|
politikinewsaaa.blogspot.com,η Χρήσιμη Εφημερίδα,ΠΟΛΙΤΙΚΗ,POLITIKI,POLITIKI NEWSPAPER,politikinews,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ,"POLITIKI" news,news,"ΠΟΛΙΤΙΚΗ" Εφημερίδα,Ειδήσεις,Новости Греция, Nachrichten aus Griechenland, Nouvelles de la Grèce, أخبار من اليونان,, 來自希臘的消息 , ギリシャからのニュース, Новини з Греції, Notícias da Grécia, חדשות מיוון, Notizie dalla Grecia, Nyheter fra Hellas,
|
Τελευταίες Ειδήσεις |
Ημερίδα για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στην Σαουδική Αραβία |
Υποδοχή Επιχειρηματικής Αποστολής από την Τσεχία & b2b συναντήσεις |
|
Αυτοψία κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
στην πληγείσα από την κακοκαιρία Ιθάκη
Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2021
Κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με επικεφαλής τον Χρήστο Σπίρτζη, Βουλευτή Ανατολικής Αττικής και Toμεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, επισκέφθηκε χθες Κυριακή την Ιθάκη προκειμένου να εκτιμήσει το τεράστιο μέγεθος των ζημιών που άφησε πίσω της η κακοκαιρία.και να βρεθεί στο πλευρό των πολιτών που επλήγησαν.
Τον Χρήστο Σπίρτζη συνόδευαν η πρώην βουλευτής και μέλος της Κ.Ε του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θεοπεφτάτου Αφροδίτη, ο γραμματέας της Νομαρχιακής Ποταμιάνος-Παγώνης Σπύρος, ο πρώην δήμαρχος Αρσένης Σπύρος, ο περιφερειακός σύμβουλος, Γαλιατσάτος Σπύρος, ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Κεφαλονιάς-Ιθάκης, Τιμοθεάτος Γεράσιμος και τα μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ –ΠΣ Κεφαλονιάς Ιθάκης, Φιλιππάτου Νίκη γραμματέας της Ο.Μ Ιθάκης, Τροντής Γιώργος γραμματέας της Ο.Μ Σάμης, Φωκά Βίκυ και Μπατιστάτος Αριστοτέλης, μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής Ο.Μ Αργοστολίου.
Τα μέλη της αντιπροσωπείας συνοδευόμενα από τον Δήμαρχο Ιθάκης Στανίτσα Διονύση, τους αντιδημάρχους Πολιτικής Προστασίας Βερώνη Γεράσιμο και Παιδείας και Πολιτισμού Τρέλλη Γιάννη, τον Έπαρχο Θανάση Λιβιτσάνη , τον Λιμενάρχη Γρεκό Δημήτρη, τον διοικητή της Πυροσβεστικής Αντωνόπουλο Διονύση και τον διοικητή της αστυνομίας Τρατάρη Στέφανο, περιόδευσαν τις πληγείσες περιοχές του νησιού, επισκέφθηκαν σπίτια, επιχειρήσεις, το Υποθηκοφυλακείο, την Μητρόπολη και το παραλιακό μέτωπο που έγινε ένα με την θάλασσα και διαπίστωσαν με τα μάτια τους το μέγεθος της καταστροφής.
Στη συνέχεια ακολούθησε σύσκεψη με τους φορείς στο Δημαρχείο, όπου συζητήθηκε η μεγάλη ανάγκη για άμεση στήριξη των πληγέντων κι αποκατάσταση των ζημιών το ταχύτερο δυνατόν.
O τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε τα εξής:
Οι καταστροφές είναι πολύ μεγάλες. Το νησί έχει ανάγκες και από υποδομές και από στήριξη σε σχέση με τα δίκτυα που πρέπει να γίνουν, με αυτά που έχουν καταστραφεί (κτίρια, επιχειρήσεις, το γήπεδο, το Υποθηκοφυλακείο). Επομένως χρειάζεται και οικονομική ενίσχυση και στελεχιακό δυναμικό για να μπορέσει το νησί να επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς.
Κυρίως, βέβαια, πρέπει να στηριχτούν οι οικογένειες που πλημμύρισε η οικία τους και οι επιχειρήσεις που έχασαν εμπορεύματα, εξοπλισμό και αυτοκίνητα. Φαινόμενα που αποζημιώνουν σε τρία και τέσσερα χρόνια αυτές τις επιχειρήσεις δεν πρέπει να επαναληφθούν, για να σωθεί η οικονομία της Ιθάκης.
Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Οκτωβρίου 2011 , σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και την κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ
22.11.2011 | EL | Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης | L 304/64 |
ΟΔΗΓΊΑ 2011/83/ΕΕ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΫ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΊΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ
της 25ης Οκτωβρίου 2011
σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και την κατάργηση της οδηγίας 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
(Κείμενο που παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον ΕΟΧ)
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,
Έχοντας υπόψη τη συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ιδίως το άρθρο 114,
Έχοντας υπόψη την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,
Έχοντας υπόψη τη γνώμη της Ευρωπαϊκής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής (1),
Έχοντας υπόψη τη γνώμη της Επιτροπής των Περιφερειών (2),
Αποφασίζοντας σύμφωνα με τη συνήθη νομοθετική διαδικασία (3),
Εκτιμώντας τα ακόλουθα:
(1) | Η οδηγία 85/577/ΕΟΚ του Συμβουλίου, της 20ής Δεκεμβρίου 1985, για την προστασία των καταναλωτών κατά τη σύναψη συμβάσεων εκτός εμπορικού καταστήματος (4), και η οδηγία 97/7/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Μαΐου 1997, για την προστασία των καταναλωτών κατά τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (5), ορίζουν ορισμένα συμβατικά δικαιώματα για τους καταναλωτές. |
(2) | Οι εν λόγω οδηγίες έχουν επανεξεταστεί υπό το πρίσμα της εμπειρίας με σκοπό την απλούστευση και την επικαιροποίηση των εφαρμοστέων κανόνων, την άρση ασυνεπειών και την κάλυψη ανεπιθύμητων κενών στους κανόνες. Η εν λόγω επανεξέταση έδειξε ότι είναι σκόπιμο οι δύο αυτές οδηγίες να αντικατασταθούν από μια ενιαία οδηγία. Η παρούσα οδηγία θα πρέπει επομένως να καθορίσει πρότυπους κανόνες για τις κοινές πτυχές των εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενων συμβάσεων και να απομακρυνθεί από την προσέγγιση ελάχιστης εναρμόνισης που προβλεπόταν στις προηγούμενες οδηγίες, επιτρέποντας παράλληλα στα κράτη μέλη να διατηρήσουν ή να εγκρίνουν εθνικούς κανόνες για ορισμένες πτυχές. |
(3) | Το άρθρο 169 παράγραφος 1 και το άρθρο 169 παράγραφος 2 στοιχείο α) της συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΛΕΕ) ορίζουν ότι η Ένωση πρέπει να συμβάλλει στην επίτευξη υψηλού επιπέδου προστασίας του καταναλωτή με μέτρα που εγκρίνονται σύμφωνα με το άρθρο 114. |
(4) | Σύμφωνα με το άρθρο 26 παράγραφος 2 της ΣΛΕΕ, η εσωτερική αγορά οφείλει να αποτελεί χώρο χωρίς εσωτερικά σύνορα στον οποίο εξασφαλίζονται η ελεύθερη κυκλοφορία των εμπορευμάτων και των υπηρεσιών και η ελευθερία εγκατάστασης. Η εναρμόνιση ορισμένων πτυχών των εξ αποστάσεως και εκτός καταστήματος συναπτόμενων συμβάσεων είναι αναγκαία για την προαγωγή μιας πραγματικής εσωτερικής αγοράς των καταναλωτών που επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ υψηλού επιπέδου προστασίας των καταναλωτών και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, εξασφαλίζοντας παράλληλα την τήρηση της αρχής της επικουρικότητας. |
(5) | Το διασυνοριακό δυναμικό της εξ αποστάσεως πώλησης, το οποίο θα πρέπει να αποτελεί ένα από τα κύρια απτά αποτελέσματα της εσωτερικής αγοράς, δεν αξιοποιείται πλήρως. Σε σύγκριση με τη σημαντική ανάπτυξη των εγχώριων εξ αποστάσεως πωλήσεων κατά τα τελευταία έτη, η ανάπτυξη των διασυνοριακών εξ αποστάσεως πωλήσεων είναι περιορισμένη. Αυτή η ανισότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου για τις οποίες το δυναμικό περαιτέρω ανάπτυξης είναι υψηλό. Το διασυνοριακό δυναμικό συμβάσεων που αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης εκτός εμπορικών καταστημάτων (άμεση πώληση) περιορίζεται από ορισμένους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των διαφορετικών εθνικών κανόνων προστασίας των καταναλωτών που επιβάλλονται στη βιομηχανία. Σε σύγκριση με την ανάπτυξη των εγχώριων άμεσων πωλήσεων κατά τα τελευταία έτη, ιδίως στον τομέα των υπηρεσιών, π.χ. επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, ο αριθμός των καταναλωτών που χρησιμοποιούν τον δίαυλο αυτό για διασυνοριακές αγορές έχει παραμείνει σταθερός. Απαντώντας στις αυξημένες επιχειρηματικές ευκαιρίες σε πολλά κράτη μέλη, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένων των μεμονωμένων εμπόρων) ή οι αντιπρόσωποι των εταιρειών άμεσης πώλησης θα πρέπει να τείνουν περισσότερο στην αναζήτηση επιχειρηματικών ευκαιριών σε άλλα κράτη μέλη, ιδίως στις μεθοριακές περιοχές. Συνεπώς, η πλήρης εναρμόνιση της ενημέρωσης του καταναλωτή και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε εξ αποστάσεως συμβάσεις και συμβάσεις εκτός εμπορικών καταστημάτων θα συμβάλουν σε ένα υψηλό επίπεδο προστασίας των καταναλωτών και στην καλύτερη λειτουργία της εσωτερικής αγοράς των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. |