"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024) 
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104 
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ AHEPA E-News..-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..- NATO update..-Prime Minister Justin Trudeau....-Hungarian presidency of the Council of the European Union news..-KREMLIN's Weekly information newsletter ..-NORWAY's news..-APEC latest..-ΕΒΕΑ πρόσφατη ενημέρωση..-ΣΕΒ: εκδήλωση «Ψηφιακές τεχνολογίες για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος: Πρακτικά βήματα και οφέλη για τις επιχειρήσεις», .-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΖΩΟΦΙΛΙΑΣ 2024 -ΚΥΡΙΑΚΗ 6/10/2024, 12:00-18:00, ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ..-O AΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ για τις παράνομες γεωτρήσεις..-ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ,έξω απο τον Αρειο Πάγο.....- ΟΠΕΚΕΠΕ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΙΜΗ ΒΑΜΒΑΚΟΣ..-ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ : υβριδική συνάντηση του ΔΣ με τον Υπουργό Υγείας..-Obama Foundation ,update..- EUROPEAN BANK,update..-European Stability Mechanism:ESM completes 2024 funding, raises €2 billion with bond sale..-EUROPEAN YOUTH PRESS,update..-OBAMA's latest news..-FINANCE-NEWSLETTER@ec.europa.eu,update..-Εκθεση της Bella Easton με τίτλο «Τα πάντα ρει»..- George Tatakis :New Episode: Revealing Retrometaverse paintings..-"EΘΝΟΣ" Ειδήσεις..-IMF latest..-ΣτΕ:χαιρετισμός Προέδρου Μιχ. Πικραμένου κατά την ορκωμοσία των νέων εισηγητών ενώπιον της Ολομέλειας..-"TO BHMA" Eιδήσεις..-IMF weekend read..-"ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ" Ειδήσεις..-ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ: με επιστολή στον Υπουργό Υγείας,διατύπωσε τις θέσεις του, επί του Νομοσχεδίου για τον Προσωπικό Ιατρό..- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

"ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ":ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ FAKE NEWS


Αθήνα, 31.3.2020
 
«Απίστευτο: Επίδομα έως € 3000 στους υπαλλήλους της Ε.Ρ.Τ.»

(Πηγή: ΜΜΕ & social media)

Ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού προς τους ανθρώπους που εργάζονται νυχθημερόν στα κτίρια της Ε.Ρ.Τ. και στο ρεπορτάζ σε όλη την επικράτεια για να επιτελέσουν την αποστολή της υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, η διοίκηση της Ε.Ρ.Τ. αποφάσισε να καλύψει για τις αμέσως επόμενες εβδομάδες την καθημερινή τους εστίαση ΜΕΧΡΙ του ύψους των 5 ευρώ ημερησίως, αποκλειστικά με την προσκόμιση αποδείξεων από τον κάθε εργαζόμενο και ΜΟΝΟΝ για εκείνους που δεν εργάζονται από τα σπίτια τους, όπως συμβαίνει για προφανείς λόγους με την πλειονότητα του προσωπικού.

Τα 3000 ευρώ που εμφανίστηκαν σε ρεπορτάζ ως τάχα έξτρα αμοιβή ενός εκάστου δημοσιογράφου ή ενός εκάστου τεχνικού, αφορούν το ΣΥΝΟΛΟ των εργαζομένων στη διεύθυνση ενημέρωσης. Ο δε λόγος που εγκρίθηκαν με τη διαδικασία της πάγιας προκαταβολής είναι γιατί αυτός ήταν ο μόνος πρόσφορος και νόμιμος τρόπος.

Επομένως τα «μέχρι 3000 ανά εργαζόμενο» είναι στην πραγματικότητα μέχρι 5 ευρώ την ημέρα εργασίας ανά εργαζόμενο με την προσκόμιση αποδείξεων, αποκλειστικά για όσους δεν δουλεύουν από το σπίτι. Εκείνους δηλαδή που τις τελευταίες εβδομάδες σηκώνουν το βάρος της συνεχούς ενημέρωσης, των διαγγελμάτων του Πρωθυπουργού, της καθημερινής ενημέρωσης Τσιόδρα-Χαρδαλιά, των ανακοινώσεων έκτακτων μέτρων από τους αρμόδιους Υπουργούς, των κυβερνητικών briefing καθώς και των δηλώσεων Αρχηγών και Εκπροσώπων κομμάτων, που καλύπτονται αποκλειστικά από την Ε.Ρ.Τ. η οποία δίνει το υλικό δωρεάν σε όλα τα υπόλοιπα ΜΜΕ.

Ιmperial College London:Coronavirus pandemic could have caused 40 million deaths if left unchecked

Coronavirus pandemic could have caused 40 million deaths if left unchecked

The outbreak of COVID-19 would likely have caused 40 million deaths this year in the absence of any preventative measures.
This is one of the findings of a new analysis by researchers at Imperial College London, which estimated the potential scale of the coronavirus pandemic across the globe, highlighting that failure to mitigate the impact could lead to huge loss of life.
Researchers included a number of scenarios, such as what would have happened if the world had not reacted to COVID-19 (the “unmitigated scenario”). They also included two scenarios incorporating social distancing, which result in a single-peaked epidemic (“mitigated scenarios”), and several scenarios for suppressing the spread of the disease that can have the largest overall impact in terms of reducing disease and deaths. ...

"...Στην τελευταία έκθεση, η ομάδα δείχνει ότι η ταχεία υιοθέτηση αποδεδειγμένων μέτρων δημόσιας υγείας - συμπεριλαμβανομένης της δοκιμής και της απομόνωσης των περιπτώσεων και της ευρύτερης κοινωνικής αποστασιοποίησης για την πρόληψη της περαιτέρω διαβίβασης - είναι κρίσιμης σημασίας για τον περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας...."
"..Η ενεργή δράση έχει την δύναμη να μειώσει τη θνησιμότητα κατά 95 τοις εκατό, εξοικονομώντας 38.7 εκατομμύρια ζωές..."

Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA (ΦΕΚ)

Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA (ΦΕΚ)

Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA (ΦΕΚ)
Πως θα ελέγχονται οι προϋπολογισμοί των ΟΤΑ και Ποιες θα είναι οι κυρώσεις
Στο ΦΕΚ  2942/Β/20-7-2018 δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ οικ.34574/2018, Σκουρλέτη και Χουλιαράκη με θέμα τον υπολογισμό των οικονομικών αποτελεσμάτων και την παρακολούθηση των προϋπολογισμών των OTA και των νομικών τους προσώπων από το «Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA».
Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, συστάθηκε με το άρθρο 4 του ν. 4111/2013 με στόχο τη διασφάλιση της οικονομικής αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α..
Σκοπός του Παρατηρητηρίου είναι η κατάρτιση από τους Ο.Τ.Α. ρεαλιστικών και ισοσκελισμένων προϋπολογισμών και απολογισμών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ισχύουσα δημοσιονομική νομοθεσία, καθώς και η παρακολούθηση σε μηνιαία βάση της εκτέλεσης των προϋπολογισμών των Ο.Τ.Α. και των νομικών τους προσώπων που εντάσσονται στο Μητρώο των Φορέων Γενικής Κυβέρνησης. Το Παρατηρητήριο παρέχει γνώμη στους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών επί των σχεδίων των προϋπολογισμών, διατυπώνοντας προτάσεις, προκειμένου να επιτευχθεί ο ανωτέρω σκοπός. Οι προτάσεις του Παρατηρητηρίου λαμβάνονται υπόψη για την κατάρτιση του ενοποιημένου προϋπολογισμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που αποτυπώνεται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.


Σχετικά με τη λειτουργία του, το ΦΕΚ αναφέρει:
Το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA ελέγχει την ορθή εκτέλεση των προϋπολογισμών των OTA και των νομικών προσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που είναι ενταγμένα στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης (ΜΦΓΚ, υποτομέας S.1313 «Τοπική Αυτοδιοίκηση»), όπως αυτοί αποτυπώνονται στο «Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης» (ΟΠΔ). Το ΟΠΔ συνοψίζει τον ετήσιο προϋπολογισμό των υπόχρεων φορέων σε μηνιαίους και τριμηνιαίους στόχους οικονομικών αποτελεσμάτων, ήτοι σε στόχους εσόδων, εξόδων, ταμειακού αποτελέσματος, ύψους απλήρωτων υποχρεώσεων και οικονομικού αποτελέσματος, όπως αυτά τα μεγέθη ορίζονται στο άρθρο 2. Το ΟΠΔ του OTA περιλαμβάνει τους Πίνακες Στοχοθεσίας Οικονομικών Αποτελεσμάτων του Δήμου ή της Περιφέρειας και των νομικών του προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου. Αντίστοιχα, το ΟΠΔ των συνδέσμων, των επιχειρήσεων στις οποίες συμμετέχουν περισσότεροι του ενός φορείς και των περιφερειακών ταμείων ανάπτυξης περιλαμβάνει τον Πίνακα Στοχοθεσίας Οικονομικών Αποτελεσμάτων των εν λόγω φορέων.
Ο Πίνακας Στοχοθεσίας Οικονομικών Αποτελεσμάτων περιλαμβάνει σε συνοπτική μορφή τους στόχους των υπόχρεων φορέων α) ως προς τη μηνιαία και τριμηνιαία πραγματοποίηση των εσόδων και των εξόδων τους σε ταμειακή βάση και β) ως προς το ύψος των απλήρωτων υποχρεώσεων τους στο τέλος του μήνα. Οι στόχοι των εσόδων και των εξόδων αναλύονται σε υπο-ομάδες, οι οποίες αποτελούν ομαδοποιήσεις συγκεκριμένων Κωδικών Αριθμών (ΚΑ) του προϋπολογισμού. Ο βαθμός επίτευξης των στόχων ελέγχεται κατά τη διάρκεια του έτους με βάση την εκτέλεση του προϋπολογισμού.
 Οι στόχοι καθορίζονται α) σε επίπεδο μήνα και β) σωρευτικά ανά τρίμηνο από την αρχή του έτους (Ιαν.-Μάρτιος, Ιαν.-Ιούνιος, Ιαν.-Σεπτ. και Ιαν.-Δεκ.). Για την κατάρτιση αξιόπιστης και ρεαλιστικής οικονομικής στοχοθεσίας λαμβάνεται υπόψη η εποχικότητα των εσόδων και εξόδων, λοιπά γεγονότα που μπορούν να επηρεάζουν την μηνιαία κατανομή αυτών, καθώς και οι σχετικές ισχύουσες διατάξεις.
 Η στοχοθεσία καταρτίζεται με βάση την αρχή της ισοσκέλισης του προϋπολογισμού, υπό την έννοια ότι το σύνολο των εξόδων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το σύνολο των εσόδων και του χρηματικού υπολοίπου.
Η διαφορά των στόχων εσόδων και εξόδων καθορίζει το στόχο ταμειακού αποτελέσματος ΟΠΔ της εξεταζόμενης περιόδου και ακολούθως το στόχο για το ύψος των συνολικών ταμειακών διαθέσιμων στο τέλος αυτής. Ο στόχος οικονομικού αποτελέσματος ΟΠΔ προκύπτει από τη διαφορά του ταμειακού αποτελέσματος ΟΠΔ και του στόχου απλήρωτων υποχρεώσεων στο τέλος της περιόδου. Κατά τη λήξη του οικονομικού έτους, ο στόχος του οικονομικού αποτελέσματος διαμορφώνεται σε μηδέν (0), τιμή που εκφράζει την πλήρη χρήση των πόρων του OTA μέσω της υλοποίησης του προϋπολογισμού του. Αντίστοιχα, εάν o OTA έχει καταρτίσει πλεονασματικό προϋπολογισμό (ή έχει εγγράψει αποθεματικό) τότε, κατά τη λήξη του οικονομικού έτους, ο στόχος οικονομικού αποτελέσματος θα πρέπει να εκτιμηθεί σε ποσό ίσο με αυτό του πλεονάσματος (ή του αποθεματικού).
Στον πίνακα στοχοθεσίας, οι εκτιμήσεις για τα ταμειακά διαθέσιμα και τις απλήρωτες υποχρεώσεις έναρξης προκύπτουν από τις εκτιμήσεις για τη διαμόρφωση αυτών των κατηγοριών κατά τη λήξη του οικονομικού έτους που προηγείται του έτους που αφορά η στοχοθεσία, όπως αυτές (οι εκτιμήσεις) έχουν ενταχθεί στον προϋπολογισμό του φορέα. Τα τελικά στοιχεία ταμειακών διαθεσίμων και απλήρωτων υποχρεώσεων έναρξης, όπως αυτά οριστικοποιούνται μετά το κλείσιμο της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, ενσωματώνονται στον πίνακα μέσω υποχρεωτικής αναμόρφωσης στη στοχοθεσία με τη διαδικασία του άρθρου 3. Η στοχοθέτηση του ύψους των απλήρωτων υποχρεώσεων πραγματοποιείται με βάση τις εξής αρχές:
α) Αρχή της κατά προτεραιότητα εξόφλησης των υποχρεώσεων ΠΟΕ: Οι απλήρωτες υποχρεώσεις έναρξης ενσωματώνονται στις προβλέψεις των εξόδων του προϋπολογισμού κατά το συνολικό ποσό που πρέπει να καταβληθεί στο έτος που αφορά ο προϋπολογισμός. Στο πλαίσιο αυτό, κατά την κατάρτιση του πίνακα στοχοθεσίας, οι εγγεγραμμένες πιστώσεις των Κωδικών Αριθμών που αφορούν σε πληρωμές υποχρεώσεων παρελθόντων οικονομικών ετών μεταβάλλουν ισόποσα και τις εκτιμήσεις για το ύψος των απλήρωτων υποχρεώσεων που προέρχονται από το προηγούμενο έτος.
β) Αρχή της κατάρτισης ρεαλιστικού προϋπολογισμού: Η κατάρτιση ρεαλιστικού ταμειακού προϋπολογισμού συνεπάγεται την εκτίμηση πραγματοποίησης και εξόφλησης του συνόλου των δαπανών που έχουν εγγραφεί σε αυτόν και, ως εκ τούτου, δεν δύναται να υφίσταται εκτίμηση για δημιουργία απλήρωτων υποχρεώσεων.
Συνεπώς, στον πίνακα στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων, το εκτιμώμενο ύψος των απλήρωτων υποχρεώσεων κατά τη λήξη του οικονομικού έτους ισούται με μηδέν (0).
 Οι πρότυποι πίνακες οικονομικής στοχοθεσίας ανά κατηγορία υπόχρεου φορέα (ΣΙ -ΔΗΜΟΙ_ΝΠΔΔ, Σ.2 - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ_ΝΠΔΔ, Σ.3 - ΝΠΙΔ_ ΤΑΜΕΙΑΚΗ) επισυνάπτονται στην παρούσα και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής. Στα σκιασμένα κελιά των πινάκων στοχοθεσίας οικονομικών αποτελεσμάτων με την ένδειξη «0», περιέχονται μαθηματικοί τύποι για τον αυτόματο υπολογισμό και τον έλεγχο των στόχων οικονομικών αποτελεσμάτων, οι οποίοι εκτελούνται κατά τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής μορφής του ΟΠΔ. Οποιαδήποτε παρέμβαση στη δομή των πινάκων ή στους τύπους που περιέχονται στα σκιασμένα κελιά αυτών καθιστά το ΟΠΔ αυτοδίκαια άκυρο. Οι πίνακες στοχοθεσίας αναρτώνται, με μέριμνα της Διεύθυνσης Οικονομικών ΤΑ του ΤΠΕΣ, στην ιστοσελίδα του υπουργείου. Στην περίπτωση τροποποίησης της αντιστοίχισης των κατηγοριών (γραμμών) των πινάκων με τους κωδικούς αριθμούς του προϋπολογισμού, η ίδια ως άνω υπηρεσία μεριμνά για την έγκαιρη ανάρτηση των τροποποιημένων πινάκων και για την ενημέρωση των υπόχρεων φορέων και των αρμόδιων για τον έλεγχο τους αρχών.
Τα ΝΠΙΔ που οφείλουν να τηρούν προϋπολογισμό σε δεδουλευμένη βάση, υποβάλλουν τον πρότυπο πίνακα οικονομικής στοχοθεσίας Σ.4 - ΝΠΙΔ_ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΗ

Κυρώσεις μη υποβολής ΟΠΔ
Αν o OTA δεν αποστέλλει το ΟΠΔ εντός των προθεσμιών που ορίζονται στο άρθρο 4 της παρούσας, με απόφαση του Τπουργού Εσωτερικών, που εκδίδεται ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA, είναι δυνατόν να επιβάλλεται παρακράτηση και μη απόδοση μέρους ή του συνόλου της μηνιαίας τακτικής επιχορήγησης του OTA από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π.) για όσο χρόνο καθυστερεί η αποστολή του ΟΠΔ.

Αναλυτικά στην
Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.34574/2018 - ΦΕΚ 2942/Β/20-7-2018
Καθορισμός διαδικασίας στοχοθεσίας, υπολογισμού οικονομικών αποτελεσμάτων και παρακολούθησης των προϋπολογισμών των OTA και των νομικών τους προσώπων που αποτελούν φορείς της Γενικής Κυβέρνησης από το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των OTA - θέματα λειτουργίας του Παρατηρητηρίου Οικονομικής

Key competences for lifelong learning: resources for online education


23/03/2020
by EPALE Moderator


Key competences online education

The European Council has adopted Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning to help reinforce key competences and basic skills.
The Recommendation identifies eight key competences which act as a common European reference framework for policymakers, as well as education and training providers, organisations and learners.
Poor skills can significantly hinder the extent to which one is able to participate in society. Having sound basic skills ensures personal development and equality and boosters employability, social inclusion and active citizenship.
Unlike the compulsory school system, adult learning is a voluntary commitment based on high levels of motivation and proactivity. This presents more of a challenge for education providers. Efforts must be made to continuously develop innovative methodologies and tools in order to engage adult learners in improving their skills and competences.
With the outbreak of Coronavirus, adult education is also responding to quarantine by moving its teaching online. E-learning resources and communication tools are playing a key role in this pandemic, and it is not yet clear how long all of this might last. Therefore, we should take this as an opportunity to strengthen distance-learning capabilities.
In response to (and often with the financial support of) the European Commission’s efforts to build a stronger and more active European community of citizens, many projects and resources have been developed to face this major challenge. On EPALE 248, e-learning resources can be found at the following link: https://epale.ec.europa.eu/en/resource-centre/?f%5B0%5D=im_field_resource_tags%3A11754

Key competences for lifelong learning and tools to engage adult learners in improving their basic skills

Literacy 
How ready are we for online collaboration? Online4Edu(link is external) is a self-assessment test which evaluates skills and knowledge in three areas: online collaboration tools, webinars, and mobile collaboration tools. A very helpful tool in today’s world.

Multilingualism
Let’s face it, Coronavirus is also unleashing our inner Iron Chefs. People worldwide are confined to their homes and even the few who aren’t are experimenting with recipes in the privacy of their own homes.  So, why not learn a foreign language while cooking and interacting with food? Cooking engages all of our senses in the learning experience and makes for a rich multi-modal and multi-sensory experience! Linguacuisine(link is external) is a project co-funded by the Erasmus+ programme which aims to build a social cuisine community and invest in innovative ways of teaching languages.

Numerical, scientific and engineering skills
The UN CC:Learn is a joint initiative of more than 30 multilateral organisations helping countries to take action against climate change both by increasing general knowledge of the climate and developing applied skills as well as through learning resources designed to help people to understand climate change and to build their resilience to it. Dozens of online courses are available on the UN CC:Learn website(link is external).
Finkit(link is external) is a set of financial education tools aimed at older people. These tools are designed to help trainers, coaches and volunteers to successfully pass on financial knowledge to at-risk adults with poor financial skills. The kit (funded by the Erasmus+ programme) is composed of 1 app(link is external)2 videos(link is external) and 5 booklets(link is external) that can be used on financial education programmes as well as in informal training sessions.

Digital and technology-based competences
In today’s society everyone needs a sufficient level of digital skills in order to play an active role in society, to access and progress in the labour market, and to engage in further education and training from a lifelong learning perspective. Today, more than ever, we need to boost digital competences on the basis of European competence frameworks.
Pathways for employ(link is external)ment evaluates users’ levels in the 21 digital competences using the criteria outlined in the DIGCOMP framework.


Interpersonal skills, and the ability to adopt new competences 
SOSTRA(link is external) project (carried out with the financial support of the Erasmus+ programme) aims to identify the need for, and the importance of, soft skills in European Adult Education. Adult educator runs an online self-reflective test for assessing soft skills and co-creates an open, badge-driven learning experience and multimodal learning materials in order to bridge the gaps in soft skills.

Active citizenship
Among other objectives, the Council Recommendation on Common values, Inclusive Education, and the European Dimension of Teaching aims to promote a sense of belonging and to strengthen social cohesion, and to fight divisive nationalism. Promoting common values is meant to inspire and strengthen democratic citizenship focusing on transformation towards social justice and sustainability in a globalised world. The ET 2020 framework provides opportunities to implement best practices in education policy and to disseminate knowledge with 4 key objectives. These include the promotion of equity, social cohesion, and active citizenship.  Unesco offers a catalogue of resources(link is external) on Global Citizenship Education, Historiana(link is external) offers a set of digital tools and learning activities and the project NAVIGATE(link is external) (co-funded by the Erasmus+ programme) aims to foster participation and awareness through a Game-based learning approach which helps its users to avoid fake online content.
Entrepreneurship
Entrepreneurship education plays a key role in Europe’s competitiveness and in the continuous growth of Europe’s economy. Among the number of tools created to support the development of an entrepreneurial mindset, SG4Adults(link is external), co-funded by the Erasmus programme, aims to tackle the entrepreneurial skills of adult learners with a game-based learning experience that can be used by adult education providers.

Cultural awareness and expression 
Cultural heritage has a crucial role to play in education. The digital collections of Europeana(link is external) offer multiple different takes on historical, scientific and cultural developments across Europe and beyond to bring this source of knowledge to educators or educational organisations and learners. Europeana’s learning scenarios offer a dedicated website(link is external) for learning and training providers.

Not forgetting special needs
Being forced to sit for hours and even days at a time in front of screens raises particular problems for some people. Websites don’t always accommodate for those with special needs and it could prove vital to adapt these tools to make it easier for those with special needs to navigate them.
FACIL'iti(link is external) provides a solution for those who have difficulty seeing and who have motor problems or learning difficulties and makes it automatically feasible to fit displays to a specific profile.
Easy-to-read(link is external) One of the main barriers stopping people with learning disabilities from accessing life-long learning programmes is the lack of accessible adult training and information material in an easy-to-understand language. Easy-to-read offers materials which help get those with learning difficulties involved in the writing process. The website delivers methodologies and guidelines to make the education process more inclusive for those with learning disabilities.


…and transversal basic skills and opportunities
Upskilling pathways targets adults with a low level of skills with the aim of boosting access to quality learning opportunities in three key steps: skills assessment, learning offer and validation + recognition.
A set of e-learning opportunities(link is external) is developed as part of the AP AEPRO(link is external), once again funded with the support of the Erasmus+ programme.
The European Journal of Open, Distance and E-Learning(link is external) is an electronic, multi-media, open access journal which publishes research and presents scholarly work and information about open, distance, online and e-learning for technology-enhanced education and training.

What to do when schools close for coronavirus


01/04/2020
by Linda Berg

Ann Michaelsen runs the blog Connected Teaching and Learning(link is external).On the 6th March, she wrote:

Almost 300 million kids missing school because of the coronavirus, UNESCO says

The U.N. organization that monitors global education said the number of children missing school globally is unprecedented.
  • The COVID-19 outbreak has disrupted the education of nearly 300 million students globally.
  • Thirteen countries, including China, Italy and Japan, have shut schools nationwide as of Wednesday (4.03.20.)
  • A handful of schools in the United States have canceled classes over the coronavirus. Source: CNBC(link is external).
No matter where you live the closure of schools is likely to happen. UNESCO will hold an emergency meeting on March 10 over coronavirus-related school closures. The agency said it is supporting the implementation of large-scale distance-learning programs and platforms to reach students remotely.
In some countries, older students have missed crucial study sessions for college admissions exams, while younger ones have risked falling behind in reading and math. Parents have lost wages, tried to work at home or scrambled to find child care. Some have moved children to new schools in areas unaffected by the coronavirus and lost milestones like graduation ceremonies or last days of school. School and government officials have sought to keep children learning — and occupied — at home. The Italian government created a web page(link is external) to give teachers access to videoconference tools and ready-made lesson plans. Mongolian television stations are airing classes. Iran’s government has made all children’s internet content free.Source: Nytimes(link is external).
We have for a long time prepared for students who are active online learners. To participate effectively in the increasingly complex societies and globalized economy that characterize today’s world, students need to think critically, communicate effectively, collaborate with diverse peers, solve complex problems, adopt a global mindset, and engage with information and communications technologies. The World Economic Forum ranks creativity, critical thinking, and problem-solving among the ten most demanded skills today and into the future. And if our students have to stay home instead of meeting their peers at school, technology will help them continue their education. All we need is that leaders and teachers in schools know how to do this.

What can you do if your school is forced to shut down due to the virus?

If you are using a learning management system and have a good infrastructure for your internet services your students are most likely used to working online. When whole countries are effected it would be natural that they follow suit with Italy and Mongolia and offer free online courses.  But in most cases, there will be only pockets of schools affected. What then? And are free online courses a viable solution? I am quite certain that large-scale distance-learning programs and platforms to reach students remotely, is smart but I am not sure what the results will be. The schools that are best prepared for these drastic measures are schools that already use technology to enhance students learning. This is how I would suggest structuring the learning if our school was shut down.

Organizational requirements

  1. Keep the school’s timetable.
  2. All the students meet their teacher as if they were at school. It is important to do this if we want the same quality in the learning. The students and the teacher will most likely be at home then. Keep the same times for recess between and lunch breaks. At our school we have block-scheduling, see example here(link is external), it makes this a lot easier. Most likely our students only have to meet up with 2 teachers a day.
  3. Use your learning management system to give tasks to the students.
  4. Our county uses Microsoft Teams, and that works very well because of the capability to have multiple participants in a video conference. You can set up a recurring meeting or you can start a video call in the chat. It is important that the students see the teachers and get instant feedback.  See how to below.

What teachers can do

  1. The teachers can structure their online lesson plans like this; English first-year high school students(link is external)
  2. If you already work with the flipped classroom concept you can continue to share your videos. If you need more material teachers at your school can work together to make videos of lectures and share them on the platform. And if this seems daunting to you there are lists of YouTube channels you can suggest for your students. World history(link is external) is one. There are many places where you can find these videos and other learning(link is external) material. And here(link is external).
  3. Podcasts. Instead of a video of your lecture/teaching, you can create a podcast and share it with your students. How about the school’s history teachers meet up and talk about the most important parts of the history students are studying? That might be fun for both the teachers and the students. If you are looking for some podcasts here are some examples(link is external).

What students can do

  1. Students need to write when they are home and share their writing not only with the teachers but fellow students. Learn more about students writing blogs here(link is external).
  2. Students learn more when they teach others, how can they do that if they are stuck at home alone? They can produce Podcasts to share with their teachers, but also fellow students. Look for info here(link is external).
  3. Students can make videos of their learning to show proof of mastery to their teachers. Most students know how to use their phones to make short videos. The important part is to communicate how students can show that they master the different skills required. Here are 9 different(link is external) ways students can do this.
  4. Learning a foreign language? The students can set up video chats in groups of 4 and discuss topics together. They can also record the conversations and share with their teachers. For working alone there are many excellent courses. Memrise(link is external)Coffee Break languages(link is external), perhaps the county will pay for more material like this.

EPALE - Electronic Platform for Adult Learning in Europe

Act Now… pledge for (a better) Future!

30/03/2020
by Altheo VALENTINI
Language: EN
Document available also in: HR
  • Act now









The current worldwide health emergency has highlighted how swift action and cooperation are essential to reduce the impacts that the Coronavirus disease (COVID-19) pandemic could potentially have both in the short and the long term. Following these two principles, the Global community is reacting courageously to the most urgent issues with millions of men and women around the world actively contributing to saving lives and avoiding the socio-economic collapse of many countries.
What about us? How can we contribute to the heartfelt appeal by the WHO Director-General(link is external), Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, released on 27th of March at the media briefing on COVID-19? How can we make the most of the time we are spending at home?
Of course, we should all respect the “Five steps to kicking our coronavirus” jointly promoted by WHO and FIFA through a new awareness video campaign led by world-renowned footballers(link is external), focused on hand washing, coughing etiquette, not touching your face, physical distancing and staying home if feeling unwell. On the other hand, besides respecting the behavioural norms mentioned above and the restrictive measures taken by the most affected countries, we have the opportunity to take part in one of the many online initiatives that are calling for forward-looking ideas for a better future. In particular, with active citizenship being one of the pillars of adult education, we invite all the members of the EPALE community to endorse personally one or more of the following campaigns.
Voice for the Planet(link is external) was launched at the World Economic Forum(link is external) in 2019 by the Global Shapers movement. This changemakers global platform shows a beautiful interactive globe integrated with an automatic georeferencing of people who have made pledges to take sustainable actions. Anyone can add his/her voice and pledge for five different changes: (1) change the way I eat; (2) embrace renewable energy; (3) restore the natural habit where I live; (4) change what I buy; (5) ask my government leaders to protect nature.
Members who are passionate about the arts and cultural heritage may be interested to know that EUROPEANA(link is external), the European Digital Library, has just announced a new action on climate change. The Europeana Network Association represents galleries, libraries, archives, museums, as well as cultural heritage institutions and professionals from all over Europe that want to express their support for pursuing meaningful climate action(link is external) and encouraging the Europeana Initiative towards discussion and collective action.
Those who prefer to see immediate results from their efforts may wish to take the chance to experience a digital co-production marathon, also known as hackathons, and propose ideas and share expertise with the international community of developers and IT specialists who will meet to compete during one of the upcoming hackathons promoted by the thematic platform Hackathon.com(link is external).
And if you want to learn more about environmental activism before putting yourself on the frontline, you can start following the “Talks for Future”. This series of weekly webinars is promoted by the international movement #FridaysForFuture(link is external) and was launched last 27 March with an inspired speech(link is external) by Naomi Klein, the Canadian author and social activist, and Diarmid Campbell-Lendrum, Head of WHO climate change unit.
Last, but by no means least, don’t forget that you can support the health research on COVID-19 by simply donating the computational power of your computer. Folding@home(link is external) (FAH or F@h) is a distributed computing project for simulating protein dynamics working on the process of protein folding and the movements of proteins involved in a variety of different diseases. It involves scientists volunteering to run simulations of protein dynamics on their personal computers. Insights from this data are helping scientists to better understand biology and to provide new opportunities for developing therapeutics.

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024