|
|
|
|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
|
|
|
|
| |||||||||||
| |||||||||||
|
Αθήνα, 20 Φεβρουαρίου 2024
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΑΔΕ: 5+1 ερωτήσεις - απαντήσεις για τη διασύνδεση των POS με τα Ταμειακά Συστήματα
Με αφορμή ερωτήματα που έχουν υποβληθεί, η ΑΑΔΕ απαντά σε 5+1 κρίσιμες ερωτήσεις για το έργο της διασύνδεσης των POS με τα Ταμειακά Συστήματα.
1. Ποιες είναι οι φάσεις για τη διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων;
1.1. Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων: Συστήθηκε, τηρείται και επικαιροποιείται συνεχώς στην ψηφιακή πύλη myAADE Μητρώο Μέσων Πληρωμών (POS) (Α. 1137 /06.09.2023). Τα ενεργά POS των επιχειρήσεων δηλώνονται αυτοματοποιημένα μέσω διεπαφής (API), ανά δεκαήμερο από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) ή από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι Χρήστες Υπηρεσιών Πληρωμών, εφεξής, υποχρεούνται, από την 11η έως και την τελευταία ημέρα κάθε μήνα, να υποβάλλουν δήλωση για τις μεταβολές του προηγούμενου μήνα, εφόσον αυτές δεν έχουν δηλωθεί από τους Παρόχους, καθώς και για την επικαιροποίηση ή τυχόν διόρθωση των δηλωθέντων στοιχείων.
1.2. Υποβολή Δηλώσεων Συμμόρφωσης Παρόχων: Oι Πάροχοι Υπηρεσιών Πληρωμών (Acquirers) και οι Πάροχοι Μέσων Πληρωμών (NSPs) ημεδαπής ή αλλοδαπής δηλώνουν τη συμμόρφωσή τους προς τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης με την ΑΑΔΕ για τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτουν στους Xρήστες υπηρεσιών πληρωμών
1.3. Αναβάθμιση POS. Τα υφιστάμενα POS θα πρέπει να αναβαθμιστούν προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της διασύνδεσής τους. Η αναβάθμιση των ενεργών POS πραγματοποιείται απομακρυσμένα με ευθύνη των Παρόχων Μέσων Πληρωμών (NSPs). Οι επιχειρήσεις ενημερώνονται για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης μέσω της εφαρμογής του μητρώου μέσων πληρωμών.
Η ΑΑΔΕ ενημερώνει τους Χρήστες υπηρεσιών πληρωμών για τη δυνατότητα αναβάθμισης κάθε Μέσου Πληρωμών που διαθέτουν. Η ενημέρωση συντελείται με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και την ανάρτηση σχετικής ειδοποίησης στη θυρίδα τους (Τα Μηνύματά μου) στην ψηφιακή πύλη «myAADE», καθώς και με την αναγραφή ένδειξης «Προς Αναβάθμιση» στο Μητρώο Μέσων Πληρωμών.
Αθήνα, 14 Φεβρουαρίου 2024
Απάντηση Υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνου Τσακλόγλου σε Επίκαιρη Ερώτηση με θέμα «Συντάξεις Αποστράτων Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας»
Ο Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Πάνος Τσακλόγλου απάντησε σε Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής Ηρακλείου της Κ.Ο. «ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ» κ. Φραγκίσκος Παρασύρης με θέμα «Συντάξεις Αποστράτων Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας».
Παίρνοντας τον λόγο ο Υφυπουργός διευκρίνισε τι αποτελεί «προσωπική διαφορά», υπογραμμίζοντας ότι αυτή προέκυψε για μερίδα συνταξιούχων, μετά την εφαρμογή του νόμου 4387/2016 και τον επανυπολογισμό των συντάξεών τους ώστε να μην υποστούν απότομη μείωση του βιοτικού τους επίπεδου. Αντιθέτως, οι νέοι συνταξιούχοι έλαβαν απευθείας μειωμένες τις συντάξεις τους βάσει του ίδιου νόμου. Επομένως, βρίσκονται σε δυσμενέστερη θέση σε σχέση με τους συνταξιούχους με προσωπική διαφορά.
Η «προσωπική διαφορά», εξαλείφεται σταδιακά με την αύξηση των συντάξεων αλλά και μέσω της εφαρμογής των διατάξεων του νόμου 4670/2020 για την αύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης όσων έχουν ασφαλιστικό βίο μεγαλύτερο των τριάντα ετών.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| |||||||||||||
Ακρίβεια: Μύθος ότι τα πρόστιμα της ΝΔ στις πολυεθνικές ρίχνουν τις τιμές
Το αφήγημα της κυβέρνησης ότι τα «πρόστιμα ρίχνουν τις τιμές» των βασικών προϊόντων και ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν καταρρέει. Η ακρίβεια μαστίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και η κυβέρνηση παραμένει ανίκανη να την αντιμετωπίσει. Μέσα από τα στοιχεία ιστοσελίδων μεγάλων σούπερ μάρκετ και στα αντίστοιχα φυλλάδια προσφορών και εκπτώσεων, προκύπτει ότι όχι μόνο οι τιμές μετά τα πρόστιμα στις πολυεθνικές εταιρείες δεν έπεσαν αλλά αντιθέτως αυξήθηκαν ως και 43% σε 13 βασικά προϊόντα. Όπως φαίνεται, αν και η ονομαστική τιμή των προϊόντων αυτών έχει μειωθεί, την ίδια ώρα μειώνεται ακόμη περισσότερο η «έκπτωση» που υπήρχε στον πελάτη, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να πληρώνει εκ των υστέρων ακριβότερα το ίδιο προϊόν. Ορισμένα μόνο προϊόντα και οι τιμές τους είναι ενδεικτικά της κατάστασης όπως έχει διαμορφωθεί. Για παράδειγμα, η βρεφική κρέμα 300 g πωλείται 33,2% ακριβότερα, το βρεφικό σαμπουάν 1 lit 20% ακριβότερα, ο καφές φίλτρου 250g 8,3% ακριβότερα, η μαγιονέζα 450g 19,9% ακριβότερα, η μουστάρδα 500g 20% ακριβότερα, το απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων 40 μεζ. πωλείται 13% ακριβότερα, το αφρόλουτρο 1 lit 41,88% ακριβότερα κλπ. Το πιο τραγικό όμως είναι πως τα περισσότερα από τα ερευνηθέντα προϊόντα βρίσκονται ή στο καλάθι του νοικοκυριού ή στο ταμπελάκι με μείωση τιμής μόνιμα τουλάχιστον 5%. Είναι προφανής η κοροϊδία της κυβέρνησης προς τους καταναλωτές.
| ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
|