| ||||||
|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
| ||||||
|
Τις 10 αλήθειες που απορρέουν από το νόμο-πλαίσιο με τίτλο «Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και άλλες διατάξεις» ανέδειξε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στη δευτερολογία της κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής.
Αλήθεια #1 Νέες ακαδημαϊκές δυνατότητες για τους φοιτητές
Αλήθεια #2 Βελτίωση της καθημερινότητας των φοιτητών
Αλήθεια #3 Κίνητρα για καινοτομία σε καθηγητές και ερευνητές
Αλήθεια #4 Οφέλη για την κοινωνία και τους πολίτες
Αλήθεια #5 Αποκέντρωση
Αλήθεια #6 Καλύτερη διασύνδεση Πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας:
Αλήθεια #7 Νέο μοντέλο διοίκησης
Αλήθεια #8 Νέο, πιο διαφανές και αξιοκρατικό πλαίσιο για την εκλογή και την εξέλιξη των μελών ΔΕΠ
Αλήθεια #9 Πιο γρήγορη και πιο φιλική προς τον πολίτη αναγνώριση των πτυχίων εξωτερικού
Αλήθεια #10 Νομοσχέδιο κοινώς αποδεκτό - που απαιτεί η κοινωνία, που είναι προϊόν εκτενούς και ουσιαστικής διαβούλευσης και που έχει απορροφήσει σχόλια και προτάσεις από Πανεπιστήμια, από μέλη ΔΕΠ, από φορείς, από άλλα κόμματα
Κλείνοντας η Υπουργός, απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, υπογράμμισε: «οι ρυθμίσεις που φέρνουμε δεν έχουν πολιτικό χρώμα, δεν είναι δεξιές ή αριστερές, είναι διατάξεις κοινής λογικής που απαιτεί η κοινωνία, διατάξεις που οφείλουμε στις νέες και τους νέους μας για να τους δώσουμε επιπλέον δυνατότητες να ανοίξουν τα φτερά τους, να αποκτήσουν πρόσθετες παραστάσεις, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Για αυτά ψηφίζουμε σήμερα κυρίες και κύριοι συνάδελφοι και κρινόμαστε όλοι, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, από την κοινωνία.»
15-07-22 Συμφωνία του 85-92% των παρόντων Βουλευτών στην πλειονότητα των άρθρων του νέου νόμου για τα «ΑΕΙ: Νέοι Ορίζοντες» που τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία
Το 85-92% των παρόντων Βουλευτών υπερψήφισε τα περισσότερα από τα κρίσιμα άρθρα του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για τα Πανεπιστήμια, τα οποία τέθηκαν σε ονομαστική ψηφοφορία, κατά την ολοκλήρωση της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής. 2 στα 3 επίμαχα άρθρα έγιναν δεκτά με ιδιαίτερα αυξημένη πλειοψηφία, προς επίρρωση της άποψης ότι ο νόμος-πλαίσιο πέτυχε σημαντικές συναινέσεις.
Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα των παρόντων Βουλευτών, το 85% ή 180 από τους 213 που ψήφισαν, τάχθηκαν υπέρ των διατάξεων για:
Υπέρ της Επιτροπής Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (άρ. 220) ψήφισαν 196 από τους 213 Βουλευτές - ποσοστό 92%.
Το 89% (189 από τους 213 Βουλευτές) υπερψήφισε:
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στο γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ «απέδρασε» από την ονομαστική ψηφοφορία, αποσύροντας από τη διαδικασία σύσσωμη την Κοινοβουλευτική του Ομάδα, προκειμένου να μην αναγκαστεί να καταρρίψει τους ίδιους του τους ισχυρισμούς για την υποτιθέμενη διαφωνία του στην πλειονότητα των άρθρων, υπερψηφίζοντάς τα. Διαφορετικά, θα έπρεπε να εκτεθεί απέναντι στους ψηφοφόρους του, που τάσσονται σε μεγάλο ποσοστό υπέρ των ρυθμίσεων αυτών.
Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Ολοκληρώθηκε μία ιδιαίτερα γόνιμη διαδικασία επεξεργασίας και ψήφισης του νόμου-πλαισίου για τα ΑΕΙ, κατά την οποία ενσωματώσαμε πολλά σχόλια και παρατηρήσεις φορέων και κοινοβουλευτικών ομάδων, βελτιώσαμε το κατατεθέν κείμενο και επιτύχαμε σημαντικές για τα επόμενα βήματα συναινέσεις των πολιτικών χώρων. Ξεκινά μία νέα εποχή για τα Πανεπιστήμιά μας, μία εποχή μεγαλύτερης ευελιξίας, αυτονομίας, ελευθερίας, εξωστρέφειας, με περισσότερες και καλύτερες δυνατότητες για τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και πιο άμεσα οφέλη για το κοινωνικό σύνολο. Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της προσπάθειας.»
15-07-22 Ημερομηνίες για συνεντευξεις για τιο σχολείο στις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ Berkendael
Το σχετικό έγγραφο εδώ
|
|