"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"
"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

"ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2024"

Διαβάζετε ένα ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ οικονομική στήριξη (αυτοδιοικητική, χορηγική, δημοσία ή άλλη ) ηλικίας 24 ετών Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης, με αξιοσημείωτη ΔΙΕΘΝΗ αναγνώριση και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.
Είκοσι τέσσαρα (24) ολόκληρα χρόνια δημοσιογραφίας, ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΙΣ!!
Contact: politikimx@gmail.com v.ch.maria@gmail.com

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ 14 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2024

Η ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑ:
Χθες 14/5/2024
Χθες 3856 
Χθες 11/5/2024 5280  Τελευταίος μήνας 71316 
1/5/2024 Χθες 2831  Τελευταίος μήνας 71316 
28/4/2024 Χθες 3683  Αυτόν τον μήνα 64108  Τελευταίος μήνας 64042 
27/4/2024
Χθες 2991  Αυτόν τον μήνα 60681  Τελευταίος μήνας 64042 

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΓΝΩΜΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ: ‍ΑPEC latest news..-Άρθρο Ευάγγελου Βενιζέλου:"Η καμπύλη της Μεταπολίτευσης"..-QUORA news about health..-#SEV4Europe: Ειδική έκδοση του ΣΕΒ για τις Ευρωεκλογές 202..-2nd CYBER SECURITY CONFERENCE ..-9 Best Things to Do in Crete in May 2024..- COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-GOVERNMENT HOUSE WESTERN AUSTRALIA:Unveiling the new Battle of Crete Memorial..-Australia honours the 83rd anniversary of the Battle of Crete..-Get to Know the Wines of Crete with These 4 Bottles..-https://greekherald.com.au/:Delving into the Battle of Crete with the Athens War Museum..-ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ πρόσφατη ενημέρωση..-ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ"Για τη Λίμνη και το δημόσιο χώρο":Άρθρο του Δημάρχου Αγίου Νικολάου Μανώλη Μενεγάκη..-ΔΗΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ για την 83η Επέτειο της Μάχης της Κρήτης..-ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ πρόσφατη ενημέρωση..-Ενημέρωση απο τον Δήμο Ηρακλείου..-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ:Η Περιφέρεια της Προκοπής και του Πολιτισμού...ενημερώνει!!..-ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.:Ενημέρωση..-ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ-ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ενημέρωση..-Οδηγίες προς τους Διευθυντές σχολικών μονάδων που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα..-"ENΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ" αγροτική σφαιρική ενημέρωση..-Fruit and vegetables newsletter..-BENEFITS.GOV..update..-GAIN reports..-COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION,update..-APEC latest..- IMF latest news..-OBAMA's newest..- Ενημερωτικό Δελτίο Α.Σ.Ε.Π...-NORWAY's latest news..-CDU latest news..-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη..-Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη συμμετοχή στην ενημέρωση για το νέο Ψηφιακό Σχολείο ....-IGCAT PRESS RELEASE..-COUNCIL OF BARS AND LAW SOCIETIES OF EUROPE,update..-ΣτΕ:Συνταγματικό το νέο σύστημα επιλογής Διοικήσεων Ελληνικών Πανεπιστημίων..-Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου..-68.851 ο αριθμός των εισακτέων σπουδαστών στην Γ΄ εκπαίδευση 2024-2025..-Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία.....-ESM:GLOBAL FRAGMENTATION ON THE AGENDA OF 8TH JOINT RFAS RESEARCH SEMINAR..-"ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ" σημαίνει....-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΪΤΗ:Έκθεση «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» 2024... Συμμετέχουμε και σας προσκαλούμε!..-ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΔΗΜΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ-ΜΑΛΕΒΙΖΙΟΥ στο ΣτΕ για την χάραξη ΒΟΑΚ..-ΣτΕ:Αναστέλεται η έκδοσης άδειας ....-ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ:προσοχή στην υποχρέωση να αποστέλλονται προδικαστικά ερωτήματα στο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ..-H AYTOKAΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ..-IMF:An AI-Powered Boost to Anguilla's Revenues..-Think Tank reports on Russia’s war of aggression against Ukraine and more latest news..-ENYPEKK newsletter..-ΑΑΔΕ:Προχωρά η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων ΔΟΥ στο ΚΕΦΟΚ Αττικής .. --

MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:

ΑΓΓΕΛΙΑ

Συνταξιούχος Κυρία,ζητά απογευματινή 4ωρη εργασία υποστήριξης Γραμματείας. Τριανταπεντάχρονη (35) εμπειρία, ισχυρότατες ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,πλήρης επίγνωση σοβαρότητος προθεσμιών, αρχειοθέτηση, “τυφλό” σύστημα δακτυλογράφισης, δημιουργική γραφή παντός τύπου εγγράφων, ορθογράφος, άριστη γνώστις H/Y και χρήσης social media, αποτελεσματική υψηλού επιπέδου διοικητική υποστήριξη, ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ και ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. Αποδεκτή και συνεργασία εξ αποστάσεως. Επικοινωνήστε: polisisnet@gmail.com - tipovafia@gmail.com (Θα δοθούν απαντήσεις ΜΟΝΟΝ σε σοβαρές προτάσεις)

Δηλώσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Τουρκίας Recep Tayyip Erdoğan

Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

ΙΜF,interesting latest news

 


Dear maria,

We just published a new blog—please find the full text below. 

Fast-Moving FinTech Poses Challenge for Regulators

(IMAGE: ISMAGILOV/ISTOCK BY GETTY IMAGES)

By Antonio Garcia Pascual and Fabio Natalucci

Technology sometimes moves at a dizzying pace. When it comes to innovation in financial activities, often referred to as FinTech, the world is seeing major advances.

For banks, FinTech disrupts core financial services and pushes them to innovate to remain relevant. For consumers, it means potentially wider access to better services. Such changes also raise the stakes for regulators and supervisors—while most individual FinTech firms are still small, they can scale up very rapidly across both riskier clients and business segments than traditional lenders.

This combination of fast growth and increasing importance of FinTech financial services for the functioning of financial intermediation can come with system-wide risks, which we cover in our latest Global Financial Stability Report.

Adding risk

Digital banks are growing in systemic importance in their local markets. Also known as neobanks, they are more exposed than their traditional counterparts to risks from consumer lending, which usually has fewer buffers against losses because it tends to be more uncollateralized. Their exposure also extends to higher risk-taking in their securities portfolio, as well as higher liquidity risks (specifically, liquid assets held by neobanks relative to their deposits tend to be lower than what would be held by traditional banks).

These factors also create a challenge for regulators: the risk management systems and overall resilience of most neobanks remain untested in an economic downturn.

Not only do FinTech firms take on more risks themselves, they also exert pressure on long-established industry rivals. Look for instance at the United States, where FinTech mortgage originators follow an aggressive growth strategy in periods when home lending is expanding, such as during the pandemic. Competitive pressure from FinTech firms significantly hurt profitability of traditional banks, and this trend is set to continue.

Another technological innovation, which has grown rapidly in the past two years, is decentralized finance, a crypto-based financial network without a central intermediary. Also known as DeFi, it offers the potential of delivering more innovative, inclusive, and transparent financial services thanks to greater efficiency and accessibility.

Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας..


Αθήνα, 13.04.2022

 

 

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Δυτικής Αττικής, Θανάσης Μπούρας, βρέθηκε σήμερα στο εναρκτήριο δρομολόγιο της νέας αστικής γραμμής 861 του ΟΑΣΑ, η οποία θα πραγματοποιεί καθημερινά, αρχής γενομένης από σήμερα, τη διαδρομή Ελευσίνα- Μάνδρα (μέσω Οικισμού Τιτάν)- Οινόη- Βίλια- Ερυθρές και αντίστροφα.

Ο κ. Μπούρας καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής ήταν ιδιαίτερα συγκινημένος και ικανοποιημένος, καθώς πήρε σάρκα και οστά, ένα έργο που από καιρό είχε οραματιστεί και πάλεψε για την πραγμάτωσή του. Η ολοκλήρωση της νέας αυτής γραμμής υλοποιήθηκε μετά από πολύμηνη, κοπιαστική και με πολλά πισωγυρίσματα διαδικασία, όμως, με το πείσμα που διακατέχει τον Αντιπρόεδρο ο στόχος επετεύχθη.

Σε συνομιλίες που είχε ο κ. Μπούρας με αρκετούς κατοίκους, που θα εξυπηρετούνται από αυτή τη γραμμή, έδειξαν την ευγνωμοσύνη τους και την ικανοποίησή τους.

Το σημαντικό αυτό έργο ήρθε για να μείνει. Οι κάτοικοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται με υπερσύγχρονα και καθαρά αστικά λεωφορεία και με χαμηλό κόστος (1,20€).

Ο κ. Μπούρας εκφράζει τις ιδιαίτερες ευχαριστίες του για την άμεση ανταπόκριση στον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, τον Πρόεδρο Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ), Γιάννη Γκόλια και τον Γενικό Διευθυντή Συγκοινωνιακής και Εμπορικής Λειτουργίας του ΟΑΣΑ, Δημήτρη Αποστολίδη.

Συμπαραστάτες στις ενέργειες του Αντιπροέδρου της Βουλής υπήρξαν ο ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής, Λευτέρης  Κοσμόπουλος, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Ενότητας Βιλίων, Κωνσταντίνος Μακρυνόρης, ο Αντιδήμαρχος Ερυθρών, Μιχάλης Σακελλάρης, ο Πρόεδρος Δημοτικής Ενότητας Ερυθρών, Δημήτριος Παγώνης και βέβαια ο Δήμαρχος Μάνδρας – Ειδυλλίας, Χρήστος Στάθης.

Ο κ. Μπούρας θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό των κατοίκων της Δυτικής Αττικής, όπως διαχρονικά άλλωστε πράττει, θέτοντας ως προτεραιότητα την βελτίωση της καθημερινότητάς τους αλλά και την άμεση αντιμετώπιση των ζητημάτων που τους απασχολούν.








Τα αντιηλιακά μολύνουν τα φύκια Posidonia oceanica στη Μεσόγειο: Σκοτώνουν ψάρια, δελφίνια και χελώνες



Τα φίλτρα υπεριώδους ακτινοβολίας που απορροφώνται από το Posidonia oceanica μπορεί να έχουν καταστροφικές επιπτώσεις στα οικοσυστήματα, προειδοποιούν οι επιστήμονες.

Οι χημικές ουσίες που βρίσκονται σε αντηλιακές λοσιόν συσσωρεύονται στο μεσογειακό θαλάσσιο χόρτο, σύμφωνα με μια μελέτη.Οι επιστήμονες ανακάλυψαν φίλτρα υπεριώδους ακτινοβολίας στους μίσχους της Posidonia oceanica, ενός είδους θαλάσσιου χόρτου που βρίσκεται στις ακτές της Μαγιόρκα και ενδημικό στη Μεσόγειο Θάλασσα....

Aναγνώσατε πατώντας εδώ:

Think Tank reports on the invasion of Ukraine





Library blog
Wednesday 13 April 2022
● General Secretariat of the Council
 

Think Tank reports on the invasion of Ukraine


More than 6 weeks into Russia’s war against Ukraine, think tanks analyse the origins of the Russian invasion and the pre-existing global divisions, the threat and impact of escalation, use of Russian propaganda, the war crimes being committed against the Ukrainian people, Ukraine’s foreign policy choices and its wartime information strategy, as well as assess the impact of the war on the EU’s asylum policy, its security framework and its enlargement agenda, and review the positions of Turkey, Israel and Africa.

Think Tank reports on the invasion of Ukraine
13 April 2022
Think Tank Review
gsclibrary

This is a non-exhaustive collection of Think Tanks reports on the invasion of Ukraine, covering the period from February 2022 onwards, which is regularly updated:



13.4.2022

More than 6 weeks into Russia’s war against Ukraine, think tanks analyse the origins of the Russian invasion and the pre-existing global divisions, the threat and impact of escalation, use of Russian propaganda, the war crimes being committed against the Ukrainian people, Ukraine’s foreign policy choices and its wartime information strategy, as well as assess the impact of the war on the EU’s asylum policy, its security framework and its enlargement agenda, and review the positions of Turkey, Israel and Africa.

LA FONDATION POUR LA RECHERCHE STRATÉGIQUE (FRS)

One month on in the Ukraine war: what role for the kadyrovtsy?

This article discusses the role played by the “kadyrovtsy”, the personal army of Chechen leader Ramzan Kadyrov, in supporting Russia’s military aggress in Ukraine. The “kadyrovtsy” group, and other loosely integrated Chechen units, have previously conducted special operations on behalf of the federal authorities in Moscow in Georgia in 2008, Ukraine in 2014 and Syria in 2015.

INSTITUTO ESPAÑOL DE ESTUDIOS ESTRATÉGICOS

War in Ukraine, a punch on the international chessboard

This article analyses the military invasion of Ukraine in the context of geopolitics, seeing the invasion not as the beginning of a new global ordering model, but one more chapter in the long-standing competition between great powers. What is new is the possibility of escalation in the conflict that could lead to direct confrontation between Russia and the North Atlantic Alliance, without any proxies.

ILKO KUCHERIV DEMOCRATIC INITIATIVES FOUNDATION

Ukraine’s foreign policy choices and responses to the Russian escalation

This article considers the long-standing build-up to the Russian invasion of Ukraine and analyses Ukraine’s security options in the context of the war, acknowledging that it looks hard to find a solution that can bridge the differences of Ukrainian and Russian security perceptions.

BRUSSELS SCHOOL OF GOVERNANCE

Bargaining with blood: Russia’s war in Ukraine

This brief applies the bargaining model of war to examine the origins, escalation, eventual termination, and long-term settlement of Russia’s war against Ukraine.

INTERNATIONAL INSTITUTE FOR STRATEGIC STUDIES

Ukraine: The shock of recognition

The author provides a historical perspective, in particular harking back to the broad anti-fascist alliance from around 1933 to 1947, regarding various factors at play in Russia’s invasion of Ukraine.

POLSKI INSTYTUT SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH (THE POLISH INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS)

Ukraine’s wartime information strategy

The article looks at the strategic communication policy applied by the Ukrainian authorities during the war and aimed at their own citizens, Russian society, and the international community.

POLSKI INSTYTUT SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH (THE POLISH INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS)

Russia’s wartime censorship and propaganda

The author examines how the war against Ukraine is being used by the Russian government to transform Russia into a complete totalitarian state and the censorship and propaganda of military successes are tools employed to this end.

CHATHAM HOUSE - THE ROYAL INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS

Ensuring Ukraine prevails is now the only moral choice

According to the brief, a successful outcome to the fighting in Ukraine is critical not only to Ukrainian statehood, but to the future security of Europe as a whole. That means the only way to secure Europe is to ensure Ukraine prevails – and is not subjected to a flawed and unworkable peace settlement that does no more than postpone its reckoning with Russia, while continuing the suffering of the Ukrainian people under occupation.

COUNCIL ON FOREIGN RELATIONS

Can Russia be held accountable for war crimes in Ukraine?

The author examines what war crimes have been committed by Russia’s invasion of Ukraine, how investigations might proceed, the role of the US in seeking accountability and the question of reparations.

ZENTRUM LIBERALE MODERNE (CENTER FOR LIBERAL MODERNITY)

Russland will die Identität der Ukraine auslöschen

The Russian attacks on Babyn Yar and other symbolic places and cultural monuments in Ukraine are similar to the practices of the Soviet Union and, according to the author, show that by destroying Ukrainian culture, Russia is trying to erase Ukrainian identity.

CENTRE FOR STRATEGIC AND INTERNATIONAL STUDIES

Justice in Ukraine may be slow, but must be steady

As the world is demanding justice for the atrocities being committed in Ukraine, the author outlines how achieving it will take both patience and determination.

INTERNATIONAL CRISIS GROUP

The war in Ukraine raises new questions for EU foreign policy

This article looks at how Russia’s invasion of Ukraine has prompted the EU to take unprecedented decisions on security, defence and EU enlargement and how it is also starting to shape the EU’s external action more broadly, opening new questions for Brussels and member states.

LUXEMBOURG INSTITUTE OF SOCIO-ECONOMIC RESEARCH

The Ukrainian exodus calls for better coordination in the European Asylum Policy

This policy brief analyses the current situation and give estimates of the number of refugees who could be distributed across EU27 destinations depending on their absorption capacities.

POLSKI INSTYTUT SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH (THE POLISH INSTITUTE OF INTERNATIONAL AFFAIRS)

Franco-Russian economic relations in the face of the war in Ukraine

According to the article, Russia’s aggression against Ukraine will affect the French economy in micro and macroeconomic terms. The limited reaction of French businesses to the war shows that image losses remain a secondary issue while the risk of losing capital is much more alarming.

STIFTUNG WISSENSCHAFT UND POLITIK

Perceptions in Turkey about the war in Ukraine

Γιώργος Αρβανιτίδης Bουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης,newsletter




Δήλωση Τομεάρχη Ενέργειας και Περιβάλλοντος του Κινήματος Αλλαγής για τις εξαγγελίες του Πρωθυπουργού στην Ελληνική Διαχειριστική Εταιρία Υδρογονανθράκων

Η Κυβέρνηση της ΝΔ αφού πρώτα αύξησε την εξάρτηση μας από το εισαγόμενο φυσικό αέριο τώρα θυμήθηκε να μας παρουσιάσει την επιτάχυνση των εγχώριων εξορύξεων υδρογονανθράκων ως.. εναλλακτικό δρόμο επίτευξης των στόχων πράσινης μετάβασης για το 2030. Αυτό λέγεται ενεργειακός αυτοσχεδιασμός σε σύγχυση, χωρίς αρχή, μέση και τέλος.

Για το Κίνημα Αλλαγής ο σοβαρός ενεργειακός σχεδιασμός είναι η προτεραιότητα στα δίκτυα και στις βασικές μας εθνικές ενεργειακές πηγές, τις ΑΠΕ.

Να απορριφθούν οι αποφάσεις και οι προβληματικές εισηγήσεις κατάργησης, συγχώνευσης και μεταφοράς Τμημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, που εδρεύουν στην Σίνδο

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής ορμώμενος από την τεράστια αναστάτωση που έχει προκληθεί από τις προτάσεις για κατάργηση, συγχώνευση και μεταφορά Τμημάτων του ΔΙ.ΠΑ.Ε. που σήμερα έχουν έδρα την Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη Σίνδου-Θεσσαλονίκης, κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κα. Ν. Κεραμέως με θέμα την απόρριψη και αναθεώρηση των αποφάσεων αυτών και προβληματικών εισηγήσεων.

Ο κ. Αρβανιτίδης δεδομένου ότι δεν προηγήθηκε κάποια εκτεταμένη διαβούλευση στην ακαδημαϊκή κοινότητα για τις εισηγήσεις του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής του ΔΙ.ΠΑ.Ε. και η λήψη των αποφάσεών της αμφισβητείται έντονα καθώς δεν τεκμηριώνεται από πουθενά ότι η πόλη των Σερρών μπορεί να αντέξει την οικιστική μετακόμιση 6.000 φοιτητών από τη Θεσσαλονίκη, αλλά και ότι οδηγούμαστε σε ένα διπλό οικονομικό και κοινωνικό πρόβλημα και σε έναν φαύλο κύκλο ανεργίας των φοιτητών και ταυτόχρονης υποστελέχωσης των εταιρειών της ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου, αλλά και αποσύνδεσης του ερευνητικού προσωπικού από την παραγωγική διαδικασία προχώρησε στην κατάθεση της συγκεκριμένης επίκαιρης ερώτησης αναμένοντας να συζητηθεί στην Βουλή μετά το Πάσχα.

Ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής είχε συνομιλία με τον καθηγητή και πρόεδρο του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος κ. Κωνσταντινίδη ο οποίος του εξέφρασε την έντονη αντίρρηση των καθηγητών και φοιτητών. Ο κ. Αρβανιτίδης από την πλευρά του υπογράμμισε ότι με τέτοιου είδους αποφάσεις υποβαθμίζεται συνολικά η Δυτική Θεσσαλονίκη, χάνεται η σύζευξη της παραγωγικής βάσης της ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου με το ακαδημαϊκό προσωπικό και δεν υλοποιούνται οι εξαγγελίες της Κυβέρνησης για στήριξη της περιοχής.

Τέλος, ο κ. Αρβανιτίδης ζητάει να μάθει από την Υπουργό εάν προτίθεται να απορρίψει και να ζητήσει την αναθεώρηση των παραπάνω αποφάσεων και εισηγήσεων, με ποια κριτήρια έγιναν οι συγκεκριμένες εισηγήσεις και πώς αναβαθμίζεται η Δυτική Θεσσαλονίκη στερώντας πολύτιμο ερευνητικό και στελεχιακό δυναμικό από την γειτνιάζουσα ΒΙ.ΠΕ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κ. Ν. Κεραμέως

Θέμα: «Αβέβαιο το μέλλον των Τμημάτων Μηχανικών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, που εδρεύουν στη Σίνδο».

Ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων κα.Ν.Κεραμέως κατέθεσαν από κοινού Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής, Ευαγγελία Λιακούλη, και ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής, Γιώργος Αρβανιτίδης με θέμα το αβέβαιο μέλλον των Τμημάτων Μηχανικών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας, που εδρεύουν στη Σίνδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ



Διαμαρτυρία φοιτητών για τις αποφάσεις κατάργησης & μετακίνησης Τμημάτων του ΔΙ.ΠΑ.Ε.

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης βουλευτής Β' Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής συμμετείχε στη διαμαρτυρία φοιτητών για τις αποφάσεις κατάργησης και μετακίνησης Τμημάτων Μηχανικών του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, που εδρεύουν στη Σίνδο

Συνομίλησε με τον καθηγητή και πρόεδρο του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος κ. Κωνσταντινίδη αντιλαμβανόμενος και συμμεριζόμενος πλήρως τα επιχειρήματά τους δήλωσε ότι θα σταθεί δίπλα τους και θα τους στηρίξει σε κάθε τους προσπάθεια.









Εγκαίνια των γραφείων Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Θεσσαλονίκης (Σ.Ε.ΒΙ.ΠΕ.Θ).

Ο Γιώργος Αρβανιτίδης βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος Αλλαγής παρευρέθηκε στην εκδήλωση εγκαινίων των γραφείων Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Θεσσαλονίκης (Σ.Ε.ΒΙ.ΠΕ.Θ).



Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των επιχειρήσεων της ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου (μελών & μη), θεσμικοί φορείς και πολιτικά πρόσωπα.



Ο Κ.Αρβανιτίδης, έχοντας ξεκινήσει την πολιτική του πορεία στη Σίνδο όντας Δήμαρχος, στέκεται δίπλα στις επιχειρήσεις και βιομηχανίες και στηρίζει κάθε τους προσπάθεια για ανάπτυξη, ενίσχυση των δεξιοτήτων και σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά, καθώς επίσης και τη φιλική τους στάση απέναντι στην πράσινη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος.

COUNCIL OF THE EU:update

 

● Council of the EU
 
13/04/2022 15:03 | Press release |

EUAM Ukraine: Council further amends the mandate to also provide support in the investigation and prosecution of international crimes

 

The Council today adopted a decision amending the mandate of the EU Advisory Mission for Civilian Security Sector Reform in Ukraine (EUAM Ukraine). Under the amended mandate, EUAM Ukraine will also provide support to Ukrainian authorities to facilitate the investigation and prosecution of any international crimes committed in the context of Russia’s unprovoked and unjustified military aggression against Ukraine.

EUAM Ukraine will provide Ukrainian authorities with strategic advice and training on related matters. It may also donate funds or equipment to Ukrainian authorities. The mission will ensure close cooperation with the International Criminal Court and with Eurojust, as well as with member states acting in direct support of the investigation and prosecution of international crimes in Ukraine. Russia’s war of aggression against Ukraine grossly violates international law and is causing massive loss of life and injury to civilians. Russia is directing attacks against the civilian population and is targeting civilian objects, including hospitals, medical facilities, schools and shelters. These war crimes must stop immediately. Those responsible, and their accomplices, will be held to account in accordance with international law.

EUAM Ukraine is a non-executive civilian mission established on 22 July 2014. It began operations on 1 December 2014. Its overall objective is to support Ukraine in developing sustainable, accountable and efficient security services that strengthen the rule of law.

EU response to Russia's invasion of Ukraine (background)

European Council conclusions, 24-25 March 2022

EUAM Ukraine (EEAS)


● Council of the EU
 
13/04/2022 14:12 | Press release |

EU introduces exceptions to restrictive measures to facilitate humanitarian activities in Ukraine

 

In view of the humanitarian crisis resulting from Russia’s unprovoked and unjustified invasion of Ukraine, the Council introduced humanitarian

Centers for Disease Control and Prevention: Drug-resistant Gonorrhea Testing





Drug-resistant Gonorrhea Testing
Piloted in Emergency Departments

During STD Awareness Week, it’s important to remember that drug-resistant gonorrhea is an urgent public health threat. Gonorrhea has quickly developed resistance to all but one class of antibiotics, and half of all infections are resistant to at least one antibiotic—leading to more than an estimated half a million drug-resistant gonorrhea infections in the United States each year.

To increase access to resistance testing, CDC partnered with health departments in North Carolina and Indiana to pilot drug-resistant gonorrhea surveillance beyond traditional sexually transmitted infection (STI) clinics and into emergency departments, where more people are seeking STI care. Find out what they accomplished and learned together in only a year’s time.




As drug-resistant gonorrhea continues to jeopardize treatment options in the U.S., CDC’s AR Solutions Initiative will continue investing in programs like the AR Lab Network and the Strengthening the United States Response to Resistant Gonorrhea (SURRG) program to better position the U.S. to prevent and control this threat.


Centers for Disease Control and Prevention

1600 Clifton Rd Atlanta, GA 30329 1-800-CDC-INFO (800-232-4636) TTY: 888-232-6348

Main results - General Affairs Council, 12 April 2022

 

● Council of the EU
 
12/04/2022 16:03 | MEETING |

Main results - General Affairs Council, 12 April 2022

 

Ministers held a country-specific discussion on the rule of law in the framework of the annual rule of law dialogue. They also discussed the Conference on the Future of Europe.


Council of the EU
General Affairs Council, 12 April 2022

Main results
Annual rule of law dialogue

In the framework of the annual rule of law dialogue, the General Affairs Council discussed the situation with regard to the rule of law in Luxembourg, Hungary, Malta, the Netherlands and Austria.

This exercise is an opportunity to have an in-depth, structured exchange on the rule of law, while upholding the principles of objectivity, non-discrimination and equal treatment of all member states.

Following an introduction by the Commission based on the main findings of the country-specific chapters of the 2021 rule of law report, the member states concerned were given the opportunity to present the main developments in and specificities of their national rule of law framework.

This was followed by an exchange with the member states, which shared their experiences and best practices in connection with the developments mentioned. This review did not lead to the adoption of conclusions.
Conference on the Future of Europe

The presidency took stock of the ongoing work in the framework of the Conference on the Future of Europe. The Council exchanged views on the next steps following the meeting of 8 and 9 April in Strasbourg, at which the working groups presented a new version of the proposals to the conference plenary. Ministers commented on the initial – non-definitive – version of the plenary proposals.

The conference participants will have to come to a consensus on the consolidated version of the proposals at the plenary meeting on 29 and 30 April, before citizens give their final opinion. The final report of the Conference on the Future of Europe will be submitted to the co-chairs (the Presidents of the European Parliament, European Commission and Council of the EU) in Strasbourg on 9 May.

It will be for the institutions of the European Union, after 9 May 2022, to examine how to follow up on the conclusions of the Conference on the Future of Europe and to report to citizens on this work.
Conference on the Future of Europe (background information)
2022 foresight report

In the early afternoon, an informal lunch was devoted to the preparation of the European Commission’s 2022 foresight report.

The Council also adopted without discussion the items on the lists of legislative and non-legislative ‘A’ items.

Meeting information

Meeting n°3867
Luxembourg
12 April 2022
10:15
Preparatory documents
Provisional agenda
List of A items, legislative deliberations
List of A items, non-legislative activities
Background brief
Outcome documents
List of participants
Meeting voting results


Press releases
Ukraine: EU countries to receive €3.5 billion in additional pre-financing for hosting refugees
12 April 2022, 10:25
EU-UK relations: the Council adopts legislation to ensure continued supply of medicines
12 April 2022, 10:25

ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

12/4/2022

ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ακολουθεί κείμενο με τις θέσεις της ΓΣΕΕ επί του Σχεδίου  Νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με τίτλο «Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση δημόσιας υπηρεσίας απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της ,μεταρρύθμιση του συστήματος επαγγελματικής κατάρτισης και διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας και άλλες διατάξεις».

Η σχετική επιστολή απεστάλη στον Πρόεδρο της Βουλής, στο σύνολο των βουλευτών του Ελληνικού κοινοβουλίου και στον Υπουργό Εργασίας.

 

                                                                ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ 

Προς

·         Tον Πρόεδρο της Βουλής κ. Κωνσταντίνο Τασούλα

(με την παράκληση να κοινοποιηθεί στους κ.κ. Βουλευτές και στα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου)

·         Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κωστή Χατζηδάκη

 

Θέμα: Θέσεις της ΓΣΕΕ επί του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με τίτλο «Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, μεταρρύθμιση του συστήματος επαγγελματικής κατάρτισης και διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας και άλλες διατάξεις». 

 

Εισαγωγή

Το παρόν κείμενο αποτυπώνει τις θέσεις και τις προτάσεις της ΓΣΕΕ  για το σχέδιο νόμου (Σχ/Ν) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με τίτλο «Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, μεταρρύθμιση του συστήματος επαγγελματικής κατάρτισης και διάγνωσης των αναγκών της αγοράς εργασίας και άλλες διατάξεις». Η τοποθέτηση έναντι της γενικότερης λογικής, των βασικών δομικών στοιχείων και των επιμέρους ρυθμίσεων βασίζεται στις πάγιες θέσεις της ΓΣΕΕ, όπως αυτές έχουν διατυπωθεί σε κείμενα παρεμβάσεων και δημόσιες παρεμβάσεις μας. Η περίμετρος εφαρμογής του συγκεκριμένου σ/ν είναι ιδιαιτέρως ευρεία αφού εκκινεί με τη μετονομασία ενός εμβληματικού δημόσιου οργανισμού, τις παρεμβάσεις για την αναδιοργάνωσή του, τη θεσμοθέτηση δύο νέων οργάνων διακυβέρνησης, το σύστημα διάγνωσης αναγκών της αγοράς και την αρχιτεκτονική του συστήματος της επιδοτούμενης ΣΕΚ. 

Γενικές  παρατηρήσεις

Το σχέδιο νόμου αποτελείται συνολικά από 66 άρθρα. Τα πρώτα 47 άρθρα συνιστούν το  Μέρος Α’ που φέρει τον τίτλο «Ρυθμίσεις για την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης», το οποίο οργανώνεται σε 6 επιμέρους κεφάλαια (Α΄-ΣΤ΄). Αν εξαιρέσουμε το κεφάλαιο ΣΤ΄ («Λοιπές διατάξεις ») και διαπιστώνουμε ότι μόλις τα 2 πρώτα κεφάλαια άπτονται άμεσα της ίδρυσης και λειτουργίας της νέας Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ενώ τα υπόλοιπα 3 αναφέρονται σε ζητήματα που στην πραγματικότητα υπερβαίνουν σε εύρος τα όρια της θεσμικής λειτουργίας της νέας «Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης». Η «αναβάθμιση δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού και η διασύνδεση με την αγορά εργασίας» (κεφάλαιο Γ΄), η «διάγνωση αναγκών αγοράς εργασίας» (κεφάλαιο Δ΄) και η  «επιδοτούμενη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση» (κεφάλαιο Ε΄), αποτελούν έννοιες και ζητήματα διαμόρφωσης πολιτικής τα οποία όσο και να συνδέονται με τους βασικούς σκοπούς του εκάστοτε «εθνικού φορέα προώθησης της απασχόλησης», δεν αποτελούν αποκλειστικό του πεδίο δράσης και παρέμβασης.

Μια πρώτη παρατήρηση λοιπόν αφορά στην ουσιαστική συνύπαρξη δύο νομοσχεδίων ή -καλύτερα- δύο ασύμμετρων νομοθετικών προθέσεων σε ένα ενιαίο σχέδιο νόμου. Η πρώτη αφορά στην διοικητική μετατροπή του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού σε αποκλειστικό βραχίονα εφαρμογής των κυβερνητικών επιλογών για την απασχόληση, ενώ η δεύτερη, πολύ ευρύτερη, αφορά στην διαμόρφωση και οριοθέτηση του ίδιου του πεδίου άσκησης εθνικών πολιτικών στο τρίπτυχο δεξιότητες-αγορές εργασίας-κατάρτιση. Ως Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος έχουμε ολοκληρωμένη αντίληψη για το μέγεθος και την βαρύτητα των ζητημάτων που εμποδίζουν την ανάπτυξη και την αποτελεσματική λειτουργία της Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης στην χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό θα περιμέναμε η νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης να υπηρετούσε την πρόθεση συνολικότερων και συνεκτικότερων παρεμβάσεων με όρους συστήματος και όχι συγκυριακών προβλέψεων και αποσπασματικών διοικητικών ρυθμίσεων. Θα περιμέναμε επίσης ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα είχε αποτελέσει αντικείμενο προηγούμενου εκτενούς διαλόγου με τους κοινωνικούς εταίρους οι οποίοι αποτελούν βασικούς παραγωγούς συγκεκριμένων προτάσεων διαμόρφωσής και υλοποίησης πολιτικών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης, εδώ και δεκαετίες.

Με βάση τα παραπάνω, το αναμενόμενο θα ήταν οι όποιες αλλαγές και αναγκαίες προσαρμογές στην λειτουργία του ΟΑΕΔ ως εθνικού φορέα προώθησης της απασχόλησης να υπηρετούσαν την λειτουργία ενός νέου ολοκληρωμένου συστήματος αναβάθμισης των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Αυτό δεν μοιάζει να συμβαίνει και μάλιστα, όπως θα δείξουμε και στη συνέχεια, βασικές επιλογές που διατυπώνονται στο σχέδιο νόμου κινούνται σε εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.

Από τον ΟΑΕΔ στην ΔΥΠΑ

  Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού αποτελεί εδώ και πάνω από μισό αιώνα τον εθνικό φορέα προώθησης της απασχόλησης στην χώρα μας. Η επιχειρησιακή του συγκρότησή και το εύρος των παρεμβάσεών του διαμορφώθηκαν σταδιακά, με κορυφαία στιγμή εσωτερικής του μεταρρύθμισής του να αποτελεί η αλλαγή του διοικητικού του σχήματος με βάση την αρχή της τριμερούς συμμετοχής με τον νόμο 2434/1996. Έχοντας ιδρυθεί ως κυβερνητικός οργανισμός υλοποίησης πολιτικών προώθησης της απασχόλησης το 1969, η αλλαγή του 1996 στόχευε στην ανάδειξή του σε οργανισμό διαμεσολαβητικής παρέμβασης στις αγορές εργασίας, μέσα από την ενεργό και καθοριστική συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων -οργανώσεων εργαζομένων και εργοδοτών- στην διοίκηση του Οργανισμού. Ουσιαστικά ο νόμος 2434/1996 μετέτρεπε τον ΟΑΕΔ από απλό μοχλό κυβερνητικών πολιτικών για την απασχόληση, σε προνομιακό πεδίο εμβάθυνσης του κοινωνικού διαλόγου με αντικείμενο την δραστική παρέμβαση στις αγορές εργασίας. Η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση δεν αποτελούσε καινοτομία, αλλά περισσότερο πράξη στοίχισης με τις κυρίαρχες ευρωπαϊκές και διεθνείς «καλές πρακτικές» στο επίπεδο των υπηρεσιών προώθησης της απασχόλησης. Εδώ να διευκρινιστεί ότι ακόμη και σε αυτή την περίοδο που διαρκεί εδώ και 25 χρόνια, οι δυνατότητες παρέμβασης των κοινωνικών εταίρων σε κρίσιμα ζητήματα, όπως οι όροι και το ύψος παροχής του επιδόματος ανεργίας, ήταν και παραμένουν περιορισμένες. Το αναμενόμενο λοιπόν θα ήταν η περεταίρω εμβάθυνση της τριμερούς συμμετοχής με επέκταση των δυνατοτήτων παρέμβασης των κοινωνικών εταίρων και πάντως όχι η ουσιαστική επιστροφή στο ιδρυτικό μοντέλο κυβερνητικής διοίκησης του Οργανισμού, όπως διατυπώθηκε το μακρινό 1969. 

Ο περιορισμός της συμμετοχής των κοινωνικών εταίρων στην διοίκηση της νέας ΔΥΠΑ και η μετατροπή της σε συμβολική παρουσία, υπό απόλυτο κυβερνητικό έλεγχο, συνιστά οπισθοδρόμηση και παραίτηση του νέου φορέα από ουσιαστικές δυνατότητες διαμεσολαβητικής παρέμβασης στις αγορές εργασίας. Από αυτή την άποψη, η χρήση του όρου «Υπηρεσία», αντί «Οργανισμού», δεν αποτελεί απλή μετονομασία αλλά είναι ενδεικτική γενικότερων προθέσεων. Ως απλή «Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης» ο νέος εθνικός φορέας προώθησης της απασχόλησης φαίνεται στερείται την δυνατότητα ανάπτυξης μακροχρόνιου στρατηγικού σχεδιασμού και αποτελεσματικής παρέμβασης στην αγορά εργασίας μέσα από τον κοινωνικό διάλογο. Η νέα ΔΥΠΑ εμφανίζεται ως απλό εξάρτημα της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής, ενώ την ίδια στιγμή οι Διοικητής-Υποδιοικητές περιβάλλονται εξουσίες με μειωμένη λογοδοσία και υπό δημόσιο έλεγχο που, πολύ φοβόμαστε, θα καταλήξει να είναι προσχηματικός. Θεωρούμε ότι ο ουσιαστικός αποκλεισμός των κοινωνικών εταίρων αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση της υποβάθμισης του κοινωνικού διαλόγου. Όσο προσχηματική έχει καταλήξει να είναι η διαπραγμάτευση του κατώτατου μισθού, άλλο τόσο προσχηματική κινδυνεύει να αποβεί η διαπραγμάτευση των όρων ποιοτικής αναβάθμισης του εργατικού δυναμικού στα πλαίσια της νέας ΔΥΠΑ.

Ο δραστικός περιορισμός της εκπροσώπησης και των αρμοδιοτήτων των κοινωνικών Εταίρων στο ΔΣ της ΔΥΠΑ

Στην προβλεπόμενη από το ΣχΝ  ΔΥΠΑ η παρουσία και ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων ελαχιστοποιείται. Έτσι,  στη διάρθρωση του 11μελούς Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΥΠΑ , που αποτελεί το αποφασιστικό όργανο του νέου φορέα η συμμετοχή των εργαζομένων συρρικνώνεται σημαντικά σε δύο εκπροσώπους  (με αντίστοιχη συμμετοχή δύο εκπροσώπων των εργοδοτών) . Πρόκειται για εξοβελισμό της εκπροσώπησης της ΓΣΕΕ και εν γένει των κοινωνικών εταίρων από το κατεξοχήν αποφασιστικό όργανο του νέου φορέα , της ΔΥΠΑ, αφού η συμμετοχή τους στο ΔΣ ελαχιστοποιείται με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επηρεάσουν ούτε στο ελάχιστο τις αποφάσεις του οργάνου αυτού,  το οποίο αποτελεί εκφραστή των εκάστοτε κυβερνητικών  επιλογών

Το Συμβούλιο Κοινωνικών Εταίρων

Άρθρα 12,  13 , 14 του ΣχΝ

Η πρόβλεψη του άρθρου 12 για ίδρυση Συμβουλίου των Κοινωνικών Εταίρων, σε καμιά περίπτωση δεν εξισορροπεί την απώλεια δυνατοτήτων παρέμβασης για τις οργανώσεις των κοινωνικών εταίρων και ιδίως τη ΓΣΕΕ. Πρόκειται στην πραγματικότητα για απλό γνωμοδοτικό όργανο περιορισμένης θεσμικής επιρροής και χωρίς αποφασιστικές αρμοδιότητες. Η αρμοδιότητες του Συμβουλίου εξαντλούνται στην απλή υποβολή γνώμης,  χωρίς καμιά δεσμευτικότητα, προς το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΥΠΑ,   ως προς την διάθεση και διαχείριση των κονδυλίων που αποδίδονται στη ΔΥΠΑ.

Τα κονδύλια αυτά προέρχονται από τον καταργούμενο Ενιαίο Λογαριασμό για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών» (ΕΛΕΚΠ) , ο οποίος συγκροτείται κατά 90% από εισφορές των εργαζομένων και μόνο κατά το 10% από τις εισφορές των εργοδοτών. Το συμβούλιο των κοινωνικών Εταίρων, ωστόσο, δεν αντανακλά στην σύνθεσή του ούτε στο ελάχιστο  την τεράστια διαφοροποίηση της προέλευσης των πόρων που προέρχονται, όπως προαναφέρουμε, σε συντριπτικό ποσοστό  από εισφορές εργαζομένων: οι εργοδοτικοί φορείς φαίνεται να εκπροσωπούνται ισότιμα με την ΓΣΕΕ και όχι αναλογικά σε σχέση με την πραγματική τους συμβολή σε επίπεδο πόρων.

Για λόγους ελάχιστης και στοιχειώδους εξισορρόπησης των ρόλων των κοινωνικών εταίρων, σε σχέση με τους διατιθέμενους πόρους,  θα πρέπει να τροποποιηθεί το άρθρο 14 παρ. 1 του Σχ/Ν και να οριστεί, τουλάχιστον, ότι η προεδρία του Συμβουλίου των Κοινωνικών Εταίρων ανήκει παγίως στη ΓΣΕΕ.

Κατά αντίστοιχο τρόπο, ο ορισμός τριών προσώπων της επιλογής του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο Συμβούλιο των Κοινωνικών Εταίρων, νοθεύει  την αναλογικότητα της σύνθεσής του δίνοντας την δυνατότητα άμεσης κυβερνητικής παρέμβασης στις αποφάσεις του. 

 Κατάργηση του ΕΛΕΚΠ- Σύσταση ΕΛΕΚ

Άρθρο 15

Η σύσταση του Ειδικού Λογαριασμού Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΛΕΚ) που προβλέπεται να ιδρυθεί και να λειτουργήσει σύμφωνα με τις προβλέψεις της εκάστοτε ισχύουσας ΕΓΣΣΕ από τους κοινωνικούς εταίρους που συμβάλλονται σ αυτήν, είναι σε θετική κατεύθυνση και σύμφωνη με τις αποφάσεις των κοινωνικών εταίρων. Ωστόσο οι περιορισμοί που θέτει η διάταξη του άρθρου 15 του ΣχΝ στη διαχείριση και λειτουργία του ΕΛΕΚ υπονομεύουν την αυτόνομη διοίκηση και διαχείρισή του από τους κοινωνικούς εταίρους.

Αναφορικά με την κατάργηση  του Ενιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ),  επισημαίνουμε τα σοβαρά ζητήματα που θέτει η νέα ρύθμιση του Σχ/Ν:

Α) Ο Λογαριασμός ΕΛΕΚΠ από την ίδρυσή του τελεί κάτω από τον διαρκή έλεγχο των κοινωνικών εταίρων και ιδίως των εκπροσώπων των εργαζομένων που συνεισφέρουν και το μεγαλύτερο μέρος. Με διάταξη της πρώτης παραγράφου  του άρθρου 15 το σύνολο των αποθεματικών του ΕΛΕΚΠ ουσιαστικά τίθεται υπό τον άμεσο έλεγχο της ΔΥΠΑ, στην διοίκηση της οποίας όμως, πλέον, η εκπροσώπηση των εργαζομένων είναι περιορισμένη στο ελάχιστο δυνατό.  Επί της ουσίας μετατρέπονται οι ανταποδοτικές εισφορές των εργαζομένων σε άτυπο φορολογικό πόρο του προϋπολογισμού της ΔΥΠΑ. Πρόκειται για μια ρύθμιση που ουσιαστικά «απαλλοτριώνει»  και μάλιστα χωρίς εύλογη αντιπαροχή, υπέρ ενός κρατικού φορέα τα αποθεματικά του ΕΛΕΚΠ, που προέρχονται κυριότατα από εισφορές των εργαζομένων και αποτελούν περιουσία τους, η οποία προστατεύεται από την έννομη τάξη. Γιατί, όπως είναι γνωστό, τόσο οι εισφορές εργαζομένων όσο και οι εργοδοτικές εισφορές, αποτελούν «εν ευρεία εννοία» μισθό, που αποτελεί στοιχείο της περιουσίας των δικαιούχων.  Η απαλλοτρίωση των αποθεματικών του ΕΛΕΚΠ, με τα δεδομένα αυτά, είναι αντίθετη τόσο σε συνταγματικούς κανόνες (άρθρα 17   Σ) όσο και σε διατάξεις υπερνομοθετικής ισχύος (άρθρο 1 εδ. α΄του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ) 

Β) Συμπληρωματικά στα παραπάνω, επισημαίνουμε επίσης την μη ύπαρξη πρόβλεψης για την χρηματοδότηση του νέου φορέα (Ε.Λ.Ε.Κ.) κατά την αρχική φάση λειτουργίας του (τουλάχιστον κατά το πρώτο έτος της λειτουργίας του).

Επισκοπώντας τα δεκαπέντε άρθρα του κεφαλαίου Α΄ του σχεδίου νόμου, εισπράττει κανείς την αίσθηση ότι οι μόνες αναγκαίες μεταρρυθμίσεις του εθνικού φορέα απασχόλησης εστιάζουν αποκλειστικά στην αλλαγή μιας ονομασίας δημοσίου οργανισμού με ιστορική διαδρομή μισού αιώνα, καθώς και στην ουσιαστική κατάργηση της τριμερούς συμμετοχής  σε ό,τι αφορά την συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων.  Μας είναι πάρα πολύ δύσκολο να εντοπίσουμε κείμενο σύστασης ή κατευθυντήριες γραμμές διεθνούς ή ενωσιακού οργανισμού, όπου προκρίνεται ο περιορισμός της συμμετοχής των κοινωνικών εταίρων στην διοίκηση και η περεταίρω κυβερνητική εξάρτηση των εθνικών φορέων προώθησης της απασχόλησης, ως μεταρρυθμιστική καινοτομία με θετική επίπτωση στις πολιτικές απασχόλησης. Από την άλλη, αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς ακριβώς θα συμβάλουν αυτοί νέοι θεσμικοί αποκλεισμοί στην αναβάθμιση της λειτουργίας της νέας Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης. Οι κοινωνικοί εταίροι περιορίζονται σε έναν συμβολικό ρόλο, αλλά και η ΔΥΠΑ στερείται πλέον της διαμεσολαβητικής ισχύος τους, παραιτούμενη από τα θεσμικά εργαλεία του κοινωνικού διαλόγου. Πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη επιλογή είναι δηλωτική χαμηλών προσδοκιών και μειωμένων φιλοδοξιών σε ό,τι αφορά την μελλοντική αποτελεσματικότητα παρέμβασης του νέου φορέα. 

Κεφάλαιο Β

Από την εξατομικευμένη προσέγγιση στην ασφυκτική επιτήρηση

 

Στο Κεφάλαιο Β’ συμπεριλαμβάνονται διατάξεις για το ατομικό ψηφιακό σχέδιο δράσης, το ψηφιακό μητρώο της ΔΥΠΑ και την ψηφιακή κάρτα ΔΥΠΑ. Σημειώνεται ότι ο ΟΑΕΔ έχει ήδη διανύσει σημαντική διαδρομή ψηφιακού εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του, μέσα από την αξιοποίηση εθνικών και ενωσιακών πόρων αλλά και την επιτυχημένη ολοκλήρωση πειραματικών εφαρμογών νέων τεχνολογικών εργαλείων.  Θα αναμέναμε λοιπόν ότι η όποια περεταίρω νομοθετική παρέμβαση στο ζήτημα των ψηφιακών εργαλείων, θα αξιοποιούσε την συσσωρευμένη προηγούμενη εμπειρία του Οργανισμού, αλλά θα διέβλεπε και τις ευκαιρίες υιοθέτησης διεθνώς αναγνωρισμένων καλών πρακτικών στο αντικείμενο των νέων τεχνολογιών. Δυστυχώς, το περιεχόμενο των προτεινόμενων διατάξεων δεν κινείται σε αυτή την κατεύθυνση. Το πραγματικό αντικείμενο των συγκεκριμένων άρθρων είναι η διαμόρφωση ενός μηχανισμού διαρκούς επιτήρησης των αναζητούντων εργασία και η διασύνδεσή του με ένα σύστημα αυστηρό κυρώσεων και ποινών στους αναζητούντες εργασία.

Το ατομικό σχέδιο δράσης έχει ήδη εισαχθεί με το άρθρο 63 του Ν.4837/2021, ως βασικό μεθοδολογικό εργαλείο της «εξατομικευμένης προσέγγισης» που ακολουθούν οι σύμβουλοι εργασίας του ΟΑΕΔ. Πρόκειται για διεθνώς καθιερωμένο μέσο «διαχείρισης περιπτώσεων» στα πεδία της κοινωνικής εργασίας και της εργασιακής συμβουλευτικής, με βασικούς σκοπούς την έγκυρη αποτύπωση των κρίσιμων πληροφοριών που θα  οδηγήσουν στην επιλογή και τον συντονισμό των κατάλληλων ενεργειών, τόσο του ωφελούμενου, όσο και από την πλευρά των φορέων αρωγής και κοινωνικής υποστήριξης.

"ΑΥΛΑΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022",ΕΙΚΟΣΙ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ..

Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2000-2022» μετά από εικοσιδύο ολόκληρα χρόνια ΕΝΤΥΠΗΣ και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ έκδοσης, ολοκλήρωσε τον κύκλο της τον Δεκέμβριο 2022 οπότε και σταμάτησε την κυκλοφορία της για να μεταλλαχθεί σε THINK TANK BLOG. Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους μας αγάπησαν, μας τίμησαν με την απίστευτη αναγνωσιμότητά της, μας εμπιστεύθηκαν και ακόμα το κάνουν έως σήμερα. Ευχαριστούμε όσους συνεργάστηκαν μαζί μας, όσους μας εμπιστεύθηκαν και μας στήριξαν. Με αληθινή, βαθύτατη εκτίμηση προς Ολους Σας… ΓΙΑΝΝΗΣ και ΜΑΡΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ

Toπικό Μέσο Μαζικής ενημέρωσης ("θυγατρικό" της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"),ΜΙΑ ΚΡΑΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 170.000 Ελλήνων Πολιτών. Είκοσι ολόκληρα χρόνια ζωής (2000-2021) και αγώνων στην καταγραφή και υπεράσπιση της Αλήθειας για τον πολύπαθο τόπο των Αχαρνών.

ΑΧΑΡΝΕΣ: Ενημέρωση...ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΜΕΝΟ ΔΗΜΟ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Βιογραφικό του Κυριάκου Μητσοτάκη Ο Κυριάκος Μητσοτάκης γεννήθηκε το 1968 στην Αθήνα. Αφού αποφοίτησε αριστούχος από το Κολλέγιο Αθηνών συνέχισε τις σπουδές του στην Αμερική. Σπούδασε κοινωνικές επιστήμες στο Harvard από όπου αποφοίτησε με την ανώτατη τιμητική διάκριση «summa cum laude» ενώ τιμήθηκε με τα έπαθλα «Hoopes» και «Tocqueville» για την εκπόνηση της διατριβής του με θέμα την αμερικανική εξωτερική πολιτική απέναντι στην Ελλάδα. Συνέχισε τις σπουδές του στο Stanford, στον τομέα των διεθνών οικονομικών σχέσεων και τις ολοκλήρωσε στο Harvard Business School στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων. Πριν ασχοληθεί με την πολιτική, εργάστηκε επί μία δεκαετία στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Διετέλεσε οικονομικός αναλυτής στην Chase Investment Bank και σύμβουλος στην κορυφαία εταιρία συμβούλων McKinsey and Company στο Λονδίνο. Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα, εργάστηκε ως ανώτατο στέλεχος επενδύσεων στην Alpha Ventures της Alpha Bank και στη συνέχεια μετακινήθηκε στον Όμιλο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας. Διατέλεσε για τρία χρόνια Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Επιχειρηματικών Συμμετοχών, την οποία και ανέδειξε σε κορυφαία εταιρεία στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά του private equity και του venture capital. Η Εθνική Επιχειρηματικών Συμμετοχών χρηματοδότησε πολλές γρήγορα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις με ίδια κεφάλαια, δημιουργώντας εκατοντάδες θέσεις απασχόλησης. Για την επαγγελματική του δραστηριότητα έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις, με σημαντικότερη την βράβευσή του το 2003 από το World Economic Forum ως “Global Leader for Tomorrow”. Στις εκλογές του 2004 και του 2007 εξελέγη πρώτος σε σταυρούς προτίμησης βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας, τη Β΄ Αθηνών, ενώ στις εκλογές του 2009 εξελέγη για τρίτη φορά. Στις εκλογές του Μαΐου 2012 εξελέγη για μία ακόμη φορά πρώτος στη Β’ Αθηνών, ενώ ήταν επικεφαλής του ψηφοδελτίου στις εκλογές του Ιουνίου 2012. Στη Βουλή των Ελλήνων έχει συμμετάσχει στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος και στις Επιτροπές Οικονομικών, Παραγωγής και Εμπορίου, Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Εξωτερικών και Άμυνας ενώ διετέλεσε για δύο χρόνια Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος. Έως τις εκλογές του 2012 ήταν Τομεάρχης Περιβαλλοντικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας. Έχει επισκεφθεί πολλές περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές της χώρας, έχει συμμετάσχει σε δεκάδες συνέδρια για το περιβάλλον στην Ελλάδα και το εξωτερικό μεταξύ αυτών στις διεθνείς διασκέψεις του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή στο Μπαλί, το Πόζναν, το Κανκούν και την Κοπεγχάγη. Διετέλεσε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης από τις 25 Ιουνίου 2013 μέχρι τις 27 Ιανουαρίου 2015. Στις εθνικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 εξελέγη για πέμπτη φορά βουλευτής της ΝΔ στη Β’ Αθηνών τετραπλασιάζοντας τους σταυρούς που έλαβε σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του Μαΐου 2012. Στις 10 Ιανουαρίου 2016 εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Στις 7 Ιουλίου 2019 εξελέγη Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά και έχει εκδώσει το βιβλίο «Οι Συμπληγάδες της Εξωτερικής Πολιτικής». Έχει τρία παιδιά, τη Σοφία, τον Κωνσταντίνο και τη Δάφνη.

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"

OMAΔΑ FACEBOOK "ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ"
ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ" ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"

"ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για τον μικρό μας Αγγελο,ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" θα ζητά ΕΣΑΕΙ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΣΟΥΛΟΥΚΟ"!!

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"
Ερευνα,Συνεντεύξεις και επισήμανση της σπουδαιότητος του τότε ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΙΜΑΤΟΣ "ΗΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" απο το Περιοδικό "ΑΧΑΡΝΕΩΝ Εργα" το έτος 2004!!
Ο Ιστοχώρος μας ΔΕΝ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ τα κείμενα των Αρθρογράφων του. Αυτά δημοσιεύονται εκφράζοντας τους ιδίους.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή ή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος διαδικτυακού τόπου σε ό,τι αφορά τα άρθρα της ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ και του ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό ή άλλο, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια των Αρθρογράφων. Νόμος 2121/1993 - Νόμος 3057/2002, ο οποίος ενσωμάτωσε την οδηγία 2001/29 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Tι ήταν η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»..για όσους δεν γνωρίζουν.

Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γεννήθηκε το 2000,ως συνέχεια του Περιοδικού «ΑΧΑΡΝΕΩΝ Έργα». Δημιουργήθηκε από Επαγγελματίες Εκδότες με δεκαετίες στον τομέα της Διαφήμισης, των Εκδόσεων και των Δημοσίων Σχέσεων και αρχικά ήταν μια Υπερτοπική Εφημερίδα με κύριο αντικείμενο το Αυτοδιοικητικό Ρεπορτάζ.

Επί χρόνια, κυκλοφορούσε την έντυπη έκδοσή της σε ένα ικανότατο τιράζ (5000 καλαίσθητων φύλλων εβδομαδιαίως) και εντυπωσίαζε με την ποιότητα της εμφάνισης και το ουσιώδες, μαχητικό και έντιμο περιεχόμενο της.
Η δύναμη της Πένας της Εφημερίδας, η Ειλικρίνεια, οι Ερευνές της που έφερναν πάντα ουσιαστικό αποτέλεσμα ενημέρωσης, την έφεραν πολύ γρήγορα πρώτη στην προτίμηση των αναγνωστών και γρήγορα εξελίχθηκε σε Εφημερίδα Γνώμης και όχι μόνον για την Περιφέρεια στην οποία κυκλοφορούσε.

=Επι είκοσι τέσσαρα (24) χρόνια, στηρίζει τον Απόδημο Ελληνισμό, χωρίς καμία-ούτε την παραμικρή- διακοπή

. =Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, προβάλλει με αίσθηση καθήκοντος κάθε ξεχωριστό, έντιμο και υπεύθυνο Πολιτικό της Πολιτικής Σκηνής. Στις σελίδες της, θα βρείτε ακόμα και σήμερα μόνο άξιες και χρήσιμες Πολιτικές Προσωπικότητες αλλά και ενημέρωση από κάθε Κόμμα της Ελληνικής Βουλής. Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ουδέποτε διαχώρησε τους αναγνώστες της ανάλογα με τα πολιτικά τους πιστεύω. Επραττε το καθήκον της, ενημερώνοντας όλους τους Ελληνες, ως όφειλε.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, δίνει βήμα στους αδέσμευτους, τους επιτυχημένους, τους γνώστες και θιασώτες της Αλήθειας. Στηρίζει τον Θεσμό της Ελληνικής Οικογένειας, την Παιδεία, την Ελληνική Ιστορία, προβάλλει με όλες της τις δυνάμεις τους Αδελφούς μας απανταχού της Γης, ενημερώνει για τα επιτεύγματα της Επιστήμης, της Επιχειρηματικότητας και πολλά άλλα που πολύ καλά γνωρίζουν οι Αναγνώστες της.

=Επί είκοσι τέσσαρα ολόκληρα χρόνια, ο απλός δημότης–πολίτης, φιλοξενείται στις σελίδες της με μόνη προϋπόθεση την ειλικρινή και αντικειμενική γραφή και την ελεύθερη Γνώμη, η οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ λογοκρίθηκε.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ», είναι ένα βήμα Ισονομίας και Ισοπολιτείας, έννοιες απόλυτα επιθυμητές, ιδιαιτέρως στις ημέρες μας. Είναι ο δικτυακός τόπος της έκφρασης του πολίτη και της εποικοδομητικής κριτικής, μακριά από κάθε στήριξη αφού δεν ετύγχανε οικονομικής υποστήριξης από Δήμους, Κυβερνήσεις ή όποιους άλλους Δημόσιους ή Ιδιωτικούς Φορείς, δεν είχε ΠΟΤΕ χορηγούς, ή οποιασδήποτε μορφής υποστηρικτές. Απολαμβάνει όμως Διεθνούς σεβασμού αφού φιλοξενεί ενημέρωση από αρκετά ξένα Κράτη πράγμα που της περιποιεί βεβαίως, μέγιστη τιμή.

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» διαγράφει απο την γέννησή της μια αξιοζήλευτη πορεία και απέκτησε εξ αιτίας αυτού,ΜΕΓΙΣΤΗ αναγνωσιμότητα. Η Εφημερίδα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» κέρδισε την αποδοχή και τον σεβασμό που της ανήκει, με «εξετάσεις» εικοσι τεσσάρων ολόκληρων ετών, με συνεχείς αιματηρούς αγώνες κατά της τοπικής διαπλοκής, με αγώνα επιβίωσης σε πολύ δύσκολους καιρούς, με Εντιμότητα, αίσθηση Καθήκοντος και Ευθύνης.

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024

ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024
ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"!! 2000-2024