"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:

71316 (Απρίλιος 2024)
76741 (Μάϊος 2024) 
66828 (Iούνιος 2024)
ΙΟΥΛΙΟΣ 2024 80104 
Τελευταίος μήνας(Aύγουστος 2024) 79553 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ Dr Alexandra Sherlock: Footwear Research Network is a bridge between the footwear industry and academia..- "Η άνεση των υποδημάτων είναι μια σύνθετη και πολύπλευρη έννοια .."..-Minister Sean Fleming delivers Ireland’s national statement at UN General ..-podcasts απο τον κύριο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΤΣΟΛΕΛΟ.....-WORLD TRADE ORGANIZATION's latest..-Ε.Β.Ε.Α. επιχειρηματική ενημέρωση..-Κέντρο Αριστείας ΣΕΒ:εκδήλωση της Σειράς Συζητήσεων..-Σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τον Προσωπικό Ιατρό από το Υπουργείο Υγείας..- Ξεκινά ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης..-Θ. Σκυλακάκης: Ο έλεγχος της τιμολόγησης του νερού από την Ρυθμιστική Αρχή Υδάτων....-Press briefing - Eurogroup meeting of 7 October 2024..-Η ΚΡΗΤΗ,λαμπερή και απαστράπτουσα, μέσα απο τις δραστηριότητες της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ.....-ΚΩΣΤΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ,ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ,άρθρο:"Μάχες για τους πολλούς, ανυπεράσπιστους πολίτες"..-ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ:" Μεσοπρόθεσμο 2025-2028: Δημοσιονομική σταθερότητα με μείωση του χρέους, ανάπτυξη, αύξηση εισοδημάτων"..-MAΡΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA..-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ: Λειτουργία Πλατφόρμας Για Την Εφαρμογή Του Δικαστικού Χάρτη..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ανακοινώσεις δράσεων και απόψεων..-ΠΑ.ΣΟ.Κ. - ΚΙΝ.ΑΛ.:Μάθε που μπορείς να ασκήσεις το εκλογικό σου δικαίωμα για την ανάδειξη Προέδρου ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη εισαγωγική τοποθέτηση στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου..-Ιερά Μητρόπολις Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος:εξαιρετικής σημασίας εκδήλωσις..-Εμπορικός Σύλλογος Κυπαρισσίας «Η Πρόοδος»: "Πάρτε μαζί σας νερό. Το μέλλον έχει πολλή ξηρασία..."..-ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ:ενημέρωση..-AHEPA E-News..-WORLD TRADE ORGANIZATION's update..- NATO update..-Prime Minister Justin Trudeau....-Hungarian presidency of the Council of the European Union news..-KREMLIN's Weekly information newsletter ..-NORWAY's news..-APEC latest..-ΕΒΕΑ πρόσφατη ενημέρωση..-ΣΕΒ: εκδήλωση «Ψηφιακές τεχνολογίες για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος: Πρακτικά βήματα και οφέλη για τις επιχειρήσεις», .-ΔΗΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ:ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΖΩΟΦΙΛΙΑΣ 2024 -ΚΥΡΙΑΚΗ 6/10/2024, 12:00-18:00, ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ..-O AΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ για τις παράνομες γεωτρήσεις..-ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ,έξω απο τον Αρειο Πάγο.....- --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

SELECT LANGUAGE

ΕΥΔΑΠ

ΕΥΔΑΠ
Μια μικρή, δική σου κίνηση, φέρνει μία μεγάλη αλλαγή για όλους μας. Σε ευχαριστούμε, που κλείνεις τη βρύση! Μάθε ακόμα περισσότερα για το πώς μπορείς να εξοικονομήσεις, κάθε μέρα, νερό, έξυπνα και εύκολα, εδώ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ

ΜΙΧΑΗΛ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ,πρόσφατη ενδιαφέρουσα συνέντευξις

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ,ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, ενδιαφέρουσα συνέντευξις

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

IMF:Weekend Read: Global Imbalances and COVID-19 | Policies for Emerging Markets | Tourism and the Pandemic ...

The latest IMF analysis of global economics, finance, development and policy issues shaping the world //

  
IMF Weekend Read
Dear maria,
Our weekly round-up is back!
In today's edition we focus on our new External Sector Report, the impact of the pandemic on low-income countries and how some emerging markets are responding to the crisis, the impact of COVID-19 on tourism worldwide, age and fiscal stimulus programs, and much more. On that note, let's dive right in.
📅 But first, our 2020 Annual Meetings take place in mid-October, for which we produce a special daily briefing that guides you through the week—pointing to all of the key publications, live events and more. If you'd like to receive this special 7-day update, click here, press send and I'll add you to the list.
GLOBAL IMBALANCES AND THE COVID-19 CRISIS
The world entered the COVID-19 pandemic with persistent, pre-existing external imbalances. The crisis has caused a sharp reduction in trade and significant movements in exchange rates but limited reduction in global current account deficits and surpluses. The outlook remains highly uncertain as the risks of new waves of contagion, capital flow reversals, and a further decline in global trade still loom large on the horizon.
Our new 2020 External Sector Report shows that overall current account deficits and surpluses in 2019 were just below 3 percent of world GDP, slightly less than a year earlier. Our latest forecasts for 2020 imply only a further narrowing by some 0.3 percent of world GDP, a more modest decline than after the global financial crisis 10 years ago.
The immediate policy priorities are to provide critical relief and promote economic recovery. Once the pandemic abates, reducing the world’s external imbalances will require collective reform efforts by both excess surplus and deficit countries. New trade barriers will not be effective in reducing imbalances. Read the full blog here by the IMF's Martin Kaufman and Daniel Leigh.
Interested in digging deeper? Watch the 60-minute briefing on the launch of the report and our latest 3-min video explainer on stock imbalances.
LOW-INCOME DEVELOPING COUNTRIES RISK A LOST DECADE
While the COVID-19 crisis is sending shockwaves around the globe, low-income developing countries (LIDCs) are in a particularly difficult position to respond, write Daniel Gurara, Stefania Fabrizio, and Johannes Wiegand in a new blog
LIDCs entered the COVID-19 crisis in an already vulnerable position—for example, half of them suffered high public debt levels. Since March, LIDCs have been hit by an exceptional confluence of external shocks: a sharp contraction in real exports, lower export prices, especially for oil, less capital and remittances inflows, and reduced tourism receipts.
Take remittances, for example, that exceeded 5 percent of GDP in 30 (out of 59) LIDCs in 2019. Between April and May, they fell by 18 percent in Bangladesh, and by 39 percent in the Kyrgyz Republic, compared to the previous year. The repercussions are likely to be felt widely where remittances are the main source of income for many poor families.
The support of the international community is key to enable LIDCs to tackle the pandemic and recover strongly. Priorities include: (1) guaranteeing essential health supplies, including cures and vaccines when they are discovered; (2) protecting critical supply chains, especially for food and medicines; (3) avoiding protectionist measures; (4) ensuring that developing economies can finance critical spending through grants and concessional financing; (5) ensuring that LIDCs’ international liquidity needs are met, which requires International Financial Institutions to be resourced adequately; (6) reprofiling and restructuring debt to restore sustainability where needed, which, in many cases, may require relief beyond the G20/Debt Service Suspension Initiative; and (7) keeping sight of the United Nations’ SDGs, including by reassessing needs when the crisis subsides. Read the full blog here.
EMERGING MARKETS RESPOND TO THE PANDEMIC
"COVID-19 is still to play out fully in the emerging market universe, posing risks to both people and economies. While countries such as China, Uruguay, and Vietnam have managed to contain the virus, others such as Brazil, India, and South Africa continue to grapple with a rise in infections," write the IMF's Martin Mühleisen, Tryggvi Gudmundsson, and Hélène Poirson Ward in a new blog published in early August.
The economic impact has been even more severe as emerging market economies were buffeted by multiple shocks. Compounding the effects of domestic containment measures has been a decline in external demand. Particularly hit are tourism-dependent countries due to a decline in travel and oil exporters as commodity prices plummeted. With global trade and oil prices projected to drop by more than 10 percent and 40 percent respectively, emerging market economies are likely to face an uphill battle. This is even as capital outflows have stabilized and sovereign spreads retreated compared to the sharply volatile market conditions seen in March.
Not surprisingly, the IMF’s latest World Economic Outlook Update projects emerging market economies to shrink by 3.2 percent this year—the largest drop for this group on record. By way of comparison, in the global financial crisis, growth for the group took a significant hit but still bottomed out at a positive 2.6 percent in 2009.
Policy support by advanced economies provided emerging market economy policymakers with wiggle room to soften the economic blow. Unlike previous episodes, where emerging market economies tended to tighten policy to avoid rapid capital outflows and the inflationary effect of exchange rate depreciations, the current crisis has seen emerging market economies’ policy reaction more in line with that of advanced economies (see the IMF’s policy tracker). Most emerging market economies used reserve buffers more sparingly and allowed exchange rates to adjust to a larger extent, while many countries injected liquidity as needed to ensure market functioning. Countries like Poland and Indonesia further eased macroprudential policies to support credit.
ENDING WASTE IN PUBLIC INVESTMENT
Public infrastructure investment will play a key role in the recovery. But with resources tight, governments need to spend taxpayer money wisely on the right projects. For this, countries need good infrastructure governance—strong institutions and frameworks to plan, allocate, and implement quality public infrastructure, write Gerd Schwartz, Manal Fouad, Torben Hansen, and Geneviève Verdier in a new blog.
"Our analysis shows that, on average, countries waste about 1/3 of their infrastructure spending due to inefficiencies. The loss can surpass a staggering 50 percent in low-income countries. Unlocking this potential should play an important role as countries recover from the pandemic. The good news is that efficiency losses and wasteful spending in infrastructure are not inevitable. Our estimates show that over half of these losses could be made up through better infrastructure governance." Read more here.
TOURISM TRAUMA AND COVID-19
Pandemic-related lockdowns, flight cancellations, and border closures may be putting a crimp on summer vacation plans. However, the precipitous drop in tourism will have an outsized impact on countries that rely on foreign travelers—with potentially large-scale effects on their economies’ national accounts.
Costa Rica, Greece, Morocco, Portugal, and Thailand could be among the hardest hit with losses in tourism proceeds exceeding 3 percent of GDP, according to our new 2020 External Sector Report. For some economies, a drop in tourism (which is considered an export) could have an impact on overall current account balances.
For example, in Thailand, a decrease in tourism due to COVID-19 could bring the country’s overall exports down by 8 percentage points of GDP and have a direct net impact of about 6 percentage points of GDP on its current account balance in 2020. That could erode part of the 7 percent overall current account surplus the country had in 2019. Learn more in a new blog by the IMF's Cyril Rebillard.
AGING ECONOMIES AND FISCAL STIMULUS
In the midst of the current COVID-19 pandemic, policymakers around the world are undertaking fiscal stimulus—a combination of spending increases and tax reductions—to support their economies. Even before the present crisis, the importance of fiscal policy has been increasing, with monetary policy constrained by near-zero interest rates. Our new staff research by the IMF's Jiro Honda and Hiroaki Miyamoto finds that age also matters when considering fiscal stimulus. Specifically, they find that fiscal policy isn’t as effective in boosting growth in economies with older populations, compared to economies with younger populations. Read the highlights in a new blog
AFRICA TACKLES COVID-19 CRISIS
In a conversation with IMF Country Focus, Rwanda’s Minister of State in Charge of National Treasury Richard Tusabe explains how his government is leveraging technology and grass-roots networks to fight the spread of COVID-19 and ensure financial support for households and businesses.
"Most of the impact has been on Rwanda’s services sector, which has been adversely affected by limitations on international travel and social distancing measures," said Minister Tusabe. "The services sector is projected to grow by only 1 percent in 2020 due to lower trade (imports are expected to fall by 7 percent) and travel. Travel to Rwanda has fallen by 70 percent, which has caused a major impact on the tourism industry." Click here to learn more about how Rwanda is responding to the crisis.
Interested in the broader development story of Rwanda? The IMF's Laure Redifer, Emre Alper, Neil Meads, Tunc Gursoy, Monique Newiak, Alun Thomas, and Samson Kwalingana just published a new departmental paper that explores some of the key factors behind the country's successes.
In another recent conversation with IMF Country Focus, the Director-General of South Africa’s National Treasury Dondo Mogajane explains how the government has responded to the COVID-19 crisis, how IMF financing will help to stabilize the economy, and strategies for addressing debt and spurring growth.
"COVID-19 brought many challenges: a decline of about 18 percent in employment between February and April; every third income earner in February did not earn income in April; job losses were felt most among women and manual labor. Those at the bottom of the income distribution have suffered a great deal," said Director-General Mogajane. Read more here about South Africa's efforts to deal with the pandemic.
OUT NOW: FINANCE & DEVELOPMENT FALL 2020 ISSUE
Our latest issue of F&D, once again produced by a team of teleworkers, was just printed and publishedIn this edition, we focus on resilience.
“As the world seeks to comprehend the new normal, we face many unknowns. Will jobs come back? How will we travel again? What will recovery look like? Much is still a question mark. What we do know is that the age of COVID-19 has painfully exposed and widened existing economic and social divisions and created new ones,” writes editor-in-chief Gita Bhatt. “Yet this crisis and the fault lines it is exposing are inspiring calls for a rethinking of our priorities and reconsidering the very structure of the world economy toward a future that is more equitable, adaptable, and sustainable—more resilient. This issue of F&D gives voice to diverse contributors on what needs to be done.”
📢 Also, whether you live in New York or Nairobi, if you're interested in receiving a free print copy of the magazine every quarter in your preferred language, click here to access an exclusive mailing form for newsletter subscribers.
RETHINKING WORK DURING AND AFTER LOCK-DOWN
While our work environments changed literally overnight, the impact of lockdowns on the nature of work is likely to last well beyond the pandemic. In a study published by the National Bureau of Economic Research, scholars from Harvard and Stern Business Schools look at the ongoing challenges for organizations and workers struggling to adapt and perform amid the global pandemic. Jeffrey Polzer is a Professor in the Organizational Behavior Department at Harvard Business School and a coauthor of the study. In this new 23-min podcast, Polzer says the pandemic has dramatically affected the way people are collaborating and doing their work. In a hurry? Skim the transcript here.
LATIN AMERICA PRE-PANDEMIC
In 1990, Latin America’s average GDP per capita was a little over a quarter of the United States’ income level, while emerging and developing Asian countries’ GDP per capita was only 5 percent. In 2019, Asian countries had grown fourfold, but Latin America was still at the same level. What explains this weak relative income growth? Since Asia has twice the investment level of Latin America, it is tempting to blame low growth on low investment. But Central, Eastern, and Southeastern Europe casts doubt on this narrative, having achieved faster growth than Latin America with lower investment than Asia.
In a new working paper by the IMF's Bas B. Bakker, Manuk Ghazanchyan, Alex Ho, and Vibha Nanda, they compare the experiences of these three regions (before COVID-19) and conclude that Latin America is poorer because of lower levels of human capital and productivity, not investment. Read the full article here in IMF Country Focus.
IMF AND COVID-19
We just updated our global policy tracker to help our member countries be more aware of the experiences of others in combating COVID-19, and we are regularly updating our lending tracker, which visualizes the latest emergency financial assistance and debt relief to member countries approved by the IMF’s Executive Board.
To date, 75 countries have been approved for emergency financing, totaling over US$30 billion. Looking for our latest Q&A about the IMF's response to COVID-19? Click here. We are also continually producing a special series of notes—more than 50 to date—by IMF experts to help members address the economic effects of COVID-19 on a range of topics including fiscal, legal, statistical, tax and more.
FINAL THOUGHT
Thank you again very much for your interest in the Weekend Read.
Sincerely,
Rahim Kanani
Rahim Kanani
Editor, IMF Weekend Read
rkanani@IMF.org

WORLD HEALTH ORGNIZATION's update




Latest on COVID-19




Science in 5

Science in 5 is WHO’s series in which WHO experts explain the science about specific issues related to COVID-19. Watch these short videos on WHO’s YouTube, Instagram, Facebook, Twitter, and LinkedIn accounts or listen to the podcasts





WHO Health Alert service adds AI features

The WHO Health Alert service on Messenger from Facebook has been upgraded with AI capabilities that provide Messenger users with a better interactive experience, offer more accurate information, and allows WHO to respond more quickly. Join now!





Corticosteroid recommendations

WHO recommends systemic corticosteroids for the treatment of patients with severe and critical COVID-19. We suggest not to use corticosteroids in the treatment of patients with non-severe COVID-19. Treatment should be under supervision of a clinician.




90% of countries report disruptions to essential health services since COVID-19

Data collected from five regions over the period from March to June 2020 illustrate that almost every country experienced disruption to its health services.
More Info on WHO’s response to the pandemic

Other hot topics

e-Learning on migrant and refugee health






An online course “The Health of refugees and migrants: ensuring accessibility, promoting health, and saving lives” will be held from 19 to 23 October 2020.

It is designed for policy-makers, officers from the Ministries of Health and other Ministries as well as experts from academic and research institutions and NGOs with experience in health and migration. The course is limited to 100 attendees.

Find out more



EUROPEAN BANK update





EBRD newsletter 4 September
04-09-2020 01:10 PM BST

A digest of recent news from the EBRD


EBRD to improve water supply in Banja Luka
04-09-2020 12:31 PM BST

€6 million loan under EBRD Green Cities

IMF: How Strong Infrastructure Governance Can End Waste in Public Investment

IMF Blog Logo
Image

Dear maria,
We just published a new blog—please find the full text below. Translations coming soon.

By Gerd Schwartz, Manal Fouad, Torben Hansen, and Geneviève Verdier
COVID-19 has had a profound impact on people, firms, and economies all over the world. While countries have ramped up public lifelines to individuals and firms they will face enormous challenges to recover from the pandemic, amidst low economic activity and unprecedented levels of debt.
Public infrastructure investment will play a key role in the recovery. But with resources tight, governments need to spend taxpayer money wisely on the right projects. For this, countries need good infrastructure governance—strong institutions and frameworks to plan, allocate and implement quality public infrastructure.   
Our new book addresses how countries can design good infrastructure governance. All too often, public investment results in expensive and poor-quality infrastructure with limited benefits for people and the economy. It tends to involve projects that are large, long-term, and complex—all fertile ground for corruption, delays, and cost overruns. Strong infrastructure governance is key to cutting this waste.
Our analysis shows that, on average, countries waste about 1/3 of their infrastructure spending due to inefficiencies. The loss can surpass a staggering 50 percent in low income countries. Unlocking this potential should play an important role as countries recover from the pandemic. The good news is that efficiency losses and wasteful spending in infrastructure are not inevitable. Our estimates show that over half of these losses could be made up through better infrastructure governance.
chart

A bridge to the future
The economic recovery from COVID-19 presents a unique opportunity for countries to build a bridge to the future through well-designed and well-implemented public infrastructure.
Done right, public investment to stimulate weak aggregate demand can help boost more inclusive growth, reduce inequalities, and create economic opportunities for all. Investment in health systems, digital and environmentally-conscious infrastructure can improve people’s lives, connect markets, and improve the resilience of countries to climate change and future pandemics. Countries will also need to increase public investment to attain the Sustainable Development Goals (SDGs), while advanced economies need to tackle aging infrastructure like roads bridges, and health care systems.
But every dollar spent has to count, and when spending more on infrastructure, countries also need to spend better and smarter to get the most bang for the buck.
Drawing on the Fund’s analytical and capacity development work, including the Public Investment Management Assessments (PIMAs) carried out in more than 60 countries, our book provides a roadmap for countries to move from “aspiration to action” to achieve quality infrastructure outcomes and reap the full economic and social dividends from public investment.
The book highlights the foundation of strong infrastructure governance and includes  innovative practices in key areas.   We give examples on how to control corruption in infrastructure projects, how to mitigate and manage fiscal risks, integrate planning and budgeting, and adopt sound practices early in the public investment cycle, as well as during project appraisal and selection, an area in which many countries tend to fall short.
Chile, for example, has developed a comprehensive infrastructure governance system that has generated cost-savings. And in Korea, a national one-stop shop for public procurement has brought improvements in the transparency and integrity of the public procurement system.
The book also covers emerging areas in infrastructure governance such as the importance of maintaining and managing public infrastructure assets and building resilience against climate change. South Africa, for example, has established guidelines and standards for the maintenance of public infrastructure to avoid deterioration in the value of public assets like roads and bridges.
The book underscores how infrastructure governance institutions tend to look better on paper than in practice. This points to the importance of not only having well designed frameworks, but also focusing on how well they function in practice.
The overall message is simple: countries can end waste in public investment and create quality infrastructure with specific actions to improve infrastructure governance. To rebuild economies in the wake of the COVID-19 pandemic, this will be more important than ever.
The October 2020 Fiscal Monitor will include more of the IMF’s analysis and policy advice on how countries can best invest in infrastructure to build a sustainable economy and recovery. 
*****
Thank you again for your interest in IMF Blog.
Take good care,
Glenn

Glenn Gottselig
Blog Editor, IMF
GGottselig@IMF.org

3η Σεπτεμβρίου: Τι σηματοδοτεί και τι σημαίνει για την Ελλάδα σήμερα;











3η Σεπτεμβρίου: Τι σηματοδοτεί και τι σημαίνει για την Ελλάδα σήμερα;



Ο αγώνας για εθνική ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία, κοινωνική απελευθέρωση και δημοκρατικές διαδικασίες, που ήταν το βασικό τετράπτυχο των αιτημάτων εκείνης της εποχής και που εξέφρασε το ΠΑΣΟΚ με τον καλύτερο τρόπο, επικαιροποιείται στον 21ο αιώνα.

Η εγρήγορση για μια Ελλάδα ελεύθερη, δημοκρατική και με ευκαιρίες για όλους είναι πρωταρχικό μέλημα της προοδευτικής μας παράταξης.

Η αναγέννηση της χώρας και της μεσαίας τάξης είναι στο επίκεντρο κάθε πρότασης που καταθέτουμε σήμερα ως Κίνημα Αλλαγής και έχει τις ρίζες της στις αρχές και τις αξίες της 3ης του Σεπτέμβρη.

Μπροστά δε στις προκλήσεις της εποχής των πολυκρίσεων που ζούμε (οικονομική, υγειονομική, κλιματική) μόνο διαχρονικές αρχές σεβασμού στον άνθρωπο μπορούν να δώσουν απαντήσεις.

Και αυτές τις αντλούμε από την περήφανη ιστορία της "Αλλαγής" και της 3ης του Σεπτέμβρη.

Τότε εκφράσαμε τους πόθους και τις ανάγκες του ελληνικού λαού. Αυτό οφείλουμε να κάνουμε και τώρα!

#ΠΑΣΟΚ #3ηΣεπτεμβρίου1974 #PASOK46





Για μια άλλη ΔΕΘ


Εδώ και χρόνια έχει ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση για την αλλαγή του χαρακτήρα ενός εμβληματικού θεσμού της πόλης της Θεσσαλονίκης, της ΔΕΘ.

Έχουν κατατεθεί σχέδια για αλλαγή της τοποθεσίας της, σχέδια για ανακατασκευή/ανάπλαση του χώρου και των εγκαταστάσεών της, αλλά και σκέψεις για τον ρόλο, τον σκοπό και τις κατευθύνσεις που πρέπει να αποκτήσει μια εμπορική έκθεση στις αρχές της τρίτης δεκαετίας του 21ου αιώνα. Πρόσθετη διάσταση σε όλους τους ανωτέρω προβληματισμούς είναι πλέον και ο φόβος της εκ νέου έξαρσης της πρόσφατης πανδημίας του Κορωνοϊού και των αρνητικών συνεπειών που αυτός επιφέρει σε δημόσιες εκδηλώσεις και συναθροίσεις.

Ο διάλογος που καίει τον ΓΓ του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ: Το… παζάρι με τα τουρκικά πλοία


New post on Hellasjournal.com
Ο διάλογος που καίει τον ΓΓ του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ: Το… παζάρι με τα τουρκικά πλοίαby lazarosth

Τον διάλογο του υπουργού Αμύνης Νίκου Παναγιωτόπουλου με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ που εκθέτει Read more of this post

Read more of this post

lazarosth | September 5, 2020 at 2:46 pm |

Κύρωση Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Σερβίας για συνεργασία στον τομέα του τουρισμού



03.09.2020

Κύρωση Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Σερβίας για συνεργασία στον τομέα του τουρισμού

Κυρώθηκε σήμερα από τη Βουλή των Ελλήνων η Συμφωνία μεταξύ των Κυβερνήσεων Ελλάδας και Σερβίας για τη συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Τη Συμφωνία εισηγήθηκε το Υπουργείο Τουρισμού με σχέδιο νόμου.

Ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης χαιρέτισε την κύρωση της Συμφωνίας Ελλάδας-Σερβίας, αναφέροντας ότι «στο Υπουργείο Τουρισμού παρακολουθούμε συστηματικά τους δείκτες της σερβικής τουριστικής αγοράς, διαπιστώνοντας την μεγάλη ανάπτυξη που σημειώνεται, ιδιαίτερα κατά την τελευταία διετία. Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρήσαμε ως επιβεβλημένο να προχωρήσουμε σε μια νέα Συμφωνία Ελλάδας-Σερβίας, ειδικά στον τουριστικό κλάδο και πάντα με στόχο την περαιτέρω εδραίωση της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας ως κυρίαρχης στη Βαλκανική και στη Νότια Ευρώπη».

Όπως εξήγησε περαιτέρω ο Υπουργός Τουρισμού «τα στατιστικά στοιχεία μαρτυρούν ότι η Ελλάδα αποτελεί δημοφιλή προορισμό για πολυάριθμους Σέρβους πολίτες. Ενδεικτικά αναφέρω ότι, μόνο το 2019, η Ελλάδα υποδέχτηκε πάνω από 1 εκατομμύριο Σέρβους τουρίστες, οι οποίοι δαπάνησαν περί τα 356 εκατομμύρια ευρώ κατά την παραμονή τους στη χώρα μας. Και, ας μην ξεχνάμε, ότι ο πληθυσμός της Σερβίας δεν υπερβαίνει τα 7 εκατομμύρια άτομα».

Συνοπτικά, η Συμφωνία Ελλάδας - Σερβίας περιλαμβάνει τα εξής σημεία:

- Ενίσχυση της συνεργασίας με σκοπό την αύξηση των τουριστικών ροών μεταξύ των δύο χωρών.

- Ενθάρρυνση της συμμετοχής του ΕΟΤ σε τουριστικές εκθέσεις και άλλες τουριστικές εκδηλώσεις προβολής που πραγματοποιούνται στη Σερβία. Το ίδιο ισχύει αντιστοίχως για τον Σερβικό Οργανισμό Τουρισμού, με τη συμμετοχή του σε παρόμοιες εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα.

- Ενθάρρυνση και διευκόλυνση των επενδύσεων εκ μέρους Ελλήνων και Σέρβων επιχειρηματιών, καθώς και των επιχειρηματικών συμπράξεων στους αντίστοιχους τουριστικούς τομείς.

- Ενθάρρυνση διοργάνωσης ταξιδιών εξοικείωσης και ενημέρωσης για τουριστικούς πράκτορες και ταξιδιωτικούς δημοσιογράφους.

- Προώθηση της διμερούς συνεργασίας στον τομέα των Ειδικών Μορφών Τουρισμού, με έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό, τον αγροτουρισμό, τον τουρισμό υπαίθρου, τον γαστρονομικό και τον οινικό τουρισμό, τον τουρισμό ευεξίας, τον ιαματικό τουρισμό και τον θρησκευτικό-προσκυνηματικό τουρισμό κ.α.

Κατά την τοποθέτησή του ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στο άνοιγμα της ελληνικής τουριστικής αγοράς.

«Ποτέ δεν είπαμε ότι αυτή η χρονιά θα είναι καλή, εύκολη ή ίδια με την προηγούμενη. Ούτε είπαμε πως θα επιστρέψουμε σε μια πρότερη κανονικότητα, αλλά ότι θα πρέπει να προσαρμοστούμε σε μια νέα κανονικότητα».

Και συνέχισε λέγοντας πως «στο ερώτημα αν έπρεπε ή όχι να ανοίξει ο Ελληνικός Τουρισμός αυτό το καλοκαίρι, έχω να προβάλω τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τα οποία δείχνουν πτώση κατά 15,2% στο δεύτερο τρίμηνο για τη χώρα μας, τη στιγμή που άλλες τουριστικές χώρες είχαν μεγαλύτερη μείωση του ΑΕΠ, για παράδειγμα η Ισπανία κατά 22,1% και η Ιταλία κατά 17,3%. Στην Ελλάδα υπήρξε μια αύξηση κρουσμάτων με το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς, η οποία όμως είναι πολύ μικρότερη, σε σύγκριση ακόμα και με χώρες που δεν άνοιξαν καν τα σύνορά τους. Τα τεστ αυξήθηκαν θεαματικά και βρέθηκαν ελάχιστα κρούσματα».

Τέλος, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης επανέλαβε πως «οι αριθμοί που θα δούμε στο τέλος της φετινής χρονιάς, μόνο θετικό πρόσημο μπορεί να έχουν. Και σίγουρα θα είναι πολύ πιο πάνω από το 'σημείο μηδέν' από το οποίο ξεκινήσαμε. Η διατήρηση της ισορροπίας ανάμεσα στην υγεία και στο άνοιγμα της χώρας μας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Για την οποίαν η Ελληνική Κυβέρνηση δίνει καθημερινά σκληρές μάχες».

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την ομιλία του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη στη Βουλή στο παρακάτω link:

https://youtu.be/OszbrzbsrXw


03.09.2020


Συνέντευξη του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη στην εκπομπή «Quest Means Business» του Richard Quest στο CNΝ



Υπουργέ κάνατε το καλύτερο που μπορούσατε, όμως τώρα τα νούμερα μολύνσεων αυξάνονται ακόμα και εάν δεν είναι εισαγόμενα από τουρίστες. Τι συμβαίνει λάθος στην Ελλάδα;

Δεν είναι μια περίπτωση όπου τα πράγματα πάνε λάθος. Όταν ανοίξαμε την οικονομία, προφανώς περιμέναμε να ανέβουν τα νούμερα των κρουσμάτων. Είδαμε ένα δεύτερο κύμα σε όλες τις χώρες. Αυτό που κάναμε –και εξηγήσαμε τα σχέδια μας μερικούς μήνες πριν μαζί Richard– είναι ότι εφαρμόσαμε το σχέδιο ακριβώς όπως το είχαμε εξηγήσει τότε και χαίρομαι που μπορώ να το πω αυτό. Λαμβάνουμε στοχευμένα μέτρα όπου είναι απαραίτητο και όντως χρειάστηκε να το κάνουμε. Οι άνθρωποι το καλοκαίρι χαλαρώνουν περισσότερο και είναι κατανοητό να αυξηθούν τα κρούσματα. Τα μέτρα μας φαίνεται ότι είναι αποτελεσματικά. Έχουμε βγάλει ορισμένες περιοχές από τα περιοριστικά μέτρα και είναι μια καλή συνολικά κατάσταση. Είναι μια δύσκολη διαδικασία την οποία παρακολουθούμε καθημερινά.



Η πρόσφατη πτήση της TUI με τους επιβάτες που διαγνώστηκαν θετικοί στον κορονοϊό, είτε κόλλησαν στην Ελλάδα είτε όχι, αποδεικνύει πόσο δύσκολο είναι για εσάς να κρατήσετε ανοικτή τη τουριστική βιομηχανία σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024