΓΠ, τα κονδύλια της ΚΓΠ για το 2020 για την ΕΕ των 27 (άρα χωρίς να υπολογίζονται τα κονδύλια για το Ηνωμένο Βασίλειο) χρησιμοποιείται ως αναφορά και επταπλασιάζεται ώστε να αντιστοιχεί στα επόμενα επτά έτη του δημοσιονομικού πλαισίου: με τον τρόπο αυτό η γραμμή βάσης ανέρχεται σε 382,5 δισ. EUR.
Κατά συνέπεια, η αναθεωρημένη πρόταση για το ΠΔΠ όσον αφορά την ΚΓΠ, η οποία ανέρχεται σε 391,4 δισ. EUR σε τρέχουσες τιμές, αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 7 % της πρότασης του 2018, η οποία ανερχόταν σε 365 δισ. EUR, και αύξηση κατά 2 % σε σύγκριση με τη γραμμή βάσης (δηλαδή τη διατήρηση των κονδυλίων για την ΕΕ των 27 για το 2020 στα σημερινά επίπεδα κατά την περίοδο 2021-2027). Σε τιμές 2018, αυτή η πρόταση αντιστοιχεί σε 348,3 δισ. EUR, ή αλλιώς σε αύξηση επίσης κατά 7 % της πρότασης του 2018, η οποία ανερχόταν σε 324,3 δισ. EUR, και αύξηση κατά 2 % σε σύγκριση με τη γραμμή βάσης (δηλαδή τη διατήρηση των κονδυλίων για την ΕΕ των 27 για το 2020 στα σημερινά επίπεδα κατά την περίοδο 2021-2027).
Για λόγους διαφάνειας, η ανακοίνωση της προηγούμενης εβδομάδας για το ΠΔΠ αναφέρει αυτά τα ποσά και σε τρέχουσες τιμές και σε τιμές 2018.
Σύνοψη των προτεινόμενων κονδυλίων της ΚΓΠ για την περίοδο 2021-2027
(σε εκατ. EUR)
Τρέχουσες τιμές
Τιμές 2018
ΕΓΤΕ
290702
258251
ΕΓΤΑΑ
84255
75013
ΕΓΤΑΑ – Next Generation EU
16483
15000
ΣΥΝΟΛΟ
391440
348264
  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς χρηματοδοτείται η ΚΓΠ, βλ. εδώ.
  • Προϋπολογισμός της ΕΕ: δελτίο τύπου και ενημερωτικό δελτίο για την ΚΓΠ μετά το 2020 [1 Ιουνίου 2018]
3) Διατηρείται η προβλεπόμενη στην πρόταση του 2018 ευελιξία μεταξύ των πυλώνων της ΚΓΠ;
Όπως περιγράφεται στην πρόταση που υπέβαλε η Επιτροπή το 2018 για τη μελλοντική ΚΓΠ, τα κράτη μέλη θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν μεταξύ άμεσων ενισχύσεων και αγροτικής ανάπτυξης έως και το 15 % των κονδυλίων της ΚΓΠ που τους αναλογούν. Με τη δυνατότητα αυτή θα μπορούν να προσαρμόσουν καλύτερα την πολιτική στις προτεραιότητες του γεωργικού τους τομέα και να υλοποιήσουν καλύτερα τις φιλοδοξίες της Πράσινης Συμφωνίας.
4) Και τα ποσοστά συγχρηματοδότησης για την αγροτική ανάπτυξη;
Τα ποσοστά συγχρηματοδότησης για την αγροτική ανάπτυξη σύμφωνα με την αναθεωρημένη πρόταση παραμένουν αυτά που προτάθηκαν τον Μάιο του 2018: 70 % για λιγότερο ανεπτυγμένες περιφέρειες, POSEI και νησιά του Αιγαίου Πελάγους· 43 % για άλλες περιφέρειες· 65 % για γεωργοπεριβαλλοντική στήριξη· 80 % για ορισμένα είδη στήριξης της αγροτικής ανάπτυξης (π.χ. LEADER)· 100 % για ποσά που μεταφέρονται από άμεσες ενισχύσεις.
5) Πώς θα λειτουργήσουν οι δαπάνες στο πλαίσιο του Next Generation EU; Θα ισχύσουν προϋποθέσεις; Ή θα διέπονται από γενικούς κανόνες αγροτικής ανάπτυξης;
Οι αγροτικές περιοχές θα έχουν ζωτικό ρόλο στην υλοποίηση της πράσινης μετάβασης και την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της Ευρώπης για το κλίμα και το περιβάλλον. Η Επιτροπή προτείνει την ενίσχυση του προϋπολογισμού για το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης κατά 15 δισ. EUR στο πλαίσιο του Next Generation EU, ώστε να στηριχθούν οι γεωργοί και οι αγροτικές περιοχές για την υλοποίηση των διαρθρωτικών αλλαγών που είναι αναγκαίες σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, και ιδίως για να στηριχθεί η επίτευξη των φιλόδοξων στόχων της νέας στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» και της νέας στρατηγικής για τη βιοποικιλότητα.
Σε αυτήν τη μετάβαση, ζωτικό ρόλο θα έχουν τα στρατηγικά σχέδια για την ΚΓΠ. Στα στρατηγικά τους σχέδια για την ΚΓΠ, τα κράτη μέλη θα πρέπει να διευκρινίζουν τον τρόπο με τον οποίο προτίθενται να επιτύχουν αυτούς τους διάφορους στόχους, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής ανάκαμψης, και να εξασφαλίσουν ότι οι γεωργοί τους πληρούν όλες τους τις απαιτήσεις σε σχέση με το περιβάλλον και το κλίμα. Επίσης, θα αναλύεται λεπτομερώς ο τρόπος με τον οποίο θα χρησιμοποιούν χρηματοδότηση και από τους δύο πυλώνες της ΚΓΠ για τη στήριξη της στρατηγικής τους. Θα καθορίζονται και θα αξιολογούνται μετρήσιμοι στόχοι κάθε έτος για την αποτίμηση της προόδου. Για περισσότερες πληροφορίες, βλ.: Η συμβατότητα της μεταρρύθμισης της ΚΓΠ με τις φιλοδοξίες της Πράσινης Συμφωνίας.
6) Πώς θα διατεθεί η χρηματοδότηση της ΚΓΠ; Πώς κατανέμονται τα κονδύλια ανά κράτος μέλος;
Όσον αφορά τον πρώτο πυλώνα της κοινής γεωργικής πολιτικής, η πρόταση της Επιτροπής για το ΠΔΠ αναφέρει τα ετήσια ποσά χρηματοδότησης που θα είναι διαθέσιμα. Τα κονδύλια αυτά θα χρησιμοποιηθούν πρωτίστως για τις άμεσες ενισχύσεις προς τους γεωργούς, συμπεριλαμβανομένων των οικολογικών προγραμμάτων, καθώς και για σχετικές με την αγορά δαπάνες, όπως τα εθνικά προγράμματα στήριξης του αμπελοοινικού τομέα, η στήριξη οργανώσεων παραγωγών στον τομέα των οπωροκηπευτικών, τα προγράμματα για τα σχολεία, η στήριξη των εξόχως απόκεντρων περιοχών και των μικρών νησιών του Αιγαίου, οι δράσεις γεωργικής πληροφόρησης κ.λπ.
Για τον δεύτερο πυλώνα της κοινής γεωργικής πολιτικής, στη δέσμη για το ΠΔΠ καθορίζονται τα ετήσια ποσά που θα είναι διαθέσιμα. Τα επιπλέον 15 δισ. EUR για τις αγροτικές περιοχές στο πλαίσιο του Next Generation EU θα προστεθούν στα κονδύλια των κρατών μελών για τα έτη 2022 έως 2024, αναλογικά με τα κονδύλια για την αγροτική ανάπτυξη που προτάθηκαν το 2018.
7) Οι προτάσεις του 2018 για τη μεταρρύθμιση της ΚΓΠ είναι συμβατές με την Πράσινη Συμφωνία;
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζήτησε από την Επιτροπή να αξιολογήσει τη συμβολή της ΚΓΠ (πρόταση του 2018) στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Στις 20 Μαΐου η Επιτροπή δημοσίευσε την αξιολόγησή της (μαζί με τη στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» και τη στρατηγική για τη βιοποικιλότητα). Η Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι:
  • Η πρόταση της Επιτροπής για τη μεταρρύθμιση της ΚΓΠ είναι συμβατή με την Πράσινη Συμφωνία και τις σχετικές στρατηγικές της, όπως η στρατηγική «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» και η στρατηγική για τη βιοποικιλότητα, και έχει τις δυνατότητες να εξυπηρετήσει τις φιλοδοξίες της Πράσινης Συμφωνίας.
  • Ωστόσο, η ικανότητα της μελλοντικής ΚΓΠ να εξυπηρετήσει τις φιλοδοξίες της Πράσινης Συμφωνίας εξαρτάται από διάφορες πτυχές, οι οποίες κυμαίνονται από τη διάθεση επαρκούς ποσοστού του προϋπολογισμού της ΕΕ για κάθε πυλώνα της ΚΓΠ έως τις βασικές διατάξεις της πρότασης της Επιτροπής, οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν στην τελική νομοθεσία της ΚΓΠ, όπως θα συμφωνηθεί από το Συμβούλιο και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Οι βασικές αυτές διατάξεις περιλαμβάνουν ιδίως:
    • μια κατάλληλη αρχή περί «μη οπισθοδρόμησης» που θα υποχρεώνει τα κράτη μέλη να επιδεικνύουν, στα στρατηγικά τους σχέδια για την ΚΓΠ, υψηλότερες φιλοδοξίες από ό,τι σήμερα όσον αφορά τους στόχους που αφορούν το περιβάλλον και το κλίμα·
    • ένα φιλόδοξο σύστημα αιρεσιμότητας με το οποίο θα διατηρούνται βασικά πρότυπα (ιδίως για την αμειψισπορά, την κάλυψη του εδάφους, τη διατήρηση των μόνιμων βοσκοτόπων, τις γεωργικές εκτάσεις που διατίθενται για μη παραγωγικές περιοχές ή στοιχεία)·
    • υποχρεωτικά οικολογικά προγράμματα·
    • οριοθετημένες δαπάνες για το περιβάλλον και το κλίμα ύψους 30 % του προϋπολογισμού αγροτικής ανάπτυξης για κάθε στρατηγικό σχέδιο για την ΚΓΠ, εκτός από ενισχύσεις για περιοχές με φυσικούς περιορισμούς, καθώς και οριοθέτηση των τομεακών παρεμβάσεων·
    • απαιτήσεις συλλογής δεδομένων και κοινές προσεγγίσεις όσον αφορά τα δεδομένα μεταξύ των διαφόρων πολιτικών·
    • διατάξεις για τη βελτίωση της θέσης των γεωργών στην αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων·
  • Ορισμένες βελτιώσεις στην τελική νομοθεσία της ΚΓΠ θα καλύψουν τα κενά που εντοπίστηκαν και θα ενισχύσουν τα τελικά νομικά κείμενα της ΚΓΠ ώστε να βοηθηθεί η υλοποίηση των φιλοδοξιών της Πράσινης Συμφωνίας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται:
    • ελάχιστες οριοθετημένες δαπάνες για οικολογικά προγράμματα και πρόσθετες ενδείξεις όσον αφορά τις γεωργικές πρακτικές που θα ήταν δυνατό να στηριχθούν από οικολογικά προγράμματα·
    • ενσωμάτωση στην ΚΓΠ των σχετικών στοιχείων της νομοθεσίας για την καλή μεταχείριση των ζώων και τη μικροβιακή αντοχή, π.χ. στο παράρτημα XI·
Τα συμπεράσματα αυτά θα αποτελέσουν για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον γνώμονα κατά τη διάρκεια των μελλοντικών διαπραγματεύσεων για την ΚΓΠ με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
8) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις για τη μελλοντική ΚΓΠ;
Οι προτάσεις της Επιτροπής για την ΚΓΠ βρίσκονται στο στάδιο νομοθετικής επεξεργασίας από τους συννομοθέτες (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο). Είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η επεξεργασία το συντομότερο δυνατόν για να διασφαλιστεί σαφήνεια και ασφάλεια τόσο για τους γεωργούς όσο και για τις εθνικές διοικήσεις.
9) Ποια είναι η νέα πρόταση της Επιτροπής για τη χρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Θάλασσας και Αλιείας κατά την περίοδο 2021-2027;
Στο πλαίσιο ενός ενισχυμένου μακροπρόθεσμου προϋπολογισμού της ΕΕ για την περίοδο 2021-2027, το Ευρωπαϊκό Ταμείο Θάλασσας και Αλιείας (ΕΤΘΑ) θα αυξηθεί κατά 500 εκατ. EUR ώστε να ενισχυθεί η ανθεκτικότητα του αλιευτικού τομέα και να δημιουργηθούν οι αναγκαίες δυνατότητες για τη διαχείριση κρίσεων. Πρόκειται για αύξηση άνω του 8 % σε σύγκριση με τον προϋπολογισμό που είχε αρχικά προταθεί για το ΕΤΘΑ το 2018.
Το σύνολο της χρηματοδότησης του ΕΤΘΑ θα εξακολουθήσει να προάγει την επίτευξη των οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών στόχων της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής. Η επίτευξη βιώσιμης αλιείας αποτελεί επένδυση στην ανθεκτικότητα του τομέα στην ΕΕ, καθώς και στο μέλλον των απασχολούμενων στον τομέα.
Το ΕΤΘΑ θα εξακολουθήσει να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής για τη βιοποικιλότητα και της στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο» για το 2030.
10) Πού θα διατεθεί η πρόσθετη χρηματοδότηση;
Όταν εγκριθεί το ΕΤΘΑ για την επόμενη περίοδο δημοσιονομικού προγραμματισμού, η πρόσθετη χρηματοδότηση θα τροφοδοτήσει τα προγράμματα ΕΤΘΑ των κρατών μελών και θα υπηρετεί τους στόχους του σχεδίου ανάκαμψης, το οποίο αποσκοπεί στην αποκατάσταση των βραχυπρόθεσμων ζημιών από την κρίση με βιώσιμο τρόπο. Η πρόσθετη χρηματοδότηση αναμένεται ότι θα συμβάλει στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας του τομέα της αλιείας και της υδατοκαλλιέργειας, καθώς και ότι θα δημιουργήσει τις δυνατότητες για τη διαχείριση κρίσεων, μεταξύ άλλων καθιστώντας την αλιεία περισσότερο βιώσιμη.
11) Ποιους στόχους επιδιώκει να επιτύχει το μελλοντικό ΕΤΘΑ;
Σύμφωνα με τις αρχές της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής, στόχος του ΕΤΘΑ για την περίοδο 2021-2027 θα εξακολουθήσει να είναι:
  • να διασφαλίζει βιώσιμη διαχείριση των ιχθυαποθεμάτων και να περιορίζει τις αρνητικές επιπτώσεις από τις αλιευτικές δραστηριότητες στο θαλάσσιο οικοσύστημα·
  • να δημιουργεί συνθήκες για οικονομικά βιώσιμο και ανταγωνιστικό τομέα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, συμβάλλοντας έτσι στην επισιτιστική ασφάλεια της Ένωσης·
  • να συμβάλλει σε ένα δίκαιο επίπεδο ζωής για όσους εξαρτώνται από αλιευτικές δραστηριότητες, και ιδίως από την αλιεία μικρής κλίμακας·
  • να προωθεί δραστηριότητες παράκτιας αλιείας·
  • να βελτιώνει την αλυσίδα αξίας και την ποιότητα των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας·
  • να λαμβάνει υπόψη το συμφέρον τόσο των καταναλωτών όσο και των παραγωγών·
  • να ενισχύει την ανάπτυξη μιας βιώσιμης γαλάζιας οικονομίας και να προάγει την ευημερία των παράκτιων κοινοτήτων·
  •  να ενισχύει τη διεθνή διακυβέρνηση των ωκεανών και να διασφαλίζει ασφαλείς, προστατευόμενες, καθαρές θάλασσες και ωκεανούς που υπόκεινται σε βιώσιμη διαχείριση.
12) Πώς λειτουργεί το ΕΤΘΑ;
Το Ταμείο χρησιμοποιείται για τη συγχρηματοδότηση έργων, μαζί με εθνική χρηματοδότηση. Σε κάθε κράτος μέλος διατίθεται ένα μερίδιο από τον συνολικό προϋπολογισμό του Ταμείου, με βάση το μέγεθος του αλιευτικού του κλάδου. Στη συνέχεια, κάθε κράτος μέλος καταρτίζει πρόγραμμα στο οποίο εμφανίζεται το πώς προτίθεται να δαπανήσει τα κονδύλια. Όταν η Επιτροπή εγκρίνει αυτό το πρόγραμμα, εναπόκειται πλέον στις εθνικές αρχές να αποφασίσουν ποια έργα θα χρηματοδοτηθούν. Οι εθνικές αρχές και η Επιτροπή έχουν από κοινού την ευθύνη εκτέλεσης του προγράμματος.
13) Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις για το μελλοντικό ΕΤΘΑ;
Η πρόταση της Επιτροπής για το ΕΤΘΑ βρίσκεται στο στάδιο νομοθετικής επεξεργασίας από τους συννομοθέτες (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο). Οι τριμερείς διάλογοι ξεκίνησαν στα τέλη του 2019 και βρίσκονται σε εξέλιξη. Είναι σημαντικό να ολοκληρωθεί η επεξεργασία το συντομότερο δυνατόν για να διασφαλιστεί σαφήνεια και ασφάλεια για τον τομέα της αλιείας, τον τομέα της υδατοκαλλιέργειας, αλλά και για τις εθνικές διοικήσεις.

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι δύο (22) χρόνια, στήριζε τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, προέβαλε με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό τόσο της Τοπικής όσο και της Κεντρικής Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι δυο ολόκληρα χρόνια, έδινε βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στήριζε τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, πρόβαλλε με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημέρωνε για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενήθηκε στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», στην διακοπείσα πλέον ηλεκτρονική έκδοσή της, ήταν ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Υπήρξε ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολάμβανε όμως του Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενούσε ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη-κάτι που συνεχίζεται και σήμερα- πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διέγραψε μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα (που συνεχίζεται ως σήμερα). Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διεκδίκησε και κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκε, με «εξετάσεις» εικοσιδύο ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022

ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022
ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2022