|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
|
Σε κοινή δήλωση προέβησαν η Ελλάδα, Ιταλία, Μάλτα και Κύπρος για την κατάσταση του Μεταναστευτικού στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Αναλυτικά η Κοινή Δήλωση:
Italy, Greece, Malta and Cyprus, as the countries of first entry into Europe, through the Central and Eastern Mediterranean route, are bearing the heaviest burden of the management of migratory flows in the Mediterranean, in full compliance with all international obligations and EU rules.
We have always strongly supported the need to develop a new European policy on migration and asylum, truly inspired by the principles of solidarity and responsibility, that would be equitably shared among all Member States.
On 10th June 2022, we approved a Political Declaration establishing a temporary and voluntary relocation mechanism, despite the fact that the MED 5 countries supported a mandatory relocation scheme. Unfortunately, the number of pledges for relocation made by participating Member States only represents a very small fraction of the actual number of irregular arrivals that we have received so far this year. Moreover, to date the mechanism has been slow on delivering on its stated goal of alleviating the burden that we, as front line Member States, are constantly exposed to, as only a small number of relocations has been implemented so far. This is unfortunate and disappointing, especially at this point in time when our countries are increasingly faced with a migratory pressure that is putting a strain on our asylum and reception system.
Pending agreement on an effective, fair and permanent burden sharing mechanism, we cannot subscribe to the notion that countries of first entry are the only possible European landing spots for illegal immigrants, especially when this happens in an uncoordinated fashion based on the basis of a choice made by private vessels, acting in total autonomy from the competent state authorities.
We reiterate our position that the modus operandi of these private vessels is not in line with the spirit of the international legal framework concerning Search and Rescue Operations, which should be respected. Every State shall effectively exercise its jurisdiction and control over ships flying its flag.
With full respect to the competences of littoral states in accordance with international law, we consider that a serious discussion on how to better coordinate these operations in the Mediterranean, including by ensuring that all these private vessels respect the relevant international conventions and other applicable rules, and that all Flag States take responsibility in accordance with their international obligations, is urgent and necessary. We ask the European Commission and the Presidency to take the necessary steps to initiate this discussion.
Αναλυτικά η άτυπη μετάφραση της Κοινής Δήλωσης:
Η Ιταλία, η Ελλάδα, η Μάλτα και η Κύπρος, ως χώρες πρώτης υποδοχής στην Ευρώπη, στην κεντρική και ανατολική δίοδο της Μεσογείου επωμίζονται το μέγιστο βάρος όσον αφορά στην διαχείριση των μεταναστευτικών ροών στη Μεσόγειο, ενώ συμμορφώνονται πλήρως με όλες τις διεθνείς υποχρεώσεις και τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υποστηρίξαμε πάντοτε σθεναρά την ανάγκη να αναπτυχθεί μία νέα ευρωπαϊκή πολιτική στην Μετανάστευση και το Άσυλο η οποία θα είναι εμπνευσμένη από τις αρχές της αλληλεγγύης και της ευθύνης η οποία θα μοιράζει δίκαια μεταξύ όλων των κρατών μελών.
Στις 10 Ιουνίου 2022, εγκρίναμε μια Πολιτική Διακήρυξη για τη εγκαθίδρυση ενός μηχανισμού προσωρινής και εθελοντικής μετεγκατάστασης, παρά το γεγονός ότι οι χώρες MED 5 υποστήριξαν ένα υποχρεωτικό πρόγραμμα μετεγκατάστασης. Δυστυχώς, ο αριθμός των προσφορών για μετεγκατάσταση που έγιναν από τα συμμετέχοντα κράτη μέλη αντιπροσωπεύει μόνο ένα πολύ μικρό κλάσμα του πραγματικού αριθμού των παράνομων αφίξεων που έχουμε δεχθεί μέχρι στιγμής φέτος.
Επιπλέον, έως σήμερα ο μηχανισμός έχει καθυστερήσει να επιτύχει τον δεδηλωμένο στόχο του, να μετριάσει το βάρος στο οποίο είμαστε συνεχώς εκτεθειμένοι ως κράτη μέλη πρώτης γραμμής, καθώς μέχρι στιγμής έχει υλοποιηθεί μόνο ένας μικρός αριθμός μετεγκαταστάσεων. Αυτό είναι ατυχές και απογοητευτικό, ειδικά σε αυτή τη χρονική στιγμή που οι χώρες μας αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερο μια μεταναστευτική ένταση που ασκεί πίεση στο σύστημα ασύλου και υποδοχής μας.
Εν αναμονή της συμφωνίας για έναν αποτελεσματικό, δίκαιο και μόνιμο μηχανισμό επιμερισμού των βαρών, δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε την ιδέα ότι οι χώρες πρώτης υποδοχής είναι οι μοναδικοί πιθανοί ευρωπαϊκοί προορισμοί για παράτυπους μετανάστες, ειδικά όταν αυτό συμβαίνει με τρόπο μη συντονισμένο, βασισμένο σε μία επιλογή η οποία γίνεται από ιδιωτικά σκάφη, ενεργώντας με απόλυτη αυτονομία από τις αρμόδιες κρατικές αρχές.
Επαναλαμβάνουμε τη θέση μας ότι ο τρόπος δράσης αυτών των ιδιωτικών σκαφών δεν συνάδει με το πνεύμα του διεθνούς νομικού πλαισίου σχετικά με τις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης, το οποίο θα πρέπει να γίνεται σεβαστό. Κάθε κράτος θα πρέπει να ασκεί αποτελεσματικά τη δικαιοδοσία και τον έλεγχό του στα πλοία που φέρουν τη σημαία του.
Με πλήρη σεβασμό στις αρμοδιότητες των παράκτιων κρατών σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, θεωρούμε ότι μια σοβαρή συζήτηση για τον καλύτερο συντονισμό αυτών των επιχειρήσεων στη Μεσόγειο, μεταξύ άλλων διασφαλίζοντας ότι όλα αυτά τα ιδιωτικά σκάφη τηρούν τις σχετικές διεθνείς συμβάσεις και άλλους ισχύοντες κανόνες και, ότι όλα τα κράτη αναλαμβάνουν την ευθύνη σύμφωνα με τις διεθνείς υποχρεώσεις τους, είναι επείγουσα και απαραίτητη. Ζητάμε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Προεδρία να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την έναρξη αυτής της συζήτησης.
http://athivolesinternational.blogspot.com |
“Sense the authentic Adventure”:το νέο, ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ videoτης Περιφέρειας Κρήτης για τον αθλητικό τουρισμό..-
«82α ΑΡΚΑΔΙΑ» στο Ρέθεμνος με εξαιρετική επιτυχία..-
ΗΡΑΚΛΕΙΟ:Ο Πολιούχος και Προστάτης της ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ..γιορτάστηκε παρουσία του Περιφερειάρχη κ. Αρναουτάκη..-
«Marathon Expo» ...και με την συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης..-
Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΤΗΣ...σε Επιστημονικό συνέδριο..-
Rare ancient odeon discovered at remote archaeological site in Crete..-
Αθήνα, 11.11.2022
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Υπεγράφη τη Πέμπτη
στο Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων η συμφωνία εξυγίανσης – μεταβίβασης
επιχείρησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, η οποία πρόκειται να υποβληθεί στο
αρμόδιο δικαστήριο. Τη συμφωνία υπέγραψαν ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων,
Άδωνις Γεωργιάδης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΝΕΧ, Παναγιώτης
Ξενοκώστας, ο εκπρόσωπος της διοίκησης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, Ιωάννης
Στεφάνου, οι εκπρόσωποι της εταιρείας GALAXY, Χαρίκλεια Ξάνθη και
Μαρία Καρδαράκη, οι εκπρόσωποι της ALPHA BANK, Ελεονώρα Καραμάνη και Αθηνά Παλλίκαρη, οι εκπρόσωποι της εταιρείας
«ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ Α.Ε.», Γεώργιος
Ποιμενίδης και Παναγιώτα Μπισμπίκη και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Δημήτρης
Ιωαννίδης.
Ο Αντιπρόεδρος της
Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Αθανάσιος Μπούρας, παρέστη στην υπογραφή
της ιστορικής αυτής συμφωνίας, αισθανόμενος ιδιαίτερα ικανοποιημένος που,
επιτέλους, το χρονίζον ζήτημα των Ναυπηγείων Ελευσίνας επιλύεται με την
καλύτερη δυνατή συμφωνία.
Η Συμφωνία Εξυγίανσης των Ναυπηγείων
Ελευσίνας διαμορφώνει ένα βιώσιμο μοντέλο επανεκκίνησης των Ναυπηγείων
Ελευσίνας, καθώς α. επενδύονται άμεσα 100 εκατ. Δολαρίων, β. διασφαλίζονται οι
θέσεις εργασίας των 600 εργαζομένων των Ναυπηγείων, γ. αποζημιώνονται οι
εργαζόμενοι με το ποσό ύψους 13,4 εκατ. Ευρώ, αποπληρώνοντας έτσι στο 100% τις
υπόλοιπες οφειλές, δ. δημιουργούνται 1.400 νέες θέσεις εργασίας στα επόμενα 3
χρόνια, ε. το ελληνικό δημόσιο αποκτά έσοδα ύψους 1,1 δισ. ευρώ (άμεσοι και
έμμεσοι φόροι, ασφαλιστικές εισφορές) κατά τα επόμενα 25 έτη και στ. ενισχύεται
η ελληνική οικονομία με περισσότερα από 1,6 δισ. ευρώ που θα κατευθυνθούν σε
εγχώριους προμηθευτές και την ελληνική βιομηχανία.
Ο κ. Μπούρας καθ’ όλη τη διάρκεια τόσο
των 2,5 τελευταίων ετών όσο και πρωτύτερα (πάνω από 10 χρόνια) από την εποχή που είχαν αρχίσει να διαφαίνονται
τα προβλήματα δυσλειτουργίας των Ναυπηγείων, στεκόταν στο πλευρό των
εργαζομένων με τους οποίους βρισκόταν σε άμεση συνεργασία για την επίτευξη της
εξυγίανση, καθώς τα Ναυπηγεία Ελευσίνας αποτελούν τον κυριότερο πυλώνα
ανάπτυξης και οικονομίας τόσο για τη Δυτική Αττική όσο και για όλη τη χώρα.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια, ο κ.
Μπούρας πρωτοστατούσε ενεργώντας κατάλληλα, προκειμένου να κατατίθενται ανά
τρίμηνο οι τροπολογίες σε επιμέρους Νομοσχέδια, ώστε να πληρώνονται οι εργαζόμενοι
και να παραμένουν ζωντανά και σε λειτουργία τα Ναυπηγεία κάτω από αυτές τις δύσκολες
συνθήκες.
Η ημέρα υπογραφής της συμφωνίας είναι
από τις πιο σημαντικές στην πολιτική διαδρομή του κ. Μπούρα, καθώς αισθάνεται
δικαιωμένος για όλες τις προσπάθειες που κατέλαβε μαζί με την πολιτική ηγεσία
των συνεργαζόμενων Υπουργείων Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Οικονομικών και Εθνικής
Άμυνας.
Βουλή των Ελλήνων, 100 21 Αθήνα-τηλ.:2103708401-2, fax: 2103707888
Θεμιστοκλέους 3, 10677 Αθήνα, Τηλ.: 210 3303066, Φαξ:
210 3301970
e-mail: vice.president_c@parliament.gr, bouras@parliament.gr
https://twitter.com/mgvavour/status/1591360023388880897?s=20&t=cX0W_xRwVrv1qVhZSloeCA