politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com
Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856
Χθες 11/5/2024 5280 Τελευταίος μήνας 71316
1/5/2024 Χθες 2831 Τελευταίος μήνας 71316
28/4/2024 Χθες 3683 Αυτόν τον μήνα 64108 Τελευταίος μήνας 64042
27/4/2024
Χθες 2991 Αυτόν τον μήνα 60681 Τελευταίος μήνας 64042
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
ΑΓΓΕΛΙΑ
Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan
Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ:Πολιτική Διαχείρησης Αναφορών/Καταγγελιών
Η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή (ΓΔΑΠΚ) -τομέας προστασίας καταναλωτή- της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αποτελεί εποπτεύουσα αρχή υπό την έννοια των άρθρων 128 και 130 έως 132 του ν. 4512/2018 (Α’ 5).
Η διαχείριση των αναφορών/καταγγελιών που εμπίπτουν στο πεδίο αρμοδιοτήτων της ΓΔΑΠΚ πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας. Ειδικότερα, με την υπ’ αρ. 74784/20201 (Β’ 3114) υπουργική απόφαση, έχει θεσπιστεί ένα αντικειμενικό, αμερόληπτο και αποτελεσματικό πλαίσιο αξιολόγησης και διαχείρισης αναφορών/καταγγελιών, το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση του κινδύνου που δύναται να προκληθεί στα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών.
Τι κάνει η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή:
Στο πεδίο αρμοδιοτήτων της ΓΔΑΠΚ εμπίπτουν οι αναφορές/καταγγελίες που μπορεί να αφορούν σε:συμβάσεις που περιέχουν γενικούς - καταχρηστικούς όρους συναλλαγών,
ζητήματα εγγυήσεων,
αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων,
συμβάσεις από απόσταση,
συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος,
ορισμένες πτυχές συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος,
συμβάσεις εμπορίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση,
συμβάσεις παροχής υπηρεσιών προς τους καταναλωτές σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 2251/1994,
ευθύνη του παραγωγού ελαττωματικών προϊόντων,
άλλες ειδικότερες εθνικές ή ενωσιακές διατάξεις για την προστασία των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών σε τομείς για την εποπτεία των οποίων αρμόδια είναι η ΓΔΑΠΚ (πχ. συμβάσεις καταναλωτικής και στεγαστικής πίστης, συστήματα πληρωμών, οικονομικές δραστηριότητες ενημέρωσης οφειλετών, συμβάσεις με μονάδες αδυνατίσματος, συμβάσεις χρονομεριστικής μίσθωσης κ.ά.)
Τι δεν κάνει η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή:Δεν προβαίνει σε γνωμοδοτήσεις ή απαντήσεις σε νομικά ερωτήματα.
Δεν επιβάλλει κυρώσεις όταν απαιτείται η απόδειξη πραγματικών περιστατικών και όταν το καταγγελλόμενο περιστατικό δε συνιστά παράβαση της νομοθεσίας που εμπίπτει στις αρμοδιότητες της ΓΔΑΠΚ, αλλά ενδεχόμενη παράβαση άλλων διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας.
Δεν είναι αρμόδια για τη χορήγηση ή τη δικαστική επιδίωξη αποζημίωσης λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης που ενδεχομένως υφίσταται το καταγγέλλων πρόσωπο, ούτε μπορεί να εξαναγκάσει δικαστικώς ή εξωδίκως προμηθευτές να επιστρέψουν σε συγκεκριμένο καταναλωτή αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά. Στη περίπτωση αυτή αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.
Δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών των καταναλωτών με τους προμηθευτές. Εφόσον επιθυμείτε την μεσολάβηση για την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς με έναν προμηθευτή, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν από τους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών που είναι εγγεγραμμένοι σε ειδικό μητρώο. Ειδικά για διαφορές που ανακύπτουν από αγορές μέσω διαδικτύου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών.
Τρόποι υποβολής αναφορών/καταγγελιώνΗλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΠΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΔΑΠΚ
Με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου με τη συμπλήρωση της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01), που υπάρχει διαθέσιμη στο Πρωτόκολλο.
Μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@mindev.gov.gr, με την αποστολή συμπληρωμένης της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01).
Ταχυδρομικώς, με την αποστολή συμπληρωμένης της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01) στην ταχυδρομική διεύθυνση:
Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων
Γενική Γραμματεία Εμπορίου
Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος, 101 81, Αθήνα
Τηλεφωνικά, στη Γραμμή Καταναλωτή 1520, με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΠΚ-01) από τον αρμόδιο υπάλληλο και μόνο για εξαιρετικούς λόγους του καταγγέλλοντος περί αδυναμίας χρήσης των λοιπών μέσων.
Σημαντικές σημειώσειςΑναφορές/καταγγελίες με προφανώς αβάσιμο, ακατάληπτο ή αόριστο περιεχόμενο αρχειοθετούνται.
Αναφορές/καταγγελίες που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις υποβολής αναφοράς/καταγγελίας αρχειοθετούνται όταν:δεν έχουν υποβληθεί στη φόρμα αναφοράς/καταγγελίας (ΠΚ-01)
έχουν μεν υποβληθεί στη φόρμα αναφοράς/καταγγελίας (ΠΚ-01), χωρίς, ωστόσο, να έχουν συμπληρωθεί ορθά, παρά τη σχετική επικοινωνία της ΓΔΑΠΚ με τον καταγγέλλον πρόσωπο.
Αναφορές/καταγγελίες εκτός του πεδίου αρμοδιότητας της ΓΔΑΠΚ διαβιβάζονται στο αρμόδιο φορέα εποπτείας.
Συστήνεται η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών να γίνεται με χρήση της διαδικτυακής φόρμας. Σε αυτήν την περίπτωση το καταγγέλλων πρόσωπο θα γνωρίζει αμέσως μετά την υποβολή της αναφοράς/καταγγελίας τον αριθμό πρωτοκόλλου της.
Η υποβολή ανώνυμης αναφοράς/καταγγελίας συστήνεται να πραγματοποιείται με συμπλήρωση της διαδικτυακής φόρμας. Στην ανώνυμη καταγγελία το καταγγέλλον πρόσωπο δεν έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την πορεία της καταγγελίας.
Περισσότερες Πληροφορίες/Χρήσιμα ΑρχείαΈντυπο Αναφοράς/Καταγγελίας ΠΚ-01.
Η Υπουργική Απόφαση Υ.Α. 74784/5.7.2021 (B' 3114/15.7.2021).
Η Απόφαση αρ. 73/2010 της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Νόμιμη Εγγύηση
Η διετής, ευθύνη που έχει ο πωλητής αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του στον αγοραστή, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, όπως αυτά περιγράφονται από τον πωλητή.
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees
Εμπορική Εγγύηση
Εγγύηση επιπλέον της νόμιμης, παρεχόμενη προαιρετικά από τον πωλητή ή τον παραγωγό για επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος, ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της.
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται εγγράφως ή σε άλλο σταθερό μέσο, με χρήση εντύπου παρεχόμενου από τον προμηθευτή ή σαφή δήλωση για την απόφαση να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών και αναιτιολόγητα για συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος.
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees
Επίλυση Διαφορών
Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών, Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών, Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού
Η εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών συνιστά διαδικασία στην οποία ένα ουδέτερο τρίτο μέρος βοηθά καταναλωτή και προμηθευτή να καταλήξουν σε αμοιβαία ικανοποιητική επίλυση της διαφοράς τους.
Για διαφορές με προμηθευτές σε χώρες της ΕΕ σχετικά με ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών, διατίθεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ).
Οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού εδρεύουν στις έδρες των Περιφερειακών Ενοτήτων και Επαρχείων της χώρας και σε αυτές μπορούν να προσφεύγουν οι καταναλωτές για τη φιλική διευθέτηση των διαφορών τους με τους προμηθευτές (επιχειρήσεις).
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees
Ελαττωματικά Προϊόντα
Εγγυήσεις, Τεχνική Υποστήριξη, Οδηγίες Χρήσης
Αν το προϊόν, κατά την παράδοσή του, είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, την ευθύνη φέρει ο πωλητής.
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/goods/defective-products
Μη Παράδοση Προϊόντος
Αν δεν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο προμηθευτής παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης.
Για περισσότερες πληροφορίες, επιλέξτε τον σύνδεσμο https://www.gov.gr/el/sdg/starting-running-and-closing-business/fairness-and-transparency-in-commercial-practices
Γενικοί Όροι Συμβάσεων
Απαγορεύεται η αναγραφή σε συμβάσεις στεγαστικών δανείων κυμαινόμενου επιτοκίου και σε συμβάσεις χορήγησης πιστωτικών καρτών γενικών όρων συναλλαγών που έχουν κριθεί καταχρηστικοί με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις
Νομοθεσία
Υ.Α. Ζ1-798/2008 (ΦΕΚ Β' 1353)
Υ.Α. Ζ1-21/2011 (ΦΕΚ Β' 21)
Συχνές Ερωτήσεις
Μου εγκρίθηκε στεγαστικό δάνειο και μου ζητούν έξοδα φακέλου. Είναι νόμιμο;
Έχω πάρει ένα στεγαστικό δάνειο το οποίο τα πρώτα δέκα χρόνια έχει σταθερό επιτόκιο και τα επόμενα κυμαινόμενο. Κατά την περίοδο του κυμαινόμενου επιτοκίου, αν προεξοφλήσω θα έχω ποινή προεξόφλησης;
Η Τράπεζα λαμβάνει τις δόσεις του δανείου μου από τον λογαριασμό που κατατίθεται η μισθοδοσία μου, κατόπιν πάγιας εντολής μου. Αυτή τη στιγμή όμως δυσκολεύομαι να επιβιώσω οικονομικά λόγω της οικονομικής κρίσης. Τι μπορώ να κάνω;
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ,Εθνική Νομοθεσία
Ν. 2251/1994 (Α’ 191) «Προστασία των Καταναλωτών», όπως κωδικοποιήθηκε σε ενιαίο κείμενο με την Υ.Α. 5338/17.1.2018 (Β’40) και έχει τροποποιηθεί με τους νόμους Ν. 4738/2020 (Α’ 207), Ν. 4933/2022 (Α’ 99), Ν. 4967/2022 (Α’ 171) και Ν. 5019/2023 (Α' 27).
Ν. 3758/2009 (Α’ 68) Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις, που τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ.1 του N. 4038/2012 (Α’ 14).
Ν. 4438/2016 (Α’ 220) Εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/17/ΕΕ και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 128 του Ν. 4537/2018 (Α’ 84).
Ν. 4465/2017 (Α’ 47) Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/92/ΕΕ.
Ν. 4537/2018 (Α’ 84) Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2015/2366/ΕΕ.
Ν. 4764/2020 (Α’ 256) Ρυθμίσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις.
Άρθρο 84. Αρμόδιες αρχές για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751 σχετικά με τις διατραπεζικές προμήθειες για πράξεις πληρωμών με κάρτες (Άρθρο 13 του Κανονισμού), παρ. 2.
Άρθρο 85. Κυρώσεις σε περίπτωση παράβασης του Κανονισμού (ΕΕ) 2015/751 σχετικά με τις διατραπεζικές προμήθειες για πράξεις πληρωμών με κάρτες (Άρθρο 14 του Κανονισμού), παρ. 2 (α) και (β).
N. 4933/2022 (Α' 99) Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161 όσον αφορά στην καλύτερη επιβολή και τον εκσυγχρονισμό των κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των καταναλωτών και άλλες διατάξεις.
N. 4967/2022 (Α' 171) Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/770 σχετικά με ορισμένες πτυχές που αφορούν τις συμβάσεις για την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου και ψηφιακών υπηρεσιών και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/771 σχετικά με ορισμένες πτυχές που αφορούν τις συμβάσεις για τις πωλήσεις αγαθών.
Π.Δ. 131/2003 (Α’ 116) Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2000/31/ΕΚ για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Π.Δ. 10/2017 (Α’ 23) Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας.
Υ.Α. Ζ1−1262/29.10.2007 (Β’ 2122) Ρύθμιση των τύπων και των όρων των συμβάσεων που συνάπτουν οι καταναλωτές με μονάδες αδυνατίσματος και γυμναστήρια.
Κ.Υ.Α. Ζ1-699/23.06.2010 (Β’ 917) Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2008/48/ΕΚ για τις συμβάσεις καταναλωτικής πίστης, όπως τροποποιήθηκε με την K.Y.A. 108544/15.10.2018 (Β’ 4914) & άρθρο 40 N. 4438/2016.
Κ.Υ.Α. Ζ1−130/21.02.2011 (Β’ 295) Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς την Οδηγία 2008/122/ΕΚ για την προστασία των καταναλωτών ως προς ορισμένες πτυχές των συμβάσεων χρονομεριστικής μίσθωσης, μακροπρόθεσμων προϊόντων διακοπών, μεταπώλησης και ανταλλαγής.
Κ.Υ.Α. 70330οικ./30.06.2015 (Β’ 1421) Ρυθμίσεις σχετικά με προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2013/11/ΕΕ για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και την λήψη συμπληρωματικών εθνικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.
Κ.Υ.Α 18898/13.02.2019 (Β’ 746) Λήψη συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/302.
Κ.Υ.Α. 2126/16.1.2020 (Β’ 27) Λήψη συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού 2017/2394, σχετικά με τη συνεργασία μεταξύ των εθνικών αρχών που είναι αρμόδιες για την επιβολή της νομοθεσίας για την προστασία των καταναλωτών με την κατάργηση του κανονισμού 2006/2004 και της κοινής υπουργικής απόφασης Κ.Υ.Α. Ζ1-827/2006 (Β’ 1086), όπως τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 14486/15.2.2023 (Β´ 997).
Υ.Α. 33100/26.3.2020 (Β’ 1285) Κατάρτιση δημοσίου καταλόγου και ρύθμιση των ειδικότερων θεμάτων που αφορούν στις οντότητες που εκδίδουν εξωτερικές προειδοποιήσεις, σύμφωνα με το άρθρο 8 της κοινής υπουργικής απόφασης Κ.Υ.Α. 2126/16.01.2020 (Β’ 27).
COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update
|
After Constantine Journal,update
|
|
|
Τι προβλέπει το νέο σύστημα φορολόγησης για τους ελεύθερους επαγγελματίες
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
OPEN T.V.:πρωταθλήματα Αργεντινής και Βραζιλίας
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται τα πρωταθλήματα Αργεντινής και Βραζιλίας και η Υβριδική τηλεόραση του OPEN σας προσφέρει τα 8 καλύτερα παιχνίδια κάθε εβδομάδα
Δείτε το πρόγραμμα των επόμενων ημερών αναλυτικά!
Πέμπτη 2/11 στις 01:00
FLAMENGO - SANTOS
Πέμπτη 2/11 στις 02:30
BOTAFOGO – PALMEIRAS
Πέμπτη 2/11 στις 23:00
GOIAS – RB BRAGANTINO
Παρασκευή 3/11 στις 01:00
SAO PAULO - CRUZEIRO
Σάββατο 4/11 στις 02:00
RIVER PLATE – HURACAN
Κυριακή 5/11 στις 00:30
GREMIO - BAHIA
Κυριακή 5/11 στις 02:30
PALMEIRAS – ATHLETICO PR
Κυριακή 5/11 στις 21:00
RB BRAGANTINO - CORINTHIANS
Κυριακή 5/11 στις 21:00
VASCO DA GAMA - BOTAFOGO
Κυριακή 5/11 στις 23:30
RACING – CENTRAL CORDOBA
Δευτέρα 6/11 στις 23:30
GODOY CRUZ - PLATENSE
Πέμπτη 9/11 στις 00:00
SAN LORENZO – BOCA JUNIORS
tvopen.gr
2023 OPEN Digital Group
Τhe Obama Foundation update
| ||||||||||||||||||||
|
Ανακοίνωση «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τη διαθήκη της Μαίρης Χρονοπούλου
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ανακοίνωση «Το Χαμόγελο του Παιδιού» για τη διαθήκη της Μαίρης Χρονοπούλου
Αθήνα, 1 Νοεμβρίου 2023
Δημοσιεύτηκε στις 30 Οκτωβρίου 2023, η από 4 Οκτωβρίου 2013 δημόσια διαθήκη της Μαίρης Χρονοπούλου. «Το Χαμόγελο του Παιδιού», καθώς και όσοι έχουν αναφερθεί εντός της διαθήκης, ως νόμιμοι κληρονόμοι, έχουν το έννομο συμφέρον για παραλαβή της. Κάθε άλλη πληροφορία, φήμη, άποψη ή εικασία που δημοσιοποιείται, να βλάψει μόνο μπορεί τη μνήμη της Μαίρης Χρονοπούλου.
Με απόφαση του Ειρηνοδικείου Κρωπίας δε διατάχθηκε σφράγιση των πραγμάτων παρά μόνο απογραφή τους από συμβολαιογράφο που ορίστηκε καθώς και δύο πραγματογνώμονες. Αυτό το γεγονός μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς με τον τρόπο αυτό, καταγράφεται η κινητή περιουσία της Μαίρης Χρονοπούλου με διαδικασία που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν. Σημαντικό να αναφερθεί πως «Το Χαμόγελο του Παιδιού» είχε ήδη υλοποιήσει καταμέτρηση με πραγματογνώμονα και τεχνικό σύμβουλο.
Περισσότερες πληροφορίες που αφορούν:Την απόφαση του Οργανισμού, να επεκτείνει τη δράση του Φροντίδα των Παιδιών και των Νέων «Μαίρη Χρονοπούλου» -μια δράση για τα παιδιά που ενηλικιώνονται ώστε να εξελιχθούν και κάνουν σταθερά βήματα στην ενήλικη ζωή τους
Τη δημιουργία του Βραβείου «Μαίρη Χρονοπούλου» καθώς και
Οτιδήποτε χρειάζεται να ειπωθεί προκειμένου να τιμήσουμε τη μνήμη αλλά και όλες τις επιθυμίες της Μαίρης Χρονοπούλου
Θα δοθούν, το Σάββατο 11 Νοεμβρίου στις 11:00π.μ., στο σπίτι της στην περιοχή της Παιανίας.
Στο Τρισάγιο που θα πραγματοποιηθεί -με όσους αγαπούσαν πραγματικά τη Μαίρη Χρονοπούλου- θα έχουν υλοποιηθεί οι επιθυμίες της. Η τοποθέτηση της μαρμάρινης επιγραφής έξω από το σπίτι της που θα αναγράφει «Το Σπίτι της Μαίρης Χρονοπούλου» καθώς και η μαρμάρινη επιγραφή που θα έχει τοποθετηθεί σε σημείο που η ίδια μας είχε υποδείξει εντός του σπιτιού της, θα αναγράφει: «Μαίρη Χρονοπούλου, ηθοποιός. Αγαπούσε πολύ τα παιδιά».
Εκκρεμεί η αποκατάσταση της τοποθέτησης της τέφρας της, η οποία θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με την επιθυμία της Μαίρης Χρονοπούλου, όπως αυτή είχε αποτυπωθεί σε οπτικοακουστικό υλικό, που έχει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και είναι στη διάθεση όποιου το επιθυμεί. Παρακαλούμε να αποτραπεί ο περαιτέρω διασυρμός του ονόματος της, και όσοι την αγαπούσαμε και συνεχίζουμε να την αγαπάμε, να εμμείνουμε στην υλοποίηση των επιθυμιών της.
Περισσότερες πληροφορίες:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Τηλ. 11040
press@hamogelo.gr
"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..
ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" προηγούμενη ηλεκτρονική έκδοση
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.
Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.
=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή
. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.
=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.